Sygnał tv to masakra
Ale obsługa w punkcie obsługi dobra
ZaletyDobra oferta programowa
WadyFatalny sygnał
MiejscowośćPiotrków Trybunalski
~Bożydar / 2023-09-23 10:45
Ocena: 3.00 / 5
Słaba jakość obrazu. Bardzo często pojawia się tzw pikeloza. Pilot nieergonomiczny i trzeba dobrego światła aby wybrać przycisk. Głupie ustawienie kolejności programów. Brak możliwości blokady niechcianych programów i trzeba przeskakiwać po nieczynnych programach.
ZaletyBrak
WadyOpisałem
MiejscowośćKraków
~Josef / 2022-12-21 10:04
Ocena: 3.00 / 5
Pora na konkurencje,jest coraz gorzej Opiniuje.pl pieprzcie sie
ZaletyMultiroom
WadyWszystkie do poprawy
MiejscowośćLodz
~Oskar / 2019-09-17 04:35
Ocena: 3.00 / 5
Złodziejskie praktyki z cenami. Zawsze wyjdą na swoje. Byle tylko kupić więcej. Dwa j właściciele robią co chcą z cenami . Ale karma do dziadostwa wróci...
ZaletyStabilny internet.
WadyCena zamotana w bawełnę .odbiorniki kiepskie. Nie działają manualne. Chciwość i wiele innych.
MiejscowośćŁódź
~Zofia / 2023-02-04 19:39
Ocena: 3.00 / 5
Notoryczny zanik kanałów i co włączę tv to napis Brak sygnału 2 sąsiadów kradnie sygnał i co mam zrobić monter przyjdzie w poniedziałek 2 dni w plecy a pieniądze trzeba płacić
ZaletyMiła obsługa pomocy technicznej
WadyOgromne
MiejscowośćŁódź
~NIEINTERESUJSIĘ / 2021-11-19 01:20
Ocena: 2.33 / 5
Ch.j im do dupy, słabe rozwiązanie problemu który już trwa mniej więcej rok.
dziekuje pozdrawiam
Zaletyżadne
Wadykażde
MiejscowośćŁódź
~Piotr / 2021-01-28 14:14
Ocena: 2.33 / 5
Najgorszy operator w kraju. Atrakcyjne warunki tylko dla nowych klientów, a potem duszą jak taxi pod dworcem. Po zakończeniu promocji z 70 zł robi się 140. Odradzam szczerze!
MiejscowośćPrzemyśl
~Yakee / 2022-04-24 14:56
Ocena: 2.33 / 5
Dzień dobry
Krótko i na temat.
Internet jest w porządku. Polecam.
Co do TV, coś mnie podkusiło, żeby drugi raz wejść do tej samej rzeki, niestety jakość gorsza niż w Playerze czy Polsat Box Go. Zamówienie przez internet- pułapka - brak możliwości zrezygnowania przez 14 dni.
Jedyny plus, że wszystko w jednym miejscu.
Pozdrawiam
MiejscowośćŁódź
~Dobrosław Szydłowski / 2021-08-24 09:52
Ocena: 2.00 / 5
Firma nierzetelna. Jakość fatalna. Internet ciągle sie rwie.Ciągłe przerwy w dostepności usług.
"Drobnym druczkiem" zawarte w umowach paragrafy uderzające mocno po kieszeni.
Np. Przy przeniesieniu usług pod inny adres. Mnie zapewniano, że warunki pozostaną bez zmian do końca 2-letniej umowy. Okazało się, PO PRZENIESIENIU i zapłaceniu za to okazało się, że skoro zmieniłem rejon zamieszklania, to nie przysługują mi dotychczsowe tzw "znizki" I nieistotne jest dl firmy TOYA że zawarłem umowę na 2 lata. Nieistotne, że pracownik biura obsłigi zapewniał, że warunki pozostaną bez zmian. Dla mnie to zwykłe oszustwo.
Reasumując. Trzymajcie sie od firmy TOYA z daleka. Fatalna obsługa, naciągactwo i masakryczna jakość usług
Zaletypozornie niska cena
Wadyfatalna obsługa
fatalna jakość
przerwy w dostepności
nieustanne awarie
MiejscowośćŁódź
~Magdalena / 2023-08-08 23:36
Ocena: 2.00 / 5
Cena do jakości jest okropna. Internet juz od dobrego tygodnia działą w trybie przerywanym, zadnych informacji na stronie o awarii. Jak chcesz sie czegos dowiedziec, to musisz dzwonic na infolinie i czekac az laskawie odbiora po 3 minutach.
ZaletyTu nie ma zalet katastrofalna cena do jakości
WadyInternet to dno i 3 metry mułu
MiejscowośćŁódź
~Marek / 2024-06-04 21:18
Ocena: 2.00 / 5
Jestem z Toya od ponad dwudziestu lat i chyba od co najmniej kilku za długo, ale tak jak pisało kilku opiniujących jest cicha rejonizacja gdzie dostawcy dogadują się potajemnie co do ekspansji (coś w rodzaju gangów, mafii czy kiboli). Wyłamał się RetSat ale tam Toya zrobiła zniżki i ludzie płacili tylko co drugi miesiąc. Po ingerencji UOKiK zmieniono to i obecnie płaci się 1zł co trzy miesiące po dwóch pełnopłatnych.
Jakość zależy u mnie od kanału. Na kilku występuje pikselizacja. Dekodery wieszają się nagminnie i dość często. Czasem kilka razy dziennie a czasem kilka razy tygodniowo. Ratunkiem jest wtedy wyłączenie i włączenie zasilania w gniazdku. Zdarzają się wyłączenia bez ostrzeżenia i bez rekompensat. Rachunki jak w PGE- opłata abonamentowa, opłata cyfrowa, za usługi 3G, opłata za multiroom, opłata za CI+, opłata za internet. Obsługa klienta (od kilku do kilkunastu minut czekania) miła i pomocna tylko wtedy gdy chcesz zwiększxyć pakiet czy podpisać nową umowę. Nowi abonenci mają duże zniżki. O starych klientów nie dbają. Jeżeli zdarzy ci się stracić płynność nie masz co liczyć na prolongatę terminu. Wyłączają sygnał bez ceregieli. Można żebrać w BOA pod warunkiem osobistej wizyty bo kontaktu żadnego nie ma przez internet czy mail - tylko konsultanci których poziom i możliwości można porównać do automatu EI
ZaletyNie mam skali porównawczej jeszcze. Internet wydaje mi się ok.
WadyTV fatalnie, częste resety dekodera. Toya Go w telefonie nie działa, w komputerze non stop przerywa (internet Toya 600). Totalny brak empatii i dobrej woli ze strony obsługi klienta, mafijna rejonizacja, brak dobrych ofert po okresie promocyjnym dla starych klientów.
MiejscowośćŁódź
~nick44 / 2018-11-05 18:03
Ocena: 2.00 / 5
internet miałby być 150 megabitów na sekónde a jest w porywach 62/82 na sekunde i bardzo czesto zrywa połaczenie
Zaletybrak
Wadynie dotrzymuja słowa wzglendem internetu
MiejscowośćKraków
~Mariusz / 2020-03-14 13:07
Ocena: 1.67 / 5
Internet ciągle zrywa połączenie, telewizja ok, ale co to za telewizja, można sobie ją całkowicie darować bo nigdy nic nie ma w ofercie programowej. Niby na infolinii kazali resetować router, ale potem było jeszcze gorzej, nie da sie pracować, a ja nie przywykłem do korzystania z internetu w celu ogladania tylko "pudelka". Sytuacja powtarza się co 2-3 miesiące. Czekam , aż na rynku pojawi się sensowna konkurencja. Za te pieniadze to określam jakosć jako skandaliczną. Wiecej nie ma co się pastwić. Przekonajcie się sami.
Zaletypatrz wyzej
WadyCena/jakosć
MiejscowośćAleksandrów Łódzki
~Niezadowolona klientka / 2022-07-12 11:33
Ocena: 1.67 / 5
Toya to jakaś pomyłka... Może w Łodzi działa bez zarzutu, ale w Krakowie masakra! Problemy są od początku! Problemy z internetem co chwilę. Po zgłoszeniu na infolinii pan w dziale technicznym stwierdził, że router ma bardzo dobre połączenie z internetem, a to że nie działa WiFi, to już nie jest problem firmy (w umowie mamy WiFi plus, cokolwiek to znaczy, więc jakaś gwarancja powinna być!) Jak nam nie pasuje, to możemy sobie podłączyć sprzęt bezpośrednio do routera który musi być podpięty bezpośrednio do skrzynki, a skrzynkę mamy w szafie w przedpokoju! Ewentualnie możemy sobie powiercić dziury i pociągnąć kable, on tak ma. Ale my wynajmujemy mieszkanie, więc jego "rady" były niestety do bani. Jednak pan w ogóle nie widział problemu. Oprócz tego często się zdarza, że internetu nie ma w ogóle, a pracujemy zdalnie... To jest nie do przyjęcia! Dekoder porażka, jak usunę jakiś katalog z Pvr to następuje aktualizowanie. Często podczas oglądania programu dekoder nagle się zawiesza, bo aktualizacja i ściąganie kanałów. Nagrywam serię programu, to oczywiście dysk jest zawalony milionami powtórek. Całe szczęście umowę mamy "tylko" na 2 lata, więc musimy się męczyć jeszcze rok... Dodam, że na infolinii problemy zgłaszaliśmy już w pierwszym miesiącu! Nie wiem co nas pokusiło na ten badziew, chyba się połasiliśmy na niższe opłaty.
ZaletyDuża pojemność dysku (zmieści się ogromna ma ilość powtórek, nie trzeba ich na bieżąco usuwać)
WadyProblemy z sygnałem internetu, problemy z WiFi, ciągłe zawieszanie się dekodera, brak pomocy ze strony infolinii, brak konkretnej pomocy w rozwiązaniu problemu
MiejscowośćKraków
~Uzytkownik toya / 2020-04-12 20:27
Ocena: 1.67 / 5
Krew mnie juz zalewa.Do tego stopnia,ze pisze niniejsza opinie.NOTORYCZNE AWARIE!Ile mozna?Kolejna awaria:brak sygnalu na obu dekoderach a jest niedziela wieczor.Telewizja toya to dno!!!
ZaletyBrak
WadyNotoryczne awarie,zaklocenia sygnalu lub brak sygnalu.
MiejscowośćLodz
~zawiedziony / 2021-07-15 18:17
Ocena: 1.67 / 5
Naprawdę polecam kablówkę TOYA, jest ona dla osób naiwnych i nieorientujących się w ofertach innych operatorów na rynku. Po upływie umowy zawartej na czas określony z automatu przedłużają twierdząc, że była to umowa na promocje, cóż za bzdura. Z tego co mi wiadomo to zawiera się umowę na usługę, ewentualnie z promocją, a nie na promocję. Zdałoby się żeby UOKIK też tam zajrzał i prześledził sposób zawierania przez nich umów z klientami. I te ich hasło "Warto na dłużej", powinni je zmienić na "Nie warto na dłużej". Im dłużej tam jesteś tym gorzej i drożej ... szkoda tracić więcej czasu.
Zaletyblisko BOK
Wadydaremna oferta programowa
MiejscowośćMysłowice
~Zawiedziony / 2021-12-15 06:43
Ocena: 1.67 / 5
Pułapka finansowa w okresie promocji cena jest ok tylko jak się skończy to bez żadnej informacji, umowa się przedłuża na złodziejskich warunkach na kolejny rok przy zerwaniu umowy naliczany jest haracz. Najgorszy jest dekoder zawiesza się , podczas umowy 2lata wymieniany 2razy , ale hitem jest buczenie i wycie non stop wiatraczka wbudowanego w prehistoryczny tandetny bubel zwany dekoderem. Przy pałzowaniu telewizji często dysk (stary DDR) zawiesza się i trzeba butować, z pilota odpadają przyciski. Serwis czy bok nie istnieje w tej firmie . Słaba oferta kanałowe tv w stosunku do ceny. Nie pakujcie się w ten shit. W tych czasach technologia potrafi zaskoczyć, ale w toyi negatywnie
ZaletyBrak
WadyCena, jakość sprzętu (wielki , głośny dekoder) , serwis, kolejki w punktach obsługi, nie jasne warunki umowy, częste braki sygnalu
MiejscowośćŁódź
~Lila / 2019-11-09 03:48
Ocena: 1.33 / 5
T O Y A, to wielkie dziadostwo. Dla nich liczą się tylko zyski, prą do celu po trupach. Przez te nieuczciwe gry są prawie monopolistami. Brzydzę się tej firmy. Nie polecam.
Zalety0 0 0
WadyHo, ho, ho, albo jeszcze więcej.
MiejscowośćŁódź
~SieMa / 2017-11-02 15:50
Ocena: 1.33 / 5
Ludzie, błagam trzymajcie się od nich z daleka. Masakra, dekodery są tak złe, że nawet nie mam ich z czym porównać.
~Adrian / 2021-05-06 20:20
Ocena: 1.00 / 5
Jestem niezadowolony z telewizji Toya...
Obraz pixeluje, co jakiś czas kilka kanałów nie działa, a to jest strasznie irytujące...