Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Toya (internet) opinie

Ocena na podstawie 738 opinii

3.08 / 5

  • Parametry
    3.18
  • Cena
    3.14
  • Obsługa klienta
    3.05
  • Niezawodność
    3.05

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anonim / 2021-06-13 22:58
    Ocena: 1.25 / 5
    Umowę na internet zawarłem na odległość 14 dni temu. Toya zaoferowała mi internet 300mb/s.
    Niestety prędkość wg. Speedtest to 0.82 - 1.45 mb/s.
    To jest żenada. Za 60 PLN miesięcznie mogę mieć internet 20x szybszy i bezproblemowy.
    Wcześniej korzystałem z usług konkurencji. Miałem 100mb/s, a wg Speedtest ciągle było 20-35mb/s przy 1/3 prędkości
    ZaletySzybki montaż
    WadyPrędkość, cena, obsługa klienta.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Arci / 2022-12-09 17:26
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet cały czas wywala przez co nie da się prawie nic robić. Firma przedłużyła umowę bez mojej zgody. Dodam tylko ze gdy internet działa i się nie rozłącza to działa w miarę dobrze ale i tak nienawidzę tej firmy :)
  • ~Cassssp / 2019-02-23 12:27
    Ocena: 1.25 / 5
    Człowiek płaci regularnie internet co miesiąc, a nawet nie ma takiej opcji, aby po włączeniu laptopa od razu był internet, trzeba się tyle razy na włączać aż załapie, jak nigdy.
    Czekam na koniec umowy, i zrywam to doszczętnie. Bo płaci się dużo, a i tak internet to jedna wielka klapa.
    Zaletynie znalazłem żadnych.
    WadyWady, te co opisałem w opinii.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Daniel / 2019-11-07 23:44
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet przerywa co 10min, na infolinii można wisieć pół godziny aby dowiedzieć się ze to wina sygnału (który to jest dobry, a wina leży po mojej stronie tj. Umiejscowienia routera oraz urządzeń z których korzystam) mało tego wysnuta przez konsultanta teoria o szkodliwym wpływie kuchenki mikrofalowej na pasmo 5GHz to istny skandal! Odkąd pamietam posiadam w domu różne urządzenia emitujące fale radiowe a jakoś nigdy nie zdażyło się by internet tak fatalnie działał (albo nie działał). Sam konsultant nieuprzejmy, niesłuchający i powtarzający w kółko te same argumenty które swoją droga kompletnie się nie miały do sedna mojego problemu
    ZaletyBrak
    WadyPłacenie co miesiąc za coś z czego się nie korzysta
    MiejscowośćŁódź
  • ~Domino / 2018-10-08 15:32
    Ocena: 1.25 / 5
    To jest dziadowska firma i póki co maja monopol w Łodzi, a wszystko rozchodzi o to że nie mają na Łódzkim rynku zdrowej konkurencji w kablówce.
    Toya założona jest przez cwaniaków którzy wywłaszczyli sie na PRL i zawładnęli rynkiem multimedialnym w Łodzi.
    Obsługa jest krytyczna, i w ogóle na sali obsługuje pare kobitek bardzo długo i nie sympatyczne. Z najmniejszą sprawą trzeba do nich czekać GODZINAMI - nie inwestują i są bardzo drodzy. Olewka totalna klienta. Czerpią z tego, że są tymi monopolistami ale tylko w sieci kablowej.
    Zaletybrak
    Wadyusługa, cena, obsługa, kontakt - przypomina firmy z czasów PRL
    MiejscowośćŁódź
  • ~DupoRozrywacz / 2020-10-09 23:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Ten internet... Szczerze to ciężko to nazwać internetem, no ale ogólnie jest okropny. Najgorszy internet jaki miałem. Nawet nie będę pisał co jest z internetem nie tak bo tych rzeczy jest masa
  • ~Ivan Glan / 2023-09-07 21:15
    Ocena: 1.25 / 5
    контора ебанных ублюдков. пробитые головы принесут вам роутер только с 1 лишь выходом для кабеля. Так что у вас либо телик с интернетом либо комп. Оба - за гранью для этой хуйни местной. Далее. Сразу по поводу интернета. Лагает блядина по крупному. Кроме того, на загрузку 500 бит, на выгрузку 50. Да, подьебалово. Ну и клоунада не установит вам быстро. Заказал в пятницу. В среду я приехал и только после этого позвонил мастер, хуятина не будет делать по человески. Берите орендж, там хоть и пытаются впарить подороже, но проблем не будет.(В использовании так точно, не знаю как с установкой и тд.)
    Miejscowośćlodz
  • ~Ja / 2018-10-17 17:27
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet działa jak sam chce,oglądnięcie jednego filmu graniczny z cudem,po chwili pojawia się napis wczytuję i trwa to przez pół godziny. Tragedia,z reklamacją do nich się dodzwonić to cud.
    ZaletyBrak
    WadyZawiesza się cały czas
    MiejscowośćPrzemyśl
  • ~Jarek / 2022-08-26 16:28
    Ocena: 1.25 / 5
    W tej godnej politowania firmie pracują ludzie z ilorazem inteligencji na poziomie uposledzonej ameby.
    MiejscowośćZgierz
  • ~Jarek / 2022-08-26 16:29
    Ocena: 1.25 / 5
    W tej godnej politowania firmie pracują ludzie z ilorazem inteligencji na poziomie uposledzonej ameby.
    MiejscowośćZgierz
  • ~Jeszcze Klient / 2022-12-09 14:08
    Ocena: 1.25 / 5
    Informacja o podniesieniu abonamentu ukryta w załączniku do maila, który w ogóle nie wskazywał, że może dotyczyć zmiany ceny. Nie spotkałem się w życiu z bardziej podstępną umową. Czekam z niecierpliwością na okres, w którym rozwiąże z nimi umowę.
    Zaletybrak
    Wadypodnoszenie ceny abonamentu na zasadzie "milczącej zgody". Napisaliśmy do klienta, on nie zrezygnował więc musi płacić więcej...
    MiejscowośćŁódź
  • ~Kamil / 2024-01-12 19:24
    Ocena: 1.25 / 5
    Ciągle zanika mi Internet jest to jakaś porażka
    ZaletyBrak
    WadyZacina się internet ciągle zanika trzeba dzwonić
    MiejscowośćPrzemyśl
  • ~Kleszcz / 2019-05-21 13:24
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet po pewnym czasie przerywał, źle działało Wi - Fi, że o zwalnianiu prędkości nie wspomnę.

    Fatalna obsługa klienta (pracownicy nie potrafią w niczym pomóc, rozmowy telefoniczne prowadzone są w sposób nie zrozumiały dla klienta i zawiły). Jedynie w czym może pomóc infolinia to podpisanie nowej umowy (W wypadku prośby o kontakt ws. usterki technicznej trzeba czekać i czekać, natomiast w wypadku chęci zamówienia nowych usług kontakt jest natychmiastowy - oczywiście pracownik wtedy nie może pomóc w żaden sposób i nie jest w stanie nic sprawdzić, jedyne co może to podpisać umowę...). Firma prowadzi spychologię klientów stawiając na jak największą ilość wciskanych umów i pakietów zapominając zupełnie o jakości świadczonych usług (oraz jakości obsługi klienta!) jak i klientach którzy podpisali już umowę (oczywiście pod koniec umowy od razu zgłasza się bardzo miał osoba z obsługi która już ma dla nas przygotowaną ofertę). Niestety miła rozmowa i współpraca kończy się w momencie rezygnacji z usług firmy.
    Jestem bardzo niezadowolony ze współpracy z tą firmą i będę unikał korzystania z ich usług jak ognia.
    ZaletyHAHAHAHAHAHA ... BRAK
    WadyNiekompetentna obsługa - brak pomocy technicznej ze strony pracowników (spychologia), podają sprzeczne informacje.
    Internet zaczyna zwalniać
    Internet po pewnym czasie zaczyna szwankować i przerywać
    Częste awarie
    Utrudniony kontakt z biurem obsługi klienta (kilkanaście minut przy jednej osobie oczekującej...)

    MiejscowośćKraków
  • ~Kuba / 2020-01-18 08:34
    Ocena: 1.25 / 5
    Toya, może nie monopolista choć nim sistara być. Ignorują awarie , KŁAMLIWY SERWIS , urządzenia fatalnej jakości , jak i sam serwis. Umowy nieuczciwe , brudno w BOK , zaczarowsny internet. Pojawia się i znika i tak od kilkunastu lat.
    ZaletyNie ma.
    WadyWadą jest zarzad i sewis.
    MiejscowośćMysłowice
  • ~Luk / 2021-02-18 23:50
    Ocena: 1.25 / 5
    W poronaniu do konkurencji toya to jest jakies gowno. Przez 20 lat posiadania pelnego pakietu w Upc nie mialem tyle awarii co w toya w ciagu 2 lat. Szczeże odradzam nawt najwiekszemu wrogowi. Serwis toya oczywiscie ma wszystko w du... . I wina jest zawsze po stronie klijenta
    ZaletyBrak
    WadyInternet nie jest w normie , a telewizja ciagle sie tnie.
    MiejscowośćKraków
  • ~M_M / 2020-10-10 20:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Szczerze mówiąc to nie będę ukrywać że jest to najgorszy internet z jakiego korzystałem, ciągle zrywa połączenie a w dodatku czasem potrafi niedziałać przez np 30 min.
    WadyWszystko :D
  • ~magda / 2017-08-06 23:10
    Ocena: 1.25 / 5
    Fatalna prędkość,niezgodna z umową,wiecznie się wiesza-masakra-nie polecam!!!
    korzystam 10 lat i jest coraz gorzej.
  • ~Marek / 2022-04-14 16:42
    Ocena: 1.25 / 5
    Nigdy więcej. Korzystam z usług tej firmy dwa miesiące. Telewizja OK choć się zawiesza czasami na kilka chwil. Internet beznadzieja, dostarczają połowę tego co w umowie. Ciągłe zrywanie połączeń. Dział reklamacji przyjmuje zgłoszenia i na tym się kończy. Panel klienta od parady. Jak działa to można popatrzeć tylko na fakturę, nic samemu się nie wyłączy. Nie polecam.
  • ~Marian / 2021-10-22 23:53
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragedia, nie dość, że internet przerywa i nie da sie pracować to niesamowicie denerwuje mnie to, ze trzeba utrzymywac konto w ich serwisie by mieć faktury z danymi do wplaty, czemu nie moga tego wysylac meilem?
    Wadyniedzialajacy internet, traktowanie klientów, nieprzyjemne panie na infolinii
    Miejscowośćkraków
  • ~MB / 2021-11-12 20:41
    Ocena: 1.25 / 5
    Aktualnie, może Pan zerwać umowę na usługę Bezpieczny Internet z zachowaniem terminu 30 - dniowego ze skutkiem na koniec miesiąca, przy czym, zgodnie z umową, koszt jej zerwania za każdy miesiąc pozostały do końca umowy wynosi 9 PLN.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016