Internet po pewnym czasie przerywał, źle działało Wi - Fi, że o zwalnianiu prędkości nie wspomnę.
Fatalna obsługa klienta (pracownicy nie potrafią w niczym pomóc, rozmowy telefoniczne prowadzone są w sposób nie zrozumiały dla klienta i zawiły). Jedynie w czym może pomóc infolinia to podpisanie nowej umowy (W wypadku prośby o kontakt ws. usterki technicznej trzeba czekać i czekać, natomiast w wypadku chęci zamówienia nowych usług kontakt jest natychmiastowy - oczywiście pracownik wtedy nie może pomóc w żaden sposób i nie jest w stanie nic sprawdzić, jedyne co może to podpisać umowę...). Firma prowadzi spychologię klientów stawiając na jak największą ilość wciskanych umów i pakietów zapominając zupełnie o jakości świadczonych usług (oraz jakości obsługi klienta!) jak i klientach którzy podpisali już umowę (oczywiście pod koniec umowy od razu zgłasza się bardzo miał osoba z obsługi która już ma dla nas przygotowaną ofertę). Niestety miła rozmowa i współpraca kończy się w momencie rezygnacji z usług firmy.
Jestem bardzo niezadowolony ze współpracy z tą firmą i będę unikał korzystania z ich usług jak ognia.
ZaletyHAHAHAHAHAHA ... BRAK
WadyNiekompetentna obsługa - brak pomocy technicznej ze strony pracowników (spychologia), podają sprzeczne informacje.
Internet zaczyna zwalniać
Internet po pewnym czasie zaczyna szwankować i przerywać
Częste awarie
Utrudniony kontakt z biurem obsługi klienta (kilkanaście minut przy jednej osobie oczekującej...)
MiejscowośćKraków