Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Toya (internet) opinie

Ocena na podstawie 738 opinii

3.08 / 5

  • Parametry
    3.18
  • Cena
    3.14
  • Obsługa klienta
    3.05
  • Niezawodność
    3.05

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Beata / 2022-01-26 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet nie działa. Przyszedł mechanik i powiedział,że nic tu nie poradzi ,bo jakiś przewód mógł się zużyć już np ze starości i trzeba zawołać kolejnego mechanika ,który musi wymienić instalacje ....UWAGA!!!!na mój koszt!!Zadzwoniłam na infolinię i okazało się to prawdą.Nie rozumiem dlaczego ja mam płacić za to. Córka pracuje zdalnie i jej zatrudnienie stoi pod znakiem zapytania(umowa na okres próbny). Zadzwoniłam do Orange i jutro już będę miała od nich internet światłowodowy z przesyłem 1Mb/s za 70zł. W Toya płace 80 za połowę wolniejszy . Niestety będę zmuszona jeszcze przez 3 m-ce płacić 2 abonamenty bo w Toya mam umowę do końca kwietnia.....a potem adios!!! i nigdy więcej!!!
    MiejscowośćŁódź
  • ~Beeres / 2019-04-15 23:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki miałem w życiu. Rozłącza co kilka minut, nie polecam nikomu z tego korzystać.
  • ~bert / 2018-03-12 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, obsługa klienta nie działa, dodzwonić sie do supoprtu graniczy z cudem, drogo, i wolno,
    jeszcze jak był T-MONT w krakowie, było wszystko 5/5, ale odkąd Toya przejęła tmont, jest ma-sa-kra.
    MiejscowośćKraków
  • ~Biś / 2020-03-11 01:20
    Ocena: 1.00 / 5
    W styczniu rozwiązałam umowę na Internet i HBO GO. Niby spoko, pan miły i zostałam zapewniona, że na koniec lutego sygnał wyłączą i będzie tylko jedną faktura, więc ok. W tym miesiącu niemiłe zaskoczenie, pojawiła się faktura za HBO GO. Zadzwoniłam na infolinię, przedstawiam sprawę i słyszę, że tak rezygnacja jest i wszystko ok., ale się faktura wystawiła i pada pytanie czy ja mam jakiś problem z tym, żeby zapłacić. No oczywiście, że mam, bo jakim prawem jeszcze mi naliczyli opłatę za coś z czego zrezygnowałam i czego nie mam. Paniusia powiedziała, że zgłosi sprawę do działu windykacji, żeby anulować fakturę i otrzymałam wiadomość, że mimo wszystko faktura będzie sobie wisieć. W takiej sytuacji poprosiłam o pisemne potwierdzenie anulowania i dowiedziałam się, że Toya takiego czegoś nie wystawia i nie wysyła, bo nie, a jak coś to mam nagrywaną rozmowę. To jest kpina!!! I co za pół roku dostanę zawiadomienie, że jednak mam zapłacić? To nie jest pierwsza taka sytuacja. Kiedy skończyła mi się promocja i weszły ceny standardowe zadzwoniłam na infolinię, zapytalam o rachunek i ku mojemu zaskoczeniu pani powiedziała mi, że do mnie dzwonili, nawet podała mi numer telefonu, pod który dzwonili, szkoda tylko, że to nie mój numer. Pani mi powiedziała, że odebrał jakiś Pan i żebym sobie zadzwoniła i zapytała dlaczego nie podał mi informacji, że dzwonili.
    ZaletyBrak
    WadyNiemiła obsługa klienta
    MiejscowośćŁódź
  • ~Bob3182 / 2018-09-19 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    A joke of a company, and not a funny one! I am surprised companies are allowed to extort and stress clients as they do. Take my advise and STAY FAR AWAY FROM THIS COMPANY. It is not worth the hell they take you through.

    Absolutely the worst company I have dealt with. Their service was okay-ish for as long as it lasted. But finish contract with them and then they show their real ugly side. 700 zloty fine for 5-6 months left on a 24 month contract. OK I said to myself. To avoid any confrontation, eventually I complied and paid, and returned them their equipment. This was Nov-2017. Fast forward to Sep-18, after 10 months they contact me with a letter from court stating I owe a further 480 zloty because I did not return router. When I called customer service, I am informed they have no process for registering return and they don't have a document confirming I returned. Hence after moving house twice I must provide them a paper receipt which they never provided by the way.
  • ~Bożena / 2019-10-08 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie dowiedziałam się co to znaczy monopolista.Toya jest jak terorysta,w tej firmie nie dopieszcza się klienta,klient to dojna krowa, nawet w sytuacjach losowych, kiedy sprzedaje się mieszkanie, wyprowadza się musi płacić łaskawcom za okres nie świadczenia, usług przedłużają umowy cyklicznie głupi jeden punkcik.Tak się robi biznes.Jest jeszcze kwestia oszpeconych klatek schodowych i ścian budynków. Namawiam wspólnoty i administratorów budynków,do wystąpienia o naprawienie oszpeceń.
    Omijajcie wszystkich monopolistów szerokim łukiem, czas aby to klient decydował o sobie.Musimy zmieniać kolejność.Wspólnoty,administratorzy stawiajcie wysokie wymagania wchodzącym z usługami.To płacący powinien wymagać jakie programy chce oglądać, bez pakietów.Zaczynam akcję buntu.
    WadyUmowy-do zmiany,pakiety do likwidacji,płacący płaci i wymaga, koniec z monopolem.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Burii / 2020-06-08 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    ZDECYDOWANIE NIE POLECAM, internet rozłacza co kilka godzin, konsultant stwierdza "dużo maców widze podłączonych". Cena porównywalna do np Orange czy Netii, a jakość żałosna.
    ZaletyBrak zalet
    MiejscowośćKraków
  • ~były abonent / 2022-12-06 07:03
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA oszuści
    nie mają umów krótszych niż na 2 lata, przy przedłużaniu bądź zwiększeniu prędkości naliczają kolejny raz opłatę instalacyjną!!! nie mówiąc już o podnoszeniu opłaty miesięcznej.
    W przypadku konieczności wcześniejszej rezygnacji naliczają wysokie KARY!!! nie ma znaczenia brak możliwości przeniesienia usług w nowe miejsce.
    Generalnie firma bezkarna, raczej zero szans na wygranie w sądzie, w załącznikach do umowy małymi druczkami jest wpisane naliczanie kar oraz zawsze dokładają cenniki, w których są cenny z kosmosu - bez promocji, bo po zerwaniu umowy czy też rezygnacji wcześniejszej ceny promocyjne oczywiście przestają obowiązywać i naliczają kary wyrównujące do cennika bez promocji - no ale przecież był załącznikiem umowy...
    Radzę uważać i uważnie czytać umowę przy podpisie. Naciągają abonentów na każdym kroku.
    Sprawa zgłoszona do UOKiK.
  • ~C'est moi / 2018-02-25 21:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Odkąd nasz lokalny dostawca kablówki i internetu został wchłonięty przez Toyę, nie ma tygodnia, żeby coś nic się nie działo. Zaczynając od gorszej prędkości internetu, w momentach kiedy w ogóle jest, a kończąc na kablówce, która w tym momencie pokazuje mi na pasku co możnaby oglądnąc, bo dźwięku i obrazu brak. Nie polecam. Najgorszy dostawca usług z jakim mieliśmy do czynienia.
    Zaletybrak
    Wadyto że istnieje
    MiejscowośćKraków
  • ~Czajnik / 2021-12-22 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca internetu w Łodzi .Bardzo często rozłącza ,wysokie pingi .Tragedia ,nie polecam nikomu podpisywać z nimi umowy !
    MiejscowośćLodz
  • ~DADA / 2021-03-29 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego dostawcy.
    Internet jest bardzo wolny. router zostal zmieniony na nowy i nic sie nie zmienilo.
    internet ciagle przerywa. nie da sie pracowac z domu szczegolnie kiedy mam spotkania.
