Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 930 opinii

2.15 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Niezadowolona / 2023-07-23 09:26
    Ocena: 2.67 / 5
    Wakacje lipiec 2023 Turcja pobyt skrócony o 13 godzin na niekorzyść moją. Transfer na lotnisko wczesnie rano przyjazd na lotnisko 3 godz przed odlotem, odmowa organizacji późniejszego transferu pomimo naszych próśb.
    ZaletySuper hotel
    WadyNiezgodność z kontraktem i brak skutecznego rozwiązazania ze strony TUI
  • ~NITKA / 2023-09-17 11:14
    Ocena: 2.67 / 5
    Zalatwic wyjazd mozna szybko i konkretnie. ale jesli chodzi o reklamacje to sa nieublagani -podaja suche porzepisy i za nic nie biora odpowiedzialnosci. Oszukuja na godzinach powrotu aby wziac kase a klienta odstawic do domu o pol doby wczesniej.Traci sie w ten sposob dzien pobytu a pieniadze placi. chyba w ten sposob sobie organizuja bezplatne wyjazdy. Nie rozumiem tej polityki i nie przyjmuje do wiadomosci ,ze winny przewoznik -mozna to z nim ustalic wczesniej a nie wprowadzac w blad.
    Zaletypieknie sie reklaMUJA
    WadyRZECZYWISTOSC NIEZGODNA Z OFERTA.
  • ~Petr130 / 2021-09-10 08:20
    Ocena: 2.67 / 5
    Wycieczka z Organizatorem TUI. Dwa razy zmieniono mi lot, za pierwszym razem po rozmowie telefonicznej z biurem obsługi dopłaciłem za zmianę godziny z popołudniowej na poranną, za zmianę lotu, teraz mam pisać reklamację o zwrot pieniędzy i co z tego, ja już mam 1 dzień urlopu zmarnowany :( teraz przylot o po 23 jak wiem będę po 24 w hotelu, mam nadzieję że nie zaspie na śniadanie, bo 2 posiłki mam w plecy, nie chce stracić 3go, więc meldunek w kolejnej dobie, myślę, że kolejna reklamacja. Mam nadzieję, że urlop i hotel będzie ok
  • ~Piotr / 2021-08-04 12:01
    Ocena: 2.67 / 5
    Porazka. Kontakt z biurem podczas wyjazdu zerowy. Na odpowiedz na czacie 24 trzeba czekac wlasnie 24 godziny, infolinia nikt nie odbiera. Zostawieni sami sobie na wyjezdzie
  • ~putoow / 2021-06-12 20:23
    Ocena: 2.67 / 5
    Uwaga na tz.Rezydent to tylko naciągacz na wycieczki i to droższe o 200-300 procent od normalnych cen
    Zaletybrak
    Wadynie oisze bo nie mam tyle czasu
  • ~Rafels / 2024-06-03 11:39
    Ocena: 2.67 / 5
    TUI to tragedia. Kontakt podczas wyjazdu z ich przedstawicielem praktycznie nie możliwy. Infolinia żyje własnym życiem tzn. kupić wycieczkę TAK, ale już załatwić problem w czasie jej trwania NIE. Czat generalnie to jakiś boot, który odpowiada zapisanymi formułkami. Na lotnisku docelowym przedstawiciel TUI (Polak) skacze wokół turystów z Niemiec i wszystko mówi w ich języku i z wielką łaską odpowiada po polsku. Wycieczka fakultatywna odwołana w ostatniej chwili i w zamian nic do zaoferowania... jak chcesz to sobie radź sam. W hotelu nie ma nawet żadnego segregatora z informacjami o hotelu, destynacji w języku polskim... wszystko przez czat TUI, który co chwilę przestaje działać. Po kilku próbach łączenia człowiek ma dosyć. Na koniec dodatkowa atrakcja na lotnisku - pomimo wykupionej rezerwacji miejsc w samolocie nie otrzymaliśmy ich. Po kilku próbach połączenia z infolinią usłyszeliśmy, że możemy złożyć reklamację po przylocie...super. Najciekawsze jest to, że turyści z Niemiec mają zapewnioną opiekę przez przedstawiciela TUI na miejscu. Ewidentnie jesteśmy dla nich klientami 5 kategorii. Generalnie nigdy więcej TUI.
  • ~Remawera / 2019-11-01 13:50
    Ocena: 2.67 / 5
    Witam, w październiku wykupilismy wycieczkę z biurem Tui na Fuerteventura. Hotel w którym byliśmy to Hotel Club Drago Park. Za tą cene jaką zapłaciliśmy jak na 4 gwiazdkowy hotel w takim standardzie jaki zastalismy to drogo.Hotel 4 gwiazdkowy, chodź osobiście dałabym 2 gwiazdki. Hotel stanął w miejscu ładne kilkanaście lat temu. Jeśli chodzi o pokoje to byly w miare czyste. Sejf w pokoju płatny, brak lodówki. Jesli chodzi o obsługę hotelu to kelnerzy są pracowici, zwinni, szybcy i uśmiechnięci. Śniadania dobre, obiady żadna rewelacja, najbardziej dało sie najeść dopiero na kolacji. Jeśli chodzi o rezydnetke naszego hotelu p. Liliane to niestety ale dobrego słowa nie mogę o tej pani powiedzieć. Wykupilismy dwie wycieczki. Jedna odbyła sie w fajnej atmosferze i wszystko odbylo sie zgodnie z planem. Niestety druga wycieczka z p. Jarkiem który mial nam pokazać całą zachodnią strone wyspy sie nie odbyła ponieważ rezydentka p. Liliana wprowadzila nas w błąd mowiac, że mamy czekać przed hotelem o 8:55 na pana Jarka. Czekając od tej godziny po 20 minutach poszliśmy do recepcji zadzwonić do rezydentki z zapytaniem czy wycieczka sie odbędzie czy nie. Nie odebrała ani telefonu ani nie odpisała na sms. W końcu p. Jarek przyjechał po 40 minutach, zwróciliśmy mu uwage grzecznie i kulturalnie że czekaliśmy na niego od 8:55 tak jak kazała nam rezydentka i dlaczego przyjechał dopiero teraz. A Pan Jarek stwierdził ze on na swoim harmonogramie ma godz 9:20 a w rzeczywistości przyjechał o 9:35 i powiedzial "albo wsiadacie i oglądacie wyspe albo nie". Po czym poprosiliśmy go o wspólny telefon do rezydentki w celu wyjaśnienia tej sytuacji ale p. Jarek stwierdził że nie ma obowiązku nigdzie dzwonić i nie ma już ochoty pokazywać nam wyspy. Wsiadł w auto i odjechał. P. Jarek okazal sie osoba bezczelna która traktuję turystów jak mu czapka leży. Zamiast polubownie załatwić sytuację zachował sie gorzej niż dziecko. Nie dość że sam sie spóźnił to zero profesjonalizmu z jego strony. Na zwrócenie mu grzecznie uwagi strzelił focha i odjechal. Wycieczka była zapłacona a sie nie odbyła. Bylismy stratni moralnie i nie zobaczylismy tej wyspy. A sama rezydentka p. Liliana nie jest nic lepsza. Nie da sie dodzwonić do rezydentów ani drogą sms-ową ani telefonicznie. Oddzwonila dopiero po 5 godz. Gdyby stalo sie cos poważniejszego to z rezydentami nie ma żadnego kontaktu.! Obsluga tui a zwłaszcza rezydenci pozostawia wiele do życzenia.
  • ~Robert / 2022-08-16 17:59
    Ocena: 2.67 / 5
    Pierwszy i ostatni raz z TUI.
    Pobyt w hotelu Atlantica Beach Resort Kos - 5*. HOTEL TRĄCI MYSZKĄ!!!!! Lata świetności ma już za sobą. Zdjęcia hotelu a rzeczywistość to dwie różne bajki.
    Po 12 godzinach podróży przybywamy do hotelu o godzinie 6 rano. Dostajemy informację że klucze do pokoju dostaniem po 15. Nie mamy możliwości umycia się, przebrania a bagaże pozostały na parkingu przed hotelem. Ja przebierałem się na parkingu przed hotelem. Skoro TUI przywiozło nas do hotelu o 6 rano to powinni zadbać o wolne pokoje - tym bardziej że do hotelu przyjechało nas 6 osób a hotel ma około 426 pokoi. Reklamacja skończyła się komentarzem że doba hotelowa na całym świecie zaczyna się o 15:00. Zepsuli tym cały pobyt. 5 gwiazdek i kilkanaście tysięcy złotych za 7 dni a tu brak podstawowych warunków higienicznych i lokalowych.Kpina.A bagaże bez opieki i wystawione na słońce co spowodowało rozlanie olejków, kosmetyków itp.
    I uwaga praktyczna: całe szczęście że dopłaciłem za pokój z widokiem na morze. Inni dostali pokoje 300 metrów od recepcji a inni w przyziemiu z widokiem na skarpę (czyli nora piwniczna). I najważniejsze: z powodu dużego obłożenia hotelu kolejka oczekujących na wejście do restauracji na obiad czy kolację dochodziła do 50 m poprzez holl na schody przed wejściem do hotelu. PRL - choć przyznam że obsługa doprowadza każdego turystę do stolika, z podziałem na tych co chcę w środku i na zewnątrz.
    Stanowczo nie polecam. Takie wczasy chcenie mieć za swoje pieniądze?
    I jeszcze temat bezpieczeństwa: z tego powodu wszystkie napoje w barach hotelowych podawane są w kubkach papierowych. Nawet kiedy zasiadasz przy stolikach obok plaży. Tylko po 17 w lobby napoje w szkle.
    ZaletyPiękny ogród. Smaczne jedzenie. Pokój z widokiem na morze polecam.
    WadyBrak kluczy do pokoju na czas przyjazdu. Długi czas oczekiwania na wejście do restauracji. Zbyt mały basen do ilości turystów. Pokoje w klasie standard daleko od plaży lub w podziemiach. Cała infrastruktura wymaga odrestaurowania. To trzeba odnowić aby 5 * utrzymać.
  • ~Tina / 2023-06-09 13:52
    Ocena: 2.67 / 5
    Wielokrotnie korzystaliśmy z usług Biur turystycznych, ale to co zdarzyło nam się w TUI to jak kiepski żart. Rezerwacja wyjazdu we wrześniu 2022. Zgodnie z umową dopłata dokonana w terminie potwierdzona przesłanym do biura skanem przelewu. Po 4 dniach sms od biura o anulowaniu rezerwacji w związku z wpłatą na nieprawidłowe konto. Nie dostałam żadnej informacji o pomyłce, a W rozmowie z Konsultantem dowiedziałam się tylko, że to nie wina biura, jak moja poczta klasyfikuje wiadomości. Na pytanie dlaczego akurat ta wiadomość nie była awizowana smsem (co zdarzało się każdorazowo w poprzedniej korespondencji, a gwarantowało odszukanie konkretnych treści) brak odpowiedzi. W rezultacie musiałam dokonać nowej rezerwacji w nowej, aktualnej cenie, tracąc promocję z września oraz zaliczkę. Należność za nową rezerwację wpłaciłam na dokładnie ten sam nr konta, który poprzednio spowodował anulowanie rezerwacji. Jakby tego było mało, na koniec pobytu zafundowano nam jeszcze w gratisie stres w związku z tym, że zapomniano o odebraniu 9 osób z hotelu. Po telefonie do biura okazało się, że mamy zamówić sobie taksówki, wziąć paragony, a po powrocie złożyć reklamację, którą biuro rozpatrzy. Wobec sprzeciwu oczekujących na transfer osób finalnie biuro zamówiło taksówki na swój koszt i zapewniło, że samolot bez nas nie odleci. Auta pędziły na złamanie karku i w pewnym momencie niemal doszło do zderzenia dwu z nich. Tylko refleks i doświadczenie kierowców uchroniło pasażerów od wypadku. Dziękujemy bardzo za takie atrakcje!
  • ~Tomasz / 2024-01-02 11:33
    Ocena: 2.67 / 5
    Dramat w Dubaju! Niestety, biuro TUI Poland, to w naszym przypadku/ pomyłka, a nie biuro, które zdobyło zaufanie, jako TUI Deutschland. Polska, to typowy przykład bałaganu, i braku kontroli, włącznie z nieodpowiednim zespołem ( przedstawiciele biura), do kontaktu już w hotelach.
    Odnoszę się do transferu ludzi ( 3 autokary), spod hotelu RIU DUBAJ. Totalny brak nadzoru, informacji, nawet 1 człowieka z biura, który był, posiadał listę ludzi, lub mógł pomóc, zero!
    Polska Pomyłka Biura TUI !!!
    ZaletyRIU HOTEL DUBAJ, piękny hotel
    WadyBrak nadzoru biura, brak cennych informacji, totalny bałagan na powrocie/ transfer ludzi na lotnisko!!! Wstyd
  • ~Wiśnia / 2023-07-08 12:13
    Ocena: 2.67 / 5
    Dziwię się że tak poważna firma współpracuje z hotelem SILVER w Turcji, który naprawdę jest na niskim poziomie, wszystko przestarzałe,pokoje gościnne bardzo małe, klimatyzacja bardzo głośna i czuć smród,jedzenie monotonne w sałatkach stechniete liście z poprzednich dań, jedynie obsługa nadrabia uśmiechem, lepiej dopłacić parę złotych i być w normalnym hotelu.,
    ZaletyBrak
    WadyPraktycznie wszystko
  • ~ZŁA WCZASOWICZKA / 2024-07-19 14:18
    Ocena: 2.67 / 5
    Witam korzystałam 2 raz z oferty biura Tui jeśli chodzi o sama ofertę wycieczki było ok ale brak opieki rezydenta to jest totalna porażka , mieliśmy sytuacje iż na lotnisku zostały pomylone bagaże (taka sama walizka plus identyczna zawieszka ) zorientowaliśmy się dopiero w hotelu , udało się nam skontaktować z osobą która miała nasza walizkę okazało się że jest w hotelu oddalonym o 120km od nas , Pani na czacie kazała zawieść walizkę na lotnisko tak też zrobiliśmy pracownicy Tui powiedzieli nam w jakim hotelu jest dana osoba , poł dnia spędziliśmy na telefonie podając wszelkie informacje na infolinii oraz czacie Tui prosiliśmy o kontakt z rezydentem żeby wyjaśnić sprawę oczywiście nikt nam nie podał żadnego numeru kontaktowego sugerując że takiego nie mają , Najlepsze jest to że odwieźli walizkę tego Pana a naszej od niego nie wzięli mimo tego że wiedzieli że tam jest Pani na infolinii uspokajała nas że robią co w ich mocy ale nie potrafili załatwić prostej sprawy , więc z mężem wynajęliśmy auto i załatwiliśmy to sami , wiem że to nie wina biura ze walizki zostały pomylone ale chodzi o brak kontaktu z rezydentem na miejscu żeby podali jaki kolwiek kontakt sami byśmy to załatwili bez ich pomocy . Druga sprawa wykupiliśmy wycieczkę również przez biuro Tui na miejscu czekaliśmy pod hotelem o ustalonym czasie jednak nikt po nas nie przyjechał (wycieczka opłacona ) mąż się zorientował że jakieś dziwne miejsce jest na bilecie więc poszedł do Pani z Tui z Anglii która byłam tam cały czas na miejscu chodź Tui Polska i Anglia to co innego i nam pomogła okazało się że pseudo rezydent pomylił hotele do odbioru mimo tego że był przecież w naszym hotelu jak wykupowaliśmy wycieczkę dla mnie to porażka oni sprzedają wakacje a w dupie maja swoich klientów na miejscu , w zeszłym roku byliśmy z Coral Travel i kontakt był super nasz opiekun dał nam swój numer w razie problemów na wycieczki jeździł z nami czuliśmy się za opiekowanii . Nigdy więcej nie skorzystam już z tego biura i każdemu również odradzam bo nikt nie wie jakie przygody mogą każdego spotkać ,
    Wadybrak jakiej kolwiek opieki na miejscu przez przedstawicieli biura Tui
  • ~ZuzaM / 2022-11-21 10:09
    Ocena: 2.67 / 5
    Ogólnie TUI ma tańsze oferty niż inne biura, ale niestety nie zawsze opis oferty jest zgodny z rzeczywistością. Polecam przed zakupem wakacji sprawdzić warunki w hotelu oraz opinie o wybranym hotelu na innych stronach.
    W przypadku reklamacji jest wielki problem, nie trafiają do TUI żadne argumenty, zdarzyło nam się, że zmienili nam hotel i dowiedzieliśmy się o tym dopiero na lotnisku, że w wybranym hotelu z opcją All inclusive nie była czynna restauracja i musieliśmy chodzić do hotelu oddalonego o 800m na posiłki (nie było o tym słowa w opisie oferty), w opcji All inclusive po śniadaniu do godz. 15 nie było nic do picia i jedzenia, bo barman rozpoczynał pracę o godz. 15. Na reklamacje złożone zgodnie z procedurą TUI, czyli od razu jeszcze podczas wyjazdu, otrzymywaliśmy absurdalne wyjaśnienia. Kilka razy udało nam się otrzymać jakieś minimalne zwroty, ale niestety nie były one adekwatne do popsutych wakacji.
    Na kilkanaście wyjazdów z biurem TUI były też super wakacje w fajnych hotelach zarówno 3-gwiazdkowych jak również 4 i 5 gwiazdkowych.
    ZaletyW mojej ocenie zaletą Biura TUI jest jednak relatywnie niższa cena wakacji, nigdy nie mieliśmy problemu z transferem z i na lotnisko. Strona internetowa dobrze funkcjonuje.
    WadyW mojej ocenie największą wadą jest niezgodność oferty ze stanem faktycznym, niestety zdarza się to bardzo często, trzeba przed podjęciem decyzji o zakupie danej oferty przejrzeć inne strony internetowe i poczytać opinie, zobaczyć gdzie dokładnie jest umiejscowiony dany hotel, bo odległości są często nieprawdziwe (mierzone może w linii prostej, a nie tak jak faktycznie można dojść). Niektóre fakty są celowo pomijane w opisie oferty, np. brak restauracji, dojście do plaży to ponad 150 stopni w dół i nie ma innej drogi, hotel niby tuż przy plaży, której wcale nie ma, lub ma 2 metry szerokości lub jednak jest to kilkaset metrów.
  • ~Agnieszka / 2022-07-01 10:40
    Ocena: 2.50 / 5
    Od dawna jestem klientką TUI, i mam porównanie jak zmieniała sie na przestrzeni lat obsługa klienta. Niestety ale zmieniała sie na gorsze. Najpierw ( pod przykrywka pandemii ) wprowadzono czat, zamiast kontakt z rezydentem. Zapomniano, że nie wszyscy maja telefon z internetem. W tym roku osobno trzeba było dopłacić za transfer z lotniska i na lotnisko. CZy nie mozna tego zabezpieczyć w cenie wycieczki? Ponadto w tym roku nie było w naszym hotelu obsługi rezydenta. Poinformowano nas, że naszego hotelu rezydent nie obsługuje. niby nic ale dla osób nie znających angielskiego to duży problem. Bo ciężko ustalić np. jak dojechac do miasta, jakie sa atrakcje, co zobaczyć, gdzie pojechać, jakie sa lokalne przysmaki, gdzie jest dobra knajpa. Niestety ale to ostatni nasz wyjazd z tui.
    Wadybrak rezydenta,
  • ~Maja / 2023-11-19 09:53
    Ocena: 2.50 / 5
    Wycieczka broni się jedynie jakością hotelu i krajobrazami. Organizacji i opieki nad praktycznie brak. Bardzo słaby kontakt, możliwy był własciwie tylko przez rodzinę w Polsce. Wykupiona wycieczka fakultatywna nie odbyła się, bo nie przyjechał po nas autobus, zwrot pieniędzy nastapił dopiero po dwóch reklamacjach, kilku telefonach, trzy miesiące ponwycieczce. Słowo "przepraszam" usłyszałam 2 razy i to wcale nie wtedy, kiedy czekaliśmy na autobus 1,5 godziny w 35 stopniowym upale. Wg TUi wycieczka sie nie odbyła, bo staliśmy w złym miejscu (takie było podane na voucherze). Nie polecam,nastepnym razem skorzystam z innego biura.
    ZaletyW Polsce pracownicy odbierają telefony raczej bez problemów. Aczkolwiek to chyba nie zaleta, tylko tak powinno być bez łaski. Innych zalet nie widzę. Bo hotel, samolot, jedzenie i krajobrazy to nie zasługa TUi.
    WadySłaby i bezproduktywny kontakt z obsługą w czasie wycieczki.
    Trzy miesiące oczekiwania na zwrot pieniedzy za wycieczkę fakultatywną. W regulaminie jest zapis o 45 dniach roboczych na rozpatrzenie sprawy. Od strony klienta deamat po prostu.
  • ~~Wa / 2022-07-28 12:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Biuro sprzedaje pobyt w hotelu 5 gwiazdkowym, a po przylocie okazuje się, iż hotel lokalnie posiada 4 gwiazdki. Jednak najgorszy okazał się powrót do domu…. Biuro nie zorganizowało transportu z hotelu na lotnisko, a był on opłacony podczas zakupu wycieczki, kiedy pracownicy zostali poproszeni o rozwiązanie sytuacji, odpowiedź brzmiała następująco: „nie możemy nic zrobić, proszę wezwać taksówkę i starać się o zwrot kosztów transportu” .Biuro nie wysyła informacji SMS z godzinami odjazdu, a żeby dowiedzieć się co, gdzie i kiedy, zostałyśmy obciążone dodatkowymi kosztami. Najgorsze biuro z jakim do tej pory podróżowałam.
  • ~Agnieszka / 2021-12-07 10:44
    Ocena: 2.33 / 5
    To nie był mój pierwszy raz z Tui,lecz napewno ostatni.
    Rezerwacji dokonywałam w 2020 roku,lecz z uwagi na sytuację pandemiczna byłam zmuszona przesunąć na kolejny rok. Zmieniłam również kierunek ( miałam wykupioną opcję bezkosztowej wieolrazowej zmiany rezerwacji w obrębie lata '21)
    Kierunek wybrany ostatecznie to Sycylia. W aplikacji były umieszczone wszystkie dane,rezerwacji oraz wykupiony transfer.
    Po przylocie na lotnisku zostaliśmy całkiem sami,brak jakiegokolwiek transferu. Oczywiście brak również rezydenta,bo takowych Tui nie posiada. Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. Czat również porażka. Po mniej więcej 2 godzinach udało się dodzwonić,konsternacja co z nami zrobić. Kazano nam wziąć taxi , rachunek i jechać do hotelu (100 km od lotniska -140 euro). Tak też zrobiliśmy. I od tej pory były tylko schody jeśli chodzi o komunikację z biurem. Natychmiast wysłałam reklamację z rachunkiem na wskazany adres mailowy i cisza. Próbowano nam wcisnąć, że transfer nie był wykupiony. W aplikacji zniknęła opcja wykupionego transferu. O powrotny z hotelu na lotnisko oczywiście nie było mowy. Powrotny transfer zapewniła nam Itaka w gratisie!!
    Po powrocie z urlopu zaczęłam dalszą walkę o zwrot przynajmniej kosztów taxi. Po 3,5 miesiącu sukces! Jest zwrot!! Ale zero przeproszenia za zaistniałą sytuację,za ich błąd i za brak powrotnego transferu. Nie wspomnę ile to mnie nerwów kosztowało w trakcie urlopu.
    Tui- odradzam wszystkim znajomym,nie tak powinni być traktowani klienci!
  • ~Agnieszka / 2022-07-15 17:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Jesteśmy zażenowani podejściem biura Tui do klienta. Sprzedać wycieczkę? Ok. Jakieś informacje? Nie bardzo. Mieć klienta w poważaniu? Oczywiście.
    Nie zostaliśmy poinformowani o dość wysokim podatku turystycznym płatnym na miejscu. Co by było jakbyśmy polecieli bez gotówki? Koczowali byśmy pod hotelem?
    Nie zostaliśmy poinformowani że aby wejść na pokład samolotu musimy mieć wydrukowaną i wypisaną deklaracje o covid. Co jakbyśmy sami tego nie doczytali i w ostatniej chwili nie wydrukowali? Zostalibyśmy na lotnisku?
    Szkoda czasu i nerwów na to biuro. Ostatni raz je wybraliśmy.
  • ~Agnieszka / 2023-07-12 15:05
    Ocena: 2.33 / 5
    Dzień Dobry
    do tej pory korzystaliśmy zawsze z wycieczek w TUI niestety obsługa oraz oferty w tej chwili bardzo się różnią od tego co TUI oferuje na swojej stronie. nidgy wcześniej nie zadżyło się aby pokój nie był dostępny a tutaj zonk po przyjeździe pokój dostępny o godz. 14 ale jak zapacisz 30 euro to pokój jest w ciągu kilki minut. Brak rezydenta na miejscu Pan który przyjechał na spotkanie stwierdził, że nie jest rezydentem on tylko przyjechał sprzedać Nam wycieczki. Niestety albo stety ludzie myslą logicznie i nie dali zarobić TUI. Wynegocjowane warunki w hotelu w pakiecie all inclusive marne żeby nie powiedzieć fatalne - pakiet all inclusive co zawiera 3 posiłki dziennie (brak przekąsek pomiędzy, choć hotel oferuje pobyt z dziećmi), jedna kawa dziennie do śniadania, za resztę trzeba zapłacić, alkohol nie do wypicia a w dodatku drinki w barze podają dzieci. TUI obudź się bo chyba zaczniesz tracić klientów.
    ZaletyBrak
  • ~Aleks / 2023-08-04 12:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Podpisałam umowę o wycieczkę do Turcji w lipcu 2019, następnego dnia wpłaciłam zaliczkę potem 2 dni później napisałam rezygnację a wycieczka miała być dopiero w grudniu 2019. Kontaktowałam się z Biurem Rzecznika Konsumenta i zostałam poinformowana, że zwrot naliczki mi się należy ponieważ zerwałam umowę na conajmniej 45 dni przed wyjazdem i jeszcze nie minęło 14 dni od podpisania umowy. Jest 2023 a ja nadal nie otrzymałam zwrotu zaliczki. Na obsłudze klienta jestem zlewana co chwilę odpisuje inny konsulant i tak od paru lat.
    ZaletyZero
    Wady- brak przypisanego jednego konsultanta do sprawy
    - nie działania zgodnie z prawem cywilnym
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1044
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 930
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 536
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 198
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 40
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960