Czy ktoś tak ma że mam w umowie 300 mb a na kablu wychodzi mi 100 .... A w komórce 35 mb ???? Przecież to jakieś jaja a nie internet !!!!
ZaletyBrak
WadySame
MiejscowośćLodz
~FirmaKrakow / 2021-03-04 14:43
Ocena: 4.50 / 5
Jestem bardzo zadowolony u mnie internet działa bardzo dobrze korzystam od 6 miesięcy i jak narazie bez zarzutu. Mam umowę na firmę i swojego opiekunka który jest bardzo pomocny w każdej sprawie. Polecam
MiejscowośćKraków
~Meggie / 2021-03-04 10:00
Ocena: 2.00 / 5
Korzystam z usług od 3 miesięcy i średnio raz w miesiącu musiałam dzwonić na infolinię z problemami. Strona wyrzuca, nie mogę się zalogować na własne konto abonenta, infolinia nie pomaga. Mam wrażenie, że rozmawiam z osobami, które kompletnie nie są wykształcone w kontaktach z klientem.
MiejscowośćŁódź
~Janinka / 2021-03-01 12:52
Ocena: 2.25 / 5
Mam internet w toya od 2 lat. Przez te dwa lata zdarzyło się kilka awarii, kilka razy konieczne było resetowanie routera, ale ogólnie bez dramatu. Obsługa techniczna sympatyczna (z jednym wyjątkiem), ale niestety czasem udzielali sprzecznych informacji, raz zostałam także wprowadzona (w dość istotnej kwestii) w błąd, więc nie mogę wystawić pozytywnej oceny.
Wystawiam im negatywną opinię za traktowanie klienta przy przedłużaniu umowy. Ich propozycje to: internet tej samej prędkości za 10 zł (!) drożej, internet dwa razy szybszy (300mb/s) za 5 zł miesięcznie drożej + 20 zł opłaty aktywacyjnej (co będzie aktywowane?) oraz droższe pakiety, ale bez opłaty aktywacyjnej. Na dodatek pani z którą rozmawiałam była bardzo niezadowolona, że musi mi opowiadać o ofercie. Nie wiem kogo toya zatrudnia w call center :D Zero podpowiedzi, zero propozycji, wybiórcze przedstawianie oferty, no generalnie traktowanie rozmówcy jakby przeleżał pod lodem pół wieku i musiał sobie zasłużyć na łaskę konsultanckiej uprzejmości.
Podsumowując - mają gorsze pakiety niż konkurencja (nigdzie indziej nie widziałam nawet pakietu 100mb/s, a w toya wciąż dostępny) w wyższych cenach i na dodatek obecnych klientów traktują jak zło konieczne.
MiejscowośćŁódź
~Robert / 2021-02-26 23:53
Ocena: 1.50 / 5
Internet działa wolno, czasami modem się zawiesza wystarczy go na chwilę wyłączyć i włączyć i znów działa ale najgorszy jest poziom obsługi klienta. Nie jestem hejterem który krytykuje wszystko jak leci czy jest powód czy nie ale naprawdę z takim poziomem obslugi nie spotkałem się chyba nigdzie-jest skandaliczny i to zarówno droga telefoniczną za pośrednictwem infolinii na którą dodzwonienie się graniczy z cudem ale również a może przede wszystkim poziomem w stacjonarnym biurze obslugi przy Kapelance. Pani ktora tam siedzi pomyliła chyba zawod. Zachowuje się tak jakby tam siedziała za karę. Nie jest w stanie w niczym pomoc w dodatku wykazuje się wyjatkowa bezczelnością i chamstwem. Odradzam odradzam i jeszcze raz odradzam.
MiejscowośćKraków
~Kieras / 2021-02-26 14:51
Ocena: 4.50 / 5
działa dobrze, również i w weekendy i w wieczory, a u poprzedniego operatora wtedy były spadki połączenia
~DiosSalveMe / 2021-02-19 17:50
Ocena: 1.00 / 5
Popieram przedmówców, posiadam internet z Toyi od 10lat a może nawet dłużej, ciągle spadki pakietów, spadki prędkości internetu, problemy zidentyfikacja sieci, zawsze gdy pada deszcz występuje utrata pakietów a czasami nawet nie ma internetu ale zawsze dzwoniąc do obsługi klienta słyszę że to NIE ICH WINA - "od nich zawsze wszystko wychodzi dobrze" dziś ostatecznie zdecydowałem się na zmianę dostawcy i nikomu nie polecam.
W poronaniu do konkurencji toya to jest jakies gowno. Przez 20 lat posiadania pelnego pakietu w Upc nie mialem tyle awarii co w toya w ciagu 2 lat. Szczeże odradzam nawt najwiekszemu wrogowi. Serwis toya oczywiscie ma wszystko w du... . I wina jest zawsze po stronie klijenta
ZaletyBrak
WadyInternet nie jest w normie , a telewizja ciagle sie tnie.
MiejscowośćKraków
~Karola / 2021-02-15 18:11
Ocena: 4.50 / 5
Wcześniej miałam internet z Multimedia i tam jest dopiero dramat. Toya przy tym to zbawienie, a i odbierają na infolinii, a tam nie dało rady się dodzwonić.
~Jasiek / 2021-02-03 18:55
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczny internet, wiecznie tnie oraz przerywa połączenie. Jakość do ceny tragiczna. Nie polecam
ZaletyBrak
WadyJakość
Cena
MiejscowośćŁódź
~... / 2021-02-02 21:49
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo zly innterent poniewaz wykupilem pakiet 1terabait na sekunde a mam ruter obok to moj syn sie skarzy na straszne scinki i czasami nie moze wejsc na e-lekcije
MiejscowośćLodz
~Cypek / 2021-01-31 21:46
Ocena: 5.00 / 5
Nie wiem skąd te straszne opinie. Pewnie dlatego, że komentują tylko ludzie niezadowoleni. Dla mnie internet działa bardzo dobrze.
~Jolka / 2021-01-31 12:42
Ocena: 1.00 / 5
To jest jakaś kpina od rana nie ma telewizji komunikat awaria miała być usunięta do godz 12 nadal nic powtórnie awaria ma być usunięta do godz 14 jaja sobie robicie
Wady10
MiejscowośćŁódź
~anonim / 2021-01-25 21:48
Ocena: 1.75 / 5
POPC - projekt który niby istnieje, ale czy realnie to chyba nikt nie wie. Miał się zakończyć najpóźniej w grudniu 2020r. Oczywiście się nie zakończył. Z Toyą kontaktowałem się około 10 razy - z jednym wyjątkiem obsługa kompetentna, poza jednym panem który nie raczył sprawdzić dla mnie żadnej informacji i powiedział jedynie, że muszę czekać. Niestety przy każdym kolejnym telefonie/mailu termin przyłączenia coraz bardziej oddalany. Tak od marca/kwietnia 2020r. Aktualnie nie wiem już nawet kiedy to ich magiczne przyłączenie będzie możliwe. O ile kiedykolwiek będzie.
~Piotr / 2021-01-20 16:33
Ocena: 1.00 / 5
Nie znam wiekszego złodzieja niż toya. NIE POLECAM A WRĘCZ OSTRZEGAM !!!. Przedłużają sobie umowe po zakończonej 24 miesiecznej na kolejne 12 miesięcy SAMI bez mojej wiedzy i nazywaja to cyklicznym przedłużeniem. Nie wiedziałem że u nich cykliczność jest 12 miesieczna. Jak chcesz zerwać tą automatycznie narzuconą przez ZŁODZIEJA toya to każą sobie płacić prawie 300zł za nic no chyba za to abym wszystkim znajomym i rodzinie ich nie polecał. Masakra ostrzegam ZŁODZIEJE
Zaletybrak
Wadyzłodziejskie praktyki nabijania klientów na 300zl za zerwanie cyklicznej umowy którą sami narzucają
MiejscowośćPabianice
~Ania / 2021-01-20 10:55
Ocena: 1.25 / 5
Internet nieadekwatny do ceny. Awarie i godzinne przerwy w dostarczeniu internetu zdarzają się przynajmniej kilka razy w miesiącu.
ZaletyBrak
WadyCena
Jakość
MiejscowośćŁódź
~Karol / 2021-01-17 20:57
Ocena: 4.50 / 5
Rzadko kiedy bywają przerwy spowodowane problemami technicznymi, więc nie mogę na to narzekać. Jakość obsługi klienta jest na dość wysokim poziomie, a cena atrakcyjna.
~Nrosu / 2021-01-14 08:46
Ocena: 2.50 / 5
Nie polecam firma toya mimo ze wyraźnie powiedziałem panu który zakładał internet ze z końcem roku kończymy swoją współpracę i maja nie dzwonić ani nic nie przedłużać nagle dowiaduje się ze musiałem złożyc rezygnacje bo umowa sama z siebie się przedłużyła ? Co to ma być ! Na dodatek dostałem za miesiąc w którym przedłużyła się umowa dostałem do zapłaty dwokrotnosc płaconej kwoty NIE POLECAM KŁAMSTWO NA KAŻDYM KROKU
ZaletyJakiekolwiek przestoje z dostępnością internetu to rzadkość
MiejscowośćMysłowice
~Betti / 2021-01-14 07:32
Ocena: 2.75 / 5
Ogólnie jakość internetu nie najgorsza. Zdarzają się krótkie wyłączenia. Problemem jest jak dla mnie obsługa i regulaminy. Przy przedłużeniu umowy żądają bezzasadnych opłat aktywacyjnych za uruchomienie nowego pakietu (mają taką politykę, że co dwa lata zmieniają ofertę, więc pakiety są przy każdym przedłużeniu nowe). Oferta dla nowych klientów korzystniejsza niż dla przedłużających. Przykład: opłata dla nowego klienta za pakiet 59.90 i aktywacja 19.90. Dla obecnego opłata za pakiet 80 zł i aktywacja 99zl. To chyba coś nie tak. W miejscowościach pod miastem, gdzie dostęp do wielu dostawców jest ograniczony jest drożej niż w mieście. No i pewnie często klienci mimo tych chorych opłat przedłużają umowy.
ZaletyJakosc internetu i obsługa nowych klientow
WadyObsługa stałych klientów
MiejscowośćKsawerów
~schisu / 2021-01-12 14:53
Ocena: 2.25 / 5
Kruczki w umowach, ścinający net, obsługa straszna. Jak tylko skończę umowę wymawiam!
ZaletyJeżeli chcesz w ich sprawie kontaktować się z rzecznikiem praw konsumenta to nie będziesz sam.