Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 930 opinii

2.15 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marek Jarecki / 2021-08-03 23:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Jesteśmy na Rodos. Przyjechaliśmy z biura Tui do którego Mielismy duże zaufanie... Niestety od kilku wyjazdów moje zdanie na temat tego biura spadło poniżej zera. Na Rodos wybuch pożar zaczęła się palić duża część wyspy. W hotelu mieszkamy na 8 piętrze. Wyłączono nam prąd i wodę. Cała wyspa była bez wody i prądu. Dzwoniłem do biura pisałem meile, sms itp. Uwierzcie mi ze nikt do nas nie napisał i nie zadzwonił. Dzwoniliśmy 3 godziny i bez odzewu. Kuuu co za opieka. Groziła być może nam ewakulacja a Ci mili ludzie mieli nas głęboko w poważaniu. To był ostatni wyjazd. Opieki rezydenta jest ZAWSZE ZERO DODZWONIĆ SIĘ NIE MOŻNA. NIE ODPISUJĄ NA MEILE I SMS...
    Ostatni wyjazd z tego biura. Szanujmy nasze krajowe biura. Mamy nauczkę.
    Ludzie obudźcie się... Z tym biurem nie można współpracować. Potrafią tylko IDEALNIE sprzedać wycieczkę. I na tym kończą się miłe strony wieloletniej współpracy.
    NIGDY WIĘCEJ
    NIE POLECAM
    ZaletyIdealna sprzedaż
    WadyBrak zalet
  • ~Monika / 2023-06-12 21:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam biura podróży TUI, przekłamanie z wylotem z 5:00 na 18:50. Bardzo nie mila i arogancka Pani w infolinii. Brak rezydenta na miejscu. Brak jakiejkolwiek opieki i zainteresowania klientem. Nie polecam, najgorsze biuro z którym wybrałam wycieczkę!!!
    ZaletyJeśli chodzi o biuro TUI to żadnych
    WadyKażda ze strony TUI
  • ~Paweł / 2021-07-26 22:39
    Ocena: 3.00 / 5
    DZIADOSTWO!!!!!. W niedzielę wróciłem z wczasów wykupionych w TUI. Jechaliśmy dużą grupą i tylko połowa z nas otrzymywała wskazówki sms dotyczące szczegółów dojazdu i powrotu - wiadomości przekazywaliśmy sobie nawzajem więc jakoś poszło. Na miejscu miał być rezydent ale nie było. Czat za pomocą aplikacji również nie odpowiadał. Poza tym hotel spoko przelot również. Reasumując wszyscy się sprawili poza biurem TUI
    ZaletyHotel
    WadyOpieka ze strony biura TUI
  • ~Pawełek / 2021-07-17 18:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Na stornie internetowej podają cenę wczasów w której nie uwzględniają transferu. Typowe oszukańcze praktyki! Próby naciągania klientów na dodatkowe ubezpieczenie i wybrane miejsca w samolocie to przy tym pikuś! Pytam się gdzie jest UOKiK? Nadmienię że inne biura mają transfer lotnisko-hotel, hotel-lotnisko w standardzie... dodatkowo często nie aktualne ofert, które wyświetlają się dopiero po kliknięci w ofertę.
    ZaletyTańsza oferta na Internecie, niż w biurach stacjonarnych, tam typowe szukanie Jelenia!
    WadyOszukańcze praktyki, moim zdaniem karygodne i niezgodne z polskim prawem.
  • ~Stokrotka1 / 2020-03-06 17:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Dzisiaj opuszczamy hotel Dream Of Zanzibar w Tanzania na wyspie Zanzibar . Nie mamy żadnych zastrzeżeń po za Panią rezydentka . Bardzo niemiła , niegrzeczna . Na zadane pytania odpowiada arogancko . Wycieczki ,które nam zaproponowała 3 krotnie przewyższały cena dostępne oferty innych organizatorów .
  • ~Tomasz W / 2022-08-08 18:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Kierunek nam zaproponowany ok - Majorka sama się broni. Hotel - Bardzo OK. i tu się ok kończy.
    Ale obsługa przez aplikację i kłamstwo Pani Barbary, że była na obiekcie to już kpina.
    Nie udzielą Ci żadnej pomocy z której nie zarabiają np. Wynajem łodzi - "przykro nam nie mamy takiej odpowiedzi" Kontakt przez aplikację porażka tam nikt nie czyta co pisze się na niej. Prośba o możliwość pozostania w pokoju do momentu odbioru nas z hotelu na lotnisku była taka "proszę iść na recepcję i pytać".
    W między czasie zapytaliśmy o wynajem auta - nic powyżej najniższego segmentu nie ma.
    Ok zdaje sobie sprawę, że dla niektórych problemy wyolbrzymione ale to są WAKACJE tu się kasę wydaje z przyjemnością. Tym bardziej, że biurze zapewniono nas, że otrzymamy wszelkie informacje i pomoc.
    Pobyt na Majorce w Hotelu Iberostar Albufera Playa początek sierpnia
    Zaletydobre kierunki i dobór hoteli
    WadyKontakt, brak czarterów (konieczność dopłaty do biletów aby siedzieć rodziną obok siebie), godziny wylotów, transfer z lotniska na inne samoloty (długie oczekiwanie na lądowanie innych samolotów w nocy), Kłamstwo rezydentki
  • ~Waldemar / 2021-07-23 10:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Myślałem, że obecnie biurom zależy na klientach lecz chyba to teraz polega tylko na sprzedaży imprez turystycznych. Wiele informacji tylko w formie elektronicznej jakby zapomniano, że część społeczeństwa nie korzysta z Internetu czy smartphone. Kupując imprezę turystyczną w np. we Wrocławiu inne biuro np. w Lesznie nie chce pomóc przy rozwiązywaniu problemów, a infolinia odsyła do punktu zakupu imprezy. Brak wsparcia przy zaniecających się warunkach podróży, np. drukowanie niezbędnych dokumentów obowiązujących w kraju do którego się wjeżdża, np. Grecja - myślę, że lotnisku można taki punkt zorganizować tym bardziej, że: informacje o akceptacji tych dokumentów przychodzą tuz przed wylotem, nie każdy ma smartphone, drukarkę czy konto mail.
    WadyBrak kontaktu z rezydentem, w przypadku nieobecności na spotkaniu (brak informacji w obiekcie o możliwości kontaktu z nim )
    Kontakt z infolinią w Polsce - ograniczony czasowo
    Scedowanie wszystkich formalności na klienta poprzez obsługę elektroniczną
  • ~wyjechałem z TUI / 2024-08-21 21:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Potwierdzam wszystkie negatywne opinie. Za wybrane miejsca w samolocie specjalnie dopłaciłem, miejsca miałem przydzielone nie te co zamówiłem. Lecieliśmy we dwoje, zamiast jedno miejsce przy oknie drugie obok, mieliśmy miejsca obok siebie, ale przedzielone korytarzem. Brawo TUI.
    Może jeszcze ktoś uwierzy że zamiast wykupionego w hotelu posiłku dostanie lanchbox gdy wykupi z TUI wycieczkę fakultatywną. Mam nadzieję że nie, całe szczęście że przewodnik doskonale wie gdzie można wykupić doskonałe posiłki. Ogólnie wycieczki faklultatywne z TUI tylko dla tych co uprawiają sporty ekstremalne. Brodznie do pasa w lodowatej wodzie to dla TUI standard
    Zaletybrak. standard dla niskiej klasy dowolnego biura. Dobrze że było miejsce w hotelu.
    Wadyjak wyżej
  • ~Yack / 2023-08-26 10:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Największy problem jest z tym, że tui nic nie wie. Proponują aby to klient sam „dogadał się z hotelarzem” co może a czego już nie, jeśli od wymeldowania do transferu na lotnisko jest akurat 6 godzin różnicy.
    Zdziwiło mnie, że tui nawet nie zna godziny wymeldowania (w ofercie jest 12 a faktycznie 11).
    WadyNie wiele wiedzą. Nie wybrałbym się raczej z nimi gdzieś w egzotyczne miejsce!
  • ~zof / 2023-06-14 10:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam biura podróży TUI. Bardzo nie mila i niekompetentna Pani rezydentka na miejscu. Brak jakiejkolwiek zainteresowania klientem.
  • ~Aa / 2021-05-29 18:12
    Ocena: 2.67 / 5
    Wczoraj wróciliśmy z Rodos i o ile sam hotel,obsługa,jedzenie było super,tak w dniu wylotu miałam chyba z 200 ciśnienia! Wracaliśmy linią enter air w życiu nie widziałam takiego bałaganu przy odprawie! 3 stanowiska lini otwarte, tłumy ludzi po około 1h stania w kolejce trafilismy do Pani obsługującej w okienku odprawy, pani obejrzała nasze dokumenty i powiedziała ze mamy stanąć obok bo ona nie ma jeszcze aktualnej listy pasażerów...no to stoimy 1,5h do odlotu,1h,40minut ja już w nerwach ...pojawiła się anglojezyczna rezydent Tui podbiegłam do niej i tłumacze ze cos jest nie tak,nie chca nas odprawić a jest 40 minut do odlotu! Na co Pani mowi ze wszystko jest okej i skoro Pani w okienku kazała czekać to many tam stać...na 15 minut przed odlotem pomogła nam rezydent biura Itaka (DZIĘKUJE!!!!) Ktora pidniosła larum! Okazało sie ze odprawiali 4 rozne loty do Polski ,Pani w okienku nie miała nas na liście lotu do Gd bo sprawdzała ten do Poznania! Suma sumarum do samolotu biegliśmy prosząc ludzi żeby puścili nas do kontroli bez kolejki bo nie wrócimy do domu!
  • ~Agnieszka / 2021-09-15 00:19
    Ocena: 2.67 / 5
    We wrześniu byliśmy na Teneryfie z biurem Tui w hotelu Royal Sun hotel zdecydowanie mogę polecić . Obsługa przemiła ,pokoje super wyposażone .Widok z tarasu na oceń , ale hotel nie zapewnił nam transferu na lotnisko po prostu nie przyjechał po nas po mimo tego że mieliśmy wykupiony transfer musieliśmy jechać na lotnisku taksówką.I to nie zdążyło się pierwszy raz z tego hotelu tak nam powiedział pan z recepcji opisała jeszcze to jedna pani w opinii o hotelu.Tui wcale nie wyciąga konsekwencji od kierowców skoro robią to często .Zawiodłam się na tym biurze .
  • ~Agnieszka aga / 2022-08-13 23:05
    Ocena: 2.67 / 5
    Brak plaży. Wszystko hotelowe
    Sunpoint nie ma własnej.
    ZaletyBrak
    WadyBrak dostępu do plaży.
  • ~Ala / 2021-03-05 10:46
    Ocena: 2.67 / 5
    Zarezerwowaliśmy hotel 4* z pokojem premium z pełnym widokiem na ocean na Zanzibarze. Na miejscu okazało się że kwaterują nas w innym hotelu dużo mniej eleganckim ze starą infrastrukturą w zwykłym standardowym hotelu bez widoku na ocean. Interwencja w recepcji ani u anglojęzycznego rezydenta który przybył następnego dnia nic nie dała, bo po prostu hotel który wybraliśmy był zapełniony w całości. Rezydent powiedział ze jest tylko od wycieczek i udawał niekumatego. W desperacji wysłaliśmy sms do TUI na nr telefonu podany w dokumentach podróży. Otrzymaliśmy sms-em odpowiedź z TUI, że jest im przykro i zbadają sprawę. Przez tydzień nic się nie działo i dopiero 8-go dnia pracownik recepcji poinformował nas, że możemy się przenieść do właściwego hotelu z pokojem premium. Pół dnia zmarnowaliśmy na przenosiny, w których nikt nam nie pomógł.Mimo to TUI Poland nie uznało reklamacji z tytuły różnicy klasy pokoju argumentując że nie ma dowodu powiadomienia rezydenta i wykonawcy usługi a z tytułu zamiany hotelu uznał roszczenie po 150 zł od osoby, co jest śmieszną kwotą odnosząc to do ceny wykupionych wczasów wczasów. To Biuro ewidentnie naciąga klientów, sprzedając wczasy w droższych hotelach, których jego kontrahent (wykonawca usługi) nie może zapewnić. A arogancja w traktowaniu klienta przy reklamacji nie ma swojego odpowiednika na polskim rynku usług turystycznych. Trzeba się trzymać z daleka od tego touroperatora.
    ZaletyBrak
  • ~Albatros / 2023-07-07 14:19
    Ocena: 2.67 / 5
    Oferta zróżnicowana , odnośnie samych hoteli , każdy sprawdzi sam, natomiast podejście do klienta - żenada, tj. zamówienie pół roku wcześniej- zmiana godzin wylotu i lotniska w standardzie tej firmy na miesiąc przed wylotem, na miejscu brak lub bardzo utrudniony kontakt z rezydentem - STANOWCZO ODRADZAM TĄ FIRMĘ!!!
    ZaletyBrak
    WadyZ roku na rok coraz gorzej????
  • ~Aleks / 2023-03-23 19:25
    Ocena: 2.67 / 5
    Kłamliwa promocja. Wabienie, pozycjonowanie na najniższą cenę, sposób łapania klienta.Na stronie Tui - ceny zaniżone, przy próbie rezerwacji - cena inna, dużo drożej, wręcz z kosmosu. To nie koniec przygody, po rozmowie z konsultantem niespodzianka - dodatkowo, cena nie obejmuje transferu do hotelu itd.. Myślę, że zbędne jest pośrednictwo biura Tui. Szkoda czasu na rozwiązywanie zagadek, żeby dojść do punktu, w którym rozumiesz, że robią z ciebie idiotę... To moment, w którym rozumiesz, że lepiej trochę się wysilić i zaplanować komplet: wylot, hotel, transfer, z i do hotelu, na własną rękę bez pośredników. Bo i na miejscu, nie licz na rezydenta. Nie pojawi się w hotelu. Dostaniesz info w aplikacji, kiedy lot powrotny - i organizuj sobie indywidualnie transfer na lotnisko.
    Niestety, Tui się skończyło. Tego, sprzed lat, już nie ma. Data opinii: 23.03.2023

  • ~Ania / 2022-05-24 21:57
    Ocena: 2.67 / 5
    Wczasy za 17 dni, narazie nie anulowane choć czytając inne opinie aż boję się myśleć co może się zdarzyć. Ale weszłam,żeby dodac opinię odnośnie wylotów. Tak jak wielu klientów jestem oburzona drastyczną zmianą godzin wylotów.
    Podpisując umowę godzina wylotu miałą być o 15:25 , dziś dowiedziałąm się,ze będzie...o 6:55. Wiedziałam,że tui często zmienia godziny wylotów ale słyszałąm o 2-3 godzinach różnicy (o czym poinformowała mnie Pani w biurze podróży)
    Wylot z Turcji został przesuniety na 06:55, dodam,ze transfer na lotnisko ma wynosić 1,5 godziny ,przed przylotem należy być na lotnisku 2 h więc o 2 godzinie w nicy będę budzić dziecko,zeby przygotować się do podróży
    Zalety...
    WadyDrastyczna zmiana godzin wylotów
  • ~Arek / 2023-07-10 16:56
    Ocena: 2.67 / 5
    Dzień dobry, Wykupiliśmy wakacje od TUI on-line na Majorce w styczniu 2023. W tym także wycieczkę
    pociągiem z Palmy do Soller -tramwajem do Port de soller-statek i autobus. Z zakwaterowaniem w hotelu i sam pobyt na majorce był sympatyczny, Niestety wszystko co zepsuło aurę i pobyt na wakacjach -wycieczka -na którą nas nie zabrano!!
    rozumiem - nie zapłacili - nie jadą -a co jeśli była z góry zapłacona z wyznaczonym terminem!!!!!
    Dwa dni i wtopa która zepsuła wszystko, pobyt na majorce 14-21.06.2023. Wycieczka miała odbyć się 17.006.2023!!
    Nie dosyć że od samego rana wydzwaniałem na infolinię, w Polsce nie odbierali telefonu -zadzwoniłem na infolinię UK- od razu odebrali telefon, Po 5 minutach oddzwonili ,że się ktoś z Polski odezwie -i też tak było. Zadzwoniła Pani z infolinii i to co ją interesowało to numer rezerwacji hotelu i wycieczki. Przeprosiła i tyle. Ani propozycji by jechać na inną wycieczkę nawet z innymi turystami-żadnego kontaktu. Po powrocie sam wydzwaniałem na infolinię-biuro reklamacji Do dzisiaj zero kontaktu -mają klienta w.... . Zapłacili i to dla nich najważniejsze. Reszta ich nie interesuję, mają wszystko gdzieś. Dzięki uporowi i znalazłem miejscowe biuro -polecam Lemon-tour. Pełna profeska nie to co TUI Polska. Ostatni raz zamawialiśmy wycieczkę on-line!!!, tylko przez biuro -bo Cię traktują inaczej i masz gdzie się zwrócić z uwagami. W ogole dziwiło mnie że anglicy potrafią odebrać telefon od razu a Polacy mają Cię gdzieś. Tez myślę om ile następne wakacje będziemy wybierać to zmieniam biuro na Rainbow lub biuro TUI.de - oni szanują klientów .
  • ~Artur / 2023-07-07 15:44
    Ocena: 2.67 / 5
    Zmieniają termin powrotu pod koniec pobytu, wysyłając wiadomość, tak, że wczasy defacto kończą się dzień wcześniej, czas na zmianę biura, każdemu będę odradzał, a po przyjeździe dochodził swoich praw
  • ~Asia / 2019-10-08 21:15
    Ocena: 2.67 / 5
    Biuro podróży oszukuje klientów. Wybrałam nowy hotel z 2018, pokój w ofercie miał być w nowoczesnym standardzie. Po przyjeździe zakwaterowano nas w części hotelu należącej do starego, upadłego hotelu, który został przejęty przez ten który wybierałam. Pokój był stary,nieodremontowany a nawet nieposprzątany. Zglosilismy ten fakt w recepcji. Pokój wymieniono nam dopiero po 2 dniach. Po przyjeździe złożyliśmy reklamację do biura. Biuro w mailu zwrotnym nawet nas nie przeprosiło,a co więcej zrobiło z nas brzydko mówiąc idiotow. Stwierdzili, że nigdzie w ofercie nie jest napisane, że pokój ma być w nowej części hotelu... Tylko, że wybierając hotel nigdzie nie było napisane, że jest stara i nowa część. Poza tym klikając w podgląd zarerwowanego pokoju wystwietlil nam się komfortowe, nowoczesne pomieszczenie. W ofercie na żadnym zdjęciu nie było starej części. Inni turyści z Polski też zostali potraktowani podobnie. Podsumowując zwykłe oszukiwanie i wprowadzanie konsumenta w błąd.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1044
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 930
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 536
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 198
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 40
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960