Jakość zależy u mnie od kanału. Na kilku występuje pikselizacja. Dekodery wieszają się nagminnie i dość często. Czasem kilka razy dziennie a czasem kilka razy tygodniowo. Ratunkiem jest wtedy wyłączenie i włączenie zasilania w gniazdku. Zdarzają się wyłączenia bez ostrzeżenia i bez rekompensat. Rachunki jak w PGE- opłata abonamentowa, opłata cyfrowa, za usługi 3G, opłata za multiroom, opłata za CI+, opłata za internet. Obsługa klienta (od kilku do kilkunastu minut czekania) miła i pomocna tylko wtedy gdy chcesz zwiększxyć pakiet czy podpisać nową umowę. Nowi abonenci mają duże zniżki. O starych klientów nie dbają. Jeżeli zdarzy ci się stracić płynność nie masz co liczyć na prolongatę terminu. Wyłączają sygnał bez ceregieli. Można żebrać w BOA pod warunkiem osobistej wizyty bo kontaktu żadnego nie ma przez internet czy mail - tylko konsultanci których poziom i możliwości można porównać do automatu EI
ZaletyNie mam skali porównawczej jeszcze. Internet wydaje mi się ok.
WadyTV fatalnie, częste resety dekodera. Toya Go w telefonie nie działa, w komputerze non stop przerywa (internet Toya 600). Totalny brak empatii i dobrej woli ze strony obsługi klienta, mafijna rejonizacja, brak dobrych ofert po okresie promocyjnym dla starych klientów.
MiejscowośćŁódź
