Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 942 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2022-09-03 21:55
    Ocena: 3.67 / 5
    Pobyt 26.08-02.09.2022. Obsługa klienta na poziomie mniej niż 0. Rezydent powinien być dostępny i pomocny, a tutaj spotkaliśmy się z totalną obojętnością i olewką. Potrzebowaliśmy pomocy przy zapłaceniu mandatu w Grecji,ponieważ ograniczała Nas bariera językowa. Wielokrotny kontakt z biurem nie przynosił rezultatu, rezydent ciągle był niedostępny.Zbywano Nas na każdym kroku. Mieli oddzwonić,pomóc a byliśy pozostawieni sami sobie. Wróciliśmy do Polski i od 2 dni nawet się z Nami nikt nie skontaktował! Zaproponowano Nam żeby skorzystać z google tłumacz. Czyste kpiny! Bardzo dużo znajomych po zaistniałej sytuacji już nigdy nie skorzysta z usług TUI.
    Zaletycena
    WadyObsługa klienta
  • ~beti / 2022-09-02 22:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy rezerwacji wylot o 7.00. Wylot 16.oo. A ostatecznie wylot 19.45. Odlot 5.55.Plus standardowe opóżnienia po 2 h bo przewożnik zewnętrzny się spóżnił. Czyli zamiast 14 dni wyszło 12?
    ZaletyNic
    WadyOszustwo
  • ~beti / 2022-09-02 22:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Lion Sunny Beach Bułgaria 2022. Hotel4*. Powiedzmy. Pierwsze wrażenie OK. O 1 w nocy obsługa wniosła walizki żeby nie budzić gości hałasem przy toczeniu po płytkach. Pokoje niby na 1 rzut oka ponad oczekiwania. Pierwszy zgrzyt rano. Kolejka na śniadanie. Po kawę po 30 minut. 1 automat na 400 gości? Kolacje podobnie. Brak klimy na jadalni. 1 jadalnia na 2 budynki. Jedzenie OK. Jeśli je sobie odstoisz. Klimatyzacja w pokojach nie działa. PO reklamacji przyszli wymienić zasłony na czyste. SIC. Sprzątanie przez Ukrainki dno. Nawet za napiwki marne. Obsługa kradnie. Niestety. PO zgłoszeniu wyjazdy fakultatywnego i prośbie o prowiant odmowa. Pierwszy raz od 20 lat z wyjazdów z biura w hotelach. Bo nie należy się. Trudno. Stać nas chyba na ten prowiant na wyjazd było. Rezydent Patrycja nie pokazał się przez 2 tygodnie. ? I widocznie jemu nie zależy na prowizji z wycieczek? Szok. Kontakt z nim wirtualny. Odpowiada 2 dni po zgłoszeniu. Czyli żaden.
    ZaletyMoże cena rezerwowana rok wcześniej?
    WadyW zasadzie i biuro nie spełnia standardów biura a Hotel powinien wypaść z oferty
  • ~Wiktoria / 2022-08-31 07:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz z Tui. Sprzedaje hotel który zasługuje na max 3 gwiazdki jako wysokiej klasy hotel 5 gwiazdkowy. Hotel Senza inn the resort omijajcie z daleka. Wszędzie brud, brak klimatyzacji na korytarzach i lobby. Pokój otrzymujecie od godziny 14 i zdajecie o 12 bez możliwości korzystania z all inclusive. Jedzenie niesmaczne, mały wybór. Słabe animacje dla dzieci. Przez 3 dni nie było absolutnie nic dla dzieci. Miniclub porażka. Brak zaangażowania pani "animator". Jedyna atrakcja to malowanie koszulki za 10 euro. Toalety koło basenu jeden wielki smród. Strasznie głośna muzyka. Wi-Fi płatne. 14 euro za 7 dni jedno urządzenie! Słabo działające. Chore. Siłownia? Sprzęty ustawione na hotelowym balkonie! Generalnie nie polecam. Byliśmy już kilka razy w Turcji i nie spotkałam się z takimi warunkami. Hotel 5 gwiazdkowy zawsze był hotelem 5 gwiazdkowym.Pierwszego dnia chciało się wyjechać.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~KW / 2022-08-30 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem na wakacjach w Egipcie pierwszy i ostatni z biurem TUI Hotel katastrofa jedzenie katastrofa czystość katastrofa jedynie pogoda dopisała. Czekam na odpowiedź w sprawie reklamacji ale cisza juz miesiąc ale czekam dalej brak mie
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu
  • ~Andrzej / 2022-08-30 18:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam serdecznie chciałbym poinformować wszystkich zainteresowanych byłem na wakacjach z biura podróży Tui i jedna wielka porażka po 3 dniach chcielibyśmy z tamtą wyjechać pojechałem z rodziną na wymarzony urlop wypoczynek a co się okazało jedna wielką porażka przez cały tydzień nie wymieniali nam pościeli ci do porządku i sprzątanie to po prostu porażka dla zainteresowanych mam zdjęcia i filmy z pokoju niby 5 gwiazdek płaciliśmy za hotel nie bungalow jedzenie to jednak wielka kpina co dzień to samo to co ze śniadaniem zostało na obiad to co z obiadu i śniadania dawali na kolację obsługa nie miła zero języków hotel ma swoje lata za sobą ludzie szczerze unikajcie tego miejsca zraziłem się do Tui i Turcji na tyle że nie m Ochoty wyjeżdżać za granicę na wakacje dużo bym mógł tu pisać naprawdę zygac mi się chce po tych wakacjach a Hotel Nena to nie Hotel tylko bungalow na 3 gwiazdki maks a Tui niech dba o klientów wysyłają ich w bagno jeszcze na dodatek z małym dzieckiem co ma 8 miesięcy mnial być pokój rodziny a bym smród kiła i mogiła najważniejsze że jesteśmy już w Polsce nie w tym śmierdzącym miejscu !!!!! Dla tego pisze Szczerze a jak ktoś chcę zdjęcia film zapraszam do kontaktu udowodnię jaki tak syf jest Oluś tylko za pogodę i mało wiele basen z którego odpadały kafelki i pełno piachu w wodzie i kamieni i ciągle ta sama animacjia i muzyka do znudzenia zero podejścia do Polaków zero języka angielskiego i niemieckiego 21wiek tylko ruski i turecki .A do Tui mam wielki żal już poszła reklacja niech naprawdę dbają o klientów miłego dnia życzę wszystkim i unikajcie tego Hotelu!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Kwiatosław / 2022-08-29 23:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiliśmy wycieczkę all inclusive,hotel do którego pojechaliśmy nie obsługiwał all inclusive,czyli poprostu zostaliśmy oszukani przez TUI.Zrezygnowaliśmy z wycieczki fakultatywnej 26 godzin przed jej rozpoczęciem i do dzisiaj nie otrzymaliśmy zwrotu naszych pieniędzy,powiedziano nam żeby otrzymać zwrot powinnismy zgłosić to dzień wcześniej czyli 24 godziny przed rozpoczęciem a zrobiliśmy to tak jak wyżej napisane. Brak kontaktu przez chat,odpisują raz na dzień a w weekendy są nie dostępni
    ZaletyJedynie lot w jedną i w drugą stronę odbył się bezproblemowo
    WadyBrak kontaktu,brak zwrotu naszych pieniędzy,naciągnięcie nas na hotel który nie obsługuje all inclusive,zapłaciliśmy za to a w hotelu tego nie było,obsługa nam powiedziała ze u nich nie ma all inclusive
  • ~Wakacje 2022 / 2022-08-28 12:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Od 10 lat jeżdżę z Tui, w tym roku ostatni raz.
    Tui Poznań Pestka pan bardzo mocno usiłował przekonać mnie do wykupienia miejsca w samolocie 96 zł za 1 osobę w jedną stronę, usiłując mnie przestraszyć,że dwójka moich kilkuletnich dzieci będzie siedziała z obcymi ludzmi- a gdzie przepis, że dziecko poniżej 12 lat nie może podróżować samolotem samo?
    Wciskanie ubezpieczenia od rezygnacji z odzyskaniem 100% kwoty? Ale cichutko o tym, że gdy rezygnujesz na 4 tyg przed wylotem tracisz 15% od osoby więc gdzie te 100%?
    Sprzedaż wczasów z wylotem o 12,potem przesunięcie na 15, a gdy już mija owy "magiczny" termin 4 tyg przed wylotem, kiedy możesz zrezygnować, lot jest przesunięty na 18:30, co oznacza, że w hotelu będziesz o 4 nad ranem, ale przecież zapłaciłeś za całą noc. Gdy poszłam do biura dowiedziałam się, że jednak mogę wylecieć wcześniej, ale oczywiście za dodatkową, niemałą dopłatą!
    Wycieczki fakultatywne ok 50 - 60% drożej niż wykupione u lokalnych biur, z identyczną lub lepsza oferta, także z polskim przewodnikiem.
    Pracownik biura podróży niedoinformowany, błędnie poinformował mnie i.in o rodzaju wtyczek do prądu, kazał szukać mi przejściowek wtyczek, twierdząc, że hotel mi ich nie zapewni, zamiast przyznać się do calkowitej niewiedzy w temacie.
    WadyNiekompetancja, bezczelne naciagactwo, bardziej nachalne niż u tureckich sprzedawców.
  • ~piotr / 2022-08-28 12:29
    Ocena: 1.33 / 5
    Od początku naszego pobytu w Bułgarii zgłaszaliśmy problemy z brudnymi i zniszczonymi pokojami, brudnym basenem, zniszczonym i niebezpiecznym placem zabaw, zimnymi, niesmacznymi i monotonnymi posiłkami, brakiem napoi i wody do picia, połowicznie otwartym aquaparkiem w którym i tak było brudno. Wszyscy wczasowicze zgłaszali się do Tui z powodu warunków w hotelu. Nawet nie mieliśmy dostępu do oferowanych kolacji w rożnych restauracjach. Pomimo zgłaszanych przez nas problemów i niedogodności Tui nie wysłało do naszego hotelu rezydenta. Zaproponowali nam złożenie reklamacji po powrocie domu. SKANDALICZNA okazała się odpowiedz na reklamacje. 250 obniżenia kosztów. Żadnej pomocy na wczasach ze strony biura! Pozostawili nas samych ze sobą. NIGDY WIĘCEJ TUI !!! Tym bardziej doszukałem się ze jego właścicielem jest Rosjanin Aleksiej Mordaszow. ODRADZAM TUI
    Wadyniezgodnosc z oferta. brak opieki rezydenta
  • ~!!! NIE POLECAM BIURA !!! / 2022-08-25 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    !!! NIE POLECAM BIURA !!! wyjazd z 7 dni skrócili na 5 przesuwając wylot z Polski na wieczór i przylot do Polski na rano , rezerwacja zrobiona rok wcześniej - !!! NIE POLECAM BIURA !!!
    pierwszy i ostatni wyjazd przez biuro podróży TUI !!! NIE POLECAM BIURA !!!
    ZaletyBRAK
    Wady!!! NIE POLECAM BIURA !!!
  • ~Jo / 2022-08-25 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Wakacje w Turcji z Tui - Hotel niby 5*, ale dałabym mu 3*. Chociaż nie to było największym problemem. Autokar miał po nas przyjechać na lotnisko o 11:25 - czekamy w recepcji od 11:00. Wybija 11:35, nadal nie ma autokaru. Mój mąż zaczął pisać na czatcie z Panią Joanną z Tui - odpisała po kilkunastu minutach, że jeśli autobusu nadal nie ma to proszę zamówić taxi i zostawić paragon. Było z nami jeszcze jedno małżeństwo, którzy dogadali się z obsługą po rosyjsku (po angielsku nie mówił tam prawie nikt) i po wielu krzykach udało im się załatwić taxi na koszt TUi. Nikt nie miał już 100 euro. Jak kierowca nas odwiózł to nie chciał oddać nam bagaży, bo nie dostał pieniędzy. Nie muszę chyba dodawać, że nie mieliśmy czasu na te gierki, bo od dawna trwał już check-in (nasz hotel był oddalony 2h od lotniska). Taksówkarz zapalił papieroska, zadzwonił gdzieś, czekał, w końcu ktoś oddzwonił, pogadali po turecku i otworzył nam bagażnik. Na koniec coś jeszcze do nas krzyczał i machał. W międzyczasie Tui zdążyło wysłać nam wiadomość, że nie pomogą bo mają dużo innych zgłoszeń. Na lotnisku - brak rezydenta. Byliśmy ostatni w check-in. Rzutem na taśmę zdążyliśmy, ale gdyby nie Pan w hotelu, to nie dotarlibyśmy na samolot, a TUI nawet by nam w żaden sposób nie pomogło, bo MA DUŻO ZGŁOSZEŃ.
  • ~Jan / 2022-08-25 10:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Dostałem pokój o niższym standardzie niż zapłaciciłem. Pomoc telefoniczna niemożliwa-rozmowa na mój koszt 1/2 godziny bez efektu. Sam załatwiłem na drugi dzień zamianę na prawidłowy pokój. Rezydent TUI tylko sprzedaje wycieczki i nie pomaga!!!Reklamacja po powrocie- odpowiedź- nie było skargi!!!!!! Żenada
    WadyMają nas dalekgdzieś- sprzedać i zostawić
  • ~Jagoda / 2022-08-24 11:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Tui wprowadza klientow w blad, zaczynajac od godzin wylotow, po oferte hotelu. Nie byl to moj pierwszy wyjazd , a zawsze jest jakis problem. Nie polecam
  • ~Arkadiusz / 2022-08-23 19:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Tui oszukuje oferty są niezgodne z rzeczywistością. Namawiają na transport z lotniska do hotelu za 60zł od osoby wiedząc że taksówką 7 osobowa kosztuje 6 euro za 7 osób a nie prawie 100 jak w tui.
    ZaletyNie ma
    WadyOszusty
  • ~olo / 2022-08-23 11:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Dramat i jeszcze raz dramat. Biuro tui nie powinno mieć racji bytu. oszukują swoich klientów na każdym krok. Brak jakiejkolwiek odpowiedzialności, zrozumienia za to pełne chamstwo i kreowanie nieistniejącej rzeczywistości. Pierwszy i ostatni raz. Człowiek płaci kilkadziesiąt tysięcy za wyjazd a oni robią łaskę na każdym kroku.
    Nie polecam!
  • ~Monika / 2022-08-22 16:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie była to moja pierwsza wycieczka z Tui ale niestety chyba ostatnia. Wybraliśmy się do Hotelu Pałace w Bułgarii o ile mieliśmy świadomość iż jest to hotel 3 gwiazdkowy to niestety zdjęcie i pozytywne opinie mijały się z prawdą. Pokoje niby sprzątane ale na zasadzie zamiata miotła będzie ok. Klimatyzacja pracował jak stary traktor nie mówiąc już o lodówce którą trzeba było wyłączać na noc aby móc spać. Jedzie jak na hotel 3gwiazdkowt nawet ok. Co prawda na śniadanie to samo przez 7 dni ale było z czego wybrać. Kawa rozpuszczalna soki z koncentratu brak małych łyżeczek. Duży minus za niedomyte talerze u sztućce. Obsługa Tui żadna
    Z lotniska miał nas zawieść do hotelu autobus nr. 10 a takowego nie było okazało się że jest jakiś mały busik. Odbiór na lotnisko o 3 w nocy przez autobus nr. 1 a przed hotelu taka otrzymaliśmy informację. Ponieważ wiedziałam że wjazd jest wąski i autobus tam się nie zmieści zadałam pytanie nie serwis Tui24 czy aby na pewno z przed hotelu. Ich odpowiedź wysłanie tej samej regułki co otrzymałam 2h wcześniej. Jednak miałam rację i autobus zaparkował około 200m od hotelu i nie nr1 tylko nr.5 na szczęście kierowca miał nas na liście.
    Niestety ten wyjazd sprawił że po kilku latach współpracy z Tui była to moja ostatnia wycieczka z nimi
    ZaletyHotel blisko plaży
  • ~Ryszard P. / 2022-08-21 14:55
    Ocena: 5.00 / 5
    W lipcu 2022 Roku spędziliśmy wspaniałe 14 dni w hotelu Three Corners Happy Life Beach w Marsa Alam. W lobby przywitano nas zimnymi napojami. Na przydział pokoju czekaliśmy bardzo krótko. Otrzymaliśmy pokój 9a5. Z pokoju na parterze mieliśmy bardzo blisko wszędzie. Obsługa hotelu bardzo miła i profesjonalna. Jedzenie bardzo dobre,dużo owoców i wspaniałych ciast. Piwo i drinki lane w lobby i przy basenie do szklanek. Na dobrym poziomie animacje w dzień i w nocy. W hotelu bardzo czysto. Pokój sprzątany bardzo starannie codziennie ,ręczniki na prośbę mogą być wymieniane również codziennie. Po zgłoszeniu usterki bardzo szybka naprawa. Menadżer hotelu osobiście dogląda wszystkich zaułków hotelu codziennie. Fajne zjeżdżalnie przy basenie głównym oraz super oferta dla dzieci w postaci statku piratów. W zasadzie nigdy nie było problemu z leżakami. Po śniadaniu spokojnie można było je zająć. Szkoda,iż hotel nie ma zatoki, często czerwona flaga skutkowała zakazem nurkowania na rafach. Mimo wieku hotel naprawdę polecamy i dziękujemy obsłudze za naprawdę wspaniały pobyt.
  • ~Beti / 2022-08-19 23:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Wróciliśmy wczoraj z Turcji, pierwszy raz lecąc z TUI. Pierwszy i ostatni raz.
    Hotel, oferta wszystko zgodnie z opisem, ale obsługa TUI..

    Tu nie ma rezydenta, tylko jakaś kretyńska aplikacja, która co chwile nie działała.
    Po przylocie do Turcji, mieliśmy mieć zapewniony transport. Nie było nas na żadnych listach, więc z biegu dopisali nas do autobusu który nie istniał. Rezydenci nas przyjmujący po polsku potrafili powiedzieć: "Dzień dobry. Jaki hotel?" i na tym koniec, po angielsku nawet nie wspomnę. Sami wyblagalismy od jakiegoś Turka wiozącego innych gości z TUI żeby nas zabrał i wtedy z łaski swojej obcojęzyczny pracownik TUI dopisał nas długopisem na listę.

    Pisząc coś na aplikacji otrzymywałam odpowiedzi po kilku godzinach, wcale lub na następny dzień. To jest bieżącą obsluga?

    Przy powrocie wcale nie było łatwiej, informacje o której podjedzie po nas autobus dostaliśmy po godzinie 23 poprzedzającego dzien wyjazdu. Dodam że wyjazd miał być rano wiec fajnie sie dowiedziec kilka godzin wczesniej. TUI tlumaczylo się oczywiście problemem z apliakcją. Po 5 telefonach do TUI, 5 smsach i 5 zapytaniach na czacie - godzina się pojawiła. Odbierani byliśmy pierwsi więc 120 kilometrów, jechaliśmy ponad 4 godziny!

    Lata jeździłam z Itaką i z Itaką dalej będę jeździć. Nigdy więcej TUI.
  • ~Łukasz / 2022-08-17 20:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Hotel Serenity Bay w Bułgarii, fajny dla rodzin z dziećmi. Jednak największy minus to wszechobecni palacze. Nie ma stref dla rodzin które nie chcą wdychać dymu papierosowego. W dzisiejszych czasach trzeba uszanować takie wymagania klienta. Mało to pasuje do miłych rodzinnych wczasów.
    ZaletyMiła obsługa i animatorzy. Blisko plaża.
    WadyBrudne toalety przy basenie i papierosy wszędzie. Transfer z lotniska 2 godziny.
  • ~Natalia / 2022-08-17 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety hotel ktory zostal nam przedstawiony w ofercie a ten do ktorego trafilismy to nie ten sam hotel!
    Oferta dotyczyla Hotelu Zahra a wiekszośc zdjec oraz opisów dotyczy sąsiadującego hotelu narjes. Z obiecanych kilku basenów, zastaliśmy tylko jeden dużomniejszy niz te przedstawione w ofercie. Obiecany beach bar oraz 3 inne bary nie istnieją, a w barze przy basenie jedyne czego mozna sie napic to fanta i piwo oraz woda z dystrybutora. Także jeżeli ktoś chcialby napic sie drinka lub czegos innego nad basenem lub na plaży to czeka go przeprawa do samej recepcji w tym upale. Co do jedzenia to niestety każdy z naszej 6 przeżył przynajmniej po dwa zatrucia, zdarzalo nam sie natrafiać w trakcie jedzenia na surowe ziemniaki, a poza tym przydaloby sie czasem zjesc cos innego niz pizze ktora byla jedyną w miare udaną potrawą. 3 płatne obiecane restauracje rownież nie istnieją. Możliwe że istnieją w innym hotelu ale to wciąż jest niezgodne z ofertą.
    Na zameldowanie czekaliśmy ponad 2 godziny w okropnym upale w recepcji bez klimatyzacji!
    Nikt nie zainteresował się tym ile czekamy.
    Pokoje brudne, niedokładnie posprzątane, zepsute suszarki do włosów, zatkany prysznic. O sprzątanie trzeba sie wrecz prosic, podloga zostala umyta tylko raz przez tydzien i tylko i wylacznie dzieki mojej prosbie.
    Kolejną oburzającą sprawą jest organizacja wycieczek. Zarezerwowana i OPŁACONA wycieczka „Bagi” nie odbyła się. Organizator nie poinformował nas o godzinie zbiórki. Znana nam była jedynie data. Po usilnych próbach skontaktowania się poprzez czat z biurem tui, w koncu po ponad 24h dowiedzielismy sie ze to NASZA wina bo powinnismy wysłac maila z zapytaniem o wycieczkę i nadal nie poinformowano nas o niczym a na nastepna wiadomosc zwrotna czekalismy kolejne kilkanascie godzin.

    Mielismy również zarezerwowaną wycieczkę statkiem pirackim na wyspę flamingów, która także okazała się totalną porażką. Nikt nie poinformował nas, że obiecywanych flamingów tam nie będzie, ponieważ przylatują tam tylko i wyłącznie w okresie jesienno-zimowym(dowiedzielismy sie o tym bedac na tej wlasnie wycieczce) Ponadto mimo, że wycieczka była opłacona, za wszystko trzeba było dodatkowo zapłacić. W ofercie opisywane było, że napoje bezalkoholowe będą darmowe- a i tak na statku nawet za wodę musielismy płacić. Na plaży również spotkało nas rozczarowanie, w momencie, kiedy podszedł do nas Pan i kazał nam zapłacić 10€ za leżaki, które chcieliśmy zająć.


    Co do oferty allinclusive to mysle ze lanie napoi do 100ml kubeczków jest dosc smieszne. A dodatkowo nie zgadzano się na branie wiekszej ilości niż jeden drink na osobę. Barmani często byli bardzo opryskliwi.
    Po powrocie do Polski napisaliśmy maila z reklamacją, czekamy już 2 tygodnie i nie dostaliśmy żadnej odpowiedzi
    ZaletyBlisko plaży
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1051
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 942
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 206
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 170
Grecos
Ocena: 2.77, ilość opinii: 57
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4680
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4497
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3957
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3023