Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 970 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.46
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.14

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Angelika / 2023-09-25 22:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Wyjazd do Turcji sierpień 2023. Od poczatku porażka. Wykupione miejsca w samolocie a przy odprawie okazuje sie, ze brakuje 1 i osoba leci gdzies na koniec samolotu...Porazka. na powrocie to samo, mnóstwo email i udało sie odzyskac oplcone miejsce. Docelowo w samolocie i tak dostajemy inne miejsca... Zlozona reklamacja do biura i zero odzewu...
    Sam pobyt w porządku, hotel z dobrym jedzeniem, sprzatanie pokoju srednie alendo przezycia, widok na morze okazal sie jak zazwyczaj bujdą...
    Calosciowo wypad oceniam średnio a sporo podróżuje. To ostatni raz z zakupem w biurze stacjonarnie z tui pewnie tez.
    ZaletyPogoda za granica, jedzenie, obsluga hotelu
    WadySlaba obsluga biura, slaba obsluga po pobycie, brak odpowiedzi na reklamacje,
  • ~Ania / 2021-08-24 23:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Uwaga Tui sprzedaje wycieczki po czym tuz przed wylotem okłamuje klientów ze hotel nie otwiera się ze względu na covid. Oferuja gorsze hotele.. Pech chciał ze udowodniliśmy im kłamstwo.. na co nabrali wodę w usta...
    Jedno wielkie naciaganie
    WadyOkłamywanie klientów
    Zrywanie umowy przed wyjazdem
  • ~Anita / 2022-03-18 06:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Ja również dołączam się do grona osób, którym Tui odwołało wycieczkę do Meksyku z powodu "niewystarczającej" liczby uczestników. Jak można na trzy miesiące przed wylotem coś takiego stwierdzić?
    Z daleka śmierdzi to kłamstwem i uważam, że koszt paliwa ich przerósł. Wycofali tez wycieczki na Dominikanę, tak samo do końca czerwca, tak samo Dreamliner miał tam lecieć.
  • ~Anka / 2021-11-04 13:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Hotel Novotel Marsa Alam Egipt na pewno nie zasługuje na 5 gwiazdek. 3 gwiazdki to maks. Pokoje są w porządku duże, codziennie sprzątane, co prawda pobieżnie, ale tak jest w każdym hotelu. Natomiast jedzenie tragiczne. Bardzo mały wybór, dla nacji innych niż Egipska wydzielane, porcje dziecięce. Poza tym notoryczny brak naczyń. Nie ma do czego nalać zupy. Rano brak filiżanek do kawy, herbaty. Kelnerzy wręcz polują, kto kończy jeść, po czym dopadają do klienta i wręcz wyrywają talerze i sztućce, żeby szybko umyć, bo inni się awanturują, że nie mają na czym zjeść. Alkohol tylko krajowy. Wino, serwowane tylko do obiadu i kolacji, natomiast w barach na basenie i plaży dodatkowo płatne. Jednak nie było to problem, ponieważ wino nie nadawało się do picia. Po prostu pomyje. Piwo i cola były ok, nalewane z butelek. Najważniejsza rzecz – obsługa. Tragiczna. Z tak chamską obsługą chyba jeszcze nigdy się nie spotkaliśmy. Na czele z managerem hotelu. Uwaga ostrzeżenie – jeśli ktoś chce przedłużyć pokój, to wyższa szkoła jazdy. Pomimo, że hotel prawie pusty, na bookingu bez problemu można zrobić rezerwacje, ale w recepcji nie ma możliwości przedłużenia pokoju (za dopłatą). Dopiero w dzień wyjazdu, jeśli Pan manager ma dobry humor, owszem dokona przedłużenia pokoju, ale tu się zaczyna zabawa. Jedni płacą według cennika wywieszonego w recepcji czyli 30 USD, inni 40 (jak my), natomiast niektórzy za ten sam pokój zostali policzeni 60 USD, na pytanie dlaczego, usłyszeli odpowiedź, „bo ja tu jestem managerem i tak powiedziałem, bierze Pani ten pokój, czy nie?”
    Kwestia animatorów i wychwalanej w opiniach pod niebiosa Pani Magdy. Dramat. Dziewczyna jak by była lekko odjechana, z błądzącym wzrokiem. Skąd więc pochlebne komentarze? Otóż animatorzy, czyli np. Pani Magda nagabuje turystów do wystawienia pochlebnych opinii w zamian za lepszego drinka. Po prostu opinie są kupowane.
    Z plusów to na pewno cudna, naturalna i nie zniszczona jeszcze przez turystów rafa, możliwość spotkania w morzu żółwi, delfinów, zaraz przy pomoście hotelowym. No i to czego nigdzie nie ma, to pewna pogoda. Z Marsa Alam blisko (bo 4,5 godziny jazdy) do Luksoru, który warto zwiedzić.

    Zaletyrafa, pogoda
    Wadyjedzenie, obsługa
  • ~Anna / 2022-06-24 14:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Wrociłam z Bułgarii, mam uwagi odnośnie obsługi na miejscu w odniesieniu do wycieczek - od czasu rezygnacji z rezydentów TUI schodzi na psy. rezydentka wpadła do autokaru na 10 sekund, tylko po to żeby powiedzieć że jakby ktoś miał problemy, to niech sobie dzwoni na infolinię - i to tyle. Wycieczkę fakultatywną do Stambułu wykupiłam jeszcze w Polsce, przy tym w biurze nie bardzo znali konkretny zakres, i skierowali mnie na infolinię. Dostałam stamtąd bardzo szczątkowe dane, i chciałam dopytać na miejscu rezydentki - niestety nie miałam takiej mozliwości. Co gorsza, nie było żadnej mozliwości dodzwonienia się na infolinię a informacje przekazane przez chat były NIEPRAWDZIWE I POBIEŻNE. W rezultacie okazało się, że program wycieczki jest żenujący (10 minut w Haga Sofia, Błękitny Meczet w remoncie, w pobliżu pałacu Topkapi przejeżdżaliśmy autokarem.... Totalna kpina, 8 godzin jazdy w jedną stronę, a całe zwiedzanie można byłoby zalićzyć w poł godziny... i to za ponad 300 zł! pomyłka
  • ~Beata B. / 2023-06-01 12:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsze biuro turystyczne jakie może tylko być . Dwa dni przed wyjazdem poinformowali ,że baseny będą w remoncie Bezczelnie kłamali ,że hotel dopiero ich poinformował po przyjeździe do hotelu okazało się ,że hotel poinformował ich dużo wcześniej . Wakacje bez basenu czyli głównej atrakcji oraz hałasie .
    Na dodatek na infolinii powiedzieli ,że nie mogą zaproponować wyjazdu alternatywnego bo nie mają miejsc .
    Żadnej rekompensaty z tego tytułu . Żenada !!!!!
    Omijajcie to biuro z daleka.
    Zaletyżadnych
  • ~Bela / 2023-07-28 10:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Kup wycieczke w tym biurze,a na miejscu się dowiesz jaką pomoc otrzymasz w razie wypadku.Brak rezydenta,brak jakiejkoeoiek pomocy ze strony biura .Wszystko jest dobrze dopuki coś się wydarzy np wypadek wtedy klapa. .NIE POLECAM
    ZaletySZBKI ZAKUP
    WadyBrak pomocy w razie wypadku,na miejscu jesteś zdany na siebie.Infolinia to żadna pomoc. reklamacje odrzucają ponieważ masz aplikaję,za nic nie są odpowiedzialni..
  • ~Beta / 2021-07-11 12:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Zero pomocy ze strony TUI. Wszystko trzeba samemu załatwiać ale duże pieniądze biorą za wszystko. Nie polecam podróży z tym biurem.
    ZaletyBrak
    WadyCałokształt organizacyjny.
  • ~betica / 2022-07-23 10:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Dodatkowe koszty za transfer z lotniska do hotelu i z hotelu na lotnisko, dodatkowo płatny wybór miejsc w samolocie. Cena zwiększa się i przestaje być atrakcyjna. Uważam to za nieuczciwą praktykę.


    Wadyukryte koszty
  • ~blackguy / 2019-08-05 20:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Rezydenci mówią jedno a w rzeczywistości jest całkowicie coś innego. Hotel okej. Obsługa klienta i traktowanie klientów to straszna pomyłka. Jako osoba która podróżuje dość dużo NIE POLECAM tego biura podróż, zdecydowanie nie wrócę....
    ZaletyHotel
    Wadyobsługa klienta, rezydenci, traktowanie klientów po powrocie.
  • ~DARCIA / 2023-08-22 10:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Lot opozniony. Brak kontaktu z Tui, brak rezydentów na lotnisku. Pasażerowie zostawieni samym sobie.
  • ~Dargo / 2023-05-22 11:35
    Ocena: 2.00 / 5
    tui porażka kolejny raz po podpisaniu umowy zmienia godziny wylotu tak ze z 8 dni robi się praktycznie 6. Syf. Ostatnia impreza z tui.
    Zalety Brak
  • ~Daria / 2024-02-09 11:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Od 1.02.2024 W Hotelu Meraki Hurghada , panuje uciązliwy remont o czym operatorzy biura TUI nie informują przy sprzedaży.
    Prace remontowe są prowadzone w dzień i w nocy , przy jedynym głownym basenie z podgrzewaną wodą . Huk i mnóstwo kurzu.
    WadyPrace remontowe
  • ~Elzbieta / 2025-09-20 15:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam biura TUI oferta niezgodna z pobytem rezydentka nie osiągalna nawet na czacie .Doba hotelowa kończyła się o 10 rano lot 19:15 śniadaniem choć przylot był na kolację .Skorzystanie z napojów posiłków za opłatą 10 euro od osoby ..Biuro nic nie pomogło .Hotel Gardelli resort Zakynthos przy plaży opłata za leżaki 25 euro dzień w hotelu porażka bar przy basenie płatny pokoje malutkie bez szaf Tylko półki Max 12 m .
    ZaletyObsługa w restauracji barze na plus
    WadyZa małe pokoje i brak wyposażenia większego w pokoju .
  • ~Fatalny przewoźnik / 2021-06-30 13:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Zazwyczaj unikam zakupu wycieczek przez biura turystyczne, ale ze względu na COVID zdecydowałem się ułatwić sobie życie. Na szczęście, TUI przypomniało mi, dlaczego nie warto psuć sobie nerwów korzystając z usług biura podróży. Wycieczka zakupiona w jednym z biur stacjonarnych w Poznaniu. Uprzejmość i profesjonalizm kończy się w chwili zakupu wycieczki i przelania pieniędzy na konto. W dalszej części już tylko klasyki „obsługi” klienta: brak odpowiedzi na telefony, odpisywanie na maile po kilku dniach, sprzedaż usług, których TUI tak naprawdę nie oferuje oraz zero odpowiedzialności na jakimkolwiek etapie świadczenia usługi. Wszystkie elementy podróży, które mogły pójść niezgodnie z planem, oczywiście się zrealizowały: zmiany godzin lotów i numeru rejsu na ostatnią chwilę (o których klient ma się dowiadywać samodzielnie z serwisu myTUI), wynikające z tego problemy z wypełnieniem PLF formularzy (co do których nikt nie raczył udzielić dodatkowych wskazówek), odwoływanie wycieczek fakultatywnych dzień przed terminem rozpoczęcia (gdy nie mieliśmy już możliwości zorganizowania nic na własną rękę) oraz brak dostępności miejsc w samolocie, które uprzednio zostały przez nas wykupione (reklamacja oczywiście nie została uznana). Na koniec cytując usłyszany po powrocie tekst jednej z doradczyni klienta w biurze stacjonarnym – „jak się Państwu nie podoba, to proszę iść do innego biura”. Polecam zatem skorzystać z usług innego przewoźnika, a najlepiej zorganizować wycieczkę we własnym zakresie.
  • ~GieS / 2021-07-11 21:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Wakacje kupione w kwietniu. Najpierw zmiana godziny wylotu z 5.00 na 15.10 (a to był jedyny powód, że nie wybraliśmy oferty Itaki). Potem okazało się, że brak rezydenta, kontakt tylko poprzez czat lub telefonicznie. Na koniec okazało się, że wycieczki fakultatywne w języku francuskim, pomimo, że w chwili zakupu z polskim przewodnikiem jest dostępna. Na szczęście nie było problemów zakupienia wycieczki w Itace. Ostatni raz wakacje TUI
    ZaletyŚwietny kontakt z rezydentem Itaki:)
    WadyOprócz świetnego hotelu brak zalet
  • ~Gregor / 2022-06-28 18:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Wszystko jest ok do momentu opłaty za wczasy później to już sobie radz sam
    WadySporo
  • ~Greta / 2021-08-31 23:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety ogromne rozczarowanie TUI! Skandaliczny spadek jakości obsługi w trakcie wyjazdów. Kompletny brak opieki, brak rezydentów, chat nie działa, gdyż odpowiedzi są co kilka godz. Kliencie kup wakacje a potem radź sobie sam! Do tego ciągłe zmiany godz. lotów, a na koniec zmiana lotniska przylotu z Katowic na Warszawę i brak transferu na wykupione lotnisko docelowe. Reklamacja nieuznana. Totalna porażka!!! Szczerze odradzam.
    WadyKompletny brak opieki po wykupieniu wycieczki, utrudniony kontakt w trakcie reklamacji
  • ~Halina / 2024-06-03 23:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety wycieczka odwołana w ostatniej chwili mimo tego że rano był doradca tui na miejscu, pytaliśmy go jeszcze o konkretną wycieczkę objazdowa na następny dzień i słowem nie zajaknal że może warto by się było przepisać na inną bo ta się nie odbędzie z powodu za małej ilości osób. Dowiedzieliśmy się po południu jak już niczego nie można było w zamian zamówić.
    Udało nam się u konkurencji w Itace bez problemu załapać na wycieczkę.
    Aplikacja to niestety nieśmieszny żart. Długo się ładuje. Trzeba ileś razy odświeżać. Jeżeli w hotelu będziecie mieli słabe WiFi albo przerywany internet a swojego brak to życzę powodzenia.
    Czat na którym pojawiają się automatyczne formułki a na każde pytanie odpowiada ktoś inny, pytają np o nr rezerwacji wycieczki co mają widoczne na pewno bo są przypisane do konta...
    Do dziś nie wiem jak odzyskać te kasę bo jedna osoba na czacie napisała że do 7 dni zwrócą a druga że trzeba się z kimś kontaktować ale nie wiadomo z kim i jak to zrobić bo na czacie są automatyczne odpowiedzi czy jesteśmy zadowoleni z obsługi...
    WadyZa późne informowanie o odwołaniu wycieczki
    Brak dobrej komunikacji na czacie
  • ~I.O.A / 2021-07-05 16:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Wyjazd z TUI na Dominikanę, czerwiec 2021r. Brak w hotelu jakichkolwiek informacji, książkowej, chociażby kartki powieszonej na tablicy z informacjami wylotu, nie wspomnę o Rezydencie takiego brak, ale jest czat 24/7, gdzie można pisać i nie zawsze odpowiadają, tylko wprowadzają błąd. Przy wylocie był potrzebny kod QR z wypełnieniem miałam problem, infolinia czynna jest tylko do godziny 18.00, więc zadzwoniłam do biura stacjonarnego do dziś ta Pani z którą rozmawiałam nie oddzwoniła, pomoc uzyskałam od konkurencji. Drugi przykład na powrót, też był potrzebny kod QR, Pani z czat myTUI, twierdziła odwrotnie i w tym się myliła, naraziła mnie na nieprzyjemności. Lekceważą klienta, brak opieki i informacji, biuro TUI chyba jest tego zdania, zapłaciłeś więc martw się sam o siebie. Reklamacja złożona ciekawe czy będzie odpowiedz. Nie polecam i to był mój ostatni wyjazd z tym biurem.
    Zaletybrak
    Wadydużo wad
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1072
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 970
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 552
Eximtours
Ocena: 2.17, ilość opinii: 212
Funclub
Ocena: 2.82, ilość opinii: 178
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 66
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4929
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4622
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3167