strona 9 z 11
-
~Julka / 2021-10-04 17:23
Transakcja zakupu pakietu błyskawiczna i bez żadnych problemów. Pełny profesjonalizm. Polecam. -
-
~Martyna / 2020-04-15 15:55
Nie jest idealnie, bo czasem są problemy z połączeniem, ale ogólnie nie planuję zmiany operatora. MiejscowośćŁódź -
~Izabela / 2022-09-11 12:39
Przeprowadziliśmy się. Więc chcemy przenieść usługę na nowy adres. W internecie jest napisane że nie trzeba wychodzić z domu tylko umówić wszystko przez tel. Moi znajomi również przenosili usługę na nowy adres przez telefon umówili montera do nowego mieszkania. A my dzwoniliśmy już 4 razy i za każdym razem osoba przy tel twierdzi że to niemożliwe że przez telefon że wyłącznie w biurze. Komuś się chyba po prostu nie chce. MiejscowośćŁódź -
~Michal / 2019-03-10 20:41
Czytałem sporo przed podłączeniem i miałem sporo wątpliwości. Gdy przyszło do wyboru, na sam koniec, pozostała tylko Toya ponieważ jej oferta była najlepsza.
Byłem w UPC, byłem w N-ce, byłem potem w NC+, potem w Orange i wiecie co, nie jest źle! Ba, jest bardzo dobrze!!!
Internet nie haczy, mam sporo kanałów tv i jestem zadowolony z serwisów na dekoderze.
Również miałem już okazje dzwonić na info linie... nie musiałem czekać ...dodzwoniłam się baaaardzo szybko. Bardzo kiła pani rozwiązała mój temat i pomogła z innym...
Jedyne zastrzeżenie mam do instalatora... w dzisiejszych czasach oczekuję znacznie więcej niż to co otrzymałem. Totalna tragedia. Do tego niezbyt miło się rozmawiało... cóż... firmy tworzą ludzie. Ten najwyraźniej z firma się nie utożsamiał
Jestem zadowolonym klientem.ZaletyTransfer w internecie
Nie haczy
Dużo kanałów
Fajne serwisy w dekoderzeWadyInstalator do d....yMiejscowośćŁódź -
~Adam / 2018-07-19 20:20
Oferta dobra jakość obrazu fattalna w odbiorniku hd było nieźle w 4k obraz fatalny MiejscowośćPiotrków Trybunalski -
~Adam / 2018-03-24 08:30
Sygnał tv to masakra
Ale obsługa w punkcie obsługi dobraZaletyDobra oferta programowaWadyFatalny sygnałMiejscowośćPiotrków Trybunalski -
~Bożydar / 2023-09-23 10:45
Słaba jakość obrazu. Bardzo często pojawia się tzw pikeloza. Pilot nieergonomiczny i trzeba dobrego światła aby wybrać przycisk. Głupie ustawienie kolejności programów. Brak możliwości blokady niechcianych programów i trzeba przeskakiwać po nieczynnych programach. ZaletyBrakWadyOpisałemMiejscowośćKraków -
~Josef / 2022-12-21 10:04
Pora na konkurencje,jest coraz gorzej Opiniuje.pl pieprzcie sie ZaletyMultiroomWadyWszystkie do poprawyMiejscowośćLodz -
-
~Oskar / 2019-09-17 04:35
Złodziejskie praktyki z cenami. Zawsze wyjdą na swoje. Byle tylko kupić więcej. Dwa j właściciele robią co chcą z cenami . Ale karma do dziadostwa wróci... ZaletyStabilny internet.WadyCena zamotana w bawełnę .odbiorniki kiepskie. Nie działają manualne. Chciwość i wiele innych.MiejscowośćŁódź -
~Zofia / 2023-02-04 19:39
Notoryczny zanik kanałów i co włączę tv to napis Brak sygnału 2 sąsiadów kradnie sygnał i co mam zrobić monter przyjdzie w poniedziałek 2 dni w plecy a pieniądze trzeba płacić ZaletyMiła obsługa pomocy technicznejWadyOgromneMiejscowośćŁódź -
~NIEINTERESUJSIĘ / 2021-11-19 01:20
Ch.j im do dupy, słabe rozwiązanie problemu który już trwa mniej więcej rok.
dziekuje pozdrawiamZaletyżadneWadykażdeMiejscowośćŁódź -
~Piotr / 2021-01-28 14:14
Najgorszy operator w kraju. Atrakcyjne warunki tylko dla nowych klientów, a potem duszą jak taxi pod dworcem. Po zakończeniu promocji z 70 zł robi się 140. Odradzam szczerze! MiejscowośćPrzemyśl -
~Yakee / 2022-04-24 14:56
Dzień dobry
Krótko i na temat.
Internet jest w porządku. Polecam.
Co do TV, coś mnie podkusiło, żeby drugi raz wejść do tej samej rzeki, niestety jakość gorsza niż w Playerze czy Polsat Box Go. Zamówienie przez internet- pułapka - brak możliwości zrezygnowania przez 14 dni.
Jedyny plus, że wszystko w jednym miejscu.
PozdrawiamMiejscowośćŁódź -
~Dobrosław Szydłowski / 2021-08-24 09:52
Firma nierzetelna. Jakość fatalna. Internet ciągle sie rwie.Ciągłe przerwy w dostepności usług.
"Drobnym druczkiem" zawarte w umowach paragrafy uderzające mocno po kieszeni.
Np. Przy przeniesieniu usług pod inny adres. Mnie zapewniano, że warunki pozostaną bez zmian do końca 2-letniej umowy. Okazało się, PO PRZENIESIENIU i zapłaceniu za to okazało się, że skoro zmieniłem rejon zamieszklania, to nie przysługują mi dotychczsowe tzw "znizki" I nieistotne jest dl firmy TOYA że zawarłem umowę na 2 lata. Nieistotne, że pracownik biura obsłigi zapewniał, że warunki pozostaną bez zmian. Dla mnie to zwykłe oszustwo.
Reasumując. Trzymajcie sie od firmy TOYA z daleka. Fatalna obsługa, naciągactwo i masakryczna jakość usługZaletypozornie niska cenaWadyfatalna obsługa
fatalna jakość
przerwy w dostepności
nieustanne awarieMiejscowośćŁódź -
~Magdalena / 2023-08-08 23:36
Cena do jakości jest okropna. Internet juz od dobrego tygodnia działą w trybie przerywanym, zadnych informacji na stronie o awarii. Jak chcesz sie czegos dowiedziec, to musisz dzwonic na infolinie i czekac az laskawie odbiora po 3 minutach. ZaletyTu nie ma zalet katastrofalna cena do jakościWadyInternet to dno i 3 metry mułuMiejscowośćŁódź -
~Marek / 2024-06-04 21:18
Jestem z Toya od ponad dwudziestu lat i chyba od co najmniej kilku za długo, ale tak jak pisało kilku opiniujących jest cicha rejonizacja gdzie dostawcy dogadują się potajemnie co do ekspansji (coś w rodzaju gangów, mafii czy kiboli). Wyłamał się RetSat ale tam Toya zrobiła zniżki i ludzie płacili tylko co drugi miesiąc. Po ingerencji UOKiK zmieniono to i obecnie płaci się 1zł co trzy miesiące po dwóch pełnopłatnych.
Jakość zależy u mnie od kanału. Na kilku występuje pikselizacja. Dekodery wieszają się nagminnie i dość często. Czasem kilka razy dziennie a czasem kilka razy tygodniowo. Ratunkiem jest wtedy wyłączenie i włączenie zasilania w gniazdku. Zdarzają się wyłączenia bez ostrzeżenia i bez rekompensat. Rachunki jak w PGE- opłata abonamentowa, opłata cyfrowa, za usługi 3G, opłata za multiroom, opłata za CI+, opłata za internet. Obsługa klienta (od kilku do kilkunastu minut czekania) miła i pomocna tylko wtedy gdy chcesz zwiększxyć pakiet czy podpisać nową umowę. Nowi abonenci mają duże zniżki. O starych klientów nie dbają. Jeżeli zdarzy ci się stracić płynność nie masz co liczyć na prolongatę terminu. Wyłączają sygnał bez ceregieli. Można żebrać w BOA pod warunkiem osobistej wizyty bo kontaktu żadnego nie ma przez internet czy mail - tylko konsultanci których poziom i możliwości można porównać do automatu EIZaletyNie mam skali porównawczej jeszcze. Internet wydaje mi się ok.WadyTV fatalnie, częste resety dekodera. Toya Go w telefonie nie działa, w komputerze non stop przerywa (internet Toya 600). Totalny brak empatii i dobrej woli ze strony obsługi klienta, mafijna rejonizacja, brak dobrych ofert po okresie promocyjnym dla starych klientów.MiejscowośćŁódź -
-
~nick44 / 2018-11-05 18:03
internet miałby być 150 megabitów na sekónde a jest w porywach 62/82 na sekunde i bardzo czesto zrywa połaczenie ZaletybrakWadynie dotrzymuja słowa wzglendem internetuMiejscowośćKraków -
~Mariusz / 2020-03-14 13:07
Internet ciągle zrywa połączenie, telewizja ok, ale co to za telewizja, można sobie ją całkowicie darować bo nigdy nic nie ma w ofercie programowej. Niby na infolinii kazali resetować router, ale potem było jeszcze gorzej, nie da sie pracować, a ja nie przywykłem do korzystania z internetu w celu ogladania tylko "pudelka". Sytuacja powtarza się co 2-3 miesiące. Czekam , aż na rynku pojawi się sensowna konkurencja. Za te pieniadze to określam jakosć jako skandaliczną. Wiecej nie ma co się pastwić. Przekonajcie się sami. Zaletypatrz wyzejWadyCena/jakosćMiejscowośćAleksandrów Łódzki -
~Niezadowolona klientka / 2022-07-12 11:33
Toya to jakaś pomyłka... Może w Łodzi działa bez zarzutu, ale w Krakowie masakra! Problemy są od początku! Problemy z internetem co chwilę. Po zgłoszeniu na infolinii pan w dziale technicznym stwierdził, że router ma bardzo dobre połączenie z internetem, a to że nie działa WiFi, to już nie jest problem firmy (w umowie mamy WiFi plus, cokolwiek to znaczy, więc jakaś gwarancja powinna być!) Jak nam nie pasuje, to możemy sobie podłączyć sprzęt bezpośrednio do routera który musi być podpięty bezpośrednio do skrzynki, a skrzynkę mamy w szafie w przedpokoju! Ewentualnie możemy sobie powiercić dziury i pociągnąć kable, on tak ma. Ale my wynajmujemy mieszkanie, więc jego "rady" były niestety do bani. Jednak pan w ogóle nie widział problemu. Oprócz tego często się zdarza, że internetu nie ma w ogóle, a pracujemy zdalnie... To jest nie do przyjęcia! Dekoder porażka, jak usunę jakiś katalog z Pvr to następuje aktualizowanie. Często podczas oglądania programu dekoder nagle się zawiesza, bo aktualizacja i ściąganie kanałów. Nagrywam serię programu, to oczywiście dysk jest zawalony milionami powtórek. Całe szczęście umowę mamy "tylko" na 2 lata, więc musimy się męczyć jeszcze rok... Dodam, że na infolinii problemy zgłaszaliśmy już w pierwszym miesiącu! Nie wiem co nas pokusiło na ten badziew, chyba się połasiliśmy na niższe opłaty. ZaletyDuża pojemność dysku (zmieści się ogromna ma ilość powtórek, nie trzeba ich na bieżąco usuwać)WadyProblemy z sygnałem internetu, problemy z WiFi, ciągłe zawieszanie się dekodera, brak pomocy ze strony infolinii, brak konkretnej pomocy w rozwiązaniu problemuMiejscowośćKraków -
~Uzytkownik toya / 2020-04-12 20:27
Krew mnie juz zalewa.Do tego stopnia,ze pisze niniejsza opinie.NOTORYCZNE AWARIE!Ile mozna?Kolejna awaria:brak sygnalu na obu dekoderach a jest niedziela wieczor.Telewizja toya to dno!!! ZaletyBrakWadyNotoryczne awarie,zaklocenia sygnalu lub brak sygnalu.MiejscowośćLodz
strona 9 z 11