strona 28 z 39
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »
-
~Kondzix / 2025-07-03 13:52
Światłowód za 150zł, a internet nie działa prawidłowo. Muszę używać własnego internetu z telefonu, bo internet Toyi jest nie do zniesienia.
Porady na naprawę to jest wysyłanie osoby, która "naprawia", po 2 razy w miesiącu minimum.
Odradzam każdemu. Nie warte sił i pieniędzy. -
-
~Kuba / 2020-01-18 08:34
Toya, może nie monopolista choć nim sistara być. Ignorują awarie , KŁAMLIWY SERWIS , urządzenia fatalnej jakości , jak i sam serwis. Umowy nieuczciwe , brudno w BOK , zaczarowsny internet. Pojawia się i znika i tak od kilkunastu lat. ZaletyNie ma.WadyWadą jest zarzad i sewis.MiejscowośćMysłowice -
~Luk / 2021-02-18 23:50
W poronaniu do konkurencji toya to jest jakies gowno. Przez 20 lat posiadania pelnego pakietu w Upc nie mialem tyle awarii co w toya w ciagu 2 lat. Szczeże odradzam nawt najwiekszemu wrogowi. Serwis toya oczywiscie ma wszystko w du... . I wina jest zawsze po stronie klijenta ZaletyBrakWadyInternet nie jest w normie , a telewizja ciagle sie tnie.MiejscowośćKraków -
~M_M / 2020-10-10 20:33
Szczerze mówiąc to nie będę ukrywać że jest to najgorszy internet z jakiego korzystałem, ciągle zrywa połączenie a w dodatku czasem potrafi niedziałać przez np 30 min. WadyWszystko :D -
~magda / 2017-08-06 23:10
Fatalna prędkość,niezgodna z umową,wiecznie się wiesza-masakra-nie polecam!!! korzystam 10 lat i jest coraz gorzej. -
~Marek / 2022-04-14 16:42
Nigdy więcej. Korzystam z usług tej firmy dwa miesiące. Telewizja OK choć się zawiesza czasami na kilka chwil. Internet beznadzieja, dostarczają połowę tego co w umowie. Ciągłe zrywanie połączeń. Dział reklamacji przyjmuje zgłoszenia i na tym się kończy. Panel klienta od parady. Jak działa to można popatrzeć tylko na fakturę, nic samemu się nie wyłączy. Nie polecam. -
~Marian / 2021-10-22 23:53
Tragedia, nie dość, że internet przerywa i nie da sie pracować to niesamowicie denerwuje mnie to, ze trzeba utrzymywac konto w ich serwisie by mieć faktury z danymi do wplaty, czemu nie moga tego wysylac meilem? Wadyniedzialajacy internet, traktowanie klientów, nieprzyjemne panie na infoliniiMiejscowośćkraków -
~MB / 2021-11-12 20:41
Aktualnie, może Pan zerwać umowę na usługę Bezpieczny Internet z zachowaniem terminu 30 - dniowego ze skutkiem na koniec miesiąca, przy czym, zgodnie z umową, koszt jej zerwania za każdy miesiąc pozostały do końca umowy wynosi 9 PLN. -
-
~Michał / 2022-02-12 13:44
największy syf jaki kiedykolwiek miałem, obsługa jest na żenująco niskim pozziomie pretensjonalnie podchodzą do klienta uważając że to jego wina ZaletybrakWadyrozłącza eternet bez powodu, skaczący ping mimo 1 gbMiejscowośćŁódź -
~Mietek / 2023-09-14 22:45
Toya to chłam jakich mało internet niech sobie wsadza w dupę cisgle zbywają ze ustawją. Gościu miał się osobiście stawić w domu na zaistniały problem poczym donie dzwoni i tele poradę płazem uskutecznia. Ludzie po internet idźcie gdzie indziej. ZaletyBrakWadyBardzo dużeMiejscowośćŁódź -
~Piotr / 2023-09-13 22:41
Mam tv i internet od kilku lat
WIECZNIE PROBLEMY
Nie ma dnia żeby coś nie działało
Albo internet zanika albo obraz w telewizorze staje
Ceny podnoszą i nic w zamian
Niestety w mojej kamienicy administrator nie wpuszcza innych sieci to mają to w du pie
NIE POLECAM!!!ZaletyBrakWadyBrak stabilnego internetu i telewizjiMiejscowośćŁódź -
~Sebastian / 2018-07-27 12:21
Płaci się regularnie rachunki co miesiac. Ale toya tego nie docenia i potrafi wyłaczyć internet nawet choćby na chwile.
Ogólnie czekam na koniec umowy i kończę z tym internetem, który jest na prawdę BEZNADZIEJNY!>ZaletybrakWadydużo by wymieniaćMiejscowośćŁódź -
~Stanisław / 2022-07-10 21:00
Jestem klientem firmy Toya pół roku. Internet dostarczany przez firmę to 1/3-1/2 tego co jest w umowie. Do tego niestabilny, duże opóźnienia ciągłe wyrzucanie. Praca zdalna to horror. Potrafi przerywać połączenie z serwerem co 30 sekund na 30 sekund. Dział reklamacji nie widzi żadnego problemu. Już nawet nie chce z nimi dyskutować bo szkoda zdrowia. Muszę poczekać aż zakończy się umowa. Zdecydowanie nie polecam. ZaletyBrak zaletMiejscowośćŁódź -
~Tadeusz / 2023-03-07 13:14
O matko bosko ostrobramsko. Dziadostwo, omijać z daleka..! ZaletyHahahaaWadyToya !MiejscowośćZabrze -
~Trapper / 2022-05-24 18:24
Telewizja działa dobrze ale internet to chyba jakiś żart i to nieśmieszny. Są momenty w których podczas pobierania czegokolwiek internet dusi się na prędkości 90-100 kilobajtów ponadto ma tendencję do samoczynnego rozłączania się. Jak chcesz mieć dobry internet to nie korzystaj z Tobą. ZaletyTelewizja w miarę dobraWadyInternet a bardziej żartMiejscowośćŁódź -
~Wielislawa / 2021-07-14 12:15
Rzeczywiste parametry Inrwenwtu 52/29 nie mają nic wspólnego z zapisanymi w Umowie 300/30. Pomoc techniczna Toy wyjaśnia, że tak może być. Ale zaraz po przyłączeniu parametry były zgodne z Umową. Zastanawiam sie nad zerwaniem Umowy. Wadyrzeczywista prędkość internetu 52/29 zamiast ustaalonej w Umowie 300/30MiejscowośćSokolniki-Las -
-
~wix / 2021-08-05 12:23
Totalna porażka jeśli chodzi o obsługę klienta oraz jego traktowanie…. Nie mam internetu od 14.07, dzwonię dzień w dzień a nikt nie potrafi się zabrać za naprawę, tylko mydlenie oczu „oddzwonimy”…. oszustwa, że niby technik był u nas i naprawił, a nic takiego nie miało miejsca… zamiast montować ludziom nowy internet zajmijcie się może stałymi klientami, którzy są bez internetu, a którym jest on potrzebny np. do zarabiania na chleb… Tyle pieniędzy ile wydaliśmy na swój internet z telefonu przekraczają wielokrotnie wartość abonamentu u was i kto nam odda pieniądze za to? Nie liczcie na zapłacenie za ten miesiąc, bo to już byłoby chore… MiejscowośćRzgów -
~Wojt / 2022-07-11 11:52
Beznadzieja i dodzwonic sie nie mozna. Zawsze jakies prpblemy ZaletyZadnychWadySameMiejscowośćPrzemysl -
~Wściekła ja / 2024-05-22 20:14
NIE POLECAM, NIGDY!!!! BĘDĄ CI WMAWIAĆ ŻE TO, CZY TAMTO ALE NAPEWNO NIE ICH WINA ????! Oczywiście czekamy,.. czekamy ze 3 dni, BO AWria łącza. Na tym samym łączu sąsiedzi maĵą internet, a ja pyskata NIE MAM, TADAM ????????????. Obsługa techniczna nie reaguje. Wymyśla tłumaczenia, że może TO CZY TAMTO. Mają czas.PLACĘ NIE MAM TV OD 6 DNI,A TERAZ JESZCZE INTERNETU. PANOWIE ŻYCIA???? SRAŁ WAS PIES! WŁAŚCICIEL ZAPEWNO NIE WIE JAKIE PRAKTYKI STOSUJA JEGO PRACOWNICY W ŁODZI NA PODRZECZNEJ. ZaletyBrak, płacisz za wizyte technika 80złWadyPłatna wizyta technika mimo że wina jest po str. TOYAMiejscowośćŁódź -
~Xyz / 2023-01-09 20:46
Niby internet studencki 55zl na pierwszej fakturze dostałam rachunek 124 zł jak się okazało pani z która rozmawiałam powiedziała że nie ma żadnych opłat za instalacje w mieszkaniu. Odrazu po dostaniu faktury zadzwoniłam na infolinie to Pani powiedziała że pierwsza konsultantka się pomyliła. Fajnie szkoda że nikt nie informuje o takich pomyłkach. W sytuacjach braku internetu nikt nie odbiera jakby telefony były wyłączone. Wkońcu chce zrezygnować z umowy z przyczyn przeprowadzki to Pani informuje że będzie 900 zł kary za zerwanie umowy. Ta firma to jakiś żart nie polecam!!!!!!!!!!
strona 28 z 39
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »