strona 18 z 48
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »
-
~mateusz / 2022-06-14 13:33
Początkiem lutego rezerwując wakacje w jednym z hoteli na Majorce przy zatoce alkudyjskiej, piękne miejsce w bardzo korzystnej cenie, dnia dzisiejszego 14.06.22 dzwoni do mnie pani z biura, w CZERWCU, że niestety ten hotel jest niedostępny i może zaproponować coś innego. W ofercie dostałem przeciwność tego co zarezerwowałem, w totalnie innym miejscu z hotelem na hotelu w znacznie wyższej cenie. A jedyne co usłyszałem od Pani na infolinii było, że musze się dostosować do cen i rekalkulacji. -
-
~Mazi / 2022-09-13 11:18
NIE POLECAM TUI!
Wszystko jest fajnie do momentu pojawiania się problemów.
Wykupiliśmy wycieczkę do Bułgarii. Pierwszego wieczoru miał przyjść rezydent opowiedzieć co nieco o miejscu. Nikt nie przyszedł. Rezydentkę widzieliśmy przez 2 minuty w autokarze kiedy liczyła ludzi do odjazdu. Zostawili nas samych na pastwę losu bez żadnych informacji.
Wiedzieli gdzie wysyłać informacje o wycieczkach fakultatywnych ale nie wiedzieli gdzie poinformować ludzi o mocno opóźnionym locie. I tu przechodzimy do sedna.
Podróż powrotna - transfer z hotelu o 21.05. Lot miał być o 23.50 z Burgas do Katowic.
Do 23.00 staliśmy wielką grupą jak debile na lotnisku czekając na odprawę mimo że już wtedy było wiadomo że lot się nie odbędzie o czasie. Pani w informacji nie wiedziała nic prócz tego że lot jest opóźniony i czekamy na poprawę pogody w Gdańsku.
Znaleźliśmy dwie polskie rezydentki TUI na lotnisku czekające na ten lot z Gdańska, które nie wiedziały nic o opóźnieniu samolotu. Dowiedziały się od nas. Miały uzyskać informacje co się tam dzieje, kiedy mamy szansę na wylot i co dalej z nami będzie.
Na infolinii też nikt nic nie wiedział. Przy każdym telefonie odbierająca pani "właśnie się dowiedziała że lot opóźniony i nic nie wie". Kłamliwa dziunia opowiadała bajki że poprzednia pani która odbierała tel 20 min temu już skończyła zmianę, mimo że tamta mówiła że dopiero ją zaczęła. Okazało się że każda z 3 czy 4 rozmów telefonicznych odbyła się z tą samą kobietą, która za każdym razem "właśnie się dowiedziała". TUI kompletnie nas olało. Ludzie spali z dziećmi (w tym z noworodkami) na podłodze lotniska. Bez jedzenia ani wody. Pani z infolinii przez 4godziny nie umiała się dowiedzieć czy otrzymamy jakąkolwiek pomoc chociażby w postaci wody na lotnisku bo musiała zapytać "GÓRY", która najwyraźniej spała smacznie w ciepłym łóżku. Są kompletnie nieprzygotowani na takie sytuacje!!
Stacjonarna pani z TUI - Pani Grażyna, uciekła od ludzi kiedy zaczęli zadawać pytania. Potem już żadna z pań nie była do znalezienia, schowały się obie.
W końcu ok godziny 3 w nocy jeden z zagranicznych panów z TUI skierował nas do Fraportu, który odpowiedział na wszystkie pytania oraz zapewnił jedzenie i picie po odprawie oraz poinformował kiedy odbędzie się lot.
O 3.20 tui łaskawie przysłało SMS o treści "niestety państwa samolot jest opóźniony. Planowany odlot o 5.40" - to jest jakiś żart.
NIGDY WIĘCEJ NIGDZIE Z TUI!ZaletyBrak zaletWadyWszystko! Obsługa klienta i pomoc to jakiś nieśmieszny żart! -
~Monia / 2022-06-03 16:10
Hotel Bella Vista w Hurghadzie - niby wszystko ok, hotel czysty, jedzenie smaczne i dużo choć monotonne, drinki specyficzny smak, ale organizacyjnie to SKANDAL. Nie wiem kto zawinił hotel czy TUI.
