strona 22 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »
-
~Natalia / 2022-07-24 21:49
Mozna by bylo pisac wiele ale najprosciej: nie polecam!!
Drogi internet
Napoje z soku mozna kupic dodatkowo
Drinki i wino podawane w plastiku dodatkowo dodam iz sa ro ayropy a nie drinki.
W pokoju klima ktora dziala jak by przezyla wszystkie wojny.
W hotelu jest vrudno, w pokojach jest ok ale orzy barach masakra i strasznie śmierci!
Obsluga szczegolnie na recepcji, pracuje chyba ,a kare. ..
Ciężko to nazwac wypoczynkiem, co do gwiazdek najwyżej 2!! -
-
~Niezadowolona klientka / 2023-09-01 06:09
Kupiliśmy wycieczkę na Zakhyntos z biura TUI. W ofercie była wzmianka o depozycie, który pobiera hotel przy zakwaterowaniu. Napisałam do TUI przed wylotem z prośbą o wyjaśnienie czego dotyczy depozyt i jaka jest to kwota. W odpowiedzi otrzymałam informację, że to podatek turystyczny. Drążyłam temat i w końcu uzyskałam odpowiedź, że depozyt wynosi 50 euro. Na miejscu okazało się, że owszem 50 euro, ale od osoby. Biuro niezorientowane w swoich ofertach, brak rzetelnej informacji, sprzedaż wczasów w hotelach o bardzo słabej opinii klientów. Kupując wycieczkę przez Biuro, klient oczekuje, że hotel jest sprawdzony, przyjazny dla klienta, a wszystkie ewentualne koszty są jasno przedstawione w ofercie. Niestety hotel, który zarezerwowaliśmy przez TUI taki nie był. Musieliśmy zapłacić za klimatyzację dodatkowo, za internet w pokoju, od wejścia starszono nas karami finansowymi, nie mówiąc już o depozycie. Nie skorzystam już z usług tego biura, ponieważ odnoszę wrażenie, że rola biura sprowadza się do rezerwacji byle jakiegoś hotelu i lotu. Niestety w dzisiejszych czasach to zbyt mało, żeby za to płacić dodatkowo. -
~pawel / 2022-04-29 16:02
Bardzo niesolidna firma. Jedno wielkie oszustwo! Również zostałem oszukany i odwołali mi wczasy na 2 miesiace przed ! Widze że w ten sam sposób zostało oszukanych wiele osób. Dlatego nikomu nie polecę tego biura, sam tez już nie skorzystam z sług TUI!!! ZaletybrakWadyOSZUŚCI -
~Pima / 2021-10-05 22:57
Byłem w Meksyku z TUI w sieci RIU Pałace Mexico w Playa de Carmen. TUI twierdzi ze to hotel 5*, nic mylnego. Hotel z zewnątrz na pierwszy rzut oka łał, ale cześć hotelowo sypialniane już mocno nadszarpnięta czasem. Podniszczone meble, głośna klima a bez niej w tej wilgoci sie nie funkcjonuje. Pożółkłe wanny, odpadające elementy, zalane sufity, itp. TUI sprzedaje stary hotel może 3 + jak za 5*.
Wakacje fajne i ludzie mili ale nie ma tam żadnego komfortowych warunków.
Wrzesień 2021ZaletySerdeczni ludzie i mili Meksykanie $ zaWadyGłośna klima, stare wyposażenie, długa obsługa na płazy, Hotel sie deczko sypie. -
~Piotr / 2022-06-21 09:45
Ogromne rozczarowanie. Zakup wyjazdu wraz z wycieczką fakultatywną z czteromiesięcznym wyprzedzeniem. Po przylocie - brak pilota, jedynie informacja smsem o stanowisku, gdzie stoi autokar (błędna, bo był zupełnie w innym miejscu). W hotelu jest rezydent TUI - ale obsługuje jedynie klientów przylatujących z Niemiec. Wycieczka fakultatywna - po przybyciu o wyznaczonej godzinie we wskazane miejsce zbiórki - cisza, nikogo. Po ponad godzinnej próbie kontaktu z call center, pani obojętnym głosem stwierdziła, że "wycieczka została odwołana" (zero informacji, pomimo iż 12h wcześniej telefonicznie inna pani z call center potwierdzała godzinę i miejsce zbiórki).
Podsumowując - Biuro z kategorii "zapłać i radź sobie sam". Nigdy więcej.WadyStosunek do klienta, organizacja, brak kontaktu. -
~Piotr / 2022-07-01 17:44
Pierwszy raz z TUI i same minusy. Miał być apartament z aneksem a było małe coś co niby miało być kuchnią. Widok na morze nie aktualny pomimo zapewnień biura. Wyjazd o 16 z hotelu a o 11 skończyła się doba hotelowa. Pytam się mistrza z TUI gdzie mam się przez 5 godzin błąkać. On nie wie. W recepcji nie chcieli za opłatą przedłużyć pobytu, bo nie ustalono z TUI. Na lotnisku jest przedstawiciel Rainbow, Grecki ale z TUI nie ma nikogo. Totalne olewanie klientów. Dobrze piszą inni, że z chwilą zapłacenia całej kwoty kończy się zainteresowanie klientem. ZaletyBrakWadyBrak zainteresowania klientem. 6 godzin czekałem na odpowiedź podczas pobytu w hotelu. Brak wsparcia. Oferty nie zgodne. Albo nie sprawdzają co wynajmują albo to jest specjalnie oferta dla Polaków -
~Rodzina / 2022-03-29 15:32
W czasie naszego pobytu na wakacjach organizowanych przez TUI, wykupiliśmy dodatkową wycieczkę objazdową zwaną SAFARI dla całej rodziny. Niestety większość atrakcji, o których byliśmy poinformowani, zorganizowano w sposób fatalny i z pewnością nieakceptowalny!!! Niestety cała wyprawa była chaotyczna, trudno było się czegokolwiek dowiedzieć, co, gdzie i kiedy ... Niestety większość czasu przesiedzieliśmy (cała grupa) w obrębie baru, czekając na organizatorów i jakiekolwiek informacje o tej "nietaniej" atrakcji. Po przyjeździe na miejsce okazało się, że jest dość sporo grup, więc oczekiwanie na kolejne atrakcje było dość długie, jednakże, i same punkty programy okazały się nieatrakcyjne, jak np jazda na wielbłądzie Musiałem usiąść z synem (12 letnim), gdyż powiedzieli, że sam syn nie da sobie rady i może spaść. Sama przejażdżka trwała 1 minutę i 30 sekund!!!! Ponownie wynikało to z pośpiechu, i złej organizacji. Potem znów czekaliśmy godzinę bezczynnie (czekając na innych), bez informacji, bez opieki i bezczynnie. Wyprawa do wioski Beduinów, jak już się doczekaliśmy, przebiegła przyjemnie. Po powrocie mieliśmy zasiąść do "tradycyjnej" kolacji arabskiej. Niestety znów ponad godzinę oczekiwania, a jak już coś się pojawiło na stołach, to niestety okazało się to mizernej jakości "zapuszczonego baru". Nic nie zjedliśmy, choć próbowaliśmy i głodni po całym dniu też byliśmy ... Poprosiliśmy organizatorów o szybszy powrót do hotelu, a z nami dużo innych osób, rozczarowanych organizacją wycieczki. Wydaje się, że wszystko byłoby dobrze, gdyby nie ta ogromna ilość grup, z różnych hoteli, gdyby organizator przekazywał informacje, przeprosił za opóźnienie itp Szkoda, bo mogłaby być to naprawdę wspaniała wycieczka. Niestety stanowczo odradzam, wróciliśmy ogólnie rozczarowani i głodni
Reklamacja nie została uznana, gdyż TUI w Polsce nie ponosi za wykupione wycieczki od przedstawiciela TUI na miejscu Taką dostaliśmy odpowiedź na wniesioną reklamację ,,Wycieczki fakultatywne zakupione bezpośrednio u przedstawiciela TUI/rezydenta TUI podczas Państwa wakacji nie są częścią zawartej umowy o imprezę turystyczną. "
Bez komentarza Ku przestrodze
-
~Roni / 2021-09-06 13:11
Właśnie jesteśmy na Dominikane hotel Rio Macao. Sam hotel rewelacyjny, jedzenie wyśmienite. Ale jest jedno ale na całej długości plaży jeden wielki syf. Dotyczy wyrzucania z morza wodorostów które śmierdzą i gniją. Gdybym wiedział przed zamówieniem wycieczki czyli dwa dni przed wylotem nigdy bym się nie zdecydował na zakup tej wycieczki. Co to za wyjazd i to jeszcze na Dominikane jak nie można wejść do morza i się wykompać. Biuro Tui doskonale wie o tym od kilku miesięcy i perfidnie ukrywa tą informację przed klientami. Podobnie jest z pracownikami Tui na Dominikane, kupując wycieczkę objazdowe jest też wypad na plażę, na której jest jeszcze większy syf. Wodorostów jest tak dużo sięgają 80 cm wysokość. Nigdy więcej z TUI, oszustwo na wielką skalę. ZaletyHotel, jedzenie, basen, obsługaWadyWodorosty na plaży bardzo dużą ilość -
-
~Ryba / 2022-08-01 22:33
Po dotarciu fo Turcji, autokar zawiózł nas fo całkiem innego hotelu,nazwa była podobna do naszego.Cóż to tylko 20 km dalej.Musielismy ogarnąć transport aby dostac się do naszego hotelu.Udało się no i parę euro mniej na koncie za taxi.W hotelu doba od 14 nie pozwolono nawet napić się kawy(pod warunkiem zapłacenia 15 euro za godzinę od osoby do czasu meldunku)oczywiście nie skorzystałam no nie dam 100 zł za kawę.Szok i żenada.Nikt nas o tym nie poinformował,to samo przy wyjeździe zdejmowali opaski żeby czasem czegoś nie zjeść. ZaletyZeroWadySame -
~Sara / 2023-01-27 14:48
Totalna żenada. Biuro spada totalnie na psy.Rownie dobrze można sobie we własnym zakresie zorganizować podróż. Rezydent nie pofatygował się do naszego hotelu, na chacie odpisują po dwóch dniach, wycieczka z przewodnikiem polskojęzycznym 2000. Oszczędzajcie nadal na jakości obsługi i pracownikach to nikt nie będzie z wami podróżował. ZaletyŚwietny hotelWadyBrak obsługi klienta, brak rezydenta, omówienia wycieczek, beznadziejnie działający czat, cztery godziny przed wylotem na lotnisku!!!!!! -
~Stanislaw / 2022-07-17 17:35
Podawane nieprawdziwe informacje o kategori hotelu. Polecany hotel pięciogwiazdkowy okazał się trzygwiazdkowy, aplikacja TUI ostatniego dnia wylogowuje Cię bez możliwości ponownego zalogowania co uniemożliwia sprawdzenie choćby godziny transferu na lotnisko -
~Sweet55 / 2022-08-17 09:40
biuro podróży mnie bardzo rozczarowało. wprowadzają w błąd przy wykupie wycieczki, a później człowiek zderza się z rzeczywistością. zostaliśmy niedoinformowani o tym jakie posiłki na przysługują a mianowicie na all inclusive powiedziano nam w biurze, ze po przylocie będziemy mogli korzystać już z wszystkich dogodności hotelu ale pokój dostaniemy dopiero około godz 14;00. Zajeżdżamy do hotelu na godzinę 8;00 rano a Pani w recepcji nas informuje że owszem możemy iść na basen ale pierwszy posiłek dostaniemy dopiero w godzina późnego lunchu. tak samo w dniu wylotu mieliśmy z biura podróży taką informacje że jak wylot mamy o godz 19;55 transfer na lotnisko o 17;05 to normalnie przysługuje nam obiad, natomiast w dniu wylotu po wymeldowaniu się z pokoju o godz 12;00 Pan w recepcji poinformował nas, że tylko mamy śniadanie a obiad już nie. co jeszcze ciekawsze powiedział do nas że byliśmy zapisani że mamy wykupiony pakiet od śniadania do śniadania- super, że każdy w recepcji mówił co innego.
a teraz odniosę się do organizacji wycieczek fakultatywnych. otóż zastanawia mnie czy Tui w ogóle sprawdza jakość oferowanych usług. Płaci się duża kasę za te wycieczki a dostajemy w pakiecie starszą panią przewodnik (i nie zrozumcie mnie źle nie chodzi mi o jej wiek), która rzuca fochami. dobrze że jeszcze nie zaczęła warczeć na nas, a do tego pali papierosy a dymem dmucha Ci w twarz, a jak prosisz ją żeby odeszła kawałek dalej to udaje nagle że nie rozumie języka polskiego. na innej wycieczce zaś pan kierowca pali w autokarze no bo przecież też mu wolno a to nic że my osoby siedzące za nim się dusimy. na wycieczce w Stambule to już w ogóle porażka bo pan przewodnik całą grupę prawie 40 osób w tym małe dzieci przeprowadza na czerwonym świetle na ruchliwej ulicy i nas pogania szybko szybko a kto był w Turcji to wie jak tam jeżdżą tubylcy. Na samej wycieczce nie zobaczysz nic bo przecież nie ma czasu na nic, musisz biec żeby nadążyć, ale jest czas na to żeby cię zawieźć do sklepu, gdzie możesz napchać kiesę sprzedawcom, którzy jak przypuszczam mają podpisaną jakaś umowę, że wy nam klientów my wam hajsik za to odpalimy.
podsumowując jeśli chce zglosić jakaś niedogodność przez tą ich aplikacje to nagle urywa się kontakt, długo nie odpisują a na sam koniec podsyłają i ułożoną regułkę, która mów że dziękują za kontakt odezwą się w miarę szybko. No a odpowiedzi brak do dzisiaj.Wadycena do jakości -
~Tom / 2020-03-06 18:02
TUI traktuje swoich klientów jak przedmioty - fabryka wycieczek, gdzie klient jest taśmowo obsługiwany. Klient ma prawa i obowiązki określone w regulaminie i niech zapomni o jakimkolwiek korzystnym dla niego rozwiązaniu problemu, który wystąpi po drodze. Taktyka TUI to wziąć pieniądze, zapakować klienta w samolot, wyładować w miejscu docelowym, tam wziąć od klienta jeszcze trochę kasy, za dodatkowe usługi i przywieźć z powrotem mając gdzieś, czy jest zadowolony. Proste... Tyle możesz się spodziewać po TUI. Zmiana zaplanowanych godzin wylotu czy powrotu, to standard w tym biurze. Natomiast zmiana miejsca wylotu, do której doszło w mojej podróży i z tego, co czytam, było takich zmian dużo więcej, gdzie TUI po uzyskaniu od klientow pełnej płatności za usługę, likwiduje połączenie z Poznania i proponuje połączenie z Warszawy, miesiąc przed wylotem, z tzw. przyczyn technicznych (co może oznaczać wszystko np.działanie w celu cięcia kosztów biura, kosztem klientów), jest posunięciem niedopuszczalnym. Postawili w ten sposób wielu klientów przed wyborem wyrażenia zgody na taką zmianę lub rezygnacji z wczasów. Wiedząc dobrze, że miesiąc przed wyjazdem człowiek nie znajdzie już wycieczki w korzystnej cenie i w wybranym hotelu. Poza tym wybierając miejsce wylotu, klient robi to świadomie, żeby mieć możliwie najbliżej ze swojego miejsca zamieszkania, a tu nagle okazuje się, że musi jechać 600 km do zmienionego miejsca wylotu, ponieść dodatkowe koszty przejazdu, stracić czas na drogę i wynająć nocleg, bo gdy wylot jest rano, to nocą nie ma sensu męczyć się jazdą. Złożyłem reklamację, a TUI rozpatruje reklamacje, na zasadzie: przyjąć pismo, wysłać krótką negatywną odpowiedź i po sprawie. Odwołanie się od negatywnej odpowiedzi, skutkowało, że ta sama pani specjalistka ds. sprzedaży ponownie odpowiedziała krótko, że TUI podtrzymuje swoją decyzję. Klient może sobie pisać i pisać. Jak chcesz cokolwiek w TUI uzyskać, to kieruj od razu sprawę do sądu, bo system jednoosobowego rozpatrywania reklamacji to kpina. Jak tak dalej TUI będzie traktowało klienta, zmieniało warunki w trakcie gry, to można się spodziewać wszystkiego, łącznie z pozostawieniem klientów w trakcie podróży, na łaskę funduszu gwarancyjnego.
Do tej pory byłem na 6 wczasach organizowanych przez TUI i po ostatnim, wyżej opisanym incydencie zmieniam sposób planowania swoich urlopów, tak żeby w tych planach nie było TUI. Tomasz.WadyJ.W. -
~Turysta / 2024-06-15 15:58
Niestety jestem rozczarowany biurem Tui.
Podczas zakupu w biurze Pani ładnie zachwalała że można w aplikacji zamówić sobie wcześniej wybrana wycieczkę fakultatywną bo będzie taniej niż po przylocie. Jak się okazało dziwnym trafem żadne wycieczki nie były dostępne. Po prostu nie było możliwości zakupu. Dodam że wyjazd wykupiony prawie pół roku wczesniej.
Teraz o pobycie.
Po wylądowaniu Pani z biura Tui jak szybko wpadła do autokaru tak szybko z niego wyskoczyła. Na odczepnego podała informacje że autokar jedzie do tych hoteli i koniec. Jednym słowem nara ludzie bawcie się, nie mam dla was czasu.
W hotelu kolejna niemiła sytuacja mianowicie w miejscu gdzie były informacje z różnych biur podróży odnośnie wycieczek itd u nas w biurze TUI informacje tylko po angielsku trochę lipa skoro przyjeżdżają Polacy bo nie każdy musi znać angielski no ale dobra mniejsza o to. Ogólnie u innych touroperatorów były informacje po polsku i po angielsku nawet była podana godzina i data wylotu w przypadku TUI nic, cisza, echo. Dowiedziałem się że wszystko w aplikacji i tyle. A jak ktoś by miał np problem z internetem albo zepsuł by mu się telefon, to jak taka osoba ma się dowiedzieć o której jest wylot?
Teraz tak transfer na lotnisko (wylot do Polski) wchodzi przedstawiciel z Tui do autokaru i oczywiście przekazuje informacje po angielsku, który nr lotu gdzie się udać itd. a dlaczego nie po polsku? Gdzie była rezydentka polka w tym czasie? Równie dobrze mógł ktoś wejść i przekazać te informacje np po szwedzku a czemu nie.
Pierwszy raz spotkałem się z takim potraktowaniem ze strony biura podróży.
Nie polecam tego biura.ZaletyBrakWadyKiepska obsługa podróżnego. Kiepski kontakt z rezydentem. Brak informacji odnośnie wylotu. -
~Weronika Lelental / 2022-08-14 10:49
To nie jest biuro podrozy. To posrednik, ale drozszy niz booking. Nic nie zapewniaja....ani rezydenta, anipolskiego przewodnika. Maja infolinie, za kazdym razem odbiera ktos inny, klamia na stronach z oferta. Doplacasz za pokoj z widokiem na moze a tego nie fostajesz. ZaletybrskWadyto nie jest biuro podrozy, to posrednik wyjazdu i to tez kiepski. -
~woo / 2023-09-07 15:17
Jednym słowiem złodzieje. Bez pytania wciskają ubezpieczenia za steki PLN które w myśl regulaminu nie chronią przed niczym. Miałem wykupiony pakiet elastyczny (możliwość bezpłatnej zmiany terminu i miejsca wylotu, oraz ubezpieczenie od rezygnacji) zmieniłem miejsce wylotu i wykasoali mnie na 1,2 tys PLN za tą zmianę. Poza tym wcisnęli nas w 6 osób do dwóch pokoi licząc pełną stawkę od każdego. Reklamacje odrzucają nie odnosząc się do zarzutów albo wręcz kłąmiąc - w moim przypadku twierdząc, że zrezygnowałem z ubezpieczeń. Fakt, że mam je w umowie, że za nie zapłaciłem, że nie skłądałem rezygnacji i że nie zwrócili za nie kwoty - pozostawiają bez komentarza :) ZŁODZIEJE Wadyoszukują klientów -
-
~Yuri / 2022-08-10 10:41
Trzeba przyznać oficjalnie, że TUI stało się pośrednikiem, a nie biurem podróży. Co to znaczy? Tak naprawdę los turystów po zapłacie jest im obojętny. Kontakt ogranicza się do infolinii lub aplikacji na telefon TUI. Pamiętaj, że to polska infolinia i jak wyjedziesz poza granicę Unii Europejskiej płacisz słone pieniądze za połączenie do Unii Europejskiej. Nie masz żadnej pomocy od rezydenta, bo... już TUI nie ma rezydentów. Zostali tylko eksperci, co nie są zobligowani do jakiejkolwiek pomocy turyście. Mogą pomóc tylko z dobroci serca i nic więcej. Jedynie co Tui dobrego posiada to pilotów wycieczek na kontrakcie (nie są pracownikami TUI). Nie masz internetu w hotelu albo bardzo słabo działa? Aplikacja Tui zawiesza się? Masz pecha, bo musisz czekać na połączenie z infolinią, żeby dowiedzieć się kiedy odlatujesz z lotniska do Polski. Nikt do Ciebie nawet smsa nie wyśle. Nie licz na to. Papierowa informacja w hotelu o wylocie? Teraz już jest wszystko online! Zalety- piloci wycieczek
- niektóre hoteleWady- brak rezydenta
- utrudniony kontakt z biurem podróży
- rola pośrednika a nie organizatora wycieczki -
~Zawiedziony klient z doświadczeniem / 2022-07-16 23:08
Dramat nie polecam Najgorsze biuro z jakim miałem do czynienia .Klient to pionek .Rezerwacja opłacona brak potwierdzenia po kilku godzinach i wykonaniu telefonu Pani twierdz że tak płatność dotarła ale rezerwację zrobił ktoś inny i zwrócą pieniądze!!!!Zapropnowała oferta o 3 tys drozsza w zamian Suoer heeh Zero informacji z ich strony tak się nie pracuje w tych czasach. Dramat nie polecam i odradzam szkoda nerwów i czasu. ZaletyBrak -
~Adamooss / 2023-08-04 13:24
Nie polecam biura Tui. Dzień przed wylotem zmienili nam lot z godziny 14 25 na następny dzień o godzinie 00 40. Dzwoniąc na infolinię pytając co mam teraz zrobić i gdzie mam się podziać odpowiedzieli mi że ich to nie obchodzi ale jest im przykro z tego powodu że tak się stało. Druga sytuacja jest taka że niby mamy pomóc rezydenta na miejscu. Nie prawda. Będąc 7 dni ani razu nie widziałem żadnego rezydenta a kontakt jest bardzo utrudniony z taką osobą. To były pierwsze i ostatnie wakacje przez te biuro ZaletyNie ma zadnychWadyUtrudniony kontakt z rezydentem Tui
Zero jakiekolwiek pomocy że strony Tui, w przypadku zmienionego lotu -
~aga / 2021-03-22 16:02
ODRADZAM wakacji z biura tui. Oni nie mają polskiego opiekuna w miejscu wakacyjnym. Turysta musi sam martwić się jak dotrzec do hotelu. Na miejscu jak jest problem, to pozostaje tylko infolinia. Wiadomo, ze problematyczne kwestie najlepiej załatwić z Polakiem, który jest na mieju a nie przez telefon.
Ponadto w ostatnich latach TUI miało wiele problemów z odwołanymi lub mocno opóźnionymi samolotami. Poczytajcie.
https://mrfashion.pl/tui-usterka-samolotu/
https://mrfashion.pl/zamiast-w-dominikanie-swoj-urlop-spedzili-na-warszawskim-lotnisku-klopoty-tui/
https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-kolejne-problemy-klientow-biura-podrozy-tui-koczuja-na-lotni,nId,2620398
https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/problemy-kolejnych-polskich-turyst%C3%B3w-koczuj%C4%85-na-lotnisku/ar-BBKRUeG?li=BBr5KbO&srcref=rss&;sa=U&;ved=0ahUKEwiMuY6WwvvRAhVIu7wKHYYaD4wQFgjHAjA4&%252525252525253Busg=AFQjCNHAUXyzVX0ngCq-t7baVc9Bs5Idqw
i wiele innych
strona 22 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »