Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 930 opinii

2.15 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Julka / 2022-04-13 00:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Byliśmy w Hotelu Bliss Nada Resort w Egipcie. Totalna porażka. Kubki plastikowe jak naparstki.Robaki w pokojach, mrówki chodzące po umywalce, brudne lustra. Jedyny plus to piękna rafa koralowa przy hotelu. Ale po za tym nic więcej.Barmani opryskliwi , tylko patrzą na napiwki.Brawo dla animatorów!!!!
    Zaletywspaniali animatorzy
    Wadyobsługa barmanów i plastikowe maluśkie kubki
  • ~Kacper / 2022-08-08 16:25
    Ocena: 2.33 / 5
    To biuro to kpina ich 4 gwiazdki to 2 co najwyżej . W hotelu 3 dni nie było internetu,ze strony biura reakcja to zwrot 12zl.50groszy na osobę
    ZaletyNie ma
    WadySłaby kontakt po napisaniu na czacie odpisują po kilku dobrych godzinach
  • ~Kama / 2021-07-29 21:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Tuiowe wakacje miałam. Tui ie wywiązał się w zakresie transportu. Konsultantka kazała zgłaszać reklamacje do firmy transportowej zapominając, ze to oni są odpowiedzialni za podwykonawców. Chcę zgłosić skargę (Karta Frankfurcka przelicza niedopatrzenia organizatora na zwrot części kosztów)- nie ma gdzie. Jedyny kontakt to agencja sprzedaży, od nich natomiast otrzymałam maile zwrotne o urlopie. W 2013 wywalili Tui z Polskiej Izby Turystyki - uzasadnione! Pozostał mi pozew i ostrzeganie innych naiwnych.
    Zaletyrewelacyjny hotel w Bułgarii, super jedzenie, po prostu idą na rękę turystom (mi zmienili pokój).
    Wadytransport, zdalni rezydenci, konsultanci - organizacja
  • ~Katarzyna / 2022-11-01 21:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Nigdy więcej nie kupię oferty w biurze podróży TUI. To co przeżyłam w tym roku w lipcu to jakiś koszmar! Mimo, iż przysłali mi na czacie informacje i potwierdzenie dzień przed przylotem na Rodos, że autokar zabierze mnie i córkę do hotelu i ze mamy zapewniony bezpieczny transport, zostawili nas na pastwę losu na lotnisku, twierdząc ze nie ma nas liście! Błagałam, żebyśmy mogły wsiąść z innymi turystami do autokaru, ze zapłacę - nic nie pomogło .. kazali nam iść na taxowke. Obsługa na lotnisku tragiczna, Panie zajmowały się turystą z Niemiec wręcz odskoczyły go w 5, a z nami nie chciały rozmawiać! Po to kupuję wakacje z biurem, żeby moc liczyć na ich pomoc w razie potrzeby, teraz okazało się , jak wyglada opieka TUI. Całe wakacje to dziesiątki telefonów, nerwy i stres ..rozmowy z konsultantami, z których każdy obiecał pomóc! Oczywiście z hotelu nas rownież nie zabrano! Reklamacji nie uznali twierdząc, ze wszystkim wysyłają na czacie takie informacje (?),ale to podobno normalna praktyka w przypadku tego biura.. Nigdy więcej!!!
    ZaletyBrak
    WadyNie udzielenie pomocy klientowi, lekceważenie, obsługa poniżej krytyki
  • ~Kazik / 2023-07-11 11:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Wakacje lipiec 2023 Turcja. Sam hotel ok. Choć biuro Tui pomija wiele istotnych szczegółow które są dość istotne. Jak np. dopłata jeśli przyjeżdżasz rano i chcesz korzystać z obiektu (doba od 14), jak również doplata za korzystanie z obiektu jeśli masz wylot wieczorem (wymeldowanie o 12). Mini klub płatny w ofercie nie było o tym wzmianki. Ale to da się jakoś zaakceptować pierwsza oplata to 20 euro, druga 10 euro za godzinę. Najgorsza jest "pomoc" kolsuntanta Tui, porażka. Jeśli się coś dzieje zostajesz sam z problemem. Pani niesympatyczn, nie udzielająca kpmpetentbych odpowiedzi. Goście mają aplikację i na tym się kończy kontakt z Tui. Ostatni wyjazd za pośrednictwem tego biura.
    ZaletyHotel
    WadyObsługa Tui.
  • ~Ktoś / 2022-12-02 19:52
    Ocena: 2.33 / 5
    TUI nie szanuje klientów. Rozpatrywanie reklamacji trwa powyżej ustalonych 45 dni.
  • ~Lekarz / 2020-03-03 21:24
    Ocena: 2.33 / 5
    Jako lekarz izby przyjęć po kontakcie z pacjentami podejrzanym o infekcję koronawirusem 10 dni przed wyjazdem skontaktowałam się z Biurem Podróży Tui - biuro podróży nie widzi przeciwwskazań do podróży, narażania innych turystów na infekcję. Zasugerowano mi rezygnację - "powinna Pani wiedzieć, co zrobić", ale z poniesieniem kosztów rezygnacji - Tak wygląda wsparcie Tui w walce z koronawirusem - odradzam. Do weryfikacji- rezerwacja 43966427
  • ~Leszek / 2019-08-04 21:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam. W czerwcu 2019r wraz ze znajomymi za pośrednictwem biura TUI wybraliśmy się do Bodrum Turcja hotel Imperial. Hotel, położenie itp w stopniu zadawalającym. Natomiast opieka rezydentów a zwłaszcza pani Karoliny w hotelu Imperial to porażka!!! zero pomocy, zainteresowania, dla niej ważne aby wycieczki sprzedać i na tym koniec. W drugim dniu pobytu sie pokazała i koniec!! zero pomocy przy zameldowaniu czy też przy wymeldowaniu. Nie wszyscy biegle po np angielsku mówią. Wycieczki to przede wszystkim zabranie turystów przez przewodników do ich sympatyzujących sklepów i nagabywanie aby dużo robić zakupów lub knajp, gdzie niby w nich wszystko najlepsze. szkoda, że dwa razy droższe niż w innych. Omijać to biuro takie jest moje zdanie co doświadczyłem.
    ZaletyHotel, obsługa ok, rezydencji PORAŻKA, po co w ogóle oni tam są????
    WadyRezydenci do wymiany!!!
  • ~Leszek / 2021-09-05 18:59
    Ocena: 2.33 / 5
    odwiedziliśmy Hotel Akbulut w Turcji Egejskiej TUI. Hotel ten nie zasługuje na 4 gwiazdki najwyżej na 3. Pokoje otrzymuje się nie zgodnie z zamówieniem, czyli te które są wolne, ponieważ szefostwo organizuje wesela Tureckie i dla nich są lepsze pokoje jak również są ważniejszymi klientami niż my którzy wykupiliśmy wczasy. Jedzenie monotonne zbyt mało kuchni europejskiej. Szefostwo oszczędza na wszystkim nawet na muzyce w ciągu dnia wyjątek jest dla gości weselnych. W dniu wyjazdu o godzinie 12 zabierają opaski ograniczając dostęp do baru. Nie polecam tego Hotelu.
    ZaletySPA
    WadyW ciągu dnia nic się nie dzieje, brak rozrywek ograniczanie nawet słuchania muzyki.
  • ~Lidia / 2021-11-21 14:42
    Ocena: 2.33 / 5
    W sierpniu 2021 r. wpłaciłam zaliczkę na hotel HB w Austrii ( własny dojazd) wraz z ubezpieczeniem w wypadku rezygnacji. W ofercie pojawiły sie ikonki i slogany: ubezpieczenie rozszerzone, zwrot 100% rezygnacja, Now Standard Swiat os. Covid. Kupując hotel w TUI, spodziewałam się podjeścia uwzględniającego obecna sytuacje na świecie, ktora tra juz prawie 2 lata. Jednak niestety, równiez TUI oraz ALLIANZ, nie dostosowały oferty do ew. lockdown. Nie odrobiłam lekcji, nie zpoznałam się z warunkami ubezpiecznia - 56 stron + parę nieczytelnych aneksów.
    Nawet, gdy zrezygnowałam 35 dni przed terminem, nie było ŻADNYCH KOSZTÓW PO STRONIE TUI (111) aby TUI czy hotel mógł wystawic ponownie ofertę do sprzedaży.
    Zwracam uwagę więc, aby nie ufać, nawet biurom o tzw "dobrej marce", gdyz warunki sprzedaży są korszystne tylko dla biura, które nie jest absolutnie nastawione "zdroworozsądkowo" do klienta, a jednocześnie niznesowo, bez ponoszenia strat.
    Zaletybrak w tym wypadku
    Wadybrak zwrotu zaliczki 35 dni przed wyjazdem w wypadku rezygnacji z powodu lockdown w Austrii
  • ~Lodro / 2023-07-07 10:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie dajcie się nabrać na przedpłatę w tui. Oferta jaką otrzymałem od faktycznego czasu pobytu różniła się o 15 godzin, oczywiście na moją niekorzyść. Przylot miał być o 12.00 a był o 17.00 (zamiast po południu do hotelu dotarliśmy w nocy - ok. 23.30).Wylot miał być o 17. 00 a był o 7.00,co oznaczało odjazd autokaru na lotnisko o 4.15.W ten sposób na wyjeździe do Polski w praktyce zaliczyliśmy nieprzespaną noc i właściwie cały efekt wypoczynku był zmarnowany. Reklamacji nie można złożyć przed wyjazdem a regulamin tui jest oczywiście dobry tylko dla tui. Tłumaczenie jakie otrzymałem na infolinii tui sprowadza się tylko do wyjaśnienia, iż wszystkiemu winne są linie lotnicze. Byłoby to tłumaczenie sensowne gdyby nie fakt, iż loty są w całości czarterem tui i to Wynajmujący decyduje o godzinach podróży a nie przewoźnik. Lekceważenie klienta na infolinii jest zauważalne. Klient jest dla tui zerem jak zapłaci i podpisze regulamin (z którego wynika brak możliwości skargi przed i w czasie pobytu) a jak nie zapłaci i nie podpisze regulaminu to po prostu nie jest klientem i na nic się skarżyć nie może.
    ZaletyObsługa w hotelu rezydentki tui.
    WadyLekceważenie klienta. Regulamin usług skrajnie nieuczciwy dla klienta, w istocie umożliwiający oszukanie go i ograniczenie jego praw.
  • ~LOL / 2024-05-22 12:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Jeszcze nie wyjechaliśmy a już nas oszukano. Miła obsługa zakończyła się w momencie wpłaty pieniędzy. Z uwagi na uwarunkowania zdrowotne, wybraliśmy ofertę z porannym wylotem. Zarezerwowaliśmy i opłacili miejsca na dany lot. Nie przeszkadzało to Tui, zmienić lot z porannego na nocny, zmieniając przewoźnika, za nic mając zrobioną rezerwację. Oczywiście na zmieniony lot rezerwacji nie uwzględniono. W ofercie zagwarantowano 14 noclegów, po zmianie wylotu, przyjazd do hotelu zaplanowany jest w godzinach rannych, więc pozostaje tylko 13 noclegów. Latamy już od wielu lat, i zmiana godziny wylotu nie jest mi obca. Nie miałbym uwag o opóźnienie o 2-3 godziny. Zawsze może się coś wydarzyć z przyczyn technicznych. Ale planowa zmiana o 12 godzin, bez poinformowania klientów, mimo zrobionej rezerwacji miejsc, jest delikatnie mówiąc nieprofesjonalne i lepiej nie mieć z takimi "fachowcami" doczynienia. TUI wybraliśmy po raz pierwszy za namową kolegi, teraz wiem że po raz ostatni. Biuo TUI w Wola Park Warszawa.
    Zaletymoże jakieś będą?
    Wadypoziom obsługi jak w głębokim PRL, co innego w ofercie, co innego faktycznie. Samolot nie wiadomo kiedy przyleci z jakich linii i czy w ogóle będzie?
  • ~Magdalena / 2024-05-16 22:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam biura tui podczas składania reklamacji @ zdążyłam wrócić z urlopu a konkretniej odpowiedzi do dziś nie otrzymałam swoich klientów traktują jak zło konieczne nigdy więcej wakacji z tui. Konsultanci zero kompetencji.
  • ~mamasita / 2022-08-11 10:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Podstawowym zarzutem dla biura jest sprzedaż oferty w hotelu 4 gwiazdkowym all inclusive a w rzeczywistości to maksymalnie 2 gwiazdki i to mocno naciągnięte. Hotel Smart Stay Beach w Turcji- po wejściu zapach stęchlizny i kanalizacji, na recepcji trudno porozumieć się w jakimkolwiek języku obcym. Najbardziej rozczarowuje brudna woda w morzu pływające m.in. niedopałki papierosów, tampony, ciek wodny wpływający do morza pełen plastikowych talerzyków butelek jednym słowem syf. Basen przy hotelu zamykany ok. godz. 18, przez 7 dniowy pobyt nie widziałam aby był czyszczony. oferta TUI zawierała w cenie hamman w rzeczywistości to jedno 15 min. wejście do sauny. No i na koniec obsługa i wyżywienie. Pokoje były sprzątane co dziennie lecz bez pozostawienia napiwku, w pokoju córek nie zostawiono ręczników i papieru toaletowego. Posiłki serwowane w formie bufetu wg. mnie to wyłącznie kuchnia lokalna (brak o tym fakcie informacji w ofercie, wiele osób w tym ja nie kupiłabym tej oferty). Podawano najczęściej na kolekcję, która była najobfitsza z posiłków, 2 ciepłe potrawy z mięsem reszta dodatki, jedynie smaczne sałaty i sery, brak owoców po interwencji u rezydenta w 3 dniu pobytu pojawił się arbuz i melon do kolacji. największy problem z wodą butelkowaną, dostaliśmy dwie 0,5 l wody butelkowanej, potem trzeba było uzupełniać te butelki wodą z maszyny (jak ktoś nieopatrznie zostawił w pokoju i została "sprzątnięta" to nie miał dostępu do wody udając się na plażę). Ponadto napoje ciepłe (kawa< herbata) i zimne podawane były w papierowych kubkach lub co gorsze w plastikowych, które następnie były przepłukane pod kranem z bieżącą wodą przez obsługę i wykorzystywane wielokrotnie. Najbardziej rozczarowuje fakt, że Biuro TUI sprzedaje takie oferty bez rzetelnych opisów, wszystkie uwagi zgłoszono na spotkaniu z rezydentem na miejscu, więc biuro powinno posiadać takie informacje. Mam wrażenie że rezydent spotykał się z nami tylko w celu sprzedaży wycieczek fakultatywnych i nie go więcej nie interesowało. Generalnie duże rozczarowanie
    Zaletypiękne widoki
    Wadybrudne morze, serwowanie napojów w plastiku lub kubkach papierowych, wyżywienie regionalne, brak owoców, nierzetelny opis oferty przez biuro TUI.
  • ~Mariola / 2021-12-03 17:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam Biura TUI - totalny brak rezydenta na miejscu. Kontakt na miejscu tylko za pośrednictwem aplikacje, w której rzadko kto odpisuje. Transfer lotnisko hotel dodatkowo płatny, na dodatek na powrocie nikt nas nie odebrał z przed hotelu. Na własny koszt zamawialiśmy taxi. Po złożeniu reklamacji, nie uzyskaliśmy zwrotu poniesionych kosztów (opłaconego transferu TUI oraz kosztów taxi). Obsługa biura bardzo nie miła. Utrudniony kontakt (tylko drogą listowną). Dodatkowo na lotnisku okazało się, że nie ma jednej z osób na liście pasażerów (prze ich pomyłkę). Ponownie zero pomocy z ich strony w tej sytuacji (jedyną osobą pomocną na lotnisku okazał się rezydent z innego biura podróży). Jeżeli chce ktoś bez stresu spędzić swój urlop to totalnie nie polecam biura TUI.
  • ~MARIUSZ / 2022-03-17 16:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Miałem rezerwację na wylot do Meksyku na 27.05.2022 z wykupioną gwarancją ceny. Odwołali mi wczoraj bez żadnego rozsądnego uzasadnienia. Jest to już trzecia anulowana rezerwacja dotycząca mojej osoby w okresie ostatnich 18 miesięcy. Już więcej u nich nic nie kupie i namawiam innych do rezygnacji z TUI.
    Zaletybrak
    Wadycałokształt
  • ~Martyna / 2022-05-25 19:46
    Ocena: 2.33 / 5
    Organizator miesiąc przed wylotem zmienia godzinę lotu z 11 rano na 21, co dla rodzin z małymi jest nie do zaakceptowania. Nie wspominam już o straconym dniu. Pani z infolinii nie zrobiła nic aby nam pomóc. To nasza ostatnia podróż z biurem TUI.
    Zaletycena
    Wadyobsługa
    zmiany
  • ~Marzena / 2021-07-25 23:14
    Ocena: 2.33 / 5
    Ostrzegam wszystkich przed zakupem wycieczek przez to biuro. Aplikacja nie działa, oprócz informacji o dodatkowych wycieczkach, nie ma tam żadnych informacji. Jutro mam wylot do Polski, nie mam żadnych danych dotyczących autokaru. Pozostało radzić sobie samemu. Beznadziejne biuro.
    ZaletyBrak
  • ~mateusz / 2022-06-14 13:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Początkiem lutego rezerwując wakacje w jednym z hoteli na Majorce przy zatoce alkudyjskiej, piękne miejsce w bardzo korzystnej cenie, dnia dzisiejszego 14.06.22 dzwoni do mnie pani z biura, w CZERWCU, że niestety ten hotel jest niedostępny i może zaproponować coś innego. W ofercie dostałem przeciwność tego co zarezerwowałem, w totalnie innym miejscu z hotelem na hotelu w znacznie wyższej cenie. A jedyne co usłyszałem od Pani na infolinii było, że musze się dostosować do cen i rekalkulacji.
  • ~Mazi / 2022-09-13 11:18
    Ocena: 2.33 / 5
    NIE POLECAM TUI!
    Wszystko jest fajnie do momentu pojawiania się problemów.
    Wykupiliśmy wycieczkę do Bułgarii. Pierwszego wieczoru miał przyjść rezydent opowiedzieć co nieco o miejscu. Nikt nie przyszedł. Rezydentkę widzieliśmy przez 2 minuty w autokarze kiedy liczyła ludzi do odjazdu. Zostawili nas samych na pastwę losu bez żadnych informacji.
    Wiedzieli gdzie wysyłać informacje o wycieczkach fakultatywnych ale nie wiedzieli gdzie poinformować ludzi o mocno opóźnionym locie. I tu przechodzimy do sedna.
    Podróż powrotna - transfer z hotelu o 21.05. Lot miał być o 23.50 z Burgas do Katowic.
    Do 23.00 staliśmy wielką grupą jak debile na lotnisku czekając na odprawę mimo że już wtedy było wiadomo że lot się nie odbędzie o czasie. Pani w informacji nie wiedziała nic prócz tego że lot jest opóźniony i czekamy na poprawę pogody w Gdańsku.
    Znaleźliśmy dwie polskie rezydentki TUI na lotnisku czekające na ten lot z Gdańska, które nie wiedziały nic o opóźnieniu samolotu. Dowiedziały się od nas. Miały uzyskać informacje co się tam dzieje, kiedy mamy szansę na wylot i co dalej z nami będzie.
    Na infolinii też nikt nic nie wiedział. Przy każdym telefonie odbierająca pani "właśnie się dowiedziała że lot opóźniony i nic nie wie". Kłamliwa dziunia opowiadała bajki że poprzednia pani która odbierała tel 20 min temu już skończyła zmianę, mimo że tamta mówiła że dopiero ją zaczęła. Okazało się że każda z 3 czy 4 rozmów telefonicznych odbyła się z tą samą kobietą, która za każdym razem "właśnie się dowiedziała". TUI kompletnie nas olało. Ludzie spali z dziećmi (w tym z noworodkami) na podłodze lotniska. Bez jedzenia ani wody. Pani z infolinii przez 4godziny nie umiała się dowiedzieć czy otrzymamy jakąkolwiek pomoc chociażby w postaci wody na lotnisku bo musiała zapytać "GÓRY", która najwyraźniej spała smacznie w ciepłym łóżku. Są kompletnie nieprzygotowani na takie sytuacje!!
    Stacjonarna pani z TUI - Pani Grażyna, uciekła od ludzi kiedy zaczęli zadawać pytania. Potem już żadna z pań nie była do znalezienia, schowały się obie.
    W końcu ok godziny 3 w nocy jeden z zagranicznych panów z TUI skierował nas do Fraportu, który odpowiedział na wszystkie pytania oraz zapewnił jedzenie i picie po odprawie oraz poinformował kiedy odbędzie się lot.
    O 3.20 tui łaskawie przysłało SMS o treści "niestety państwa samolot jest opóźniony. Planowany odlot o 5.40" - to jest jakiś żart.
    NIGDY WIĘCEJ NIGDZIE Z TUI!
    ZaletyBrak zalet
    WadyWszystko! Obsługa klienta i pomoc to jakiś nieśmieszny żart!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1044
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 930
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 536
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 198
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 40
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960