Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 970 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.46
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.14

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Łukasz / 2024-07-31 23:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Nachalność wciskania dodatkowych opcji przekracza granice przyzwoitości! Opamiętajcie się! dodatkowe ubezpieczenia, miejsca w samolocie, a nawet transfer dodatkowo płatny i jeszcze kilka innych prób wyssania klienta z pieniędzy! Szał i niesmak, dziękuję.
  • ~M / 2021-07-27 09:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Dramat. Nie pierwszy, ale zdecydowanie ostatni raz z tym biurem. Ne wyobrażałem sobie, że można tak obniżyć jakość świadczonych usług. Jedyną zaletą jest przejrzysta strona i wyszukiwarka. Zarezerwowaliśmy wakacje z 2 dzieci. Hotel zgodny z opisem i oczekiwaniami. Na tym kończą się pozytywy. Informacja o transferze z lotniska otrzymana 3 godziny po dotarciu do hotelu. Szczęśliwie udało nam się znaleźć autokar, a nawet rezydenta mówiącego łamanym polskim. To był pierwszy i zarazem ostatni kontakt z rezydentem. Transfer do hotelu (dodatkowo płatny) zamiast 80 minut trwał 180 i to nie z powodu korków. Dość istotna różnica przy podróży z dwójką maluchów. Brak rezydenta w hotelu czy jakiegokolwiek kontaktu do niego. Podobno z powodu Covid. Co ciekawe belgijskie TUI posiadało rezydentów. Pozostaje przecież kontakt przez aplikację więc nie ma się o co martwić ... Teoretycznie. TUI24/7 oznacza, że odpowiedzą po 24 godzinach. Co oznacza 7 nie rozszyfrowałem. Ale zawsze można zadzwonić na infolinię. Jest czynna 10-18 i oczekiwanie około 20-30 minut. Powodzenia przy pobycie poza UE. Wycieczka fakultatywna wykupiona i oferowana w języku polskim. Jakoś zawsze na wycieczki wykupywanie przez biuro byłem odbierany z hotelu. Tu otrzymałem informację że mam się udać na dworzec autobusowy. Ok. zapytałem o adres gdyż google znajdowało 2 dworce. Odpowiedź po 24 godzinach "koło Opla". Super. Udało się znaleźć salon Opla i dworzec nieopodal. I tak czekaliśmy sobie na autokar. kwadrans po czasie odjazdu dzwonie na infolinię - sukces, już po 20 minutach ktoś odebrał. Nawet raczyli sprawdzić i oddzwonić. Podobno autokar był. Ale nie na dworcu a na przystanku i nie koło opla a koło kliniki weterynaryjnej. Nie, nie był to transfer tui a autobus dowożący do aquaparku. Nie, nie sprawdzają i nie mają listy, to taki bezpłatny autokar ala miejski jak niegdyś dowożące do centrów handlowych. Nie, jeździ raz dziennie, można wziąć taksówkę i dojechać we własnym zakresie. Super. Transfer powrotny też ciekawy. Kierowca pyta pasażerów (niestety znał tylko hiszpański) na który terminal ma nas zawieźć. Dobrze, że TUI poinformowało chociaż o mieście wylotu. W aplikacji brak info z którego terminala odlot. Google pomogło. Do budynku lotniska nie chcą nas wpuścić bez wydrukowanej rezerwacji z kodem/numerem rezerwacji na lot (nie na wycieczkę). TUI nie zapewniło. Finalnie zostaliśmy wpuszczeni wraz z resztą pasażerów. Podsumowując: Obecnie jadąc z TUI bądźcie gotowi na konieczność organizowania wszystkiego we własnym zakresie. Przy braku znajomości języka danego kraju bądź angielskiego, o ile uda się znaleźć kogoś w tym języku mówiącego wakacje zamieniają się w survival. Nie polecam.
    ZaletyZgodny hotel z opisem, świetna wyszukiwarka i przejrzysta strona.
    Wadycała reszta.
  • ~M.W. / 2022-09-07 11:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam. Zawiedliśmy się jak nigdy. Po pobycie w Turcji w hotelu Aydinbay 13-20.07.22r. nie przyjechał po nas transfer na lotnisko (godz. 1.50). Sami musieliśmy sobie zorganizować i jeszcze za niego zapłacić. Po 2 miesiącach od złożenia reklamacji TUI nam odpisało, że nie przedstawiliśmy rachunku i że sprawa jest bezzasadna- kto w środku nocy w stresie, że nie zdąży na samolot myśli o rachunku. Zostaliśmy zostawieni sami sobie i olani totalnie. Masakra.
  • ~Magda / 2022-06-30 17:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Od czego tu zacząć, jednym słowem mówiąc wielka jedna Porażka!nigdy więcej z tym biurem. Pani przedstawiciel Tui arogancka, nieuprzejma , nikt nie mogl liczyć na jej pomóc. Oferta nieadekwatna z warunkami wycieczki, Bylam w Aqua resort Djerba, w opisie i na zdjęciach byly zjeżdżalnie, dlatego też wybrałam ten hotel, nikt mnie nie poinformował, że to co na zdjęciach jest płatne!dlaczego nie pokazujecie zdjęcia z dwoma brudnymi, zaniedbanymi zjeżdżalniami bezpłatnymi. Oszustwo!
    ZaletyMila obsługa, jeśli dasz napiwek
    WadyPraktycznie wszystko , prócz jedzenia
  • ~Magdalena / 2023-10-20 00:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłam na urlopie z TUI od 11 - 18 października 2023 na Cyprze w hotelu Evabelle Napa. Nie będę się rozpisywać, bo w pełni zgadzam się z krytycznymi opiniami dla biura TUI.
    Hotel był skromny, ale na taki się nastawiliśmy, i za taki zapłaciliśmy. Posiłki bardzo smaczne choć wybór niewielki, obsługa hotelu rewelacyjna! - zawsze gotowa do pomocy, wszyscy pracownicy uśmiechnięci, w żywym, sympatycznym kontakcie. I to byłoby na tyle. Gdyby nie obsługa hotelowa bylibyśmy bardzo biedni, bo z rezydentem nie było żadnego kontaktu. Nie było kogo spytać o różne sprawy, np wycieczki czy dojazdu w ciekawe miejsca, ponieważ rezydenta nie zobaczyliśmy w ogóle, rezydent nie zostawił do siebie telefonu i ani biuro ani hotel go nie posiadału. A miły pan w telefonie z aplikacji TUI zapewnił, że poda w krótkim czasie choć telefon do rezydenta i już nie oddzwonił w ogóle. Nikt nas też nie poinformował o godzinie transferu na lotnisko, a kilkakrotne smsy i telefony w tej sprawie poskutkowały dopiero późną nocą (koło 23:00), na kilka godzin przed odjazdem.
    Wg mnie takie zachowanie pracowników można nazwać brakiem szacunku dla klienta i kompletną ignorancją, jak ktoś wcześniej napisał - pieniądze skasowane, więc spadaj!
    Więcej z TUI nie pojadę nigdzie.
  • ~Marek / 2021-12-23 16:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłem wraz z żoną w grudniu br. na Dominikanie, hotel Bahia Principe Grand Bavaro. Wielkie oszustwo, hotel polecany przez TUI jako pięciogwiazdkowy zasługuje najwyżej na 3. Przez 10 dni pobytu internet mieliśmy aż 3 razy i to po 3-5 min. a obsługa.klienta wyłącznie przez aplikację TUI. Wyżywienie: specjalność hotelu to zimna dania, wino o smaku octu, obsługa kelnerska która nie chce zobaczyć klienta. Dodatkową atrakcją były lunche - w jednej restauracji kilka hoteli, ścisk i tłok, polowania na stolik i dopchanie się do jedzenia.
    NIGDY więcej TUI!!!
    Zaletyładna plaża
    Wadypokój jak w hotelu 3 kat. zimne jedzenie, tłok w restauracjach, brak internetu, zła obsługa w restauracjach i recepcji
  • ~Marfin / 2023-07-24 00:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Opłaciliśmy wczasy w 5* hotelu w Sharm El Sheikh. Pokój, w którym nas zakwaterowano, nie można nawet porównać z hostelem po melanżu... Podejście obsługi klienta na zasadzie, czy na pewno debilu jest źle? Nie wybierajcie się TUI nigdzie 4i pod żadnym pozorem!!!
    ZaletyBrak
    WadyNie ma sensu wymieniać
  • ~Michał / 2023-06-23 16:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Zwykli oszuści, dzień przed wylotem napisali,że nie moga zrealizować wycieczki ale proponują inną gorszą w tej samem cenie, to jakaś kpina.
  • ~Mire / 2021-09-14 07:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Byliśmy w lipcu na Zakynthos. Hotel (Aqua Bay) rewelacja, przepiękny, idealny dla rodzin z dziećmi. Obsługa na najwyższym poziomie! Z czystym sumieniem polecam, ale HOTEL, nie organizatora TUI. Ze względu na to, że jest to hotel przede wszystkim dla rodzin z dziećmi większość kierowała się godzinami przylotu i wylotu (my z rocznym maluchem). TUI zmieniło godzinę wylotu z 13:30 na 7 rano!!! Co oczywiście oznaczało to wybudzanie dzieci o 3:30 w nocy!!! Bez żadnego prowiantu, bez śniadania, bez możliwości przygotowania sobie czegokolwiek. Wszyscy byliśmy oburzeni, TUI nas totalnie olało pisząc, że "loty czarterowe zmieniły godziny odlotów". Nie piszę tego z braku niewiedzy dotyczącej ewentualnych zmian wylotu czy przylotu, ale prawie 7 godzin różnicy między odlotem to naprawdę przesada! Potraktowaliście nas wszystkich i nasze biedne, głodne i nieśpiące dzieci przede wszystkim bardzo nieładnie i nieprofesjonalnie. O tyle o ile powtarzam hotel był rewelacyjny, nie lećcie tam z TUI. Wybierzcie inne biuro podróży. Latamy po świecie na okrągło i takich cudów to nie widzieliśmy... Wstydźcie się!
  • ~Moja-kolej / 2022-09-28 00:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Pobyt: 17-24.09
    oferta : Niforeika Beach (Grecja, Peloponez)
    Niforeiki nie polecam, chyba, że ktoś lubi odludzie i ciągłe leżakowanie na basenie, bądź morzem. Nie mieliśmy potrzeby kontaktu z rezydentką, ale zdziwiło nas, dowiadując sie przed dzień wylotu od ludzi z innego (droższego) hotelu, że oni w przeciwieństwie do nas mieli pierwszego dnia zebranie z rezydentką, która wszystko im objaśniła, a nam otworzyli drzwi autokaru i "radźcie sobie". Okazało się, że wszędzie jest daleko. Do najbliższego sklepu było około 30 min. piechotą, bo nie było co wypożyczyć (co sie okazało błędem, bo przypadkiem dowiedzieliśmy się ostatniego dnia spacerując, że w hotelu obok, można było wypożyczyć rowery (sic!)) Nie będę opisywać wycieczki bo opisujemy tu biuro. Też kabaret, że Pani sprzedając nam wycieczkę, stwierdziła, że jest tam mnóstwo atrakcji, no! pytam sie kurczę, gdzie? i czym niby mieli byśmy tam dojechać? No kompletny brak przygotowania, i rozsądku by sprzedawać wycieczkę w takie odludzie. No chyba, że wybieracie miejsce na turnus medytacyjny, to polecam.
    Zaletypogoda
    Wadycała reszta
  • ~Monika / 2022-04-14 20:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Tui po raz kolejny mnie rozczarowało.bez konkretnego powodu anulowało nam wycieczkę na 30 dni przed wylotem po wpłaceniu całości kwoty.Nie warto wykupywać niezmiennosci ceny bo jak wycieczka drożeje to ja poprostu anulują poczym pojawią się na stronie po paru dniach ta sama oferta tylko z cena o wiele wyższa.zdarzylo się nam to już kilkakrotnie.
    ZaletyDobre oferty duży wybór hotelu i kierunkow
    WadyNierzetelność ,nieuczciwosc
  • ~Monika / 2022-08-22 16:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie była to moja pierwsza wycieczka z Tui ale niestety chyba ostatnia. Wybraliśmy się do Hotelu Pałace w Bułgarii o ile mieliśmy świadomość iż jest to hotel 3 gwiazdkowy to niestety zdjęcie i pozytywne opinie mijały się z prawdą. Pokoje niby sprzątane ale na zasadzie zamiata miotła będzie ok. Klimatyzacja pracował jak stary traktor nie mówiąc już o lodówce którą trzeba było wyłączać na noc aby móc spać. Jedzie jak na hotel 3gwiazdkowt nawet ok. Co prawda na śniadanie to samo przez 7 dni ale było z czego wybrać. Kawa rozpuszczalna soki z koncentratu brak małych łyżeczek. Duży minus za niedomyte talerze u sztućce. Obsługa Tui żadna
    Z lotniska miał nas zawieść do hotelu autobus nr. 10 a takowego nie było okazało się że jest jakiś mały busik. Odbiór na lotnisko o 3 w nocy przez autobus nr. 1 a przed hotelu taka otrzymaliśmy informację. Ponieważ wiedziałam że wjazd jest wąski i autobus tam się nie zmieści zadałam pytanie nie serwis Tui24 czy aby na pewno z przed hotelu. Ich odpowiedź wysłanie tej samej regułki co otrzymałam 2h wcześniej. Jednak miałam rację i autobus zaparkował około 200m od hotelu i nie nr1 tylko nr.5 na szczęście kierowca miał nas na liście.
    Niestety ten wyjazd sprawił że po kilku latach współpracy z Tui była to moja ostatnia wycieczka z nimi
    ZaletyHotel blisko plaży
  • ~Natalia / 2021-06-02 14:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety pierwszy raz z TUI i klapa... kupiliśmy wycieczkę na Teneryfę, 2 dni po terminie zapłaty całości (2 dni wcześniej jeszcze się o to upominali), na 3 tygodnie przed wylotem, wycieczkę anulowali. Ten sam termin i hotel był nadal w ofercie, ale wylot z innego lotniska i nie zaproponowali nam tej opcji. Kazali za to zarezerwować osobno tą wycieczkę i zapłacić dodatkowe 2800zł. Za anulowanie urlopu nie było nawet przepraszam, a kwotę zwrócili niepełną, bo koszty ubezpieczenia od rezygnacji nie zwracają - nawet w przypadku, gdy oni wycofali wycieczkę z oferty. Obsługa klienta i podrejście do klienta z czasów PRL
  • ~Natalia / 2022-07-24 21:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Mozna by bylo pisac wiele ale najprosciej: nie polecam!!
    Drogi internet
    Napoje z soku mozna kupic dodatkowo
    Drinki i wino podawane w plastiku dodatkowo dodam iz sa ro ayropy a nie drinki.
    W pokoju klima ktora dziala jak by przezyla wszystkie wojny.
    W hotelu jest vrudno, w pokojach jest ok ale orzy barach masakra i strasznie śmierci!
    Obsluga szczegolnie na recepcji, pracuje chyba ,a kare. ..
    Ciężko to nazwac wypoczynkiem, co do gwiazdek najwyżej 2!!
  • ~Niezadowolona klientka / 2023-09-01 06:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Kupiliśmy wycieczkę na Zakhyntos z biura TUI. W ofercie była wzmianka o depozycie, który pobiera hotel przy zakwaterowaniu. Napisałam do TUI przed wylotem z prośbą o wyjaśnienie czego dotyczy depozyt i jaka jest to kwota. W odpowiedzi otrzymałam informację, że to podatek turystyczny. Drążyłam temat i w końcu uzyskałam odpowiedź, że depozyt wynosi 50 euro. Na miejscu okazało się, że owszem 50 euro, ale od osoby. Biuro niezorientowane w swoich ofertach, brak rzetelnej informacji, sprzedaż wczasów w hotelach o bardzo słabej opinii klientów. Kupując wycieczkę przez Biuro, klient oczekuje, że hotel jest sprawdzony, przyjazny dla klienta, a wszystkie ewentualne koszty są jasno przedstawione w ofercie. Niestety hotel, który zarezerwowaliśmy przez TUI taki nie był. Musieliśmy zapłacić za klimatyzację dodatkowo, za internet w pokoju, od wejścia starszono nas karami finansowymi, nie mówiąc już o depozycie. Nie skorzystam już z usług tego biura, ponieważ odnoszę wrażenie, że rola biura sprowadza się do rezerwacji byle jakiegoś hotelu i lotu. Niestety w dzisiejszych czasach to zbyt mało, żeby za to płacić dodatkowo.
  • ~pawel / 2022-04-29 16:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo niesolidna firma. Jedno wielkie oszustwo! Również zostałem oszukany i odwołali mi wczasy na 2 miesiace przed ! Widze że w ten sam sposób zostało oszukanych wiele osób. Dlatego nikomu nie polecę tego biura, sam tez już nie skorzystam z sług TUI!!!
    Zaletybrak
    WadyOSZUŚCI
  • ~Pima / 2021-10-05 22:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłem w Meksyku z TUI w sieci RIU Pałace Mexico w Playa de Carmen. TUI twierdzi ze to hotel 5*, nic mylnego. Hotel z zewnątrz na pierwszy rzut oka łał, ale cześć hotelowo sypialniane już mocno nadszarpnięta czasem. Podniszczone meble, głośna klima a bez niej w tej wilgoci sie nie funkcjonuje. Pożółkłe wanny, odpadające elementy, zalane sufity, itp. TUI sprzedaje stary hotel może 3 + jak za 5*.
    Wakacje fajne i ludzie mili ale nie ma tam żadnego komfortowych warunków.
    Wrzesień 2021
    ZaletySerdeczni ludzie i mili Meksykanie $ za
    WadyGłośna klima, stare wyposażenie, długa obsługa na płazy, Hotel sie deczko sypie.
  • ~Piotr / 2022-06-21 09:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Ogromne rozczarowanie. Zakup wyjazdu wraz z wycieczką fakultatywną z czteromiesięcznym wyprzedzeniem. Po przylocie - brak pilota, jedynie informacja smsem o stanowisku, gdzie stoi autokar (błędna, bo był zupełnie w innym miejscu). W hotelu jest rezydent TUI - ale obsługuje jedynie klientów przylatujących z Niemiec. Wycieczka fakultatywna - po przybyciu o wyznaczonej godzinie we wskazane miejsce zbiórki - cisza, nikogo. Po ponad godzinnej próbie kontaktu z call center, pani obojętnym głosem stwierdziła, że "wycieczka została odwołana" (zero informacji, pomimo iż 12h wcześniej telefonicznie inna pani z call center potwierdzała godzinę i miejsce zbiórki).
    Podsumowując - Biuro z kategorii "zapłać i radź sobie sam". Nigdy więcej.
    WadyStosunek do klienta, organizacja, brak kontaktu.
  • ~Piotr / 2022-07-01 17:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Pierwszy raz z TUI i same minusy. Miał być apartament z aneksem a było małe coś co niby miało być kuchnią. Widok na morze nie aktualny pomimo zapewnień biura. Wyjazd o 16 z hotelu a o 11 skończyła się doba hotelowa. Pytam się mistrza z TUI gdzie mam się przez 5 godzin błąkać. On nie wie. W recepcji nie chcieli za opłatą przedłużyć pobytu, bo nie ustalono z TUI. Na lotnisku jest przedstawiciel Rainbow, Grecki ale z TUI nie ma nikogo. Totalne olewanie klientów. Dobrze piszą inni, że z chwilą zapłacenia całej kwoty kończy się zainteresowanie klientem.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zainteresowania klientem. 6 godzin czekałem na odpowiedź podczas pobytu w hotelu. Brak wsparcia. Oferty nie zgodne. Albo nie sprawdzają co wynajmują albo to jest specjalnie oferta dla Polaków
  • ~Piotr / 2025-06-23 22:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Odradzam TUI Poland. Wyjazd na Cypr (rez. 64967747) okazał się pasmem problemów: w obie strony brak obiecanych miejsc w samolocie – pięcioletnie dziecko siedziało osobno – a hotelowy pokój z pleśnią zmienialiśmy na własną rękę, tracąc niemal cały dzień urlopu. Biuro nie udzieliło realnej pomocy poza automatyczną infolinią. Zamiast spokojnego wypoczynku dostaliśmy stres i konieczność samodzielnego „ratowania” wakacji. Następnym razem wybiorę organizatora, który dotrzymuje umów i szanuje klienta.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1072
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 970
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 552
Eximtours
Ocena: 2.17, ilość opinii: 212
Funclub
Ocena: 2.82, ilość opinii: 178
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 66
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4929
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4622
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3167