Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Toya (internet) opinie

Ocena na podstawie 767 opinii

3.15 / 5

  • Parametry
    3.24
  • Cena
    3.21
  • Obsługa klienta
    3.11
  • Niezawodność
    3.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michal / 2019-03-22 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda że trzeba wciskać aby dac opinie bo nie dam bym żadnej gwiazdki
    ZaletyBrak
    WadyŻenada
    MiejscowośćPiotrków Trybunalski
  • ~Michał / 2021-10-24 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    serdecznie nie polecam, jeżeli chcesz coś obejrzeć to zawsze, ale to zawsze wtedy się spierdzieli
    Wadystabilność, obraz, niezawodność
    Miejscowośćłódź
  • ~Michał / 2022-12-10 23:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszny syf, mamy XXI wiek a ja nie mogę oglądać filmów w rozdzielczości wyższej niż 1080p. bo tak go ścina że co chwilę film się wczytuje, to jest jakieś nieporozumienie. Serwis też nie potrafi pomóc, dostałem od nich jedynienodpowiedź że uwaga "wieczorem jest większe obciążenie" i mam z tym żyć że moja usługa działa jak za przeproszeniem gówno... odradzam każdemu.
    ZaletyCzasem działa poprawnie
    WadyŚcinki które nienpowinny mieć miejsca
    MiejscowośćŁódź
  • ~Michał / 2023-04-12 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Toya to największy syf za jaki mi przyszło płacić. Podstawowe kanały telewizyjne nie działają płynnie, a internet ma przerwy w działaniu średnio raz w tygodniu.
    ZaletyBrak
    WadyCena, przerwy w świadczeniu usług - internet, słaba jakość plus brak płynności, rozmazujacy się ekran - telewizja
    MiejscowośćKraków
  • ~MJ / 2020-02-20 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    200 PLN za telewizję z internetem. Obiecali zadzwonić z nową ofertą przed końcem 24-miesięcznej umowy. Nie zadzwonili tylko przekształcili to bez żadnych informacji w umowę 12-miesięczną, pomimo zaznaczenia, że nie chcę cyklicznego przedłużania umowy. Przy okazji podnieśli cenę. Nie mam pojęcia jak im się bardziej opłaca naciągnąć kogoś na 200 PLN zamiast mieć przez dwa lata klienta płacącego 130 PLN/mc. Obsługa tragiczna, traktująca klienta z pogardą i świadomie wprowadzająca w błąd.
    ZaletyBrak
    WadyNaciągacze
    MiejscowośćKsawerów
  • ~mmmmmm / 2021-03-26 09:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Toya to jakaś niepoważna firma. Wykonawca nie miły i nie potrafi rozwiązać problemu. Podpisana umowa, ale za pociągniecię przyłacza ty masz im zapłacić bo znajduje się dalej niż 20 m od twojej działki. Stwierdzenie Pana "a co Pani myśli, że za abonamnet 60 zł my będzie Pani ciągnąć przyłacze" trochę nie na miejscu. Dosyć, że mam od nich internet i co miesiąc płace im abonament to mam jeszcze zapłacić za kopanie przyłącza parę tysięcy. W innych firmach jest to nie do pomyślenia.
    ZaletyBrak
    WadyZero kompetencji
    MiejscowośćŁódź
  • ~monika / 2023-07-24 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero pomocy technicznej. Panowie zdalnie chcą naprawiać internet przy jego braku. Po trzech miesiącach zgłoszeń nikt się nie pofatygował żeby rozwiązać problem. Za każdym razem gdy do nich się dzwoni wydają szereg poleceń, których wykonanie nic nie daje.
  • ~Netia / 2022-03-01 08:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Żałosna obsługa która nie odpowiada na pytania bo sama nie wie co ma powiedzieć, ciagle zwlekają z terminami przyłączenia od internetu od ponad 3 lat jest status w trakcie realizacji.
    Ale innej lokalizacji mieliśmy ogromne problemy z tymi oszustami
    ZaletyBrak zalet
    WadyNiestabilne połączenie
    Wysoki Ping
    C*****a obsługa techniczna
    Dziwna umowa ( u innych operatorów takiej nie ma )
    MiejscowośćŁódź
  • ~Nie zadowolony klient / 2022-04-05 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej telewizji i proponuje każdemu sprawdzić cykliczne przedłużenie umowy banda oszustów
    ZaletyNie ma zalet
    WadyZawiesza się nie działa poprawnie a pan serwisant każe kabel wymienić i gniazdo HDMI
    MiejscowośćPabianice
  • ~NIEUZYWAJTOYA / 2023-08-31 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy pogubieni w swojej "pracy"
    Każdy konsultant mówi co innego.
    Internet nie spełnia oczekiwań (w umowie 1gb, realnie 150mb)
    WadyPracownicy pogubieni w swojej "pracy"
    Każdy konsultant mówi co innego.
    Internet nie spełnia oczekiwań (w umowie 1gb, realnie 150mb)
    MiejscowośćŁódź
  • ~Niezadowolona abonentka / 2021-05-07 11:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Podpisując umowę wciskają usługę bezpiecznego internetu z którego można zrezygnować dopiero po 14 dniach od podpisania i tylko przez określony czas. Spóźniłam się 7 dni i muszę teraz płacić przez 2 lata za coś czego nie potrzebuje. Jest to zrobione celowo tak aby część abonentów zwyczajnie zapomniała o rezygnacji. Ewidentne naciąganie!!! Oczywiście na infolinii Pan w niczym Ci nie pomoże . jak tylko będę miała możliwość rezygnacji z usług firmy TOYA bez dodatkowych konsekwencji zrobię to. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM
    MiejscowośćŁódź
  • ~Niezadowolony Klient / 2018-03-16 18:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Tylko jedno słowo...DRAMAT...ciągle się zrywa połączenie, niejasna umowa w trakcie, której zmieniają cenę, infolinia niekompetentna...wciąż zgłaszam usterki, a Toya nie reaguje....
    ZaletyBrak
    WadyNie działa
    MiejscowośćLodz
  • ~Nieznajomy / 2019-07-02 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Do du!y obsługa zamiast naprawić problem jakiś dzban mi gada że kable mogą być zepsute
    Zaletyno chyba nie
    Wadypisania by było tyle że podziękuje
    MiejscowośćMysłowice
  • ~Nieztoya / 2021-03-15 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Terrible customer service. Do not get your internet with Toya. They will charge you for things you didn't even pay for! And they're cancellation fees are ridiculous.
    MiejscowośćKrakow
  • ~Niki / 2022-12-15 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczne łapanie klientów na kruczki które sprawią że realna cena internetu jest wyższa niż w rzeczywistości, tragiczny kontakt z obsługą, każda faktura różniąca się o kilka groszy z niewiadomych przyczyn więc płatności palnowane odpadają, kompletnie nieintuicyjna i utrudniająca życie eboa, nie wspominając o wiecznie przerywającym internecie i braku informacji o wyłączeniu go czy naprawie trwającej godzinę tylko po to żeby internet dalej był tak beznadziejny jak wcześniej.
    Nie polecam, dalam dwie szanse, nigdy więcej. Wolę płacić więcej u innego operatora, a przynajmniej wiedzieć za co.
    ZaletyBrak jakichkolwiek!
    WadyMnóstwo jak widać w opinii
    MiejscowośćKraków
  • ~Nopeh / 2019-03-26 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśi przypadkiem wynajmujecie lokum i podpisujecie umowę za internet, a po jakimś czasie rezygnujecie z umowy to dostaniecie 4 telefony z tymi samymi pytaniami, tłumacząc, że zmieniacie adres a potem jak nie oddacie jednego kabla i powiedzą wam, że musicie dopłacić kilka złotych i dostaniecie fakturę mailem - nie dostaniecie tej faktury, tylko pismo przedsądowe z wezwaniem do zapłaty, bo nikt nie jest łaskawy wrzucić tej faktury na waszego zarejestrowanego maila, na profil do ekofaktur (który wciąż istnieje), ani najwyraźniej zadzwonić 5 raz, żeby się dowiedzieć, że juz tam nie stacjonuję. Do tego obsługa robi wam łaskę, że pracuje, więc zakładam, że robi to za darmo.
    ZaletyBrak.
    WadyAbsolutnie wszytko - nieprofesjonalni, niekonkretni, natrętni i niepomocni.
    MiejscowośćKraków
  • ~Oleksandr Synchuk / 2022-11-13 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy internet na swiecie. szybkości-0,0,0,0,0
    Zaletynema
    Wadyszybko-000000000
    MiejscowośćŁódź
  • ~Oskar / 2017-11-20 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet od nich jest fatalny. Nie polecam.
    Internet, za który płacę 55 zł/msc miał mieć podobno 150 mb/s a ma nie całe 5.
    Zaletynie ma
    Wadywszystko to wady ok
    MiejscowośćKraków
  • ~pablos / 2019-04-09 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim ktorzy nie musza zawierac z tymi oszutami umowy. Tragiczna kbsluga i jakosc internetu i tv. Zenada na szczescie nie jestem juz ich klientem i bede trzymal kciuki zeby zbankrutowali.
    Zaletyzadne
    Wadyeolny internet zacina sie biedna oferta kanalowa
    MiejscowośćLodz
  • ~Pasjonat / 2021-06-11 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem jak ich inaczej nazwać jak banda oszustów, to jest odpowiednie słowo.

    Oferują internet do 1000, gdzie Pan konsultant sam przyznaje się do oszustwa mówiąc, że ich internet nie wyciągnie więcej niż 800. No pięknie, nic innego jak podać takich oszustów do sądu.

    Druga sprawa, oczywiście przez 2 lub 3 tygodnie internet spełniał oczekiwania, ale dziwnym trafem nagle z 700 - 800 zwolnił do max 120. Gdzie wina? Oczywiście nie po stronie Toya, ale konsumenta, bo (uwaga!) kable są zakurzone i trzeba je wyczyścić, lub wymienic instalacje, która działała dobrze. Chcą się nachapac tych 70 zł dodatkowych.

    Naprawdę wstyd, chińskie routery dają badziewne, zrzucają koszta na klienta, a jak coś jest nie tak, to mówią, że zupa jest za słona dlatego nie działa.

    NIKOMU NIE POLECAM, LEPIEJ NIE MIEĆ INTERNETU NIŻ PŁACIĆ DZIADOM.
    WadyPrędkość, jakość, brak wsparcia, brak podejścia pro konsumenckiego, jedynie liczy się zysk.
    MiejscowośćŁÓDŹ
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2618
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030