Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 970 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.46
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.14

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Agnieszka aga / 2022-08-13 23:05
    Ocena: 2.67 / 5
    Brak plaży. Wszystko hotelowe
    Sunpoint nie ma własnej.
    ZaletyBrak
    WadyBrak dostępu do plaży.
  • ~Ala / 2021-03-05 10:46
    Ocena: 2.67 / 5
    Zarezerwowaliśmy hotel 4* z pokojem premium z pełnym widokiem na ocean na Zanzibarze. Na miejscu okazało się że kwaterują nas w innym hotelu dużo mniej eleganckim ze starą infrastrukturą w zwykłym standardowym hotelu bez widoku na ocean. Interwencja w recepcji ani u anglojęzycznego rezydenta który przybył następnego dnia nic nie dała, bo po prostu hotel który wybraliśmy był zapełniony w całości. Rezydent powiedział ze jest tylko od wycieczek i udawał niekumatego. W desperacji wysłaliśmy sms do TUI na nr telefonu podany w dokumentach podróży. Otrzymaliśmy sms-em odpowiedź z TUI, że jest im przykro i zbadają sprawę. Przez tydzień nic się nie działo i dopiero 8-go dnia pracownik recepcji poinformował nas, że możemy się przenieść do właściwego hotelu z pokojem premium. Pół dnia zmarnowaliśmy na przenosiny, w których nikt nam nie pomógł.Mimo to TUI Poland nie uznało reklamacji z tytuły różnicy klasy pokoju argumentując że nie ma dowodu powiadomienia rezydenta i wykonawcy usługi a z tytułu zamiany hotelu uznał roszczenie po 150 zł od osoby, co jest śmieszną kwotą odnosząc to do ceny wykupionych wczasów wczasów. To Biuro ewidentnie naciąga klientów, sprzedając wczasy w droższych hotelach, których jego kontrahent (wykonawca usługi) nie może zapewnić. A arogancja w traktowaniu klienta przy reklamacji nie ma swojego odpowiednika na polskim rynku usług turystycznych. Trzeba się trzymać z daleka od tego touroperatora.
    ZaletyBrak
  • ~Albatros / 2023-07-07 14:19
    Ocena: 2.67 / 5
    Oferta zróżnicowana , odnośnie samych hoteli , każdy sprawdzi sam, natomiast podejście do klienta - żenada, tj. zamówienie pół roku wcześniej- zmiana godzin wylotu i lotniska w standardzie tej firmy na miesiąc przed wylotem, na miejscu brak lub bardzo utrudniony kontakt z rezydentem - STANOWCZO ODRADZAM TĄ FIRMĘ!!!
    ZaletyBrak
    WadyZ roku na rok coraz gorzej????
  • ~Aleks / 2023-03-23 19:25
    Ocena: 2.67 / 5
    Kłamliwa promocja. Wabienie, pozycjonowanie na najniższą cenę, sposób łapania klienta.Na stronie Tui - ceny zaniżone, przy próbie rezerwacji - cena inna, dużo drożej, wręcz z kosmosu. To nie koniec przygody, po rozmowie z konsultantem niespodzianka - dodatkowo, cena nie obejmuje transferu do hotelu itd.. Myślę, że zbędne jest pośrednictwo biura Tui. Szkoda czasu na rozwiązywanie zagadek, żeby dojść do punktu, w którym rozumiesz, że robią z ciebie idiotę... To moment, w którym rozumiesz, że lepiej trochę się wysilić i zaplanować komplet: wylot, hotel, transfer, z i do hotelu, na własną rękę bez pośredników. Bo i na miejscu, nie licz na rezydenta. Nie pojawi się w hotelu. Dostaniesz info w aplikacji, kiedy lot powrotny - i organizuj sobie indywidualnie transfer na lotnisko.
    Niestety, Tui się skończyło. Tego, sprzed lat, już nie ma. Data opinii: 23.03.2023

  • ~Andrev / 2025-10-15 09:42
    Ocena: 2.67 / 5
    Wyszukiwarka fatalna, typujesz swoje preferencje a tui tego nie filtruje. Podstawia kierunki które odfajkkwałem, datę widełki też nie trzyma. Dziadostwo doprowadzające do szału.
    ZaletyBrak zalet
    WadyFatalna apka, fatalna strona z opcją wyszukiwania. Skoro to niemiecka firma to dlaczego oferty np. egzotyka dwa razy drożej niż z Polski niż np.Berlina. Wiem bo latałem z Berlina ze 3 razy z tui a z Warszawy 2 razy drożej a ja z Poznania mam 300km do obu miast.
  • ~Ania / 2022-05-24 21:57
    Ocena: 2.67 / 5
    Wczasy za 17 dni, narazie nie anulowane choć czytając inne opinie aż boję się myśleć co może się zdarzyć. Ale weszłam,żeby dodac opinię odnośnie wylotów. Tak jak wielu klientów jestem oburzona drastyczną zmianą godzin wylotów.
    Podpisując umowę godzina wylotu miałą być o 15:25 , dziś dowiedziałąm się,ze będzie...o 6:55. Wiedziałam,że tui często zmienia godziny wylotów ale słyszałąm o 2-3 godzinach różnicy (o czym poinformowała mnie Pani w biurze podróży)
    Wylot z Turcji został przesuniety na 06:55, dodam,ze transfer na lotnisko ma wynosić 1,5 godziny ,przed przylotem należy być na lotnisku 2 h więc o 2 godzinie w nicy będę budzić dziecko,zeby przygotować się do podróży
    Zalety...
    WadyDrastyczna zmiana godzin wylotów
  • ~Arek / 2023-07-10 16:56
    Ocena: 2.67 / 5
    Dzień dobry, Wykupiliśmy wakacje od TUI on-line na Majorce w styczniu 2023. W tym także wycieczkę
    pociągiem z Palmy do Soller -tramwajem do Port de soller-statek i autobus. Z zakwaterowaniem w hotelu i sam pobyt na majorce był sympatyczny, Niestety wszystko co zepsuło aurę i pobyt na wakacjach -wycieczka -na którą nas nie zabrano!!
    rozumiem - nie zapłacili - nie jadą -a co jeśli była z góry zapłacona z wyznaczonym terminem!!!!!
    Dwa dni i wtopa która zepsuła wszystko, pobyt na majorce 14-21.06.2023. Wycieczka miała odbyć się 17.006.2023!!
    Nie dosyć że od samego rana wydzwaniałem na infolinię, w Polsce nie odbierali telefonu -zadzwoniłem na infolinię UK- od razu odebrali telefon, Po 5 minutach oddzwonili ,że się ktoś z Polski odezwie -i też tak było. Zadzwoniła Pani z infolinii i to co ją interesowało to numer rezerwacji hotelu i wycieczki. Przeprosiła i tyle. Ani propozycji by jechać na inną wycieczkę nawet z innymi turystami-żadnego kontaktu. Po powrocie sam wydzwaniałem na infolinię-biuro reklamacji Do dzisiaj zero kontaktu -mają klienta w.... . Zapłacili i to dla nich najważniejsze. Reszta ich nie interesuję, mają wszystko gdzieś. Dzięki uporowi i znalazłem miejscowe biuro -polecam Lemon-tour. Pełna profeska nie to co TUI Polska. Ostatni raz zamawialiśmy wycieczkę on-line!!!, tylko przez biuro -bo Cię traktują inaczej i masz gdzie się zwrócić z uwagami. W ogole dziwiło mnie że anglicy potrafią odebrać telefon od razu a Polacy mają Cię gdzieś. Tez myślę om ile następne wakacje będziemy wybierać to zmieniam biuro na Rainbow lub biuro TUI.de - oni szanują klientów .
  • ~Artur / 2023-07-07 15:44
    Ocena: 2.67 / 5
    Zmieniają termin powrotu pod koniec pobytu, wysyłając wiadomość, tak, że wczasy defacto kończą się dzień wcześniej, czas na zmianę biura, każdemu będę odradzał, a po przyjeździe dochodził swoich praw
  • ~Asia / 2019-10-08 21:15
    Ocena: 2.67 / 5
    Biuro podróży oszukuje klientów. Wybrałam nowy hotel z 2018, pokój w ofercie miał być w nowoczesnym standardzie. Po przyjeździe zakwaterowano nas w części hotelu należącej do starego, upadłego hotelu, który został przejęty przez ten który wybierałam. Pokój był stary,nieodremontowany a nawet nieposprzątany. Zglosilismy ten fakt w recepcji. Pokój wymieniono nam dopiero po 2 dniach. Po przyjeździe złożyliśmy reklamację do biura. Biuro w mailu zwrotnym nawet nas nie przeprosiło,a co więcej zrobiło z nas brzydko mówiąc idiotow. Stwierdzili, że nigdzie w ofercie nie jest napisane, że pokój ma być w nowej części hotelu... Tylko, że wybierając hotel nigdzie nie było napisane, że jest stara i nowa część. Poza tym klikając w podgląd zarerwowanego pokoju wystwietlil nam się komfortowe, nowoczesne pomieszczenie. W ofercie na żadnym zdjęciu nie było starej części. Inni turyści z Polski też zostali potraktowani podobnie. Podsumowując zwykłe oszukiwanie i wprowadzanie konsumenta w błąd.
  • ~Basia / 2021-07-07 09:56
    Ocena: 2.67 / 5
    Cześć, właśnie zostaliśmy nabici w trąbę. Zamiast w opłaconym malym i cichym obiekcie na uboczu spędzamy wakacje w centrum Złotych Piasków. W hałasie, dudnieniu głośników z każdej strony, tłumie młodzieży balangującej. Rezydentów nie da się ocenić, bo ich nie ma. Biuro nie poinformowalo nas o zmianie, nie dało wyboru, za co bardzo duży minus. Kontakt przez aplikację Tui beznadziejny. Wszyscy rozkladają ręce. NIE POLECAM !!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu, nie poinformowanie o zmianie przed wylotem.
  • ~Damian / 2022-06-26 01:21
    Ocena: 2.67 / 5
    To nie jest biuro podróży a jedynie punkt sprzedaży wycieczek ze 100% odpowiedzialnością klienta - tylko czekają, żeby nie dopilnował drobnego szczegółu i nie pojechał. Przyszedłem przygotowany do biura podróży: przeczytałem dokładnie opisy ofert, opinie o hotelach i obejrzałem widoki z map google, przez co wiedziałem dużo więcej niż osoba sprzedająca wycieczki - siedziała jak myszka i tylko klikała. Właśnie widać jaka to filozofia. Otrzymałem sprzeczne informacje na temat przepisów covidowych w kraju, w którym miałem przesiadkę (lot do Meksyku przez Frankfurt): pani w biurze powiedziała, że musi być i wystarczy unijny certyfikat szczepienia. Na maila i smsa wysłała mi link, z którego wynikała że mam wygenerować kod QR upoważniający do wjazdu do Niemiec. Przyszedłem żeby się dopytać - tym razem inna pani powiedziała, że kod nie jest potrzebny na samo lotnisko. Zadzwoniłem na infolinię i powiedzieli żeby sprawdzić u przewoźników. Dzwoniłem do Lufthansy, ale oni powiedzieli, że przepisy ustala państwo a nie linia. Inna osoba z infolinii powiedziała, że trzeba QR, a jak kazałam jej to zrobić on line, to wyszło na moje że się nie da, ponieważ obecnie żaden kraj nie jest na liście ryzyka. Nie był potrzebny nawet certyfikat szczepienia. Nie zostałem zapytany przed wykupieniem wycieczki, czy mam kartę kredytową - jest ona potrzebna do opłaty VISITAX do Meksyku. Pani powiedziała, że to sobie zapłacę przelewem internetowym. Próbuję, ale się nie da - konieczna karta kredytowa. Musiałem wyrobić. A co by było gdybym opłaty dokonywał tuż przed wyjazdem? Nie ma rezydenta na miejscu. Miałem podaną godzinę lotu powrotnego - 21.40. Nie było jednak informacji, kiedy przyjadą po nas do hotelu. Dlatego ostatnie plażowanie musieliśmy skrócić i niepotrzebnie koczować przy recepcji przez ponad 3 godziny. Przyjechali po 19, tak że byliśmy na lotnisku niespełna na 2 godz przed odlotem. Na recepcji już chcieli wzywać nam taksówkę. Widać, że wraz ze zmianą właściciela zmienili standardy z niemieckich na ruskie.
    ZaletyOferta dot. hotelu zgodna ze stanem faktycznym.
    WadyDezinformacja. Współpraca z klientem kończy się w momencie wniesienia opłaty. Potem cisza lub sprzeczne dane.
    Naciąganie na wycieczki fakultatywne - opłata już w Polsce, bo nie ma rezydenta.
  • ~Gabi / 2023-02-16 18:20
    Ocena: 2.67 / 5
    Odradzam podróżowanie z biurem TUI, kompletny brak szacunku do klienta. Podczas pobytu,a w zasadzie w dniu wylotu nie przyjechał autokar pod hotel, mimo tego iż byliśmy 30 minut wcześniej przed hotelem a nie jak proszono 15 minut...po złożeniu reklamacji po powrocie do kraju biuro odmówiło zwrotu kosztów za transfer na lotnisko i za taxi którą musieliśmy jechać na lotnisko. Nie polecam. Nie jest to pierwsza sytuacja, podobne mieli znajomi.
    WadyBrak zainteresowania
  • ~Gosia / 2023-12-14 18:52
    Ocena: 2.67 / 5
    Przy dopłacie za pokój o podwyższonym standardzie zostaliśmy zakwaterowani w bungalowach o najniższym standardzie po drugiej stronie ulicy w którym większość czasu nie mieliśmy prądy i klimatyzacji. Pokazując w recepcji umowę zakupu i voucher na zakwaterowanie w głównej części hotelowej pan w recepcji wręczył nam dokument z TUI mówiący o zakwaterowaniu w pokoju o najniższym standardzie. Dopiero po dwóch dniach walki z pracownikami TUI, wydanych pieniądzach na telefony do Polski i agenta w Hurghadzie doczekaliśmy się zmiany pokoju.
    Do dzisiaj jednak nie doczekaliśmy się zwykłego -przepraszam.
    Nie polecam!!!
    Już nigdy nie wykupię wycieczki w TUI i będę odradzać wszystkim znajomym!
    ZaletyBardzo miła obsługa w hotelu.
    WadyNiekompetentni i opieszali pracownicy TUI z pominięciem Pani Karoliny z Hurghady
  • ~Ilona / 2021-06-18 16:20
    Ocena: 2.67 / 5
    Stracili dla mnie już swoją wiarygodność, a kiedyś było to moje ulubione biuro.
    Zaletydobre ceny, bogata oferta
    WadyCiągłe zmiany godzin przelotów w żadnym innym biurze nie miałam czegoś takiego. wieczne błędy na stronie, połączenie z infolinią graniczy z cudem, wszelkie formalności online (dokumenty podróży, zakup wycieczek fakultatywnych i brak rezydentów) to koszmar. Osobiście wolę mieć kontakt z drugim człowiekiem. Zabierając rezydentów przesadzili, być może stąd te dobre ceny skoro pozwalniali rezydentów i osoby pracujące na infolinii.
  • ~Irek / 2025-05-12 17:55
    Ocena: 2.67 / 5
    Wróciliśmy z wakacji wczoraj. O ile hotel i jego obsługa nie budzi żadnych zastrzeżeń to biuro podróży TUI pozostawia naprawdę wiele do życzenia. Podróżuję od lat z różnymi biurami podróży i w tym roku ze względu na ciekawą ofertę postanowiłem zrobić to z TUI i po gehennie jaką z nimi przeszedłem mogę powiedzieć tylko tyle - NIGDY WIĘCEJ!!!
