Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 970 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.46
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.14

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Lodro / 2023-07-07 10:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie dajcie się nabrać na przedpłatę w tui. Oferta jaką otrzymałem od faktycznego czasu pobytu różniła się o 15 godzin, oczywiście na moją niekorzyść. Przylot miał być o 12.00 a był o 17.00 (zamiast po południu do hotelu dotarliśmy w nocy - ok. 23.30).Wylot miał być o 17. 00 a był o 7.00,co oznaczało odjazd autokaru na lotnisko o 4.15.W ten sposób na wyjeździe do Polski w praktyce zaliczyliśmy nieprzespaną noc i właściwie cały efekt wypoczynku był zmarnowany. Reklamacji nie można złożyć przed wyjazdem a regulamin tui jest oczywiście dobry tylko dla tui. Tłumaczenie jakie otrzymałem na infolinii tui sprowadza się tylko do wyjaśnienia, iż wszystkiemu winne są linie lotnicze. Byłoby to tłumaczenie sensowne gdyby nie fakt, iż loty są w całości czarterem tui i to Wynajmujący decyduje o godzinach podróży a nie przewoźnik. Lekceważenie klienta na infolinii jest zauważalne. Klient jest dla tui zerem jak zapłaci i podpisze regulamin (z którego wynika brak możliwości skargi przed i w czasie pobytu) a jak nie zapłaci i nie podpisze regulaminu to po prostu nie jest klientem i na nic się skarżyć nie może.
    ZaletyObsługa w hotelu rezydentki tui.
    WadyLekceważenie klienta. Regulamin usług skrajnie nieuczciwy dla klienta, w istocie umożliwiający oszukanie go i ograniczenie jego praw.
  • ~LOL / 2024-05-22 12:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Jeszcze nie wyjechaliśmy a już nas oszukano. Miła obsługa zakończyła się w momencie wpłaty pieniędzy. Z uwagi na uwarunkowania zdrowotne, wybraliśmy ofertę z porannym wylotem. Zarezerwowaliśmy i opłacili miejsca na dany lot. Nie przeszkadzało to Tui, zmienić lot z porannego na nocny, zmieniając przewoźnika, za nic mając zrobioną rezerwację. Oczywiście na zmieniony lot rezerwacji nie uwzględniono. W ofercie zagwarantowano 14 noclegów, po zmianie wylotu, przyjazd do hotelu zaplanowany jest w godzinach rannych, więc pozostaje tylko 13 noclegów. Latamy już od wielu lat, i zmiana godziny wylotu nie jest mi obca. Nie miałbym uwag o opóźnienie o 2-3 godziny. Zawsze może się coś wydarzyć z przyczyn technicznych. Ale planowa zmiana o 12 godzin, bez poinformowania klientów, mimo zrobionej rezerwacji miejsc, jest delikatnie mówiąc nieprofesjonalne i lepiej nie mieć z takimi "fachowcami" doczynienia. TUI wybraliśmy po raz pierwszy za namową kolegi, teraz wiem że po raz ostatni. Biuo TUI w Wola Park Warszawa.
    Zaletymoże jakieś będą?
    Wadypoziom obsługi jak w głębokim PRL, co innego w ofercie, co innego faktycznie. Samolot nie wiadomo kiedy przyleci z jakich linii i czy w ogóle będzie?
  • ~Magdalena / 2024-05-16 22:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam biura tui podczas składania reklamacji @ zdążyłam wrócić z urlopu a konkretniej odpowiedzi do dziś nie otrzymałam swoich klientów traktują jak zło konieczne nigdy więcej wakacji z tui. Konsultanci zero kompetencji.
  • ~mamasita / 2022-08-11 10:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Podstawowym zarzutem dla biura jest sprzedaż oferty w hotelu 4 gwiazdkowym all inclusive a w rzeczywistości to maksymalnie 2 gwiazdki i to mocno naciągnięte. Hotel Smart Stay Beach w Turcji- po wejściu zapach stęchlizny i kanalizacji, na recepcji trudno porozumieć się w jakimkolwiek języku obcym. Najbardziej rozczarowuje brudna woda w morzu pływające m.in. niedopałki papierosów, tampony, ciek wodny wpływający do morza pełen plastikowych talerzyków butelek jednym słowem syf. Basen przy hotelu zamykany ok. godz. 18, przez 7 dniowy pobyt nie widziałam aby był czyszczony. oferta TUI zawierała w cenie hamman w rzeczywistości to jedno 15 min. wejście do sauny. No i na koniec obsługa i wyżywienie. Pokoje były sprzątane co dziennie lecz bez pozostawienia napiwku, w pokoju córek nie zostawiono ręczników i papieru toaletowego. Posiłki serwowane w formie bufetu wg. mnie to wyłącznie kuchnia lokalna (brak o tym fakcie informacji w ofercie, wiele osób w tym ja nie kupiłabym tej oferty). Podawano najczęściej na kolekcję, która była najobfitsza z posiłków, 2 ciepłe potrawy z mięsem reszta dodatki, jedynie smaczne sałaty i sery, brak owoców po interwencji u rezydenta w 3 dniu pobytu pojawił się arbuz i melon do kolacji. największy problem z wodą butelkowaną, dostaliśmy dwie 0,5 l wody butelkowanej, potem trzeba było uzupełniać te butelki wodą z maszyny (jak ktoś nieopatrznie zostawił w pokoju i została "sprzątnięta" to nie miał dostępu do wody udając się na plażę). Ponadto napoje ciepłe (kawa< herbata) i zimne podawane były w papierowych kubkach lub co gorsze w plastikowych, które następnie były przepłukane pod kranem z bieżącą wodą przez obsługę i wykorzystywane wielokrotnie. Najbardziej rozczarowuje fakt, że Biuro TUI sprzedaje takie oferty bez rzetelnych opisów, wszystkie uwagi zgłoszono na spotkaniu z rezydentem na miejscu, więc biuro powinno posiadać takie informacje. Mam wrażenie że rezydent spotykał się z nami tylko w celu sprzedaży wycieczek fakultatywnych i nie go więcej nie interesowało. Generalnie duże rozczarowanie
    Zaletypiękne widoki
    Wadybrudne morze, serwowanie napojów w plastiku lub kubkach papierowych, wyżywienie regionalne, brak owoców, nierzetelny opis oferty przez biuro TUI.
  • ~Mariola / 2021-12-03 17:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam Biura TUI - totalny brak rezydenta na miejscu. Kontakt na miejscu tylko za pośrednictwem aplikacje, w której rzadko kto odpisuje. Transfer lotnisko hotel dodatkowo płatny, na dodatek na powrocie nikt nas nie odebrał z przed hotelu. Na własny koszt zamawialiśmy taxi. Po złożeniu reklamacji, nie uzyskaliśmy zwrotu poniesionych kosztów (opłaconego transferu TUI oraz kosztów taxi). Obsługa biura bardzo nie miła. Utrudniony kontakt (tylko drogą listowną). Dodatkowo na lotnisku okazało się, że nie ma jednej z osób na liście pasażerów (prze ich pomyłkę). Ponownie zero pomocy z ich strony w tej sytuacji (jedyną osobą pomocną na lotnisku okazał się rezydent z innego biura podróży). Jeżeli chce ktoś bez stresu spędzić swój urlop to totalnie nie polecam biura TUI.
  • ~MARIUSZ / 2022-03-17 16:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Miałem rezerwację na wylot do Meksyku na 27.05.2022 z wykupioną gwarancją ceny. Odwołali mi wczoraj bez żadnego rozsądnego uzasadnienia. Jest to już trzecia anulowana rezerwacja dotycząca mojej osoby w okresie ostatnich 18 miesięcy. Już więcej u nich nic nie kupie i namawiam innych do rezygnacji z TUI.
    Zaletybrak
    Wadycałokształt
  • ~Martyna / 2022-05-25 19:46
    Ocena: 2.33 / 5
    Organizator miesiąc przed wylotem zmienia godzinę lotu z 11 rano na 21, co dla rodzin z małymi jest nie do zaakceptowania. Nie wspominam już o straconym dniu. Pani z infolinii nie zrobiła nic aby nam pomóc. To nasza ostatnia podróż z biurem TUI.
    Zaletycena
    Wadyobsługa
    zmiany
  • ~Marzena / 2021-07-25 23:14
    Ocena: 2.33 / 5
    Ostrzegam wszystkich przed zakupem wycieczek przez to biuro. Aplikacja nie działa, oprócz informacji o dodatkowych wycieczkach, nie ma tam żadnych informacji. Jutro mam wylot do Polski, nie mam żadnych danych dotyczących autokaru. Pozostało radzić sobie samemu. Beznadziejne biuro.
    ZaletyBrak
  • ~mateusz / 2022-06-14 13:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Początkiem lutego rezerwując wakacje w jednym z hoteli na Majorce przy zatoce alkudyjskiej, piękne miejsce w bardzo korzystnej cenie, dnia dzisiejszego 14.06.22 dzwoni do mnie pani z biura, w CZERWCU, że niestety ten hotel jest niedostępny i może zaproponować coś innego. W ofercie dostałem przeciwność tego co zarezerwowałem, w totalnie innym miejscu z hotelem na hotelu w znacznie wyższej cenie. A jedyne co usłyszałem od Pani na infolinii było, że musze się dostosować do cen i rekalkulacji.
  • ~Mazi / 2022-09-13 11:18
    Ocena: 2.33 / 5
    NIE POLECAM TUI!
    Wszystko jest fajnie do momentu pojawiania się problemów.
    Wykupiliśmy wycieczkę do Bułgarii. Pierwszego wieczoru miał przyjść rezydent opowiedzieć co nieco o miejscu. Nikt nie przyszedł. Rezydentkę widzieliśmy przez 2 minuty w autokarze kiedy liczyła ludzi do odjazdu. Zostawili nas samych na pastwę losu bez żadnych informacji.
    Wiedzieli gdzie wysyłać informacje o wycieczkach fakultatywnych ale nie wiedzieli gdzie poinformować ludzi o mocno opóźnionym locie. I tu przechodzimy do sedna.
    Podróż powrotna - transfer z hotelu o 21.05. Lot miał być o 23.50 z Burgas do Katowic.
    Do 23.00 staliśmy wielką grupą jak debile na lotnisku czekając na odprawę mimo że już wtedy było wiadomo że lot się nie odbędzie o czasie. Pani w informacji nie wiedziała nic prócz tego że lot jest opóźniony i czekamy na poprawę pogody w Gdańsku.
    Znaleźliśmy dwie polskie rezydentki TUI na lotnisku czekające na ten lot z Gdańska, które nie wiedziały nic o opóźnieniu samolotu. Dowiedziały się od nas. Miały uzyskać informacje co się tam dzieje, kiedy mamy szansę na wylot i co dalej z nami będzie.
    Na infolinii też nikt nic nie wiedział. Przy każdym telefonie odbierająca pani "właśnie się dowiedziała że lot opóźniony i nic nie wie". Kłamliwa dziunia opowiadała bajki że poprzednia pani która odbierała tel 20 min temu już skończyła zmianę, mimo że tamta mówiła że dopiero ją zaczęła. Okazało się że każda z 3 czy 4 rozmów telefonicznych odbyła się z tą samą kobietą, która za każdym razem "właśnie się dowiedziała". TUI kompletnie nas olało. Ludzie spali z dziećmi (w tym z noworodkami) na podłodze lotniska. Bez jedzenia ani wody. Pani z infolinii przez 4godziny nie umiała się dowiedzieć czy otrzymamy jakąkolwiek pomoc chociażby w postaci wody na lotnisku bo musiała zapytać "GÓRY", która najwyraźniej spała smacznie w ciepłym łóżku. Są kompletnie nieprzygotowani na takie sytuacje!!
    Stacjonarna pani z TUI - Pani Grażyna, uciekła od ludzi kiedy zaczęli zadawać pytania. Potem już żadna z pań nie była do znalezienia, schowały się obie.
    W końcu ok godziny 3 w nocy jeden z zagranicznych panów z TUI skierował nas do Fraportu, który odpowiedział na wszystkie pytania oraz zapewnił jedzenie i picie po odprawie oraz poinformował kiedy odbędzie się lot.
    O 3.20 tui łaskawie przysłało SMS o treści "niestety państwa samolot jest opóźniony. Planowany odlot o 5.40" - to jest jakiś żart.
    NIGDY WIĘCEJ NIGDZIE Z TUI!
    ZaletyBrak zalet
    WadyWszystko! Obsługa klienta i pomoc to jakiś nieśmieszny żart!
  • ~Monia / 2022-06-03 16:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Hotel Bella Vista w Hurghadzie - niby wszystko ok, hotel czysty, jedzenie smaczne i dużo choć monotonne, drinki specyficzny smak, ale organizacyjnie to SKANDAL. Nie wiem kto zawinił hotel czy TUI.
    Mieliśmy wylot z Hurghady 27.05 o 4:15, a dzień wcześniej 26.05 przed godz. 12:00 zabrano nam opaski (mieliśmy opcję All inclusive). 14 godzin spędziliśmy w lobby recepcji. Wprawdzie dano nam karteczki na obiad, ale pozostałe 12 godzin byliśmy bez jedzenia i picia. Dobrze, że mieliśmy własną wodę. Podkreślam to skandal, żądam wyjaśnień od TUI.
    ZaletyCzysto i sympatycznie.
    WadyOrganizacja - czyja wina Hotelu czy TUI ????
  • ~Natalia / 2020-08-01 03:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Odradzam TUI,gdyż w tym roku już ostatecznie i bezpowrotnie się zawiodłam na tej firmie.Założyłam rezerwację, po otrzymaniu linku wpłaciłam całą kwotę za wyjazd. Po 2 godz otrzymałam telefon z TUI, że rezerwacja "nie założyła się", a apartament został sprzedany komu innemu. Natomiast środki, oczywiście, poszły na konto TUI.Konsultant , nawet nie przepraszając , zaproponował wybrać coś innego z tego, co jest. Dotychczas, też, prawie każda podróż z TUI miała jakieś kłopotliwe sytuacje / ale zależało nam na konkretnym hotelu i miejscowości, dlatego nie zmienialiśmy operatora/. Pamiętam jak przyjechaliśmy na lotnisko o 2.00. w nocy , a się okazało , że wylot przełożono na 11.30. rano, nikt do nas nie zadzwonił ani nie napisał, choć wiedzieli o tym, że odlecimy dopiero rano. Rezydent/ka/ nie interesowała Klientami się ani w chwili przylotu, ani odlotu. Dla odmiany, Rezydenci z Niemiec mieli b opiekuńcze podejście do swoich Klientów. Dwa razy nam się zdarzyło zapłacić za pokój z widokiem na morze, a dostaliśmy ponure pokoje z wid na mury. Musieliśmy sami wywalczyć zamianę,gdyż Rezydenci z TUI Polska przeważnie są nieosiągalni. W drodze powrotnej /pewnego razu/ na lotnisku , skorzystaliśmy z pomocy niemieckiej Rezydentki,gdyż naszej, jak zawsze, nie było. Długo by jeszcze można wymieniać różne uwagi, dotyczące wyjazdów z TUI ale chyba nie warto. Lepiej zmienić tego operatora, bo czasy swojej świetności ma on już dawno za sobą.
    WadyKonsultanci nie mają pojęcia o pracy z Klientem. Chyba nie są szkoleni. Po zapłaceniu środków, już nikt się Klientem nie interesuje.
  • ~Natalia / 2021-08-12 13:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Odradzam wakacje z tym biurem. Totalna olewka podczas pobytu, wciskanie beznadziejnych wycieczek na miejscu nie wartych swojej ceny. Brak profesjonalizmu ze strony pilotki, która podczas wycieczki nie raczyła powiedzieć nic więcej niż "dzień dobry". Totalny brak zainteresowania, pomocy i utrudniony kontakt z infolinia.
    ZaletyCena
    WadyBrak kontaktu z biurem, nieprofesjonalizm
  • ~Patrycja / 2019-10-08 22:38
    Ocena: 2.33 / 5
    Treść: Jeśli wybierają Państwo wakacje to z całego serca odradzam TUI. Potrzebowaliśmy pilnie konsultacji z lekarzem ( oczywiście mieliśmy wykupione pełne ubezpieczenie Allianz) Dzwoniąc na infolinię TUI jak najbardziej dostałam nr telefonu do firmy ubezpieczeniowej gdzie Pani poinformowała mnie, że czas oczekiwania na jakiekolwiek informacje to do 2 godzin- totalny absurd.. Postanowiłam więc raz jeszcze zadzwonić na infolinię żeby dowiedzieć się gdzie są najbliższe przychodnie i co usłyszałam? Że Pani nie może w żadnym wypadku poinformować Rezydenta o zaistniałej sytuacji. Po czym zaczęła krzyczeć na mnie, że pani rezydent nie jest stomatologiem ani żadnym innym lekarzem i nie ma obowiązku informowania o tej sytuacji rezydenta. Na drugi dzień prosiłam Panią rezydent o adres mailowy w celu poinformowania jak się mają sprawy, czy dalej potrzebujemy pomocy lekarza. Po czym powiedziała, że ani telefonów ani adresów mailowych nie podają, ponieważ byłby to dla nich krok w tył. - Wygląda to, że pani rezydent nie jest tam w pracy a na wakacjach i przyjeżdża sobie do hotelu na godzinkę i ma wolne. Jestem zażenowana tym biurem podróży. Była to moja pierwsza i z pewnością ostatnia podróż z tym biurem podróży. Oczywiście samo biuro TUI również zostanie poinformowane o całej sytuacji
    ZaletyZaletą jedynie może być ładna pogoda i przepiękne widoki.
  • ~Paweł / 2023-05-03 08:47
    Ocena: 2.33 / 5
    W dniu 13.07.2022 wylądowałem z rodziną w Turcji. Ze względu na dużą ilość osób przy odprawie, przedłużający się znacznie czas oczekiwania na odprawę i w obawie przed znacznym spóźnieniem na transfer, próbowałem się skontaktować z TUI poprzez aplikację w celu poinformowania o zaistniałej sytuacji. Uruchomiłem wówczas w drodze wyjątku internet. Chciałem mieć pewność, że nie znajdę się z dziećmi w sytuacji kiedy to autokar odjedzie, a my zostaniemy sami bez żadnej pomocy. Niestety połączenie zakończyło się fiaskiem - aplikacja nie zadziałała (problem też powtarzał się często przy połączeniu już na miejscu w Hotelu). Z próby połączenia musiałem niestety słono zapłacić. Gwarantowana przez TUI pomoc 24h/7dni w tygodniu okazała się również fikcją. Odpowiedzi TUI w trakcie naszego wyjazdu były często opóźnione. Kiedy córeczka trafiła do szpitala (z dużym prawdopodobieństwem zatrucie pokarmowe w hotelu) również nie uzyskaliśmy że strony TUI stosownej pomocy, a jedynie przekierowanie do ubezpieczyciela. To nie jest należyte potraktowanie klienta. Ostatnia próba połączenia z TUI, która miała miejsce w dniu wyjazdu, kiedy to czekaliśmy z dziećmi na opóźniający się transfer, również pozostała przez kilka godzin bez odpowiedzi. W mojej ocenie jest to niedopuszczalne w momencie kiedy TUI gwarantuje i rozpowszechnia informacje o obsłudze 24h/7 dni w tygodniu.
    Powyższe opisałem w reklamacji skierowanej do TUI, która została zbyta.
  • ~Piotr / 2025-06-23 22:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Odradzam TUI Poland. Wyjazd na Cypr (rez. 64967747) okazał się pasmem problemów: w obie strony brak obiecanych miejsc w samolocie – pięcioletnie dziecko siedziało osobno – a hotelowy pokój z pleśnią zmienialiśmy na własną rękę, tracąc niemal cały dzień urlopu. Biuro nie udzieliło realnej pomocy poza automatyczną infolinią. Zamiast spokojnego wypoczynku dostaliśmy stres i konieczność samodzielnego „ratowania” wakacji. Następnym razem wybiorę organizatora, który dotrzymuje umów i szanuje klienta.Odradzam TUI Poland. Wyjazd na Cypr (rez. 64967747) okazał się pasmem problemów: w obie strony brak obiecanych miejsc w samolocie – pięcioletnie dziecko siedziało osobno – a hotelowy pokój z pleśnią zmienialiśmy na własną rękę, tracąc niemal cały dzień urlopu. Biuro nie udzieliło realnej pomocy poza automatyczną infolinią. Zamiast spokojnego wypoczynku dostaliśmy stres i konieczność samodzielnego „ratowania” wakacji. Następnym razem wybiorę organizatora, który dotrzymuje umów i szanuje klienta.
  • ~Przemek / 2021-07-19 10:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Dramatyczny spadek jakości biura podróży. Bardzo słaba dostępność rezydenta, narzucona odgórnymi decyzjami TUI, brak kontaktu, brak wsparcia. Lepiej samemu organizować sobie hotel i przelot. Wyjdzie jakieś 25% taniej, a wsparcie ze strony biura podróży dokładnie takie samo. Wyjeżdżałem z Państwem od lat i to na drogie wczasy, jeśli nie powrócicie do dotychczasowej polityki obsługi klientów, to tegoroczne wczasy były moimi ostatnimi z Wami.
  • ~qac / 2022-10-21 08:55
    Ocena: 2.33 / 5
    Tui nie informuje przy podpisywaniu umowy, że opieka rezydenta jest zdalna.
    W umowie jest zapisane że informacja o podróży, warunki imprez turystycznych ( gdzie jest informacja o zdalnej opiece rezydenta ) stanowią integralną część umowy, z tych załączników nie ma przy umowie.
  • ~Robert / 2022-05-21 18:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Wakacje wykupione w TUI w 5-gwiazdkowym hotelu z All Inclusive skończyły się dzień wcześniej, bo ostatniego dnia mimo, iż wylot był w nocy po 23 a transfer na lotnisko o 20-tej TUI nie zapewniło ani obiadu ani kolacji. Przy temperaturze 33 stopnie, przed 11 usunięto nas z pokoju . Jak poinformowano mnie w recepcji tylko TUI zapewnia swoim gościa takie „standardy”. Sam zakup wakacji był już „podejrzany” bo nagle dodatkowo trzeba było wykupić transfer z lotniska do hotelu (!) . Wiza kosztuje normalnie 25 dolarów ale na lotnisku kierowano nas do stoiska TUI gdzie wizę sprzedawano po 28 dolarów. Nie dajcie się nabrać na dawną niemiecką solidność tego biura teraz w TUI są tylko tanie, nieuczciwe praktyki.
  • ~Roman B. / 2023-12-30 16:21
    Ocena: 2.33 / 5
    Raz spróbowałem zakupów urlopu przez to biuro i wystarczy, nie ma żadnej opieki, kiepski przepływ informacji, równie dobrze mógłbym kupić to samo prywatnie taniej.
    Nie czułem się bezpiecznie podróżując z TUI. W razie czegokolwiek nie można liczyć na ich szybką i konkretną reakcję, pewnie traktują Polaków jak klientów gorszej kategorii.

    Już więcej u nich nic nie kupię. Amen!
    Zaletybyłem i wróciłem
    Wadybrak poczucia bezpieczeństwa i opieki
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1072
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 970
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 552
Eximtours
Ocena: 2.17, ilość opinii: 212
Funclub
Ocena: 2.82, ilość opinii: 178
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 66
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4928
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4622
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3167