Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 930 opinii

2.15 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Gipsy / 2022-07-09 12:05
    Ocena: 4.33 / 5
    Tym razem TUI nas zawiodło. W czasie naszego 10 dniowego pobytu rezydentka nie pokazała się ani razu, nawet przy przylocie lub odlocie. Mąż poczuł się źle na lotnisku i nie było się do kogo zwrócić.
    Pani o imieniu Agnieszka Paulina wysyłała parę SMS-ów i nie interesowała się czy one do nas dotarły (nie mam w tel. potwierdzenia że je przeczytałam)
    Druga sprawa: w ofercie nie ma słowa że do plaży trzeba przejść rozgrzaną ulicą tylko w części osłoniętą daszkami przy sklepach, ale istotne to że wychodząc z hotelu trzeba się ubrać. Nie wypada iść w kostiumie ulicą na plażę.
    Wiele razy korzystaliśmy z TUI ale tym razem jesteśmy mocno rozczarowani
    Trzecia sprawa to nie przygotowanie pokoju dla 3 osób. Przylecieliśmy do hotelu ok 1.30 w nocy (od wyjścia z domu 9 godz. w podróży) a były przygotowane tylko 2 łóżka. Wnuczka mająca 162 cm wzrostu musiała spędzić noc na krótkiej i wąskiej kanapce. Następnego dnia dostawiono łóżko co zacieśniło i tak niewielki pokój
    Wybraliśmy hotel 5 * a daleko mu było do 4
    ZaletyDuża ilość leżaków przy basenie i na plaży
    Życzliwość obsługi
    WadyCiasny pokój i mała łazienka z krótkim blatem do umieszczenia kosmetyków dla 3 osób. Hotel 5* . Dojście do plaży ulicą czego nie było w ofercie.
    Do Wi-fi trzeba było się logować kilka razy dziennie
  • ~KLAUDIA / 2022-07-09 11:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Naprawdę lubię TUI - nie rozumiem skąd takie niskie oceny... To jedno z najlepszych biur podróży.. ceny są niższe niż u konkurencji, obsługa na wakacjach jest super - przedstawiciel jest na miejscu, macie kontakt z touroperatorem przez czat w aplikacji... odpisują po pół godziny max ;) wszystko dobrze zorganizowane ???? jedyne na co się wkurzyłam to zaproponowali mi zmianę hotelu na inny niż rezerwowałam (przyjęłam, ale mogłam odmówić i otrzymać zwrot pieniędzy) jak dla mnie TUI jest warte polecenia, żadnych problemów z obsługą.
  • ~krysi / 2022-07-06 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    uwaga odradzam zakup wakacji przez TUi zostałem oszukany przya zakupie wakacji zmieniono godziny wylotu wiec 1 dzien stratny wakacji
    Zaletyodradzam tui
    Wadyodradam tui
  • ~Bartek / 2022-07-06 13:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Utrudniony kontakt z biurem, brak chęci w rozwiązaniu problemu stworzonego przez biuro Tui. Nikomu nie polecam wypoczywać z tym biurem
    ZaletyŻadnych zalet...
  • ~Grzegorz / 2022-07-05 20:28
    Ocena: 5.00 / 5
    Do Izabela Jaworska. Kłamstwo nie ma takiej możliwości aby w jednej rezerwacji były dwa hotele. Manipulacja oponie jest dwa razy ponieważ w pierwszej nie zamieściła Pani reklamy swojej Firmy Ubezpi….
    Wstyd
    ZaletyBrak
    WadyBarak
  • ~IZABELA JAWORSKA / 2022-07-05 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    ~IZABELA JAWORSKA / 2022-07-05 20:07
    Ocena: 1.00 / 5Przestrzegam przed rezerwacją z tym biurem. Rezerwowałam poprzez konsultanta dwa pokoje dla nas jako rodziców oraz dla trójki dzieci. Na płatność miałam godzinę więc dla bezpieczeństwa zapłaciłam po 50 min aby mieć pewność że wszystko jest OKI. Dokonałam płatności całości wycieczki za nas i za dzieci po czym zadzwonił konsultant i poinformował że u dzieci ze względu na brak miejsc w hotelu będą w innym hotelu oddalonym o 1 kilometr. !!!!!

