Jeśli zależy wam na szybkości i rzadkich awariach to z całego serca odradzam. Stare okablowanie w każdym pakiecie szybkość łącza jest tak samo powolna, jest to najpowolniejszy Internet z jakiego w życiu korzystałam w tej cenie można znaleźć dużo, dużo lepsze oferty. Nie ma dnia bez komunikatu „brak internetu”. Nie, nie i jeszcze raz NIE!
ZaletyBrak
WadyStare okablowanie, częste awarie, słabe i powolne łącze, mimo różnych pakietów cenowych niczym się nie różnią - są tak samo beznadziejne.
MiejscowośćMysłowice
~Klient / 2022-02-03 15:54
Ocena: 1.50 / 5
Czeste awarie i problemy, zawieszajacy sie internet
Uwaga tez na samoprzedluzajace sie umowy za ktorych zerwanie karzą sobie płacić miliony - u konkurencji trzy razy szybszy internet na umowie bez zadnego czasu jest 10zł droższy i bez kar za zerwanie.
nie polecam
WadyUmowy ktore sie same podpisuja i przedluzaja
MiejscowośćŁódź
~Lokis / 2017-11-01 10:43
Ocena: 1.50 / 5
Przy działającym internecie jest nawet ok. Ale.... bardzo częste przerwy w łączu w godzinach nocnych. Na reklamację telefoniczną usłyszałem "a po co internet w nocy!"
Telewizja droga jak na oferowane pakiety. O BOK nie wspomnę, dodzwonić się graniczy z cudem, a jeśli już, po oczekiwaniu nawet ponad pół godzinnym, uda się nawiązać połączenie (często zostajesz rozłączony!) usłyszysz że sprawdzą, zobaczą.... i cisza.
Niestety moje doświadczenie z firmą Toya nie jest pozytywne
~lolek / 2018-12-28 11:07
Ocena: 1.50 / 5
Duża rotacja personelu, od techników do sprzedawców.
Kiepska obsługa klienta.
Na infolinię nie można się dodzwonić.
Problemy z rozliczaniem płatności, prawdopodobny bałagan w papierach.
ZaletyKoniec umowy i wypowiadam.
MiejscowośćKraków
~los / 2021-04-21 09:31
Ocena: 1.50 / 5
Konkretnie teraz nie działa internet.
Na infolinii jest robót: prosimy o skontaktowanie z toya w późniejszym terminie.
Tyle
WadyBeznadziejne wsparcie
MiejscowośćKraków
~Lukasz / 2022-09-07 17:46
Ocena: 1.50 / 5
Po dwuletniej przygodzie rozwiązałem umowę. Firma Toya kłamie mówiąc ze będzie kontaktować się przeć zakończeniem umowy czego nie zrobiła. Rozwiązałem umowę kosztem 191 pln kosztów roszczeniowych. Nie polecam a wręcz odradzam.
ZaletyBrak
WadyUmowa, polityka oparta na wprowadzeniu w błąd klienta, cena
MiejscowośćLodz
~Lynx25 / 2023-11-26 00:30
Ocena: 1.50 / 5
Dla mnie ta firma to jedna wielka porażka !! Mam usługę od lipca tamtego roku więc wiem co mówię.
Telewizja wiecznie się wiesza, internet na sprzęcie który dają to dramat i kpina. Wifii na nim zapomnij żeby działało na żadnych urządzeniach. Zakupiona usługa to 1 gb. Połączone wifi 2-3 urządzenia i wchodzimy na neta i się wiesza trzeba przlączac na internet z komórki żeby pobrac aplikację ze google sklepu czy przejrzeć poczte. Telewizja jak netflix, amazon czy hbp max tznie się jak bym korzystał z 10mb internetu. Obsługa to chamy i gbury okraszone buractwem dla nich wszystko działa poprawnie i miodzi nawet ich technicy mówili mi że sprzęt to badziewie. Nie da się nic w tych ich badziewnym ruterku zmienić nie to co w orange. Mamy monitoring kamer nie działały kazali nam przejść na ip publiczne miało to załatwić problem okazało się że jest tak samo albo nie wiem czy nie gorzej. Wejście na kamery to czas nawet do 1 minuty okradli by nas zabili i nie widziało by się, wiecznie rozłączały się. Chcieliśmy zrezygnować ale bezczelność ich to już szczyt wszystkiego Pani powiedział że jak nie jestem zadowolony to lepiej wyjdę jak wezmę sobie gdzieś indziej internet ale tu będę nadal płacić bo każą za zerwanie to ponad 3300 zł z jej wyliczeń. Wiec na pewno już z tym dziadostwem nie podpiszemy umowy i faktycznie wzięty został światłowód w orange i teraz widzę że net to żyje, kamery działają idealnie odpalają się po kliknieciu nie po minucie jak tam, nie ma problemu z wifi i innymi które występowały tam. Zresztą sam zasię wifi funboxa 6 to cud miód. Polecam każdemu światłowód od orange a te dziadowska firmę mijać szerokim lukiem i tych idiotów z pomocy też którzy na niewygodne pytania potrafią się rozłączać
Zaletybrak
Wadysetki, dziadowski sprzęt , brak możliwości konfoguracji rutera i ustawień, jestemy ograniczeni i blokowani na każdym kroku, nie miła i wredna pomoc techniczna
MiejscowośćGłowno
~Łukasz / 2024-04-04 08:48
Ocena: 1.50 / 5
Podpisałem umowę na internet 1000 Mb.
Uzyskiwane prędkości to 20-100 Mb. Testowałem na kilku komputerach i smartfonach.
Obsługa techniczna nie reaguje. Wymyśla tłumaczenia, że może karta sieciowa. Dopytuje czy pomiar jest certyfikowany.
Nie mam siły z tym walczyć.
Zaletybrak
WadyUmowa na 1000 Mb, a osiągane prędkości w centrum Łodzi w ciągu dnia 20-100 Mb.
MiejscowośćŁódź
~Madziarka / 2021-09-02 18:29
Ocena: 1.50 / 5
Beznadziejny internet.Miał by mega szybki a zamula jak nie wiem.Bez przerwy są awarie.
Dodzwonić się na infolinię graniczy z cudem.
Nie polecam .
MiejscowośćKraków
~Marek / 2019-04-19 21:23
Ocena: 1.50 / 5
Częste awarie konserwacja linia bez uprzedzenia o remoncie, zero kontaktu z linią obsługi klienta ,,odkładają słuchawkę ,czy to aby profesjonalną firma
MiejscowośćMyslowice
~Miciel / 2023-06-09 21:16
Ocena: 1.50 / 5
Toya to dno internet śmiga jak z epoki kamienia upanego i to najczęściej w weekend.Maja za słaby sygnał albo te ich rutery są di dupy. Wszystko się tnie komputer telefon o telewizor smart tv nie dzisla w tej sieci,chanba,tlatego rozważam zminic dostawce internetu i wam dobrzy ludzie też radzę.
ZaletyZero
WadyWszystkie
MiejscowośćŁódź
~Mikołaj / 2022-03-24 23:23
Ocena: 1.50 / 5
To nie pierwszy raz kiedy nagle tracę dostęp do internetu (nie ma go od 30 minut) przez najbliższe 9 godzin infolinia (która i tak nie działa) jest niedostępna
Zaletymikolaj.glab.2k@gmail.com
WadyAwarie
Brak informacji o stanie sieci
Brak możliwości kontaktu
MiejscowośćŁódź
~Nie ważne / 2020-02-20 19:56
Ocena: 1.50 / 5
Dziś brałem karte sim od nich
Okej 15 Gb miało mi starczyć na trochę
Jakimś cudem po 30 min mi się skończył ..
Poszedłem do nich oni mi ze mam słaby telefon i mało miejsca ... 126 gb to mało miejsca ? 9% pamięci tylko miałem zajęte .. to co miało do tego ..
Dostałem wiadomość po 30 minutach ze pakiet się skończył a oni nie możliwe i wina telefonu ...
ZaletyCena 29 zł
Wady30 min trwania internetu .. plus podejście do ludzi bo myślą ze my to debile
MiejscowośćŁódź
~Nieujawniaj / 2022-12-09 17:58
Ocena: 1.50 / 5
Informacja o podwyżce ukryta w załączniku. Okres wypowiedzenia: ROK. To powinno być nielegalne...
Wadynieprzyzwoitość
MiejscowośćŁódź
~Paweł / 2019-03-22 18:24
Ocena: 1.50 / 5
Jadą klientów jak mogą .nie można wypowiedzieć umowy bez jakiś kar które automatycznie naliczają po okresie umowy- jak dla mnie oszuści i tyle!!!!
ZaletyInternet jak u wszystkich
WadyNaciąganie starych klientów na bardzo wysokie koszty!!!
MiejscowośćŁódź
~Robert / 2021-02-26 23:53
Ocena: 1.50 / 5
Internet działa wolno, czasami modem się zawiesza wystarczy go na chwilę wyłączyć i włączyć i znów działa ale najgorszy jest poziom obsługi klienta. Nie jestem hejterem który krytykuje wszystko jak leci czy jest powód czy nie ale naprawdę z takim poziomem obslugi nie spotkałem się chyba nigdzie-jest skandaliczny i to zarówno droga telefoniczną za pośrednictwem infolinii na którą dodzwonienie się graniczy z cudem ale również a może przede wszystkim poziomem w stacjonarnym biurze obslugi przy Kapelance. Pani ktora tam siedzi pomyliła chyba zawod. Zachowuje się tak jakby tam siedziała za karę. Nie jest w stanie w niczym pomoc w dodatku wykazuje się wyjatkowa bezczelnością i chamstwem. Odradzam odradzam i jeszcze raz odradzam.
MiejscowośćKraków
~Seba / 2022-10-21 22:56
Ocena: 1.50 / 5
Minoł rok użytkowania tv i net ,dramat!!! tyle mam do powiedzenia
ZaletyBrak
WadyWiele,drogo,sygnał tv zacina ,drogo!!!
MiejscowośćŁódź
~Szymon / 2020-01-14 10:55
Ocena: 1.50 / 5
Tragedia, firma stosuje zakazane klauzulę w umowach za co została już ukarana przez UOKiK. Począwszy od weksli inblanko po zapisy które przedłużający umowę na czas nieokreślony za zbójeckie stawki. Wypowiedzenie umowy na koniec następnego miesiąca. Co więcej robią problemy z wypowiedzeniem. Nie można a wypowiedzieć umowy bez uregulowania rachunków. Co jest absurdalne.
MiejscowośćŁÓDŹ
~Wikumi / 2022-01-27 20:31
Ocena: 1.50 / 5
Od tygodnia brak internetu. Mam pracę zdalną i nie mogę jej wykonywać. Zgłosiłam awarie do Toi, Pan zadzwonil nastepnego dnia, ze bedzie mial czas podjechać w... nastepnym dniu. Przyjechal, zbadal sprawę i poszedł kabel koncentryczny na jakimś odcinku. Stwierdził też, że on nie może wymienić, tylko mam sie umawiać przez konsultanta na kolejne spotkanie, ale wymiana będzie mnie kosztować. Toya, przez wiele lat ile bylam u nich monterzy przy wymianie routera nie sprawdzali okablowania (A kilka razy już wymieniali). Cóż mogę rzec - płace bardzo duzo za cos czego nie mam. Na pewno nie przedłuże z nimi umowy.
ZaletyBrak
WadyZa mało miejsca na wymienienie wszystkiego
MiejscowośćŁódź
~Zwalniacz Modemowy / 2021-09-02 18:11
Ocena: 1.50 / 5
Zmieniłem pakiet na wyższy 100Mb bo zwalniało przy 5 komputerach.
Jak się okazało modem toya zmienia szybkość do mojego routera na 10Mb po krótkim czasie.
Zmieniłem router na nowszy 1000Mb , kabel na porządny i to samo.
Do komputerów z routera po kablu mam 1000Mb i nie zmienia prędkości na wolniejszy.
Ci którzy maja 100Mb a na teście poniżej 10 to radze sprawdzić z jaką prędkością łączy się modem z routerem/komputerem po jakimś czasie od restartu modemu.
Jak bym tego nie wyczaił to bym dalej płacił za 100mb a dostawał 10Mb bo modem z 2013 nie ma ochoty łączyć się na 100Mb do mnie ;)