strona 14 z 15
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »
-
~Adi / 2021-02-15 18:14Ocena: 4.67 / 5
TV i internet działają dobrze, mamy ten pakiet od roku. Nie miałem jeszcze awarii łącza, prędkość wyciąga obiecaną, na telewizję rodzice też nie narzekają -
-
~Piotr / 2021-01-28 14:14Ocena: 2.33 / 5
Najgorszy operator w kraju. Atrakcyjne warunki tylko dla nowych klientów, a potem duszą jak taxi pod dworcem. Po zakończeniu promocji z 70 zł robi się 140. Odradzam szczerze! MiejscowośćPrzemyśl -
~MD / 2021-01-11 09:17Ocena: 1.00 / 5
Nie mam sygnału z Toya TV, trzy dni czekam na montera i usunięcie ustrki.
Jak to możliwe, iż nie ma na dyżurze monterów, którzy powinni pomagać abonentom.
Ciągle coś nie odbiera.
Nie jestem zadowolona z usług.MiejscowośćKutno -
~Jacek / 2020-09-15 21:40Ocena: 4.67 / 5
Ofertę mają podobną do większości, ale cena za tv i neta jest konkurencyjna. -
~Michał / 2020-06-30 19:02Ocena: 4.67 / 5
Co do ceny no to odejmę, bo nie są najtańsi, ale wybrałem ich ze względu na dobre opinie od znajomych i trochę poczytałem w sieci. Zarówno TV i net dobrze działa, nie ma częstych awarii i zrywów połączenia, wszystko jest stabilne. Zaletyjakość obsługi
jakość połączenia -
~Anna / 2020-06-22 17:44Ocena: 1.00 / 5
Awaria goni awarię!!!! Usunięcie trwa godzinami, nic nie warta telewizja a zwłaszcza internet na którym nie można pracować bo zawsze jest obawa że będzie awaria i przerwie połączenie z internetem. Dzisiaj to już 6 czy 7 kilkugodzinna awaria w czerwcu 2020r. ZaletyZeroWadyAwaria za awariami!!!! Nie polecam nikomu, szukać innego dostawcy usług internetowych.MiejscowośćŁódź Śródmieście -
~Martyna / 2020-04-15 15:55Ocena: 4.33 / 5
Nie jest idealnie, bo czasem są problemy z połączeniem, ale ogólnie nie planuję zmiany operatora. MiejscowośćŁódź -
~Uzytkownik toya / 2020-04-12 20:27Ocena: 1.67 / 5
Krew mnie juz zalewa.Do tego stopnia,ze pisze niniejsza opinie.NOTORYCZNE AWARIE!Ile mozna?Kolejna awaria:brak sygnalu na obu dekoderach a jest niedziela wieczor.Telewizja toya to dno!!! ZaletyBrakWadyNotoryczne awarie,zaklocenia sygnalu lub brak sygnalu.MiejscowośćLodz -
-
~prachu / 2020-03-31 18:24Ocena: 4.67 / 5
oferta nie jest jakaś wyśmienita, ale mimo to mam co chciałem i w rozrachunku jest ok -
~Anna / 2020-03-24 22:50Ocena: 1.00 / 5
Telewizja nie spełniająca moich oczekiwań. Brak wychodzenia przedem do klienta. Dbają tylko o swoją sprawę . Jesteśmy w sytuacji pandemii. Większość stacji oferujących swoje usługi odblokowywuje jakieś kanały A wy nic. Czy to aż tak wiele was kosztuje. Myślę że jest to dla Was sprawdzian czy klienci będę nadal podpisywać z Wami umowy. Chyba Ci starsi którym można wcisnąć co się chcę Ludzie siedzący w domach chcą mieć na czym zawiesić oko. Przemyslcie to ZaletyBrakWadyBrak otwarcia do abonenta. Chcesz być to dobrze nie to spadaj. Szkoda bo u mnie w małej kamienicy na 10 lokatorów korzystam tylko ja. Warto to przemyslecMiejscowośćŁódź -
~Mariusz / 2020-03-14 13:07Ocena: 1.67 / 5
Internet ciągle zrywa połączenie, telewizja ok, ale co to za telewizja, można sobie ją całkowicie darować bo nigdy nic nie ma w ofercie programowej. Niby na infolinii kazali resetować router, ale potem było jeszcze gorzej, nie da sie pracować, a ja nie przywykłem do korzystania z internetu w celu ogladania tylko "pudelka". Sytuacja powtarza się co 2-3 miesiące. Czekam , aż na rynku pojawi się sensowna konkurencja. Za te pieniadze to określam jakosć jako skandaliczną. Wiecej nie ma co się pastwić. Przekonajcie się sami. Zaletypatrz wyzejWadyCena/jakosćMiejscowośćAleksandrów Łódzki -
~Anna / 2020-02-23 20:14Ocena: 1.00 / 5
Konserwacja miała być w w nocy z 25 na 36 lutego 2020 r. a jest w niedzielny wieczór 23 lutego br. Ciekawe jak długo to potrwa super niespodzianka w niedzielny wieczór. mieszkam na Janowie w Łodzi. Anna ZaletyNie będę oceniać.WadyNapisałam w opisie.MiejscowośćŁódź -
~Łukasz / 2020-02-23 20:04Ocena: 1.00 / 5
Jedno wielkie gowno, w niedzielę brak sygnału TV bo konserwacja, żadnej wiadomości nie dostalem ZaletyBrak zaletWadyTylko sameMiejscowośćŁódź -
~MD / 2020-02-08 17:03Ocena: 1.00 / 5
Ciągłe awarie i brak sygnału TV.
Nie można z nikim skontaktować się, aby zgłosić awarię lub prosić o pomoc.
Bardzo zły kontakt z biurem abonenta
Jestem niezadowolona z pracy TV Toya.
Telewizja powinna zmienić system pracy i dbać o swoich abonentów, obecnie TV Toya nie spełnia standardów żadnych.ZaletyBrakWadyCiągłe awarie. -
~Lila / 2019-11-09 03:48Ocena: 1.33 / 5
T O Y A, to wielkie dziadostwo. Dla nich liczą się tylko zyski, prą do celu po trupach. Przez te nieuczciwe gry są prawie monopolistami. Brzydzę się tej firmy. Nie polecam. Zalety0 0 0WadyHo, ho, ho, albo jeszcze więcej.MiejscowośćŁódź -
~Oskar / 2019-09-17 04:35Ocena: 3.00 / 5
Złodziejskie praktyki z cenami. Zawsze wyjdą na swoje. Byle tylko kupić więcej. Dwa j właściciele robią co chcą z cenami . Ale karma do dziadostwa wróci... ZaletyStabilny internet.WadyCena zamotana w bawełnę .odbiorniki kiepskie. Nie działają manualne. Chciwość i wiele innych.MiejscowośćŁódź -
-
~Rafaello / 2019-04-25 09:51Ocena: 1.00 / 5
Przyszedł do nas Pan technik zainstalować telewizję i internet.Przewiercił nam rurę od centralnego ogrzewania.Przed nami remont u nas i sąsiada, którego nie możemy zacząć dopóki nie przyjdzie rzeczoznawca i nie określi szkód.Tyle,że firma Toya nie che podać numeru polisy swojego ubezpieczyciela,bo ma nam go podać Pan,który to zrobił.Jak się okazuje Pan ma wyłączony telefon i jest poza zasięgiem.Zleceniodawcą jest firma Toya,która "umyła rączki"a nie ten Pan.Co można zrobić w tej sytuacji? ZaletyBRAKWadySAMEMiejscowośćŁódź -
~Aga / 2019-03-25 09:52Ocena: 1.00 / 5
Jestem użytkownikiem od ponad 10 lat - tak wyszło z braku czasu. Mogłabym napisać wypracowanie, co jest źle. Szczerze mówiąc nie mam siły, bo miałabym dużo do opisania. W tej chwili szukam nowego dostawcy internetu i TV, a jeżeli w Łodzi Toya byłaby jedyna, to raczej odzwyczaiłabym się od TV i szukała innego rozwiązania na internet. ZaletyBrakWadymiędzy innymi:
- często w połowie filmu coś mi przerywało i program nie działał
- trudno się dodzwonić
- na maile odpowiadają, żeby zadzwonić do nich
- jeżeli oddzwaniają, to kilka dni trzeba pilnować telefonu, żeby odebrać
- trzeba uważać na koniec umowy, ja nie zauważyłam i z automatu weszła mi umowa bardzo, bardzo droga, wypowiedziałam ale na dwa mieciące Toya mnie skasuje na te wysokie kwoty
- pracownicy nieuprzejmiMiejscowośćŁódź -
~Witold / 2019-03-22 18:34Ocena: 1.00 / 5
po raz trzeci w tym miesiącu ;brak sygnału;to wasze nowe logo gdy chciałem zadzwonić na info,albo zajęte albo nr. czasowo nieczynny,to są kpiny,jeszcze jeden taki komunikat to przejdę do działań,a zapewniam że jestem bardzo skuteczny można sprawdzić w orange,do dziś płacą i płaczą. ZaletyżadnychWadyolewanie klientaMiejscowośćŁódż -
~Michal / 2019-03-10 20:41Ocena: 4.00 / 5
Czytałem sporo przed podłączeniem i miałem sporo wątpliwości. Gdy przyszło do wyboru, na sam koniec, pozostała tylko Toya ponieważ jej oferta była najlepsza.
Byłem w UPC, byłem w N-ce, byłem potem w NC+, potem w Orange i wiecie co, nie jest źle! Ba, jest bardzo dobrze!!!
Internet nie haczy, mam sporo kanałów tv i jestem zadowolony z serwisów na dekoderze.
Również miałem już okazje dzwonić na info linie... nie musiałem czekać ...dodzwoniłam się baaaardzo szybko. Bardzo kiła pani rozwiązała mój temat i pomogła z innym...
Jedyne zastrzeżenie mam do instalatora... w dzisiejszych czasach oczekuję znacznie więcej niż to co otrzymałem. Totalna tragedia. Do tego niezbyt miło się rozmawiało... cóż... firmy tworzą ludzie. Ten najwyraźniej z firma się nie utożsamiał
Jestem zadowolonym klientem.ZaletyTransfer w internecie
Nie haczy
Dużo kanałów
Fajne serwisy w dekoderzeWadyInstalator do d....yMiejscowośćŁódź
strona 14 z 15
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »
