strona 26 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- nastepna »
-
~sofia / 2021-05-18 08:05
miałam wybór pomiędzy nimi a orange i zdecydowalam się na toye, bo wychodziła taniej. działa dobrze. -
-
~bosky / 2021-05-17 21:48
zależy od miasta, u mnie w mieście od nich internet działa najlepiej i w końcu mogłem odetchnąć z ulgą jak na nich zmieniłem Zaletyłącze, prędkość -
~wojciech / 2021-05-17 19:05
Jestem zadowolony, zwłaszcza z kompetencji konsultantów, którzy w przypadku zgłaszanych nielicznych i drobnych problemów wykazują się ogromną cierpliwością ( zaliczam się do seniorów) Zaletydobry sygnał i duża ilość kanałów w tym tematycznych.Wadynie znajduję.Miejscowośćłódź -
~Marlena B. / 2021-05-11 18:50
Super dostawca, internet w świetnej cenie, bezawatyjnie działa, polecam ZaletyBezawaryjność, cena -
~Niezadowolona abonentka / 2021-05-07 11:27
Nie polecam. Podpisując umowę wciskają usługę bezpiecznego internetu z którego można zrezygnować dopiero po 14 dniach od podpisania i tylko przez określony czas. Spóźniłam się 7 dni i muszę teraz płacić przez 2 lata za coś czego nie potrzebuje. Jest to zrobione celowo tak aby część abonentów zwyczajnie zapomniała o rezygnacji. Ewidentne naciąganie!!! Oczywiście na infolinii Pan w niczym Ci nie pomoże . jak tylko będę miała możliwość rezygnacji z usług firmy TOYA bez dodatkowych konsekwencji zrobię to. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM MiejscowośćŁódź -
~Małgorzata / 2021-05-02 20:11
Większość ludzi narzeka.Mam internet i telewizję od toya w Łodzi.Wszystko działa. Internet mam najtańszy. Nie narzekam. Router Wifi. Ale sprzęt mam dobry. Jak macie rupiecie to nie działa dobrze. Konsultanci kompetentni. ZaletyWszystko Ok.WadyNie widzę.MiejscowośćŁódż -
~Toyajestslaba / 2021-05-02 16:03
Najgorsze gówno, serdecznie nie polecam nonstop problemy, dodzwonić się w tygodniu na infolinię graniczy z cudem. ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćŁódź -
~Grzegorz / 2021-04-26 17:40
Na siłę wciskają usługi z których nie mozna zrezygnować, mimo że zgodnie z informacją konsultanta można. ZaletyBrakWadyNaciąganie użytkowników na zbędne uskugiMiejscowośćłódź -
-
~Toyagowno / 2021-04-22 00:11
Najgorszy internet jaki jest działa kiedy chce nie polecam nikomu tego gowna ZaletyGdyby była chociaż jedna to by było dobrzeWadySame wadyMiejscowośćŁódź -
~los / 2021-04-21 09:31
Konkretnie teraz nie działa internet.
Na infolinii jest robót: prosimy o skontaktowanie z toya w późniejszym terminie.
TyleWadyBeznadziejne wsparcieMiejscowośćKraków -
~Daniel / 2021-04-21 09:21
Mega słabo, co chwilę jest problem ze zrywaniem połączenia. Gdyby nie świadomość że w moim bloku nie ma światłowodu i muszę wybierać między beznadziejnością a większą beznadziejnością już dawno bym zrezygnował. Nie polecam MiejscowośćKraków -
~Kamila / 2021-04-18 19:44
U mnie w domu rodzinnym jak i teraz sama w swoim mieszkaniu to wszędzie mamy Toye i działa prawidłowo. -
~Filip / 2021-04-04 17:09
Powiem tyle Internet toya nadaje sie do tego aby przejsc na inny oferuja 100mb/s
Dostaje 20mb/s a czasem nawet 50 80kb/s
Co jest niewiarygodne wiec zdecydowanie odradzam Poniewaz to co oferuja jest po prostu jednym wielkim zartemZaletyMozna zmienic na innego dostawceWadyWszystkoMiejscowośćKutno -
~eolson / 2021-04-02 20:35
Mam podpisaną umowę na internet już w trzeciej lokalizacji w centrum Łodzi, obecnie jeszcze stara oferta 250, tyle właśnie leci po kablu widać że by się bujnęło dalej ale 260 to zarejestrowany max, router z funkcją WiFi Aris to wielki klunkier który nie potrafi dać stabilnego sygnału w 100m mieszkaniu więc konieczne było wyłączenie w nim funkcji WiFi a dołożenie własnego routera które bez problemu sprawę ogarnia. Tak więc koniecznie bierzcie sam modem kablowy bo jest malutki i dołóżcie za nim swój router WiFi.
Awaria przez prawie 6 lat była jedna ale spowodowana brakiem zasilania w całym kwartale więc to nie ich wina.
Czekam bo od 11.04.2021 będzie w Łodzi nowa oferta więc będę chciał przedłużyć umowę zmieniając ofertę na nową, obecnie płacę 64zł za starą ofertę 250 co cenowo nie jest szałem, niemniej jednak jest stabilnie i bez żadnych limitów bo statystyki zużycia danych mam na poziomie 600-900 GB / miesiąc, faktycznie kiedy równocześnie pracuje 5-6 urządzeń to prędkość 250 jest zbyt mała. Ogólnie mogę polecić usługę internet, pakietów tv od nich nie posiadam gdyż są cenowo niekonkurencyjne a ich dekodery mają takie zawieszki jakbg miały po 20 lat, tak też wyglądają bo wydawane są z odzysku po innych abonentach.ZaletyStabilność
Deklarowana prędkość jest cały czas dostępna.WadyCena jest mało konkurencyjna.
Ogromne routery ze słabym WiFiMiejscowośćŁódź -
~DADA / 2021-03-29 15:10
Nie polecam tego dostawcy.
Internet jest bardzo wolny. router zostal zmieniony na nowy i nic sie nie zmienilo.
internet ciagle przerywa. nie da sie pracowac z domu szczegolnie kiedy mam spotkania.
predkosc pewnogo dnia osiagnola 2mbps, naprawde jakies jaja robia.Wadywolnyi przerwy w dostawieMiejscowośćKrakow -
~mmmmmm / 2021-03-26 09:54
Toya to jakaś niepoważna firma. Wykonawca nie miły i nie potrafi rozwiązać problemu. Podpisana umowa, ale za pociągniecię przyłacza ty masz im zapłacić bo znajduje się dalej niż 20 m od twojej działki. Stwierdzenie Pana "a co Pani myśli, że za abonamnet 60 zł my będzie Pani ciągnąć przyłacze" trochę nie na miejscu. Dosyć, że mam od nich internet i co miesiąc płace im abonament to mam jeszcze zapłacić za kopanie przyłącza parę tysięcy. W innych firmach jest to nie do pomyślenia. ZaletyBrakWadyZero kompetencjiMiejscowośćŁódź -
-
~Nieztoya / 2021-03-15 10:51
Terrible customer service. Do not get your internet with Toya. They will charge you for things you didn't even pay for! And they're cancellation fees are ridiculous. MiejscowośćKrakow -
~Darek8 / 2021-03-14 17:57
a ja nie mam problemu , czasem się coś przywiesi dzwonie i za chwilkę działa -
~R. / 2021-03-10 23:16
Serdecznie przestrzegam absolutnie wszystkich rozważających korzystanie z usług tego dostawcy.
Uporczywe, ciągłe problemy z siecią - spadanie prędkości sieci do zaledwie kilku kb/s, zrywanie połączenia - poza tym, całkowicie nieadekwatna cena do jakości proponowanych usług. Jeżeli to, co inni komentujący piszą jest prawdą; a chodzi o niską przepustowość sieci, tym bardziej odradzam, ponieważ rynek oferuje dosłownie masę rzetelnych, konkurencyjnych dostawców, którzy wyróżniają się nie tylko jakością, ale również ceną.
Ponadto, w biurze obsługi klienta panuje całkowita ignorancja i brak rzeczowych kompetencji. Nie mówiąc już o ewentualnych rekompensatach, tudzież alternatywnych ofertach dla klientów z (niestety) stażem przekraczającym standardowy okres trwania umowy.
Podsumowując: drogo i kiepsko.ZaletyBrakWadyPrędkość internetu, jakość obsługi klienta, kompetencje.MiejscowośćKraków -
~Ana / 2021-03-09 11:13
Ciągle przerywa , brak połączenia i znowu łączy masakra WadyCiągle przerywaMiejscowośćŁódź
strona 26 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- nastepna »