Dramat zgłaszam usterkę w czwartek o 9 rano gdzie na usunięcie usterki mają cały dzień i nic nie robią i informują że jutro naprawią w piątek od rana dzwonię i otrzymuję odpowiedź że będzie o 16:30 ale w tym czasie nic się nie dzieje o 14 pojawia się pan z drabiną i kompletnie nic nie robi brak internetu i telewizji dzwonię o godzinie 16:30 i co słyszę że na weekend nie będzie internetu i telewizji tosz to trudno nazwać inaczej jak dno oby was to nie spotkało i ich powitalne uśmiech na twarzy tragedia tylko wypowiadam im umowę dno dno dno
ZaletyŻenada
WadyŻenada
MiejscowośćŁódź
~Elka / 2018-05-14 17:46
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam firmy Toya. Byłam jej klientem przez kilkanaście lat. Niestety nie dbają o stałych klientów, zarówno jeśli chodzi o jakość obsługi, jak przede wszystkim w zakresie ofert i promocji. Wszystkie zapytania o lepsze oferty były odrzucane. Dlatego dzień, w którym wypowiedziałam umowę był najlepszym od czasów jej podpisania. A jeszcze piękniejszy, kiedy po otrzymaniu wypowiedzenia, jednak znalazła się nowa oferta (o połowę niższa!), a ja odmówiłam :)
Zaletyszybkość internetu
WadyBARDZO wysokie opłaty
MiejscowośćŁódź
~Ellis / 2022-06-16 22:44
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy dostawca na świecie. Mam światłowód 1000/100, a prędkość kabla wynosi maksymalnie 200. Ping w grach przeskakuje od 110 do 500 na kablu. Wieczorem połączenie może zniknąć. Zapomnij o Wi-Fi, Toya ma najgorszy router na świecie, gdzie zasięg kończy się 3 metry od routera. W dwupoziomowych mieszkaniach w ogóle nie polecam spędzenia Toya.
Specjalne podziękowania dla (nie) Toya za zakazanie zmiany ustawień routera, z którego wszystkie routery w wejściu działają na tym samym kanale (4) i nie można zmienić nazwy ani hasła z sieci.
Nigdy nie używaj Toya.
MiejscowośćKrakow
~Ewa / 2021-03-05 21:33
Ocena: 1.00 / 5
Czy ktoś tak ma że mam w umowie 300 mb a na kablu wychodzi mi 100 .... A w komórce 35 mb ???? Przecież to jakieś jaja a nie internet !!!!
ZaletyBrak
WadySame
MiejscowośćLodz
~Filip / 2021-04-04 17:09
Ocena: 1.00 / 5
Powiem tyle Internet toya nadaje sie do tego aby przejsc na inny oferuja 100mb/s
Dostaje 20mb/s a czasem nawet 50 80kb/s
Co jest niewiarygodne wiec zdecydowanie odradzam Poniewaz to co oferuja jest po prostu jednym wielkim zartem
ZaletyMozna zmienic na innego dostawce
WadyWszystko
MiejscowośćKutno
~filip / 2021-07-15 23:53
Ocena: 1.00 / 5
internet toya najgorszy jaki kiedykolwiek mialem obiecane 100/20 dostaje 8,5/3 a place 50 czy tam 60 zloty za to gowno do tego wieczne przerwy plus awarie plus odpalajc yt lub netflixa juz nie wejde na fb bo jest problem z ladowaniem sie witryny jedyne na co sie nadaje umowa z ludzmi z tego kurwidolka to zeby przejsc do innego dostawcy bo to co reprezentuje soba toya to jest gorsze niz niz brak internetu a w tych czasach zyje sie bez tego ciezko pracuje przez internet przestylam mnostwo plikow i od roku trace na tych ich przerwach i awariach mialem spotkanie biznesowe online i niestety nie bylo mnie na nim bo kto zzwiodl toya jak zawsze odkad uzywam tego internetu wiec niedlugo koniec umowy i lecimy do ups :)
Zaletyzaczynasz doceniac jak dobry interet jest u innych dostawcow
Wadypowstanie tej firmy
MiejscowośćKutno
~Fox78 / 2022-05-04 20:56
Ocena: 1.00 / 5
Od pół roku czekam na pociągnięcie linii, która zozstała zakończona dwa słupy od budynku w którym mieszkam. Co miesiąc dzwonię i podawany jest termin do końca miesiąca, co trwa (powtarzam) pół roku. jestem zbywany, olewany i nie uzyskałem nawet numeru do kogokolwiek kompetentnego, zero wyjaśnień dlaczego, co jest problemem itd. Toya w Zgierzu obok Łodzi to dno. Powinni utracić większość klientów.
MiejscowośćDąbrówka Strumiany
~fvth / 2023-11-01 19:04
Ocena: 1.00 / 5
Dzień dobry internauci, chciałbym sie podzielić moją opinią na temat internetu od firmy Toya. Toya przedstawia sie jako najlepszy dostawca internetu w Łodzi chciałbym jednak temu zaprzeczyć bo internet od firmy Toya jest tak tragiczny i tak beznadziejny że to przekracza ludzkie pojęcie. Internet zacina sie przynajmniej 3 razy w dniu, utrata pakietu na poziomie 50% to normalne u tego dostawcy, więc jeżeli chciałby ktoś internet na którym nie da sie grać, oglądać filmów a pobieranie jest zazwyczaj z prędkością nie przekraczającą 6mb/s pomimo najlepszego w ich ofercie pakietu to jest to internet idealnie stworzony dla niego, przy kontakcie z obsługą klienta zazwyczaj można usłyszeć że wszystkie błędy internetu jakie występują są winą klienta. Pani lub pan z obsługi klienta zazwyczaj mówi coś w stylu prosze zamiast z wifi korzystać z kabla lecz po usłyszeniu że klient korzysta z kabla mówi że to itak nie jest ich wina. Podsumowując internet tragiczny, kontakt z obsługą tragiczny i cena za wysoka jak za pobieranie 6mb/s.
Niedawno skończyła mi się umowa, więc podpisałem nową 1000Mb/s, płacę za 1000 a mam w porywach 9 Mb/s.
Dno, nie polecam!!!
Zaletybrak
Wadymnóstwo
MiejscowośćŁódź
~GracekPLacek / 2018-09-03 12:58
Ocena: 1.00 / 5
Sam sie rozłącza to znaczy pojawia sie i znika.Więcej go niema niż jest.BARDZO NIE POLECAM!!!!!!!!
ZaletyŻADNE!!!!
WadyWogóle go niema
MiejscowośćPrzemśl
~Gracjan / 2021-09-12 22:26
Ocena: 1.00 / 5
Niby powinno być 30/6 Mb/s lecz jest najczęściej poniżej 1/0.90 Mb/s z mojej strony i nie tylko mojej bardzo nie polecam.
ZaletyBrak
WadyPełno
MiejscowośćKutno
~gromeuszxx / 2022-08-17 19:21
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga! Firma łamie prawa konsumenta! Na infolinii wciskają kit, że nie mogli poinformować mnie o podniesieniu kwoty za usługę o ponad 100%, bo - uwaga - nie zostały udzielone zgody marketingowe. Dopiero po kłótniach z kilkoma osobami i wysłaniu skargi z podaniem konkretnych przepisów prawnych zadzwoniła pani z przeprosinami. Szkoda, że nadal twierdzą, że "zrobiliśmy łaskę w drodze wyjątku". To nie jest łaska, ale obowiązek wynikający z przepisów. Zdecydowanie odradzam.
Zaletybrak
Wadyłamanie praw konsumenta, wciskanie kłamstw i zaprzeczanie temu, co się wcześniej powiedziało
MiejscowośćKraków
~Halina / 2020-02-23 21:48
Ocena: 1.00 / 5
Ostatni parę dni Internet doprowadza do szału????cena zostala podniesiona a jakość Internetu sie pogorszyła w razy.(i to po sms ze polepszą jakość)Nie polecam.
MiejscowośćLodz
~Ikarus / 2022-07-12 10:25
Ocena: 1.00 / 5
Szczerze nie polecam. Nie mam internetu już piąty dzień z powodu awarii której nie potrafią usunąć. Infolinia od trzech dni twierdzi że już za chwileczkę już za momencik. Dzisiaj dostałem informację że internetu nie będzie jeszcze dwa dni. W głowie się nie mieści, że awarii nie można usunąć w tydzień. Transfer na poziomie 150 mb/s chociaż wykupione 500 mb/s. Podsumowanie ... to są jakieś jaja.
ZaletyBrak
WadySame
MiejscowośćCzyżeminek
~Internecik / 2019-03-23 09:28
Ocena: 1.00 / 5
ktoś tu kogoś nadciąga umowa skończy się a następnego dnia dzwoni infolinia i uprzejmie informuję że umowa ci się skończyła i jak chcesz teraz zrezygnować to musisz zapłacić 170zł miesiąc przed i po czyli 340zł to czyste "korzysci" ,według prawa mam miesięczne wypowiedzenie i działa to w dwie strony:(
ZaletyŻadne żadnych żenujące
WadyMasakra jakaś
MiejscowośćŁódź
~InternetToya123 / 2018-12-16 20:53
Ocena: 1.00 / 5
internet to gówno nie dziala, ciagle sie zawiesza i nie tylko. Czasami nawet paint mi nie dziala. Komputer mi sie spalil przez to sprawa na policji juz jest ;)
Zaletybrak zalet
Wadysłabe łącze, robotnicy przerywają kable, nie działa 24/7 zamiast działać normalnie w dzien, to internetu brak.
MiejscowośćKutno
~Irena / 2022-02-10 17:35
Ocena: 1.00 / 5
Oszukują na każdym kroku !! Sk**syny !!! Uważajcie na umowę z nimi !!!
ZaletyBrak
MiejscowośćLodz
~Iwona / 2022-03-09 14:18
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientką tej firmy od lat i ten rok będzie na pewno ostatnim. Pod koniec okresu, na który miałam podpisaną umowę zawsze się ktoś ze mną kontaktował w celu jej przedłużenia. Tym razem tak nie było i umowa została automatycznie przedłużona na kolejne 12 miesięcy, oczywiście za wyższą kwotę. Ostatni przedstawiciel firmy zaznaczył na umowie cykliczność nie informując mnie jakie to będzie miało konsekwencje. Oczywiście " cykliczność" nigdzie nie jest wyjaśniona. Jako wieloletnia klientka czuję się po prostu oszukana. Kontakt z biurem obsługi klienta jest tragiczny, czekałam na niego 2 dni od zgłoszenia. Konsultant nawet nie udawał, że chciałby mi jakoś pomóc...
MiejscowośćŁódź
~Iza / 2021-10-08 23:34
Ocena: 1.00 / 5
Internetu albo nie ma albo wszystko ładuje się pół godziny
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćKraków
~Jackie / 2021-07-12 18:05
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa długoletnich klientów toya krytyczna,Przy próbach rozwiązania umowy na okres jaki została zawarta Czyli przy nie przedłużaniu na kolejne dwa lata straszy się karami co niema sensu przy umowach zawartych na czas określony