Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Toya (internet) opinie

Ocena na podstawie 767 opinii

3.15 / 5

  • Parametry
    3.24
  • Cena
    3.21
  • Obsługa klienta
    3.11
  • Niezawodność
    3.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~G-space / 2018-03-11 15:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Muszę przyznać że do niedawna było ok, ale od około miesiąca łącze jest masakryczne, transfer skacze jak szalony, raz szybciej raz wolniej, aby w pewnym momencie zerwać się. Generalnie ściąganie czegokolwiek co ma powyżej 2 GB graniczy z cudem. Jak tylko skończy się umowa poszukam innego dostawcy.
    ZaletyJeszcze niedawno było ok.
    WadyTransfer skacze
    Łącze się zrywa
    MiejscowośćŁódź
  • ~ckm / 2018-03-11 14:33
    Ocena: 2.25 / 5
    Niestety z przykrością stwierdzam pogorszenie jakości łącza. Zmieniłem niedawno pakiet na wyższy i mimo tego prędkość internetu nie zwiększyła się. Moja cierpliwość skończyła się gdy przez telefon usłyszałem, że nie potrafię korzystać z internetu. Zgłaszanie usterki i oczekiwanie na serwis trwa kilka dni. Zmieniłem operatora internetu na Orange i skończył się problem
    ZaletyBRAK
    WadyPrędkość połączenia, serwis, obsługa klienta
    MiejscowośćŁódź
  • ~C'est moi / 2018-02-25 21:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Odkąd nasz lokalny dostawca kablówki i internetu został wchłonięty przez Toyę, nie ma tygodnia, żeby coś nic się nie działo. Zaczynając od gorszej prędkości internetu, w momentach kiedy w ogóle jest, a kończąc na kablówce, która w tym momencie pokazuje mi na pasku co możnaby oglądnąc, bo dźwięku i obrazu brak. Nie polecam. Najgorszy dostawca usług z jakim mieliśmy do czynienia.
    Zaletybrak
    Wadyto że istnieje
    MiejscowośćKraków
  • ~robert / 2018-02-22 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    mam toje od 2 miesiecy i wieczne problemy nie tak z internetem bo dziala bez zarzutu ale z telewizja scina programy ruter marnej jakosci po dwoch tygodniach do wymiany dekoder po miesiacu sie spalil poprostu dramat .Dodzwonic sie do serwisantow graniczy z cudem co swiadczy ze maja non stop problemy techniczne
    Zaletydramat
    Wadytelewizja scina ptogramy sprzet marnej jakosci
    Miejscowośćkrakow
  • ~Kow000 / 2018-01-27 19:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorzy internet jaki kiedykolwiek miałem, zrywa połączenie, zawiesza się, zwłaszcza wieczorami. OMIJAC SZEROKIM ŁUKIEM!! NIE POLECAM
    MiejscowośćŁódź
  • ~Arek / 2018-01-22 00:23
    Ocena: 4.25 / 5
    Wykupione 150/20, idzie powyzej 2-3 Mbit srednio. Dziala jak ta lala! Polecam
    ZaletySzybkosc, stabilnosc, brak czestych awarii i planowanych wylaczen
    WadyObsluga klienta
    MiejscowośćŁódź
  • ~*roja Toja / 2018-01-22 00:22
    Ocena: 1.75 / 5
    Najgorszy internet jaki mieliśmy, nie dość że w godzinach wieczornych często internetu nie ma albo zrywa połączenie lub są inne usterki powodujące spadek jakości łączą. Na szczęście umowa jest tylko na 7 miesięcy, ale odradzam i nie polecam tego usługodawcy, lepiej znaleźć alternatywę bo nie znam nikogo kto byłby zadowolony z usług TOYA.
    ZaletyBRAK!!! (OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM)
    WadySłaba jakość łączą
    Częste spadki szybkości łącza
    Częsty brak internetu w godzinach wieczornych

    MiejscowośćKraków
  • ~Lil peep / 2018-01-08 21:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakość łącza bardzo słaba. Kompletnie nie radzi sobie w centrum Łodzi w bloku. Obsługa klienta na dramatycznie żenującym poziomie. Dla nowych klientów oferta na tą samą prędkość o wiele korzystniejsza niż dla starych. Praktycznie żadnej wartości dodanej w zamian za chęć przedłużenia umowy. Miałem internet przez rok czasu w toya i nigdy więcej. Nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadyłącze działa jak ma chęć
    obsługa klienta na bardzo niskim poziomie
    MiejscowośćŁódź
  • ~Mac / 2017-12-07 14:05
    Ocena: 2.50 / 5
    W budynku wielorodzinnym gdzie naklada sie na siebie ponad 20 innych sieci router wifi toya zupelnie sie nie sprawdza przy predkosci 25 mb/s czasami nie moge otworzyc strony!!!
    MiejscowośćPabianice
  • ~baranek / 2017-11-29 17:03
    Ocena: 1.75 / 5
    Totalna porazka, co jakis czas moj internet z 250 mb/s spada do 10, oraz pakiety skacza do 30... Obsługa nie widzi w tym zadnego problemu. 2/10
    MiejscowośćŁódź
  • ~Jarek / 2017-11-28 02:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Często zrywa się w godzinach wieczornych. Usterka jest usuwana dopiero od godz.10.00
    ZaletyNiestety, jak na dzisiaj jest dużo więcej lepszych i rzetelniejszych dostawców
    Wady- niestabilna szybkość łącza
    - częsty zanik internetu
    - brak doświadczonego serwisu
    MiejscowośćŁódź
  • ~Anna / 2017-11-24 16:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam internetu ani telewizji. Generalnie dużo oferują, ale w praktyce wychodzi tragedia głównie za sprzętów które oferują. Mam w domu dwa dekodery i jeden router wifi i z każdym (!) z tych sprzętów miałam problemy.
    Przez rok kontaktowałam się z infolinią techniczną około 10 razy. Ich technik przyjeżdżał już kilka razy (co jest dla nas bardzo uyciążliwe, zwłaszcza, że to on dyktuje warunki spotkania) i za każdym razem zamiast wymienić sprzęt, to go naprawia. Skutkiem czego za jakiś czas znowu nie mamy internetu/telewizji.
    Masakra!

    Na infolinii nie informują, jaka jest opłata za wcześniejszą rezygnację z usłu i tzreba udać się do biura, gdzie zawsze są mega kolejki.

    Naprawdę przeklinam dzień, w którym podpisałam z nimi umowę.
    Zaletybrak
    Wadyinternet muli
    stare, psujące się dekodery
    zawodne rutery
    niemiła obsługa
    pomoc jedynie prowizoryczna
    MiejscowośćŁódź
  • ~Oskar / 2017-11-20 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet od nich jest fatalny. Nie polecam.
    Internet, za który płacę 55 zł/msc miał mieć podobno 150 mb/s a ma nie całe 5.
    Zaletynie ma
    Wadywszystko to wady ok
    MiejscowośćKraków
  • ~jan1989 / 2017-11-02 23:14
    Ocena: 2.25 / 5
    Co do jakości,ceny i niezawodności moja opinia jest średnia.
    Inne sieci kablowej telewizji i są tańsze i są bardziej niezawodne ale znam kablówki też o gorszych parametrach.
    Wystawiłem złą opinię dla obsługi klienta (chciałbym wystawić ocenę -5 ale jest to niemożliwe na tym portalu).
    Powodem tego jest fakt jak przypuszczam ,że dochód w/w "kablówki" opiera się na karach a póżniej na windykacji wobec nie zorientowanych klientów.Kary jak i koszty windykacyjne są niewspółmierne do wartości zawartych umów i wartości sprzętu.
    W/w "obsługa klienta" nie informuje o możliwych konsekwencjach finansowych szczególnie osób starszych ,dla których podobno ma najlepszą ofertę.W przypadku mojej 76 letniej mamy,która chorując na zaćmę przestała po 3 latach oglądać telewizję z oczywistych przyczyn po 3 nie opłaconych miesiącach wypowiedziano jej umowę i obciążono kosztem ponad 1300 złotych za nie dotrzymanie warunków umowy i za dekoder (wart 300 złotych ).
    Po wyłączeniu sygnału nie informują o konsekwencjach I zaległościach ,tylko czekają aż upłynie okres kiedy można rozwiązać umowę I naliczyć kary.
    Dlatego ostrzegam potencjalnych klientów w/w “kablówki” o konsekwencjach zwjązanych z nierostropnym podpisaniem z “nimi” umowy.
    Przykro mi ,że muszę być informatorem realnym i rzeczowym w interesie firmy ,która mnie naraziła niesłósznie na wysokie koszty ale lepsze to niż ktoś z w/w”kablówką” podpisze jakąkolwiek umowę.
    Nie polecam i proszę o rozważne przemyślenie ich oferty.
    Pozdrawiam Janek

    WadyBrak zainteresowania klientem.
  • ~Lil / 2017-11-02 13:42
    Ocena: 1.75 / 5
    Wypowiedzenie umowy na czas określony zostało złożone odpowiednio wcześnie z zaznaczeniem, ze ma ona się zakończyć w ostatnim dniu jej trwania (aby nikt nie naliczał opłaty za wcześniejsze zerwanie). W wypowiedzeniu podana była dokładna data, pani z biura obsługi również dopisała, w którym dniu ma nastąpić wyłączenie usługi. I co? I geniusze odłączyli mi internet po kilku dniach (w dzień wolny, aby było ciekawiej). Pani siedząca na infolinii oczywiście nic nie wie, bo "system sam wyłączył". Serio? A można wiedzieć, kto wpisał dane do systemu, że ma wyłączyć? No nie, nie można. W dodatku to dzień wolny, więc absolutnie nikt tego internetu nie włączy. Czekam na ciąg dalszy, czyli aż bezprawnie naliczą karę za zerwanie umowy i będą się domagali zapłaty, chociaż przedwczesne odłączenie internetu to ewidentnie wina ich nieogarniętych pracowników. Już pomijam absurd obowiązkowego płatnego antywirusa - to klient ma pilnować, aby nie za wcześnie i nie za późno zgłosić, że nie chce. A niby dlaczego nie mogą tego zaznaczyć przy podpisywaniu umowy? Liczą na to, ze większość ludzi zapomni i będzie płacić za coś kompletnie niepotrzebnego?
    WadyPermanentne zamulanie internetu, zwłaszcza w godzinach popołudniowych
    Korzystam 1 rok i nigdy więcej
  • ~e X t 7 3 / 2017-11-01 21:48
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam

    Absolutnie nie polecam ich rozwiązań. Mam teoretycznie łącze 150/10 Mbit. Teoretycznie, ponieważ najczęściej nie przekracza 50 Mbitów na wejściu. Obsługa klienta tragiczna. Absolutnie nie reagują nawet na udowodnione działanie niezgodne z umową !!! Nadmieniam, że mowa o Krakowie - Ruczaj ... zatem nie mówimy o terenach 'podmiejskich'.
    ZaletyBrak
    WadyPraktycznie wszytsko
    Kraków
  • ~Lokis / 2017-11-01 10:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Przy działającym internecie jest nawet ok. Ale.... bardzo częste przerwy w łączu w godzinach nocnych. Na reklamację telefoniczną usłyszałem "a po co internet w nocy!"
    Telewizja droga jak na oferowane pakiety. O BOK nie wspomnę, dodzwonić się graniczy z cudem, a jeśli już, po oczekiwaniu nawet ponad pół godzinnym, uda się nawiązać połączenie (często zostajesz rozłączony!) usłyszysz że sprawdzą, zobaczą.... i cisza.
    Niestety moje doświadczenie z firmą Toya nie jest pozytywne
  • ~magda / 2017-08-06 23:10
    Ocena: 1.25 / 5
    Fatalna prędkość,niezgodna z umową,wiecznie się wiesza-masakra-nie polecam!!!
    korzystam 10 lat i jest coraz gorzej.
  • ~edek / 2017-08-02 14:41
    Ocena: 2.25 / 5
    Pan przedstawiciel mimo wielokrotnych pytań wprowadził klienta w błąd że umowa na internet studencki (po zaznaczeniu opcji by się nie odnawiała) sama wygaśnie po 9 miesiącach. Wygasła ale promocyjna cena a umowa przeszła w nieterminową z ceną + 100%. Pani z infolinii jak jeszcze było ponad miesiąc do końca (i można było złożyć wypowiedzenie) zwodziła że nie ma ofert na przedłużenie bo za wcześnie. Jak się pojawiłem w biurze obsługi klienta ostatniego dnia umowy to niemiła baba z satysfakcją dziką stwierdziła, że albo se wezmę wyższą ofertę promocyjną(za wyższą opłatę )albo będę płacił dwa razy więcej. I to jest stała polityka tej firmy jak najwięcej kasy wyciągnąć od klienta. I co wziąłem? Rozwiązałem umowę - zapłacę za jeden miesiąc dwa razy więcej ale nie jestem frajerem i doić się nie dam. STUDENCI!!!!! zastanówcie się dwa razy czy wam się to opłaci- konkurencji nie brakuje mimo, że niby jest drożej. Liczy się końcowy rachunek....
    Zaletyklimatyzacja w biurze obsługi
    WadyChamska obsługa - wypacykowana gruba blondyna w BOA Łódź-Centrum
    ul.Podrzeczna - niegrzecznie odnosząca się do klientów
    nigdy więcej toy toya. Myślałem, że czasy umów konstruowanych tak by klient nie wiedział o co chodzi minęły.... OMIJAĆ z DALEKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~adam / 2017-07-05 16:46
    Ocena: 2.75 / 5
    Parametry ok, niezawodność może być, ale obsługa klienta: FATALNA!!! Klient jest traktowany jak zbędny dodatek. Ma płacić i niczego nie wymagać. Za to firma i owszem: faktury Ci co prawda nie wystawi, ale płacić każe. Jak się upomnisz o fakturę, to grożą odcięciem internetu.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2618
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030