Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 957 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.14

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maja / 2023-11-19 09:53
    Ocena: 2.50 / 5
    Wycieczka broni się jedynie jakością hotelu i krajobrazami. Organizacji i opieki nad praktycznie brak. Bardzo słaby kontakt, możliwy był własciwie tylko przez rodzinę w Polsce. Wykupiona wycieczka fakultatywna nie odbyła się, bo nie przyjechał po nas autobus, zwrot pieniędzy nastapił dopiero po dwóch reklamacjach, kilku telefonach, trzy miesiące ponwycieczce. Słowo "przepraszam" usłyszałam 2 razy i to wcale nie wtedy, kiedy czekaliśmy na autobus 1,5 godziny w 35 stopniowym upale. Wg TUi wycieczka sie nie odbyła, bo staliśmy w złym miejscu (takie było podane na voucherze). Nie polecam,nastepnym razem skorzystam z innego biura.
    ZaletyW Polsce pracownicy odbierają telefony raczej bez problemów. Aczkolwiek to chyba nie zaleta, tylko tak powinno być bez łaski. Innych zalet nie widzę. Bo hotel, samolot, jedzenie i krajobrazy to nie zasługa TUi.
    WadySłaby i bezproduktywny kontakt z obsługą w czasie wycieczki.
    Trzy miesiące oczekiwania na zwrot pieniedzy za wycieczkę fakultatywną. W regulaminie jest zapis o 45 dniach roboczych na rozpatrzenie sprawy. Od strony klienta deamat po prostu.
  • ~~Wa / 2022-07-28 12:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Biuro sprzedaje pobyt w hotelu 5 gwiazdkowym, a po przylocie okazuje się, iż hotel lokalnie posiada 4 gwiazdki. Jednak najgorszy okazał się powrót do domu…. Biuro nie zorganizowało transportu z hotelu na lotnisko, a był on opłacony podczas zakupu wycieczki, kiedy pracownicy zostali poproszeni o rozwiązanie sytuacji, odpowiedź brzmiała następująco: „nie możemy nic zrobić, proszę wezwać taksówkę i starać się o zwrot kosztów transportu” .Biuro nie wysyła informacji SMS z godzinami odjazdu, a żeby dowiedzieć się co, gdzie i kiedy, zostałyśmy obciążone dodatkowymi kosztami. Najgorsze biuro z jakim do tej pory podróżowałam.
  • ~Agnieszka / 2021-12-07 10:44
    Ocena: 2.33 / 5
    To nie był mój pierwszy raz z Tui,lecz napewno ostatni.
    Rezerwacji dokonywałam w 2020 roku,lecz z uwagi na sytuację pandemiczna byłam zmuszona przesunąć na kolejny rok. Zmieniłam również kierunek ( miałam wykupioną opcję bezkosztowej wieolrazowej zmiany rezerwacji w obrębie lata '21)
    Kierunek wybrany ostatecznie to Sycylia. W aplikacji były umieszczone wszystkie dane,rezerwacji oraz wykupiony transfer.
    Po przylocie na lotnisku zostaliśmy całkiem sami,brak jakiegokolwiek transferu. Oczywiście brak również rezydenta,bo takowych Tui nie posiada. Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. Czat również porażka. Po mniej więcej 2 godzinach udało się dodzwonić,konsternacja co z nami zrobić. Kazano nam wziąć taxi , rachunek i jechać do hotelu (100 km od lotniska -140 euro). Tak też zrobiliśmy. I od tej pory były tylko schody jeśli chodzi o komunikację z biurem. Natychmiast wysłałam reklamację z rachunkiem na wskazany adres mailowy i cisza. Próbowano nam wcisnąć, że transfer nie był wykupiony. W aplikacji zniknęła opcja wykupionego transferu. O powrotny z hotelu na lotnisko oczywiście nie było mowy. Powrotny transfer zapewniła nam Itaka w gratisie!!
    Po powrocie z urlopu zaczęłam dalszą walkę o zwrot przynajmniej kosztów taxi. Po 3,5 miesiącu sukces! Jest zwrot!! Ale zero przeproszenia za zaistniałą sytuację,za ich błąd i za brak powrotnego transferu. Nie wspomnę ile to mnie nerwów kosztowało w trakcie urlopu.
    Tui- odradzam wszystkim znajomym,nie tak powinni być traktowani klienci!
  • ~Agnieszka / 2022-07-15 17:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Jesteśmy zażenowani podejściem biura Tui do klienta. Sprzedać wycieczkę? Ok. Jakieś informacje? Nie bardzo. Mieć klienta w poważaniu? Oczywiście.
    Nie zostaliśmy poinformowani o dość wysokim podatku turystycznym płatnym na miejscu. Co by było jakbyśmy polecieli bez gotówki? Koczowali byśmy pod hotelem?
    Nie zostaliśmy poinformowani że aby wejść na pokład samolotu musimy mieć wydrukowaną i wypisaną deklaracje o covid. Co jakbyśmy sami tego nie doczytali i w ostatniej chwili nie wydrukowali? Zostalibyśmy na lotnisku?
    Szkoda czasu i nerwów na to biuro. Ostatni raz je wybraliśmy.
  • ~Agnieszka / 2023-07-12 15:05
    Ocena: 2.33 / 5
    Dzień Dobry
    do tej pory korzystaliśmy zawsze z wycieczek w TUI niestety obsługa oraz oferty w tej chwili bardzo się różnią od tego co TUI oferuje na swojej stronie. nidgy wcześniej nie zadżyło się aby pokój nie był dostępny a tutaj zonk po przyjeździe pokój dostępny o godz. 14 ale jak zapacisz 30 euro to pokój jest w ciągu kilki minut. Brak rezydenta na miejscu Pan który przyjechał na spotkanie stwierdził, że nie jest rezydentem on tylko przyjechał sprzedać Nam wycieczki. Niestety albo stety ludzie myslą logicznie i nie dali zarobić TUI. Wynegocjowane warunki w hotelu w pakiecie all inclusive marne żeby nie powiedzieć fatalne - pakiet all inclusive co zawiera 3 posiłki dziennie (brak przekąsek pomiędzy, choć hotel oferuje pobyt z dziećmi), jedna kawa dziennie do śniadania, za resztę trzeba zapłacić, alkohol nie do wypicia a w dodatku drinki w barze podają dzieci. TUI obudź się bo chyba zaczniesz tracić klientów.
    ZaletyBrak
  • ~Aleks / 2023-08-04 12:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Podpisałam umowę o wycieczkę do Turcji w lipcu 2019, następnego dnia wpłaciłam zaliczkę potem 2 dni później napisałam rezygnację a wycieczka miała być dopiero w grudniu 2019. Kontaktowałam się z Biurem Rzecznika Konsumenta i zostałam poinformowana, że zwrot naliczki mi się należy ponieważ zerwałam umowę na conajmniej 45 dni przed wyjazdem i jeszcze nie minęło 14 dni od podpisania umowy. Jest 2023 a ja nadal nie otrzymałam zwrotu zaliczki. Na obsłudze klienta jestem zlewana co chwilę odpisuje inny konsulant i tak od paru lat.
    ZaletyZero
    Wady- brak przypisanego jednego konsultanta do sprawy
    - nie działania zgodnie z prawem cywilnym
  • ~Aleksandra / 2023-03-14 17:03
    Ocena: 2.33 / 5
    Byliśmy z mężem na Seszelach od 1- 11 grudnia 2022. Seszele piękne i hotel nie najgorszy. Niestety, na lotnisku Okęcie w W- wie przeżyliśmy szok na całego. Okazało się, że ani Biuro TUI, ani konsultant w drodze mailowej nie powiadomili nas o konieczności załatwienia jeszcze w Kraju ( na ok 72 godziny przed wylotem) ważnych dokumentów wymaganych na Seszelach. Szczęśliwym " Zbiegiem " Okoliczności tuż za rogiem na lotnisku jest firma Global Airline Services, która takie sprawy załatwia. Szkoda tej nerwówki, można było grzecznie i dokładnie klientów w mailu poinformować , ze to takie ważne!!! Kosztowało nas to tylko dodatkowo 1700 złotych no i do końca nerwy, bo pani pracująca w w/w firmie gwarancji powodzenia dać nie może. Po nas wpadła jeszcze jedna para szczęśliwców z TUI- cudem zdążyli na samolot. Potem na Seszelach była kolejna para z Katowic, która miała taki sam problem jak my. Skandal powiecie? Otóż to jest chyba norma w TUI. Wstyd? Gdzie tam ! Oczywiście dostałam zero odpowiedzi na moje maile i listy.
    ZaletyPiękne Seszele i hotel Berjaya fajny
    Wadydługi okres oczekiwania na pokój ( Ok 4- 5 godzin) no i ten skandal na lotnisku
  • ~Andrzej / 2020-02-12 19:05
    Ocena: 2.33 / 5
    Brak opieki rezydenta w hotelu. Jedyny kontakt z rezydentem był na początku, gdy przyjechał by sprzedać wycieczki. Żadnych innych informacji. Tui zostawia swoim klientom tylko numery do Polski i e-mail. Gdy nie przyjechali po nas na wykupioną wycieczkę, informację o jej anulowaniu dostaliśmy SMS-em dopiero po dwóch dniach pomimo licznych prób kontaktu z TUI.
    ZaletyDuży wybór ofert.
    WadyNie interesują się klientem. Brak kontaktu z rezydentem. W przypadku potrzeby pilnej pomocy, jedynie można się kontaktować z biurem w Polsce i liczyć, że ktoś zareaguje. Nie polecam tego biura.
  • ~Andrzej / 2021-03-11 13:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Przestrzegam , przed zakupem imprez First Minut z ubezpieczeniem od rezygnacji w tym biurze.
    Kupjac rok wczesniej impreze oczywiste jest , ze wykupuje sie ubezpieczenie kosztow rezygnacji, nastepnie po kilku miesiacach czekania na wymnarzony urlop, TUI odwołuje sobie impreze ale kosztow rezygnacji nie zwraca,poniewaz traktuje je jako polise OC,Zanim cokollwiek kupicie Panstwo w TUI z dalekim terminem realizacji dwa razy sie zastanówcie, Praktyki postepowania z kientem jak w PRL, obsługa opryskliwa , zenujaco arogancka.

    pomimo ładnej strony internetowej i zachecajacych ofert , buiro nalezy do aroganckich i złodziejskich firm.
    Nie polecam.
    Andrzej W.
    ZaletyŁadna strona internetowa, manipulujaca klientami
    WadyRealizacja usługi, arogancja i złodziejskie praktyki
  • ~Andrzej / 2021-11-16 14:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Byliśmy wieloletnimi klientami TUI. To czego ostatnio doświadczyliśmy jest przerażające. Całkowity brak empatii, zero dbałości o klienta, niechęć podjęcia najmniejszego wysiłku by pomóc. 15 listopada po południu żona zrobiła rezerwację (całkowicie opłaconą) w biurze TUI w Jankach pod Warszawą na tygodniowy pobyt w Dubaju (rozpoczynający się 28 listopada). Wieczorem tego dnia przeczytaliśmy, że wymogiem przekroczenia granicy Zjednoczonych Emiratów Arabskich jest minimum 6-miesięczna ważność paszportu od daty przylotu. Żony paszport niestety będzie miał tylko 4 miesiące. Następnego dnia rano, żona pojechała do punktu TUI by przesunąć ten wyjazd o parę tygodni. Nic z tego. Konsultantka powiedziała, że ona tego nie może zrobić. Skontaktowała się telefonicznie ze swoją/im przełożoną/ym i uzyskała podpowiedź - postępuj zgodnie z regulaminem. Oznaczało to, że przy natychmiastowej rezygnacji z wyjazdu, tracimy 60% zapłaconej ceny. Najsmutniejsze w tym wszystkim jest to, że tak naprawdę w tej firmie nikogo nie obchodzi, że ten klient już nigdy do nich nie zapuka.
  • ~Andrzej / 2023-06-03 19:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Hotel DOT Evrika Beach Club w Słonecznym brzegu./ oferta nr 53475127/ Pobyt 26-05-2023 do 2-06.2023 opcja premium all inclusive.
    W ofercie miała być codzienna muzyka na zywo, pokazy , wieczory taneczne , dyskoteka dla dorosłych. Dlatego wybraliśmy ten hotel.
    Niestety nic z tego nie odbyło się. Przy pogodzie to pól biedy ale 2 dni padało i kompletnie nie było co z soba zrobic w hotelu poza mozliwoscia picia drinkow.
    Cena wysoka 3500 od osoby. Dodatkowe opłaty za rezerwacje miejsc w samolocie. Brak opieki rezydenta dla Polaków.
    Rezydent tui był dla Anglikow i Niemców. My tylko kontakt przez aplikacje.
    Zmieniono nam godzinę wylotu na 20.00 co wiązało się z dopłata do pokoju na miejsce ok 300zł
    Zalety-Własna plaża bezpłatna lecz nie mieszczaca wszystkich chetnych,
    - duże pokoje ale z mała ilością gniazdek elektrycznych
    - dobry serwis hotelowy
    - dla dzieci zjezdzalnie i baseny oraz animacje
    Wady-brak zgodności z ofertą tj, brak muzyki na zywo , wieczorów tanecznych oraz rozrywki dla dorosłych
    - Hałas przy basenie od glosnej muzyki i krzyku dzieci
    - restauracje nie przystosowane do tak duzej ilosci gosci niesmowitu tłok i problem ze znalezieniem miejsca do
    posiłk
    - zmiana godziny wylotu na póżniejsza niz w ofercie.
  • ~Anna / 2023-08-14 12:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Po raz pierwszy kupiłam wycieczkę w TUI no i po raz ostatni. Przede wszystkim brak rezydenta na miejscu - człowiek po wylądowaniu jest zdany tylko na siebie. Osoby, które nie potrafią rozmawiać w języku angielskim mają ogromny problem. Po wylądowaniu w Antalyi i czekaniu 2.5h na bagaż szukanie tego autobusu, który Nas zawiesie do hotelu (trwali to jakies 20 minut). Ponadto w ofercie wycieczki transfer miał trwać około 2h trwał 2h20minut! Totalne nieporozumienie. Oczywiście obowiązkowa przerwa na zakupy! Transfer powrotny 2h z czego 1h ściągnie ludzi z Hoteli i 1h do lotniska. Nie polecam tego biura! Brak pomocy na miejscu w hotelu przy meldunku.
    Wady- zły opis hotelu
    - zakłamany czas transferu
    - brak rezydenta na lotnisku
    - brak rezydenta w hotelu
  • ~Babara / 2022-10-11 09:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Przez 10 lat latałam na wakacje z TUI ale z Wielkiej Brytanii.Już słyszałam to wielokrotnie ,jaka jest ogromna różnica ale nie chciałam wierzyć dopóki sama się nie przekonałam .Hotel 5-cio gwiazdkowy i All inclusive nie wiele miało wspólnego z przedstawioną ofertą .Przedstawicielka TUI która spotkała się z nami dzień po przylocie, oprócz oferowanych wycieczek, nie zapoznała nas z niczym. Nie jestem osobą wymagajacą ale jest to przykre ,że Polacy którzy potrzebują sporo wyrzeczeń aby pojechać na wczasy są traktowani jak drugi sort. Odpowiedź jest prosta na pytanie.....dlaczego tam nie było np.Anglików?....ponieważ angielskie TUI przenigdy nie wysłałoby swoich klientów do takich warunków ,a All inclusive to był żart.
  • ~Banandzi / 2021-08-17 21:21
    Ocena: 2.33 / 5
    Malta, na miejscu okazało się, że trzeba zapłacić za klime, brak informacji w ofercie, balkon... mamy pokój bez balkonu z widokiem na śmierdzące patio. Biuro nie pomogło, płać i płacz. Hotel Cardor, nigdy więcej!!!
    ZaletyDobre jedzenie.
    WadyŚmierdzi w pokoju petami, brak balkonu, obsługa dramat, płatna Klima
  • ~Bea / 2024-08-12 08:09
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo zawiodłam się na biurze TUI .Wykupiłam.oferte wpłaciłam zaliczkę za 2 godz anulowano mi wyjazd bez podania przyczyn .Brak kontaktu na infolinii z konsultantami linia telefoniczną nieczynna . Czat to.lakoniczne informacje typu skladac reklamacje zwrot zaliczki muszę czekać 14 dni .Nieprofesjonalne podejście irytuje podejście do klienta a raczej brak kontaktu .Nie polecam .
    ZaletyBeak
    WadyNieprofesjonalna obsługa brak szacunku dla klientów lakoniczny czat bez wyjaśnień
  • ~Beta / 2024-04-02 16:13
    Ocena: 2.33 / 5
    NIE POLECAM!!!! Oszukują. Mieliśmy otrzymać określoną kwotę zwrotu za nieudaną wycieczkę fakultatywną, dopełniliśmy wszelkich formalności (wypełniliśmy przesłany przez TUI druk) i otrzymaliśmy tylko połowę obiecanej kwoty. Biuro nieudolnie tłumaczy się, że umowy zawarte na miejscu z rezydentem TUI nie stanowią części umowy o udziale w imprezie turystycznej. Zatrważające jest to, że najpierw przyznali pewną kwotę a potem się z niej wycofali - kompletny brak profesjonalizmu!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadybrak profesjonalizmy
  • ~Beti / 2022-08-19 23:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Wróciliśmy wczoraj z Turcji, pierwszy raz lecąc z TUI. Pierwszy i ostatni raz.
    Hotel, oferta wszystko zgodnie z opisem, ale obsługa TUI..

    Tu nie ma rezydenta, tylko jakaś kretyńska aplikacja, która co chwile nie działała.
    Po przylocie do Turcji, mieliśmy mieć zapewniony transport. Nie było nas na żadnych listach, więc z biegu dopisali nas do autobusu który nie istniał. Rezydenci nas przyjmujący po polsku potrafili powiedzieć: "Dzień dobry. Jaki hotel?" i na tym koniec, po angielsku nawet nie wspomnę. Sami wyblagalismy od jakiegoś Turka wiozącego innych gości z TUI żeby nas zabrał i wtedy z łaski swojej obcojęzyczny pracownik TUI dopisał nas długopisem na listę.

    Pisząc coś na aplikacji otrzymywałam odpowiedzi po kilku godzinach, wcale lub na następny dzień. To jest bieżącą obsluga?

    Przy powrocie wcale nie było łatwiej, informacje o której podjedzie po nas autobus dostaliśmy po godzinie 23 poprzedzającego dzien wyjazdu. Dodam że wyjazd miał być rano wiec fajnie sie dowiedziec kilka godzin wczesniej. TUI tlumaczylo się oczywiście problemem z apliakcją. Po 5 telefonach do TUI, 5 smsach i 5 zapytaniach na czacie - godzina się pojawiła. Odbierani byliśmy pierwsi więc 120 kilometrów, jechaliśmy ponad 4 godziny!

    Lata jeździłam z Itaką i z Itaką dalej będę jeździć. Nigdy więcej TUI.
  • ~Darek / 2021-12-21 22:59
    Ocena: 2.33 / 5
    Moim zdaniem jest to złodziejska firma i myślę że pracownicy działu obsługi klienta dostają prowizję uzależnioną od wysokości wyłudzonych pieniędzy od klientów. Za przykład niech posłuży dzisiejsza próba naciągnięcia mnie na wyższe koszty zakupu oferty w biurze TUI w galerii Korona w Kielcach. W dniu dzisiejszym zgodnie z zakupioną ofertą miałem dokonać płatności 2 raty za zakupioną wycieczkę do hotelu Maraya w Marsa Alam, ale postanowiłem skorzystać z obiecanej w warunkach umowy możliwości jednokrotnej zmiany oferty i zamiast wycieczki dla dwóch osób +dziecko wybrałem ofertę dla dwóch osób dorosłych i dwojga dzieci. Po 20 minutach rozmowy za pośrednictwem Internetu z biurem obsługi pracownica biura TUI w Kielcach zaproponowała mi możliwość zamiany oferty na wybrany hotel w interesującej mnie konfiguracji za kwotę 14.030 zł, tymczasem identyczna oferta na stronie tui.pl wyniosła kwotę 11.992 zł. Ta propozycja, którą pracownica TUI nazwała niezwykle atrakcyjną, wychodzącą w stronę klienta była droższa o 2.038 zł od aktualnej oferty oraz o prawie 368 zł gdybym zdecydował się na zakup nowej oferty (11.992 zł) oraz przepadek całkowity zapłaconej wcześniej zaliczki pierwszej raty (1670 zł). W taki sposób pracownicy firmy TUI realizują obiecaną możliwość zmiany oferty. Jest to ewidentna próba oszustwa pod płaszczykiem wyjścia klientowi na przeciw. Często korzystam w różnych biur podróży i taka sytuacja nie zdarzyła w żadnym innym biurze, np Coral travel, Rainbow i poziom obsługi w tych biurach moim zdaniem jest diametralnie wyższy niż w firmie TUI, którą oceniam jako najgorzej obsługującą klienta firmę na krajowym rynku, która posuwa się nawet do oszustw. Zresztą z moich doswiadczeń wynika, że firma doi klientów na każdym możliwym miejscu, np. podczas wycieczek rola rezydenta ograniczyła się jedynie do sprzedaży wycieczek gdzie całe pierwsze spotkanie rezydenta z klientami firmy TUI w hotelu podczas dwóch pobytów w hotelach w Egipcie dotyczyło tylko i wyłącznie sprzedaży wycieczek. Spotkania z rezydentami innych biur podróży również w hotelach w Egipcie poza sprzedażą wycieczek dotyczyło szeregu ważnych spraw dla turystów podczas pobytu na wypoczynku, na co ci rezydenci przeznaczali sporo czasu. Moim zdaniem firma TUI z takim podejściem do klienta polegającym na maksymalnym jego "zgoleniu", nie zasługuje na zaufanie klientów i jest to moja ostatnia wycieczka z tym biurem podróży. Na rynku jest sporo innych firm które szanują klientów i które nigdy do takich nieuczciwych praktyk jakie prowadzi firma TUI nie posunęły by się. Moim zdaniem najlepszą z tych firm jest Coral Travel. Nie dajcie się wydoić firmie TUI.PL
    WadyMoim zdaniem zachowanie pracowników TUI można oceniać w kategorii oszustwa i naciągania klientów
  • ~Emi / 2022-11-10 18:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Wyjazd 2022 Turcja. Nie nabierajcie się na dodatkową opłatę oferowana przez biuro dotycząca „Lepszego pokoju” !!!!!! W hotelach oferowanych przez to biuro nie ma czegoś takiego a zazwyczaj Polacy z biura otrzymują pokoje na I piętrach z widokiem na recepcję lub w pobliżu stołówki gdzie śniadania są od wczesnych godzin !!!!
    WadyOferta hotelowa. Ie ma odzwierciedlenia tego co na miejscu. Polecam uaktualnić warunki panujące w hotelach !!!
  • ~Eugeniusz / 2022-07-15 11:09
    Ocena: 2.33 / 5
    1 lipca wróciliśmy po 2-tygodniowym pobycie na Djerbie. Pracownicy TUi po raz kolejny zrobili wszystko, żeby nigdy więcej nie jechać z tym biurem. W skrócie: po przylocie na lotnisko ponad 2 godziny (w środku nocy) czekaliśmy w autobusach na kolejne samoloty z polski (było ich łącznie pięć). Czas przejazdu do naszego hotelu 35 minut - czas oczekiwania na transfer 2 godziny 10 minut. Pozostawię bez komentarza reakcje i zachowanie rezydentki TUi na pytania oczekujących. Aplikacja MyTui i kontakt z biurem W Warszawie to kompletna porażka która zmusiła nas do wykupienia wycieczek u miłej i uczynnej rezydentki biura konkurencyjnego. Nigdy więcej z TUi.
    ZaletyBrak
    WadyTransfer z lotniska do hotelu oddalonego kilkanaście kilometrów 2 godziny 45 minut.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1064
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 957
Rainbow Tours
Ocena: 2.23, ilość opinii: 547
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 209
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 173
Grecos
Ocena: 2.61, ilość opinii: 65
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4811
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4580
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4023
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3112