Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Toya (internet) opinie

Ocena na podstawie 767 opinii

3.15 / 5

  • Parametry
    3.24
  • Cena
    3.21
  • Obsługa klienta
    3.11
  • Niezawodność
    3.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jolka / 2021-01-31 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakaś kpina od rana nie ma telewizji komunikat awaria miała być usunięta do godz 12 nadal nic powtórnie awaria ma być usunięta do godz 14 jaja sobie robicie
    Wady10
    MiejscowośćŁódź
  • ~anonim / 2021-01-25 21:48
    Ocena: 1.75 / 5
    POPC - projekt który niby istnieje, ale czy realnie to chyba nikt nie wie. Miał się zakończyć najpóźniej w grudniu 2020r. Oczywiście się nie zakończył. Z Toyą kontaktowałem się około 10 razy - z jednym wyjątkiem obsługa kompetentna, poza jednym panem który nie raczył sprawdzić dla mnie żadnej informacji i powiedział jedynie, że muszę czekać. Niestety przy każdym kolejnym telefonie/mailu termin przyłączenia coraz bardziej oddalany. Tak od marca/kwietnia 2020r. Aktualnie nie wiem już nawet kiedy to ich magiczne przyłączenie będzie możliwe. O ile kiedykolwiek będzie.
  • ~Piotr / 2021-01-20 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie znam wiekszego złodzieja niż toya. NIE POLECAM A WRĘCZ OSTRZEGAM !!!. Przedłużają sobie umowe po zakończonej 24 miesiecznej na kolejne 12 miesięcy SAMI bez mojej wiedzy i nazywaja to cyklicznym przedłużeniem. Nie wiedziałem że u nich cykliczność jest 12 miesieczna. Jak chcesz zerwać tą automatycznie narzuconą przez ZŁODZIEJA toya to każą sobie płacić prawie 300zł za nic no chyba za to abym wszystkim znajomym i rodzinie ich nie polecał. Masakra ostrzegam ZŁODZIEJE
    Zaletybrak
    Wadyzłodziejskie praktyki nabijania klientów na 300zl za zerwanie cyklicznej umowy którą sami narzucają
    MiejscowośćPabianice
  • ~Ania / 2021-01-20 10:55
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet nieadekwatny do ceny. Awarie i godzinne przerwy w dostarczeniu internetu zdarzają się przynajmniej kilka razy w miesiącu.
    ZaletyBrak
    WadyCena
    Jakość
    MiejscowośćŁódź
  • ~Karol / 2021-01-17 20:57
    Ocena: 4.50 / 5
    Rzadko kiedy bywają przerwy spowodowane problemami technicznymi, więc nie mogę na to narzekać. Jakość obsługi klienta jest na dość wysokim poziomie, a cena atrakcyjna.
  • ~Nrosu / 2021-01-14 08:46
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam firma toya mimo ze wyraźnie powiedziałem panu który zakładał internet ze z końcem roku kończymy swoją współpracę i maja nie dzwonić ani nic nie przedłużać nagle dowiaduje się ze musiałem złożyc rezygnacje bo umowa sama z siebie się przedłużyła ? Co to ma być ! Na dodatek dostałem za miesiąc w którym przedłużyła się umowa dostałem do zapłaty dwokrotnosc płaconej kwoty NIE POLECAM KŁAMSTWO NA KAŻDYM KROKU
    ZaletyJakiekolwiek przestoje z dostępnością internetu to rzadkość
    MiejscowośćMysłowice
  • ~Betti / 2021-01-14 07:32
    Ocena: 2.75 / 5
    Ogólnie jakość internetu nie najgorsza. Zdarzają się krótkie wyłączenia. Problemem jest jak dla mnie obsługa i regulaminy. Przy przedłużeniu umowy żądają bezzasadnych opłat aktywacyjnych za uruchomienie nowego pakietu (mają taką politykę, że co dwa lata zmieniają ofertę, więc pakiety są przy każdym przedłużeniu nowe). Oferta dla nowych klientów korzystniejsza niż dla przedłużających. Przykład: opłata dla nowego klienta za pakiet 59.90 i aktywacja 19.90. Dla obecnego opłata za pakiet 80 zł i aktywacja 99zl. To chyba coś nie tak. W miejscowościach pod miastem, gdzie dostęp do wielu dostawców jest ograniczony jest drożej niż w mieście. No i pewnie często klienci mimo tych chorych opłat przedłużają umowy.
    ZaletyJakosc internetu i obsługa nowych klientow
    WadyObsługa stałych klientów
    MiejscowośćKsawerów
  • ~schisu / 2021-01-12 14:53
    Ocena: 2.25 / 5
    Kruczki w umowach, ścinający net, obsługa straszna. Jak tylko skończę umowę wymawiam!
    ZaletyJeżeli chcesz w ich sprawie kontaktować się z rzecznikiem praw konsumenta to nie będziesz sam.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Własysław / 2021-01-09 20:36
    Ocena: 1.75 / 5
    Podczas grania na tym internecie scina ci niemiłosiernie nawet jak masz dobry internet i ruter kupiony. Firma to kpina
    ZaletyJedynie obsługa
    WadyWszystko oprócz serwisu
    MiejscowośćKrakow
  • ~L'Owca / 2021-01-03 01:40
    Ocena: 2.25 / 5
    Posiadałem ich internet przez parę lat, następnie zmieniłem dostawcę. w tym celu odstałem pół dnia w kolejce (!!!) i przy zamykaniu umowy panienka mi mówi że mam złotówkę do dopłacenia. nie wiem z czego wynikała ta złotówka bo dzień wcześniej otrzymałem fakturę z wyrównaniem, którą spłaciłem przed ustawieniem się w kolejce do zamknięcia umowy. Kolejnego dnia (po sprawdzeniu wszelkich kwót i uwzględnieniu wg mnie nienależnej kwoty (niewielka wiec po co się kłócić) zamknąłem umowę (tym razem panienka nie miała uwag więc nie było już żadnych zaległości... jakież było zdziwienie gdy po 5 latach przyszedł mail od WINDYKATORA! TOYA sprzedała moje nie istniejące długi trzeciej firmie - bez wcześniejszego maila, listu, telefonu w celu wyjaśnienia ewentualnych braków (a przecież 2x zamykałem umowę bo raz babka doliczyła się złotówki nie zapłaconej).
    Windykator zażądał odsetek, i opłaty manipulacyjnej więc za 0 zł zaległości (a ok 1 zł zaległości wg informacji windykatora) miałem do spłaty ok 300 zł.
    Na całe szczęście windykator wysłał list po czasie przedawnienia więc mógł sobie palcem w d... pogrzebać ale odradzam TOYĘ każdemu! Mają burdel w papierach że gdyby im kontrolę zrobić to by się zwinęli z rynku tego samego dnia, do tego kombinują jak wyciągnąć od klienta niezasłużone pieniądze (po co? czy nie lepiej mieć zadowolonego klienta który będzie płacić kolejne 2 lata "zaobrączkowania".) Ja już do Toyi nie wróciłem, choć Internet stacjonarny przydałby mi się znowu, i wolę korzystać z limitowanego internetu operatorów mobilnych niż zapłacić tym złodziejom znowu.
    UWAŻAĆ na podpisywane umowy, na wszystko zbierać "haki" i dowody bo to firma oszustów i złodziei. tzw monopolista który lewymi sposobami wygryzał dawniej innych operatorów z osiedli a teraz korzysta ze swojej pozycji na rynku
    Zaletyw miarę stabilny internet (dawniej)
    Wadyburdel w papierach za który płacić ma klient
    sprzedawanie nieistniejących długów innym firmom
    wykorzystywanie pozycji monopolisty
    naciąganie klientów
    MiejscowośćŁódź
  • ~Arek / 2021-01-01 22:24
    Ocena: 4.75 / 5
    Korzystam z Internetu dostarczanego przez Toyę od wielu lat. Nigdy nie miałem problemu z działaniem usługi, nie pamiętam żadnych awarii czy przerw w dostępie. Mieszkam w samym centrum dużego miasta więc może ma to wpływ na stabilność i niezawodność usługi. Nie mogę wypowiedzieć sie na temat jakości rozwiązywania problemów przez biuro obsługi bo od 10 lat takowych nie miałem. Jedyny kontakt z BOK to zmiana taryfy/parametrów usługi lub zapytanie o płatności. Zawsze miło szybko i mega profesjonalnie.
    ZaletyStabilność, bezawaryjność, prosta konfiguracja, bezpieczeństwo.
    Wadybrak
    MiejscowośćŁódź
  • ~Jan / 2020-12-26 09:23
    Ocena: 1.75 / 5
    Przez dwa lata predkos nie przekracza 3mb/sek przy zamówionych 100mb/sek. Standarta odpowiedź że gwarantujemy tą prędkość tilko na kablu no i na kablu tego nie ma. A druga rzecz - kto teraz korzysta z kabla?
    WadyZbyt niestabilna prędkość
    MiejscowośćŁódź
  • ~jack / 2020-12-24 00:23
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet zbyt drogi 100 zł na miesiąc za standardową prędkość, której komputer i tak bezpośrednio połaczony nie osiaga. Nawet jej połowy - jedyny i bezpośreni komp po kablu.... Częściej mają awarię niż faktycznie działa. W momencie pisania tego wpisu nie działa już 7 godzinę...
    Zaletyprędkość downloadu, uploadu jest zbyt mała jak na upload
    Wadyjak wyżej - prędkość uploadu która nie nadaje się nawet do przeglądania FB, czy prowadzenia rozmowy (!)
    Miejscowośćkutno
  • ~Maria / 2020-12-22 21:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Często przerywa, brak poprawy jakości. Nie polecam
    ZaletyBrak
    MiejscowośćŁódź
  • ~Laura / 2020-12-11 16:16
    Ocena: 2.75 / 5
    Jestem klientem od wielu lat i do tej pory było ok, ale od mniej więcej miesiąca są notorycznie awarie i brak internetu. Pracuje zdalnie i nie mogę sobie pozwolić na przerwy w dostępie do sieci bo w końcu mój szef mnie wywali z roboty. Awarie zgłaszane i naprawiane na dzień czy dwa i znowu jest to samo, prowadzę np ważna telerozmowe i nagle pach, nie ma netu. Jak mi kontrahent się wkurzy i nie podpisze umowy na usługi które sprzedaje to ciekawe kto będzie za to odpowiadał. Już szef się wnerwia na mnie a Toya olewa sprawę.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Sebastian / 2020-12-10 18:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam. Do czasu przeprowadzki z Krakowa do Warszawy korzystałem z Toya. Nie miałem żadnych problemów, tak na prawdę przez 2 lata nie miałem żadnego powodu aby się kontaktować, bo wszystko działało (TV i net 150). Ogólnie plus duży za to, że to Polska firma. W Warszawie wziąłem Orange Światłowód i bardzo żałuję
    Zaletywszystko działało
    Wadywypowiedzenie na koniec kolejnego miesiąca, a nie z końcem obecnego
    MiejscowośćKraków
  • ~Anna / 2020-12-10 16:49
    Ocena: 2.25 / 5
    Firma TOYA stosuje kruczki w umowach na dostęp do internetu, które zawsze odbijają się negatywnie na ich kliencie, gdy umowa dobiega końca i nie zostanie wypowiedziana z końcem okresu promocyjnego. Po okresie obowiązywania promocji wchodzi się na standardowe ceny cennikowe, które są bardzo zawyżone i nierynkowe. W ostatni miesiąc obowiązywania mojej 2-letniej umowy chciałam podnieść sobie przepustowość łącza (i cenę) i podpisać umowę na kolejny czas określony. Niestety firma zaproponowała podpisanie aneksu z opłatą powyżej 90 zł za zmianę warunków na rynkowe. Rozwiązanie umowy w ostatnim miesiącu obowiązywania usługi, to również koszt powyżej 90zł, bo umowa przedłuża się o kolejny miesiąc na standardowych warunkach. Bardzo nieprofesjonalne podejście do klienta. Tak czy siak ściągną z Ciebie dodatkową opłatę za nic. Nie polecam!
    ZaletyStałe łącze internetowe 150/25 Mb/s oferowało wykupioną przepustowość, to jedyna zaleta (Próba zmiany na wyższą przepustowość zakończyła się jednak niepowodzeniem ze względu na próbę doliczenia nieuzasadnionych opłat (za nic) z tego tytułu.
    WadyBardzo nieprofesjonalna obsługa klienta, lakoniczne informacje zwrotne. Próba naciągnięcia klientów na dodatkowe opłaty na każdym kroku.
    MiejscowośćKraków
  • ~Konrad J. Ksawerów / 2020-12-09 11:33
    Ocena: 1.75 / 5
    opinia może byc tylko zła. Kiedyś korzystałem z usług tej firmy przez naście lat bo byłem do tego zmuszony brak innych dostawców rozsądnych porzuciłem firme toya w 2015r i korzystałem z innego operatora z którego byłem zadowolony. pod wpływem sąsiada ponownie podpisałem w 2019r umowę na internet i zaczął się koszmar. częste przerwy w dostawie internetu awarie a płacić trzeba. W dniu 26.11.2020r złożyłem wypowiedzenie prosząc o kontakt z działem utrzymania klienta. oczywiście odezwał się ktoś i proponował mi przedłużenie umowy bez ponoszenia kosztów aktywacji i miałem się zgodzić z uwagi na brak czasu szukania nowego operatora ale poprosiłem o parę dni na zastanowienie i ponowy kontakt telefoniczny. Po paru dniach zadzwoniła do mnie kobieta twierdząc że jeżeli chcę aneksować umowę muszę ponieść dodatkowy koszt aktywacji. Dziwne i dziwna firma. To tyle. BOK brak jakichkolwiek kompetencji. Konrad J. Ksawerów
    Miejscowośćksawerów
  • ~Ania / 2020-12-03 09:19
    Ocena: 1.75 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Jak na oferowana jakość usług internet jest bardzo drogi. Awarie zdarzają się przynajmniej raz w tygodniu.
    Wadyciągle awarie
    cena
    szybkość internetu
    Miejscowośćlodz
  • ~Mateusz Kliza / 2020-11-23 21:12
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam. Nie odpowiadają na maile, nie rozwiązują problemów, zupełnie jestem olewany mimo zgłoszenia przez formularz kontaktowy i maile.
    Zaletypolska firma
    WadyOlewają zgłoszenia klientów + pojawiają się wyskakujące reklamy podczas oglądania telewizji
    MiejscowośćKraków
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4692
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2618
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030