Internet działa jak sam chce,oglądnięcie jednego filmu graniczny z cudem,po chwili pojawia się napis wczytuję i trwa to przez pół godziny. Tragedia,z reklamacją do nich się dodzwonić to cud.
ZaletyBrak
WadyZawiesza się cały czas
MiejscowośćPrzemyśl
~Piotrek / 2018-10-14 22:37
Ocena: 5.00 / 5
Jest dobrze, z WiFi zachowana minimalna prędkość zapewniona przez dostawcę na poziomie 300mbit/s, z kabla 500mbit/s. Ping niski (około 10). Polecam.
ZaletyStabilny Internet
Zero problemów
WadyBrak
MiejscowośćKraków
~marcin g / 2018-10-09 15:45
Ocena: 2.50 / 5
po 10 latach dostałem ceny za internet wyższe niż w cenniku na stronie i podwyżkę o 100 zł.
nie da się z nimi wziąć małego pakietu, wszystko musi być premium
nie polecam, aczkolwiek jakość usługi jest ok
Zaletyjakość ok
Wadyignorancja stałego klienta
MiejscowośćŁódź
~Domino / 2018-10-08 15:32
Ocena: 1.25 / 5
To jest dziadowska firma i póki co maja monopol w Łodzi, a wszystko rozchodzi o to że nie mają na Łódzkim rynku zdrowej konkurencji w kablówce.
Toya założona jest przez cwaniaków którzy wywłaszczyli sie na PRL i zawładnęli rynkiem multimedialnym w Łodzi.
Obsługa jest krytyczna, i w ogóle na sali obsługuje pare kobitek bardzo długo i nie sympatyczne. Z najmniejszą sprawą trzeba do nich czekać GODZINAMI - nie inwestują i są bardzo drodzy. Olewka totalna klienta. Czerpią z tego, że są tymi monopolistami ale tylko w sieci kablowej.
Zaletybrak
Wadyusługa, cena, obsługa, kontakt - przypomina firmy z czasów PRL
MiejscowośćŁódź
~Matz / 2018-10-04 12:15
Ocena: 3.50 / 5
Zacznę od fatalnej obsługi w Biurze na Przybyszewskiego. Niekończące się kolejki. Przemądrzała, niesympatyczna cwaniara po drugiej stronie biurka.
Kolejny raz przedłużenie umowy skutkuje tym, że muszę ponieść dodatkowe koszty. A dlaczego? Bo oferta, którą posiadałem była "bonifikowana" z tryliarda złotych na te trzydzieści kilka.
Nikt z firmy nie zainteresował się przedłużeniem świadczenia usług ponieważ nie jest to w ich interesie. Klient frajer zapłaci więcej i luz. To jest patologia.
Tak więc mimo zapewnień, że oddzwonią z ofertą nikt ze mną się nie skontaktował. W telekomach jest nie do pomyślenia.
ZaletyByło miło
Wadyale się skończyło.
MiejscowośćŁódź
~AC / 2018-10-03 16:41
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna firma,nic tu nie działa, albo się zawiesza, albo nie ma dźwięku, albo sam z siebie się resetuje. Czasem obejrzenie jednego filmu w całości graniczy z cudem! Internet też często zrywa zasięg!!! Dramat. Jak wiele innych klientów tej firmy czekam na koniec umowy. Jeśli się zastanawiacie nad wyborem operatora to mocno przemyślcie czy chcecie przez 24 miesiące wyrzucać pieniądze przy sporej dawce irytacji. Pozdrawiam
ZaletyŻadnych zalet
MiejscowośćKraków
~:(((( / 2018-09-26 22:24
Ocena: 1.00 / 5
totalna porażka, bez względu jak drogi weźmiecie pakiet internetu on tak samo działa, słabe łącze, ciągle coś przerywa, często sieć jest ograniczona, toya to najgorszy wybór jaki mozna wybrać to samo tyczy się telewizji. PORAŻKA!
Zaletynie ma
Wadywszystko, w tym obsługa klienta i kłamstwo.
MiejscowośćMysłowice
~Bob3182 / 2018-09-19 14:33
Ocena: 1.00 / 5
A joke of a company, and not a funny one! I am surprised companies are allowed to extort and stress clients as they do. Take my advise and STAY FAR AWAY FROM THIS COMPANY. It is not worth the hell they take you through.
Absolutely the worst company I have dealt with. Their service was okay-ish for as long as it lasted. But finish contract with them and then they show their real ugly side. 700 zloty fine for 5-6 months left on a 24 month contract. OK I said to myself. To avoid any confrontation, eventually I complied and paid, and returned them their equipment. This was Nov-2017. Fast forward to Sep-18, after 10 months they contact me with a letter from court stating I owe a further 480 zloty because I did not return router. When I called customer service, I am informed they have no process for registering return and they don't have a document confirming I returned. Hence after moving house twice I must provide them a paper receipt which they never provided by the way.
~Aro / 2018-09-17 18:46
Ocena: 1.00 / 5
Ciągle coś przerywa, zmiana kanałów przez operatora,niemiła obsługa, ciągle jakieś problemy techniczne
MiejscowośćŁódź
~GracekPLacek / 2018-09-03 12:58
Ocena: 1.00 / 5
Sam sie rozłącza to znaczy pojawia sie i znika.Więcej go niema niż jest.BARDZO NIE POLECAM!!!!!!!!
ZaletyŻADNE!!!!
WadyWogóle go niema
MiejscowośćPrzemśl
~joanna / 2018-08-22 19:56
Ocena: 1.00 / 5
Ledwo mogę napisać ten post, bo internet praktycznie nie działa. Nie polecam, czekam z niecierpliwością aż skończy się umowa.
Zaletybrak
MiejscowośćKraków
~Tralala / 2018-08-07 20:21
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam! Nawet TOYA Kraków nie oddzwoniła, w celu umówienia spotkania dot aktywacji! Po tygodniu od rozmowy z konsultantką w Łodzi, podawając jej DANE, musiałam ponownie dzwonić na infolinię, gdzie Pan poinformował mnie że ANULOWALIŚMY umowę osobiście w biurze! Żadna taka sytuacja nie miała miejsca! Ba! Czekaliśmy na jak najszybszy kontakt. Oczywiście Pan z biura obsługi klienta przekonany o swojej racji był nie uprzejmy i nie wykazał chęci ponownego zaproponowania Waszych usług. Jestem rozczarowana, że tak traktujecie osoby, które chciałyby podpisać umowę.
MiejscowośćKraków
~Sebastian / 2018-07-27 12:21
Ocena: 1.25 / 5
Płaci się regularnie rachunki co miesiac. Ale toya tego nie docenia i potrafi wyłaczyć internet nawet choćby na chwile.
Ogólnie czekam na koniec umowy i kończę z tym internetem, który jest na prawdę BEZNADZIEJNY!>
Zero zero zero Zero zero zero Zero zero zero Zero zero zero.
~Cezry / 2018-06-23 12:38
Ocena: 1.75 / 5
Byłem klientem parę lat, obsługa w w BOK niemiła filmy Barei to chyba ich wzorzec posyepowania, PRL to mały pikuś przy obsłudze Toya, kolejki na 2 godziny.
I panie pełne pretensji. Masakra ! Odradzam i cieszę się, że jestem w konkurencji, gdzie szanują klienta.
ZaletyBrak
WadySame
MiejscowośćLodz
~slawomir / 2018-06-19 19:46
Ocena: 1.00 / 5
nie obejrzałem meczu mundialowego polska senegal, awaria od ponad 12 godz odpowiedzialność w umowie 36 godz kpina ..wypowiadam umowę nie polecam tej firmy, obsługa skandaliczna
MiejscowośćŁódź
~Konrad / 2018-06-01 20:05
Ocena: 3.75 / 5
Internet w miarę przystępnej cenie, jednak z dość częstymi awariami. Gdy internet jednak działa nigdy nie mam zastrzeżeń. Obsługa klienta jest miła i pomocna, aczkolwiek czasem lubią zwalać winę jakoby awaria stała po stronie klienta, co zdarzyło się mi parę razy.
MiejscowośćŁódź
~toya / 2018-05-18 21:06
Ocena: 1.00 / 5
TOYA GO ciągle zrywa odtwarzanie kanałów telewizyjnych. Pomimo zgłoszeń nic z tym nie robią !!!!!!!
MiejscowośćŁódź
~UZYTKOWNIKTOYANET / 2018-05-16 18:06
Ocena: 1.75 / 5
Totalnie tnący się internet, stałe utraty pakietów... Co chwile go przerywa. Nikt nie potrafi temu zaradzić, ale wina leży po stronie DOSTAWCY!