MiejscowośćŁódź
strona 30 z 39
- « poprzednia
- 1 ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- nastepna »
-
~Aro / 2018-09-17 18:46
Ciągle coś przerywa, zmiana kanałów przez operatora,niemiła obsługa, ciągle jakieś problemy techniczne -
-
~B. / 2018-07-14 22:58
Zero zero zero Zero zero zero Zero zero zero Zero zero zero. -
~bałut / 2019-05-15 15:00
Banda złodziei! Uniemożliwiają rozwiązanie umowy, typowe złodziejskie działanie! ZaletyzeroWadyoszuści nie mmożna rozwiązać umow bo straszą karami, może ktoś zna dobrego prawnika żeby ich wykasowaćMiejscowośćŁódź -
~Barbara / 2022-02-08 11:17
Nie przypominają o zakończeniu umowy, przedłużają ją podnosząc drastycznie ceny (z niecałych 96 zł, na 168 zł!!!).
Arogancja i olewanie stałych klientów.
Zero maila, zero SMSa z przypomnieniem o zakończeniu umowy. Ewidentnie liczą, że Klient zapomni, żeby naliczyć wyższe kwoty.
Umowa dzisiaj wypowiedziana, ale TOYA za dwa miesiące sobie zarobi (wypowiedzenie niby 30 dni, niestety umowa ma trwać do końca marca).ZaletyBrakWadySame wadyMiejscowośćŁódź -
~Bardzo Niezadowolona / 2022-07-12 17:34
Beznadzieja, kilka dni bez internetu, tyle nie potrafią naprawić awarii, czekam tylko do końca umowy i nigdy więcej tego tego badziewia. Beznadziejna infolinia z bezczelnymi gówniarzami, którzy nawet nie potrafią ukryć tego, że mają cie gdzieś. ZaletyZeroWadyBrak internetu -
~Bartek / 2023-03-02 09:22
Telewizja oraz internet działają jak chcą. Dzwoniąc do tych kretynów mają zawsze ta samą odpowiedź "złe warunki atmosferyczne". Co do ceny są najprawdopodobniej najdrożsi na polskim rynku, dziadostwo. Co do obsługi klienta to pożal się Boże. ZaletyBRAKWadyMNUSTWOMiejscowośćKraków -
~Basik / 2022-05-07 11:10
Masakra, dobrze że już zmieniłam operatora. Nie chcę nawet wspominać współpracy z toya. ZaletyBrakWadySporoMiejscowośćKraków -
~Beata / 2019-10-10 09:18
Uwaga abonenci. Pilnuj ie umow i swoich płatności w tej firmie. Podaję swój przykład. W zeszłym roku rozwiązałam umowę telefonu stacjonarnego o czym wczoraj z infolinii dowiedziałam się że cały czas place pomimo rozwiązanejumowy.fima nieuczciwa panuje jeden wielki bałagan.obsluga klienta pozostawia wiele do życzenia. Ja się stąd wypisujesz wielkim niesmakiem. Nienawidze oszustów!! ZaletyBrakWadyNieuczciwosc zdzierstwo zero satysfakcji z korzystania jakichkolwiek uslugMiejscowośćLodz -
-
~Beata / 2022-01-26 22:00
Internet nie działa. Przyszedł mechanik i powiedział,że nic tu nie poradzi ,bo jakiś przewód mógł się zużyć już np ze starości i trzeba zawołać kolejnego mechanika ,który musi wymienić instalacje ....UWAGA!!!!na mój koszt!!Zadzwoniłam na infolinię i okazało się to prawdą.Nie rozumiem dlaczego ja mam płacić za to. Córka pracuje zdalnie i jej zatrudnienie stoi pod znakiem zapytania(umowa na okres próbny). Zadzwoniłam do Orange i jutro już będę miała od nich internet światłowodowy z przesyłem 1Mb/s za 70zł. W Toya płace 80 za połowę wolniejszy . Niestety będę zmuszona jeszcze przez 3 m-ce płacić 2 abonamenty bo w Toya mam umowę do końca kwietnia.....a potem adios!!! i nigdy więcej!!! MiejscowośćŁódź -
~Beeres / 2019-04-15 23:37
Najgorszy internet jaki miałem w życiu. Rozłącza co kilka minut, nie polecam nikomu z tego korzystać. -
~bert / 2018-03-12 19:13
Tragedia, obsługa klienta nie działa, dodzwonić sie do supoprtu graniczy z cudem, drogo, i wolno,
jeszcze jak był T-MONT w krakowie, było wszystko 5/5, ale odkąd Toya przejęła tmont, jest ma-sa-kra.MiejscowośćKraków -
~Biś / 2020-03-11 01:20
W styczniu rozwiązałam umowę na Internet i HBO GO. Niby spoko, pan miły i zostałam zapewniona, że na koniec lutego sygnał wyłączą i będzie tylko jedną faktura, więc ok. W tym miesiącu niemiłe zaskoczenie, pojawiła się faktura za HBO GO. Zadzwoniłam na infolinię, przedstawiam sprawę i słyszę, że tak rezygnacja jest i wszystko ok., ale się faktura wystawiła i pada pytanie czy ja mam jakiś problem z tym, żeby zapłacić. No oczywiście, że mam, bo jakim prawem jeszcze mi naliczyli opłatę za coś z czego zrezygnowałam i czego nie mam. Paniusia powiedziała, że zgłosi sprawę do działu windykacji, żeby anulować fakturę i otrzymałam wiadomość, że mimo wszystko faktura będzie sobie wisieć. W takiej sytuacji poprosiłam o pisemne potwierdzenie anulowania i dowiedziałam się, że Toya takiego czegoś nie wystawia i nie wysyła, bo nie, a jak coś to mam nagrywaną rozmowę. To jest kpina!!! I co za pół roku dostanę zawiadomienie, że jednak mam zapłacić? To nie jest pierwsza taka sytuacja. Kiedy skończyła mi się promocja i weszły ceny standardowe zadzwoniłam na infolinię, zapytalam o rachunek i ku mojemu zaskoczeniu pani powiedziała mi, że do mnie dzwonili, nawet podała mi numer telefonu, pod który dzwonili, szkoda tylko, że to nie mój numer. Pani mi powiedziała, że odebrał jakiś Pan i żebym sobie zadzwoniła i zapytała dlaczego nie podał mi informacji, że dzwonili. ZaletyBrakWadyNiemiła obsługa klientaMiejscowośćŁódź -
~Bob3182 / 2018-09-19 14:33
A joke of a company, and not a funny one! I am surprised companies are allowed to extort and stress clients as they do. Take my advise and STAY FAR AWAY FROM THIS COMPANY. It is not worth the hell they take you through.
Absolutely the worst company I have dealt with. Their service was okay-ish for as long as it lasted. But finish contract with them and then they show their real ugly side. 700 zloty fine for 5-6 months left on a 24 month contract. OK I said to myself. To avoid any confrontation, eventually I complied and paid, and returned them their equipment. This was Nov-2017. Fast forward to Sep-18, after 10 months they contact me with a letter from court stating I owe a further 480 zloty because I did not return router. When I called customer service, I am informed they have no process for registering return and they don't have a document confirming I returned. Hence after moving house twice I must provide them a paper receipt which they never provided by the way. -
~Bożena / 2019-10-08 13:43
Właśnie dowiedziałam się co to znaczy monopolista.Toya jest jak terorysta,w tej firmie nie dopieszcza się klienta,klient to dojna krowa, nawet w sytuacjach losowych, kiedy sprzedaje się mieszkanie, wyprowadza się musi płacić łaskawcom za okres nie świadczenia, usług przedłużają umowy cyklicznie głupi jeden punkcik.Tak się robi biznes.Jest jeszcze kwestia oszpeconych klatek schodowych i ścian budynków. Namawiam wspólnoty i administratorów budynków,do wystąpienia o naprawienie oszpeceń.
Omijajcie wszystkich monopolistów szerokim łukiem, czas aby to klient decydował o sobie.Musimy zmieniać kolejność.Wspólnoty,administratorzy stawiajcie wysokie wymagania wchodzącym z usługami.To płacący powinien wymagać jakie programy chce oglądać, bez pakietów.Zaczynam akcję buntu.WadyUmowy-do zmiany,pakiety do likwidacji,płacący płaci i wymaga, koniec z monopolem.MiejscowośćŁódź -
~Burii / 2020-06-08 12:15
ZDECYDOWANIE NIE POLECAM, internet rozłacza co kilka godzin, konsultant stwierdza "dużo maców widze podłączonych". Cena porównywalna do np Orange czy Netii, a jakość żałosna. ZaletyBrak zaletMiejscowośćKraków -
~były abonent / 2022-12-06 07:03
UWAGA oszuści
nie mają umów krótszych niż na 2 lata, przy przedłużaniu bądź zwiększeniu prędkości naliczają kolejny raz opłatę instalacyjną!!! nie mówiąc już o podnoszeniu opłaty miesięcznej.
W przypadku konieczności wcześniejszej rezygnacji naliczają wysokie KARY!!! nie ma znaczenia brak możliwości przeniesienia usług w nowe miejsce.
Generalnie firma bezkarna, raczej zero szans na wygranie w sądzie, w załącznikach do umowy małymi druczkami jest wpisane naliczanie kar oraz zawsze dokładają cenniki, w których są cenny z kosmosu - bez promocji, bo po zerwaniu umowy czy też rezygnacji wcześniejszej ceny promocyjne oczywiście przestają obowiązywać i naliczają kary wyrównujące do cennika bez promocji - no ale przecież był załącznikiem umowy...
Radzę uważać i uważnie czytać umowę przy podpisie. Naciągają abonentów na każdym kroku.
Sprawa zgłoszona do UOKiK. -
-
~C'est moi / 2018-02-25 21:29
Odkąd nasz lokalny dostawca kablówki i internetu został wchłonięty przez Toyę, nie ma tygodnia, żeby coś nic się nie działo. Zaczynając od gorszej prędkości internetu, w momentach kiedy w ogóle jest, a kończąc na kablówce, która w tym momencie pokazuje mi na pasku co możnaby oglądnąc, bo dźwięku i obrazu brak. Nie polecam. Najgorszy dostawca usług z jakim mieliśmy do czynienia. ZaletybrakWadyto że istniejeMiejscowośćKraków -
~Czajnik / 2021-12-22 15:25
Najgorszy dostawca internetu w Łodzi .Bardzo często rozłącza ,wysokie pingi .Tragedia ,nie polecam nikomu podpisywać z nimi umowy ! MiejscowośćLodz -
~DADA / 2021-03-29 15:10
Nie polecam tego dostawcy.
Internet jest bardzo wolny. router zostal zmieniony na nowy i nic sie nie zmienilo.
internet ciagle przerywa. nie da sie pracowac z domu szczegolnie kiedy mam spotkania.
predkosc pewnogo dnia osiagnola 2mbps, naprawde jakies jaja robia.Wadywolnyi przerwy w dostawieMiejscowośćKrakow -
~Daniel / 2021-04-21 09:21
Mega słabo, co chwilę jest problem ze zrywaniem połączenia. Gdyby nie świadomość że w moim bloku nie ma światłowodu i muszę wybierać między beznadziejnością a większą beznadziejnością już dawno bym zrezygnował. Nie polecam MiejscowośćKraków
strona 30 z 39
- « poprzednia
- 1 ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- nastepna »