strona 17 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »
-
~Beti / 2022-08-19 23:42Ocena: 2.33 / 5
Wróciliśmy wczoraj z Turcji, pierwszy raz lecąc z TUI. Pierwszy i ostatni raz.
Hotel, oferta wszystko zgodnie z opisem, ale obsługa TUI..
Tu nie ma rezydenta, tylko jakaś kretyńska aplikacja, która co chwile nie działała.
Po przylocie do Turcji, mieliśmy mieć zapewniony transport. Nie było nas na żadnych listach, więc z biegu dopisali nas do autobusu który nie istniał. Rezydenci nas przyjmujący po polsku potrafili powiedzieć: "Dzień dobry. Jaki hotel?" i na tym koniec, po angielsku nawet nie wspomnę. Sami wyblagalismy od jakiegoś Turka wiozącego innych gości z TUI żeby nas zabrał i wtedy z łaski swojej obcojęzyczny pracownik TUI dopisał nas długopisem na listę.
Pisząc coś na aplikacji otrzymywałam odpowiedzi po kilku godzinach, wcale lub na następny dzień. To jest bieżącą obsluga?
Przy powrocie wcale nie było łatwiej, informacje o której podjedzie po nas autobus dostaliśmy po godzinie 23 poprzedzającego dzien wyjazdu. Dodam że wyjazd miał być rano wiec fajnie sie dowiedziec kilka godzin wczesniej. TUI tlumaczylo się oczywiście problemem z apliakcją. Po 5 telefonach do TUI, 5 smsach i 5 zapytaniach na czacie - godzina się pojawiła. Odbierani byliśmy pierwsi więc 120 kilometrów, jechaliśmy ponad 4 godziny!
Lata jeździłam z Itaką i z Itaką dalej będę jeździć. Nigdy więcej TUI. -
-
~Darek / 2021-12-21 22:59Ocena: 2.33 / 5
Moim zdaniem jest to złodziejska firma i myślę że pracownicy działu obsługi klienta dostają prowizję uzależnioną od wysokości wyłudzonych pieniędzy od klientów. Za przykład niech posłuży dzisiejsza próba naciągnięcia mnie na wyższe koszty zakupu oferty w biurze TUI w galerii Korona w Kielcach. W dniu dzisiejszym zgodnie z zakupioną ofertą miałem dokonać płatności 2 raty za zakupioną wycieczkę do hotelu Maraya w Marsa Alam, ale postanowiłem skorzystać z obiecanej w warunkach umowy możliwości jednokrotnej zmiany oferty i zamiast wycieczki dla dwóch osób +dziecko wybrałem ofertę dla dwóch osób dorosłych i dwojga dzieci. Po 20 minutach rozmowy za pośrednictwem Internetu z biurem obsługi pracownica biura TUI w Kielcach zaproponowała mi możliwość zamiany oferty na wybrany hotel w interesującej mnie konfiguracji za kwotę 14.030 zł, tymczasem identyczna oferta na stronie tui.pl wyniosła kwotę 11.992 zł. Ta propozycja, którą pracownica TUI nazwała niezwykle atrakcyjną, wychodzącą w stronę klienta była droższa o 2.038 zł od aktualnej oferty oraz o prawie 368 zł gdybym zdecydował się na zakup nowej oferty (11.992 zł) oraz przepadek całkowity zapłaconej wcześniej zaliczki pierwszej raty (1670 zł). W taki sposób pracownicy firmy TUI realizują obiecaną możliwość zmiany oferty. Jest to ewidentna próba oszustwa pod płaszczykiem wyjścia klientowi na przeciw. Często korzystam w różnych biur podróży i taka sytuacja nie zdarzyła w żadnym innym biurze, np Coral travel, Rainbow i poziom obsługi w tych biurach moim zdaniem jest diametralnie wyższy niż w firmie TUI, którą oceniam jako najgorzej obsługującą klienta firmę na krajowym rynku, która posuwa się nawet do oszustw. Zresztą z moich doswiadczeń wynika, że firma doi klientów na każdym możliwym miejscu, np. podczas wycieczek rola rezydenta ograniczyła się jedynie do sprzedaży wycieczek gdzie całe pierwsze spotkanie rezydenta z klientami firmy TUI w hotelu podczas dwóch pobytów w hotelach w Egipcie dotyczyło tylko i wyłącznie sprzedaży wycieczek. Spotkania z rezydentami innych biur podróży również w hotelach w Egipcie poza sprzedażą wycieczek dotyczyło szeregu ważnych spraw dla turystów podczas pobytu na wypoczynku, na co ci rezydenci przeznaczali sporo czasu. Moim zdaniem firma TUI z takim podejściem do klienta polegającym na maksymalnym jego "zgoleniu", nie zasługuje na zaufanie klientów i jest to moja ostatnia wycieczka z tym biurem podróży. Na rynku jest sporo innych firm które szanują klientów i które nigdy do takich nieuczciwych praktyk jakie prowadzi firma TUI nie posunęły by się. Moim zdaniem najlepszą z tych firm jest Coral Travel. Nie dajcie się wydoić firmie TUI.PL WadyMoim zdaniem zachowanie pracowników TUI można oceniać w kategorii oszustwa i naciągania klientów -
~Emi / 2022-11-10 18:41Ocena: 2.33 / 5
Wyjazd 2022 Turcja. Nie nabierajcie się na dodatkową opłatę oferowana przez biuro dotycząca „Lepszego pokoju” !!!!!! W hotelach oferowanych przez to biuro nie ma czegoś takiego a zazwyczaj Polacy z biura otrzymują pokoje na I piętrach z widokiem na recepcję lub w pobliżu stołówki gdzie śniadania są od wczesnych godzin !!!! WadyOferta hotelowa. Ie ma odzwierciedlenia tego co na miejscu. Polecam uaktualnić warunki panujące w hotelach !!! -
~Eugeniusz / 2022-07-15 11:09Ocena: 2.33 / 5
1 lipca wróciliśmy po 2-tygodniowym pobycie na Djerbie. Pracownicy TUi po raz kolejny zrobili wszystko, żeby nigdy więcej nie jechać z tym biurem. W skrócie: po przylocie na lotnisko ponad 2 godziny (w środku nocy) czekaliśmy w autobusach na kolejne samoloty z polski (było ich łącznie pięć). Czas przejazdu do naszego hotelu 35 minut - czas oczekiwania na transfer 2 godziny 10 minut. Pozostawię bez komentarza reakcje i zachowanie rezydentki TUi na pytania oczekujących. Aplikacja MyTui i kontakt z biurem W Warszawie to kompletna porażka która zmusiła nas do wykupienia wycieczek u miłej i uczynnej rezydentki biura konkurencyjnego. Nigdy więcej z TUi. ZaletyBrakWadyTransfer z lotniska do hotelu oddalonego kilkanaście kilometrów 2 godziny 45 minut. -
~Ewelina / 2020-01-25 10:26Ocena: 2.33 / 5
Wraz z partnerem spędziliśmy tygodniową pobytową wycieczkę w ekskluzywnym hotelu Kempinski Soma Bay.
Obiecany orientacyjny czas przejazdu, który braliśmy pod uwagę wybierając hotel miał wynosić 60 minut na trasie lotnisko - hotel.
Odbywał się w porze nocnej i był bardzo uciążliwy ze względu na: czas (2,5 godziny!!!) i jakość busika, który obwiózł pasażerów kilku innych hoteli zanim trafił w końcu do naszego.
Biuro oszczędza, pakując pasażerów kilku oddalonych od siebie w sporej odległości hoteli - do jednego środka transportu, nic sobie nie robiąc z komfortu podróżowania.
Przed powrotem do Polski zdecydowaliśmy więc o wynajęciu prywatnego busa. Po przylocie do domu złożyliśmy reklamację.
TUI odparło, że za organizację przejazdu jest odpowiedzialna lokalna agencja i ma nasze pretensje z bezpodstawne.
Uważajcie na to biuro, nie wywiązuje się z przyrzeczonych warunków. -
~Gabi / 2021-05-22 16:35Ocena: 2.33 / 5
Na dwa dni przed wylotem anulowali rezerwację tłumacząc to, że hotel się nie otworzył. Zwrot pieniędzy niby w ciągu 14 dni - zobaczymy czy się wywiążą. Nie dali żadnej alternatywnej propozycji, a przy obecnych obostrzeniach covidowych i konieczności wykonania testów z czasowymi wytycznymi, ciężko jest szybko znaleźć alternatywę. Oferty najlepiej kupować przez biuro stacjonarne - z nimi jest przynajmniej kontakt telefoniczny, w przeciwnym wypadku tylko infolinia i odsłuchanie automatu. ZaletyBrakWadyPóki co tylko wady -
~grzes / 2019-07-25 10:45Ocena: 2.33 / 5
Pierwsze i ostanie wakacje z biurem podroży TUI !!!! Gdybym wcześniej przeczytał te opinie nie zdecydował bym się na wyjazd z tym biurem. Obsługa po przylocie MASAKRA -tak naprawdę brak opieki. Wylądowaliśmy w Bułgarii po 4 rano . Po przylocie w bisie na lotnisku obsługa ograniczyła się do rozdania ulotek i bułgarski kierowca rozwoził nas po hotelach i pozostawił samych sobie. Uwaga : na dokumentach dotyczących przebiegu wycieczki jest zamieszczona informacje, że " po przylocie do hoteli zostaną państwo rozwiezieni naszym komfortowym autokarem" to też jest niezły żart z ich strony, bo autobus nie miał nic wspólnego z komfortem. W hotelu byliśmy po godzinie 6:00 - podczas zakupów biuro zapewniało nas, że od razu dostaniemy opaski i będziemy mogli iść na śniadanie , jednakże w hotelu okazało się że wyżywieniem oraz zakwaterowanie mamy od godziny 14:00 i mamy czekać na recepcji z dziećmi bo nie było pokoju dla nas. Zadzwoniliśmy do Warszawy żeby wyjaśnili nam sprawę i przysłali rezydenta aby nam to wytłumaczył - to uzyskaliśmy odpowiedz, że nikt nie zadzwoni do rezydenta bo on nie musi zawsze być kiedy chcemy. Wysłaliśmy sms na nr podany do pilnego kontaktu. Oczywiście odpowiedz była, że mamy dzwonić do Polski na infolinie. -
~Ja / 2023-07-25 13:37Ocena: 2.33 / 5
Złodzieje i oszuści. Nie sprecyzowane oferty wycieczek fakultatywnych. Źle informacje. Reklamacja ? Zapomnij. Wytłumaczą się że wszystkiego . Nigdy nie masz racji. Wczasowicze..... dajcie sobie spokój z Ty biurem podróży. Tragedia. WadyBrak rezydenta na miejscu. Reklamacja za granicą tylko telefonicznie. Każdy mówi co innego. Po powrocie do Polski nie ma szans na odzyskanie pieniędzy. Tylko oni mają rację. -
-
~Jan / 2022-08-25 10:47Ocena: 2.33 / 5
Dostałem pokój o niższym standardzie niż zapłaciciłem. Pomoc telefoniczna niemożliwa-rozmowa na mój koszt 1/2 godziny bez efektu. Sam załatwiłem na drugi dzień zamianę na prawidłowy pokój. Rezydent TUI tylko sprzedaje wycieczki i nie pomaga!!!Reklamacja po powrocie- odpowiedź- nie było skargi!!!!!! Żenada WadyMają nas dalekgdzieś- sprzedać i zostawić -
~jcwoj / 2021-07-08 19:17Ocena: 2.33 / 5
Zamówienie nie doszło do skutku z powodu pandemii. Nie oddało TUI zaliczki, nie odpowiedziało na reklamacje ZaletyZalety były ale teraz to już nie ta sama firmaWadyChęć zysku lub pomniejszenie strat przysłoniły firmie Chęć zatrzymania starych klientów -
~Julka / 2022-04-13 00:25Ocena: 2.33 / 5
Byliśmy w Hotelu Bliss Nada Resort w Egipcie. Totalna porażka. Kubki plastikowe jak naparstki.Robaki w pokojach, mrówki chodzące po umywalce, brudne lustra. Jedyny plus to piękna rafa koralowa przy hotelu. Ale po za tym nic więcej.Barmani opryskliwi , tylko patrzą na napiwki.Brawo dla animatorów!!!! Zaletywspaniali animatorzyWadyobsługa barmanów i plastikowe maluśkie kubki -
~Kacper / 2022-08-08 16:25Ocena: 2.33 / 5
To biuro to kpina ich 4 gwiazdki to 2 co najwyżej . W hotelu 3 dni nie było internetu,ze strony biura reakcja to zwrot 12zl.50groszy na osobę ZaletyNie maWadySłaby kontakt po napisaniu na czacie odpisują po kilku dobrych godzinach -
~Kama / 2021-07-29 21:43Ocena: 2.33 / 5
Tuiowe wakacje miałam. Tui ie wywiązał się w zakresie transportu. Konsultantka kazała zgłaszać reklamacje do firmy transportowej zapominając, ze to oni są odpowiedzialni za podwykonawców. Chcę zgłosić skargę (Karta Frankfurcka przelicza niedopatrzenia organizatora na zwrot części kosztów)- nie ma gdzie. Jedyny kontakt to agencja sprzedaży, od nich natomiast otrzymałam maile zwrotne o urlopie. W 2013 wywalili Tui z Polskiej Izby Turystyki - uzasadnione! Pozostał mi pozew i ostrzeganie innych naiwnych. Zaletyrewelacyjny hotel w Bułgarii, super jedzenie, po prostu idą na rękę turystom (mi zmienili pokój).Wadytransport, zdalni rezydenci, konsultanci - organizacja -
~Katarzyna / 2022-11-01 21:15Ocena: 2.33 / 5
Nigdy więcej nie kupię oferty w biurze podróży TUI. To co przeżyłam w tym roku w lipcu to jakiś koszmar! Mimo, iż przysłali mi na czacie informacje i potwierdzenie dzień przed przylotem na Rodos, że autokar zabierze mnie i córkę do hotelu i ze mamy zapewniony bezpieczny transport, zostawili nas na pastwę losu na lotnisku, twierdząc ze nie ma nas liście! Błagałam, żebyśmy mogły wsiąść z innymi turystami do autokaru, ze zapłacę - nic nie pomogło .. kazali nam iść na taxowke. Obsługa na lotnisku tragiczna, Panie zajmowały się turystą z Niemiec wręcz odskoczyły go w 5, a z nami nie chciały rozmawiać! Po to kupuję wakacje z biurem, żeby moc liczyć na ich pomoc w razie potrzeby, teraz okazało się , jak wyglada opieka TUI. Całe wakacje to dziesiątki telefonów, nerwy i stres ..rozmowy z konsultantami, z których każdy obiecał pomóc! Oczywiście z hotelu nas rownież nie zabrano! Reklamacji nie uznali twierdząc, ze wszystkim wysyłają na czacie takie informacje (?),ale to podobno normalna praktyka w przypadku tego biura.. Nigdy więcej!!! ZaletyBrakWadyNie udzielenie pomocy klientowi, lekceważenie, obsługa poniżej krytyki -
~Kazik / 2023-07-11 11:20Ocena: 2.33 / 5
Wakacje lipiec 2023 Turcja. Sam hotel ok. Choć biuro Tui pomija wiele istotnych szczegółow które są dość istotne. Jak np. dopłata jeśli przyjeżdżasz rano i chcesz korzystać z obiektu (doba od 14), jak również doplata za korzystanie z obiektu jeśli masz wylot wieczorem (wymeldowanie o 12). Mini klub płatny w ofercie nie było o tym wzmianki. Ale to da się jakoś zaakceptować pierwsza oplata to 20 euro, druga 10 euro za godzinę. Najgorsza jest "pomoc" kolsuntanta Tui, porażka. Jeśli się coś dzieje zostajesz sam z problemem. Pani niesympatyczn, nie udzielająca kpmpetentbych odpowiedzi. Goście mają aplikację i na tym się kończy kontakt z Tui. Ostatni wyjazd za pośrednictwem tego biura. ZaletyHotelWadyObsługa Tui. -
~Ktoś / 2022-12-02 19:52Ocena: 2.33 / 5
TUI nie szanuje klientów. Rozpatrywanie reklamacji trwa powyżej ustalonych 45 dni.
-
-
~Lekarz / 2020-03-03 21:24Ocena: 2.33 / 5
Jako lekarz izby przyjęć po kontakcie z pacjentami podejrzanym o infekcję koronawirusem 10 dni przed wyjazdem skontaktowałam się z Biurem Podróży Tui - biuro podróży nie widzi przeciwwskazań do podróży, narażania innych turystów na infekcję. Zasugerowano mi rezygnację - "powinna Pani wiedzieć, co zrobić", ale z poniesieniem kosztów rezygnacji - Tak wygląda wsparcie Tui w walce z koronawirusem - odradzam. Do weryfikacji- rezerwacja 43966427 -
~Leszek / 2019-08-04 21:13Ocena: 2.33 / 5
Witam. W czerwcu 2019r wraz ze znajomymi za pośrednictwem biura TUI wybraliśmy się do Bodrum Turcja hotel Imperial. Hotel, położenie itp w stopniu zadawalającym. Natomiast opieka rezydentów a zwłaszcza pani Karoliny w hotelu Imperial to porażka!!! zero pomocy, zainteresowania, dla niej ważne aby wycieczki sprzedać i na tym koniec. W drugim dniu pobytu sie pokazała i koniec!! zero pomocy przy zameldowaniu czy też przy wymeldowaniu. Nie wszyscy biegle po np angielsku mówią. Wycieczki to przede wszystkim zabranie turystów przez przewodników do ich sympatyzujących sklepów i nagabywanie aby dużo robić zakupów lub knajp, gdzie niby w nich wszystko najlepsze. szkoda, że dwa razy droższe niż w innych. Omijać to biuro takie jest moje zdanie co doświadczyłem. ZaletyHotel, obsługa ok, rezydencji PORAŻKA, po co w ogóle oni tam są????WadyRezydenci do wymiany!!! -
~Leszek / 2021-09-05 18:59Ocena: 2.33 / 5
odwiedziliśmy Hotel Akbulut w Turcji Egejskiej TUI. Hotel ten nie zasługuje na 4 gwiazdki najwyżej na 3. Pokoje otrzymuje się nie zgodnie z zamówieniem, czyli te które są wolne, ponieważ szefostwo organizuje wesela Tureckie i dla nich są lepsze pokoje jak również są ważniejszymi klientami niż my którzy wykupiliśmy wczasy. Jedzenie monotonne zbyt mało kuchni europejskiej. Szefostwo oszczędza na wszystkim nawet na muzyce w ciągu dnia wyjątek jest dla gości weselnych. W dniu wyjazdu o godzinie 12 zabierają opaski ograniczając dostęp do baru. Nie polecam tego Hotelu. ZaletySPAWadyW ciągu dnia nic się nie dzieje, brak rozrywek ograniczanie nawet słuchania muzyki. -
~Lidia / 2021-11-21 14:42Ocena: 2.33 / 5
W sierpniu 2021 r. wpłaciłam zaliczkę na hotel HB w Austrii ( własny dojazd) wraz z ubezpieczeniem w wypadku rezygnacji. W ofercie pojawiły sie ikonki i slogany: ubezpieczenie rozszerzone, zwrot 100% rezygnacja, Now Standard Swiat os. Covid. Kupując hotel w TUI, spodziewałam się podjeścia uwzględniającego obecna sytuacje na świecie, ktora tra juz prawie 2 lata. Jednak niestety, równiez TUI oraz ALLIANZ, nie dostosowały oferty do ew. lockdown. Nie odrobiłam lekcji, nie zpoznałam się z warunkami ubezpiecznia - 56 stron + parę nieczytelnych aneksów.
Nawet, gdy zrezygnowałam 35 dni przed terminem, nie było ŻADNYCH KOSZTÓW PO STRONIE TUI (111) aby TUI czy hotel mógł wystawic ponownie ofertę do sprzedaży.
Zwracam uwagę więc, aby nie ufać, nawet biurom o tzw "dobrej marce", gdyz warunki sprzedaży są korszystne tylko dla biura, które nie jest absolutnie nastawione "zdroworozsądkowo" do klienta, a jednocześnie niznesowo, bez ponoszenia strat.Zaletybrak w tym wypadkuWadybrak zwrotu zaliczki 35 dni przed wyjazdem w wypadku rezygnacji z powodu lockdown w Austrii
strona 17 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »
