Podpisałem umowę na internet 1000 Mb.
Uzyskiwane prędkości to 20-100 Mb. Testowałem na kilku komputerach i smartfonach.
Obsługa techniczna nie reaguje. Wymyśla tłumaczenia, że może karta sieciowa. Dopytuje czy pomiar jest certyfikowany.
Nie mam siły z tym walczyć.
Zaletybrak
WadyUmowa na 1000 Mb, a osiągane prędkości w centrum Łodzi w ciągu dnia 20-100 Mb.
MiejscowośćŁódź
~Madziarka / 2021-09-02 18:29
Ocena: 1.50 / 5
Beznadziejny internet.Miał by mega szybki a zamula jak nie wiem.Bez przerwy są awarie.
Dodzwonić się na infolinię graniczy z cudem.
Nie polecam .
MiejscowośćKraków
~Marek / 2019-04-19 21:23
Ocena: 1.50 / 5
Częste awarie konserwacja linia bez uprzedzenia o remoncie, zero kontaktu z linią obsługi klienta ,,odkładają słuchawkę ,czy to aby profesjonalną firma
MiejscowośćMyslowice
~Miciel / 2023-06-09 21:16
Ocena: 1.50 / 5
Toya to dno internet śmiga jak z epoki kamienia upanego i to najczęściej w weekend.Maja za słaby sygnał albo te ich rutery są di dupy. Wszystko się tnie komputer telefon o telewizor smart tv nie dzisla w tej sieci,chanba,tlatego rozważam zminic dostawce internetu i wam dobrzy ludzie też radzę.
ZaletyZero
WadyWszystkie
MiejscowośćŁódź
~Mikołaj / 2022-03-24 23:23
Ocena: 1.50 / 5
To nie pierwszy raz kiedy nagle tracę dostęp do internetu (nie ma go od 30 minut) przez najbliższe 9 godzin infolinia (która i tak nie działa) jest niedostępna
Zaletymikolaj.glab.2k@gmail.com
WadyAwarie
Brak informacji o stanie sieci
Brak możliwości kontaktu
MiejscowośćŁódź
~Nie ważne / 2020-02-20 19:56
Ocena: 1.50 / 5
Dziś brałem karte sim od nich
Okej 15 Gb miało mi starczyć na trochę
Jakimś cudem po 30 min mi się skończył ..
Poszedłem do nich oni mi ze mam słaby telefon i mało miejsca ... 126 gb to mało miejsca ? 9% pamięci tylko miałem zajęte .. to co miało do tego ..
Dostałem wiadomość po 30 minutach ze pakiet się skończył a oni nie możliwe i wina telefonu ...
ZaletyCena 29 zł
Wady30 min trwania internetu .. plus podejście do ludzi bo myślą ze my to debile
MiejscowośćŁódź
~Nieujawniaj / 2022-12-09 17:58
Ocena: 1.50 / 5
Informacja o podwyżce ukryta w załączniku. Okres wypowiedzenia: ROK. To powinno być nielegalne...
Wadynieprzyzwoitość
MiejscowośćŁódź
~Paweł / 2019-03-22 18:24
Ocena: 1.50 / 5
Jadą klientów jak mogą .nie można wypowiedzieć umowy bez jakiś kar które automatycznie naliczają po okresie umowy- jak dla mnie oszuści i tyle!!!!
ZaletyInternet jak u wszystkich
WadyNaciąganie starych klientów na bardzo wysokie koszty!!!
MiejscowośćŁódź
~Robert / 2021-02-26 23:53
Ocena: 1.50 / 5
Internet działa wolno, czasami modem się zawiesza wystarczy go na chwilę wyłączyć i włączyć i znów działa ale najgorszy jest poziom obsługi klienta. Nie jestem hejterem który krytykuje wszystko jak leci czy jest powód czy nie ale naprawdę z takim poziomem obslugi nie spotkałem się chyba nigdzie-jest skandaliczny i to zarówno droga telefoniczną za pośrednictwem infolinii na którą dodzwonienie się graniczy z cudem ale również a może przede wszystkim poziomem w stacjonarnym biurze obslugi przy Kapelance. Pani ktora tam siedzi pomyliła chyba zawod. Zachowuje się tak jakby tam siedziała za karę. Nie jest w stanie w niczym pomoc w dodatku wykazuje się wyjatkowa bezczelnością i chamstwem. Odradzam odradzam i jeszcze raz odradzam.
MiejscowośćKraków
~Seba / 2022-10-21 22:56
Ocena: 1.50 / 5
Minoł rok użytkowania tv i net ,dramat!!! tyle mam do powiedzenia
ZaletyBrak
WadyWiele,drogo,sygnał tv zacina ,drogo!!!
MiejscowośćŁódź
~Szymon / 2020-01-14 10:55
Ocena: 1.50 / 5
Tragedia, firma stosuje zakazane klauzulę w umowach za co została już ukarana przez UOKiK. Począwszy od weksli inblanko po zapisy które przedłużający umowę na czas nieokreślony za zbójeckie stawki. Wypowiedzenie umowy na koniec następnego miesiąca. Co więcej robią problemy z wypowiedzeniem. Nie można a wypowiedzieć umowy bez uregulowania rachunków. Co jest absurdalne.
MiejscowośćŁÓDŹ
~Wikumi / 2022-01-27 20:31
Ocena: 1.50 / 5
Od tygodnia brak internetu. Mam pracę zdalną i nie mogę jej wykonywać. Zgłosiłam awarie do Toi, Pan zadzwonil nastepnego dnia, ze bedzie mial czas podjechać w... nastepnym dniu. Przyjechal, zbadal sprawę i poszedł kabel koncentryczny na jakimś odcinku. Stwierdził też, że on nie może wymienić, tylko mam sie umawiać przez konsultanta na kolejne spotkanie, ale wymiana będzie mnie kosztować. Toya, przez wiele lat ile bylam u nich monterzy przy wymianie routera nie sprawdzali okablowania (A kilka razy już wymieniali). Cóż mogę rzec - płace bardzo duzo za cos czego nie mam. Na pewno nie przedłuże z nimi umowy.
ZaletyBrak
WadyZa mało miejsca na wymienienie wszystkiego
MiejscowośćŁódź
~Zwalniacz Modemowy / 2021-09-02 18:11
Ocena: 1.50 / 5
Zmieniłem pakiet na wyższy 100Mb bo zwalniało przy 5 komputerach.
Jak się okazało modem toya zmienia szybkość do mojego routera na 10Mb po krótkim czasie.
Zmieniłem router na nowszy 1000Mb , kabel na porządny i to samo.
Do komputerów z routera po kablu mam 1000Mb i nie zmienia prędkości na wolniejszy.
Ci którzy maja 100Mb a na teście poniżej 10 to radze sprawdzić z jaką prędkością łączy się modem z routerem/komputerem po jakimś czasie od restartu modemu.
Jak bym tego nie wyczaił to bym dalej płacił za 100mb a dostawał 10Mb bo modem z 2013 nie ma ochoty łączyć się na 100Mb do mnie ;)
ZaletyNie ma przerw w dostawach
WadyPłace za 100Mb mam 10Mb (~8-9).
MiejscowośćŁÓDŹ
~Julia / 2019-01-18 14:00
Ocena: 1.33 / 5
Co chwilę rozłącza internet.. nawet co parę sekund..jest to strasznie uciążliwe... Nie polecam...
MiejscowośćŁódź
~Miciel / 2023-08-15 21:21
Ocena: 1.33 / 5
Inernet u nich to porażka ciągle tnie zanika sygnał,ogólnie do bani przez tyle lat z nimi żadnej promocji,dlatego rezygnuję z ich usług. TOYA NIE WARTA UWAGI.
ZaletyŻadnych
WadyWiele
MiejscowośćŁódź
~a chu! cie to obchodzi gdzie cie nima / 2019-04-03 13:40
Ocena: 1.25 / 5
Częste problemy z internetem. Słaba obsługa klienta np kiedyś nie działał internet bezprzewodowy a kiedy powiedziałem żeby to jakoś naprawili powiedzieli że nie potrafię się łączyć z internetem (tak było) wiec im jeszcze raz musiałem wytłumaczyć problem i mieli go ciężko zrozumieć
Zaletybrak
Wadywady to ich firma i gówno warty internet
~A.A.A / 2021-10-06 01:16
Ocena: 1.25 / 5
Na początku internet jeszcze jako tako działał, chociaż już wtedy i tak można było narzekać na jakość łącza. Od ponad dwóch miesięcy po kilka razy dziennie, regularnie przestaje działać na mniej więcej godzinę. Zdarza się, że nie ma internetu przez cały dzień. Prędkość to jakieś nieporozumienie, ping skacze jak szalony, wiecznie nic nie działa jak należy. Najgorzej gdy trzeba pobrać cokolwiek o wadze większej niż 100mb, wtedy już można się z internetem żegnać na 20-30 minut chwilę po rozpoczęciu pobierania. Jakikolwiek internet mobilny jest o niebo lepszą opcją niż to coś.
Porażka.
Unikać jak ognia. Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyWszystkie
MiejscowośćZgierz
~Ania / 2020-02-12 08:03
Ocena: 1.25 / 5
Za tą cena zdecydowanie nie warto.
Ciągły brak połączenia, wolny transfer. Niewywiazywanie się z szybkości z umowy.
Niestetyb w moim budynku mają monopol na dostawę internetu. Z braku innej obcji, decyduje się na to zło konieczne.
ZaletyBrak
WadySzybkość
Cena
Ciągle awarie
MiejscowośćŁódź
~Ania / 2021-01-20 10:55
Ocena: 1.25 / 5
Internet nieadekwatny do ceny. Awarie i godzinne przerwy w dostarczeniu internetu zdarzają się przynajmniej kilka razy w miesiącu.
ZaletyBrak
WadyCena
Jakość
MiejscowośćŁódź
~Anna / 2019-05-14 08:39
Ocena: 1.25 / 5
2/5 Internet jest wolny chociaż mam 100 pakiet. Często zanika sygnał i nie ma 10 minut , 15 minut a jest to problem bo się akurat loguje do banku i robię przelewy. Niestety w Łodzi gdzie mieszkam tylko toya jest dostępna.