Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 942 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Edek / 2021-06-06 18:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Wycieczki/ wakacje fikcyjne oferty wykupisz a jeden dzień przed wyjazdem cię poinformuja że niestety wycieczka się nie odbędzie
    ZaletyNie ma
    WadyBrak możliwości rozmowy z kimkolwiek
  • ~Emil / 2023-09-28 21:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Opis skrócony: Egipt, Safaga. TUI skutecznie zepsuło naszą podróż poślubną. Klimatyzacja w pokoju nie działała. Balkon był obsrany przez gołębie. Za każdym zgłoszeniem podczas wypoczynku musieliśmy opisywać sprawę od nowa, bo obsługiwał nas zupełnie nowy konsultant (nawet na czacie!). Po naszym trzecim zgłoszeniu zostalismy ignorowani. Nie przespaliśmy 5(sic!) z 7 nocy. Pogryzieni przez komary, umyci w brązowej wodzie próbowlismy dochodzić praw reklamacją. Na darmo. TUI ma was w dupie ;) Nie dajcie się zwabić.

    Opis pełny:
    Jeżeli myślisz o wyborze TUI, to przeczytaj tę opnię. Następnie zrezygnuj z usług TUI i oszczędź sobie niedogodności (poparte dowodami!).

    Była to nasza podróż poślubna.
    Balkon naszego pokoju w Hotelu w okolicy Safaga był pokryty ptasimi odchodami. Otrzymaliśmy nowy pokój, kontakt z konsultantem TUI okazał się skuteczny.

    Nowy pokój, bez balkonu, odchody ptactwa po prostu oklejały ściany na zewnątrz okna, jak pokazano na załączonym zdjęciu. No cóż, może taki urok hotelu, nie robiliśmy z tego problemu. Jesteśmy na przeciwnym końcu od roszczeniowych klientów.

    Okazało się, że klimatyzacja w nowym pokoju nie działa. Mimo wielokrotnych zgłoszeń, klimatyzacja nie została naprawiona do końca naszego pobytu. Przy temperaturze 37 stopni Celciusza w dzień, brak klimatyzacji oznaczał brak możliwości normalnego snu. Otworzyliśmy okna i natychmiast zostaliśmy dotkliwie pogryzieni przez komary w ilości znacznej. Nie przespaliśmy 5 (sic!) z 7 nocy.
    Robactwo chodziło po prześcieradle (zdjęcie). Kolejnego dnia zabrakło wody, a po jej przywróceniu już do końca naszego pobytu leciała woda o zabarwieniu lekko-brązowym.

    Teraz meritum naszej opinii: każdym razem gdy zgłaszaliśmy którykolwiek z problemów wspomnianych powyżej przez chat/telefon, obsługiwał nas inny asystent, dlatego musieliśmy opisywać sytuację od początku oraz odpowiadać wkoło na te same pytania. Znakomita część naszego 'wypoczynku' spędziliśmy czatując z obsługą TUI. Początkowo TUI nie zupełnie zignorowało nasze prośby o naprawę klimatyzacji. Podobno pojawili naprawiacze klimatyzacji, lecz okazali się nieskuteczni. Po pewnym czasie TUI zaczeło nas ignorować, a problem pozostawał. Mieliśmy zerową radość z dobrodziejstw Egiptu w momencie krytycznej deprawacji snu.

    Dodatkowo nasza wycieczka fakultatywna wykupiona u lokalnego rezydenta TUI nie doszła do skutktu, bo cytując 'rózne hotele mają rózne strefy czasowe, dlatego Wasz autobus przyjechał 75 min przed czasem obowiązującym urzędowo w Egipcie' - bardziej kreatywnego kłamstwa nie słyszeliśmy od lat.

    Dla możliwej obiektywności tej opinii informuję, że dobę przed zakończeniem naszego pobytu zaoferowano nam kolejną zmianę pokoju. My, wykończeni, z pełnym bałaganem, gorączką po pogryzieniach, uznaliśmy że jedna noc nic już nie zmieni skoro lecimy w południe następnego dnia, a pakowanie i rozpakowywanie do kilka godzin pracy, w czasie naszych wymarzonych wakacji z TUI.

    TUI odrzuciło naszą reklamację złożoną po przyjeździe do kraju, odpowiadając w typowy sposób templatem, jaką dostają chyba wszycy. Sądy nie stoją po stronie klientów, rozprawy trwają latami - witamy w Polsce :D.
    Dlatego właśnie do końca istnienia tego biura będziemy informować potencjalnych klientów biura, zgodnie z prawdą, o zaniedbaniach i braku szacunku do klienta ze strony biura.
    Nie twierdzimy, ze pozostałe biura są lepsze. Po prostu TUI reprezentuje poziom mizerny ;)


    ZaletyJedzenie pyszne
    WadyKlimatyzacja, obsrane okna i balkony
  • ~gaju67 / 2023-06-21 12:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Wycieczka zarezerwowana w styczniu, wyjazd na początku sierpnia. W czerwcu żona łamie sobie rękę i wg. lekarza nie jest wskazane, żeby się w podróż wybrała. Kontaktuje się z TUI. Koszt rezygnacji tez osoby z wyjazdu wyliczają sobie na 174 PLN. . To jeszcze logiczne. Natomiast ceny wyjazdu dla pozostałych 2 osób, wyliczają wg. stawek z dnia zgłoszenia , czyli dużo wyższych, a nie tych z dnia rezerwacji. Mimo, że numer imprezy i inne warunki pozostają niezmienne, mimo, że pobierają już opłatę za rezygnację, to wyjazd dwóch pozostałych osób traktują jako nową wycieczkę. Kontakt telefoniczny to dramat. Naburmuszona panienka nie da nawet skończyć zdania, nie mówiąc już o jakiejkolwiek pomocy.
    Zaletyzero
    WadyNie ma tu tyle miejsca
  • ~Gonzo / 2021-07-05 09:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Przede wszystkim totalne oszustwo!!!!! Wszystko dobrze, dopóki nie wpłaciliśmy pieniędzy.Momentalni po po przelaniu pieniędzy zmieniono nam termin i obcięto jeden dzień z wypoczynku.Na miejscu bajzel do kwadratu, numer autobusu który miał na odwieźć na lotnisko inny niż nam podano, rezydentka to kompletne beztalencie a do tego bezczelna baba, która na pytanie " co może Pani nam polecić do zobaczenia" z kretyńskim uśmiechem odpowiada": to co może mam jeszcze zrobić plan wycieczki". Oszuści, niekompetentni naciągacze a przecież żyją z naszych pieniędzy. Z całego serca odradzam korzystanie z usług tego biura!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletyżadnych
    WadyTotalne lekceważenie klienta
  • ~Goszs6 / 2022-11-26 12:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Pobyt w Empire Hotel Albania ostatni tydz. 9.2022. Największy koszmar turystyczny mojego życia. Jedzenie okropne mimo all, w pokojach smród z kanalizacji, service room zna angielskiego poza, ręczniki na basen dostaliśmy brudne, materace na basenie brudne, woda nadawała się na mordowanie, w barze przy basenie ciągle brak obsługi.
    ZaletyWygląd zewnętrzny hotelu, wystrój recepcji, miłe Panie w recepcji.
    WadyJak wyżej.
  • ~Hizel / 2019-11-07 18:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Ostrzegam przed zakupem wyjazdu z TUI! Po raz pierwszy i ostatni wybrałem to biuro. Sprzedają hotele, o których nie mają zielonego pojęcia. Rezydenci beznadziejni ( o tym uprzedzało nas już biuro pośredniczące) więc coś w tym chyba jest. Najgorsze jest chyba to, że nie uznają żadnych reklamacji. W naszym przypadku dopłaciliśmy do pokoju z widokiem na morze, okazało się ze nasz pokój znajduje się w piwnicy, metr poniżej poziomu gruntu. TUI odrzuciło moją reklamację argumentując, że w czasie pobytu nie zgłosiliśmy reklamacji tylko po powrocie. W hotelu dostałem informację, że nie ma możliwości zamiany pokoju bo wszystkie są zajęte a pokoje w standardzie które sprzedało mi TUI są tylko i wyłącznie na tym poziomie. Jaki miało sens wojowanie w czasie pobytu, pojechaliśmy odpoczywać a nie dochodzić swoich racji i tak nie było możliwości zmiany pokoju. Co do rezydentki to najbardziej zainteresowana była swoim telefonem a nie tym jakie mamy problemy. Dwukrotnie wprowadziła nas w błąd, dzięki niej miedzy innym nie pojechaliśmy na żadną wycieczkę. Zastanów się 2 razy zanim kupisz coś w TUI i na reklamację nie licz!
    ZaletyBrak
  • ~Iw / 2025-03-22 08:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Zakupiona wycieczka w 2024 na 05/2025 z Warszawy, wylot wykupiony na godzinie 5.30 był to pierwszy lot i trochę droższy od pozostałych, teraz zmiana na 14.20 to jest kpina, a zaraz okaże się, że będzie nocny lot i z 8 dni zrobi się 6. Zamiast z godzin pierwszych dać pasażerów na następną najbliższą. A w ofercie na stronie można kupić wczasy na godzinę 5.55. Pani z infolinii proponowała, że mogę wykorzystać pakiet elastyczny, który mam na zmianę godziny, nie wiem czy ktoś tu jest chory. Rada do wszystkich w ten sposób oszukanych , dzwonić na infolinię ile się da, pisać e-mail i opisywać sytuacje na forach, na FB niestety nie są wyświetlane zapytania na temat lotu.
    Jak narazie nie polecam biura TUI co roku jest coraz gorzej.
  • ~Jagoda / 2022-08-24 11:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Tui wprowadza klientow w blad, zaczynajac od godzin wylotow, po oferte hotelu. Nie byl to moj pierwszy wyjazd , a zawsze jest jakis problem. Nie polecam
  • ~Jan / 2022-06-10 19:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam, zakupiliśmy wycieczkę z biura turystycznego TUI (przez witrynę internetową), wpłaciliśmy kwotę wycieczki i po 5h zadzwonił do nas Konsultant TUI i powiedział że jutro nie lecimy, zadając pytanie dlaczego?, odpowiedział że kto inny wykupił wycieczkę przed nami chociaż dostaliśmy mailowe potwierdzenie rezerwacji. Pracownicy firmy nie potrafią odpowiedzieć skąd wynikł taki problem i kiedy możemy odzyskać wpłacone pieniądze. Tak wiec nie polecam tego biura turystycznego, są nie odpowiedzialni i wprowadzają konsumenta w błąd po czym nie umieją z niego wyjść.
    ZaletyBRAK
    WadyNIEKOMPETENTNI!!!!!!!!!!
  • ~Jerzy / 2023-11-28 11:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Byłem uczestnikiem wycieczki na Dominikanę w hotelu Whala!Bavaro 10-22.11.2023 r. Oferta całkowicie niezgodna z rzeczywistością. TUI wstawiło do oferty zdjęcia innego hotelu na swojej stronie a sprzedało wycieczkę do innego hotelu. Basen infinity na dachu pokazywany w folderze jest w hotelu HM Bavaro i osoby mieszkające w hotelu whala Bavaro nie mogą z niego korzystać . Inne atrakcje również nie są do dyspozycji. Pokój po interwencji został mi przydzielony taki jaki kupiłem i za który robiłem dopłatę. Pierwsza noc w małym pokoiku. Cała oferta TUI jest fałszywa i całkowicie pozbawia człowieka radości z wakacji. TUI zaproponowało rekompensatę za wakacje za 15 tyś zł w kwocie 200 zł. To po prostu kpina.
    Niestety mam już wykupiony wyjazd w czerwcu 2024 do innej destynacji z tym biurem i będę musiał pojechać , ale jest to mój ostatni wyjazd z biurem TUI.
    ZaletyHotel Whala Bavaro jest jak na te trzy gwiazdki OK.
    WadyInny hotel sprzedany , inny przydzielony.
  • ~Justyna / 2022-09-11 10:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Pobyt w hotelu Yelli Dettil był ok czysty, jedzenie dobre. Pierwszy dzień widok z balkonu na stertę śmieci. Dramat Tiu nie dba o klienta, musieliśmy rządach zmiany pokoju że względu na balkon. Drugi minus w dniu wylotu do Pl wymeldowanie o 10.30 a samolot o 21.50 nie wiem co mamy robić tyle czasu bez leżaka na plaży WC i prysznica po plaży skoro nam karzą opuścić pokój. Jeden dzień w plecy gdzie 5go września w pokoju byliśmy o 23 czyli cały dzień oszukali nas a???????? pozostawieni jesteśmy sami sobie nigdy więcej z Tui i chyba żadnym biurem.
    ZaletyYlli Dettil hotel czysty, codziennie sprzątane, basen na plus, kelnerzy super sprzątają, wszystko w hotelu super.
    WadyJedynie widok po pierwszym dniu z balkonu dramat musieliśmy wymienić pokój.Nie można liczyć na biurko nie patrzą w jakim pokoju jest klient i jaki widok sterta śmieci dramat
  • ~Karolina / 2021-11-04 07:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Wybraliśmy biuro TUI tylko ze względu na wycieczki fakultatywne ponieważ chcieliśmy coś zwiedzić. Żadna z wycieczek się nie odbyła. Co więcej nikt nie raczył nas poinformować o tym że wycieczki się nie odbędą i o godzinie 6:30 rano czekaliśmy godzinę przed hotelem na autobus, który nigdy nie przyjechał. Żadnego kontaktu z rezydentem. Przez to biuro spedzilismy cały tydzień zamknięci w hotelu. Gdyby ktoś nas chociaż poinformował zorganizowalibyśmy sobie inna wycieczkę na własną rękę, zmiast oczekiwać czy dana wycieczka się odbędzie czy może akurat nie. Mieliśmy nadzieję przynajmniej na rekompensatę zmarnowanego urlopu, jednak TUI nawet po fakcie nie potrafi zadbać o swoich klientów.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z klientem i wzięcia odpowiedzialności za to
  • ~Kornik / 2022-10-11 07:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Mają w d... Klienta. Wprowadzanie w błąd co do oferty. Sprzedano nam pobyt dla 3 dorosłych osób z dostawką dla dziecka 1,4m dł. Rezydenci mają wszystko w pompie. Ich aplikacja nigdy nie dała poprawnych informacji. Zawsze było inaczej niż w aplikacji czy informacjach podawanych przez TUI. Zarezerwowaliśmy miejsca w samolocie (dodatkowa opłata) miejsc zarezerwowanych nie było. Reklamacja? Jaka reklamacja? Wszystko OK wg. TUI.
    WadyObsługa. Miło do wpłaty pieniędzy. Potem nie interesuje ich klient.
  • ~Kuba / 2022-05-15 12:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Do wakacji jeszcze miesiąc. Dokładnie 20.06.2022 mieliśmy wylecieć do Albanii…komplikacje zaczęły się właśnie teraz. Albanię wybraliśmy od tak po prostu + mega godziny lotu, 10 z kawałkiem rano. Dzisiaj wchodzę do aplikacji „myTui” na początku wycieczka podkreślona na czarno-biało i info o anulacji rezerwacji, później zmiany godzin lotu z 10:20 na 21…ludzie do cholery!!! Nie pogoda się kupuje usługę, żeby być kiwany. Jeśli dojdzie do wyjazdu a coś czuję, że będą z tego jaja i nawet jeżeli wakacje będą mega super to i tak będę pisał opinię negatywne dla TUI w związku z tym, że takich osób jak my jest masa. Nie polecam!!!
    ZaletyBrak
    WadyOszusciiiiii!!!!
  • ~Lala / 2021-07-31 15:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Wstyd,że TUI w swojej ofercie posiada hotele w których panuje smród i brud!
  • ~liska / 2023-09-04 23:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam, już więcej nie skorzystamy z oferty tego biura. W sytuacji kryzysowej - pożarów wokół naszego hotelu, nie potrafili przekazać nam żadnych konkretnych informacji, kazali tylko wpłacać następne transze mimo iż inne biura podróży w tym samym czasie zwracały pieniądze swoim klientom lub proponowały inne destynacje.
    Nie przygotowują ani nie drukują dokumentów wyjazdowych - każdy musi sobie pobrać aplikację TUI, z aplikacji wszystkie dokumenty wysłać na maila, ze swojego maila wydrukować niezbędne rzeczy.
    Pytałam w biurze (miałam zepsutą drukarkę) czy może mi ktoś wydrukować te dokumenty, dowiedziałam się że nie, że tylko przez aplikację
    Rozumiem więc, że moi oboje rodzice którzy nie mają smartfonów nie mogą pojechać na wakacje z TUI
    Na miejscu miał być rezydent, nikogo nie spotkaliśmy ale otrzymaliśmy SMS że jest dostępny online.
    W tym samym czasie przyjechała do naszego hotelu wycieczka z innego biura podróży, gdzie wszyscy goście zostali przywitani przez rezydenta tej firmy (2 osoby), była przygotowana dla nich prezentacja nt. wyspy, wycieczek, zwyczajów, co warto zwiedzać itp. oraz poczęstunek.
    Jedyne co ich ratuje to miłe panie w biurze stacjonarnym, jednak mogą udzielać tylko standardowe odpowiedzi tzw "regulaminowe", wszystkie pytania pozaregulaminowe- nikt nie jest w stanie udzielić żadnej odpowiedzi ani wskazać osoby, która mobłaby ich udzielić.
    TUI mówimy już zdecydowanie NIE.
    ZaletyPanie w biurze w PL (stacjonarnym), które bardzo starały się pomóc, niemniej jednak przez niezbyt customer-friendly rozwiązania systemowe niewiele mogły zrobić...
  • ~Lol / 2021-11-11 19:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Lipiec- Dominikana (Punta Cana) obiekt Riu Bambu kategoria wskazana przez przez TUI 5*
    Kompletny dramat który poprzez informację od TUI rozpoczął się problemami już przed wylotem a im dalej tym gorzej niestety. Aby przedstawić najkrócej…99% uczestników imprezy złożyło reklamację a znaczna część na własną rękę zmieniła obiekt z uwagi na realne zagrożenia dla zdrowia itd.
    Totalny brak pomocy ze strony TUI, oczywiście brak rezydenta… czat TUI to jakaś abstrakcja, żeby nie rzec kpina. Po powrocie udzielili szablonowej odpowiedzi na reklamacje- oczywiście nie poczuwając się do niczego (mimo mocnych argumentów w postaci zdjeć, nagrań itd.) Wyparli się dosłownie wszystkiego!
    Totalna kpina. Podobnie jak inni, byli już klienci tego operatora czujemy się OSZUKANI i zdecydowanie odradzamy podróży z tym biurem.
    ZaletyPiękno tego miejsca,
    WadyWszystko co związane jest z organizacją imprezy turystycznej
  • ~Maciej / 2023-11-26 23:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Opis oferty nie zgadzał się z rzeczywistością. Pomimo tego biuro nie przyznało się do błędu. Beznadziejna obsługa i niekompetentna pomoc telefoniczna, nie polecam!
    WadyKłamstwa, oszukiwanie i zupełne lekceważenie klienta.
  • ~Maks / 2021-06-30 22:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Ocena biura Tui jak i obsługi ,fatalna ,tragiczna. Drogo, a do tego brak odpowiedzialności. Biuro Tui odwołało wycieczkę iiiiiiiiiiiii ,tu zaczynają się kłopoty .Do dzwonić się na infolinie to droga przez mękę .Do tej pory nie zwrócili całej wpłaconej kwoty ,każą pisać reklamacje i dochodzić swoich pieniędzy od ubezpieczyciela. Biuro odwołuje wycieczkę z Swojej winy ,należy się 100% zwrotu należnej kwoty .Gdzie jest nadzór państwa nad takim działaniem biura. Klient to intruz, gdy tylko wpłaci kasę ,odpowiedz infolinii podpisał Pan regulamin to czego Pan chce. Nie POLECAM
    ZaletyObecnie brak.
    WadyDrogo ,za wszystko trzeba dopłacić .Klient ma wpłacić kasę i ma spadać.
  • ~Marcin / 2021-07-25 03:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Wycieczka na Wyspy Kanaryjskie zamówiona 4 miesiące przed terminem wylotu. Całość opłacona przy rezerwacji . Natomiast dzień przed wylotem otrzymałem telefon od pani z biura podróży, ze hotel do którego mam wyjeżdżać, „nie otworzy się „ z powodów covidowych ale mogę się zgodzic na hotel zastępczy o tym samym standardzie a nawet lepszy od tego który zamówiłem, muszę tylko wyrazić zgodę. Oczywiście zgodziłem się bo w zasadzie nie miałem innego wyjścia na dzień przed wyjazdem.
    Po przyjeździe do hotelu okazało się, ze hotel jest w tragicznym stanie i w zasadzie do remontu .. o czym mówiła nawet sama obsługa hotelowa. Wszystko było zużyte i wymagające napraw lub wymiany …
    Na domiar złego po rozmowie z innym Polakiem ma plazy, okazało się ze hotel do którego miałem jechać początkowo, normalnie funkcjonuje i przyjmuje ludziom gdyż właśnie ten człowiek min w nim przebywa .. nie wiem dlaczego TUI tak postąpiło . Serdecznie nie polecam tego biura
    WadyBiuro podróży
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1051
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 942
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 206
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 170
Grecos
Ocena: 2.77, ilość opinii: 57
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4680
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4497
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3957
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3023