Od tygodnia brak internetu. Mam pracę zdalną i nie mogę jej wykonywać. Zgłosiłam awarie do Toi, Pan zadzwonil nastepnego dnia, ze bedzie mial czas podjechać w... nastepnym dniu. Przyjechal, zbadal sprawę i poszedł kabel koncentryczny na jakimś odcinku. Stwierdził też, że on nie może wymienić, tylko mam sie umawiać przez konsultanta na kolejne spotkanie, ale wymiana będzie mnie kosztować. Toya, przez wiele lat ile bylam u nich monterzy przy wymianie routera nie sprawdzali okablowania (A kilka razy już wymieniali). Cóż mogę rzec - płace bardzo duzo za cos czego nie mam. Na pewno nie przedłuże z nimi umowy.
ZaletyBrak
WadyZa mało miejsca na wymienienie wszystkiego
MiejscowośćŁódź
~Beata / 2022-01-26 22:00
Ocena: 1.00 / 5
Internet nie działa. Przyszedł mechanik i powiedział,że nic tu nie poradzi ,bo jakiś przewód mógł się zużyć już np ze starości i trzeba zawołać kolejnego mechanika ,który musi wymienić instalacje ....UWAGA!!!!na mój koszt!!Zadzwoniłam na infolinię i okazało się to prawdą.Nie rozumiem dlaczego ja mam płacić za to. Córka pracuje zdalnie i jej zatrudnienie stoi pod znakiem zapytania(umowa na okres próbny). Zadzwoniłam do Orange i jutro już będę miała od nich internet światłowodowy z przesyłem 1Mb/s za 70zł. W Toya płace 80 za połowę wolniejszy . Niestety będę zmuszona jeszcze przez 3 m-ce płacić 2 abonamenty bo w Toya mam umowę do końca kwietnia.....a potem adios!!! i nigdy więcej!!!
MiejscowośćŁódź
~Robie / 2022-01-21 15:04
Ocena: 2.00 / 5
Beznadzieja, co chwila problemy z internetem. Praca zdalna w warunkach ekstremalnych..
~Adam / 2022-01-18 19:21
Ocena: 1.00 / 5
Naliczają horrendalne kary za wcześniejszą rezygnację z usługi bez względu na przyczynę. W praktyce jest to suma abonamentu za pozostałe miesiące do końca umowy.
Uwaga na opłatę aktywacyjną która w standardzie wynosi 299 zł, różnica pomiędzy ceną promocyjną zostaje doliczana do kary.
Polecam omijać TOYA szerokim łukiem.
~Kys / 2022-01-16 22:37
Ocena: 1.00 / 5
Zawsze rozłącza bez zapowiedzi.
Przerwy techniczne po 1 dzień.
Nie polecam
~Q / 2022-01-14 21:08
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam ,monter źle zamontował mi kabel bo jest za krótki i mnie olewają od 3 miesięcy . ***** Was
~Stale zirytowany klient :) / 2022-01-04 15:53
Ocena: 1.00 / 5
W toyi jestem już od czterech lat i każdy dzień użytkowania ich internetu to katorga. Notorycznie wywala internet, są lagi, ping skacze jak szalony. Po którymś z kolei zgłoszeniu na infolinii (na którą nie da się dodzwonić) jakiś magik informatyk naprawił problemy i przez kilka miesięcy było wszystko ok, póki jakiś kolejny magik idiota nie stwierdził, że czas na wymianę routera. Od tamtego czasu jest jeszcze gorzej, wifi nie łapie, jak odejdę z telefonem dalej niż 3 metry od routera to rozłącza.
ZaletyTa firma nie ma ani jednej zalety
WadyWszystko
MiejscowośćŁódź
~Łukasz / 2022-01-01 19:44
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy Internet na świecie nie polecam
Kupiłem najlepszy pakiet przy 2 osobach Internet nie wytrzymuje
ZaletyBrak
WadyWszytko
MiejscowośćŁódź
~Czajnik / 2021-12-22 15:25
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy dostawca internetu w Łodzi .Bardzo często rozłącza ,wysokie pingi .Tragedia ,nie polecam nikomu podpisywać z nimi umowy !
MiejscowośćLodz
~Patryk / 2021-12-21 23:48
Ocena: 1.00 / 5
Na komórce rozłącza się co 15 minut na komuterze co 20 minut, gówno jakich mało
~Weronika / 2021-12-14 13:35
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu !!!
Internet kolejny raz nie działa brak kontaktu nikt nie raczy odebrać telefonu notorycznie linia zajęta...
Tragedia napewno nie przedłuże umowy
ZaletyBrak
WadyBrak internetu
Brak kontaktu
B
MiejscowośćŁódź, ŁÓDZKIE
~Janusz / 2021-12-14 13:32
Ocena: 1.00 / 5
DNO i kupa mułu. Nie podpisywać umowy z nimi, chyba, że ma się mocne nerwy...
Internet nie działa, przerwy w ciągu dnia po kilkanaście razy...
Nie spotkałem się z gorszym dostawcą. Obsługa fatalna, konsultanci niemili, wręcz aroganccy...
DNO. Czekam tylko na koniec umowy, z utęsknieniem.
ZaletyBrak
WadyMnóstwo!!!
MiejscowośćŁódź
~Tomek / 2021-12-11 06:40
Ocena: 5.00 / 5
Mam internet od roku zero problemow. Prędkość stabilna zero przerw.
MiejscowośćKrakow
~Piotr / 2021-12-10 18:16
Ocena: 2.50 / 5
Internet słaby. Gram w grę online to wyrzuca ponieważ nie może połączyć się z internetem, a urządzenie mam świetne więc to wina internetu. Wale na łeb całą Toye. Internet to po prostu jeden wielki joke.
MiejscowośćKraków
~BEATA / 2021-11-30 18:16
Ocena: 2.25 / 5
O Firmie Toya mogę tylko napisać jedno oszuści i naciągacze nic więcej . Zadzwoniłam na infolinię Firmy Toya żeby zamówić dekoder 4K , Pani bardzo miła bo zamawiam drugi dekoder sprawdziła czy można u mnie podłączyć dekoder 4K okazało się że tak jednorazowo mam zapłacić 124 zł. za podłączenie i aktywowanie dekodera 4K . Po pięciu dniach przyszedł Pan podłączył mi dekoder po czym okazało się że nie jest to dekoder 4K tylko zwykły. Zadzwoniłam ponownie na infolinię tłumacząc że zaistniała pomyłka na co Pani mi mówi że niestety ale u mnie nie można podłączyć dekodera 4K gdyż nie ma jakiegoś przewodu podciągniętego do światłowodu, w tym momencie mi nerwy puściły i zaczęłam się kłócić że jedna osoba mi mówi że mogę mieć dekoder 4K a druga że nie mogę. Po rozmowie z Panem monterem okazało się że mogę mieć podłączony dekoder 4K bez problemu. Dzwonię jeszcze raz na infolinię i mówię co Pan monter powiedział, na co Pani tak owszem mogę mieć dekoder 4K ale muszę zapłacić około 80zł. plus 124zł. za dekoder którego nie chciałam , ale w obecnej chwili nie ma dekodera 4K na zbyciu. Tak się ludziom wciska nie potrzebny sprzęt. Pojechałam do Biura Obsługi Klienta i tłumaczę o zaistniałej pomyłce na co Pani owszem ma dekoder 4K za który muszę zapłacić około 80zł. plus za nie chciany dekoder 124zł. oraz muszę zapłacić karę za zerwanie umowy za dekoder którego nie chciałam . I w taki oto sposób czuję się oszukana wciśnięto mi bubel za który jeszcze muszę zapłacić. JEŚLI MACIE INNĄ MOŻLIWOŚĆ NIŻ PODPISANIE UMOWY Z OPERATOREM TOYA TO NIE ZASTANAWIAJCIE SIĘ. NIE POLECAM TEJ FIRMY .
Zaletyżadnych
Wadyniekompetencja
MiejscowośćŁÓDŹ
~Klaudia / 2021-11-29 17:44
Ocena: 1.50 / 5
Zero pomocy z ich strony, wyciągnie kasy od ludzi. Router jest tak słaby, że nie przesyła takiej ilości jak jest na umowie, a jeśli się zepsuję to trzeba płacić 310 zł. Przy najbliższej okazji rezygnuje z ich usług
MiejscowośćŁódź
~mackiej / 2021-11-16 10:57
Ocena: 3.00 / 5
Niestety inetrnet rozłącza czasem kilka razy na godzinę i nie ma znaczenia czy przez wi-fi czy kablem.Obsługa klienta z małymi wyjątkami próbuje pomóc ale bez skutku,podobno zbyt wielu sąsiadów kupiło internet w TOYA i stąd problem... Ja teraz zamiennie korzystam z internetu mobilnego od operatora gsm i czekam na koniec umowy.
MiejscowośćŁódź
~Paweł / 2021-11-13 09:43
Ocena: 2.75 / 5
Jestem ciekaw czy TV Toya pomyśli o jakiś bonifikatach dla ludzi z okolicy Rzgowskiej, którzy od wczoraj od południa nie mają TV ani Internetu i nie zanosi się żeby go w najbliższych godzinach mieli? To jest jeden wielki skandal żeby zostawić ludzi na weekend bez mediów i rzetelnej informacji co dalej. Niestety, trzeba szukać nowego dostawcy usług , bo Toya najwyraźniej cofa się w rozwoju zamiast iść do przodu.
ZaletyCoraz mniej
WadyCoraz więcej
MiejscowośćŁódź
~MB / 2021-11-12 20:41
Ocena: 1.25 / 5
Aktualnie, może Pan zerwać umowę na usługę Bezpieczny Internet z zachowaniem terminu 30 - dniowego ze skutkiem na koniec miesiąca, przy czym, zgodnie z umową, koszt jej zerwania za każdy miesiąc pozostały do końca umowy wynosi 9 PLN.
~Maciej / 2021-11-12 09:32
Ocena: 1.00 / 5
Internet 300 działa z prędkością 50. Technicy nic nie potrafią poradzić tylko przełączają na zmianę pasma albo próbują załatwić sprawę modyfikując ustawienia . Nikt się nawet nie pofatygował aby sprawdzić czy modem dobrze działa . Ostatecznie zaproponowali podłączenie po kablu. Zero wsparcia . Brawo !
Jeżeli ktoś chce płacić za coś czego nie dostanie to życzę powodzenie. Więcej umowy z nimi nie przedłużę . Oszuści.