    predkosc pewnogo dnia osiagnola 2mbps, naprawde jakies jaja robia.
    Wadywolnyi przerwy w dostawie
    MiejscowośćKrakow
  • ~Daniel / 2021-04-21 09:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Mega słabo, co chwilę jest problem ze zrywaniem połączenia. Gdyby nie świadomość że w moim bloku nie ma światłowodu i muszę wybierać między beznadziejnością a większą beznadziejnością już dawno bym zrezygnował. Nie polecam
    MiejscowośćKraków
  • ~Daniel / 2023-01-07 01:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam stanowczo ta firma to oszuści ceny wygórowane pani na infolinii totalne dno jakaś uczennica gimnazjum recytuje jakieś formułki a intenret żałosny
    ZaletyNie ma
    WadyUsługa obsługa abonenta
    MiejscowośćŁódź
  • ~DiosSalveMe / 2021-02-19 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Popieram przedmówców, posiadam internet z Toyi od 10lat a może nawet dłużej, ciągle spadki pakietów, spadki prędkości internetu, problemy zidentyfikacja sieci, zawsze gdy pada deszcz występuje utrata pakietów a czasami nawet nie ma internetu ale zawsze dzwoniąc do obsługi klienta słyszę że to NIE ICH WINA - "od nich zawsze wszystko wychodzi dobrze" dziś ostatecznie zdecydowałem się na zmianę dostawcy i nikomu nie polecam.
    Wady- Utrata pakietów
    - Spadki prędkości internetu
    - Kłamiąca obsługa klienta
    - Drogo
    MiejscowośćŁódź
  • ~Dominik / 2020-06-09 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś musiałem zrestartować router dwa razy - sukces, bo codziennie 4-5 razy. ODRADZAM wszytskim deweloperom, mieszkańcom bloków i prywatnych domów, w UPS, Interia, Orange 3 razy szybciej i za tą samą cenę + kompetentne wsparcie klienta
    Zaletydowcipny konserwator
    Wadywszystko
    MiejscowośćKraków
  • ~Dominik / 2022-03-03 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    ODRADZAM WSPÓŁPRACĘ Z TYMI OSZUKAŃCAMI !!! TRAKTUJĄ KLIENTÓW JAK ŚMIEĆ !!! UWAŻNIE CZYTAJCIE CO PODPISUJECIE ! ZOSTAŁEM BARDZO POSZKODOWANY W MOMENCIE ROZWIĄZANIA "PRZEDŁUŻONEJ UMOWY" KTÓREJ NIE PRAZEDŁUŻAŁEM !!!
    ZaletyBRAK
    WadyUważajcie !!!
    MiejscowośćŁódź
  • ~Dorota / 2019-03-22 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Internet non stop się wyłącza. Albo połączenie ograniczone albo w ogóle nie chce zaskoczyć.
    Na infolinię dodzwonić się nie da, w siedzibie cały czas odłożona słuchawka i weź tu się z kimś skontaktuj.
    ZaletyNie widzę
    WadyWszystko
    MiejscowośćKraków
  • ~Drajge / 2018-10-27 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta usługa to jakiś żart, nikomu nie polecam do grania, chyba że chcecie codziennie spadać w rankingach przez ping na poziomie 700. Dodatkowe koszta za rozwiązanie umowy, z której dostawca się nie wywiązuje to największa kpina jaką widziałem. Oczywiście w punkcie klienta wszystko ładnie działa, szkoda, że wg. dostawcy moim problemem z internetem są "gry multiplayer", ciekawe do czego innego mam go używać. Do oglądania youtube z bufforem co 5s?
    ZaletyŻadne
    WadySkoki pingu na wi-fi
    MiejscowośćŁódź
  • ~Dżordż / 2018-04-17 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia...
    Interet działa "z wiatrem", zrywa połączenie zarówno Wi-Fi jak i po kablu
    Wsparcie techniczne ? Brak mi słów.
    pan (celowo z "małej"), z którym udało mi się połączyć niewychowany prostak.
    Zostałem "opieprzony", że zadzwoniłem z pytaniem co się dzieje ? w chamski, niekulturalny sposób.
    A zakończył ten prostak zdaniem, że jak mi się nie podoba to mogę sobie zmienić.
    38 dni do końca umowy - NAPEWNO zmienię - jedyna dobra rada.
    NIE POLECAM i radzę omijać TOYA szerokim łukiem.
    ZaletyBrak
    WadyChamska, niewychowana obsługa telefoniczna - wsparcie techniczne na żenującym, prostackim poziomie !
    MiejscowośćŁódź
  • ~eb / 2019-03-11 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nalicza dodatkowe opłaty, po zerwaniu 12 miesięcznej umowy był miesięczny okresy wypowiedzenia gdzie naliczyli dwukrotną stawkę
    MiejscowośćŁódź
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016