Zalety Brak
strona 20 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »
-
~Dargo / 2023-05-22 11:35
tui porażka kolejny raz po podpisaniu umowy zmienia godziny wylotu tak ze z 8 dni robi się praktycznie 6. Syf. Ostatnia impreza z tui. -
-
~Daria / 2024-02-09 11:52
Od 1.02.2024 W Hotelu Meraki Hurghada , panuje uciązliwy remont o czym operatorzy biura TUI nie informują przy sprzedaży.
Prace remontowe są prowadzone w dzień i w nocy , przy jedynym głownym basenie z podgrzewaną wodą . Huk i mnóstwo kurzu.WadyPrace remontowe -
~Fatalny przewoźnik / 2021-06-30 13:39
Zazwyczaj unikam zakupu wycieczek przez biura turystyczne, ale ze względu na COVID zdecydowałem się ułatwić sobie życie. Na szczęście, TUI przypomniało mi, dlaczego nie warto psuć sobie nerwów korzystając z usług biura podróży. Wycieczka zakupiona w jednym z biur stacjonarnych w Poznaniu. Uprzejmość i profesjonalizm kończy się w chwili zakupu wycieczki i przelania pieniędzy na konto. W dalszej części już tylko klasyki „obsługi” klienta: brak odpowiedzi na telefony, odpisywanie na maile po kilku dniach, sprzedaż usług, których TUI tak naprawdę nie oferuje oraz zero odpowiedzialności na jakimkolwiek etapie świadczenia usługi. Wszystkie elementy podróży, które mogły pójść niezgodnie z planem, oczywiście się zrealizowały: zmiany godzin lotów i numeru rejsu na ostatnią chwilę (o których klient ma się dowiadywać samodzielnie z serwisu myTUI), wynikające z tego problemy z wypełnieniem PLF formularzy (co do których nikt nie raczył udzielić dodatkowych wskazówek), odwoływanie wycieczek fakultatywnych dzień przed terminem rozpoczęcia (gdy nie mieliśmy już możliwości zorganizowania nic na własną rękę) oraz brak dostępności miejsc w samolocie, które uprzednio zostały przez nas wykupione (reklamacja oczywiście nie została uznana). Na koniec cytując usłyszany po powrocie tekst jednej z doradczyni klienta w biurze stacjonarnym – „jak się Państwu nie podoba, to proszę iść do innego biura”. Polecam zatem skorzystać z usług innego przewoźnika, a najlepiej zorganizować wycieczkę we własnym zakresie.
-
~GieS / 2021-07-11 21:37
Wakacje kupione w kwietniu. Najpierw zmiana godziny wylotu z 5.00 na 15.10 (a to był jedyny powód, że nie wybraliśmy oferty Itaki). Potem okazało się, że brak rezydenta, kontakt tylko poprzez czat lub telefonicznie. Na koniec okazało się, że wycieczki fakultatywne w języku francuskim, pomimo, że w chwili zakupu z polskim przewodnikiem jest dostępna. Na szczęście nie było problemów zakupienia wycieczki w Itace. Ostatni raz wakacje TUI ZaletyŚwietny kontakt z rezydentem Itaki:)WadyOprócz świetnego hotelu brak zalet -
~Gregor / 2022-06-28 18:51
Wszystko jest ok do momentu opłaty za wczasy później to już sobie radz sam WadySporo -
~Greta / 2021-08-31 23:31
Niestety ogromne rozczarowanie TUI! Skandaliczny spadek jakości obsługi w trakcie wyjazdów. Kompletny brak opieki, brak rezydentów, chat nie działa, gdyż odpowiedzi są co kilka godz. Kliencie kup wakacje a potem radź sobie sam! Do tego ciągłe zmiany godz. lotów, a na koniec zmiana lotniska przylotu z Katowic na Warszawę i brak transferu na wykupione lotnisko docelowe. Reklamacja nieuznana. Totalna porażka!!! Szczerze odradzam. WadyKompletny brak opieki po wykupieniu wycieczki, utrudniony kontakt w trakcie reklamacji -
~Halina / 2024-06-03 23:06
Niestety wycieczka odwołana w ostatniej chwili mimo tego że rano był doradca tui na miejscu, pytaliśmy go jeszcze o konkretną wycieczkę objazdowa na następny dzień i słowem nie zajaknal że może warto by się było przepisać na inną bo ta się nie odbędzie z powodu za małej ilości osób. Dowiedzieliśmy się po południu jak już niczego nie można było w zamian zamówić.
Udało nam się u konkurencji w Itace bez problemu załapać na wycieczkę.
Aplikacja to niestety nieśmieszny żart. Długo się ładuje. Trzeba ileś razy odświeżać. Jeżeli w hotelu będziecie mieli słabe WiFi albo przerywany internet a swojego brak to życzę powodzenia.
Czat na którym pojawiają się automatyczne formułki a na każde pytanie odpowiada ktoś inny, pytają np o nr rezerwacji wycieczki co mają widoczne na pewno bo są przypisane do konta...
Do dziś nie wiem jak odzyskać te kasę bo jedna osoba na czacie napisała że do 7 dni zwrócą a druga że trzeba się z kimś kontaktować ale nie wiadomo z kim i jak to zrobić bo na czacie są automatyczne odpowiedzi czy jesteśmy zadowoleni z obsługi...WadyZa późne informowanie o odwołaniu wycieczki
Brak dobrej komunikacji na czacie -
~I.O.A / 2021-07-05 16:55
Wyjazd z TUI na Dominikanę, czerwiec 2021r. Brak w hotelu jakichkolwiek informacji, książkowej, chociażby kartki powieszonej na tablicy z informacjami wylotu, nie wspomnę o Rezydencie takiego brak, ale jest czat 24/7, gdzie można pisać i nie zawsze odpowiadają, tylko wprowadzają błąd. Przy wylocie był potrzebny kod QR z wypełnieniem miałam problem, infolinia czynna jest tylko do godziny 18.00, więc zadzwoniłam do biura stacjonarnego do dziś ta Pani z którą rozmawiałam nie oddzwoniła, pomoc uzyskałam od konkurencji. Drugi przykład na powrót, też był potrzebny kod QR, Pani z czat myTUI, twierdziła odwrotnie i w tym się myliła, naraziła mnie na nieprzyjemności. Lekceważą klienta, brak opieki i informacji, biuro TUI chyba jest tego zdania, zapłaciłeś więc martw się sam o siebie. Reklamacja złożona ciekawe czy będzie odpowiedz. Nie polecam i to był mój ostatni wyjazd z tym biurem. ZaletybrakWadydużo wad -
-
~Ika162 / 2023-10-04 20:35
Wycieczka bez rewelacji brak kontaktu z rezydentem bo niby chory zmiana spotkania info na czacie !! Wg broszury hotel 15 min od lotniska a realnie jechaliśmy prawie h ‚ kto da większy napiwek ten pierwszy do hotelu ! Wylot 3:30 a transport z hotelu 23:35 na lotnisko czekanie na samolot z małymi dziećmi 4 h masakra !!!!! Na lotnisku w Egipcie przebierańcy w koszulkach TUI naciągają na droższe wizy zwołując ludzi do siebie ! Niedopuszczalne -
~iwona / 2019-11-17 10:46
Byliśmy w Listopadzie 2019 roku w Hotelu DREAMS BEACH RESORT MARSA ALAM 5 "GWIAZDEK " Hotel stary , pokoje lata świetności mają już za sobą , ale czyste i przestronne to tyle z zalet .Do negatywów zaliczyć należy zagrzybiona śmierdząca klimatyzację, więc nie mogliśmy używać jej w temperaturze 30 c. Śmierdząca wilgocią łazienka bez ciepłej wody. Baseny hmmm .... z 9 działające tylko 2. Jedzenie totalna porażka , śniadanie .....jaja ,omlet i tak w kółko , brak innego wyboru .Obiad codziennie kurczak i spagetti .Kolację tak zwane tematyczne to resztki z obiadów np. kolacja włoska to KURCZAK Z FRYTKAMI , ZUPA POMIDOROWA . Obsługa była wprost "NIESAMOWITA " kelnerzy w adidasach i trzy dni w białej koszuli z tą samą plamą na brzuchu .Napoje podawane w miniaturowych plastikowych kubeczkach , bo szklanek zabrakło .Zamówione drinki w barze otrzymywaliśmy dopiero po obsłużeniu wszystkich Niemców , czyli jakoś około 30-40 min . Animatorzy brak organizacji , animacje nudne . Odradzam każdemu ten hotel , bo w taki sposób zrazić się można do Egiptu . ZaletybrakWadydużo , podane w opinii -
~Izabela / 2022-07-09 12:54
Po pierwsze dopłacaliśmy do pokoju z widokiem na morze a dostaliśmy widok na baterie słoneczna po drugie jechaliśmy z mężem odpocząć a okazało się ze to hotel dla dzieci masakra po 3 po przylocie o godz 6/30 czekaliśmy na pokój do godz 14 karygodne spaliśmy na sofach to się w głowie nie mieści po 4 na jadalni syf na talerzach można było znaleść masełko z poprzedniego dnia i jajeczko i to by było na tyle -
~Jacek / 2021-07-15 21:02
Tragedia, podejście do klienta super do momentu kiedy nie wpłaci się zaliczki. Potem zmieniają daty, godziny i miejsce wylotu. Po rezygnacji nie oddają całej kwoty za ubezpieczenie i zaliczki. Nie polecam ZaletyDuża ofertaWadyUbogi kontakt z konsultantem, nie zwracają pieniędzy, zmieniają termin wylotu -
~Jan / 2021-08-05 22:52
Nigdy w ciągu ostatnich 15- lat nie byłem na gorszyczh wakacjach jak obecnie 2-9.08.2021 Vuertewentura TUI ZaletyHotel w miaręWadyZERO OPIEKI ,KONTAKTU ,POZOSTAWIENI SAMI SOBIE ...,WZIELI KASE I NIC ICH NIE INERESUJE -
~JANUSZ / 2023-07-04 13:28
Witam , dopłaciłem ok 2000zł za pokój rodzinny z widokiem na ogród i morze !! W pierwszym dniu zgłoszenie zepsutej klimatyzacji , po dwóch dniach zakwaterowali nas w mniejszym pokoju o 12m2 z widokiem na drzewa , i nie widzą żadnego problemu , więc po co było dopłacać 2000zł a oferują zwrot 300zł za niedogodności !!!
Hotel Me Biche Kemer w Turcji.
ZaletyBrakWadyBrak reakcji na problemy -
~Jarek / 2021-08-14 08:32
Masakra. Jeśli chodzi o wycieczkę to super i hotel bajka na Teneryfie Landmar Costa Los Gigantes i na tym wszystko. Powrót masakra opóźnienie lotu ponad 6h i powrót zamiast przez Pragę to nagle przez Mediolan i czas podróży 15h. Nikt się nie zainteresował że ludzie na Teneryfie czekają bez żadnej informacji ponad 6h z dziećmi i ile będzie trzeba czekać żadnej wody żadnej informacji o niebo lepsza opieka jest rainbow tam nam pomagali do samego końca. ZaletyHotelWadyOpieka -
~jarek / 2023-02-22 18:20
Jeszcze nie zdążyłem wyjechać a już zmieniono mi pokój z widokiem na morze na inny. Oczywiście nie zamierzają zwrócić różnicy w cenie - a w momencie zakupu była znaczna!! To jest złodziejstwo w biały dzień!! -
-
~Jolka_Jolka / 2024-02-15 14:29
Witam
Z uporem maniaka walczę o to, aby co najmniej dwie osoby dorosłe uczestniczące w imprezie turystycznej organizowanej przez TUI, miały dostęp do aplikacji MY TUI. Podawałam przykład, jaki miał miejsce podczas naszego pobytu w 2023 roku, kiedy to moja teściowa zmarła, mąż musiał wrócić do kraju, a ja zostałam bez kontaktu z biurem TUI w Polsce. Nie miałam możliwości sprawdzenia aktualnej godziny odlotu, zbiórki odjazdu autokaru z hotelu itp..
Jestem osobą dorosłą, nie ubezwłasnowolnioną, za wyjazd płacę tyle samo co mój mąż, a tymczasem ogranicza mi się dostęp do danych, które mnie też dotyczą. Żądam dostępu do aplikacji.
Ponadto uważam, że dostęp do info na terenie hotelu w postaci papierowej (tak jak było i jest praktykowane przez inne biura) jest niezbędne chyba, że chcecie jako biuro wykluczyć osoby starsze, które niekoniecznie muszą umieć poruszać się w internecie.
Podaję swój nr telefonu 693 457 277. Oczekuję interwencji i odpowiedzi.
P.S.
Proszę nie powoływać się na RODO, bo to nie ma nić z tym wspólnego. Wystarczy dać polecenie informatykom, oni już będą wiedzieli co z tym zrobić. Życzę owocnych przemyśleń.
Pozdrawiam
Jolanta Mielcarz Rezerwacja: 62358413
Mam nadzieję, że nie będę ostatni raz uczestniczką imprezy organizowanej przez Wasze Biuro -
~Justyna / 2021-08-07 15:02
Dwa dni temu wróciliśmy z Tui z Albanii, rezydenta nie było, kontakt tylko przez aplikacje, czego np. Starsi ludzie nie ogarną. Wzięli kasę i radz sobie sam... . Latamy z różnych biur, ale to było najsłabsze. Kierowca, który wiózł nas z lotniska do hotelu, nawet nie wiedział gdzie znajduje się hotel, zostawił nas przy ulicy.... Nie polecam. Tyle pieniędzy ile kosztują w tui wycieczki w porównaniu do jakości i obsługi, a raczej jej braku, lepiej zorganizować na własną rękę. NIE POLECAM ZaletyZero! -
~Justyna / 2022-08-12 12:36
Wakacje 2022 w hotelu Triton Garden w Grecji na Krecie - jedna wielka porażka!!! Większość rzeczy ,które odbiegały od tego co było w opisie oferty ... 3* hotel ,który zasługuje na miano 1 gwiazdki ..hotel,w którego opisie można było znaleźć informację iż jest przyjazny dla rodzin z dziećmi..wycieczka z rocznym dzieckiem w tym hotelu to najgorsze co mogło być, dla dzieci poza brodzikiem przy basenie nie ma nic kompletnie ,wręcz przeciwnie na każdym kroku trzeba pilnować aby dziecko nie zrobiło sobie krzywdy- nie polecam! Kolejna informacja z opisu to fakt,iż do morza jest ok 800m ..totalna ściema, dojście do morza przez polną drogę, ściernisko...z wózkiem? To chyba jakiś żart..I nie ma mowy o 800m ,co najmniej 1,5km trzeba przejść.
All inclusive to jedna wielka porażka, jedzenie którego nie dało się jeść na dodatek codiznnie to samo ,przez 7 dni naprawdę można się znudzić...widok z okna na farmę na której znajdowały się kozy,
W opisie można znaleźć iż w restauracji znajdują się wysokie krzesełka dla dzieci ..owszem było jedno i to w dodatku oblepione całe brudem ..jak dziecko ma w tym jesc ??
Obsługa nie miła, o wszystko trzeba było się dopraszać, NIE POLECAM!!! Na zdjęciach w ofercie wszystko pięknie wygląda a na żywo totalna klapa ,jak tak można???
Zwykle oszustwoZaletyBrak -
~Karol / 2019-06-16 12:58
Zaczęło się od chamskiego wręcz konsultanta sprzedawcy, który natarczywie wciskał wszystkie możliwe ubezpieczenia kłamiąc, że są obowiązkowe aż prawie zrezygnowałem z rezerwacji. Rezerwowałem kilka miesięcy wcześniej sugerując się w dużej mierze godzinami wylotów. Raptem miesiąc po rezerwacji zmieniono godziny wylotów w taki sposób, że z 8 dni pobytu zrobiło się 6, ze strony Tui żadnej informacji na ten temat ani mailowej ani telefonicznej. Jak zapytałem dlaczego tak się stało to dostałem lakoniczną odpowiedź w stylu, że zgodnie z regulaminem, pkt.1, bla bla, bla...Na miejscu w Turcji poznaliśmy Polaków którzy mieli dokładnie takie samo odczucie, że biuro podaje inne godziny wylotów aby zachęcić do kupna oferty po czym je zmienia nie informując o tym. Trochę latamy i przyznam, że nigdy nie zmieniono nam godzin wylotów. Na lotnisku w Polsce brak kogokolwiek z Tui, było mnóstwo starszych osób lub lecących po raz pierwszy którym trzeba było pomagać. Na lotnisku w Turcji jeszcze gorzej bo to sobota, duży ruch, masa turystów, gwar, lotnisko duże i co?...nikogo z Tui. Jak wychodzi się z budynku Terminala jakieś dwie Panie w budce Tui lecz nie mówiły po polsku, kierowały na parkingi, lecz bardziej były zainteresowane sobą niż turystami. Turecki kierowca autokaru bardziej martwił się aby czegoś nie pomylić. W hotelu spotkania z rezydentem brak, żadnej informacji organizacyjnej, o hotelu, okolicy itp. W pierwszym dniu padało więc drugiego dnia poszedłem zapytać Pani rezydentki co można robić z dzieckiem gdy pada, odpowiedziała, że "w zasadzie to nic...można pospacerować". Trochę na siłę wyciągnąłem informacje o wycieczkach fakultatywnych które w Tui były trzykrotnie droższe niż organizowane choćby przez hotel. Dla porównania rezydentka z niemieckiego Tui była widoczna wszędzie, w restauracji, w lobby, przy basenach. Sam kilkakrotnie widziałem jak rozmawia z ludźmi. Proszę ocenić samemu. Przy wylocie powrotnym, na lotnisku w Antalii jeszcze gorzej niż podczas przylotu. Teraz już totalny brak kogokolwiek z Tui i brak jakiejkolwiek pomocy, ludzie pozostawieni sami sobie. Porażka powiem szczerze. Żeby być obiektywnym i uczciwym to oferta była zgodna z opisem więc nie powiem złego słowa, stosunek jakości do ceny przed zmianą godzin wylotów ok, po zmianie nie bardzo. Generalnie nie polecam i nigdy więcej z Tui nie polecę.
strona 20 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »