Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 956 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.46
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.14

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Małgorzata / 2020-12-31 11:31
    Ocena: 3.00 / 5
    Fatalny poziom obsługi, wymijające odpowiedzi na maile. W moim wypadku biuro dolożyło wszelkich starań, zeby uniemożliwić zmiany rezerwacji w terminie bezplatnym. Najgorsze doswiadczenie ever. Unikajcie!
  • ~Małgorzata / 2024-03-04 19:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Niestety po kilku latach korzystania z ofert TUI muszę przyznać, że tym razem 2024, jestem bardzo rozczarowana. Przywykłam już do kontaktów przez aplikację, ale naiwnie sądziłam, że biuro tej klasy pomoże rozwiązać ewentualne problemy. Naiwność z mojej strony ogromną. Otrzymuję piękne przeprosiny i nic więcej....
  • ~Marcino / 2023-06-01 01:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Beznadziejne biuro, które oszukuje i robi ludzi w balona. Oferta wylotu z lotniska w Radomiu z godz. 6 zmienia się na godzinę 15! Jeden dzień w plecy! Skąd te zmiany? Lotnisko w Radomiu nie jest lotniskiem przepełnionym i samoloty nie odlatują stąd co 5 minut tylko jest ich parę na dzień! Jak dla mnie jest to celowe robienie ludzi w ...!!!
    Nigdy więcej nie pojadę już z biurem podróży! Z 8 dni wykupionych robi się 6 dni na miejscu bo wylot do Polski też dosyć wcześnie.
  • ~Mareck. / 2019-10-29 11:14
    Ocena: 3.00 / 5
    W trakcie pobytu na Cyprze, zmieniono godziny powrotu, z 17:30 na 09:20( 9 godzin ! ) Praktycznie skróciło to pobyt z 7 do 6 dni (przylot na Cypr - późnym wieczorem). Na naszą reklamację, słowną u rezydenta i pisemną do Centrali, nikt nie był łaskawie odpowiedzieć.
    ZaletyDobry hotel, jedzenie, położenie. B. dobry miejscowy pilot wycieczek, Polka z Cypru.
    WadyZmiany godzin wylotu w trakcie pobytu, zmieniające plany pobytu.
  • ~Marek Jarecki / 2021-08-03 23:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Jesteśmy na Rodos. Przyjechaliśmy z biura Tui do którego Mielismy duże zaufanie... Niestety od kilku wyjazdów moje zdanie na temat tego biura spadło poniżej zera. Na Rodos wybuch pożar zaczęła się palić duża część wyspy. W hotelu mieszkamy na 8 piętrze. Wyłączono nam prąd i wodę. Cała wyspa była bez wody i prądu. Dzwoniłem do biura pisałem meile, sms itp. Uwierzcie mi ze nikt do nas nie napisał i nie zadzwonił. Dzwoniliśmy 3 godziny i bez odzewu. Kuuu co za opieka. Groziła być może nam ewakulacja a Ci mili ludzie mieli nas głęboko w poważaniu. To był ostatni wyjazd. Opieki rezydenta jest ZAWSZE ZERO DODZWONIĆ SIĘ NIE MOŻNA. NIE ODPISUJĄ NA MEILE I SMS...
    Ostatni wyjazd z tego biura. Szanujmy nasze krajowe biura. Mamy nauczkę.
    Ludzie obudźcie się... Z tym biurem nie można współpracować. Potrafią tylko IDEALNIE sprzedać wycieczkę. I na tym kończą się miłe strony wieloletniej współpracy.
    NIGDY WIĘCEJ
    NIE POLECAM
    ZaletyIdealna sprzedaż
    WadyBrak zalet
  • ~Monika / 2023-06-12 21:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam biura podróży TUI, przekłamanie z wylotem z 5:00 na 18:50. Bardzo nie mila i arogancka Pani w infolinii. Brak rezydenta na miejscu. Brak jakiejkolwiek opieki i zainteresowania klientem. Nie polecam, najgorsze biuro z którym wybrałam wycieczkę!!!
    ZaletyJeśli chodzi o biuro TUI to żadnych
    WadyKażda ze strony TUI
  • ~Paweł / 2021-07-26 22:39
    Ocena: 3.00 / 5
    DZIADOSTWO!!!!!. W niedzielę wróciłem z wczasów wykupionych w TUI. Jechaliśmy dużą grupą i tylko połowa z nas otrzymywała wskazówki sms dotyczące szczegółów dojazdu i powrotu - wiadomości przekazywaliśmy sobie nawzajem więc jakoś poszło. Na miejscu miał być rezydent ale nie było. Czat za pomocą aplikacji również nie odpowiadał. Poza tym hotel spoko przelot również. Reasumując wszyscy się sprawili poza biurem TUI
    ZaletyHotel
    WadyOpieka ze strony biura TUI
  • ~Pawełek / 2021-07-17 18:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Na stornie internetowej podają cenę wczasów w której nie uwzględniają transferu. Typowe oszukańcze praktyki! Próby naciągania klientów na dodatkowe ubezpieczenie i wybrane miejsca w samolocie to przy tym pikuś! Pytam się gdzie jest UOKiK? Nadmienię że inne biura mają transfer lotnisko-hotel, hotel-lotnisko w standardzie... dodatkowo często nie aktualne ofert, które wyświetlają się dopiero po kliknięci w ofertę.
    ZaletyTańsza oferta na Internecie, niż w biurach stacjonarnych, tam typowe szukanie Jelenia!
    WadyOszukańcze praktyki, moim zdaniem karygodne i niezgodne z polskim prawem.
  • ~Stokrotka1 / 2020-03-06 17:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Dzisiaj opuszczamy hotel Dream Of Zanzibar w Tanzania na wyspie Zanzibar . Nie mamy żadnych zastrzeżeń po za Panią rezydentka . Bardzo niemiła , niegrzeczna . Na zadane pytania odpowiada arogancko . Wycieczki ,które nam zaproponowała 3 krotnie przewyższały cena dostępne oferty innych organizatorów .
  • ~Tomasz W / 2022-08-08 18:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Kierunek nam zaproponowany ok - Majorka sama się broni. Hotel - Bardzo OK. i tu się ok kończy.
    Ale obsługa przez aplikację i kłamstwo Pani Barbary, że była na obiekcie to już kpina.
    Nie udzielą Ci żadnej pomocy z której nie zarabiają np. Wynajem łodzi - "przykro nam nie mamy takiej odpowiedzi" Kontakt przez aplikację porażka tam nikt nie czyta co pisze się na niej. Prośba o możliwość pozostania w pokoju do momentu odbioru nas z hotelu na lotnisku była taka "proszę iść na recepcję i pytać".
    W między czasie zapytaliśmy o wynajem auta - nic powyżej najniższego segmentu nie ma.
    Ok zdaje sobie sprawę, że dla niektórych problemy wyolbrzymione ale to są WAKACJE tu się kasę wydaje z przyjemnością. Tym bardziej, że biurze zapewniono nas, że otrzymamy wszelkie informacje i pomoc.
    Pobyt na Majorce w Hotelu Iberostar Albufera Playa początek sierpnia
    Zaletydobre kierunki i dobór hoteli
    WadyKontakt, brak czarterów (konieczność dopłaty do biletów aby siedzieć rodziną obok siebie), godziny wylotów, transfer z lotniska na inne samoloty (długie oczekiwanie na lądowanie innych samolotów w nocy), Kłamstwo rezydentki
  • ~Waldemar / 2021-07-23 10:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Myślałem, że obecnie biurom zależy na klientach lecz chyba to teraz polega tylko na sprzedaży imprez turystycznych. Wiele informacji tylko w formie elektronicznej jakby zapomniano, że część społeczeństwa nie korzysta z Internetu czy smartphone. Kupując imprezę turystyczną w np. we Wrocławiu inne biuro np. w Lesznie nie chce pomóc przy rozwiązywaniu problemów, a infolinia odsyła do punktu zakupu imprezy. Brak wsparcia przy zaniecających się warunkach podróży, np. drukowanie niezbędnych dokumentów obowiązujących w kraju do którego się wjeżdża, np. Grecja - myślę, że lotnisku można taki punkt zorganizować tym bardziej, że: informacje o akceptacji tych dokumentów przychodzą tuz przed wylotem, nie każdy ma smartphone, drukarkę czy konto mail.
    WadyBrak kontaktu z rezydentem, w przypadku nieobecności na spotkaniu (brak informacji w obiekcie o możliwości kontaktu z nim )
    Kontakt z infolinią w Polsce - ograniczony czasowo
    Scedowanie wszystkich formalności na klienta poprzez obsługę elektroniczną
  • ~wyjechałem z TUI / 2024-08-21 21:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Potwierdzam wszystkie negatywne opinie. Za wybrane miejsca w samolocie specjalnie dopłaciłem, miejsca miałem przydzielone nie te co zamówiłem. Lecieliśmy we dwoje, zamiast jedno miejsce przy oknie drugie obok, mieliśmy miejsca obok siebie, ale przedzielone korytarzem. Brawo TUI.
    Może jeszcze ktoś uwierzy że zamiast wykupionego w hotelu posiłku dostanie lanchbox gdy wykupi z TUI wycieczkę fakultatywną. Mam nadzieję że nie, całe szczęście że przewodnik doskonale wie gdzie można wykupić doskonałe posiłki. Ogólnie wycieczki faklultatywne z TUI tylko dla tych co uprawiają sporty ekstremalne. Brodznie do pasa w lodowatej wodzie to dla TUI standard
    Zaletybrak. standard dla niskiej klasy dowolnego biura. Dobrze że było miejsce w hotelu.
    Wadyjak wyżej
  • ~Yack / 2023-08-26 10:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Największy problem jest z tym, że tui nic nie wie. Proponują aby to klient sam „dogadał się z hotelarzem” co może a czego już nie, jeśli od wymeldowania do transferu na lotnisko jest akurat 6 godzin różnicy.
    Zdziwiło mnie, że tui nawet nie zna godziny wymeldowania (w ofercie jest 12 a faktycznie 11).
    WadyNie wiele wiedzą. Nie wybrałbym się raczej z nimi gdzieś w egzotyczne miejsce!
  • ~zof / 2023-06-14 10:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam biura podróży TUI. Bardzo nie mila i niekompetentna Pani rezydentka na miejscu. Brak jakiejkolwiek zainteresowania klientem.
  • ~Aa / 2021-05-29 18:12
    Ocena: 2.67 / 5
    Wczoraj wróciliśmy z Rodos i o ile sam hotel,obsługa,jedzenie było super,tak w dniu wylotu miałam chyba z 200 ciśnienia! Wracaliśmy linią enter air w życiu nie widziałam takiego bałaganu przy odprawie! 3 stanowiska lini otwarte, tłumy ludzi po około 1h stania w kolejce trafilismy do Pani obsługującej w okienku odprawy, pani obejrzała nasze dokumenty i powiedziała ze mamy stanąć obok bo ona nie ma jeszcze aktualnej listy pasażerów...no to stoimy 1,5h do odlotu,1h,40minut ja już w nerwach ...pojawiła się anglojezyczna rezydent Tui podbiegłam do niej i tłumacze ze cos jest nie tak,nie chca nas odprawić a jest 40 minut do odlotu! Na co Pani mowi ze wszystko jest okej i skoro Pani w okienku kazała czekać to many tam stać...na 15 minut przed odlotem pomogła nam rezydent biura Itaka (DZIĘKUJE!!!!) Ktora pidniosła larum! Okazało sie ze odprawiali 4 rozne loty do Polski ,Pani w okienku nie miała nas na liście lotu do Gd bo sprawdzała ten do Poznania! Suma sumarum do samolotu biegliśmy prosząc ludzi żeby puścili nas do kontroli bez kolejki bo nie wrócimy do domu!
  • ~Agnieszka / 2021-09-15 00:19
    Ocena: 2.67 / 5
    We wrześniu byliśmy na Teneryfie z biurem Tui w hotelu Royal Sun hotel zdecydowanie mogę polecić . Obsługa przemiła ,pokoje super wyposażone .Widok z tarasu na oceń , ale hotel nie zapewnił nam transferu na lotnisko po prostu nie przyjechał po nas po mimo tego że mieliśmy wykupiony transfer musieliśmy jechać na lotnisku taksówką.I to nie zdążyło się pierwszy raz z tego hotelu tak nam powiedział pan z recepcji opisała jeszcze to jedna pani w opinii o hotelu.Tui wcale nie wyciąga konsekwencji od kierowców skoro robią to często .Zawiodłam się na tym biurze .
  • ~Agnieszka aga / 2022-08-13 23:05
    Ocena: 2.67 / 5
    Brak plaży. Wszystko hotelowe
    Sunpoint nie ma własnej.
    ZaletyBrak
    WadyBrak dostępu do plaży.
  • ~Ala / 2021-03-05 10:46
    Ocena: 2.67 / 5
    Zarezerwowaliśmy hotel 4* z pokojem premium z pełnym widokiem na ocean na Zanzibarze. Na miejscu okazało się że kwaterują nas w innym hotelu dużo mniej eleganckim ze starą infrastrukturą w zwykłym standardowym hotelu bez widoku na ocean. Interwencja w recepcji ani u anglojęzycznego rezydenta który przybył następnego dnia nic nie dała, bo po prostu hotel który wybraliśmy był zapełniony w całości. Rezydent powiedział ze jest tylko od wycieczek i udawał niekumatego. W desperacji wysłaliśmy sms do TUI na nr telefonu podany w dokumentach podróży. Otrzymaliśmy sms-em odpowiedź z TUI, że jest im przykro i zbadają sprawę. Przez tydzień nic się nie działo i dopiero 8-go dnia pracownik recepcji poinformował nas, że możemy się przenieść do właściwego hotelu z pokojem premium. Pół dnia zmarnowaliśmy na przenosiny, w których nikt nam nie pomógł.Mimo to TUI Poland nie uznało reklamacji z tytuły różnicy klasy pokoju argumentując że nie ma dowodu powiadomienia rezydenta i wykonawcy usługi a z tytułu zamiany hotelu uznał roszczenie po 150 zł od osoby, co jest śmieszną kwotą odnosząc to do ceny wykupionych wczasów wczasów. To Biuro ewidentnie naciąga klientów, sprzedając wczasy w droższych hotelach, których jego kontrahent (wykonawca usługi) nie może zapewnić. A arogancja w traktowaniu klienta przy reklamacji nie ma swojego odpowiednika na polskim rynku usług turystycznych. Trzeba się trzymać z daleka od tego touroperatora.
    ZaletyBrak
  • ~Albatros / 2023-07-07 14:19
    Ocena: 2.67 / 5
    Oferta zróżnicowana , odnośnie samych hoteli , każdy sprawdzi sam, natomiast podejście do klienta - żenada, tj. zamówienie pół roku wcześniej- zmiana godzin wylotu i lotniska w standardzie tej firmy na miesiąc przed wylotem, na miejscu brak lub bardzo utrudniony kontakt z rezydentem - STANOWCZO ODRADZAM TĄ FIRMĘ!!!
    ZaletyBrak
    WadyZ roku na rok coraz gorzej????
  • ~Aleks / 2023-03-23 19:25
    Ocena: 2.67 / 5
    Kłamliwa promocja. Wabienie, pozycjonowanie na najniższą cenę, sposób łapania klienta.Na stronie Tui - ceny zaniżone, przy próbie rezerwacji - cena inna, dużo drożej, wręcz z kosmosu. To nie koniec przygody, po rozmowie z konsultantem niespodzianka - dodatkowo, cena nie obejmuje transferu do hotelu itd.. Myślę, że zbędne jest pośrednictwo biura Tui. Szkoda czasu na rozwiązywanie zagadek, żeby dojść do punktu, w którym rozumiesz, że robią z ciebie idiotę... To moment, w którym rozumiesz, że lepiej trochę się wysilić i zaplanować komplet: wylot, hotel, transfer, z i do hotelu, na własną rękę bez pośredników. Bo i na miejscu, nie licz na rezydenta. Nie pojawi się w hotelu. Dostaniesz info w aplikacji, kiedy lot powrotny - i organizuj sobie indywidualnie transfer na lotnisko.
    Niestety, Tui się skończyło. Tego, sprzed lat, już nie ma. Data opinii: 23.03.2023

Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1064
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 956
Rainbow Tours
Ocena: 2.23, ilość opinii: 547
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 209
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 173
Grecos
Ocena: 2.64, ilość opinii: 64
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4809
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4579
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4022
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3110