Mieliśmy wylot z Hurghady 27.05 o 4:15, a dzień wcześniej 26.05 przed godz. 12:00 zabrano nam opaski (mieliśmy opcję All inclusive). 14 godzin spędziliśmy w lobby recepcji. Wprawdzie dano nam karteczki na obiad, ale pozostałe 12 godzin byliśmy bez jedzenia i picia. Dobrze, że mieliśmy własną wodę. Podkreślam to skandal, żądam wyjaśnień od TUI.ZaletyCzysto i sympatycznie.WadyOrganizacja - czyja wina Hotelu czy TUI ???? -
~Natalia / 2020-08-01 03:33
Odradzam TUI,gdyż w tym roku już ostatecznie i bezpowrotnie się zawiodłam na tej firmie.Założyłam rezerwację, po otrzymaniu linku wpłaciłam całą kwotę za wyjazd. Po 2 godz otrzymałam telefon z TUI, że rezerwacja "nie założyła się", a apartament został sprzedany komu innemu. Natomiast środki, oczywiście, poszły na konto TUI.Konsultant , nawet nie przepraszając , zaproponował wybrać coś innego z tego, co jest. Dotychczas, też, prawie każda podróż z TUI miała jakieś kłopotliwe sytuacje / ale zależało nam na konkretnym hotelu i miejscowości, dlatego nie zmienialiśmy operatora/. Pamiętam jak przyjechaliśmy na lotnisko o 2.00. w nocy , a się okazało , że wylot przełożono na 11.30. rano, nikt do nas nie zadzwonił ani nie napisał, choć wiedzieli o tym, że odlecimy dopiero rano. Rezydent/ka/ nie interesowała Klientami się ani w chwili przylotu, ani odlotu. Dla odmiany, Rezydenci z Niemiec mieli b opiekuńcze podejście do swoich Klientów. Dwa razy nam się zdarzyło zapłacić za pokój z widokiem na morze, a dostaliśmy ponure pokoje z wid na mury. Musieliśmy sami wywalczyć zamianę,gdyż Rezydenci z TUI Polska przeważnie są nieosiągalni. W drodze powrotnej /pewnego razu/ na lotnisku , skorzystaliśmy z pomocy niemieckiej Rezydentki,gdyż naszej, jak zawsze, nie było. Długo by jeszcze można wymieniać różne uwagi, dotyczące wyjazdów z TUI ale chyba nie warto. Lepiej zmienić tego operatora, bo czasy swojej świetności ma on już dawno za sobą. WadyKonsultanci nie mają pojęcia o pracy z Klientem. Chyba nie są szkoleni. Po zapłaceniu środków, już nikt się Klientem nie interesuje. -
~Natalia / 2021-08-12 13:20
Odradzam wakacje z tym biurem. Totalna olewka podczas pobytu, wciskanie beznadziejnych wycieczek na miejscu nie wartych swojej ceny. Brak profesjonalizmu ze strony pilotki, która podczas wycieczki nie raczyła powiedzieć nic więcej niż "dzień dobry". Totalny brak zainteresowania, pomocy i utrudniony kontakt z infolinia. ZaletyCenaWadyBrak kontaktu z biurem, nieprofesjonalizm -
~Patrycja / 2019-10-08 22:38
Treść: Jeśli wybierają Państwo wakacje to z całego serca odradzam TUI. Potrzebowaliśmy pilnie konsultacji z lekarzem ( oczywiście mieliśmy wykupione pełne ubezpieczenie Allianz) Dzwoniąc na infolinię TUI jak najbardziej dostałam nr telefonu do firmy ubezpieczeniowej gdzie Pani poinformowała mnie, że czas oczekiwania na jakiekolwiek informacje to do 2 godzin- totalny absurd.. Postanowiłam więc raz jeszcze zadzwonić na infolinię żeby dowiedzieć się gdzie są najbliższe przychodnie i co usłyszałam? Że Pani nie może w żadnym wypadku poinformować Rezydenta o zaistniałej sytuacji. Po czym zaczęła krzyczeć na mnie, że pani rezydent nie jest stomatologiem ani żadnym innym lekarzem i nie ma obowiązku informowania o tej sytuacji rezydenta. Na drugi dzień prosiłam Panią rezydent o adres mailowy w celu poinformowania jak się mają sprawy, czy dalej potrzebujemy pomocy lekarza. Po czym powiedziała, że ani telefonów ani adresów mailowych nie podają, ponieważ byłby to dla nich krok w tył. - Wygląda to, że pani rezydent nie jest tam w pracy a na wakacjach i przyjeżdża sobie do hotelu na godzinkę i ma wolne. Jestem zażenowana tym biurem podróży. Była to moja pierwsza i z pewnością ostatnia podróż z tym biurem podróży. Oczywiście samo biuro TUI również zostanie poinformowane o całej sytuacji ZaletyZaletą jedynie może być ładna pogoda i przepiękne widoki. -
~Paweł / 2023-05-03 08:47
W dniu 13.07.2022 wylądowałem z rodziną w Turcji. Ze względu na dużą ilość osób przy odprawie, przedłużający się znacznie czas oczekiwania na odprawę i w obawie przed znacznym spóźnieniem na transfer, próbowałem się skontaktować z TUI poprzez aplikację w celu poinformowania o zaistniałej sytuacji. Uruchomiłem wówczas w drodze wyjątku internet. Chciałem mieć pewność, że nie znajdę się z dziećmi w sytuacji kiedy to autokar odjedzie, a my zostaniemy sami bez żadnej pomocy. Niestety połączenie zakończyło się fiaskiem - aplikacja nie zadziałała (problem też powtarzał się często przy połączeniu już na miejscu w Hotelu). Z próby połączenia musiałem niestety słono zapłacić. Gwarantowana przez TUI pomoc 24h/7dni w tygodniu okazała się również fikcją. Odpowiedzi TUI w trakcie naszego wyjazdu były często opóźnione. Kiedy córeczka trafiła do szpitala (z dużym prawdopodobieństwem zatrucie pokarmowe w hotelu) również nie uzyskaliśmy że strony TUI stosownej pomocy, a jedynie przekierowanie do ubezpieczyciela. To nie jest należyte potraktowanie klienta. Ostatnia próba połączenia z TUI, która miała miejsce w dniu wyjazdu, kiedy to czekaliśmy z dziećmi na opóźniający się transfer, również pozostała przez kilka godzin bez odpowiedzi. W mojej ocenie jest to niedopuszczalne w momencie kiedy TUI gwarantuje i rozpowszechnia informacje o obsłudze 24h/7 dni w tygodniu.
Powyższe opisałem w reklamacji skierowanej do TUI, która została zbyta.
-
~Piotr / 2025-06-23 22:54
Odradzam TUI Poland. Wyjazd na Cypr (rez. 64967747) okazał się pasmem problemów: w obie strony brak obiecanych miejsc w samolocie – pięcioletnie dziecko siedziało osobno – a hotelowy pokój z pleśnią zmienialiśmy na własną rękę, tracąc niemal cały dzień urlopu. Biuro nie udzieliło realnej pomocy poza automatyczną infolinią. Zamiast spokojnego wypoczynku dostaliśmy stres i konieczność samodzielnego „ratowania” wakacji. Następnym razem wybiorę organizatora, który dotrzymuje umów i szanuje klienta.Odradzam TUI Poland. Wyjazd na Cypr (rez. 64967747) okazał się pasmem problemów: w obie strony brak obiecanych miejsc w samolocie – pięcioletnie dziecko siedziało osobno – a hotelowy pokój z pleśnią zmienialiśmy na własną rękę, tracąc niemal cały dzień urlopu. Biuro nie udzieliło realnej pomocy poza automatyczną infolinią. Zamiast spokojnego wypoczynku dostaliśmy stres i konieczność samodzielnego „ratowania” wakacji. Następnym razem wybiorę organizatora, który dotrzymuje umów i szanuje klienta. -
-
~Przemek / 2021-07-19 10:45
Dramatyczny spadek jakości biura podróży. Bardzo słaba dostępność rezydenta, narzucona odgórnymi decyzjami TUI, brak kontaktu, brak wsparcia. Lepiej samemu organizować sobie hotel i przelot. Wyjdzie jakieś 25% taniej, a wsparcie ze strony biura podróży dokładnie takie samo. Wyjeżdżałem z Państwem od lat i to na drogie wczasy, jeśli nie powrócicie do dotychczasowej polityki obsługi klientów, to tegoroczne wczasy były moimi ostatnimi z Wami. -
~qac / 2022-10-21 08:55
Tui nie informuje przy podpisywaniu umowy, że opieka rezydenta jest zdalna.
W umowie jest zapisane że informacja o podróży, warunki imprez turystycznych ( gdzie jest informacja o zdalnej opiece rezydenta ) stanowią integralną część umowy, z tych załączników nie ma przy umowie.
-
~Robert / 2022-05-21 18:02
Wakacje wykupione w TUI w 5-gwiazdkowym hotelu z All Inclusive skończyły się dzień wcześniej, bo ostatniego dnia mimo, iż wylot był w nocy po 23 a transfer na lotnisko o 20-tej TUI nie zapewniło ani obiadu ani kolacji. Przy temperaturze 33 stopnie, przed 11 usunięto nas z pokoju . Jak poinformowano mnie w recepcji tylko TUI zapewnia swoim gościa takie „standardy”. Sam zakup wakacji był już „podejrzany” bo nagle dodatkowo trzeba było wykupić transfer z lotniska do hotelu (!) . Wiza kosztuje normalnie 25 dolarów ale na lotnisku kierowano nas do stoiska TUI gdzie wizę sprzedawano po 28 dolarów. Nie dajcie się nabrać na dawną niemiecką solidność tego biura teraz w TUI są tylko tanie, nieuczciwe praktyki. -
~Roman B. / 2023-12-30 16:21
Raz spróbowałem zakupów urlopu przez to biuro i wystarczy, nie ma żadnej opieki, kiepski przepływ informacji, równie dobrze mógłbym kupić to samo prywatnie taniej.
Nie czułem się bezpiecznie podróżując z TUI. W razie czegokolwiek nie można liczyć na ich szybką i konkretną reakcję, pewnie traktują Polaków jak klientów gorszej kategorii.
Już więcej u nich nic nie kupię. Amen!Zaletybyłem i wróciłemWadybrak poczucia bezpieczeństwa i opieki -
~S.D. / 2021-10-26 11:33
Biuro podróży Tui to zdecydowaie porażka! Nigdy więcej! Co innego kupiłam, co innego zastałam na miejscu. Zgłaszałam zastrzeżenia już z hotelu, a reklamację napisałam po powrocie. W odpowiedzi otrzymałam maila, z którego dowiedziałam się, że pracownicy nie znaleźli uhybień, a ja nie poinformowałam o nich niezwłocznie. Pytam więc czy może znaleźli pięć obiecanych restauracji a la carte, które były w ofercie lub wyposażenie mojego pokoju? Nie wspomiając już, że hotel miał być po całkowitym remoncie. Dobre sobie, chyba w latach dziewięćdziesiątych zeszłego stulecia! Mam wrażenie, że odpowiedź na reklamację była wysłana z systemu, a moje zastrzeżenia nie zostały sprawdzone. Obsługa klienta do poprawki, ale ja już tego nie sprawdzę, ponieważ zakończyłam tym wyjazdem moją przygodę z TUI. ZDECYDOWANIE ODRADZAM!!! WadyOferta niezła, szkoda tylko, że nie do końca prawdziwa. Obsługa klienta TUI na zero. -
~Sebastian / 2021-05-27 07:31
Jeżeli chodzi o obsługę klienta masakra. Wczoraj wróciłem z Turcji. Rezydent w hotelu nie był w stanie udzielić informacji. Żeby cokolwiek załatwić trzeba było samemu dzwonić do biura, także ostatni dzień wakacji spędziłem na dzwonieniu i probowaniu uzyskać informację, ktore po powrocie do Polski okazały sie błędne!! Nie polecę TUI nikomu. Sam tym bardziej nigdy wiecej nie skorzystam ! Gdybym chciał wszystko załatwiać sam nie korzystał bym z biura podróży. Jednym słowem ŻENADA. ZaletyBRAK ZALET.Wady-problem w uzyskaniu informacji.
-rezydent ktory wie.tylko jak sprzedac dodatkowe wycieczki. W cenie bardzo nie korzystnej w porownaniu do lokalnych ofert.
-jezeli nawet uda się uzyskać jakaś informację po godzinie dzwonienia, po powrocie do kraju okazuje się że to nie prawda. -
~sebcio / 2023-03-21 13:16
Mimo długiej rozmowy z konsultantką o wyjeżdzie z dzieckiem nie otrzymałem informacji o możliwości skorzystania z BONU tyrystycznego, ZaletymałoWadyproporcjonalnie do ceny dużo -
~Sławek / 2024-07-08 13:41
TUI to jakaś porażka. Nikt niczego nie ogarnia. Wyjechałem na Kręte żeby zwiedzić wąwóz Samaria. Wyjazd do wąwozu odwołano nam 12 godzin przed wyjazdem około 17.30 gdzie nie mieliśmy możliwości załatwić miejscowego przewoźnika. Prawie pół roku wcześniej mieli zapłacone za wycieczkę a oni 12 godzin przed wyjazdem zorientowali się że nie ma wystarczającej liczby osób żeby wycieczka się odbyła. Zgloszona reklamacja nic nie dała. Straciłem 10000zl. Tak TUI robi ludzi w chu...i. patologia, omijać!! ZaletyPatologia i niekompetencjaWadyOlewanie klienta i zasłanianie się regulaminem. Narażanie klientów na straty finansowe. -
-
~Szymon / 2023-08-01 20:02
Dzień przed powrotem zalogowałem się do Tui Aby sprawdzić godziny lotu. Okazało się ze powrót odbył się wczoraj. Zmienili „godziny lotu” o 2 dni wcześniej…. Żadnej informacji, żadnego kontaktu. Pani na infolinii zdziwiona ze nikt mnie nie powiadomił „bo wszyscy wiedzieli tylko nie ja”
Nowy bilet musiałem kupić za 700 zł.
Złożyłem reklamacje, nie chciałem odszkodowania za nerwy, tracenie czasu na szukanie alternatyw, po prostu tylko chciałem zwrot za bilet. 3 razy odmowa. Było już to smieszne. Zgodziłem się na Voucher na 500 zł. Przyszedł. Ważność 14 dni.WadyObsługa porażka -
~troter / 2021-12-16 18:23
Miałem wykupiony pobyt w Obzor Bułgaria, z przelotem na Trasie Wrocław - Burgas, wylot zapisany w umowie o 9.05.
ok. 3 tygodni przed wylotem, przeglądając oferty TUI zauważyłem, ze wylot do Burgas jest o 5,00. Zarówno ustawa o usługach turystycznych jak i warunki imprez turystycznych TUI, nie mówiąc o samej umowie, nakładają obowiązek niezwłocznego zawiadomienia klienta o zmianie. Żadnego zawiadomienia nie otrzymałem, moja propozycja zmiany trasy przelotu z Wrocławia do Obzor ale przez Warnę do której lot był w przyzwoitym czasie nie została przyjęta. Na żądanie zwrotu zapłaconej kwoty otrzymałem odpowiedź negatywną. Niezawiadamianie o zmianie, jak sadzę, jest elementem wspomagającym proceder nabierania klientów na dogodne godziny lotów, które sie potem zmienia, klient o tym nie wie, lub wie ale nie ma stosownego potwierdzenia zmiany więc obsługa reklamacji może robić co chce. Aktualnie sprawa jest w sądzie, podobnie jak dwie inne, w pierwszym przypadku sprawa była dość banalna, w ofercie i umowie był zapis leżaki na plaży w cenie, w rzeczywistości na początku pobytu były płatne, potem bezpłatne dla klientów baru. TUI odmówiło zwrotu kwoty, która była w cenie, ja zażądałem kwoty którą pobierał hotel. Sprawa poszła do sadu. Sąd zażądał zapłaty i TUI zwróciło pieniądze. Inna sprawa aktualnie w sądzie, Hotel Skal w Ustroniu Morskim 4* VP, położony dość daleko od plaży, na fotografiach przestronne widoki na północ. Rzeczywistość: hotel w rozbudowie, jak to na budowie całodniowy hałas maszyn i urządzeń budowlanych, rozmowy pracowników, aby były słyszane, były bardzo głośne, bez szans na popołudniowa drzemkę a nawet na rozmowę telefoniczną. Miały być trzy posiłki, były ale dwa, śniadania i kolacje bez zarzutu, obiad gorszy niż w stołówkach PRL, zazwyczaj to co zostało z kolacji poprzedniego dnia.ZaletyKiedyś ceniłem TUI za ofertę i rzetelność, dobrą prace rezydentów na miejscu. Obecnie oceniam na "mniej niż zero"WadyNie widzę zalet. Obsługa reklamacji celowo przedłużała załatwienie sprawy aby mnie nic nie zwrócić z zapłaconej pełnej kwoty (zapłaciłem aby TUI nie miało pretekstu przejęcia zaliczki)obciążyć pełna kwota. -
~Turystka / 2022-10-01 02:37
Drugi raz z tym biurem i ostatni hotel w Turcji to 5 gwiazdkowa agroturystyka jedyne co dopisało to pokój i pogoda opieka rezydenta-brak opieki brak transferu na lotnisko w drodze powrotnej, brak kontaktu z kimkolwiek z biura Tui nawet recepcja w hotelu umywa ręce ważne że się wymeldowales i radź sobie sam -
~Wakacje 2022 / 2022-09-21 11:32
Witam,
Rzadko piszę negatywne opinię ale tym razem nie mogę się powstrzymać...Stawiam 1 za "opiekę rezydenta"
Byłam już nie na jednej wycieczce i pierwszy raz w tym roku spotkałam się z tym, że podczas pobytu nie ma kontaktu telefonicznego z polskim rezydentem. Po to wykupuję wycieczkę z biura podróży ,żeby czuć się za granicą bezpiecznie i w razie problemów ktoś mi pomógł. Na naszej wycieczce (nie będę pisać szczegółów gdzie i w jakim hotelu bo to już mniej ważne)nasz rezydent pomachał Nam w autobusie i życzył miłego pobytu i to by było ma tyle. Pierwszego dnia mieliśmy "mały problem" i bardzo nam zależało na szybkiej reakcji. Poszliśmy na recepcję po numer telefonu do polskiego naszego rezydenta z TUI okazało się, że panie z recepcji nie mają numeru ,tam gdzie są ulotki na stoliku również nie było żadnych informacji. Postanowiliśmy zadzwonić do Warszawy, żeby Nam ktoś dał ten numer albo połączył. Okazało się ,że jest RODO i pani nie dała Nam numeru tylko kazała Nam wypełnić jakiś śmieszny formularz, który się zacinał na aplikacji TUI. Przypominam, że na wycieczki jeżdżą też osoby starsze i nie wyobrażam sobie, że wypełnili by ten formularz. A gdyby stało się coś poważniejszego ??? trzeba liczyć tylko na siebie bo po prostu rezydent specjalnie chyba nie podaje tego numeru, żeby nie mieć problemu. Już kończę bo i tak za długo się rozpisałam ale chyba w cenie wycieczki płacimy też za rezydenta i możemy wymagać? rezydent jest wtedy w pracy a nie z Nami na wakacjach. Proszę to udoskonalić bo kilka razy byłam z TUI na wycieczce a po tym roku zastanawiam się czy jeszcze coś u Was wykupię.
Dziękuję i pozdrawiam,
strona 18 z 48
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »