Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 942 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adam / 2022-09-23 21:43
    Ocena: 4.33 / 5
    Sam wyjazd do Hiszpanii z biurem podróży TUI (hotel Gardenia Globales)super. Hotel jak na 3 gwiazdki całkiem dobry, zgodny z ofertą. Jedyna wada to brak lunchboxów przed wycieczką. Sama organizacja na lotnisku super, hotel ok, okolica super. Opieka rezydenta (p.Marta) super. Kontakt z pania Martą bez zarzutu. A teraz wady, a wlasciwie jedna. Wycieczka fakultatywna do Sewilli. t
    To totalna porażka !!!. 8 godzin w autokarze a potem w biegu 4 godziny zwiedzania. Poza tym jak można dać turystom 15 minut na zwiedzenie ogromnego placu hiszpańskiego !!!. Samo przebiegniecie placu trwa z 20 minut,a zwiedzanie to conajmniej 2 godziny.Na uwagę że w 15 minut nie da się tego zwiedzić, pilotka powiedziała że nie będzie zmieniać planów. Bezczelność !!! Pani pilotka (polka, choc czasem zastanawialem sie czy napewno) czasem nie wiedziała o czym mówiła. Zmieniała temat opowieści i śmiała się z własnych dowcipów kiedy turyści nie mieli pojęcia o co jej chodzi? Jej opowieści w autokarze powodowały że połowa autokaru zastanawiała się czy ona czyta z kartki, a druga połowa spała. Muszę przyznać ze postarała się przy zwiedzaniu katedry (tu było super) ale zaraz potem dobiła nas godziną luzu gdzie nikt nie wiedział co ma robić ? Po krotce 8 godzin w autokarze słuchając niekompetentnej pani pilotki, 3 godziny biegania po Sewilli i godzina luzu. Czy warto...nie sądzę.
    ZaletyWyjazd zgodny z ofertą.
    Hotel (jak na 3 gwiazdki) całkiem dobry.
    Opieka rezydenta ok.
    Okolica super.
    WadyWycieczka z TUI do Sewilli.
    Brak lunchbox przed wycieczką.
  • ~Adam / 2022-09-23 21:35
    Ocena: 3.33 / 5
    Sam wyjazd do Hiszpanii z biurem podróży TUI (hotel Gardenia Globales)super. Hotel jak na 3 gwiazdki całkiem dobry, zgodny z ofertą. Jedyna wada to brak lunchboxów przed wycieczką. Sama organizacja na lotnisku super, hotel ok, okolica super. Opieka rezydenta (p.Marta) super. Kontakt z pania Martą bez zarzutu. A teraz wady. Wycieczka fakultatywna do Sewilli to totalna klapa !!!. 8 godzin w autokarze a potem w biegu 4 godziny zwiedzania. Poza tym jak można dać turystom 15 minut na zwiedzenie ogromnego placu hiszpańskiego !!!. Samo przebiegniecie placu trwa z 20 minut,a zwiedzanie to conajmniej 2 godziny.Na uwagę że w 15 minut nie da się tego zwiedzić, pilotka powiedziała że nie będzie zmieniać planów. Bezczelność !!! Pani pilotka (polka, choc czasem zastanawialem sie czy napewno) czasem nie wiedziała o czym mówiła. Zmieniała temat opowieści i śmiała się z własnych dowcipów kiedy turyści nie mieli pojęcia o co jej chodzi? Była tak wspaniałą w swoich opowieściach że połowa autokaru zastanawiała się czy ona czyta z kartki, a druga połowa spała. Muszę przyznać ze postarała się przy zwiedzaniu katedry (tu było super) ale zaraz potem dobiła nas godziną luzu gdzie nikt nie wiedział co ma robić ? Po krotce 8 godzin w autokarze słuchając niekompetentnej pani pilotki, 3 godziny biegania po Sewilli i godzina luzu. Czy warto...nie sądzę.
    ZaletyFajny (jak na 3 gwiazdki) hotel.
    Dobry kontakt z rezydentką.
    Super okolica.
    WadyWycieczka do Sewilli z biurem TUI.
  • ~Wakacje 2022 / 2022-09-21 11:32
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam,

    Rzadko piszę negatywne opinię ale tym razem nie mogę się powstrzymać...Stawiam 1 za "opiekę rezydenta"
    Byłam już nie na jednej wycieczce i pierwszy raz w tym roku spotkałam się z tym, że podczas pobytu nie ma kontaktu telefonicznego z polskim rezydentem. Po to wykupuję wycieczkę z biura podróży ,żeby czuć się za granicą bezpiecznie i w razie problemów ktoś mi pomógł. Na naszej wycieczce (nie będę pisać szczegółów gdzie i w jakim hotelu bo to już mniej ważne)nasz rezydent pomachał Nam w autobusie i życzył miłego pobytu i to by było ma tyle. Pierwszego dnia mieliśmy "mały problem" i bardzo nam zależało na szybkiej reakcji. Poszliśmy na recepcję po numer telefonu do polskiego naszego rezydenta z TUI okazało się, że panie z recepcji nie mają numeru ,tam gdzie są ulotki na stoliku również nie było żadnych informacji. Postanowiliśmy zadzwonić do Warszawy, żeby Nam ktoś dał ten numer albo połączył. Okazało się ,że jest RODO i pani nie dała Nam numeru tylko kazała Nam wypełnić jakiś śmieszny formularz, który się zacinał na aplikacji TUI. Przypominam, że na wycieczki jeżdżą też osoby starsze i nie wyobrażam sobie, że wypełnili by ten formularz. A gdyby stało się coś poważniejszego ??? trzeba liczyć tylko na siebie bo po prostu rezydent specjalnie chyba nie podaje tego numeru, żeby nie mieć problemu. Już kończę bo i tak za długo się rozpisałam ale chyba w cenie wycieczki płacimy też za rezydenta i możemy wymagać? rezydent jest wtedy w pracy a nie z Nami na wakacjach. Proszę to udoskonalić bo kilka razy byłam z TUI na wycieczce a po tym roku zastanawiam się czy jeszcze coś u Was wykupię.

    Dziękuję i pozdrawiam,
  • ~Paulina / 2022-09-20 12:23
    Ocena: 4.33 / 5
    Z biurem podróży TUI odbyliśmy wczasy w Turcji.
    Opis hotelu przedstawiany w ofercie był zgodny z rzeczywistością, a nawet przewyższył nasze oczekiwania. Zakupiona przez nas wycieczka fakultatywna zgadzała się z ofertą - polskojęzyczny przewodnik, który przekazał ogrom wiedzy na temat miejsca, które zwiedzaliśmy. Ponadto program wycieczki odpowiadał opisowi. Co do tego nie ma żadnych zastrzeżeń.
    Ogromnie jednak zawiedliśmy się na organizacji transferu lotnisko-hotel-lotnisko oraz braku polskiego rezydenta.
    Po wylądowaniu przywitał nas przedstawiciel TUI, jednak komunikacja z nim zarówno po angielsku jak i polsku była wręcz niemożliwa.
    Jednak większe problemy sprawiał transport powrotny. Kierowca spóźniony o ponad 20 minut (czad dojazdu do lotniska wynosił prawie 2h); w trakcie jazdy zrobił niepotrzebną 20 minutową przerwę. Gdy dojechaliśmy na lotnisko, po wejściu na nie okazało się, że kierowca przywiózł nas na zły Terminal – ten prawidłowy oddalony był o 2 km. Do odlotu naszego samolotu pozostało wtedy 1,5h. Na własną rękę musieliśmy załatwić sobie taksówkę, która dowiozła nas w prawidłowe miejsce.
    Ogromny stres, brak organizacji, brak opieki polskiego rezydenta, który wskazałaby i powiedział gdzie mamy się udać. Wzięli pieniądze, a z resztą musieliśmy sobie radzić sami.
    Nigdy więcej nie polecę z tym biurem.
  • ~ARTUR / 2022-09-19 14:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Unikać, fatalna i bezczelna obsługa klienta. Nie wywiązali się z umowy, anulowali opłaconą imprezę, arogancja na infolini.
  • ~any / 2022-09-19 13:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam, opinia dotyczy hotelu amphoras w Sharm (Egipt): korytarze stare i brudne, pokój jeszcze ok, natomiast łazienka w takim strasznym stanie!!!, że ani hotel, ani tak szanowane biuro jak Tui nie powinno wprowadzać swoich klientów w błąd przypisując temu obiektowi 5 gwiazdek. Lata świetności tego hotelu w większości budynków (zaznaczę, że jest chyba 3 wyremontowane na tip top, i dalej są remontowane, ale chyba dla specjalnych gości, bądź w specjalnych cenach?) dawno, dawno minęły, stołówka również pozostawia wiele do życzenia...no i jeszcze podlewanie tej pięknej zieleni w godzinach kiedy goście udają się na kolację czymś bardzo nieprzyjemnie pachnącym(przypominało szambo) bo nie można tego nazwać wodą. Jedyny plus to piękna rafa, super czysta i ciepła woda, na co nie możemy liczyć w Polsce, ale to już zasługa przyrody, a nie hotelu, czy biura. Bardzo miła także obsługa hotelu i stołówki. Jedzenie na plus, natomiast drinki w barze już nie do powtórzenia, bo zawsze się coś kończyło. Biuro TUI powinno stanowczo zmienić ilość gwiazdek, bo straci dużo klientów i uaktualnić zdjęcia obiektu na swojej stronie.
    Zaletypiękna pogoda, super ciepła czysta woda i cudna rafa, ale to zasługa tylko natury...
    Wadyprawie wszystko jw.
  • ~Tamara / 2022-09-17 21:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam właśnie wróciłam z wycieczki z Albani w hotelu briland 5* w durres
    ,masakra 70 % ludzi miało jelitówkę jedzenie zimne i cały czas to samo około 21 nie wystawiano już tależy do posiłków,obsługa nie miła w łazienkach grzyb ,żadnych animacji,wieczorami nie ma co robić,aby coś ciekawego zobaczyć trzeba jechać ponad 200km od chotelu porażką nie polecam z całego serca
    Pozdrawiam
  • ~Aleksandra / 2022-09-17 17:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Właśnie wróciłam z wakacji w Turcji organizowane przez biuro turystyczne Tui. Miejsce pobytu Club Nena. Miejsce supe Olbrzymia przestrzeń. Niczego nam . Nie brakowało. Jedzenie petarda i bardzo miła obsługa. Hotel warty polecenia
  • ~Kalimera / 2022-09-15 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Grecja Zakynthos hotel wykupiony z oferty nie pokrywa się z hotelem przedstawionym w dniu zakupu. Wycieczka fakultatywna miała być tańsza w biurze, jest odwrotnie po przyjeździe 10*/* taniej na miejscu z aplikacji i drugie 10*/* procent od miejscowych biur. Pokój 7 miesięcy przed rezerwacją miał być na 2gim pietrze, w dniu przyjazdu double booking i 4h oczekiwania na pokòj który jest na parterze ( przy basenie z dziećmi - hałas!!!)
    ZaletyPogoda
    WadyBrudny basen. Brak rezydenta.
  • ~Jagoda / 2022-09-14 20:50
    Ocena: 5.00 / 5
    Właśnie całą grupa jesteśmy w Albanii.Wyjazd w całości zorganizowany przez biuro podróży Tui. Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z hotelu i wyżywienia a przede wszystkim z opieki biura.
    ZaletyPerfekcyjna organizacja wyjazdu. Zaczynając od transferu z lotniska,poprzez wycieczki fakultatywne i świetną lokalizację hotelu.
  • ~Marek / 2022-09-14 08:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno nie polecamy oszuści na całej linii sprzedają produkt który jest inny w ofercie niż na miejscu

    Byle sprzedać wycieczkę
    ZaletyBardzo źle
    WadyBardzo źle
  • ~Mazi / 2022-09-13 11:18
    Ocena: 2.33 / 5
    NIE POLECAM TUI!
    Wszystko jest fajnie do momentu pojawiania się problemów.
    Wykupiliśmy wycieczkę do Bułgarii. Pierwszego wieczoru miał przyjść rezydent opowiedzieć co nieco o miejscu. Nikt nie przyszedł. Rezydentkę widzieliśmy przez 2 minuty w autokarze kiedy liczyła ludzi do odjazdu. Zostawili nas samych na pastwę losu bez żadnych informacji.
    Wiedzieli gdzie wysyłać informacje o wycieczkach fakultatywnych ale nie wiedzieli gdzie poinformować ludzi o mocno opóźnionym locie. I tu przechodzimy do sedna.
    Podróż powrotna - transfer z hotelu o 21.05. Lot miał być o 23.50 z Burgas do Katowic.
    Do 23.00 staliśmy wielką grupą jak debile na lotnisku czekając na odprawę mimo że już wtedy było wiadomo że lot się nie odbędzie o czasie. Pani w informacji nie wiedziała nic prócz tego że lot jest opóźniony i czekamy na poprawę pogody w Gdańsku.
    Znaleźliśmy dwie polskie rezydentki TUI na lotnisku czekające na ten lot z Gdańska, które nie wiedziały nic o opóźnieniu samolotu. Dowiedziały się od nas. Miały uzyskać informacje co się tam dzieje, kiedy mamy szansę na wylot i co dalej z nami będzie.
    Na infolinii też nikt nic nie wiedział. Przy każdym telefonie odbierająca pani "właśnie się dowiedziała że lot opóźniony i nic nie wie". Kłamliwa dziunia opowiadała bajki że poprzednia pani która odbierała tel 20 min temu już skończyła zmianę, mimo że tamta mówiła że dopiero ją zaczęła. Okazało się że każda z 3 czy 4 rozmów telefonicznych odbyła się z tą samą kobietą, która za każdym razem "właśnie się dowiedziała". TUI kompletnie nas olało. Ludzie spali z dziećmi (w tym z noworodkami) na podłodze lotniska. Bez jedzenia ani wody. Pani z infolinii przez 4godziny nie umiała się dowiedzieć czy otrzymamy jakąkolwiek pomoc chociażby w postaci wody na lotnisku bo musiała zapytać "GÓRY", która najwyraźniej spała smacznie w ciepłym łóżku. Są kompletnie nieprzygotowani na takie sytuacje!!
    Stacjonarna pani z TUI - Pani Grażyna, uciekła od ludzi kiedy zaczęli zadawać pytania. Potem już żadna z pań nie była do znalezienia, schowały się obie.
    W końcu ok godziny 3 w nocy jeden z zagranicznych panów z TUI skierował nas do Fraportu, który odpowiedział na wszystkie pytania oraz zapewnił jedzenie i picie po odprawie oraz poinformował kiedy odbędzie się lot.
    O 3.20 tui łaskawie przysłało SMS o treści "niestety państwa samolot jest opóźniony. Planowany odlot o 5.40" - to jest jakiś żart.
    NIGDY WIĘCEJ NIGDZIE Z TUI!
    ZaletyBrak zalet
    WadyWszystko! Obsługa klienta i pomoc to jakiś nieśmieszny żart!
  • ~Krzysiek / 2022-09-13 07:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Pobyt w Beach Club Font de Sa Cala na Majorce. Impreza sprzedana dla 3 os. dorosłych. W hotelu dostawka dla dzieci. TUI nie widzi swej winy. Rezydent na miejscu ma to w nosie zgania reklamację na biuro w Polsce. Rezerwacja biletów w samolocie też nie zadziałała.
  • ~Justyna / 2022-09-11 10:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Pobyt w hotelu Yelli Dettil był ok czysty, jedzenie dobre. Pierwszy dzień widok z balkonu na stertę śmieci. Dramat Tiu nie dba o klienta, musieliśmy rządach zmiany pokoju że względu na balkon. Drugi minus w dniu wylotu do Pl wymeldowanie o 10.30 a samolot o 21.50 nie wiem co mamy robić tyle czasu bez leżaka na plaży WC i prysznica po plaży skoro nam karzą opuścić pokój. Jeden dzień w plecy gdzie 5go września w pokoju byliśmy o 23 czyli cały dzień oszukali nas a???????? pozostawieni jesteśmy sami sobie nigdy więcej z Tui i chyba żadnym biurem.
    ZaletyYlli Dettil hotel czysty, codziennie sprzątane, basen na plus, kelnerzy super sprzątają, wszystko w hotelu super.
    WadyJedynie widok po pierwszym dniu z balkonu dramat musieliśmy wymienić pokój.Nie można liczyć na biurko nie patrzą w jakim pokoju jest klient i jaki widok sterta śmieci dramat
  • ~Radoslaw Kalicki / 2022-09-08 16:53
    Ocena: 1.33 / 5
    Nigdy więcej Tui!!! Banda oszustów i złodziei!
  • ~M.W. / 2022-09-07 11:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam. Zawiedliśmy się jak nigdy. Po pobycie w Turcji w hotelu Aydinbay 13-20.07.22r. nie przyjechał po nas transfer na lotnisko (godz. 1.50). Sami musieliśmy sobie zorganizować i jeszcze za niego zapłacić. Po 2 miesiącach od złożenia reklamacji TUI nam odpisało, że nie przedstawiliśmy rachunku i że sprawa jest bezzasadna- kto w środku nocy w stresie, że nie zdąży na samolot myśli o rachunku. Zostaliśmy zostawieni sami sobie i olani totalnie. Masakra.
  • ~Madzialenna / 2022-09-06 15:20
    Ocena: 4.67 / 5
    Parę dni temu wróciliśmy z urlopu na Rodos z Tui. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyjazdu, wszystko poszło zgodnie z planem. Godziny wylotu w obie strony nie zmieniły się ani o minutę od czasu rezerwacji w kwietniu. Aplikacja tui działała bez zarzutu, wszystkie informacje otrzymywaliśmy na czas i były zgodne ze stanem faktycznym. Hotel super (choć to nie zasługa tui, bo sami go sobie wybraliśmy po dogłębnym reserchu). MINUS: jak na bądź co bądź ZORGANIZOWANY wyjazd brak totalnie opieki nad turystami i nie wyobrażam sobie aby np. moi rodzice, którzy nie znają j.obcych czuli się komfortowo i poradzili sobie bez problemów choćby przy check-in.
    ZaletyFajny wybór hoteli
    Dobrze działająca aplikacja
    Wyloty o czasie, bez zmian godzin wylotu
    WadyBrak opieki na miejscu, nie polecam osobom, nie znającym języków obcych
  • ~Bogdan / 2022-09-05 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem tygodniową wycieczkę, zapłaciłem prawie 8000.
    Gdybym sam nie dzwonił i nie dociekał nawet bym się nie dowiedział że mojej wycieczki nie ma, że przez pomyłkę mi ją sprzedano i że miejsc nie ma.
    Ani pieniędzy ani wycieczki na 2 dni przed wylotem - horror
    Reklamację można złożyć tylko pisemnie listem, czas odpowiedzi 45 DNI!!!
  • ~Sławomir / 2022-09-05 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Czytając opinie o firmie TUI Poland zastanawiam się , czy kierownictwo tej firmy również czyta te wpisy klientów? Tak wiele opiniii negatywnych , tak wiele zastrzeżeń do organizacji podróży,przelotów,rezydentów,pracowników biur lokalnych,standardu hoteli pojawia się w tych wpisach a kierownictwo TUI Poland pozostaje bierne, nic nie robi aby opinie o firmie poprawiać? Zdumiewająca postawa kierownictwa TUI Poland na tak liczne negatywne opinie klientów biura nt. organizacji wakacji. Przykra postawa, odbiegająca od standardów światowych , bliższa jakości postkomunistycznej Europy Wschodniej.
  • ~Sceptycznie nastawiona / 2022-09-05 09:51
    Ocena: 4.33 / 5
    Pierwszy raz z Tui, mimo moich obaw wszystko odbyło się bez problemu.Nie skorzystałam z dopłacenia za miejsce w samolocie ponieważ trzy godziny lotu do Turcji i z Turcji można przeżyć siedząc oddzielnie, ale mimo to siedzieliśmy razem.Spotkanie z rezydentką w hotelu następnego dnia po przylocie.Lot do Turcji Enter Air punktualny co do minuty, lot powrotny również Enter Air opóźniony o 40 minut więc bez tragedii.Przeczytałam dużo opinii o hotelu który wybrałam więc wiedziałam co mnie czeka.Generalnie wyjazd udany i póki co złego słowa noe mogę powiedzieć
    ZaletyLot o czasie
    Cena adekwatna do standardu hotelu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1051
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 942
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 206
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 170
Grecos
Ocena: 2.77, ilość opinii: 57
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4680
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4497
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3957
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3023