Witam, jeśli chcecie poleciec na wakacje, w 100% odradzam biuro podróży TUI. Zakupiłem ofertę last minute, pieniądze zostały pobrane z karty i po dwóch godzinach zadzwonił do mnie konsultant z informacją ze nie ma miejsca w tym hotelu który kupiłem i jedynie mogę dopłacić skorzystać z droższej oferty. Pieniądze zablokowane u nich, a ja zostałem bez pieniędzy i wakacji :)
ZaletyBrak
WadyZamrożone pieniądze brak wyjazdu
~Wojciech / 2023-05-26 23:24
Ocena: 1.67 / 5
ce na first minute zmieniające sie ceny godziny odlotu nie polecam opisy hotelu żle konfigurowane z rzeczywistością
Zaletyczasami last minute da się kupić w dobrej ofercie
Wadybrak rezydentów opiekunów podróży
~Monika / 2023-05-25 19:55
Ocena: 5.00 / 5
Szczerze to na 100% piszą tu ludzie tylko niezadwoleni. A szkoda, bo ja podróżujac z Tui nie mam na co narzekać, transfer taxowka do hotelu.nie mieliśmy rezydenta,ale wiedziałam o tym wcześniej, ale to nie problem(maxx 10minut i na czat dostałam odpowiedź). Lot na czas (chociaż nawet jakby nie był to wiem, że to nie wina biura) ogólnie jestem bardzo zadowolona i polecam biuro Tui z czystym sumieniem. Pamiętajcie - czasem warto zapytać i porozmawiać, a nie oceniać i pisać bzdury.
ZaletySumienność, rzetelność, pomoc
WadyBrak
~Uczestnik / 2023-05-24 19:49
Ocena: 1.33 / 5
Radzę unikać biura tui,rezerwowaliśmy wczasy first minutę w listopadzie godzina wylotu 7.55 i tak było na stronie tui do kwietnia,pod koniec kwietnia nagle okazuje się że wylot 16.00.Podejrzewam że to strategia tui aby przyciągnąć kolejnych klientów,znajomi rezerwowali ten sam hotel w ostatnich dniach kwietnia ico się okazuje wylot 7.55 oczywiście to samo miasto wylotu
ZaletyBrak
~Dariusz / 2023-05-24 18:25
Ocena: 3.00 / 5
Zakwaterowanie zamiast w głównym hotelu za który zapłaciłem to wjakieś dobudówce ponad 100m nierównym chodnikiem od hotelu syf, wilgoć, zimno niemily zapach. Zamianę pokoju zaproponowano nam po kilku dniach . Na lotnisku nie zdążyli przyjąć bagaży samolot czekał na przejście przez bramki ostatnich osób Aplikacja odzywają się szybko ale bez skutecznie. Reklamację szkoda składać proponują jakieś volcher. Przy zakupie nie płaciłem volcherem. Darek Nowakowski
~Dargo / 2023-05-22 11:35
Ocena: 2.00 / 5
tui porażka kolejny raz po podpisaniu umowy zmienia godziny wylotu tak ze z 8 dni robi się praktycznie 6. Syf. Ostatnia impreza z tui.
Zalety Brak
~Jacek / 2023-05-21 14:37
Ocena: 1.00 / 5
Dramat
Nie dość że w ostatniej chwili zmieniają miejsce wylotu to zabierają prawie całą zaliczkę
Oszuści z kapitałem rosyjski.
~Ja / 2023-05-17 14:28
Ocena: 1.00 / 5
TUI ewidentnie „żyruje na klientach”
Wyjazd 28.04.2023 powrót 07.05.2023, kierunek Kreta.
Na początku w samolocie w drodze do miejsca docelowego zamiana miejsc w samolocie, każdy w innym rzędzie, a podróż odbyta przez osobę dorosła i dwójkę dzieci. Rekompensata z biura 130 zł za miejsca w samolocie i brak uwzględnienia, że przez to nie mogłam sprawować opieki nad dziećmi podczas podróży samolotem. opóźniony lotu powrotny o 2 godziny. Kolejna sprawa brak pokoju po przyjeździe do hotelu o 5 rano bo doba hotelowa dopiero od godziny 15:00. Kolejna sprawa to różnica w doniesieniu do zakwaterowania w tym 2 piętro zamiast parteru.
Wady wyposażenia pokoju, awaria w tym brak pełnej klimatyzacji, awaria w tym brak telewizji, awaria w tym brak suszarki, miejsca w których pełno czarnych robaków na elewacji.
Niedogodności hałas w nocy pierwsza noc po przybyciu.
Wyżywienie all inclusive: zabrudzone naczynia, brak cytryny do herbaty, monotonny i ubogi jadłospis: makarony, ryż, ziemniaki, zupa krem z resztek jedzenia, owoce jedynie pomarańcza, kiwi i jabłko, w tym napoje kawa rozpuszczalna, herbata tylko czarna i zielona, bale wino z kija, piwo z kija, czyta wódka, lunch box składający się z jabłka i najtańszego pieczywa z serem.
Rozrywka brak podgrzewanego basenu (informacja o podgrzewanym basenie przekazana przez pracownika biura, możliwość odsłuchania rozmowy), pokój zabaw dla dzieci zaniedbany, brudny, kredki nie temperowane, zniszczone zabawki itd…
ZaletyKreta jest piękna
~Adiadi / 2023-05-14 10:17
Ocena: 1.00 / 5
Oferta nie zgodna ze zdjęciami na stronie. Jako Polacy w tui jesteśmy traktowani jak podludzie. Pokoje które dostaliśmy były na samym końcu hotelu, a jako ze hotel duży to 15 minut chodzenia. Sam hotel którego okazuje się ze właścicielem jest tez samo Tui jeśli chodzi o all inclusive totalna porażka. Na zdjęciach fotki z pokoi tuż przy samej plaży a rzeczywistość zupełnie inna.
ZaletyTo ze przekonaliśmy się ze z tui się nie jezdzi
WadyWszystko
~Aga / 2023-05-12 10:48
Ocena: 3.00 / 5
Dzień dobry, wykupiłam w aplikacji TUI wycieczkę na Majorce dla 3 osób.Zaliczka za nią została zapłacona w 02.2023r,a całość kwoty 6.04.2023r. Wycieczka całodniowa po Majorce z miejscowością Port de Soller i Sa Calobra. Termin wycieczki 10.05.2023r.z niewyjaśnionych przez biuro powodów wycieczka została nam odwołana w tym terminie i przełożona na 12.05.2023r.Domyślamy się oczywiście co było tego powodem. Osoby,które zakupiły wycieczkę podczas pobytu w hotelu pojechały w naszym terminie 10.05. Poczekaliśmy,zatem do przełożonego dla nas terminu, ponieważ nam zależało na wycieczce nie mieliśmy wyboru.W miedzy czasie korespondowaliśmy na czacie z biurem TUI, aby upewnić się czy na pewno wycieczka się odbędzie. 12.05 wstaliśmy rano(razem z 5letnim dzieckiem)ciesząc się na naszą wyczekaną wycieczkę. Czekając przed hotelem przez ponad 1,5 godziny na autokar i jednocześnie korespondując, dzwoniąc do biura otrzymywaliśmy sprzeczne informacje co do mającej się odbyć wycieczki. Czekało z nami razem 8 osób - wszystkie osoby zakupiły wycieczkę przez aplikacje TUI, na kilka miesięcy przed wyjazdem. Raz mówiona nam,że mamy czekać bo autokar jest w drodze, innym razem, że wycieczka jest kolejny raz odwołana. Miałam wcześniej zaufanie do biura TUI, obecnie stwierdzam,że biuro nie szanuje klientów i absolutnie nie dba o ich dobrostan podczas urlopu. Zawodzi przede wszystkim komunikacja z klientem oraz klient płacący gotówką w hotelu jest lepiej traktowany od tego który nie dostarcza tej gotówki bezpośrednio. Zawiedliśmy się bardzo na biurze TUI. Absolutnie nie polecam zakupu wycieczek fakultatywnych przez aplikację TUI, ponieważ jest bardzo duże prawdopodobieństwo,że klienci zostaną potraktowani podobnie jak my.
ZaletyWspaniała obsługa agenta
WadyZawiodła komunikacja poprzez aplikację TUI, osób obsługujących czata, dyskryminacja klientów, którzy zakupili wycieczki fakultatywne z wyprzedzeniem w aplikacji TUI
~marco / 2023-05-04 15:30
Ocena: 1.67 / 5
Dzisiaj właśnie zrezygnowałem z wyjazdu do Egiptu z biurem TUI, bo zaczęli stosować swoje zwykłe zagrywki czyli zmianę warunków w stosunku do tego co było opisane w ofercie początkowej. Wylot miał być o godz 7:00 - zmienili na 21:30, czyli ukradli cały dzień pobytu na urlopie, a przylot do Egiptu w środku nocy, więc przyjazd do hotelu ok 5 rano. Powrót z urlopu - godzinę odlotu zmienili z 21 na 4:05, więc po opuszczeniu pokoi o godz 11 lub 12 musimy siedzieć w hotelu bez jedzenia i picia jak jacyś uchodźcy płacąc za to kilkanaście tysięcy złotych. Całym problemem tego biura jest ich przewoźnik czyli ENTER AIR, chyba najgorsza linia w Europie, ciągłe opóźnienia i zmiany godzin przelotów. Naprawdę nie mogę zrozumieć dlaczego taka duża firma jak TUI współpracuje z tymi patałachami i dlaczego szefowie polskiego oddziału godzą się na takie godziny przelotów proponowane przez ENTER. W Niemczech czy Anglii byłoby to nie do pomyślenia. Kiedyś to było najlepsze biuro podróży w Polsce, teraz rosyjski właściciel doprowadził ich na skraj upadku, najgorsze przeloty, najdroższe ubezpieczenia, najdroższe wybierane miejsca w samolocie, brak rezydentów, kiepska obsługa na infolinii - totalna porażka. Korzystałem z ich usług wiele lat, ale tym razem obiecałem sobie, że to ostatni raz, nigdy więcej
ZaletyŻadnych zalet nie widzę
~Paweł / 2023-05-03 08:47
Ocena: 2.33 / 5
W dniu 13.07.2022 wylądowałem z rodziną w Turcji. Ze względu na dużą ilość osób przy odprawie, przedłużający się znacznie czas oczekiwania na odprawę i w obawie przed znacznym spóźnieniem na transfer, próbowałem się skontaktować z TUI poprzez aplikację w celu poinformowania o zaistniałej sytuacji. Uruchomiłem wówczas w drodze wyjątku internet. Chciałem mieć pewność, że nie znajdę się z dziećmi w sytuacji kiedy to autokar odjedzie, a my zostaniemy sami bez żadnej pomocy. Niestety połączenie zakończyło się fiaskiem - aplikacja nie zadziałała (problem też powtarzał się często przy połączeniu już na miejscu w Hotelu). Z próby połączenia musiałem niestety słono zapłacić. Gwarantowana przez TUI pomoc 24h/7dni w tygodniu okazała się również fikcją. Odpowiedzi TUI w trakcie naszego wyjazdu były często opóźnione. Kiedy córeczka trafiła do szpitala (z dużym prawdopodobieństwem zatrucie pokarmowe w hotelu) również nie uzyskaliśmy że strony TUI stosownej pomocy, a jedynie przekierowanie do ubezpieczyciela. To nie jest należyte potraktowanie klienta. Ostatnia próba połączenia z TUI, która miała miejsce w dniu wyjazdu, kiedy to czekaliśmy z dziećmi na opóźniający się transfer, również pozostała przez kilka godzin bez odpowiedzi. W mojej ocenie jest to niedopuszczalne w momencie kiedy TUI gwarantuje i rozpowszechnia informacje o obsłudze 24h/7 dni w tygodniu.
Powyższe opisałem w reklamacji skierowanej do TUI, która została zbyta.
~KONFRONTACJE / 2023-05-01 12:32
Ocena: 5.00 / 5
do ALEKSANDRA.. Możesz napisać jakich dokumentów nie posiadałaś???jestem ciekaw bo wszystko jest na pisane na stronie TUI wystarczy czytać i jeszcze kosztowało to 1700zł Myślę że to reklama tego GLOBAL coś tam więc proszę nie kłamać lub napisać JAKIE DOKUMENTY BYŁY POTRZEBNE ???
ZaletyBRAK
WadyBRAK
~Tomas / 2023-04-26 01:06
Ocena: 1.00 / 5
Dramat Czekanie o 3 w nocy z małym dzieckiem z powodu błędu biura TUI
~Łukasz / 2023-04-24 14:05
Ocena: 1.00 / 5
Biuro oszukuje klientów kupujemy razem rezerwacje półowie osób odwołują i kaząd opłacać
I nie pozawalają nam zrezygnować
Zaletybrak
Wadywszyskie
~Tui / 2023-04-15 16:49
Ocena: 5.00 / 5
Do Aleks TUI nie robi z nikogo idioty tylko niektórzy sami tak się zachowują. Wszystko jest napisane na stronie Tui i podczas rezerwacji sam decydujesz o dodatkowych usługach Np miejsca w samolocie ubezpieczenie transfer z hotelu itd a dlaczego? Ponieważ niektórzy ubezpieczają się sami a inni wypożyczają auto na lotnisku i po co maja płacić za transfer? Wiec uczciwe podejście wystarczy czytać a nie wiecznie pretensje
Zalety Rak uwag
WadyBrak uwag
~Aleks / 2023-03-23 19:25
Ocena: 2.67 / 5
Kłamliwa promocja. Wabienie, pozycjonowanie na najniższą cenę, sposób łapania klienta.Na stronie Tui - ceny zaniżone, przy próbie rezerwacji - cena inna, dużo drożej, wręcz z kosmosu. To nie koniec przygody, po rozmowie z konsultantem niespodzianka - dodatkowo, cena nie obejmuje transferu do hotelu itd.. Myślę, że zbędne jest pośrednictwo biura Tui. Szkoda czasu na rozwiązywanie zagadek, żeby dojść do punktu, w którym rozumiesz, że robią z ciebie idiotę... To moment, w którym rozumiesz, że lepiej trochę się wysilić i zaplanować komplet: wylot, hotel, transfer, z i do hotelu, na własną rękę bez pośredników. Bo i na miejscu, nie licz na rezydenta. Nie pojawi się w hotelu. Dostaniesz info w aplikacji, kiedy lot powrotny - i organizuj sobie indywidualnie transfer na lotnisko.
Niestety, Tui się skończyło. Tego, sprzed lat, już nie ma. Data opinii: 23.03.2023
~sebcio / 2023-03-21 13:16
Ocena: 2.33 / 5
Mimo długiej rozmowy z konsultantką o wyjeżdzie z dzieckiem nie otrzymałem informacji o możliwości skorzystania z BONU tyrystycznego,
Zaletymało
Wadyproporcjonalnie do ceny dużo
~Jarek / 2023-03-17 13:46
Ocena: 2.67 / 5
Katastrofa nie polecam. Folder super rzeczywistosc brak wszystkiego. Urlop zepsuty i 6500€ stracone. Brak dzialan rezydenta.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Aleksandra / 2023-03-14 17:03
Ocena: 2.33 / 5
Byliśmy z mężem na Seszelach od 1- 11 grudnia 2022. Seszele piękne i hotel nie najgorszy. Niestety, na lotnisku Okęcie w W- wie przeżyliśmy szok na całego. Okazało się, że ani Biuro TUI, ani konsultant w drodze mailowej nie powiadomili nas o konieczności załatwienia jeszcze w Kraju ( na ok 72 godziny przed wylotem) ważnych dokumentów wymaganych na Seszelach. Szczęśliwym " Zbiegiem " Okoliczności tuż za rogiem na lotnisku jest firma Global Airline Services, która takie sprawy załatwia. Szkoda tej nerwówki, można było grzecznie i dokładnie klientów w mailu poinformować , ze to takie ważne!!! Kosztowało nas to tylko dodatkowo 1700 złotych no i do końca nerwy, bo pani pracująca w w/w firmie gwarancji powodzenia dać nie może. Po nas wpadła jeszcze jedna para szczęśliwców z TUI- cudem zdążyli na samolot. Potem na Seszelach była kolejna para z Katowic, która miała taki sam problem jak my. Skandal powiecie? Otóż to jest chyba norma w TUI. Wstyd? Gdzie tam ! Oczywiście dostałam zero odpowiedzi na moje maile i listy.
ZaletyPiękne Seszele i hotel Berjaya fajny
Wadydługi okres oczekiwania na pokój ( Ok 4- 5 godzin) no i ten skandal na lotnisku