strona 20 z 48
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »
-
~Anna / 2022-06-24 14:12
Wrociłam z Bułgarii, mam uwagi odnośnie obsługi na miejscu w odniesieniu do wycieczek - od czasu rezygnacji z rezydentów TUI schodzi na psy. rezydentka wpadła do autokaru na 10 sekund, tylko po to żeby powiedzieć że jakby ktoś miał problemy, to niech sobie dzwoni na infolinię - i to tyle. Wycieczkę fakultatywną do Stambułu wykupiłam jeszcze w Polsce, przy tym w biurze nie bardzo znali konkretny zakres, i skierowali mnie na infolinię. Dostałam stamtąd bardzo szczątkowe dane, i chciałam dopytać na miejscu rezydentki - niestety nie miałam takiej mozliwości. Co gorsza, nie było żadnej mozliwości dodzwonienia się na infolinię a informacje przekazane przez chat były NIEPRAWDZIWE I POBIEŻNE. W rezultacie okazało się, że program wycieczki jest żenujący (10 minut w Haga Sofia, Błękitny Meczet w remoncie, w pobliżu pałacu Topkapi przejeżdżaliśmy autokarem.... Totalna kpina, 8 godzin jazdy w jedną stronę, a całe zwiedzanie można byłoby zalićzyć w poł godziny... i to za ponad 300 zł! pomyłka -
-
~Beata B. / 2023-06-01 12:40
Najgorsze biuro turystyczne jakie może tylko być . Dwa dni przed wyjazdem poinformowali ,że baseny będą w remoncie Bezczelnie kłamali ,że hotel dopiero ich poinformował po przyjeździe do hotelu okazało się ,że hotel poinformował ich dużo wcześniej . Wakacje bez basenu czyli głównej atrakcji oraz hałasie .
Na dodatek na infolinii powiedzieli ,że nie mogą zaproponować wyjazdu alternatywnego bo nie mają miejsc .
Żadnej rekompensaty z tego tytułu . Żenada !!!!!
Omijajcie to biuro z daleka.Zaletyżadnych -
~Bela / 2023-07-28 10:58
Kup wycieczke w tym biurze,a na miejscu się dowiesz jaką pomoc otrzymasz w razie wypadku.Brak rezydenta,brak jakiejkoeoiek pomocy ze strony biura .Wszystko jest dobrze dopuki coś się wydarzy np wypadek wtedy klapa. .NIE POLECAM ZaletySZBKI ZAKUPWadyBrak pomocy w razie wypadku,na miejscu jesteś zdany na siebie.Infolinia to żadna pomoc. reklamacje odrzucają ponieważ masz aplikaję,za nic nie są odpowiedzialni.. -
~Beta / 2021-07-11 12:05
Zero pomocy ze strony TUI. Wszystko trzeba samemu załatwiać ale duże pieniądze biorą za wszystko. Nie polecam podróży z tym biurem. ZaletyBrakWadyCałokształt organizacyjny. -
~betica / 2022-07-23 10:59
Dodatkowe koszty za transfer z lotniska do hotelu i z hotelu na lotnisko, dodatkowo płatny wybór miejsc w samolocie. Cena zwiększa się i przestaje być atrakcyjna. Uważam to za nieuczciwą praktykę.
Wadyukryte koszty -
~blackguy / 2019-08-05 20:22
Rezydenci mówią jedno a w rzeczywistości jest całkowicie coś innego. Hotel okej. Obsługa klienta i traktowanie klientów to straszna pomyłka. Jako osoba która podróżuje dość dużo NIE POLECAM tego biura podróż, zdecydowanie nie wrócę.... ZaletyHotelWadyobsługa klienta, rezydenci, traktowanie klientów po powrocie. -
~DARCIA / 2023-08-22 10:12
Lot opozniony. Brak kontaktu z Tui, brak rezydentów na lotnisku. Pasażerowie zostawieni samym sobie. -
~Dargo / 2023-05-22 11:35
tui porażka kolejny raz po podpisaniu umowy zmienia godziny wylotu tak ze z 8 dni robi się praktycznie 6. Syf. Ostatnia impreza z tui. Zalety Brak -
-
~Daria / 2024-02-09 11:52
Od 1.02.2024 W Hotelu Meraki Hurghada , panuje uciązliwy remont o czym operatorzy biura TUI nie informują przy sprzedaży.
Prace remontowe są prowadzone w dzień i w nocy , przy jedynym głownym basenie z podgrzewaną wodą . Huk i mnóstwo kurzu.WadyPrace remontowe -
~Fatalny przewoźnik / 2021-06-30 13:39
Zazwyczaj unikam zakupu wycieczek przez biura turystyczne, ale ze względu na COVID zdecydowałem się ułatwić sobie życie. Na szczęście, TUI przypomniało mi, dlaczego nie warto psuć sobie nerwów korzystając z usług biura podróży. Wycieczka zakupiona w jednym z biur stacjonarnych w Poznaniu. Uprzejmość i profesjonalizm kończy się w chwili zakupu wycieczki i przelania pieniędzy na konto. W dalszej części już tylko klasyki „obsługi” klienta: brak odpowiedzi na telefony, odpisywanie na maile po kilku dniach, sprzedaż usług, których TUI tak naprawdę nie oferuje oraz zero odpowiedzialności na jakimkolwiek etapie świadczenia usługi. Wszystkie elementy podróży, które mogły pójść niezgodnie z planem, oczywiście się zrealizowały: zmiany godzin lotów i numeru rejsu na ostatnią chwilę (o których klient ma się dowiadywać samodzielnie z serwisu myTUI), wynikające z tego problemy z wypełnieniem PLF formularzy (co do których nikt nie raczył udzielić dodatkowych wskazówek), odwoływanie wycieczek fakultatywnych dzień przed terminem rozpoczęcia (gdy nie mieliśmy już możliwości zorganizowania nic na własną rękę) oraz brak dostępności miejsc w samolocie, które uprzednio zostały przez nas wykupione (reklamacja oczywiście nie została uznana). Na koniec cytując usłyszany po powrocie tekst jednej z doradczyni klienta w biurze stacjonarnym – „jak się Państwu nie podoba, to proszę iść do innego biura”. Polecam zatem skorzystać z usług innego przewoźnika, a najlepiej zorganizować wycieczkę we własnym zakresie.
-
~GieS / 2021-07-11 21:37
Wakacje kupione w kwietniu. Najpierw zmiana godziny wylotu z 5.00 na 15.10 (a to był jedyny powód, że nie wybraliśmy oferty Itaki). Potem okazało się, że brak rezydenta, kontakt tylko poprzez czat lub telefonicznie. Na koniec okazało się, że wycieczki fakultatywne w języku francuskim, pomimo, że w chwili zakupu z polskim przewodnikiem jest dostępna. Na szczęście nie było problemów zakupienia wycieczki w Itace. Ostatni raz wakacje TUI ZaletyŚwietny kontakt z rezydentem Itaki:)WadyOprócz świetnego hotelu brak zalet -
~Gregor / 2022-06-28 18:51
Wszystko jest ok do momentu opłaty za wczasy później to już sobie radz sam WadySporo -
~Greta / 2021-08-31 23:31
Niestety ogromne rozczarowanie TUI! Skandaliczny spadek jakości obsługi w trakcie wyjazdów. Kompletny brak opieki, brak rezydentów, chat nie działa, gdyż odpowiedzi są co kilka godz. Kliencie kup wakacje a potem radź sobie sam! Do tego ciągłe zmiany godz. lotów, a na koniec zmiana lotniska przylotu z Katowic na Warszawę i brak transferu na wykupione lotnisko docelowe. Reklamacja nieuznana. Totalna porażka!!! Szczerze odradzam. WadyKompletny brak opieki po wykupieniu wycieczki, utrudniony kontakt w trakcie reklamacji -
~Halina / 2024-06-03 23:06
Niestety wycieczka odwołana w ostatniej chwili mimo tego że rano był doradca tui na miejscu, pytaliśmy go jeszcze o konkretną wycieczkę objazdowa na następny dzień i słowem nie zajaknal że może warto by się było przepisać na inną bo ta się nie odbędzie z powodu za małej ilości osób. Dowiedzieliśmy się po południu jak już niczego nie można było w zamian zamówić.
Udało nam się u konkurencji w Itace bez problemu załapać na wycieczkę.
Aplikacja to niestety nieśmieszny żart. Długo się ładuje. Trzeba ileś razy odświeżać. Jeżeli w hotelu będziecie mieli słabe WiFi albo przerywany internet a swojego brak to życzę powodzenia.
Czat na którym pojawiają się automatyczne formułki a na każde pytanie odpowiada ktoś inny, pytają np o nr rezerwacji wycieczki co mają widoczne na pewno bo są przypisane do konta...
Do dziś nie wiem jak odzyskać te kasę bo jedna osoba na czacie napisała że do 7 dni zwrócą a druga że trzeba się z kimś kontaktować ale nie wiadomo z kim i jak to zrobić bo na czacie są automatyczne odpowiedzi czy jesteśmy zadowoleni z obsługi...WadyZa późne informowanie o odwołaniu wycieczki
Brak dobrej komunikacji na czacie -
~I.O.A / 2021-07-05 16:55
Wyjazd z TUI na Dominikanę, czerwiec 2021r. Brak w hotelu jakichkolwiek informacji, książkowej, chociażby kartki powieszonej na tablicy z informacjami wylotu, nie wspomnę o Rezydencie takiego brak, ale jest czat 24/7, gdzie można pisać i nie zawsze odpowiadają, tylko wprowadzają błąd. Przy wylocie był potrzebny kod QR z wypełnieniem miałam problem, infolinia czynna jest tylko do godziny 18.00, więc zadzwoniłam do biura stacjonarnego do dziś ta Pani z którą rozmawiałam nie oddzwoniła, pomoc uzyskałam od konkurencji. Drugi przykład na powrót, też był potrzebny kod QR, Pani z czat myTUI, twierdziła odwrotnie i w tym się myliła, naraziła mnie na nieprzyjemności. Lekceważą klienta, brak opieki i informacji, biuro TUI chyba jest tego zdania, zapłaciłeś więc martw się sam o siebie. Reklamacja złożona ciekawe czy będzie odpowiedz. Nie polecam i to był mój ostatni wyjazd z tym biurem. ZaletybrakWadydużo wad -
~Ika162 / 2023-10-04 20:35
Wycieczka bez rewelacji brak kontaktu z rezydentem bo niby chory zmiana spotkania info na czacie !! Wg broszury hotel 15 min od lotniska a realnie jechaliśmy prawie h ‚ kto da większy napiwek ten pierwszy do hotelu ! Wylot 3:30 a transport z hotelu 23:35 na lotnisko czekanie na samolot z małymi dziećmi 4 h masakra !!!!! Na lotnisku w Egipcie przebierańcy w koszulkach TUI naciągają na droższe wizy zwołując ludzi do siebie ! Niedopuszczalne -
-
~iwona / 2019-11-17 10:46
Byliśmy w Listopadzie 2019 roku w Hotelu DREAMS BEACH RESORT MARSA ALAM 5 "GWIAZDEK " Hotel stary , pokoje lata świetności mają już za sobą , ale czyste i przestronne to tyle z zalet .Do negatywów zaliczyć należy zagrzybiona śmierdząca klimatyzację, więc nie mogliśmy używać jej w temperaturze 30 c. Śmierdząca wilgocią łazienka bez ciepłej wody. Baseny hmmm .... z 9 działające tylko 2. Jedzenie totalna porażka , śniadanie .....jaja ,omlet i tak w kółko , brak innego wyboru .Obiad codziennie kurczak i spagetti .Kolację tak zwane tematyczne to resztki z obiadów np. kolacja włoska to KURCZAK Z FRYTKAMI , ZUPA POMIDOROWA . Obsługa była wprost "NIESAMOWITA " kelnerzy w adidasach i trzy dni w białej koszuli z tą samą plamą na brzuchu .Napoje podawane w miniaturowych plastikowych kubeczkach , bo szklanek zabrakło .Zamówione drinki w barze otrzymywaliśmy dopiero po obsłużeniu wszystkich Niemców , czyli jakoś około 30-40 min . Animatorzy brak organizacji , animacje nudne . Odradzam każdemu ten hotel , bo w taki sposób zrazić się można do Egiptu . ZaletybrakWadydużo , podane w opinii -
~Izabela / 2022-07-09 12:54
Po pierwsze dopłacaliśmy do pokoju z widokiem na morze a dostaliśmy widok na baterie słoneczna po drugie jechaliśmy z mężem odpocząć a okazało się ze to hotel dla dzieci masakra po 3 po przylocie o godz 6/30 czekaliśmy na pokój do godz 14 karygodne spaliśmy na sofach to się w głowie nie mieści po 4 na jadalni syf na talerzach można było znaleść masełko z poprzedniego dnia i jajeczko i to by było na tyle -
~Jacek / 2021-07-15 21:02
Tragedia, podejście do klienta super do momentu kiedy nie wpłaci się zaliczki. Potem zmieniają daty, godziny i miejsce wylotu. Po rezygnacji nie oddają całej kwoty za ubezpieczenie i zaliczki. Nie polecam ZaletyDuża ofertaWadyUbogi kontakt z konsultantem, nie zwracają pieniędzy, zmieniają termin wylotu -
~Jan / 2021-08-05 22:52
Nigdy w ciągu ostatnich 15- lat nie byłem na gorszyczh wakacjach jak obecnie 2-9.08.2021 Vuertewentura TUI ZaletyHotel w miaręWadyZERO OPIEKI ,KONTAKTU ,POZOSTAWIENI SAMI SOBIE ...,WZIELI KASE I NIC ICH NIE INERESUJE
strona 20 z 48
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »