Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 970 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.46
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.14

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Arek / 2021-05-20 11:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Oferta jest w miarę standardowa.

    Ceny zmieniają się w zależności od ilości przeglądających osób.

    Nie da się dodzwonić na infolinię.

    Na 2 tygodnie przed wyjazdem TUI anulowało wycieczkę (hotel się nie otworzył) nie proponując wsparcia/alternatyw. Ceny podskoczyły o 20% do 50%. Na szczęście oferują zwrot kosztów.
    Zaletybrak
    Wadykontakt, obsługa klienta, całkowity brak wsparcia przy odwołaniu wakacji
  • ~ARTUR / 2022-09-19 14:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Unikać, fatalna i bezczelna obsługa klienta. Nie wywiązali się z umowy, anulowali opłaconą imprezę, arogancja na infolini.
  • ~awidzisz / 2021-02-14 10:57
    Ocena: 1.67 / 5
    to jeszcze nic, termin mojej rezerwacji na 14-dniowy pobyt z rodziną w Turcji zmienili sami o 4 dni do przodu!!!!!!!!! nie informując mnie o tym, dopiero po moim kontakcie gdy odkryłem tą sytuację na portalu do rezerwacji MYTUI poinformowali mnie że ten termin został anulowany, zrezygnowałem i kupiłem wczasy w innym biurze, jakości obsługi ten organizator nigdy nie oferował ale przynajmniej za to były niskie ceny wycieczek, teraz i tego już nie ma
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~beti / 2022-09-02 22:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Lion Sunny Beach Bułgaria 2022. Hotel4*. Powiedzmy. Pierwsze wrażenie OK. O 1 w nocy obsługa wniosła walizki żeby nie budzić gości hałasem przy toczeniu po płytkach. Pokoje niby na 1 rzut oka ponad oczekiwania. Pierwszy zgrzyt rano. Kolejka na śniadanie. Po kawę po 30 minut. 1 automat na 400 gości? Kolacje podobnie. Brak klimy na jadalni. 1 jadalnia na 2 budynki. Jedzenie OK. Jeśli je sobie odstoisz. Klimatyzacja w pokojach nie działa. PO reklamacji przyszli wymienić zasłony na czyste. SIC. Sprzątanie przez Ukrainki dno. Nawet za napiwki marne. Obsługa kradnie. Niestety. PO zgłoszeniu wyjazdy fakultatywnego i prośbie o prowiant odmowa. Pierwszy raz od 20 lat z wyjazdów z biura w hotelach. Bo nie należy się. Trudno. Stać nas chyba na ten prowiant na wyjazd było. Rezydent Patrycja nie pokazał się przez 2 tygodnie. ? I widocznie jemu nie zależy na prowizji z wycieczek? Szok. Kontakt z nim wirtualny. Odpowiada 2 dni po zgłoszeniu. Czyli żaden.
    ZaletyMoże cena rezerwowana rok wcześniej?
    WadyW zasadzie i biuro nie spełnia standardów biura a Hotel powinien wypaść z oferty
  • ~Blonde / 2021-02-01 14:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Worst service ever! Unsuccessfully tried to change hotel for few days because of unsatisfactory services and standards not compliant with the hotel stars. Reply from tui was negative because our justification of poor services and food was not enough))) really? Better not to deal with this company, at least with their polish branch
    WadyEverything
  • ~Boryna / 2023-02-16 10:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam.

    Brak zainteresowania klientem po zakupie.

    Po przyjeździe na lokacie Jedyne co to nagabujący człowieka rezydent w celu sprzedaży dodatkowych wycieczek.

    Co jest mega żenujące to brak możliwości dodania przez uczestnika wycieczki do swojej aplikacji konkretnej rezerwacji tłumaczą to 1 e-mail jedno rezerwacja totalna bzdura i uciążliwość.

    Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~Damian / 2024-07-01 12:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam biura podróży TUI, w dniu powrotu nie został zapewniony nam transfer z hotelu na lotnisko, dodam że opcja ta jest dodatkowo płatna .Biuro z problemem zostawiło nas samych sobie , a teraz nie chce zwrócić środków pieniężnych za nie wykonanie usługi transferu, kpina jakich mało. Wszystkich z państwa przestrzegam przed tym biurem , omijajcie z daleka szkoda czasu i nerwów, ja byłem stałym klientem od przeszło 6 lat i co mi z tego zaufania którym obdarzyłem biuro przyszło. Pozdrawiam.
    Zaletybrak
    Wadybrak profesjonalizmu, klient się nie liczy
  • ~Denis / 2019-11-02 20:44
    Ocena: 1.67 / 5
    W wakacje byłem z Narzeczoną w Turcji organizowana przez TUI i już więcej nie skorzystam z usług tego biura.
    Oferta nie była zgodna z tym co nam oferowano. W pokoju nie było warunków do życia i nawet zero prywatności. Jeden dzień wakacji spędziliśmy na tym żeby sami załatwić sobie lepszy pokój za dopłatą. Rezydentka miała problem żeby w ogóle coś załatwić w tej sprawie. Bagaże miały być zamknięte w specjalnym pokoju A pokój ten wyglądał jak szopa na narzędzia ogrodnicze i otwierały się nożyczkami. Więcej można by było pisać o tym co nam oferowano A nie dotrzymano słowa. Osoby pracujące w biurze nie mają pojęcia co oferują A jak się zgłasza reklamację to potraktowali nas jak śmieci i stwierdzili że to dla osób nic nie oczekujących z wakacji . Po prostu porażka. W złożonej reklamacji po otrzymaniu odpowiedzi biuro nie umie się przyznać do popełnienia błędu i nawet nie jest skłonne oddać pieniędzy jakie zapłaciliśmy za pokój żeby móc spędzić jakoś wakacje. Dlatego w następne wakacje skorzystamy z oferty w innym biurze w którym będziemy traktowani odpowiednio.
  • ~Dorota / 2022-07-21 17:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Niestety, byłam z TUI pierwszy i ostatni raz. Okłamano mnie co do pokoju. Rezerwowałam 2 dwuosobowe pokoje przedzielone drzwiami dostałam pokój z antresolą, na której było strasznie gorąco, a schody na nią zagrażały bezpieczeństwu mojego dziecka. Oczywiście TUI początkowo twierdziło, że nie ma żadnego problemu i o co mi chodzi, po udowodnieniu TUI, iż pokój jest inny(zostały wysłane zdjęcia pokoju) TUI zamilkło, pomimo iż obiecano mi że niezłowcznie wyjaśni zaistniałą sytuację
    ZaletyBrak
    WadyNieprawdziwe informacje na temat oferty
  • ~Edek / 2021-06-06 18:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Wycieczki/ wakacje fikcyjne oferty wykupisz a jeden dzień przed wyjazdem cię poinformuja że niestety wycieczka się nie odbędzie
    ZaletyNie ma
    WadyBrak możliwości rozmowy z kimkolwiek
  • ~Emil / 2023-09-28 21:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Opis skrócony: Egipt, Safaga. TUI skutecznie zepsuło naszą podróż poślubną. Klimatyzacja w pokoju nie działała. Balkon był obsrany przez gołębie. Za każdym zgłoszeniem podczas wypoczynku musieliśmy opisywać sprawę od nowa, bo obsługiwał nas zupełnie nowy konsultant (nawet na czacie!). Po naszym trzecim zgłoszeniu zostalismy ignorowani. Nie przespaliśmy 5(sic!) z 7 nocy. Pogryzieni przez komary, umyci w brązowej wodzie próbowlismy dochodzić praw reklamacją. Na darmo. TUI ma was w dupie ;) Nie dajcie się zwabić.

    Opis pełny:
    Jeżeli myślisz o wyborze TUI, to przeczytaj tę opnię. Następnie zrezygnuj z usług TUI i oszczędź sobie niedogodności (poparte dowodami!).

    Była to nasza podróż poślubna.
    Balkon naszego pokoju w Hotelu w okolicy Safaga był pokryty ptasimi odchodami. Otrzymaliśmy nowy pokój, kontakt z konsultantem TUI okazał się skuteczny.

    Nowy pokój, bez balkonu, odchody ptactwa po prostu oklejały ściany na zewnątrz okna, jak pokazano na załączonym zdjęciu. No cóż, może taki urok hotelu, nie robiliśmy z tego problemu. Jesteśmy na przeciwnym końcu od roszczeniowych klientów.

    Okazało się, że klimatyzacja w nowym pokoju nie działa. Mimo wielokrotnych zgłoszeń, klimatyzacja nie została naprawiona do końca naszego pobytu. Przy temperaturze 37 stopni Celciusza w dzień, brak klimatyzacji oznaczał brak możliwości normalnego snu. Otworzyliśmy okna i natychmiast zostaliśmy dotkliwie pogryzieni przez komary w ilości znacznej. Nie przespaliśmy 5 (sic!) z 7 nocy.
    Robactwo chodziło po prześcieradle (zdjęcie). Kolejnego dnia zabrakło wody, a po jej przywróceniu już do końca naszego pobytu leciała woda o zabarwieniu lekko-brązowym.

    Teraz meritum naszej opinii: każdym razem gdy zgłaszaliśmy którykolwiek z problemów wspomnianych powyżej przez chat/telefon, obsługiwał nas inny asystent, dlatego musieliśmy opisywać sytuację od początku oraz odpowiadać wkoło na te same pytania. Znakomita część naszego 'wypoczynku' spędziliśmy czatując z obsługą TUI. Początkowo TUI nie zupełnie zignorowało nasze prośby o naprawę klimatyzacji. Podobno pojawili naprawiacze klimatyzacji, lecz okazali się nieskuteczni. Po pewnym czasie TUI zaczeło nas ignorować, a problem pozostawał. Mieliśmy zerową radość z dobrodziejstw Egiptu w momencie krytycznej deprawacji snu.

    Dodatkowo nasza wycieczka fakultatywna wykupiona u lokalnego rezydenta TUI nie doszła do skutktu, bo cytując 'rózne hotele mają rózne strefy czasowe, dlatego Wasz autobus przyjechał 75 min przed czasem obowiązującym urzędowo w Egipcie' - bardziej kreatywnego kłamstwa nie słyszeliśmy od lat.

    Dla możliwej obiektywności tej opinii informuję, że dobę przed zakończeniem naszego pobytu zaoferowano nam kolejną zmianę pokoju. My, wykończeni, z pełnym bałaganem, gorączką po pogryzieniach, uznaliśmy że jedna noc nic już nie zmieni skoro lecimy w południe następnego dnia, a pakowanie i rozpakowywanie do kilka godzin pracy, w czasie naszych wymarzonych wakacji z TUI.

    TUI odrzuciło naszą reklamację złożoną po przyjeździe do kraju, odpowiadając w typowy sposób templatem, jaką dostają chyba wszycy. Sądy nie stoją po stronie klientów, rozprawy trwają latami - witamy w Polsce :D.
    Dlatego właśnie do końca istnienia tego biura będziemy informować potencjalnych klientów biura, zgodnie z prawdą, o zaniedbaniach i braku szacunku do klienta ze strony biura.
    Nie twierdzimy, ze pozostałe biura są lepsze. Po prostu TUI reprezentuje poziom mizerny ;)


    ZaletyJedzenie pyszne
    WadyKlimatyzacja, obsrane okna i balkony
  • ~gaju67 / 2023-06-21 12:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Wycieczka zarezerwowana w styczniu, wyjazd na początku sierpnia. W czerwcu żona łamie sobie rękę i wg. lekarza nie jest wskazane, żeby się w podróż wybrała. Kontaktuje się z TUI. Koszt rezygnacji tez osoby z wyjazdu wyliczają sobie na 174 PLN. . To jeszcze logiczne. Natomiast ceny wyjazdu dla pozostałych 2 osób, wyliczają wg. stawek z dnia zgłoszenia , czyli dużo wyższych, a nie tych z dnia rezerwacji. Mimo, że numer imprezy i inne warunki pozostają niezmienne, mimo, że pobierają już opłatę za rezygnację, to wyjazd dwóch pozostałych osób traktują jako nową wycieczkę. Kontakt telefoniczny to dramat. Naburmuszona panienka nie da nawet skończyć zdania, nie mówiąc już o jakiejkolwiek pomocy.
    Zaletyzero
    WadyNie ma tu tyle miejsca
  • ~Gonzo / 2021-07-05 09:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Przede wszystkim totalne oszustwo!!!!! Wszystko dobrze, dopóki nie wpłaciliśmy pieniędzy.Momentalni po po przelaniu pieniędzy zmieniono nam termin i obcięto jeden dzień z wypoczynku.Na miejscu bajzel do kwadratu, numer autobusu który miał na odwieźć na lotnisko inny niż nam podano, rezydentka to kompletne beztalencie a do tego bezczelna baba, która na pytanie " co może Pani nam polecić do zobaczenia" z kretyńskim uśmiechem odpowiada": to co może mam jeszcze zrobić plan wycieczki". Oszuści, niekompetentni naciągacze a przecież żyją z naszych pieniędzy. Z całego serca odradzam korzystanie z usług tego biura!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletyżadnych
    WadyTotalne lekceważenie klienta
  • ~Goszs6 / 2022-11-26 12:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Pobyt w Empire Hotel Albania ostatni tydz. 9.2022. Największy koszmar turystyczny mojego życia. Jedzenie okropne mimo all, w pokojach smród z kanalizacji, service room zna angielskiego poza, ręczniki na basen dostaliśmy brudne, materace na basenie brudne, woda nadawała się na mordowanie, w barze przy basenie ciągle brak obsługi.
    ZaletyWygląd zewnętrzny hotelu, wystrój recepcji, miłe Panie w recepcji.
    WadyJak wyżej.
  • ~Hizel / 2019-11-07 18:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Ostrzegam przed zakupem wyjazdu z TUI! Po raz pierwszy i ostatni wybrałem to biuro. Sprzedają hotele, o których nie mają zielonego pojęcia. Rezydenci beznadziejni ( o tym uprzedzało nas już biuro pośredniczące) więc coś w tym chyba jest. Najgorsze jest chyba to, że nie uznają żadnych reklamacji. W naszym przypadku dopłaciliśmy do pokoju z widokiem na morze, okazało się ze nasz pokój znajduje się w piwnicy, metr poniżej poziomu gruntu. TUI odrzuciło moją reklamację argumentując, że w czasie pobytu nie zgłosiliśmy reklamacji tylko po powrocie. W hotelu dostałem informację, że nie ma możliwości zamiany pokoju bo wszystkie są zajęte a pokoje w standardzie które sprzedało mi TUI są tylko i wyłącznie na tym poziomie. Jaki miało sens wojowanie w czasie pobytu, pojechaliśmy odpoczywać a nie dochodzić swoich racji i tak nie było możliwości zmiany pokoju. Co do rezydentki to najbardziej zainteresowana była swoim telefonem a nie tym jakie mamy problemy. Dwukrotnie wprowadziła nas w błąd, dzięki niej miedzy innym nie pojechaliśmy na żadną wycieczkę. Zastanów się 2 razy zanim kupisz coś w TUI i na reklamację nie licz!
    ZaletyBrak
  • ~Iw / 2025-03-22 08:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Zakupiona wycieczka w 2024 na 05/2025 z Warszawy, wylot wykupiony na godzinie 5.30 był to pierwszy lot i trochę droższy od pozostałych, teraz zmiana na 14.20 to jest kpina, a zaraz okaże się, że będzie nocny lot i z 8 dni zrobi się 6. Zamiast z godzin pierwszych dać pasażerów na następną najbliższą. A w ofercie na stronie można kupić wczasy na godzinę 5.55. Pani z infolinii proponowała, że mogę wykorzystać pakiet elastyczny, który mam na zmianę godziny, nie wiem czy ktoś tu jest chory. Rada do wszystkich w ten sposób oszukanych , dzwonić na infolinię ile się da, pisać e-mail i opisywać sytuacje na forach, na FB niestety nie są wyświetlane zapytania na temat lotu.
    Jak narazie nie polecam biura TUI co roku jest coraz gorzej.
  • ~Jagoda / 2022-08-24 11:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Tui wprowadza klientow w blad, zaczynajac od godzin wylotow, po oferte hotelu. Nie byl to moj pierwszy wyjazd , a zawsze jest jakis problem. Nie polecam
  • ~Jan / 2022-06-10 19:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam, zakupiliśmy wycieczkę z biura turystycznego TUI (przez witrynę internetową), wpłaciliśmy kwotę wycieczki i po 5h zadzwonił do nas Konsultant TUI i powiedział że jutro nie lecimy, zadając pytanie dlaczego?, odpowiedział że kto inny wykupił wycieczkę przed nami chociaż dostaliśmy mailowe potwierdzenie rezerwacji. Pracownicy firmy nie potrafią odpowiedzieć skąd wynikł taki problem i kiedy możemy odzyskać wpłacone pieniądze. Tak wiec nie polecam tego biura turystycznego, są nie odpowiedzialni i wprowadzają konsumenta w błąd po czym nie umieją z niego wyjść.
    ZaletyBRAK
    WadyNIEKOMPETENTNI!!!!!!!!!!
  • ~Jerzy / 2023-11-28 11:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Byłem uczestnikiem wycieczki na Dominikanę w hotelu Whala!Bavaro 10-22.11.2023 r. Oferta całkowicie niezgodna z rzeczywistością. TUI wstawiło do oferty zdjęcia innego hotelu na swojej stronie a sprzedało wycieczkę do innego hotelu. Basen infinity na dachu pokazywany w folderze jest w hotelu HM Bavaro i osoby mieszkające w hotelu whala Bavaro nie mogą z niego korzystać . Inne atrakcje również nie są do dyspozycji. Pokój po interwencji został mi przydzielony taki jaki kupiłem i za który robiłem dopłatę. Pierwsza noc w małym pokoiku. Cała oferta TUI jest fałszywa i całkowicie pozbawia człowieka radości z wakacji. TUI zaproponowało rekompensatę za wakacje za 15 tyś zł w kwocie 200 zł. To po prostu kpina.
    Niestety mam już wykupiony wyjazd w czerwcu 2024 do innej destynacji z tym biurem i będę musiał pojechać , ale jest to mój ostatni wyjazd z biurem TUI.
    ZaletyHotel Whala Bavaro jest jak na te trzy gwiazdki OK.
    WadyInny hotel sprzedany , inny przydzielony.
  • ~JoannaK / 2025-08-01 22:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa koszmarna. Dopłaciliśmy 3k za pokoje 2x 2 osobowe, a na rezerwacji dostaliśmy 4 osobowy pokój. Po licznych próbach kontaktu dostaliśmy odpowiedź że nikt nam nie jest w stanie pomóc mimo że w hotelu są wolne dwa takie pokoje w tym terminie. Zapłaciliśmy 18k łącznie, a za naprawienie ich błędu żądają dodatkowej zapłaty 6k. To jakiś koszmar. Staramy się odsprzedać wakacje last minute. Nigdy więcej.
    WadyObsługa klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1072
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 970
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 552
Eximtours
Ocena: 2.17, ilość opinii: 212
Funclub
Ocena: 2.82, ilość opinii: 178
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 66
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4929
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4623
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3169