Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 942 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Joanna / 2023-07-04 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro oferuje tanie bilety czarterowe, ja czuję się oszukana ponieważ bilet jaki potrzebowałam istotnie był tańszy ale po dodaniu ceny bagażu wyszedł dużo drożej niż bilety innych biur podróży. Po zorientowaniu się w cenach, chciałam z niego zrezygnować lub przesunąć na inny termin lub kierunek, niestety biuro podróży tak się zabezpieczyło, że nie można lub nie opłaca się tego zrobić mimo iż termin wylotu był dopiero za trzy miesiące. Nigdy nie polecę tego biura podróży jako organizatora imprez.
  • ~ML / 2023-07-04 00:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Mój bagaż zaginął w locie czarterowym z TUI. Żadnego zainteresowania, żadnej pomocy. Sama rozwiązałam zagadkę gdzie znajduje się moje walizka, sama postraszyłam lotnisko policją i sama ją odnalazłam. Setki telefonów i zero reakcji. Nie liczcie na pomoc tego biura, bo jedyne co potrafią powiedzieć to wyuczone formułki grzecznościowe typu: jak bardzo pani współczujemy.
  • ~Konrad / 2023-07-03 23:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda czasu na opis . Nie polecam . Olało nas w każdy możliwy sposób.
    ZaletyBrak
    WadyBrak reakcji na reklamacjie
  • ~alterego / 2023-07-03 22:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukują na godzinach lotów. Oferta kupiona z wylotem z Rodos o godz 17. po kilku dniach zmienili na wylot o 7:45. Masakra.
  • ~Ajusia / 2023-07-03 10:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Biuro oferuje tanie bilety czarterowe, ja czuję się oszukana ponieważ bilet jaki potrzebowałam istotnie był tańszy ale po dodaniu ceny bagażu wyszedł dużo drożej niż bilety innych biur podróży. Po zorientowaniu się w cenach, chciałam z niego zrezygnować lub przesunąć na inny termin lub kierunek, niestety biuro podróży tak się zabezpieczyło, że nie można lub nie opłaca się tego zrobić mimo iż termin wylotu był dopiero za trzy miesiące. Nigdy nie polecę tego biura podróży jako organizatora imprez.
    ZaletyBrak
    WadyNieprzyjemna obsługa, ukrywanie dodatkowych kosztów.
  • ~Ewa / 2023-07-01 13:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Dziękuję za profesjonalizm za wspaniałe wczasy Ewa z rodzina
  • ~Rafał / 2023-06-29 20:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Po przyjeździe do hotelu straszne zamieszanie zero pomocy że strony tui czekałem 7 godzin na pokój po
    Daniu 20 euro do paszportu dali mi pokój
    ZaletyZero
    WadyZero pomocy że strony tui
  • ~Leszek / 2023-06-29 12:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam
    Zdaje sobie sprawę, ze negatywne opinie piszą osoby niezadowolone- zadowolonym nie chce się opisywać skoro było Ok.
    W moim przypadku jeszcze nie wyleciałem a wylot przesunięto 7 godz na moja niekorzyść , niestety przylot tez około 6 godz na niekorzyść . Jak łatwo obliczyć na starcie zabrano mi 13 godz W PLECY
    Latałem z innymi biurami i nie było to tak drastycznie, oby dalej było dobrze.
    Dziękuje wiec TUii to pierwszy raz i ostatni korzystam z waszych usług . Po co określać jakiekolwiek godziny kiedy je zmieniacie tak radykalnie.
    ZaletyOkaże się
    WadyJ/w
  • ~Zbigniew / 2023-06-29 12:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Byłem z żoną na wakacjach w Egipcie w Czerwcu tego roku. Brak rezydenta na miejscu w hotelu. Kontakt możliwy tylko online z pośrednictwem czatu, SMS, telefonu lub mailowo. Katastrofa z tym biurem podróży-długo trzeba czekać na kontakt zwrotny. Po za tym od ponad 2 tygodni czekam na zwrot pieniędzy za niezrealizowana wycieczkę fakultatywną do Hurgady. Nie odpowiadają na maile oraz na czacie na stronie biura. Pieniądze to potrafią szybko wymusić od klienta ale ze zwrotem to już jest dla nich wielki problem z oddaniem. przypomnę że wycieczkę do Hurgady wykupiłem w Styczniu, nie odbyła się. Dowiedziałem się nie od biura tylko dostałem informację SMS od organizatora wycieczki fakultatywnej na miejscu. Koszmar nigdy więcej wycieczek z tym biurem. Ostrzegam wszystkich przed zakupem wycieczek z TUI.
    WadySame wady
  • ~darek / 2023-06-27 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupilem w tym biurze W Kielcach wycieczke za spora kwote. Najpierw zmienili godzine wylotu z 8.15 na 13.15, po czym bylo ponad poltoragodzinne opoznienie. Oczywiscie nikt sie nie poczuwa, wszystko wedlug nich jest ok. tylko ze finalnie ja straciilem prawie pol dnia przez ich oszustwo, gdzie moglbym ten czas wykorzystac na odpoczynek. NIE POLECAM. Drogo i opozniaja lot. Ja rozumiem ze to nie ich wina, ale skoro wspolpracuja z najgorszymi i najtanszymi liniami lotniczymi to juz ich problem, klient nie powinien na tym cierpiec.
    Zaletybrak
    Wadycena, opzniony lot, strata cennego czasu
  • ~Kamila / 2023-06-26 21:43
    Ocena: 2.67 / 5
    Z przykrością chciałabym się podzielić a tym samym uczulić Was kupujących w Tui Słupsk,, Jantar..
    Brak profesjonalizmu, doświadczenia, błędnie przekazywane informacje, ukryte płatności. Jak dla mnie osoba mało kompetentna.

    Nie polecam tego biura podróży,!!!!
    ZaletyHotel blisko morza
    WadyBrak napojów do posiłków, dodatkowa opłata pobrana w hotelu,źle podana informacja o przewiezieniu do hotelu
  • ~Iwona / 2023-06-25 10:02
    Ocena: 3.33 / 5
    przykro mi napisac ale biuro Tui ktore kiedys było moim ulubionym biurem podrozy stosuje ukryte koszty ,chcąc byc najlepszym biurem w wyszukiwaniu ofert turystycznych nie informuje przy ofercie ze ma ukryte koszty tz po wykupieniu wycieczki pani w biurze pyta sie czy dokupuja panstwo transfer z lotniska do hotelu i po zakonczeniu imprezy z hotelu na lotnisko to jest kpina np jadac do turcji czy egiptu po wyladowaniu mamy sobie szukac taxi ktora nas zawiezie do hotelu. Druga sprawa ktora nie podoba mi sie jezeli ktos nie ma drukarki to nie wydrukuje sobie dokumentow podrozy ,nikogo w biurze to nie interesuje,mam sobie wgrac aplikacje i wydrukowac ,co z osobami starszymi ktore nie znaja sie na internecie ?po zakonczeniu imprezy nie ma zadnej informacji na tablizy ogłoszen o ktorej zabiora nas z hotelu na lotnisko mamy sami sobie wgrac w telefon aplikacje i czytac a jezeli bedzie awaria i nie bedzie internetu to jak sprawdze godzine lotu i transferu? jeszcze raz kpina nigdy wiecej nie polece z tui odradzam tez swoim znajomym latałam 2-3 razy w roku. biuro podrozy itaka coral nie stosuja takiej praktyki jak tui bye bye tui
    Zaletynie ma
    Wadyukryte koszty
  • ~Edyta / 2023-06-25 09:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny raz zawiedliśmy się na biurze podróży Tui. Nie pomagają w rozwiązaniu problemów, rezydentka w hotelu bezczelna i nie wykazywała chęci pomocy po czym chciała uciec bez słowa. Inna pani złapała dziewczynę już na polu. Podsmiewuje się z ludzi wraz z ekipą hotelu. Nie nadaje się na rezydentke ale niestety Tui ma większość takich ludzi w swojej załodze. Najważniejsze sprzedać wycieczkę a potem spadaj. Nie polecam ostatni lot z tui.
  • ~Michał / 2023-06-23 16:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Zwykli oszuści, dzień przed wylotem napisali,że nie moga zrealizować wycieczki ale proponują inną gorszą w tej samem cenie, to jakaś kpina.
  • ~Ewelina / 2023-06-23 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem od czego tak naprawdę zacząć, wszystko jedna wielka kpina. Bording zaczął się dużo później, niż planowany, nie było o tym żadnej informacji, czekali wszyscy przy bramkach bez wiadomości, tylko w kolejce. Wpuszczono nas na pokład po 20 min powiadomiono nas, iż lot będzie mógł się odbyć za około 2 godziny z powodu burz. Komedia, radary są, więc wiadomo było, tylko po co kazano siedzieć ludziom 2 godziny w samolocie. Celowe działanie. Przez 2 godziny, nikt nie zapytał czy komuś potrzebna woda, cokolwiek, napoje itp. Zero troski i zainteresowania w godziny siedzenia w puszce. Po wystartowaniu i całym tym opóźnieniu wyruszyły napoje itp. Niestety nie można było zakupić nawet wody, bo nie było, powiedziano, że niestety to już kolejny lot i woda się skończyła. Pytanie za co my płacimy ? Nawet jak chcieliśmy zakupić wodę za własne pieniądze to jej nie było. To ja przepraszam, jak samolot był przygotowany na ludzi na pokładzie, coli tez nie można było kupić, co nie było. To lot w 1 stronę, Powrót kolejna parodia o ten sam temat lot opóźniony, po czym wsadzono nas do puszki i znów informacja, że będziemy mogli wystartować za ok 2 godziny, gdyż są strajki nad Francja, gdyby ludzie wiedzieli poszliby sobie coś zjeść zakupili wodę itp, bo też nic nie było, siedzieliśmy 1 rząd od tyłu. Rozpoczęły się posiłki, byłam 1 która zapytała, bo siedzieliśmy z tyłu, gdy zapytałam o posiłek powiedziano, że nic nie ma, bo to kolejny lot. Co to obchodzi pasażerów, wsiadamy do samolotu, płacimy ciężkie pieniądze, chcemy kupić posiłek zapłacić za niego i też go nie ma. Siedzieliśmy w samolocie zamknięci, bez klimatyzacji jakiejkolwiek ok 1,20 min, aż zaczęli się pasażerowie awanturować, starsze osoby, dzieci, nikt nawet nas zapytał nas o wodę i powiedziano, że nie można włączyć klimatyzacji zw względu na ograniczenia hałasu. Dobra komedia, wiadomo, że chodzi o koszta i paliwo. W końcu 1 pan nie wytrzymał i krzyknął, aby włączyć bo zaraz będzie trzeba wzywać pogotowie. Zero troski. Transfer Dodając wyżej bez braku klimatyzacji bardzo spuchły mi nogi, poprosiłam o aspirynę, powiedziano, że nie mają i mam popytać pasażerów. Zaproponowano mi paracetamol, zero przeszkolenia w zakresie medycznym. Powiedziałam, że nie potrzebuję laków na ból, a na rozrzedzenie krwi. Brak pomocy medycznej, jakiejkolwiek. Po wylądowaniu na Majorce kolejna parodia. Zero rezydenta, zero organizacji, 1 opóźnienia lot, teraz 2. Informacja była, że mamy autokar 79 mamy do niego wsiąść, takiego nawet nie było, pytaliśmy Panów od autobusów, obsługi i czeski film, zero informacji nic. jak już po ok 11,5 godziny wali, chodzenia od autobusu do autobusu, stanęliśmy i nikt nas już nie wsadził osoby czekały, bo autobus pełny i odjechał, dalej zero wiedzy, nikt nic nie wiedział, zero listy pasażerów, odsyłano, nas od 1 do 2 osoby. Czekaliśmy tak sobie na postoju autobusów ok 2 godziny. Kazano nam czekać na kolejny, przyjechał jakiś Pan nic nie wiedział, nie miał, żadnej listy nazwisk, nazw hoteli nic. Sam sobie coś zapisywał. Finalnie dotarliśmy do hotelu przed godziną 24.00, gdzie już dawno powinniśmy tam być. Mieliśmy za ten dzień zapłacone, nie wykorzystaliśmy go, nie dostaliśmy żadnego posiłku, niczego, bo było już późno i restauracje zamknięte. Skoro wiecie, że są opóźnienia powinniście poinformować hotel o przygotowaniu posiłków dla umordowanych pasażerów, bo za to było zapłacone i to nie mało. Ponadto uszkodzono i oderwano mi rączkę w walizce, nie mogę tego dodać osobno, gdyż jest inny temat wybrany, Latamy bardzo dużo z TIU 1 raz i bardzo duże rozczarowanie. Nigdy nic takiego nam się nie zdarzyło.
    ZaletyHOTEL JEDYNIE
    WadyJAK WYŻEJ
  • ~Małgorzata / 2023-06-23 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    To oszuści.Obiecuja rejs statkiem z godzinny postojem na wędkowanie i pływanie,atrakcje.No byly Stara łódka,nieprzyjemna zaloga,fatalne jedzenie ,brudno,brak przynety i 2wedki byle jakie na 20 osob i brak przynęty.10 min postoju.skrocony czas rejsu.
    ZaletyBrak
    WadyBrudno,nieprzyjemna zaloga ,brak szwedzkiego stolu co obiecuja,brak wedek ,brak przynety,brak napou
  • ~Dominika / 2023-06-22 09:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Może i mają fajne hotele, ale dużo drożej niż inne biura. Brak rezydenta. Aplikacja nie działa. W razie problemów mają cię w poważaniu. Zmieniaja lotnisko o 300 km i hotel na gorszy. Nie uznają reklamacji. Syf kila i mogiła. Ostatni raz!! Odradzam to biuro !! Transfer nie przyjechał, za taxi oddali tylko połowę. A kosztowała łącznie 550 zl
  • ~Karo / 2023-06-21 14:40
    Ocena: 1.00 / 5
    biuro jest fatalne, lekceważą klienta, nie umieją pomóc, po prostu tragedia i nikomu nie polecam!
  • ~gaju67 / 2023-06-21 12:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Wycieczka zarezerwowana w styczniu, wyjazd na początku sierpnia. W czerwcu żona łamie sobie rękę i wg. lekarza nie jest wskazane, żeby się w podróż wybrała. Kontaktuje się z TUI. Koszt rezygnacji tez osoby z wyjazdu wyliczają sobie na 174 PLN. . To jeszcze logiczne. Natomiast ceny wyjazdu dla pozostałych 2 osób, wyliczają wg. stawek z dnia zgłoszenia , czyli dużo wyższych, a nie tych z dnia rezerwacji. Mimo, że numer imprezy i inne warunki pozostają niezmienne, mimo, że pobierają już opłatę za rezygnację, to wyjazd dwóch pozostałych osób traktują jako nową wycieczkę. Kontakt telefoniczny to dramat. Naburmuszona panienka nie da nawet skończyć zdania, nie mówiąc już o jakiejkolwiek pomocy.
    Zaletyzero
    WadyNie ma tu tyle miejsca
  • ~Kazimierz / 2023-06-21 10:29
    Ocena: 3.33 / 5
    Pod względem samych wczasów nie mam zastrzeżeń ale jeśli chodzi o obsługę rezydentów i pomoc ze strony Tui to nie ma żadnej.Miałem problem zdrowotny to skierowali do ubezpieczyciela (który wywiązał się ze swoich obowiązków) ale potrzebna była pomoć w tłumaczeniu na miejscu w szpitalu to już żadnej pomocy ze strony rezydentów mimo żę w rozmowie na czacie prosiłem o to. Byłem kilka razy z TUI ale to jest mój oststni raz.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1051
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 942
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 206
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 170
Grecos
Ocena: 2.77, ilość opinii: 57
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4678
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4495
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3957
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3023