Okropny zasięg, w pokoju oddalonym około 3 metry od routera cały czas problemy z połączeniem i maksymalnie 1 kreska Internetu. Dodatkowo ciągle jakieś "remonty" przez które nie ma Internetu, zamiast przeprowadzać prace naprawcze w godzinach wieczornych, kiedy osoby pracujące zdalnie kończą już pracę a uczniowie lekcje, prace te są prowadzone jeszcze przed południem, przez co nie można normalnie pracować. Przez nieprzemyślane działania dostawcy i tragiczny wręcz zasięg routera córka nie może normalnie uczestniczyć w lekcjach zdalnych. Odradzam wszystkim kupno Internetu od tego dostawcy.
Zaletybrak
Wady- koszmarny zasięg
- przerwy w dostawie Internetu w godzinach pracy
MiejscowośćŁódź
~Loggan / 2020-11-15 18:43
Ocena: 5.00 / 5
Dwa miesiące temu kończyła mi się umowa u poprzedniego operatora i po dobrych opiniach od znajomych oraz przeczytaniu paru artykułów zdecydowałem się na nich. Cenowo git, nie zrywa połączenia.
Zaletycena, połączenie
~M_M / 2020-10-10 20:33
Ocena: 1.25 / 5
Szczerze mówiąc to nie będę ukrywać że jest to najgorszy internet z jakiego korzystałem, ciągle zrywa połączenie a w dodatku czasem potrafi niedziałać przez np 30 min.
WadyWszystko :D
~DupoRozrywacz / 2020-10-09 23:22
Ocena: 1.25 / 5
Ten internet... Szczerze to ciężko to nazwać internetem, no ale ogólnie jest okropny. Najgorszy internet jaki miałem. Nawet nie będę pisał co jest z internetem nie tak bo tych rzeczy jest masa
~Patryk / 2020-10-05 12:45
Ocena: 1.00 / 5
Grajdoł ze słabym Internetem!!!
Internet przerywa i częste wahania transferów.
W dodatku umowy jakie dają do podpisani sa skonstruowane typowo pod nich aby wyzyskiwać klienta. Automatyczne przedłużenie umowy z którego możesz zrezygnować tylko i wyłącznie w wyznaczonym terminie. W innym przypadku należy uiści horrendalnie wysokie kary w stosunku do wartości całej umowy.
NIE POLECAM nikomu !!! Każdy dostawca jest lepszy od tego!!!
ZaletyHA HA HA
Wady- rozłącza Internet
_ skoki wydajności download/upload
MiejscowośćŁódź
~Jacek / 2020-09-15 21:35
Ocena: 4.75 / 5
Cena za internet jest całkiem spoko, akurat dla studenta. Internet jest faktycznie niezawodny, mam go od paru miesiecy i ani razu nie miałem problemów z połączeniem.
~Jakub / 2020-09-08 09:58
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nie polecam. Słaba jakość internetu, przerywa, zainstalowali wadliwy router, w połowie umowy podnoszą stawki, a na rozwiązanie dorzucają roszczenie 450 zł.
Oszuści, którzy kruczkami ściągają z ludzi pieniądze.
MiejscowośćKraków
~Hyperinx / 2020-09-06 13:37
Ocena: 2.50 / 5
1) Przeprowadziłem się do nowego mieszkania, więc musiałem podpisać oświadczenie o zmianie adresu. Pani w biurze obsługi klientów napisała, że przyjdzie do mnie pracownik z Toya 4 września o godzinie 13:00 - 13:30, żeby podłączyć mieszkanie do internetu. Oczywiście, nikt nie przyszedł. Zadzwoniłem do operatora Toya, dziewczyna odebrała telefon i ja opowiedziałem jej o sytuacji. Ona skontaktowała się z pracownikem i powiedziała mi, że on nie musiał przychodzić 4 września, ale on zadzwoni do mnie wieczorem. Niestety nikt nie zadzwonił, numer telefonu podałem poprawny. 4 września mogłem załatwić inne sprawy, ale czekałem na pracownika. Najgórsza obsługa klientów!
2)Jako obcorkajowiec, muszę płacić dodatkowo 5 zł za kążdą usługę każdego kolejnego roku.
3)Nie byłem poinformowany, że zmienił się taryf, za te pieniądze, które płacę, mogłem mieć 300 mb/s, ale w umowie miałem tylko 150 mb/s. Chciałem zmienić taryf, ale okazało się, że muszę dodatkowo płacić prawie 100 zł za jakąś aktywację.
Lepiej poszukać innego operatora. Szkoda, że w nowym apartamentowcu nie ma Orange z dużą prędkością, lub czegoś innego. Ale jeśli coś się pojawi, to ja natychmiast zrezygnuję z kontraktu z Toya. Dziękuję!
ZaletyNiezawodność i tyle.
WadyJuż opisane.
MiejscowośćŁódż
~Beata / 2020-09-02 15:34
Ocena: 1.50 / 5
Dno pod dnem. Jeżeli internet nie działa to potrafią tyko resetować u siebie co nie przynosi efektu. Nawet nie chcą nikogo przysłać aby sprawdził co się dzieje. Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćKraków
~Katarzyna / 2020-08-31 14:29
Ocena: 2.00 / 5
Zawsze przed podpisaniem umowy trzeba zwrócić uwagę na jeden ważny punkt. Na naprawę awarii Toya ma 3 dni robocze! Czyli jak u mnie - awaria od piątku jest poniedziałek i od dziś do środy „nic się nie stanie” jeśli usługi nadal nie będzie. Usługodawca jest w pełni chroniony a usługobiorca? Dzwoniąc do biura obsługi, nic się nie dowiadujemy. Płacisz za 30 dni a 5 możesz nie mieć dostępu do usługi i nie przysługuje z tego tytuły żadna rekompensata. Kosmos!
MiejscowośćŁódź
~Vitkacy / 2020-08-17 09:13
Ocena: 5.00 / 5
Dość niedawno się zdecydowałem na zmianę operatora z poprzedniego na Toye i obecnie jestem zadowolony. Nie robią niespodzianek, że np nie ma nagle internetu.
~Poko / 2020-08-05 23:26
Ocena: 1.75 / 5
Obsługa klienta I rozwiązywanie problemów zlimitowane do: Zrekonfiguruje panu modem, zrestartuj pan modem, oraz problem jest u pana I nic nie poradzimy. Płacę więcej za 250 mbs niż za najdroższą opcję orange śwatłowodu a nawet podstawowej pomocy technicznej nie dostaję.
MiejscowośćŁódź
~rafon / 2020-08-03 18:39
Ocena: 4.25 / 5
W grach praktycznie 0 pingu, rzadko awarie a kiedy już są to trwają krótko. Oczywiście nie jest to najszybszy internet ale patrząc na cenę która jest w granicach normy moim zdaniem warto.
Zaletymila obsluga
rzadko awarie
Wadyszybkosc znosna ale moglo byc lepiej
MiejscowośćPabianice
~Bartek / 2020-06-23 11:47
Ocena: 3.00 / 5
Toya przejęła mojego lokalnego dostawcę internetu, przez 3 miesiące przepychanek między nimi, cięcia kabli i spraw sądowych nie miałem internetu. Po podpisaniu z toya umowy miałem dostać rekompensatę, nawet miesiąca nie zostałem zwolniony z opłat. Podpisująca umowę nic w tej sprawie nie zrobiła, wzięła prowizję i tyle ją obchodził klient który już jest "na wędce". Dom od czasu kwarantanny stał pusty a z końcem maja kończyła mi się 2-letnia umowa. Zadzwoniłem i zgłosiłem rezygnację z końcem umowy, no i tu potwierdzić trzeba klikając w email. Ten trafił do spamu, zapomniałem o nim a na klepnięcie masz 2 dni. Zrezygnowałem z końcem czerwca, tym razem musiałem podpisać jakieś wyłączenie cykliczności, za czerwiec zapłaciłem już 90,50zł zamiast standardowego 49,90zł - pani na infolinii poinformowała że to opłata cennikowa, nie promocyjna. No i może w umowie to gdzieś jest, niestety lezy w tym mieszkaniu, w każdym razie podpisująca umowę nie poinformowała o tych skandalicznych warunkach, u poprzedniego usługodawcy jak się kończył okres umowy mogłem zrezygnować w dowolnym momencie a opłata po okresie umowy zostawała taka sama. Pierwszy raz zetknąłem się z takim naciąganiem klienta. Pozostał niesmak, duży, poprzedni VLINE zupełnie inaczej traktował klientów
ZaletyChodzi stabilnie, mało tam mieszkałem więc nie kojarzę częstych awarii
WadyDrogo, kruczki z umową - czytać dokładnie bo Ci co podpisują umowę mówią tylko o zaletach
MiejscowośćŁódź
~Anna / 2020-06-22 16:27
Ocena: 1.00 / 5
Znowu kolejny raz w tym miesiącu awaria! Drogie usługi internetowe a niezawodność na poziomie zerowym.
ZaletyBrak
WadyCiągle awarie
MiejscowośćŁódź
~siwiutki / 2020-06-18 20:21
Ocena: 1.00 / 5
masakra, internet jest strasznie słaby, przerywa czasami go nie ma wogóle skoki pingu do 5tys.. makabra. Krótko i zwięźle: chujowizna
Zaletybrak
MiejscowośćKraków
~Dominik / 2020-06-09 16:20
Ocena: 1.00 / 5
Dziś musiałem zrestartować router dwa razy - sukces, bo codziennie 4-5 razy. ODRADZAM wszytskim deweloperom, mieszkańcom bloków i prywatnych domów, w UPS, Interia, Orange 3 razy szybciej i za tą samą cenę + kompetentne wsparcie klienta
Zaletydowcipny konserwator
Wadywszystko
MiejscowośćKraków
~Jarosław / 2020-06-08 18:11
Ocena: 1.00 / 5
Oszustwo! Słaby internet, liczby tylko na ulotce. Następuję zerwanie połączenia co 3-4 godziny, konsultanci całkowicie niekompetentni: "włącz wyłącz", "zrestartuj" itp. Zdecydowanie odradzam.
MiejscowośćKraków
~Burii / 2020-06-08 12:15
Ocena: 1.00 / 5
ZDECYDOWANIE NIE POLECAM, internet rozłacza co kilka godzin, konsultant stwierdza "dużo maców widze podłączonych". Cena porównywalna do np Orange czy Netii, a jakość żałosna.
ZaletyBrak zalet
MiejscowośćKraków
~Tomasz / 2020-06-05 13:22
Ocena: 4.00 / 5
Do dzisiaj byłem bardzo zadowolony z firmy Toya. Niestety, po 2 latach umowy TV przedłużono mi ją o kolejny rok z wyższą ceną. Szkoda, że firma nie przesyła emaili z informacją, że umowa się kończy i sprawia wrażenie jakby czekała aż klient o tym zapomni. Efekt? Wkurzenie klienta zamiast zadowolenia.