Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 957 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.14

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Lukasz / 2023-07-04 15:08
    Ocena: 2.67 / 5
    odzić do recepcji i zgłaszać problem z zamkiem. Następnie jesteśmy tutaj już czwarty dzień i klimatyzacja tak jak nie chodziła tak nie chodzi. Nikt się tym nie przejmuje. Pani która sprząta pokój wymieniła jedynie ręczniki i sobie poszła. Co do animatorów i płazy- czy tutaj są w ogóle jacyś animatorzy???! Jedna pani czekała cały dzień na aerobik w wodzi no i się nie doczekała. Nikt się nikim tutaj nie zajmuje. Jedyna animatorka jaka buła przez ostatnie 4 dni to jakaś pani z synem którzy puszczali piosenki na telefonie i się cieszyli do siebie. Przysięgam - obłęd. Leżaki w koszmarnym stanie, popękane, brudne - nikt o to nie dba. Ostatnia kwestia to jedzenie. Dla mnie dramat dla innych smaczne a dla jeszcze innych tragiczne. Opinie różne ale opisze co można zjeść i kiedy. Ma śniadanie wiecznie jeden rodzaj martadeli i jeden rodzaj salami. Do tego jeden rodzaj sera . Idąc dalej codziennie ten sam boczek plus sucha jajecznica jąkała sadzone i …. To by było tyle. Do tego naleśniki i już naprawdę starczy. NIC WIĘCEJ!!!! Jesteśmy w Hiszpani a tutaj nawet owoca żadnego nie dadzą. Dla mnie szok. Obiad wyglada podobnie z l ze do wyboru jest albo pałka z kury albo jedna kostka żeberka . Do tego sałata pomidor ogórek jakieś sosy trochę makaronu i … koniec. Aha rano napoje gazowane są wyłączone wiec nawet nie ma jak wody sobie uzupełnić bo i wodę trzeba sobie kupić a później tankować z automatu. No i czy to są faktycznie uda w wakacje!!!???? Pierwszy raz w takim syfie jestem . Jak ktoś chce to zdjęcia i info na priv zapomniałem dodać ze tych dusznych pokojach nie ma wody i wodę trzeba sobie samaeu kupić a później napełniać. Czy to są faktycznie wymarzone wczasy?
    ZaletyBrak zalet
    WadyPrawie wszystko
  • ~Lukasz / 2023-07-04 15:18
    Ocena: 2.67 / 5
    Opinia dotyczy ofert z TUI hotel SBH monica Royal Beach Lanzarrotte . Zacznijmy od początku. Już na samym starcie dostaliśmy jedna kartę która wiecznie sprawiała problem z otwarciem drzwi. Trzeba było chodzić do recepcji i zgłaszać problem z zamkiem. Następnie jesteśmy tutaj już czwarty dzień i klimatyzacja tak jak nie chodziła tak nie chodzi. Nikt się tym nie przejmuje. Pani która sprząta pokój wymieniła jedynie ręczniki i sobie poszła. Co do animatorów i plazy - czy tutaj są w ogóle jacyś animatorzy???! Jedna pani czekała cały dzień na aerobik w wodzie no i się nie doczekała. Nikt się nikim tutaj nie zajmuje. Jedyna animatorka jaka była przez ostatnie 4 dni to jakaś pani z synem którzy puszczali piosenki na telefonie i się cieszyli do siebie. Przysięgam - obłęd. Leżaki w koszmarnym stanie, popękane, brudne - nikt o to nie dba. Ostatnia kwestia to jedzenie. Dla mnie dramat dla innych smaczne a dla jeszcze innych tragiczne. Opinie różne ale opisze co można zjeść i kiedy. Na śniadanie wiecznie jeden rodzaj martadeli i jeden rodzaj salami. Do tego jeden rodzaj sera . Idąc dalej codziennie ten sam boczek plus sucha jajecznica i jajka sadzone i …. To by było tyle. Do tego naleśniki i już naprawdę starczy. NIC WIĘCEJ!!!! Jesteśmy w Hiszpani a tutaj nawet owoca żadnego nie dadzą. Dla mnie szok. Obiad wyglada podobnie z l ze do wyboru jest albo pałka z kury albo jedna kostka żeberka . Do tego sałata pomidor ogórek jakieś sosy trochę makaronu i … koniec. Aha rano napoje gazowane są wyłączone wiec nawet nie ma jak wody sobie uzupełnić bo i wodę trzeba sobie kupić a później tankować z automatu. No i czy to są faktycznie uda w wakacje!!!???? Pierwszy raz w takim syfie jestem . Jak ktoś chce to zdjęcia i info na priv zapomniałem dodać ze w tych dusznych pokojach nie ma wody i wodę trzeba sobie samaeu kupić a później napełniać. Czy to są faktycznie wymarzone wczasy.
    ZaletyBrak
    WadyCała masa.
  • ~M. A. R. T. A / 2021-06-25 11:46
    Ocena: 2.67 / 5
    Z TUI bylismy na kilku wycieczkach, wcześniej nie mielismy żadnych zastrzeżeń. W tym roku niestety to sie zmieniło. Wybralismy sie na Djerbe. Wybralismy kilka opcji które nas interesuja po czym wybralismy sie do biura. Wycieczka, ktora wybralismy na stronie internetowej byla o 1000 zl tańsza niz końcowa cena w biurze. W ofertach przedstawiamych na stronie nie ma wliczonego np. Transferu z hotelu (zawsze byl, teraz trzeba dopłacać). Ok zgodzilismy sie poniewaz wybrany hotel byl bardzo ladny, pokoje duze w nowoczesnym stylu. Niestety po przybyciu na miejsce pokoj wygladal zupelnie inaczej niz w ofercie. Łazienka byla w fatalnym stanie, nie wiem z jakiego hotelu byly zdjecia w ofercie ale bankowo nie z naszego. W hotelu byla przemila obsluga i animatorzy i tylko to sklonilo nas do nie skladania reklamacji na miejscu. Oczywiscie rozmawialismy z innymi goscmi hotelu, ktorzy tez byli w szoku jak zobaczyli swoj pokoj po tym co bylo w ofercie. Rezydenta widzielismy ttlko przez chwilę przed transferem na lotnisko. Wszelkie kontakty mialy byc na mytui poprzez czat gdzie jest informacja ze odpowiadaja do 30 min. To tez mija sie z prawda bo czasami odpowiadali na drugi dzień. Jeszcze przed wylotem wykupilismy wycieczke fakultatywna, po dotarciu na miejsce od gosci hotelowych dowiedzielismy sie ze park krokodyli jest zamkniety poniewaz prowadzą remont. W zwiazku z tym wyslalismy zapytanie na mytui co z wycieczka, po kilku godzinach dostalismy odpowiedź, ze kontatkowali sie z organizatorem i wycieczka odbedzie sie planowo. Zadowoleni czekalismy na wyjazd az dzien przed dostajemy wiadomosc, ze wycieczka jest anulowana. Prawdziwy powód oczywiscie nie zostal podany ale za to wina zostala zrzucona na modny w tym czasie covid.... W mailu dali informacje ze przekazali do biura gdzie byla kupiona wycieczka, ze maja zrobic zwrot kosztów. Od wiadomosci minelo 8 dni, my wrocilismy do kraju a zwrotu nie ma. Zadzwonilismy do biura a tam przekazali ze nie maja naszego numeru konta do zwrotu ( mysle ze maja bo przelew byl robiony przez internet ????). Zapytalam eiec czemu nie napisali maila lub nie zadzwonili w tej sprawie. Pani nie potrafila dokladnir odpowiedziec dlaczego ale powiedziala ze kiedys by zadzwonili bo jestem na liscie.
    Sama wycieczka byla fajna ale wszystko dzieki wspanialej obsludze hotelu i innym podroznym. Niestety juz nigdzie z Tui nie pojedziemy jest wiele innych biur podrozy, ktore lepiej poschodza do klienta i mniej kłamią. Ceny tez nie są konkurencyjne poniewaz przy zakupie do kazdej wycieczki trzeba duzo dopłacić, aby mialo to rece i nogi. Nie polecam!!
  • ~Marcin / 2023-06-19 19:57
    Ocena: 2.67 / 5
    Biuro podróży które ma ciekawą ofertę wakacyjną, ale nic poza tym.
    W tym roku byłem z tym biurem na ponad tygodniowych wakacjach na Majorce. Jeśli chodzi o organizację transportu i transferu z lotniska do hotelu to nie mam zastrzeżeń. Ale jeśli chodzi o organizację wycieczek fakultatywnych na Majorce to już nie wygląda tak różowo. Odwołują wyjazd na kilka godzin przed planowaną wycieczką, bez podania przyczyny - zwalając oczywiście na organizatora - taka sytuacja jak się dowiedziałem ma miejsce od wielu lat, wiec gdyby zależało TUI na klientach to zadbaliby o to aby takich sytuacji nie było. Poza tym
    Pani przewodnik (Polka od wielu lat mieszkająca na Majorce) ledwo posługująca się językiem polskim, albo nie ma talentu do przekazywania wiedzy na temat zwiedzanych miejsc, albo pani po prostu się nie chce, tragedia. Wiele krajów zwiedziłem i z wielu ofert wycieczek fakultatywnych korzystałem rownież w krajach gdzie przewodnikami byli tubylcy znacznie lepiej posługujący się naszym językiem niż ta Pani. Tak niskiej jakości usługą wycieczek fakultatywnych jeszcze nie doświadczyłem. Już nie wspomnę o tym, że oferta wakacyjna polskiego TUI jest znacznie droższa niż oferta TUI np w Niemczech - przy czym należy pamiętać ze w Niemczech i tak są zarobki wielokrotnie wyższe!
    Na dzień dziesiejszy z oferty TUI raczej już nie skorzystam, a na pewno nie skorzystam z ich oferty wycieczek fakultatywnych!
    Tak jak ktoś gdzies napisał rezydent na Majorce to tez jakaś pomyłka, z zegarkiem w ręku pogzachwalal oferty wycieczek fakultatywnych i na tym koniec spotkania, byle nachapać się prowizji ze sprzedaży wycieczek, nic poza tym.
    ZaletyOferta, transfery do hotelu i na lotnisko
    WadyRezydenci, wycieczki fakultatywne, obsługa Klienta.
  • ~Mirek / 2021-06-19 19:00
    Ocena: 2.67 / 5
    Wielokrotnie korzystałem z oferty TIU , pierwszy raz może dlatego ,że wcześniej nie miałem potrzeb przekonałem się jak bardzo beznadziejny jest dział obsługi klienta tego biura. Zepsuli by całe moje wakacje gdyby nie to ,że sprawdzałem ofertę. W maju szukałem hotelu w Egipcie w rejonie Marsa Alam . Wybrałem hotel Fantazia Resort . Bardzo istatna była dla mnie lokalizacja ponieważ miałem już uzgodnione codzienne nurkowania z zaprzyjaźnionym centrum nurkowym , które musiało to ogarnąć logistycznie . Sprawdzając ofertę na stronie TUI dokładnie , lokalizację stwierdziłem niezgodność pomiędzy opisem a oznaczeniem pozycji hotelu na mapie załączonej strony. Dokładnie według mapy hotel wykazywano na wyskości Marsa Alam co było dla mnie do przyjęcia, podczas gdy w rzeczywistości hotel usytuowany jest prawie 30 km na południe od tego miejsca.
    Chcąc wyjaśnić tą sprawę , skorzystałem z połączenia do biura obsługi klienta , wiadomo ile wcześniej musiałem się naczekać na możliwość kontaktu , kiedy przedstawiłem sprawę pani stwierdziła że musi wysłać zapytanie kiedy zapytałem czy otrzymanie odpowiedzi to kwestia godzin czy dni otrzymałem odpowiedź nie wiem .
    W zasadzie do tej pory nie otrzymałem takiej odpowiedzi , a lokalizacja hotelu dalej wykazywana jest błędnie.
    Nie wiem czy ktoś to przeczyta , uważam ,że kompletnie mają klientów gdzieś , w głowie mi się nie mieściło ,że nie są w stanie od ręki sprawdzić . Na stronie TUI nie ma innej możliwości kontaktu poza telefonicznym, ankieta przeznaczona jest jedynie dla osób które korzystają już z oferty. Sprawdzajcie dokładnie oferty !!!!!
    Wadykompletnie nie użyteczne biuro obsługi klienta
  • ~Monika / 2023-07-14 09:19
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie polecam biura TUI,ciężki kontakt, tylko przez aplikację,brak bieżących inf.Rezydenci dramat!!Pan Patryk będący rezydentem na Cyprze w dniu 6.07.23rok.przyjechal tylko pp to aby sprzedać wycieczki, brak z jego strony pomocy, problemy jakie mieliśmy na miejscu nie rozwiązał, wręcz przeciwnie, bronił strony na Cyprze, nigdy więcej z TUI.. Zawsze mogłam liczyć na pomoc rezydenta tak ten gość, bardzo arogancki, przemarzały, brak szacunku, wmawiał nam że to my winni bo żle czytamay umowy, że lecąc w oby Krak NALEŻY czytać inf.co jest i co obowiązuje w danym kraju!!!Umowy sprzedaży wycieczek są niejasne,brał szczegółów, dopiero na miejscu okazuje się zupełnie co innego, dlatego nie polecam!!!
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyBrak konkretów w umowach..Np.to że w hotelu jest 1 restauracja i że napoje gazowane nie są wydawane od 00.do 10.00 dramat przy tak wielkich temperaturach, następnie brak inf.ze na kolację jest ZAKAZ wchodzenia w klapkach i japonkach po czym nie ma problemu co do śniadania i obiadu,brak.inf.brak inf E klimatyzacja jest tylko I wyłącznie w pokojach w lobby brak i restauracjach także!!!Siedząc i spożywając posiłki jesteś ugotowany!!!I wiele innych inf
    Brakuje!!!!
  • ~Niezadowolona / 2023-07-23 09:26
    Ocena: 2.67 / 5
    Wakacje lipiec 2023 Turcja pobyt skrócony o 13 godzin na niekorzyść moją. Transfer na lotnisko wczesnie rano przyjazd na lotnisko 3 godz przed odlotem, odmowa organizacji późniejszego transferu pomimo naszych próśb.
    ZaletySuper hotel
    WadyNiezgodność z kontraktem i brak skutecznego rozwiązazania ze strony TUI
  • ~NITKA / 2023-09-17 11:14
    Ocena: 2.67 / 5
    Zalatwic wyjazd mozna szybko i konkretnie. ale jesli chodzi o reklamacje to sa nieublagani -podaja suche porzepisy i za nic nie biora odpowiedzialnosci. Oszukuja na godzinach powrotu aby wziac kase a klienta odstawic do domu o pol doby wczesniej.Traci sie w ten sposob dzien pobytu a pieniadze placi. chyba w ten sposob sobie organizuja bezplatne wyjazdy. Nie rozumiem tej polityki i nie przyjmuje do wiadomosci ,ze winny przewoznik -mozna to z nim ustalic wczesniej a nie wprowadzac w blad.
    Zaletypieknie sie reklaMUJA
    WadyRZECZYWISTOSC NIEZGODNA Z OFERTA.
  • ~Petr130 / 2021-09-10 08:20
    Ocena: 2.67 / 5
    Wycieczka z Organizatorem TUI. Dwa razy zmieniono mi lot, za pierwszym razem po rozmowie telefonicznej z biurem obsługi dopłaciłem za zmianę godziny z popołudniowej na poranną, za zmianę lotu, teraz mam pisać reklamację o zwrot pieniędzy i co z tego, ja już mam 1 dzień urlopu zmarnowany :( teraz przylot o po 23 jak wiem będę po 24 w hotelu, mam nadzieję że nie zaspie na śniadanie, bo 2 posiłki mam w plecy, nie chce stracić 3go, więc meldunek w kolejnej dobie, myślę, że kolejna reklamacja. Mam nadzieję, że urlop i hotel będzie ok
  • ~Piotr / 2021-08-04 12:01
    Ocena: 2.67 / 5
    Porazka. Kontakt z biurem podczas wyjazdu zerowy. Na odpowiedz na czacie 24 trzeba czekac wlasnie 24 godziny, infolinia nikt nie odbiera. Zostawieni sami sobie na wyjezdzie
  • ~putoow / 2021-06-12 20:23
    Ocena: 2.67 / 5
    Uwaga na tz.Rezydent to tylko naciągacz na wycieczki i to droższe o 200-300 procent od normalnych cen
    Zaletybrak
    Wadynie oisze bo nie mam tyle czasu
  • ~Rafels / 2024-06-03 11:39
    Ocena: 2.67 / 5
    TUI to tragedia. Kontakt podczas wyjazdu z ich przedstawicielem praktycznie nie możliwy. Infolinia żyje własnym życiem tzn. kupić wycieczkę TAK, ale już załatwić problem w czasie jej trwania NIE. Czat generalnie to jakiś boot, który odpowiada zapisanymi formułkami. Na lotnisku docelowym przedstawiciel TUI (Polak) skacze wokół turystów z Niemiec i wszystko mówi w ich języku i z wielką łaską odpowiada po polsku. Wycieczka fakultatywna odwołana w ostatniej chwili i w zamian nic do zaoferowania... jak chcesz to sobie radź sam. W hotelu nie ma nawet żadnego segregatora z informacjami o hotelu, destynacji w języku polskim... wszystko przez czat TUI, który co chwilę przestaje działać. Po kilku próbach łączenia człowiek ma dosyć. Na koniec dodatkowa atrakcja na lotnisku - pomimo wykupionej rezerwacji miejsc w samolocie nie otrzymaliśmy ich. Po kilku próbach połączenia z infolinią usłyszeliśmy, że możemy złożyć reklamację po przylocie...super. Najciekawsze jest to, że turyści z Niemiec mają zapewnioną opiekę przez przedstawiciela TUI na miejscu. Ewidentnie jesteśmy dla nich klientami 5 kategorii. Generalnie nigdy więcej TUI.
  • ~Remawera / 2019-11-01 13:50
    Ocena: 2.67 / 5
    Witam, w październiku wykupilismy wycieczkę z biurem Tui na Fuerteventura. Hotel w którym byliśmy to Hotel Club Drago Park. Za tą cene jaką zapłaciliśmy jak na 4 gwiazdkowy hotel w takim standardzie jaki zastalismy to drogo.Hotel 4 gwiazdkowy, chodź osobiście dałabym 2 gwiazdki. Hotel stanął w miejscu ładne kilkanaście lat temu. Jeśli chodzi o pokoje to byly w miare czyste. Sejf w pokoju płatny, brak lodówki. Jesli chodzi o obsługę hotelu to kelnerzy są pracowici, zwinni, szybcy i uśmiechnięci. Śniadania dobre, obiady żadna rewelacja, najbardziej dało sie najeść dopiero na kolacji. Jeśli chodzi o rezydnetke naszego hotelu p. Liliane to niestety ale dobrego słowa nie mogę o tej pani powiedzieć. Wykupilismy dwie wycieczki. Jedna odbyła sie w fajnej atmosferze i wszystko odbylo sie zgodnie z planem. Niestety druga wycieczka z p. Jarkiem który mial nam pokazać całą zachodnią strone wyspy sie nie odbyła ponieważ rezydentka p. Liliana wprowadzila nas w błąd mowiac, że mamy czekać przed hotelem o 8:55 na pana Jarka. Czekając od tej godziny po 20 minutach poszliśmy do recepcji zadzwonić do rezydentki z zapytaniem czy wycieczka sie odbędzie czy nie. Nie odebrała ani telefonu ani nie odpisała na sms. W końcu p. Jarek przyjechał po 40 minutach, zwróciliśmy mu uwage grzecznie i kulturalnie że czekaliśmy na niego od 8:55 tak jak kazała nam rezydentka i dlaczego przyjechał dopiero teraz. A Pan Jarek stwierdził ze on na swoim harmonogramie ma godz 9:20 a w rzeczywistości przyjechał o 9:35 i powiedzial "albo wsiadacie i oglądacie wyspe albo nie". Po czym poprosiliśmy go o wspólny telefon do rezydentki w celu wyjaśnienia tej sytuacji ale p. Jarek stwierdził że nie ma obowiązku nigdzie dzwonić i nie ma już ochoty pokazywać nam wyspy. Wsiadł w auto i odjechał. P. Jarek okazal sie osoba bezczelna która traktuję turystów jak mu czapka leży. Zamiast polubownie załatwić sytuację zachował sie gorzej niż dziecko. Nie dość że sam sie spóźnił to zero profesjonalizmu z jego strony. Na zwrócenie mu grzecznie uwagi strzelił focha i odjechal. Wycieczka była zapłacona a sie nie odbyła. Bylismy stratni moralnie i nie zobaczylismy tej wyspy. A sama rezydentka p. Liliana nie jest nic lepsza. Nie da sie dodzwonić do rezydentów ani drogą sms-ową ani telefonicznie. Oddzwonila dopiero po 5 godz. Gdyby stalo sie cos poważniejszego to z rezydentami nie ma żadnego kontaktu.! Obsluga tui a zwłaszcza rezydenci pozostawia wiele do życzenia.
  • ~Robert / 2022-08-16 17:59
    Ocena: 2.67 / 5
    Pierwszy i ostatni raz z TUI.
    Pobyt w hotelu Atlantica Beach Resort Kos - 5*. HOTEL TRĄCI MYSZKĄ!!!!! Lata świetności ma już za sobą. Zdjęcia hotelu a rzeczywistość to dwie różne bajki.
    Po 12 godzinach podróży przybywamy do hotelu o godzinie 6 rano. Dostajemy informację że klucze do pokoju dostaniem po 15. Nie mamy możliwości umycia się, przebrania a bagaże pozostały na parkingu przed hotelem. Ja przebierałem się na parkingu przed hotelem. Skoro TUI przywiozło nas do hotelu o 6 rano to powinni zadbać o wolne pokoje - tym bardziej że do hotelu przyjechało nas 6 osób a hotel ma około 426 pokoi. Reklamacja skończyła się komentarzem że doba hotelowa na całym świecie zaczyna się o 15:00. Zepsuli tym cały pobyt. 5 gwiazdek i kilkanaście tysięcy złotych za 7 dni a tu brak podstawowych warunków higienicznych i lokalowych.Kpina.A bagaże bez opieki i wystawione na słońce co spowodowało rozlanie olejków, kosmetyków itp.
    I uwaga praktyczna: całe szczęście że dopłaciłem za pokój z widokiem na morze. Inni dostali pokoje 300 metrów od recepcji a inni w przyziemiu z widokiem na skarpę (czyli nora piwniczna). I najważniejsze: z powodu dużego obłożenia hotelu kolejka oczekujących na wejście do restauracji na obiad czy kolację dochodziła do 50 m poprzez holl na schody przed wejściem do hotelu. PRL - choć przyznam że obsługa doprowadza każdego turystę do stolika, z podziałem na tych co chcę w środku i na zewnątrz.
    Stanowczo nie polecam. Takie wczasy chcenie mieć za swoje pieniądze?
    I jeszcze temat bezpieczeństwa: z tego powodu wszystkie napoje w barach hotelowych podawane są w kubkach papierowych. Nawet kiedy zasiadasz przy stolikach obok plaży. Tylko po 17 w lobby napoje w szkle.
    ZaletyPiękny ogród. Smaczne jedzenie. Pokój z widokiem na morze polecam.
    WadyBrak kluczy do pokoju na czas przyjazdu. Długi czas oczekiwania na wejście do restauracji. Zbyt mały basen do ilości turystów. Pokoje w klasie standard daleko od plaży lub w podziemiach. Cała infrastruktura wymaga odrestaurowania. To trzeba odnowić aby 5 * utrzymać.
  • ~Tina / 2023-06-09 13:52
    Ocena: 2.67 / 5
    Wielokrotnie korzystaliśmy z usług Biur turystycznych, ale to co zdarzyło nam się w TUI to jak kiepski żart. Rezerwacja wyjazdu we wrześniu 2022. Zgodnie z umową dopłata dokonana w terminie potwierdzona przesłanym do biura skanem przelewu. Po 4 dniach sms od biura o anulowaniu rezerwacji w związku z wpłatą na nieprawidłowe konto. Nie dostałam żadnej informacji o pomyłce, a W rozmowie z Konsultantem dowiedziałam się tylko, że to nie wina biura, jak moja poczta klasyfikuje wiadomości. Na pytanie dlaczego akurat ta wiadomość nie była awizowana smsem (co zdarzało się każdorazowo w poprzedniej korespondencji, a gwarantowało odszukanie konkretnych treści) brak odpowiedzi. W rezultacie musiałam dokonać nowej rezerwacji w nowej, aktualnej cenie, tracąc promocję z września oraz zaliczkę. Należność za nową rezerwację wpłaciłam na dokładnie ten sam nr konta, który poprzednio spowodował anulowanie rezerwacji. Jakby tego było mało, na koniec pobytu zafundowano nam jeszcze w gratisie stres w związku z tym, że zapomniano o odebraniu 9 osób z hotelu. Po telefonie do biura okazało się, że mamy zamówić sobie taksówki, wziąć paragony, a po powrocie złożyć reklamację, którą biuro rozpatrzy. Wobec sprzeciwu oczekujących na transfer osób finalnie biuro zamówiło taksówki na swój koszt i zapewniło, że samolot bez nas nie odleci. Auta pędziły na złamanie karku i w pewnym momencie niemal doszło do zderzenia dwu z nich. Tylko refleks i doświadczenie kierowców uchroniło pasażerów od wypadku. Dziękujemy bardzo za takie atrakcje!
  • ~Tomasz / 2024-01-02 11:33
    Ocena: 2.67 / 5
    Dramat w Dubaju! Niestety, biuro TUI Poland, to w naszym przypadku/ pomyłka, a nie biuro, które zdobyło zaufanie, jako TUI Deutschland. Polska, to typowy przykład bałaganu, i braku kontroli, włącznie z nieodpowiednim zespołem ( przedstawiciele biura), do kontaktu już w hotelach.
    Odnoszę się do transferu ludzi ( 3 autokary), spod hotelu RIU DUBAJ. Totalny brak nadzoru, informacji, nawet 1 człowieka z biura, który był, posiadał listę ludzi, lub mógł pomóc, zero!
    Polska Pomyłka Biura TUI !!!
    ZaletyRIU HOTEL DUBAJ, piękny hotel
    WadyBrak nadzoru biura, brak cennych informacji, totalny bałagan na powrocie/ transfer ludzi na lotnisko!!! Wstyd
  • ~Wiśnia / 2023-07-08 12:13
    Ocena: 2.67 / 5
    Dziwię się że tak poważna firma współpracuje z hotelem SILVER w Turcji, który naprawdę jest na niskim poziomie, wszystko przestarzałe,pokoje gościnne bardzo małe, klimatyzacja bardzo głośna i czuć smród,jedzenie monotonne w sałatkach stechniete liście z poprzednich dań, jedynie obsługa nadrabia uśmiechem, lepiej dopłacić parę złotych i być w normalnym hotelu.,
    ZaletyBrak
    WadyPraktycznie wszystko
  • ~ZŁA WCZASOWICZKA / 2024-07-19 14:18
    Ocena: 2.67 / 5
    Witam korzystałam 2 raz z oferty biura Tui jeśli chodzi o sama ofertę wycieczki było ok ale brak opieki rezydenta to jest totalna porażka , mieliśmy sytuacje iż na lotnisku zostały pomylone bagaże (taka sama walizka plus identyczna zawieszka ) zorientowaliśmy się dopiero w hotelu , udało się nam skontaktować z osobą która miała nasza walizkę okazało się że jest w hotelu oddalonym o 120km od nas , Pani na czacie kazała zawieść walizkę na lotnisko tak też zrobiliśmy pracownicy Tui powiedzieli nam w jakim hotelu jest dana osoba , poł dnia spędziliśmy na telefonie podając wszelkie informacje na infolinii oraz czacie Tui prosiliśmy o kontakt z rezydentem żeby wyjaśnić sprawę oczywiście nikt nam nie podał żadnego numeru kontaktowego sugerując że takiego nie mają , Najlepsze jest to że odwieźli walizkę tego Pana a naszej od niego nie wzięli mimo tego że wiedzieli że tam jest Pani na infolinii uspokajała nas że robią co w ich mocy ale nie potrafili załatwić prostej sprawy , więc z mężem wynajęliśmy auto i załatwiliśmy to sami , wiem że to nie wina biura ze walizki zostały pomylone ale chodzi o brak kontaktu z rezydentem na miejscu żeby podali jaki kolwiek kontakt sami byśmy to załatwili bez ich pomocy . Druga sprawa wykupiliśmy wycieczkę również przez biuro Tui na miejscu czekaliśmy pod hotelem o ustalonym czasie jednak nikt po nas nie przyjechał (wycieczka opłacona ) mąż się zorientował że jakieś dziwne miejsce jest na bilecie więc poszedł do Pani z Tui z Anglii która byłam tam cały czas na miejscu chodź Tui Polska i Anglia to co innego i nam pomogła okazało się że pseudo rezydent pomylił hotele do odbioru mimo tego że był przecież w naszym hotelu jak wykupowaliśmy wycieczkę dla mnie to porażka oni sprzedają wakacje a w dupie maja swoich klientów na miejscu , w zeszłym roku byliśmy z Coral Travel i kontakt był super nasz opiekun dał nam swój numer w razie problemów na wycieczki jeździł z nami czuliśmy się za opiekowanii . Nigdy więcej nie skorzystam już z tego biura i każdemu również odradzam bo nikt nie wie jakie przygody mogą każdego spotkać ,
    Wadybrak jakiej kolwiek opieki na miejscu przez przedstawicieli biura Tui
  • ~ZuzaM / 2022-11-21 10:09
    Ocena: 2.67 / 5
    Ogólnie TUI ma tańsze oferty niż inne biura, ale niestety nie zawsze opis oferty jest zgodny z rzeczywistością. Polecam przed zakupem wakacji sprawdzić warunki w hotelu oraz opinie o wybranym hotelu na innych stronach.
    W przypadku reklamacji jest wielki problem, nie trafiają do TUI żadne argumenty, zdarzyło nam się, że zmienili nam hotel i dowiedzieliśmy się o tym dopiero na lotnisku, że w wybranym hotelu z opcją All inclusive nie była czynna restauracja i musieliśmy chodzić do hotelu oddalonego o 800m na posiłki (nie było o tym słowa w opisie oferty), w opcji All inclusive po śniadaniu do godz. 15 nie było nic do picia i jedzenia, bo barman rozpoczynał pracę o godz. 15. Na reklamacje złożone zgodnie z procedurą TUI, czyli od razu jeszcze podczas wyjazdu, otrzymywaliśmy absurdalne wyjaśnienia. Kilka razy udało nam się otrzymać jakieś minimalne zwroty, ale niestety nie były one adekwatne do popsutych wakacji.
    Na kilkanaście wyjazdów z biurem TUI były też super wakacje w fajnych hotelach zarówno 3-gwiazdkowych jak również 4 i 5 gwiazdkowych.
    ZaletyW mojej ocenie zaletą Biura TUI jest jednak relatywnie niższa cena wakacji, nigdy nie mieliśmy problemu z transferem z i na lotnisko. Strona internetowa dobrze funkcjonuje.
    WadyW mojej ocenie największą wadą jest niezgodność oferty ze stanem faktycznym, niestety zdarza się to bardzo często, trzeba przed podjęciem decyzji o zakupie danej oferty przejrzeć inne strony internetowe i poczytać opinie, zobaczyć gdzie dokładnie jest umiejscowiony dany hotel, bo odległości są często nieprawdziwe (mierzone może w linii prostej, a nie tak jak faktycznie można dojść). Niektóre fakty są celowo pomijane w opisie oferty, np. brak restauracji, dojście do plaży to ponad 150 stopni w dół i nie ma innej drogi, hotel niby tuż przy plaży, której wcale nie ma, lub ma 2 metry szerokości lub jednak jest to kilkaset metrów.
  • ~Agnieszka / 2022-07-01 10:40
    Ocena: 2.50 / 5
    Od dawna jestem klientką TUI, i mam porównanie jak zmieniała sie na przestrzeni lat obsługa klienta. Niestety ale zmieniała sie na gorsze. Najpierw ( pod przykrywka pandemii ) wprowadzono czat, zamiast kontakt z rezydentem. Zapomniano, że nie wszyscy maja telefon z internetem. W tym roku osobno trzeba było dopłacić za transfer z lotniska i na lotnisko. CZy nie mozna tego zabezpieczyć w cenie wycieczki? Ponadto w tym roku nie było w naszym hotelu obsługi rezydenta. Poinformowano nas, że naszego hotelu rezydent nie obsługuje. niby nic ale dla osób nie znających angielskiego to duży problem. Bo ciężko ustalić np. jak dojechac do miasta, jakie sa atrakcje, co zobaczyć, gdzie pojechać, jakie sa lokalne przysmaki, gdzie jest dobra knajpa. Niestety ale to ostatni nasz wyjazd z tui.
    Wadybrak rezydenta,
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1064
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 957
Rainbow Tours
Ocena: 2.23, ilość opinii: 547
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 209
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 173
Grecos
Ocena: 2.64, ilość opinii: 64
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4811
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4579
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4023
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3111