    Mieliśmy sześciokrotnie zmieniane godziny wylotu i finalnie z godziny wylotu 7 rano, którą mieliśmy w zawartej umowie zrobiła się 21 wieczór, co skutkowało tym że do hotelu przybyliśmy o 3 nad ranem następnego dnia zamiast o 14 dzień wcześniej. Tym samym straciliśmy półtorej dnia pobytu, bo kładąc się spać o 4 nad ranem po podróży człowiek na drugi dzień jest totalnie wypompowany i nie jest w stanie funkcjonować normalnie od rana. Na nasz wniosek o rekompensatę finansową z powodu straty całego dnia TUI nie wyraziło zainteresowania swoim klientem, mimo tego że przybyliśmy do hotelu w następnej dobie niż przewidywała umowa.
    Druga sprawa, to fakt że pomimo tego, że w ofercie przedstawionej przez TUI była zagwarantowana bezpłatna dostępność do strefy SPA, to TUI zaraz po wpłaceniu przez nas pieniędzy poinformowało nas o wykluczeniu bezpłatnej dostępności do strefy SPA. Na naszą prośbę o rekompensatę finansową z powodu niewywiązania się w tej kwestii z podpisanej umowy TUI nie było po raz kolejny zainteresowane dobrem swojego klienta.
    Trzecia sprawa dotyczy ubezpieczenia dodatkowego, na które zdecydowaliśmy się po rozmowie z konsultantem. Dostaliśmy link z przekierowaniem do płatności, płatność dokonaliśmy a na naszym koncie klienta nie pojawiła się dodatkowa opłacona opcja ubezpieczenia. Telefony do konsultantów skutkowały tym, że TUI chciało nas odesłać nas do Allianza żebyśmy to sobie z nimi sami wyjaśniali. Ale przecież myśmy nie zawierali umowy z Allianzem tylko z TUI, więc nie rozumiem skąd ten dziwny pomysł?! Finalnie sprawa się nie wyjaśniła przed naszym wylotem i polecieliśmy nie wiedząc czy mamy to ubezpieczenie, czy nie mamy. Ale to nie koniec niespodzianek, bo po powrocie do polski dostaliśmy maila od TUI, że w związku ze zmianami w rezerwacji (tak nazwali naszą wpłatę za dodatkowe ubezpieczenie i próbę jej wyegzekwowania) naliczą nam dodatkowe koszty manipulacyjne w wysokości UWAGA! 3718zł. Po przepychance mailowej wycofali się z tego pomysłu.
    Czwarta sprawa, to brak rezydenta w hotelu. Normą do tej pory było dla nas, że w pierwszych dniach pobytu były organizowane spotkania informacyjne z rezydentem w hotelu. W TUI zobaczyłem rezydenta tylko jak wsiadałem do autobusu na lotnisku. Dał nam kartkę z zagranicznym nr telefonu i tyle go widzieli.
    Piąta sprawa o której chciałbym wspomnieć, to wycieczkę wykupiliśmy niezależnie jako 2 małżeństwa, czyli 4 osoby. Umowy jakie dostaliśmy do podpisu i jakie opłaciliśmy miały te same godziny wylotu i przylotu. Ale TUI tak pokombinowało, że znajomi wylecieli z Polski o 16.30 a my o 21. Na naszą prośbę o wspólną godzinę wylotu TUI zareagowało całkowitą jej ignorancją. Znów nie byli zainteresowani dobrem swojego klienta.
    Reasumując, nerwy jakich najedliśmy się z powodu TUI nie jest nam w stanie nic zrekompensować. Jedyne co możemy zrobić to przestrzec innych przed tym biurem podróży. TRZYMAJCIE SIĘ Z DALEKA!!
    Na koniec chcielibyśmy dodać, że nie jesteśmy jak to się teraz często zdarza ludźmi zepsutymi i roszczeniowymi, którzy wymyślają niestworzone historie, żeby dopiec komuś bo mu się naraził. Na wszystkie przedstawione zdarzenia mamy dowody w postaci korespondencji mailowej i chętnie je udostępnimy niedowiarkom. Niestety nie mamy nagrań rozmów z konsultantami. Ale tutaj też można wrzucić kamyczek do ogródka, bo dzwoniąc do TUI za każdym razem rozmawiamy z inną osobą. Nie ma przydzielonego opiekuna indywidualnego wycieczki jak to mają inne biura w zwyczaju, więc jako to w życiu bywa odpowiedzialność zbiorowa jest żadną odpowiedzialnością.
    Serdecznie wszystkich pozdrawiamy a w szczególności tych którzy mieli cierpliwość przeczytać naszą opinię do końca.
    Dorota i Irek
    ZaletyHotel na wysokim poziomie
    Wadyfatalna Obsługa klienta, brak empatii, naciągacze.
  • ~Janusz / 2020-03-08 19:24
    Ocena: 2.67 / 5
    Hotel jaz samaya. Wg istniejacych opini mieszkajac w hotelu jaz samaya można korzystać z infrastruktury innych hoteli. To jest nieprawda. Potwierdzil to nam rezydent TUI jak powiedzielismy ze nas wyprosili z basenu z dziećmi. Dlatego nie polecamy.
    ZaletyBrak
    WadyZgodnie z opinia
  • ~Jarek / 2023-03-17 13:46
    Ocena: 2.67 / 5
    Katastrofa nie polecam. Folder super rzeczywistosc brak wszystkiego. Urlop zepsuty i 6500€ stracone. Brak dzialan rezydenta.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Jarek / 2023-06-12 19:18
    Ocena: 2.67 / 5
    beznadziejna fima W zimę wciskają promocję na lato , jak się promocja skończy to od razu zmieniają godziny lotów na beznadziejne 6 rano miało być ok 11 , jak się zrobi rezerwację parkingu w Warszawie i nocleg to krótko przed terminem lot jest o 14 , ale ja już nie mogę zmienić parkingu i odwołać noclegu w Warszawie . Naciąganie ludzi na koszty
    Zaletyniech sami sobie wpiszą
    Wadydużo
  • ~Joanna / 2022-07-17 20:59
    Ocena: 2.67 / 5
    Cena i gwiazdki nie są stosowne,hotel Activ beach na Kos. Przyjechaliy nie było dla nas pokoi. Dostaliśmy pokoje w Palase Activ obok , czyli w podróży nie byliśmy 1 dzien tylko 2. Brudne pokoje nie sprzątają tylko wymiana ręczników. Jednego dnia dostaliśmu ręczniki na podłogę zamiast kąpielowych. Byliśmy grupą zbajomych w 12 osób . Jedzenie dobre i różnorodne, drinki dobre. Ogród ładny. Plaża taka sobie.
    ZaletyOdród , jedzenie
    WadyGrecki syfek, brak pokoju w dniu przyjazdu
  • ~Józef / 2021-08-17 14:45
    Ocena: 2.67 / 5
    Byłem na wakacjach z TUI na Krecie, w hotelu Serita Beach, w drugiej połowie sierpnia 2021. Wyjazd średnio udany, za sprawą TUI,która podała wygórowaną opinię o resorcie, gdyż plaża ze skałami i kamieniami wręcz uniemożliwiała kąpiel, przy bufecie często kolejki, a przede wszystkim żałosna opieka TUI nad podróżnym, zarówno po przylocie, jak i w czasie odlotu. Tego Biura podróży /TUI/ nie polecam.
    ZaletyNa uwagę zasługuje duża życzliwość obsługi hotelu
    WadyNajbardziej przykry był brak zainteresowania za strony rezydenta TUI, którego widziałem w autobusie 3 min., nawiązanie kontaktu nawet telefonicznego okazało się niemożliwe. Bałagan na lotnisku w czasie odlotu dopełnił sytuację
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1072
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 970
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 552
Eximtours
Ocena: 2.17, ilość opinii: 212
Funclub
Ocena: 2.82, ilość opinii: 178
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 66
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4928
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4622
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3167