strona 23 z 48
- « poprzednia
- 1 ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- nastepna »
-
~Piotr / 2022-07-16 21:17
Przebywam w Hotelu Garden w Albanii, w mieście Golem i odradzam kupowanie jakichkolwiek wycieczek fakultatywnych z tego biura, co w połączeniu z brakiem profesjonalizmu rezydentów/opiekunów daje na prawdę słaby obraz biura. Rezydentami są Pani Katarzyna i Pan Michał. Jadąc na wycieczkę na jezioro Komani, Pani Katarzyna pięknie czarowała na temat obiadu. Informowała, że na miejscu w restauracji są takie kolejki, że nie da się znaleźć miejsca i kelnerzy nie obsługują praktycznie pojedynczych osób. Obiad kosztował 15 euro. Na miejscu okazało się, że połowa miejsc jest wolna i rozmawiając z pojedynczymi osobami , zagranicy okazało się, że można bez problemu zamówić obiad i zapłacić mniej niż 10 euro. Obiad wyglądał tak, że na 14 osób położono 3 talerze ziemniaków i każdemu przypadły 3 małe pyry. Zupy jak kot napłakał, jedyny plus to dobra ryba. Natomiast Pan Michał może podać rękę ministrowi Sasinowi jeżeli chodzi o organizacje. Informuje, że wycieczka do jeziora Komani będzie trwać 3 godziny w jedną stronę, a w rzeczywistości było to 5 godzin. Dzisiaj rano jechaliśmy do Vlory i bylismy 2 minuty przed czasem odjazdu, na wstępie komentarz, że ledwie zdążyliśmy... W drodze powrotnej byliśmy 200 m od hotelu i tak zorganizował wysadzanie turystów, że kierowca pojechał dalej i krążyliśmy ponad 30 minut. Na miejscu jest firma Moja Albania, która jest zachwalana i godna polecenia. Dla porównania wycieczka do jeziora Komani kosztuje 60 euro z obiadem, w Tui wychodzi 75 euro... Nie kupujcie od nich żadnych wycieczek fakultatywnych. Polecam wynajęcie samochoduub skorzystanie z oferty firmy Moja Albania. -
-
~Agnieszka / 2022-07-15 17:07
Jesteśmy zażenowani podejściem biura Tui do klienta. Sprzedać wycieczkę? Ok. Jakieś informacje? Nie bardzo. Mieć klienta w poważaniu? Oczywiście.
Nie zostaliśmy poinformowani o dość wysokim podatku turystycznym płatnym na miejscu. Co by było jakbyśmy polecieli bez gotówki? Koczowali byśmy pod hotelem?
Nie zostaliśmy poinformowani że aby wejść na pokład samolotu musimy mieć wydrukowaną i wypisaną deklaracje o covid. Co jakbyśmy sami tego nie doczytali i w ostatniej chwili nie wydrukowali? Zostalibyśmy na lotnisku?
Szkoda czasu i nerwów na to biuro. Ostatni raz je wybraliśmy. -
~Eugeniusz / 2022-07-15 11:09
1 lipca wróciliśmy po 2-tygodniowym pobycie na Djerbie. Pracownicy TUi po raz kolejny zrobili wszystko, żeby nigdy więcej nie jechać z tym biurem. W skrócie: po przylocie na lotnisko ponad 2 godziny (w środku nocy) czekaliśmy w autobusach na kolejne samoloty z polski (było ich łącznie pięć). Czas przejazdu do naszego hotelu 35 minut - czas oczekiwania na transfer 2 godziny 10 minut. Pozostawię bez komentarza reakcje i zachowanie rezydentki TUi na pytania oczekujących. Aplikacja MyTui i kontakt z biurem W Warszawie to kompletna porażka która zmusiła nas do wykupienia wycieczek u miłej i uczynnej rezydentki biura konkurencyjnego. Nigdy więcej z TUi. ZaletyBrakWadyTransfer z lotniska do hotelu oddalonego kilkanaście kilometrów 2 godziny 45 minut. -
~Nie zadowolony klient / 2022-07-15 10:13
Wakacje z tym biurem to szczyt możliwości jaki mógł nas spotkać.W dniu wylotu bilet w ręce a na odprawie bagażowej nie ma nas na liście wylotów a do wylotu została godzina.Kontakt z biurem to tak jak w totka wygrać.Stres i nerwy to mało powiedziane.W końcu się udało bo obsługa lotniska zadzwoniła w naszej sprawie i zostaliśmy dopisani do listy.Samolot miał opoznienie 50min.i na miejscu byliśmy ok.pólnocy.Na lotnisku miał być autobus i do pomocy polski rezydent.Tak autobus był ale rezydent z pustynnym angielskim wpadł do busa i mowi radźcie sobie sami przez kontakt z tui pisząc i mailowo i na tym pomoc rezydenta się kończy.W drodze do hotelu z lotniska autobus rodem ze sceny filmowej(rekwizyt) dotarliśmy na szczęście w całości i teraz na zakwaterowanie i dogadanie się to cud jak nie zna się obcego języka ale został jeszcze język migowy(gdzie ten rezydent) do pomocy na miejscu.W samym hotelu było dostatecznie plus.Ale to nie koniec gehenny jaka na początku nam biuro zgotowało.W dniu wyjazdu dzwoni telefon w pokoju że porą opuścić lokal i w oczekiwaniu na autobus nie przysługuje nawet szklanka wody nie mowiac o obiedzie bo kto wytrzyma tyle godzin bez jedzenia.Transport na lotnisko przebiegał dostatecznie i nawet sama odprawa na lotnisku przebiegała dobrze.Jak to bywa znowu lot został opóźniony.Tyle naszych wrażen z pobytu na wakacjach. ZaletyTylko miejscowość na plusWadyBrak polskiego rezydenta
Kontakt z biurem porażka -
~Żaba / 2022-07-14 16:38
Kilka dni temu wróciliśmy z wakacji na Fuerteventura z biura TUI. Od kilku lat latamy z tego biura na urlop i mam wrażenie , ze co roku jest gorzej. Nie ma na miejscu kontaktu z rezydentem , który podaje jedynie adres mailowy, gdzie przy próbie kontaktu przekierowuje cię do automatycznej sekretarki do Polski, wiec jak jest sytuacja kryzysowa i potrzeba pilnego kontaktu to nie ma szans. Mamy na szczęście fantastycznych ludzi w biurze w Polsce wiec dzwonimy bezpośrednio do nich bo do Tui albo rezydenta nie ma szans!
Nie ogarnęli wycieczki załatwionej na miejscu bo jak później twierdzili wkradł im się błąd! Nie przyjechał po nas autobus na lotnisko bo zapomnieli nas zabrać spod hotelu i musieliśmy załatwiać na szybko taksówkę i właśnie przy próbie kontaktu nie było nikogo kto by pomógł. Jedyna deska ratunku to jak już wspomniałam nasze biuro w Polsce.
Jesteśmy w miarę ogarnięci bo sporo razy byliśmy już za granicą ale ktoś , kto jest pierwszy raz nie połapie się za Chiny. Bardzo słaby kontakt z rezydentami (w naszym przypadku żaden) i to bez znaczenia czy to Turcja czy Hiszpania czy wyspa, turystę mają w nosie. To chyba nas skłania ku temu , że kolejne wakacje będą już zdecydowanie bez TUI !!! -
~Anna / 2022-07-13 14:21
Byłam w tym toku z tym biurem w Turcji.Obsługa w biurze TUI była bardzo dobra natomiast w trakcie pobytu kontakt był jedynie przez aplikację. Kontakt to duże słowo osoby na czasie nie odpowiadały na zadawane pytania bądź odpowiedź ich była jedynie częściowa.Kiedy nasz transfer na lotnisko opóźniał się o 35 min nie było żadnej informacji, a na czasie dowiedziałam się że mam dojechać na lotnisko we własnym zakresie taksówką i zachować fakturę do celów rozpoznania reklamacji. Ważne przy tym że byłam w hotelu all miałam opłacony transfer i ubezpieczenie.To nie mój pierwszy wyjazd z tym biurem ale na pewno ostatni. -
~Andzia / 2022-07-12 18:13
Byliśmy w Marsa Alam w hotelu Elphinstone Resort. Hotel sam w sobie rewelacyjnyny nie byl. Byłam w lepszych 4-gwiazdkowych ale bardziej chodzi o biuro podróży i rezydenta. Tragedia!! Wylot mieliśmy 23.15 a doba, w tym hotelu kończy się o 12. Zapytaliśmy zatem co z nami do tej 19.30 kiedy jest wyjazd na lotnisko a pan rezydent odpowiedzial, że możemy dokupić jeden dzień albo jakoś sobie poradzić bo on jest tylko od sprzedaży wycieczek. Zostawił nas poprostu. Od godz 12 zostaliśmy bez pokoi i opcji all ponieważ zabrano nam opaski. Przestrzegam przed tym biurem -
~Kasia / 2022-07-12 13:09
09.07.22 wróciliśmy z Lanzarote
Niestety nie zabrano naszych walizek(ok 120 walizek zostało na Lanzarote) i poinformowano nas o tym w Warszawie po przylocie.Linie Enter Air porażka.Ponoć często się im to zdarza.Dlaczego biuro nie informuje o takich sytuacjach?A teraz każdy rozkłada ręce. Porażka, omijajcie szerokim łukiem!!!! -
-
~Aleksander z Mikołowa / 2022-07-12 11:21
Pierwszy pobyt na Wschodzie Europy Bułgaria Nesebar Beech i ostatni.
Od 6 rano siedzimy w lobby z dwójką maluchów, zero pomocy zero przychylności Hotelu , że pokojów nie dali? Zrozumieć ciężko ale na śniadanie nie wpuścili!!!!! O zgrozo, omijajcie ten hotel i TUI udaje że nie można się dodzwonić do hotelu
Porażka na starcie, mamy nadzieję że cały tydzień będzie inny...., wschodnie standarty
Popracujcie nad rzetelnosciaWadyPorażka na start -
~Kacper / 2022-07-12 10:28
Nie da się zmienić hotelu który podczas paru nieudanych prób zamówienia zmienił się na inny. Oferta LastMinute i krótki termin pozamiatane. Pierwszy urlop, pierwszy wyjazd TUi Teraz Ci to spierniczy. Nie polecam, lepiej utknąć z innym biurem podróży gdzieś gdzie się chce być niż z nimi w tym co sami podsuwają. WadyFatalna obsługa i oferta -
~Tomasz / 2022-07-11 11:03
TUI Blue Adriatic Beach
Snack Bar który miał działać 10-18 jest coś do jedzenia tylko od 12 do 15, midnight snack który miał być od 00:00 do 01 zlikwidowano bo ,,za dużo jednia się marnowało", nie można przygotować mniej? Snack bar świetnie sobie radzi. Parking za 7e który nie zapewnia miejsca parkingowego, to jak chcesz zrezygnować bo nie ma miejsc, jakaś osoba szuka z twoim numerem rejestracyjnym w ręku czy nie zaparkowałeś pod hotelem. Słabe jedzenie i obsługa. Tui oraz Hotel mają cię w...ZaletybrakWadyobsługa -
~Izabela / 2022-07-09 12:54
Po pierwsze dopłacaliśmy do pokoju z widokiem na morze a dostaliśmy widok na baterie słoneczna po drugie jechaliśmy z mężem odpocząć a okazało się ze to hotel dla dzieci masakra po 3 po przylocie o godz 6/30 czekaliśmy na pokój do godz 14 karygodne spaliśmy na sofach to się w głowie nie mieści po 4 na jadalni syf na talerzach można było znaleść masełko z poprzedniego dnia i jajeczko i to by było na tyle -
~Gipsy / 2022-07-09 12:05
Tym razem TUI nas zawiodło. W czasie naszego 10 dniowego pobytu rezydentka nie pokazała się ani razu, nawet przy przylocie lub odlocie. Mąż poczuł się źle na lotnisku i nie było się do kogo zwrócić.
Pani o imieniu Agnieszka Paulina wysyłała parę SMS-ów i nie interesowała się czy one do nas dotarły (nie mam w tel. potwierdzenia że je przeczytałam)
Druga sprawa: w ofercie nie ma słowa że do plaży trzeba przejść rozgrzaną ulicą tylko w części osłoniętą daszkami przy sklepach, ale istotne to że wychodząc z hotelu trzeba się ubrać. Nie wypada iść w kostiumie ulicą na plażę.
Wiele razy korzystaliśmy z TUI ale tym razem jesteśmy mocno rozczarowani
Trzecia sprawa to nie przygotowanie pokoju dla 3 osób. Przylecieliśmy do hotelu ok 1.30 w nocy (od wyjścia z domu 9 godz. w podróży) a były przygotowane tylko 2 łóżka. Wnuczka mająca 162 cm wzrostu musiała spędzić noc na krótkiej i wąskiej kanapce. Następnego dnia dostawiono łóżko co zacieśniło i tak niewielki pokój
Wybraliśmy hotel 5 * a daleko mu było do 4ZaletyDuża ilość leżaków przy basenie i na plaży
Życzliwość obsługiWadyCiasny pokój i mała łazienka z krótkim blatem do umieszczenia kosmetyków dla 3 osób. Hotel 5* . Dojście do plaży ulicą czego nie było w ofercie.
Do Wi-fi trzeba było się logować kilka razy dziennie -
~KLAUDIA / 2022-07-09 11:00
Naprawdę lubię TUI - nie rozumiem skąd takie niskie oceny... To jedno z najlepszych biur podróży.. ceny są niższe niż u konkurencji, obsługa na wakacjach jest super - przedstawiciel jest na miejscu, macie kontakt z touroperatorem przez czat w aplikacji... odpisują po pół godziny max ;) wszystko dobrze zorganizowane ???? jedyne na co się wkurzyłam to zaproponowali mi zmianę hotelu na inny niż rezerwowałam (przyjęłam, ale mogłam odmówić i otrzymać zwrot pieniędzy) jak dla mnie TUI jest warte polecenia, żadnych problemów z obsługą. -
~krysi / 2022-07-06 18:01
uwaga odradzam zakup wakacji przez TUi zostałem oszukany przya zakupie wakacji zmieniono godziny wylotu wiec 1 dzien stratny wakacji Zaletyodradzam tuiWadyodradam tui -
~Bartek / 2022-07-06 13:18
Utrudniony kontakt z biurem, brak chęci w rozwiązaniu problemu stworzonego przez biuro Tui. Nikomu nie polecam wypoczywać z tym biurem ZaletyŻadnych zalet... -
-
~Grzegorz / 2022-07-05 20:28
Do Izabela Jaworska. Kłamstwo nie ma takiej możliwości aby w jednej rezerwacji były dwa hotele. Manipulacja oponie jest dwa razy ponieważ w pierwszej nie zamieściła Pani reklamy swojej Firmy Ubezpi….
WstydZaletyBrakWadyBarak -
~IZABELA JAWORSKA / 2022-07-05 20:13
~IZABELA JAWORSKA / 2022-07-05 20:07
Ocena: 1.00 / 5Przestrzegam przed rezerwacją z tym biurem. Rezerwowałam poprzez konsultanta dwa pokoje dla nas jako rodziców oraz dla trójki dzieci. Na płatność miałam godzinę więc dla bezpieczeństwa zapłaciłam po 50 min aby mieć pewność że wszystko jest OKI. Dokonałam płatności całości wycieczki za nas i za dzieci po czym zadzwonił konsultant i poinformował że u dzieci ze względu na brak miejsc w hotelu będą w innym hotelu oddalonym o 1 kilometr. !!!!!
REZERWUJĘ Z TYM BIUREM BARDZO WIELE WYCIECZEK I JESTEM BARDZO ZAWIEDZIONA ZA BRAK ELASTYCZNOŚCI DLA STAŁEGO KLIENTA.
JAK KTOŚ MOŻE MYŚLEĆ ŻE URLOP ZAPLANOWANY Z DZIEĆMI BĘDZIE BEZ DZIECI OKI.???? TTTTUUUII ogarnij system bo to jest moja ostatnia wycieczka w wami jeśli ta sprawa nie zostanie rozwiązana.
ZaletyBrakWadyPo raz ostarni TUI. -
~IZABELA JAWORSKA / 2022-07-05 20:07
Przestrzegam przed rezerwacją z tym biurem. Rezerwowałam poprzez konsultanta dwa pokoje dla nas jako rodziców oraz dla trójki dzieci. Na płatność miałam godzinę więc dla bezpieczeństwa zapłaciłam po 50 min aby mieć pewność że wszystko jest OKI. Dokonałam płatności całości wycieczki za nas i za dzieci po czym zadzwonił konsultant i poinformował że u dzieci ze względu na brak miejsc w hotelu będą w innym hotelu oddalonym o 1 kilometr. !!!!!
REZERWUJĘ Z TYM BIUREM BARDZO WIELE WYCIECZEK I JESTEM BARDZO ZAWIEDZIONA ZA BRAK ELASTYCZNOŚCI DLA STAŁEGO KLIENTA.
JAK KTOŚ MOŻE MYŚLEĆ ŻE URLOP ZAPLANOWANY Z DZIEĆMI BĘDZIE BEZ DZIECI OKI.???? TTTTUUUII ogarnij system bo to jest moja ostatnia wycieczka w wami jeśli ta sprawa nie zostanie rozwiązana.
IJ Finance Consulting Izabela Jaworska
97-200 TomaZaletyŻENADAWadyJEŚLI ZARZĄD NIE BĘDZIE CZYTAŁ OPINII KLIENTÓW TO TUI SIĘ SKOCZY. NA INFOLINII NIC SIĘ NIE DA ZROBIĆ CHYB Z DODATKOWYMI KOSZTAMI , ALE CZEMU SKORO BŁĄD LEŻY PO STRONIE KONSULTANTA..... PO NASZEJ SYTUACJI BIURO POÓżY TUI BĘDĘ MIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM. -
~Kaja / 2022-07-05 13:39
Wycieczka jeszcze się nie rozpoczęła, a już biuro Tui stwarza problemy. Robiąc wczoraj rezerwację w pośpiechu (gdyż był ostatni wolny pokój) nie zaznaczyłam wcześniejszej godziny wylotu. Zaraz po dokonaniu rezerwacji poprosiłam o zmianę. Niestety konsultanci nie przychylili się do mojej prośby. W związku z tym jestem stratna jeden dzień, a lecę na 4. ZaletyDobra ofertaWadyObsługa, podejście do klienta.
strona 23 z 48
- « poprzednia
- 1 ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- nastepna »