Mam już 6 miesięcy. Szukam jak możliwie bezbolesne rozwiązać umowę.
WadyDno
MiejscowośćBiała
~Zakoś / 2019-02-15 07:12
Ocena: 1.00 / 5
Umowy posiadają kruczki, które odbijają się pod zakończeniu umowy. Cwaniactwo nie przejdzie w dzisiejszych czasach
Wadybiuro obsługi klienta, wprowadzanie w błąd, cwaniactwo
MiejscowośćŁodź
~Zawiedziony / 2022-05-31 23:52
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna obsługa klienta, pracownicy infolinii chyba siedzą tam za karę, ceny pakietów WZRASTAJĄ po zakończeniu umowy (zarówno przy odnowieniu cyklicznym jak i przy kontynuacji bezterminowej). Terminy montażu... ponad miesiąc...
~zgierzanin / 2021-07-27 12:08
Ocena: 1.00 / 5
A ja z innej beczki. NIe chodzi o jakość, a o mozliwość podłączenia sie do ich sieci.
Od marca nie moge sie doprosić o przyłączenie! Żenada jak wykorzystują swoją pozycje monopilist, bo na blok (TBS) maja wyłączność. Powtarzam, OD MARCA opowiadają bajki, jak to mocno pracują nad modernizacją techniczną - czyli przejściem na światłowody. I, uwaga: "NIE OPŁACA SIĘ IM PODPINAĆ nowego klienta. OD MARCA. A w tym miesiącu zadzwoniła paniejkna z okienka i powiedziała, że "juz niedługo, jeszcze 2-3 MIESIĄCE i będzie". To jest żart.
Stracili klienta - idę na internet mobilny. Nie mam wyjścia. A i telewizją sie MOCNO zastanaiię.
Zaletynie widzę
Wadyod 4 miesięcy nie moge doprosić sie przyłączenia
MiejscowośćZgierz
~Złotno Łódź / 2022-07-07 09:45
Ocena: 1.00 / 5
Złotno 90A - wasz serwisant podłączając nowego użytkownika prywatnego do skrzynki, odłączył "od świata" naszą firmę. Dwa dni czekamy na waszego serwisanta, który naprawi problem, który wy sami spowodowaliście. Obsługa Klienta to jest jakaś KPINA !!!!!!!!
MiejscowośćŁódź
~Хуй / 2023-08-31 00:30
Ocena: 1.00 / 5
ХУЙНЯ ваши сука роутеры вы чё гоните 1мбс скачивание