Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 957 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.14

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Szymon / 2023-08-01 20:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Dzień przed powrotem zalogowałem się do Tui Aby sprawdzić godziny lotu. Okazało się ze powrót odbył się wczoraj. Zmienili „godziny lotu” o 2 dni wcześniej…. Żadnej informacji, żadnego kontaktu. Pani na infolinii zdziwiona ze nikt mnie nie powiadomił „bo wszyscy wiedzieli tylko nie ja”

    Nowy bilet musiałem kupić za 700 zł.

    Złożyłem reklamacje, nie chciałem odszkodowania za nerwy, tracenie czasu na szukanie alternatyw, po prostu tylko chciałem zwrot za bilet. 3 razy odmowa. Było już to smieszne. Zgodziłem się na Voucher na 500 zł. Przyszedł. Ważność 14 dni.
    WadyObsługa porażka
  • ~troter / 2021-12-16 18:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Miałem wykupiony pobyt w Obzor Bułgaria, z przelotem na Trasie Wrocław - Burgas, wylot zapisany w umowie o 9.05.
    ok. 3 tygodni przed wylotem, przeglądając oferty TUI zauważyłem, ze wylot do Burgas jest o 5,00. Zarówno ustawa o usługach turystycznych jak i warunki imprez turystycznych TUI, nie mówiąc o samej umowie, nakładają obowiązek niezwłocznego zawiadomienia klienta o zmianie. Żadnego zawiadomienia nie otrzymałem, moja propozycja zmiany trasy przelotu z Wrocławia do Obzor ale przez Warnę do której lot był w przyzwoitym czasie nie została przyjęta. Na żądanie zwrotu zapłaconej kwoty otrzymałem odpowiedź negatywną. Niezawiadamianie o zmianie, jak sadzę, jest elementem wspomagającym proceder nabierania klientów na dogodne godziny lotów, które sie potem zmienia, klient o tym nie wie, lub wie ale nie ma stosownego potwierdzenia zmiany więc obsługa reklamacji może robić co chce. Aktualnie sprawa jest w sądzie, podobnie jak dwie inne, w pierwszym przypadku sprawa była dość banalna, w ofercie i umowie był zapis leżaki na plaży w cenie, w rzeczywistości na początku pobytu były płatne, potem bezpłatne dla klientów baru. TUI odmówiło zwrotu kwoty, która była w cenie, ja zażądałem kwoty którą pobierał hotel. Sprawa poszła do sadu. Sąd zażądał zapłaty i TUI zwróciło pieniądze. Inna sprawa aktualnie w sądzie, Hotel Skal w Ustroniu Morskim 4* VP, położony dość daleko od plaży, na fotografiach przestronne widoki na północ. Rzeczywistość: hotel w rozbudowie, jak to na budowie całodniowy hałas maszyn i urządzeń budowlanych, rozmowy pracowników, aby były słyszane, były bardzo głośne, bez szans na popołudniowa drzemkę a nawet na rozmowę telefoniczną. Miały być trzy posiłki, były ale dwa, śniadania i kolacje bez zarzutu, obiad gorszy niż w stołówkach PRL, zazwyczaj to co zostało z kolacji poprzedniego dnia.
    ZaletyKiedyś ceniłem TUI za ofertę i rzetelność, dobrą prace rezydentów na miejscu. Obecnie oceniam na "mniej niż zero"
    WadyNie widzę zalet. Obsługa reklamacji celowo przedłużała załatwienie sprawy aby mnie nic nie zwrócić z zapłaconej pełnej kwoty (zapłaciłem aby TUI nie miało pretekstu przejęcia zaliczki)obciążyć pełna kwota.
  • ~Turystka / 2022-10-01 02:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Drugi raz z tym biurem i ostatni hotel w Turcji to 5 gwiazdkowa agroturystyka jedyne co dopisało to pokój i pogoda opieka rezydenta-brak opieki brak transferu na lotnisko w drodze powrotnej, brak kontaktu z kimkolwiek z biura Tui nawet recepcja w hotelu umywa ręce ważne że się wymeldowales i radź sobie sam
  • ~Wakacje 2022 / 2022-09-21 11:32
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam,

    Rzadko piszę negatywne opinię ale tym razem nie mogę się powstrzymać...Stawiam 1 za "opiekę rezydenta"
    Byłam już nie na jednej wycieczce i pierwszy raz w tym roku spotkałam się z tym, że podczas pobytu nie ma kontaktu telefonicznego z polskim rezydentem. Po to wykupuję wycieczkę z biura podróży ,żeby czuć się za granicą bezpiecznie i w razie problemów ktoś mi pomógł. Na naszej wycieczce (nie będę pisać szczegółów gdzie i w jakim hotelu bo to już mniej ważne)nasz rezydent pomachał Nam w autobusie i życzył miłego pobytu i to by było ma tyle. Pierwszego dnia mieliśmy "mały problem" i bardzo nam zależało na szybkiej reakcji. Poszliśmy na recepcję po numer telefonu do polskiego naszego rezydenta z TUI okazało się, że panie z recepcji nie mają numeru ,tam gdzie są ulotki na stoliku również nie było żadnych informacji. Postanowiliśmy zadzwonić do Warszawy, żeby Nam ktoś dał ten numer albo połączył. Okazało się ,że jest RODO i pani nie dała Nam numeru tylko kazała Nam wypełnić jakiś śmieszny formularz, który się zacinał na aplikacji TUI. Przypominam, że na wycieczki jeżdżą też osoby starsze i nie wyobrażam sobie, że wypełnili by ten formularz. A gdyby stało się coś poważniejszego ??? trzeba liczyć tylko na siebie bo po prostu rezydent specjalnie chyba nie podaje tego numeru, żeby nie mieć problemu. Już kończę bo i tak za długo się rozpisałam ale chyba w cenie wycieczki płacimy też za rezydenta i możemy wymagać? rezydent jest wtedy w pracy a nie z Nami na wakacjach. Proszę to udoskonalić bo kilka razy byłam z TUI na wycieczce a po tym roku zastanawiam się czy jeszcze coś u Was wykupię.

    Dziękuję i pozdrawiam,
  • ~Wojciech / 2023-06-17 17:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Polski oddział TUI nawet nie fatyguje się wlasciwie przetłumaczyć broszur - opisu ośrodka z angielskiego na polski - karmi swoich klientów fałszywymi informacjami wprowadzając kompletne zamieszanie i niepotrzebne wątpliwości - a wszystko za dość poważne pieniądze
    Trzeci raz od nich jadę bo zawsze liczyłem na poprawę - ale nie da się.
    Pora zmienić biuro - gdzie poważniej podejdą do klienta
    ZaletySympatyczna operatorka
    WadyBrak fachowej - wyczerpującej informacji od A do Z
  • ~Wojtek / 2020-08-11 13:21
    Ocena: 2.33 / 5
    Zarezerwowaliśmy wycieczkę przez stronę www.tui.pl Nie otrzymaliśmy żadnego potwierdzenia na email. Następnego dnia wykonałem telefon na infolinię biura (tragedia, czas oczekiwania na połączenie z konsultantem od 10 do 20 minut) i pracownik poinformował, że rezerwacja się nie założyła w systemie (pomimo pobrania pieniędzy z konta) i w tej sytuacji chcąc jechać na wycieczkę muszę dopłacić różnicę, ponieważ wycieczka jest już droższa lub będzie zwrot wpłaconych pieniędzy. Podczas wylotu z wakacji wylot opóźniony ponad 3h, brak informacji ze strony biura, dwukrotna próba dodzwonienia się na infolinię biura, bez skutku (czas oczekiwania 10 i 20 minut). Lot opóźniony w miejscu docelowym ponad 5h (konieczność międzylądowania i wymiany załogi).
    Zaletyobługa hotelu bardzo pomocna
    Wadyobsługa (a raczej jej brak) ze strony biura podróży
  • ~xxx / 2023-08-20 20:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Moja opinia o biurze podróży TUI po tegorocznym urlopie w skali od 1 do 10, to zero. Od kilkunastu lat spędzamy urlopy za granicą, także mamy porównanie, jeśli chodzi o traktowanie klienta przez różne biura podróży i o zgodność oferty z opisem. W tym roku wybraliśmy się ze znajomymi do Turcji, konkretnie do Alanyi. Wycieczkę wykupiliśmy już w lutym. Hotel Kleopatra Atlas, doskonałe położenie jeśli chodzi o plażę i centrum miasta. No i tyle plusów. Mieliśmy wykupione trzy pokoje dwuosobowe o wyższym standardzie, czyli tzw. DZX1. Po przybyciu do hotelu okazało się, że dwie osoby z naszego towarzystwa otrzymały pokój w innej części hotelu i w dodatku o niższym standardzie. Sami musieliśmy ,,walczyć” z obsługą hotelową, aby otrzymać standard, za jaki zapłaciliśmy .Przez trzy dni, bez przerwy przypominaliśmy się w recepcji. Wreszcie otrzymaliśmy pokój , jaki nam się należał. Podczas naszego pobytu okazało się, że nie tylko nam przytrafiła się taka sytuacja. Pewna para po jednej dobie spędzonej w pokoju niezgodnym ze standardem opłaconym, otrzymała ten właściwy. Nie mogli liczyć na pomoc Pani ekspert( kiedyś rezydent), więc sami podjęli działania. Złożyli reklamację do TUI i po pertraktacjach, za jedną dobę niedogodności i stresu otrzymali 500 zł zwrotu gotówką. My również złożyliśmy reklamację, gdzie za trzy doby pobytu w ,, klitce” zaproponowano nam bon wakacyjny o wartości 200 zł. Po dalszej korespondencji zaproponowano ostatecznie 400 zł w bonie wakacyjnym. Nie przyjęliśmy go oczywiście tłumacząc, że nie wiemy, czy będziemy mieli okazję go wykorzystać. To jednak ostateczne stanowisko TUI. Tak więc po powrocie sprawy ciąg dalszy. Jeśli chcecie mieć wspaniałe wakacje, to nie wybierajcie TUI.
  • ~ZAWIEDZIONY / 2021-07-13 15:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Mam nadzieje ze przeczyta to duza ilosc osob niestety ja mam zle wspomnienia z tym biurem podrozy przez pandemie wszysto trzeba bylo zmieniac teraz wiem ze zle zrobilem moglem wziasc spowrotem zaliczke 1000zl i bylby spokoj to nie dalem sie naciagnac pracownikowi zeby zmienic termin i co teraz zamiast leciec to i nie bedzie wakacji i strace zaliczke bo zostalem oszukany bestialsko nie maja skrupolow wazne ze oni zarobili na mnie napewno nie jestem jedyny NIE POLECAM NIKOMU TEGO BIURA WRECZ PRZESTRZEGAM PRZED NIM
  • ~Zły / 2021-06-15 19:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Kolejny raz zmieniono nam w ciągu 2 dni godziny wylotu kasując nam 1 dzień z wakacji w Turcji. Rezerwacja xxxxxx2.Jak to łatwo za biurkiem szastać czyimś czasem i pieniędzmi.Czas zmienić to b....
    ZaletyWady
    WadyJ.w
  • ~50795942 / 2022-10-19 12:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam, wręcz przestrzegam. Hotel 4* brak klimatyzacji,brak jakiejkolwiek pomocy ze strony biura TUI. W ostatni dzień przy skręceniu nogi, brak pomocy ze strony biura i ubezpieczyciela, brak możliwości odbycia lotu bez zaświadczenia lekarskiego i przyjęcia leków przeciwzakrzepowych. Tragiczne problemy na lotnisku, ze strony biura TUI brak jakiejkolwiek pomocy. Nie polecam, moja ocena 0 to zbyt wiele!!!!
    Zaletybrak
    Wadybrak opieki rezydenta, w przypadku problemów brak jakiejkolwiek pomocy.
  • ~Adam / 2022-05-17 16:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Po zakupie z wyprzedzeniem i fajnymi godzinami wylotu i powrotu na tydzień przed wyjazdem nagle się zmieniają i z pobytu 4 dniowego robi się 2 dniowy. Noce niby się zgadzają w hotelu byliśmy 23.50 a wyjazd o 3 rano masakra.
    ZaletyBrak
    WadyNie pierwszy raz ale ostatni dałem się zrobić w jajo. Godziny lotów zawsze zmienia i biuro dobrze o tym wie, ale żeby wykupić podają super godziny. Nie polecam!!!
  • ~Aga / 2021-06-21 00:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie jestem zadowolona z tego biura.
    Poszukiwania wycieczki zaczęłam od rozmowy z pracownikiem biura, jasno przekazałam informacje czego oczekuje i w jakiej kwocie chce się zmienić. Niestety oferty otrzymywałam dwu lub trzy krotnie droższe niż tego oczekiwałam. Ostatecznie ofertę wybrałam sobie sama na stornie.
    Duży minus za brak dokładnego informowania klienta o tym jaką walutę powinien ze sobą zabrać. Mowa tu o Egipcie, o ile w ofercie jest napisane, że dolary warto byłby dodać, że nowe dolary. W kantorze otrzymałam stare i miałam problem z płatnością za test na lotnisku bo nie chcieli takich przyjąć .
    Aplikacja z dostępem 24/7 to największa porażka… odpowiedzi w moim przypadku co 3-4 godzin. Znajomy potrzebował informacji od nich , sprawy zdrowotne , otrzymał odpowiedz po 5 godzinach …
  • ~Andrzej / 2023-01-17 08:33
    Ocena: 2.00 / 5
    TUI - biuro beznadziejne.
    Wykupiłem wyjazd na narty i na miejscu okazało się, ze pokój był bez ogrzewania. Dzwoniłem do TUI ale nic nie pomogli w tej sprawie. Po za tym trudno się z nimi rozmawia, na nic się nie chcą zgodzić (zmiany danych w umowie) Tragiczne biuro.
    Wszyscy tylko nie TUI !!!!
    Zaletybrak
    Wadynajgorsze biuro z jakim podróżowałem a mało nie podróżuję.
  • ~Andrzej / 2023-01-26 11:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Tajlandia- wyjazd grudniowy- w ostatniej chwili zmiana hotelu bez podania przyczyny z informacja ze w przypadku rezygnacji tracimy 3000PLN. Lot w klasie premiom w jedna stronę na połamanym fotelu . Hotel Graceland w regionie Krabi max. 2 gwiazdki a nie jak podano 5!!!. Tabuny Rosjan i poranne wyścigi po leżaki . Wszędzie fetor kanalizacji. Reklamacja w TUI oczywiście odrzucona . Nigdy więcej z tym biurem - a wszystko za 44 000 za 2 osoby. Pliszka Andrzej
    ZaletyPlaża - Ocean
    WadyStary hotel, brak znajomosci jez. angielskiego .
  • ~Andzia / 2022-07-12 18:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Byliśmy w Marsa Alam w hotelu Elphinstone Resort. Hotel sam w sobie rewelacyjnyny nie byl. Byłam w lepszych 4-gwiazdkowych ale bardziej chodzi o biuro podróży i rezydenta. Tragedia!! Wylot mieliśmy 23.15 a doba, w tym hotelu kończy się o 12. Zapytaliśmy zatem co z nami do tej 19.30 kiedy jest wyjazd na lotnisko a pan rezydent odpowiedzial, że możemy dokupić jeden dzień albo jakoś sobie poradzić bo on jest tylko od sprzedaży wycieczek. Zostawił nas poprostu. Od godz 12 zostaliśmy bez pokoi i opcji all ponieważ zabrano nam opaski. Przestrzegam przed tym biurem
  • ~Andziula / 2021-07-05 13:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Lekceważenie klienta. Wykupilam pobyt na Zakyntos z biura podróży poniewaz liczylam na ich opiekę w razie gdyby cos się stało. Okazało się po wylądowaniu, że nie ma polskiego rezydenta i aby się dowiedzieć jaki samochód zawiezie nas do hotelu trzeba było znac język angielski bo byli tylko angielsko języczni rezydenci. Potem już nikogo z TUI nie było. Przez caly pobyt oraz przy wylocie musieliśmy radzić sobie sami. W razie nagłego zdarzenia nie było z nikim kontaktu. Aby dodzwonić się na infolinię zajmuje to około godziny.
    ZaletyŻadnych
    WadyLekceważenie klienta.
  • ~Angelika / 2023-09-25 22:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Wyjazd do Turcji sierpień 2023. Od poczatku porażka. Wykupione miejsca w samolocie a przy odprawie okazuje sie, ze brakuje 1 i osoba leci gdzies na koniec samolotu...Porazka. na powrocie to samo, mnóstwo email i udało sie odzyskac oplcone miejsce. Docelowo w samolocie i tak dostajemy inne miejsca... Zlozona reklamacja do biura i zero odzewu...
    Sam pobyt w porządku, hotel z dobrym jedzeniem, sprzatanie pokoju srednie alendo przezycia, widok na morze okazal sie jak zazwyczaj bujdą...
    Calosciowo wypad oceniam średnio a sporo podróżuje. To ostatni raz z zakupem w biurze stacjonarnie z tui pewnie tez.
    ZaletyPogoda za granica, jedzenie, obsluga hotelu
    WadySlaba obsluga biura, slaba obsluga po pobycie, brak odpowiedzi na reklamacje,
  • ~Ania / 2021-08-24 23:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Uwaga Tui sprzedaje wycieczki po czym tuz przed wylotem okłamuje klientów ze hotel nie otwiera się ze względu na covid. Oferuja gorsze hotele.. Pech chciał ze udowodniliśmy im kłamstwo.. na co nabrali wodę w usta...
    Jedno wielkie naciaganie
    WadyOkłamywanie klientów
    Zrywanie umowy przed wyjazdem
  • ~Anita / 2022-03-18 06:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Ja również dołączam się do grona osób, którym Tui odwołało wycieczkę do Meksyku z powodu "niewystarczającej" liczby uczestników. Jak można na trzy miesiące przed wylotem coś takiego stwierdzić?
    Z daleka śmierdzi to kłamstwem i uważam, że koszt paliwa ich przerósł. Wycofali tez wycieczki na Dominikanę, tak samo do końca czerwca, tak samo Dreamliner miał tam lecieć.
  • ~Anka / 2021-11-04 13:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Hotel Novotel Marsa Alam Egipt na pewno nie zasługuje na 5 gwiazdek. 3 gwiazdki to maks. Pokoje są w porządku duże, codziennie sprzątane, co prawda pobieżnie, ale tak jest w każdym hotelu. Natomiast jedzenie tragiczne. Bardzo mały wybór, dla nacji innych niż Egipska wydzielane, porcje dziecięce. Poza tym notoryczny brak naczyń. Nie ma do czego nalać zupy. Rano brak filiżanek do kawy, herbaty. Kelnerzy wręcz polują, kto kończy jeść, po czym dopadają do klienta i wręcz wyrywają talerze i sztućce, żeby szybko umyć, bo inni się awanturują, że nie mają na czym zjeść. Alkohol tylko krajowy. Wino, serwowane tylko do obiadu i kolacji, natomiast w barach na basenie i plaży dodatkowo płatne. Jednak nie było to problem, ponieważ wino nie nadawało się do picia. Po prostu pomyje. Piwo i cola były ok, nalewane z butelek. Najważniejsza rzecz – obsługa. Tragiczna. Z tak chamską obsługą chyba jeszcze nigdy się nie spotkaliśmy. Na czele z managerem hotelu. Uwaga ostrzeżenie – jeśli ktoś chce przedłużyć pokój, to wyższa szkoła jazdy. Pomimo, że hotel prawie pusty, na bookingu bez problemu można zrobić rezerwacje, ale w recepcji nie ma możliwości przedłużenia pokoju (za dopłatą). Dopiero w dzień wyjazdu, jeśli Pan manager ma dobry humor, owszem dokona przedłużenia pokoju, ale tu się zaczyna zabawa. Jedni płacą według cennika wywieszonego w recepcji czyli 30 USD, inni 40 (jak my), natomiast niektórzy za ten sam pokój zostali policzeni 60 USD, na pytanie dlaczego, usłyszeli odpowiedź, „bo ja tu jestem managerem i tak powiedziałem, bierze Pani ten pokój, czy nie?”
    Kwestia animatorów i wychwalanej w opiniach pod niebiosa Pani Magdy. Dramat. Dziewczyna jak by była lekko odjechana, z błądzącym wzrokiem. Skąd więc pochlebne komentarze? Otóż animatorzy, czyli np. Pani Magda nagabuje turystów do wystawienia pochlebnych opinii w zamian za lepszego drinka. Po prostu opinie są kupowane.
    Z plusów to na pewno cudna, naturalna i nie zniszczona jeszcze przez turystów rafa, możliwość spotkania w morzu żółwi, delfinów, zaraz przy pomoście hotelowym. No i to czego nigdzie nie ma, to pewna pogoda. Z Marsa Alam blisko (bo 4,5 godziny jazdy) do Luksoru, który warto zwiedzić.

    Zaletyrafa, pogoda
    Wadyjedzenie, obsługa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1064
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 957
Rainbow Tours
Ocena: 2.23, ilość opinii: 547
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 209
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 173
Grecos
Ocena: 2.61, ilość opinii: 65
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4812
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4580
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4023
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3112