    REZERWUJĘ Z TYM BIUREM BARDZO WIELE WYCIECZEK I JESTEM BARDZO ZAWIEDZIONA ZA BRAK ELASTYCZNOŚCI DLA STAŁEGO KLIENTA.

    JAK KTOŚ MOŻE MYŚLEĆ ŻE URLOP ZAPLANOWANY Z DZIEĆMI BĘDZIE BEZ DZIECI OKI.???? TTTTUUUII ogarnij system bo to jest moja ostatnia wycieczka w wami jeśli ta sprawa nie zostanie rozwiązana.


    ZaletyBrak
    WadyPo raz ostarni TUI.
  • ~IZABELA JAWORSKA / 2022-07-05 20:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed rezerwacją z tym biurem. Rezerwowałam poprzez konsultanta dwa pokoje dla nas jako rodziców oraz dla trójki dzieci. Na płatność miałam godzinę więc dla bezpieczeństwa zapłaciłam po 50 min aby mieć pewność że wszystko jest OKI. Dokonałam płatności całości wycieczki za nas i za dzieci po czym zadzwonił konsultant i poinformował że u dzieci ze względu na brak miejsc w hotelu będą w innym hotelu oddalonym o 1 kilometr. !!!!!

    REZERWUJĘ Z TYM BIUREM BARDZO WIELE WYCIECZEK I JESTEM BARDZO ZAWIEDZIONA ZA BRAK ELASTYCZNOŚCI DLA STAŁEGO KLIENTA.

    JAK KTOŚ MOŻE MYŚLEĆ ŻE URLOP ZAPLANOWANY Z DZIEĆMI BĘDZIE BEZ DZIECI OKI.???? TTTTUUUII ogarnij system bo to jest moja ostatnia wycieczka w wami jeśli ta sprawa nie zostanie rozwiązana.






    IJ Finance Consulting Izabela Jaworska
    97-200 Toma
    ZaletyŻENADA
    WadyJEŚLI ZARZĄD NIE BĘDZIE CZYTAŁ OPINII KLIENTÓW TO TUI SIĘ SKOCZY. NA INFOLINII NIC SIĘ NIE DA ZROBIĆ CHYB Z DODATKOWYMI KOSZTAMI , ALE CZEMU SKORO BŁĄD LEŻY PO STRONIE KONSULTANTA..... PO NASZEJ SYTUACJI BIURO POÓżY TUI BĘDĘ MIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM.
  • ~Kaja / 2022-07-05 13:39
    Ocena: 3.67 / 5
    Wycieczka jeszcze się nie rozpoczęła, a już biuro Tui stwarza problemy. Robiąc wczoraj rezerwację w pośpiechu (gdyż był ostatni wolny pokój) nie zaznaczyłam wcześniejszej godziny wylotu. Zaraz po dokonaniu rezerwacji poprosiłam o zmianę. Niestety konsultanci nie przychylili się do mojej prośby. W związku z tym jestem stratna jeden dzień, a lecę na 4.
    ZaletyDobra oferta
    WadyObsługa, podejście do klienta.
  • ~angie / 2022-07-05 13:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Będąc w biurze podróży, wybraliśmy wycieczkę do Grecji i trafiliśmy na Tui,po przylocie wszystko ok,mimi iż rezydenci z lotniska którzy nami kierowali nie mówili po polsku,dla mnie nie stanowiło to problemu ale nie każdy zna angielski....w biurze na spotkaniu z rezydentem wybraliśmy wycieczkę z Tui, wszystko ok,miało być tak jak pani mówiła ,oprócz tego że na naszej wycieczce miała być polska przewodniczka której o dziwo zabrakło,tempo wycieczki było takie ekspresowe że wróciliśmy z niej strasznie zmęczeni,tym bardziej ze byli z nami małe dzieci????sama oferta i cena hotelu adekwatna do warunków w jakich mieszkaliśmy,ale gdy po powrocie poprosiliśmy o fakture okazało się że ceny za osobę znacznie się różnią od tych które zapaliliśmy,a koniecznie potrzebne nam były konkretne ile nam wyliczyli w biurze podróży do zwrotu za wczasy w pracy....po telefonach na infolinię i wizycie w biurze podróży panie stwierdzily że nic nie da się zrobic,nie ma to jak dbanie o klienta,dlatego tak naprawdę wiecej nie pojadę z tego biura podróży na wakacje!
    ZaletyBrak
    WadyDość duzo
  • ~Gonka / 2022-07-05 10:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Kolejny raz wyjazd z Tui, niestety nie jesteśmy zadowoleni jeśli chodzi o kontakt z Tui Service Center. Po przylocie na miejsce okazało się że dostaliśmy pokój brudny, zagrzybia łazienka, zepsute drzwi w łazience oraz kilka drobnych usterek. Po kontakcie z Tui Service Pani powiedziała, że skontaktuję się z hotelem w którym byliśmy w celu usunięcia usterek. My prosiliśmy o wymianę pokoju . Niestety nie udało nam się dogadać z Panią z Tui Service . Musieliśmy wziąć sprawy w swoje ręce. Pani nawet nie zadzwoniła żeby dopytać czy udało nam się rozwiązać problem. A podobno ten service jest w razie jakiś problemów. Niestety totalna klapa !!!!
    ZaletyMiła obsługa w biurze.
    WadyOpisane wyżej
  • ~Chris / 2022-07-04 15:11
    Ocena: 3.33 / 5
    Hotel i usługi zgodne z opisem biura. Niedopuszczalny jednak brak informacji, że przy porannym przylocie do hotelu musisz dopłacić za śniadanie , aby dostać opaskę all inclusive.
    ZaletyZdjęcia i opis oferty odpowiadały rzeczywistości
    WadyRezydenci pojawiali się w hotelu tylko po to, aby sprzedać wycieczki fakultatywne, dopłaty za transfer, dopłaty za wybór miejsc w samolocie
  • ~Kamila / 2022-07-04 11:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Opis niezgodny ze stanem faktycznym. Nie kupujcie nigdy wycieczek fakultatywnych przez ich stronę! Zachęceni obniżka, tak zrobilismy, na miejscu okazuje się, że hotel jednak danej wycieczki nie oferuje, rezydentka nic nie ogarnia, z każdej strony sprzeczne informacje. Czekamy juz miesiac na zwrot kosztów, które miały być po 14 dniach. Po telefonie okazuje sie, że oni nic o sprawie nie wiedza i załatwiac trzeba reklamacje jeszcze raz. Jak piszecie na czacie z TUI róbcie screenshoty, bo po zakonczeniu wyjazdu cały czas i rozmowy są usuwane.
    Zaletybrak
    Wadywymienione powyżej
  • ~Rob / 2022-07-01 20:39
    Ocena: 3.33 / 5
    Byliśmy w hotelu SPLASH WORLD VENUS BEACH HAMMAMET...Rezydentka p. Agnieszka zrobiła swoją robotę chociaż nam było łatwiej gdyż był to 2 wyjazd do Tunezji..Hotel wymaga odnowienia jednak posiada 3 gwiazdki więc wiedzieliśmy gdzie jedziemy i na co można liczyć...animatorzy świetni i bardzo przyjaźni.. mówią w każdym języku...z wiadomych względów starają się nie mówić po rosyjsku???? prowadzili mega zajęcia więc nie dało się nudzić a przecież motywowali ludzi do udziału w przeróżnych grach-zajęciach w 37 ° upale...najlepszy MADY???? polecam udać się na Piracki statek badz Katamaran (taki gościu chodzi po plaży i w hotelu i namawia w czapce a'la kapitan)..jednak bardzo żetelny i wszystko było super i bezpieczne...Spędziliśmy super czas...dziecko 12 lat zachwycone...Jedzenie bardzo dobre i bardzo różnorodne...miejsce polecam zwłaszcza dla rodzin z dziećmi tylko nie TUI..kontakt na czacie beznadziejny. Na pytanie o plan wycieczki odpisali ze dziękują za kontakt i jak tylko będą wstanie to odpiszą...niestety...
    ZaletyAquapark, animatorzy, usługi jak Katamaran, jedzenie, miejsce, medyna, klimatyzacja w pokojach, nastawienie obslugi-kelnerow
    WadyWycieczki fakultatywne z TUI. Usiłowałem dowiedzieć się jaki jest plan wycieczki na Saharę ale TUI nie znalazło czasu aby odpisać na czacie.. przewodnik(starszy Pan) baaaardzo słaby...mówił po polsku słabo ale nie w tym problem...nic nie opowiadał poza słowami: "już za chwilę będziemy w...już za moment..tragedia...nie wiedzieliśmy kiedy i gdzie staniemy I co tam będziemy robić albo co można robić...16 lat temu byliśmy na wycieczce na Sahare z RAINBOW Tour i było cudownie...tym razem przewodnik zrąbal wszystko ale na szczęście była świetna ekipa...
  • ~Piotr / 2022-07-01 17:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Pierwszy raz z TUI i same minusy. Miał być apartament z aneksem a było małe coś co niby miało być kuchnią. Widok na morze nie aktualny pomimo zapewnień biura. Wyjazd o 16 z hotelu a o 11 skończyła się doba hotelowa. Pytam się mistrza z TUI gdzie mam się przez 5 godzin błąkać. On nie wie. W recepcji nie chcieli za opłatą przedłużyć pobytu, bo nie ustalono z TUI. Na lotnisku jest przedstawiciel Rainbow, Grecki ale z TUI nie ma nikogo. Totalne olewanie klientów. Dobrze piszą inni, że z chwilą zapłacenia całej kwoty kończy się zainteresowanie klientem.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zainteresowania klientem. 6 godzin czekałem na odpowiedź podczas pobytu w hotelu. Brak wsparcia. Oferty nie zgodne. Albo nie sprawdzają co wynajmują albo to jest specjalnie oferta dla Polaków
  • ~Krzysztof / 2022-07-01 13:13
    Ocena: 4.00 / 5
    Właśnie wróciłem z pobytu w Tunezji. Ogólne wrażenie z usług biura TUI na plus. Co prawda cała obsługa wycieczki odbywa się poprzez aplikację, jednakże dla mnie nie stanowiło to problemu. Wszystko czytelne, czat bez opóźnień. Rezydentka na lotnisku trochę mało pozytywnie nastawiona do życia i przylatujących turystów, no ale zrobiła i przekazała co miała :)
    Przewoźnik zakontraktowany przez TUI (firma EnterAir), punktualnie i bez problemów. Miła obsługa na pokładzie.
    ZaletyDobra cena wycieczki, ciekawa aplikacja, wszystko zgodnie z ofertą.
    WadyZdjęcia hotelu prezentowane na stronie lekko odbiegały od wyglądu faktycznego, osobna opłata za transfer do hotelu i na lotnisko.
  • ~Agnieszka / 2022-07-01 10:40
    Ocena: 2.50 / 5
    Od dawna jestem klientką TUI, i mam porównanie jak zmieniała sie na przestrzeni lat obsługa klienta. Niestety ale zmieniała sie na gorsze. Najpierw ( pod przykrywka pandemii ) wprowadzono czat, zamiast kontakt z rezydentem. Zapomniano, że nie wszyscy maja telefon z internetem. W tym roku osobno trzeba było dopłacić za transfer z lotniska i na lotnisko. CZy nie mozna tego zabezpieczyć w cenie wycieczki? Ponadto w tym roku nie było w naszym hotelu obsługi rezydenta. Poinformowano nas, że naszego hotelu rezydent nie obsługuje. niby nic ale dla osób nie znających angielskiego to duży problem. Bo ciężko ustalić np. jak dojechac do miasta, jakie sa atrakcje, co zobaczyć, gdzie pojechać, jakie sa lokalne przysmaki, gdzie jest dobra knajpa. Niestety ale to ostatni nasz wyjazd z tui.
    Wadybrak rezydenta,
  • ~Tomasz / 2022-07-01 09:10
    Ocena: 4.00 / 5
    Do Magda... w opisie oferty jest jasno i wyraznie napisane wklejam ze strony TUI
    (aquapark „LE PIRATE": w zależności od sezonu, za opłatą, zjeżdżalnia: w zależności od sezonu, za opłatą, leżaki: za opłatą, parasole: za opłatą)
    Kolejny przykład że nie czytamy tego co jest w opisie,,, CZYTAĆ I NIE BĘDZIE KŁOPOTU
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK
  • ~Magda / 2022-06-30 17:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Od czego tu zacząć, jednym słowem mówiąc wielka jedna Porażka!nigdy więcej z tym biurem. Pani przedstawiciel Tui arogancka, nieuprzejma , nikt nie mogl liczyć na jej pomóc. Oferta nieadekwatna z warunkami wycieczki, Bylam w Aqua resort Djerba, w opisie i na zdjęciach byly zjeżdżalnie, dlatego też wybrałam ten hotel, nikt mnie nie poinformował, że to co na zdjęciach jest płatne!dlaczego nie pokazujecie zdjęcia z dwoma brudnymi, zaniedbanymi zjeżdżalniami bezpłatnymi. Oszustwo!
    ZaletyMila obsługa, jeśli dasz napiwek
    WadyPraktycznie wszystko , prócz jedzenia
  • ~karol / 2022-06-30 16:28
    Ocena: 3.67 / 5
    Tak sobie czytam te wszystkie opinie i ręce opadają.
    1.Brak rezydenta Panie niezadowolony a czytać umiemy czy jak kupował Pan to nie wiedział że nie ma bo wszędzie jest to napisane..
    2. Zwrot 100zl? nie wydaje mi się zwracają proporcjonalnie do kosztu zakupu wycieczki
    3. Opózniony lot hmmm prosze jechać samemu lub z innym biurem żaden problem
    Zawsze powtarzam należy czytać wszystko i wszedzie jeśli cos kupujemy lub jedziemy jesli nie pasuje jechac nad polskie morze na kebaba...
    Zaletybrak
    Wadybark
  • ~Anna / 2022-06-30 12:36
    Ocena: 1.33 / 5
    W tym roku TUI nastawione jest na wyłudzanie pieniędzy od klientów. W moim przypadku opóźnili lot powrotny na kolejny dzień wcześnie rano nie zapewniając noclegu. Mogę sobie sama dopłacić niecałe 1000 zł za to, że będę miała gdzie spać... Ale niektórzy musieli nawet 1700 zł.
    Z kolei część ma odwrotnie - skracają pobyt o 1 noc, ale zwracają jedynie 100 zł z wycieczki wartej ponad 10 tys.
    Nie ma żadnej osoby, z którą można porozmawiać, tylko pionki z obsługi klienta, którzy powtarzają niczym automat jedno i to samo
    WadyNaciągają na dodatkowe koszty omijając gwarancję niezmienności ceny
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1044
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 930
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 536
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 198
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 40
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960