Cześć, właśnie zostaliśmy nabici w trąbę. Zamiast w opłaconym malym i cichym obiekcie na uboczu spędzamy wakacje w centrum Złotych Piasków. W hałasie, dudnieniu głośników z każdej strony, tłumie młodzieży balangującej. Rezydentów nie da się ocenić, bo ich nie ma. Biuro nie poinformowalo nas o zmianie, nie dało wyboru, za co bardzo duży minus. Kontakt przez aplikację Tui beznadziejny. Wszyscy rozkladają ręce. NIE POLECAM !!!!!!!!
ZaletyBrak
WadyBrak kontaktu, nie poinformowanie o zmianie przed wylotem.
~Damian / 2022-06-26 01:21
Ocena: 2.67 / 5
To nie jest biuro podróży a jedynie punkt sprzedaży wycieczek ze 100% odpowiedzialnością klienta - tylko czekają, żeby nie dopilnował drobnego szczegółu i nie pojechał. Przyszedłem przygotowany do biura podróży: przeczytałem dokładnie opisy ofert, opinie o hotelach i obejrzałem widoki z map google, przez co wiedziałem dużo więcej niż osoba sprzedająca wycieczki - siedziała jak myszka i tylko klikała. Właśnie widać jaka to filozofia. Otrzymałem sprzeczne informacje na temat przepisów covidowych w kraju, w którym miałem przesiadkę (lot do Meksyku przez Frankfurt): pani w biurze powiedziała, że musi być i wystarczy unijny certyfikat szczepienia. Na maila i smsa wysłała mi link, z którego wynikała że mam wygenerować kod QR upoważniający do wjazdu do Niemiec. Przyszedłem żeby się dopytać - tym razem inna pani powiedziała, że kod nie jest potrzebny na samo lotnisko. Zadzwoniłem na infolinię i powiedzieli żeby sprawdzić u przewoźników. Dzwoniłem do Lufthansy, ale oni powiedzieli, że przepisy ustala państwo a nie linia. Inna osoba z infolinii powiedziała, że trzeba QR, a jak kazałam jej to zrobić on line, to wyszło na moje że się nie da, ponieważ obecnie żaden kraj nie jest na liście ryzyka. Nie był potrzebny nawet certyfikat szczepienia. Nie zostałem zapytany przed wykupieniem wycieczki, czy mam kartę kredytową - jest ona potrzebna do opłaty VISITAX do Meksyku. Pani powiedziała, że to sobie zapłacę przelewem internetowym. Próbuję, ale się nie da - konieczna karta kredytowa. Musiałem wyrobić. A co by było gdybym opłaty dokonywał tuż przed wyjazdem? Nie ma rezydenta na miejscu. Miałem podaną godzinę lotu powrotnego - 21.40. Nie było jednak informacji, kiedy przyjadą po nas do hotelu. Dlatego ostatnie plażowanie musieliśmy skrócić i niepotrzebnie koczować przy recepcji przez ponad 3 godziny. Przyjechali po 19, tak że byliśmy na lotnisku niespełna na 2 godz przed odlotem. Na recepcji już chcieli wzywać nam taksówkę. Widać, że wraz ze zmianą właściciela zmienili standardy z niemieckich na ruskie.
ZaletyOferta dot. hotelu zgodna ze stanem faktycznym.
WadyDezinformacja. Współpraca z klientem kończy się w momencie wniesienia opłaty. Potem cisza lub sprzeczne dane.
Naciąganie na wycieczki fakultatywne - opłata już w Polsce, bo nie ma rezydenta.
~Gabi / 2023-02-16 18:20
Ocena: 2.67 / 5
Odradzam podróżowanie z biurem TUI, kompletny brak szacunku do klienta. Podczas pobytu,a w zasadzie w dniu wylotu nie przyjechał autokar pod hotel, mimo tego iż byliśmy 30 minut wcześniej przed hotelem a nie jak proszono 15 minut...po złożeniu reklamacji po powrocie do kraju biuro odmówiło zwrotu kosztów za transfer na lotnisko i za taxi którą musieliśmy jechać na lotnisko. Nie polecam. Nie jest to pierwsza sytuacja, podobne mieli znajomi.
WadyBrak zainteresowania
~Gosia / 2023-12-14 18:52
Ocena: 2.67 / 5
Przy dopłacie za pokój o podwyższonym standardzie zostaliśmy zakwaterowani w bungalowach o najniższym standardzie po drugiej stronie ulicy w którym większość czasu nie mieliśmy prądy i klimatyzacji. Pokazując w recepcji umowę zakupu i voucher na zakwaterowanie w głównej części hotelowej pan w recepcji wręczył nam dokument z TUI mówiący o zakwaterowaniu w pokoju o najniższym standardzie. Dopiero po dwóch dniach walki z pracownikami TUI, wydanych pieniądzach na telefony do Polski i agenta w Hurghadzie doczekaliśmy się zmiany pokoju.
Do dzisiaj jednak nie doczekaliśmy się zwykłego -przepraszam.
Nie polecam!!!
Już nigdy nie wykupię wycieczki w TUI i będę odradzać wszystkim znajomym!
ZaletyBardzo miła obsługa w hotelu.
WadyNiekompetentni i opieszali pracownicy TUI z pominięciem Pani Karoliny z Hurghady
~Ilona / 2021-06-18 16:20
Ocena: 2.67 / 5
Stracili dla mnie już swoją wiarygodność, a kiedyś było to moje ulubione biuro.
Zaletydobre ceny, bogata oferta
WadyCiągłe zmiany godzin przelotów w żadnym innym biurze nie miałam czegoś takiego. wieczne błędy na stronie, połączenie z infolinią graniczy z cudem, wszelkie formalności online (dokumenty podróży, zakup wycieczek fakultatywnych i brak rezydentów) to koszmar. Osobiście wolę mieć kontakt z drugim człowiekiem. Zabierając rezydentów przesadzili, być może stąd te dobre ceny skoro pozwalniali rezydentów i osoby pracujące na infolinii.
~Janusz / 2020-03-08 19:24
Ocena: 2.67 / 5
Hotel jaz samaya. Wg istniejacych opini mieszkajac w hotelu jaz samaya można korzystać z infrastruktury innych hoteli. To jest nieprawda. Potwierdzil to nam rezydent TUI jak powiedzielismy ze nas wyprosili z basenu z dziećmi. Dlatego nie polecamy.
ZaletyBrak
WadyZgodnie z opinia
~Jarek / 2023-03-17 13:46
Ocena: 2.67 / 5
Katastrofa nie polecam. Folder super rzeczywistosc brak wszystkiego. Urlop zepsuty i 6500€ stracone. Brak dzialan rezydenta.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Jarek / 2023-06-12 19:18
Ocena: 2.67 / 5
beznadziejna fima W zimę wciskają promocję na lato , jak się promocja skończy to od razu zmieniają godziny lotów na beznadziejne 6 rano miało być ok 11 , jak się zrobi rezerwację parkingu w Warszawie i nocleg to krótko przed terminem lot jest o 14 , ale ja już nie mogę zmienić parkingu i odwołać noclegu w Warszawie . Naciąganie ludzi na koszty
Zaletyniech sami sobie wpiszą
Wadydużo
~Joanna / 2022-07-17 20:59
Ocena: 2.67 / 5
Cena i gwiazdki nie są stosowne,hotel Activ beach na Kos. Przyjechaliy nie było dla nas pokoi. Dostaliśmy pokoje w Palase Activ obok , czyli w podróży nie byliśmy 1 dzien tylko 2. Brudne pokoje nie sprzątają tylko wymiana ręczników. Jednego dnia dostaliśmu ręczniki na podłogę zamiast kąpielowych. Byliśmy grupą zbajomych w 12 osób . Jedzenie dobre i różnorodne, drinki dobre. Ogród ładny. Plaża taka sobie.
ZaletyOdród , jedzenie
WadyGrecki syfek, brak pokoju w dniu przyjazdu
~Józef / 2021-08-17 14:45
Ocena: 2.67 / 5
Byłem na wakacjach z TUI na Krecie, w hotelu Serita Beach, w drugiej połowie sierpnia 2021. Wyjazd średnio udany, za sprawą TUI,która podała wygórowaną opinię o resorcie, gdyż plaża ze skałami i kamieniami wręcz uniemożliwiała kąpiel, przy bufecie często kolejki, a przede wszystkim żałosna opieka TUI nad podróżnym, zarówno po przylocie, jak i w czasie odlotu. Tego Biura podróży /TUI/ nie polecam.
ZaletyNa uwagę zasługuje duża życzliwość obsługi hotelu
WadyNajbardziej przykry był brak zainteresowania za strony rezydenta TUI, którego widziałem w autobusie 3 min., nawiązanie kontaktu nawet telefonicznego okazało się niemożliwe. Bałagan na lotnisku w czasie odlotu dopełnił sytuację
~K / 2024-06-26 15:36
Ocena: 2.67 / 5
Jeżeli decydujesz się na wakacje to omijaj TUI szerokim łukiem! W dniu wczorajszym zakupiliśmy wakacje przez stronę TUI.pl, pieniądze zapłacone od razu, ściągnięte z konta, wiadomość po wpłacie: Gratulacje, Twoja rezerwacja została potwierdzona. Po kilku minutach mail od TUI, z informacją, że : "Wystąpił problemy techniczne i rezerwacja nie została założona. W sprawie skontaktuje się z Państwem nasz konsultant". Pieniądze wpłacone, wakacji nie ma! Po kilkudziesięciu rozmowach z konsultantami okazało się, że pieniądze zostaną zwrócone do...14 dni. Można złożyć reklamację, czas rozpatrywania do...45 dni. Zaproponowano też możliwość wybrania innej wycieczki z oferty, natomiast w "cudowny" sposób oferowane przez konsultanta wycieczki z minuty na minutę potrafiły podrożeć o kilkaset złotych! Sprawa zgłoszona do UOKiK, okazuje się, że firma TUI w takim przypadku powinna niezwłocznie zwrócić pieniądze bo w przypadku jakichkolwiek problemów technicznych nie obowiązuje regulaminowe 14 dni na zwrot środków. Dobrą praktyką jest też zaproponowanie rabatu dla klientów na inne wycieczki z oferty. Sprawa jest rozwojowa, na tę chwilę nie mamy ani pieniędzy ani zarezerwowanej wycieczki a urlop ucieka...
Zaletyładne zdjęcia i opis oferty
WadyInfolinia to dno i kupa mułu, wszystko do załatwienia mailowo, zero propozycji rozwiązania problemu i zrozumienia w zaistniałej sytuacji!
~Kamila / 2023-06-26 21:43
Ocena: 2.67 / 5
Z przykrością chciałabym się podzielić a tym samym uczulić Was kupujących w Tui Słupsk,, Jantar..
Brak profesjonalizmu, doświadczenia, błędnie przekazywane informacje, ukryte płatności. Jak dla mnie osoba mało kompetentna.
Nie polecam tego biura podróży,!!!!
ZaletyHotel blisko morza
WadyBrak napojów do posiłków, dodatkowa opłata pobrana w hotelu,źle podana informacja o przewiezieniu do hotelu
~Kasia / 2021-06-04 15:40
Ocena: 2.67 / 5
Dno i jeszcze raz dno jak chcesz przedłużyć pobyt a im powinno zależeć to owszem wszystko załatwia na czacie nie dodzwonisz się do nich. Ale wysyłają ci milion fałszywych linków do zapłaty a powitam powiedzą ze czas się się skończył miko ze błąd po ich stronie . Zostajesz na lodzie . Zawsze z nimi latałam od tej pory nigdy więcej. Hotel przedluzylam i znalazłam lot na eSky powrotny o 2 tysiące wszystko taniej niż w TUI . Naciągacze nie dajcie się wrobić
ZaletyBrak
WadyWszystkie
~Kriss / 2021-08-23 20:45
Ocena: 2.67 / 5
Bardzo słaba organizacja na lotnisku. wracając nie było nas na liście pasażerów , brak rezydenta , brak pomocy ze strony tui. Sprzedana wycieczka i już nic ich nie obchodzi. Nie polecam biura tui. Byłem na wielu wakacjach z innymi organizatorami ale tui jest najgorszym z którym byłem.
ZaletyDobry hotel z aquaparkiem
WadyNigdy tui
~Lukasz / 2023-07-04 15:08
Ocena: 2.67 / 5
odzić do recepcji i zgłaszać problem z zamkiem. Następnie jesteśmy tutaj już czwarty dzień i klimatyzacja tak jak nie chodziła tak nie chodzi. Nikt się tym nie przejmuje. Pani która sprząta pokój wymieniła jedynie ręczniki i sobie poszła. Co do animatorów i płazy- czy tutaj są w ogóle jacyś animatorzy???! Jedna pani czekała cały dzień na aerobik w wodzi no i się nie doczekała. Nikt się nikim tutaj nie zajmuje. Jedyna animatorka jaka buła przez ostatnie 4 dni to jakaś pani z synem którzy puszczali piosenki na telefonie i się cieszyli do siebie. Przysięgam - obłęd. Leżaki w koszmarnym stanie, popękane, brudne - nikt o to nie dba. Ostatnia kwestia to jedzenie. Dla mnie dramat dla innych smaczne a dla jeszcze innych tragiczne. Opinie różne ale opisze co można zjeść i kiedy. Ma śniadanie wiecznie jeden rodzaj martadeli i jeden rodzaj salami. Do tego jeden rodzaj sera . Idąc dalej codziennie ten sam boczek plus sucha jajecznica jąkała sadzone i …. To by było tyle. Do tego naleśniki i już naprawdę starczy. NIC WIĘCEJ!!!! Jesteśmy w Hiszpani a tutaj nawet owoca żadnego nie dadzą. Dla mnie szok. Obiad wyglada podobnie z l ze do wyboru jest albo pałka z kury albo jedna kostka żeberka . Do tego sałata pomidor ogórek jakieś sosy trochę makaronu i … koniec. Aha rano napoje gazowane są wyłączone wiec nawet nie ma jak wody sobie uzupełnić bo i wodę trzeba sobie kupić a później tankować z automatu. No i czy to są faktycznie uda w wakacje!!!???? Pierwszy raz w takim syfie jestem . Jak ktoś chce to zdjęcia i info na priv zapomniałem dodać ze tych dusznych pokojach nie ma wody i wodę trzeba sobie samaeu kupić a później napełniać. Czy to są faktycznie wymarzone wczasy?
ZaletyBrak zalet
WadyPrawie wszystko
~Lukasz / 2023-07-04 15:18
Ocena: 2.67 / 5
Opinia dotyczy ofert z TUI hotel SBH monica Royal Beach Lanzarrotte . Zacznijmy od początku. Już na samym starcie dostaliśmy jedna kartę która wiecznie sprawiała problem z otwarciem drzwi. Trzeba było chodzić do recepcji i zgłaszać problem z zamkiem. Następnie jesteśmy tutaj już czwarty dzień i klimatyzacja tak jak nie chodziła tak nie chodzi. Nikt się tym nie przejmuje. Pani która sprząta pokój wymieniła jedynie ręczniki i sobie poszła. Co do animatorów i plazy - czy tutaj są w ogóle jacyś animatorzy???! Jedna pani czekała cały dzień na aerobik w wodzie no i się nie doczekała. Nikt się nikim tutaj nie zajmuje. Jedyna animatorka jaka była przez ostatnie 4 dni to jakaś pani z synem którzy puszczali piosenki na telefonie i się cieszyli do siebie. Przysięgam - obłęd. Leżaki w koszmarnym stanie, popękane, brudne - nikt o to nie dba. Ostatnia kwestia to jedzenie. Dla mnie dramat dla innych smaczne a dla jeszcze innych tragiczne. Opinie różne ale opisze co można zjeść i kiedy. Na śniadanie wiecznie jeden rodzaj martadeli i jeden rodzaj salami. Do tego jeden rodzaj sera . Idąc dalej codziennie ten sam boczek plus sucha jajecznica i jajka sadzone i …. To by było tyle. Do tego naleśniki i już naprawdę starczy. NIC WIĘCEJ!!!! Jesteśmy w Hiszpani a tutaj nawet owoca żadnego nie dadzą. Dla mnie szok. Obiad wyglada podobnie z l ze do wyboru jest albo pałka z kury albo jedna kostka żeberka . Do tego sałata pomidor ogórek jakieś sosy trochę makaronu i … koniec. Aha rano napoje gazowane są wyłączone wiec nawet nie ma jak wody sobie uzupełnić bo i wodę trzeba sobie kupić a później tankować z automatu. No i czy to są faktycznie uda w wakacje!!!???? Pierwszy raz w takim syfie jestem . Jak ktoś chce to zdjęcia i info na priv zapomniałem dodać ze w tych dusznych pokojach nie ma wody i wodę trzeba sobie samaeu kupić a później napełniać. Czy to są faktycznie wymarzone wczasy.
ZaletyBrak
WadyCała masa.
~M. A. R. T. A / 2021-06-25 11:46
Ocena: 2.67 / 5
Z TUI bylismy na kilku wycieczkach, wcześniej nie mielismy żadnych zastrzeżeń. W tym roku niestety to sie zmieniło. Wybralismy sie na Djerbe. Wybralismy kilka opcji które nas interesuja po czym wybralismy sie do biura. Wycieczka, ktora wybralismy na stronie internetowej byla o 1000 zl tańsza niz końcowa cena w biurze. W ofertach przedstawiamych na stronie nie ma wliczonego np. Transferu z hotelu (zawsze byl, teraz trzeba dopłacać). Ok zgodzilismy sie poniewaz wybrany hotel byl bardzo ladny, pokoje duze w nowoczesnym stylu. Niestety po przybyciu na miejsce pokoj wygladal zupelnie inaczej niz w ofercie. Łazienka byla w fatalnym stanie, nie wiem z jakiego hotelu byly zdjecia w ofercie ale bankowo nie z naszego. W hotelu byla przemila obsluga i animatorzy i tylko to sklonilo nas do nie skladania reklamacji na miejscu. Oczywiscie rozmawialismy z innymi goscmi hotelu, ktorzy tez byli w szoku jak zobaczyli swoj pokoj po tym co bylo w ofercie. Rezydenta widzielismy ttlko przez chwilę przed transferem na lotnisko. Wszelkie kontakty mialy byc na mytui poprzez czat gdzie jest informacja ze odpowiadaja do 30 min. To tez mija sie z prawda bo czasami odpowiadali na drugi dzień. Jeszcze przed wylotem wykupilismy wycieczke fakultatywna, po dotarciu na miejsce od gosci hotelowych dowiedzielismy sie ze park krokodyli jest zamkniety poniewaz prowadzą remont. W zwiazku z tym wyslalismy zapytanie na mytui co z wycieczka, po kilku godzinach dostalismy odpowiedź, ze kontatkowali sie z organizatorem i wycieczka odbedzie sie planowo. Zadowoleni czekalismy na wyjazd az dzien przed dostajemy wiadomosc, ze wycieczka jest anulowana. Prawdziwy powód oczywiscie nie zostal podany ale za to wina zostala zrzucona na modny w tym czasie covid.... W mailu dali informacje ze przekazali do biura gdzie byla kupiona wycieczka, ze maja zrobic zwrot kosztów. Od wiadomosci minelo 8 dni, my wrocilismy do kraju a zwrotu nie ma. Zadzwonilismy do biura a tam przekazali ze nie maja naszego numeru konta do zwrotu ( mysle ze maja bo przelew byl robiony przez internet ????). Zapytalam eiec czemu nie napisali maila lub nie zadzwonili w tej sprawie. Pani nie potrafila dokladnir odpowiedziec dlaczego ale powiedziala ze kiedys by zadzwonili bo jestem na liscie.
Sama wycieczka byla fajna ale wszystko dzieki wspanialej obsludze hotelu i innym podroznym. Niestety juz nigdzie z Tui nie pojedziemy jest wiele innych biur podrozy, ktore lepiej poschodza do klienta i mniej kłamią. Ceny tez nie są konkurencyjne poniewaz przy zakupie do kazdej wycieczki trzeba duzo dopłacić, aby mialo to rece i nogi. Nie polecam!!
~Marcin / 2023-06-19 19:57
Ocena: 2.67 / 5
Biuro podróży które ma ciekawą ofertę wakacyjną, ale nic poza tym.
W tym roku byłem z tym biurem na ponad tygodniowych wakacjach na Majorce. Jeśli chodzi o organizację transportu i transferu z lotniska do hotelu to nie mam zastrzeżeń. Ale jeśli chodzi o organizację wycieczek fakultatywnych na Majorce to już nie wygląda tak różowo. Odwołują wyjazd na kilka godzin przed planowaną wycieczką, bez podania przyczyny - zwalając oczywiście na organizatora - taka sytuacja jak się dowiedziałem ma miejsce od wielu lat, wiec gdyby zależało TUI na klientach to zadbaliby o to aby takich sytuacji nie było. Poza tym
Pani przewodnik (Polka od wielu lat mieszkająca na Majorce) ledwo posługująca się językiem polskim, albo nie ma talentu do przekazywania wiedzy na temat zwiedzanych miejsc, albo pani po prostu się nie chce, tragedia. Wiele krajów zwiedziłem i z wielu ofert wycieczek fakultatywnych korzystałem rownież w krajach gdzie przewodnikami byli tubylcy znacznie lepiej posługujący się naszym językiem niż ta Pani. Tak niskiej jakości usługą wycieczek fakultatywnych jeszcze nie doświadczyłem. Już nie wspomnę o tym, że oferta wakacyjna polskiego TUI jest znacznie droższa niż oferta TUI np w Niemczech - przy czym należy pamiętać ze w Niemczech i tak są zarobki wielokrotnie wyższe!
Na dzień dziesiejszy z oferty TUI raczej już nie skorzystam, a na pewno nie skorzystam z ich oferty wycieczek fakultatywnych!
Tak jak ktoś gdzies napisał rezydent na Majorce to tez jakaś pomyłka, z zegarkiem w ręku pogzachwalal oferty wycieczek fakultatywnych i na tym koniec spotkania, byle nachapać się prowizji ze sprzedaży wycieczek, nic poza tym.
Wielokrotnie korzystałem z oferty TIU , pierwszy raz może dlatego ,że wcześniej nie miałem potrzeb przekonałem się jak bardzo beznadziejny jest dział obsługi klienta tego biura. Zepsuli by całe moje wakacje gdyby nie to ,że sprawdzałem ofertę. W maju szukałem hotelu w Egipcie w rejonie Marsa Alam . Wybrałem hotel Fantazia Resort . Bardzo istatna była dla mnie lokalizacja ponieważ miałem już uzgodnione codzienne nurkowania z zaprzyjaźnionym centrum nurkowym , które musiało to ogarnąć logistycznie . Sprawdzając ofertę na stronie TUI dokładnie , lokalizację stwierdziłem niezgodność pomiędzy opisem a oznaczeniem pozycji hotelu na mapie załączonej strony. Dokładnie według mapy hotel wykazywano na wyskości Marsa Alam co było dla mnie do przyjęcia, podczas gdy w rzeczywistości hotel usytuowany jest prawie 30 km na południe od tego miejsca.
Chcąc wyjaśnić tą sprawę , skorzystałem z połączenia do biura obsługi klienta , wiadomo ile wcześniej musiałem się naczekać na możliwość kontaktu , kiedy przedstawiłem sprawę pani stwierdziła że musi wysłać zapytanie kiedy zapytałem czy otrzymanie odpowiedzi to kwestia godzin czy dni otrzymałem odpowiedź nie wiem .
W zasadzie do tej pory nie otrzymałem takiej odpowiedzi , a lokalizacja hotelu dalej wykazywana jest błędnie.
Nie wiem czy ktoś to przeczyta , uważam ,że kompletnie mają klientów gdzieś , w głowie mi się nie mieściło ,że nie są w stanie od ręki sprawdzić . Na stronie TUI nie ma innej możliwości kontaktu poza telefonicznym, ankieta przeznaczona jest jedynie dla osób które korzystają już z oferty. Sprawdzajcie dokładnie oferty !!!!!
Wadykompletnie nie użyteczne biuro obsługi klienta
~Monika / 2023-07-14 09:19
Ocena: 2.67 / 5
Nie polecam biura TUI,ciężki kontakt, tylko przez aplikację,brak bieżących inf.Rezydenci dramat!!Pan Patryk będący rezydentem na Cyprze w dniu 6.07.23rok.przyjechal tylko pp to aby sprzedać wycieczki, brak z jego strony pomocy, problemy jakie mieliśmy na miejscu nie rozwiązał, wręcz przeciwnie, bronił strony na Cyprze, nigdy więcej z TUI.. Zawsze mogłam liczyć na pomoc rezydenta tak ten gość, bardzo arogancki, przemarzały, brak szacunku, wmawiał nam że to my winni bo żle czytamay umowy, że lecąc w oby Krak NALEŻY czytać inf.co jest i co obowiązuje w danym kraju!!!Umowy sprzedaży wycieczek są niejasne,brał szczegółów, dopiero na miejscu okazuje się zupełnie co innego, dlatego nie polecam!!!
ZaletyŻadnych zalet
WadyBrak konkretów w umowach..Np.to że w hotelu jest 1 restauracja i że napoje gazowane nie są wydawane od 00.do 10.00 dramat przy tak wielkich temperaturach, następnie brak inf.ze na kolację jest ZAKAZ wchodzenia w klapkach i japonkach po czym nie ma problemu co do śniadania i obiadu,brak.inf.brak inf E klimatyzacja jest tylko I wyłącznie w pokojach w lobby brak i restauracjach także!!!Siedząc i spożywając posiłki jesteś ugotowany!!!I wiele innych inf
Brakuje!!!!