MiejscowośćRzgów
strona 25 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »
-
~wix / 2021-08-05 12:23
Totalna porażka jeśli chodzi o obsługę klienta oraz jego traktowanie…. Nie mam internetu od 14.07, dzwonię dzień w dzień a nikt nie potrafi się zabrać za naprawę, tylko mydlenie oczu „oddzwonimy”…. oszustwa, że niby technik był u nas i naprawił, a nic takiego nie miało miejsca… zamiast montować ludziom nowy internet zajmijcie się może stałymi klientami, którzy są bez internetu, a którym jest on potrzebny np. do zarabiania na chleb… Tyle pieniędzy ile wydaliśmy na swój internet z telefonu przekraczają wielokrotnie wartość abonamentu u was i kto nam odda pieniądze za to? Nie liczcie na zapłacenie za ten miesiąc, bo to już byłoby chore… -
-
~Anna / 2021-08-02 12:57
Masakra myślałam że to dobra firma i choć trochę dbają o klienta ale oni mają wszystko gdzieś. Od ponad dwuch tygodni nie działa mi tv ani internat. Dzwonię prawie codziennie a oni tylko opowiadają że technicy pracują że to poważna awaria. A tak naprawdę nic nie robią. A jak się do nich dzwoni to nie dość że nic nie umieją powiedzieć to są niektórzy niemili. MiejscowośćŁódź -
~stary_uzytkownik / 2021-07-30 19:33
Kiedyś ta firma była OK , od nie dawna już porażka i oszuści ! Zmieniają usługi w trakcje umowy i zaniżają parametry to chwyty poniżej pasa ! ZaletyŻadnychWadySame wady !Miejscowośćłodz -
~Zabijaka / 2021-07-27 17:24
Polecam internet działa znakomicie, jeśli w umowie jest 100mb/s masz zawsze 100 a nawet więcej, działa bez zarzutu ZaletyDziała superWadyCzasami zdarza się ze nie informują o wyłączeniu internetuMiejscowośćKutno -
~zgierzanin / 2021-07-27 12:08
A ja z innej beczki. NIe chodzi o jakość, a o mozliwość podłączenia sie do ich sieci.
Od marca nie moge sie doprosić o przyłączenie! Żenada jak wykorzystują swoją pozycje monopilist, bo na blok (TBS) maja wyłączność. Powtarzam, OD MARCA opowiadają bajki, jak to mocno pracują nad modernizacją techniczną - czyli przejściem na światłowody. I, uwaga: "NIE OPŁACA SIĘ IM PODPINAĆ nowego klienta. OD MARCA. A w tym miesiącu zadzwoniła paniejkna z okienka i powiedziała, że "juz niedługo, jeszcze 2-3 MIESIĄCE i będzie". To jest żart.
Stracili klienta - idę na internet mobilny. Nie mam wyjścia. A i telewizją sie MOCNO zastanaiię.Zaletynie widzęWadyod 4 miesięcy nie moge doprosić sie przyłączeniaMiejscowośćZgierz -
~baron / 2021-07-26 10:02
Jak dla mnie wsyzstko super. Internet z dobrą prędkościa, cenowo jak najbardziej ok. -
~Kazimierz / 2021-07-24 10:27
Toya to najgorsze gowno,nikomu nie polecam,użył bym tu bardziej doslownych słów,ale niestety nie mogę,regulamin nie pozwala MiejscowośćŁódź -
~Kamila / 2021-07-19 08:40
Same plusy. Umowa dobrze opisana, a internet działa szybko. Z tv również problemów nie miałam. Wszystko załatwione błyskawicznie. -
-
~filip / 2021-07-15 23:53
internet toya najgorszy jaki kiedykolwiek mialem obiecane 100/20 dostaje 8,5/3 a place 50 czy tam 60 zloty za to gowno do tego wieczne przerwy plus awarie plus odpalajc yt lub netflixa juz nie wejde na fb bo jest problem z ladowaniem sie witryny jedyne na co sie nadaje umowa z ludzmi z tego kurwidolka to zeby przejsc do innego dostawcy bo to co reprezentuje soba toya to jest gorsze niz niz brak internetu a w tych czasach zyje sie bez tego ciezko pracuje przez internet przestylam mnostwo plikow i od roku trace na tych ich przerwach i awariach mialem spotkanie biznesowe online i niestety nie bylo mnie na nim bo kto zzwiodl toya jak zawsze odkad uzywam tego internetu wiec niedlugo koniec umowy i lecimy do ups :) Zaletyzaczynasz doceniac jak dobry interet jest u innych dostawcowWadypowstanie tej firmyMiejscowośćKutno -
~Użytkownik internetu TOYA / 2021-07-14 19:10
Jestem abonentem toya, mam u nich kupiony internet 30/6, jednak często zwalnia do 10/6, podczas gdy na pisane jest, że jest internet 30/6 nie "do" 30/6, co jest wkurzające, ponieważ pobieram dużo plików z internetu, obsługa klienta po żenada, nie potrafią pomóc/odblokować jakieś funkcji. Nie polecam -
~Wielislawa / 2021-07-14 12:15
Rzeczywiste parametry Inrwenwtu 52/29 nie mają nic wspólnego z zapisanymi w Umowie 300/30. Pomoc techniczna Toy wyjaśnia, że tak może być. Ale zaraz po przyłączeniu parametry były zgodne z Umową. Zastanawiam sie nad zerwaniem Umowy. Wadyrzeczywista prędkość internetu 52/29 zamiast ustaalonej w Umowie 300/30MiejscowośćSokolniki-Las -
~Jackie / 2021-07-12 18:05
Obsługa długoletnich klientów toya krytyczna,Przy próbach rozwiązania umowy na okres jaki została zawarta Czyli przy nie przedłużaniu na kolejne dwa lata straszy się karami co niema sensu przy umowach zawartych na czas określony ZaletyZadneWadyBrak kompetencjiMiejscowośćŁódż -
~Halyyna / 2021-07-09 06:14
Nie jest kolorowo. Prędkość internetu spadła nagle około 2 miesięcy temu z obiecanych 30mb poniżej 10mb. Infolinia nie pomaga, twierdząc, że "taki mamy klimat" i to napewno sąsiad ma mocniejszy router i mnie zakłóca. TV swoją drogą też często nie działa. Kończę cyrograf i przenoszę się GDZIEKOLWIEK INDZIEJ, bo konkurencja za taką samą cenę oferuje dosłownie 10 razy szybszy internet i więcej kanałów TV
ZaletyBrakWadyWolny
Awaryjny
ZanikaMiejscowośćKraków -
~ziomal` / 2021-07-08 20:16
Good, nie narzekam. w krakowie funkcjonuje dobrze, bez zastrzeżeń. -
~Adam / 2021-07-04 22:01
Najgorszy wybór jakiego dokonałem, jak internet jest to wszystko gra jest transfer zgodny z umową, ale niestety często go nie ma. Co jakiś czas znika pojawia się i znowu znika technicy dzielnie walczą ze światłowodem jak na razie bez efektu składam reklamację bo tak dalej nie da się z tego korzystać. Także uważajcie przed podpisaniem umowy u mnie kable światłowodowe mają kilka lat mimo to firma Toya nie potrafi doprowadzić do mnie internetu tak żeby nie brakowało go przez min. 2 tygodnie. W umowie jest zapis że mają na naprawę zaledwie 3 dni, ale jeśli coś nie wiedzą lub użytkownik coś przesunie to termin rusza od nowa. I tak w kółko nic nie mogą poza braniem pieniędzy. ZaletyTransferWadyNiezawodność, ciągle nie mam internetuMiejscowośćŁódź -
~Krakus / 2021-06-24 19:46
Odradzam aktywowanie usług (Nie są obowiązkowe! - nie dajcie się naciągnąć) "Wifi/Wifi Plus", teoretycznie płatne 5zł.
Po aktywowaniu tej usługi, w urządzeniu które obowiązkowo jest do zainstalowania w twoim mieszkaniu aktywuje się reklama ich firmy w postaci sieci WiFi widocznej na całym osiedlu z nazwą TOYA na pełnej parze na rachunek klienta! (zwiększony pobór prądu + 5zł/msc opłaty cennikowej). Oczywiście brak możliwości zmiany nazwy WiFi mimo że klient teoretycznie płaci za taką funkcję! To jest co najmniej NIE ETYCZNE. Oczywiście nie można też wyłączyć tej funkcji (nie chodzi o rezygnację z części umowy, a zwykłe wyłączenie przełącznikiem w routerze/w panelu eBOA). Nie pisałbym tego gdyby firma ta generowała losowy ciąg znaków jako nazwę sieci, ale wstawianie klientowi do mieszkania chamskiej reklamy i za twój prąd to przegięcie. UKE powinno j**** kary za takie praktyki dostawcy internetu, nawet największe korporacyjne ISP (nie wymieniam nazw, to nie jest odcinek sponsorowany) pozwalają na podstawową kontrolę sprzętu który dostaje się przy podpisywaniu umowy. Wniosek? Nikomu nie polecę tej firmy. Wybór padł tylko ze względu na monopol w obecnej zabudowie wielorodzinnej, jeżeli Toya nie zaprzestanie tych praktyk zmienię dostawcę na pierwszego lepszego ISP który się do nas wprowadzi (a z tego co słyszę już dwóch planuje).WadyNormalnie w świecie to firmy płacą za możliwość reklamy - Toya Tobie każe płacić za możliwość reklamy ich firmy! AbsurdMiejscowośćKraków -
-
~Kamil / 2021-06-16 09:35
Sprawdzcie sobie ile oferuje za cene 80+ zł chociażby UPC a ile Toya
- UPC 154 kanaly, dekoder 4k z nagrywarką, Net 750 Mbs
- Toya - 54 kanały + Net 100 mbs (80.90zł miesiecznie)
Załuje tylko , że nie mam możliwosci instalacji innego operatora bo Toya ma "wyłacznosc" na moją kamenicę.ZaletyŻADNE!Wadykruczki w umowach
wysokie ceny za pakietyMiejscowośćŁódź -
~MW / 2021-06-14 13:39
Pakiet 600/50.
Działa bezproblemowo, w tym samy czasie 2x Netflix plus gra online i bezproblemowe pingi.
W czasie korzystania od kilku lat zauważyłem dwie awarie.
Niestety maja właściwie pozycję monopolisty i skrupulatnie to wykorzystują. Nie chcą np. zlikwidować opłaty aktywacyjnej, która wynosi aż 99 zł!!!Zalety-prędkość
-stabilność
- bezawaryjnośćWady- cena
- monopolistyczne podejście do klientaMiejscowośćŁódź -
~Anonim / 2021-06-13 22:58
Umowę na internet zawarłem na odległość 14 dni temu. Toya zaoferowała mi internet 300mb/s.
Niestety prędkość wg. Speedtest to 0.82 - 1.45 mb/s.
To jest żenada. Za 60 PLN miesięcznie mogę mieć internet 20x szybszy i bezproblemowy.
Wcześniej korzystałem z usług konkurencji. Miałem 100mb/s, a wg Speedtest ciągle było 20-35mb/s przy 1/3 prędkościZaletySzybki montażWadyPrędkość, cena, obsługa klienta.MiejscowośćŁódź -
~Pasjonat / 2021-06-11 13:26
Nie wiem jak ich inaczej nazwać jak banda oszustów, to jest odpowiednie słowo.
Oferują internet do 1000, gdzie Pan konsultant sam przyznaje się do oszustwa mówiąc, że ich internet nie wyciągnie więcej niż 800. No pięknie, nic innego jak podać takich oszustów do sądu.
Druga sprawa, oczywiście przez 2 lub 3 tygodnie internet spełniał oczekiwania, ale dziwnym trafem nagle z 700 - 800 zwolnił do max 120. Gdzie wina? Oczywiście nie po stronie Toya, ale konsumenta, bo (uwaga!) kable są zakurzone i trzeba je wyczyścić, lub wymienic instalacje, która działała dobrze. Chcą się nachapac tych 70 zł dodatkowych.
Naprawdę wstyd, chińskie routery dają badziewne, zrzucają koszta na klienta, a jak coś jest nie tak, to mówią, że zupa jest za słona dlatego nie działa.
NIKOMU NIE POLECAM, LEPIEJ NIE MIEĆ INTERNETU NIŻ PŁACIĆ DZIADOM.WadyPrędkość, jakość, brak wsparcia, brak podejścia pro konsumenckiego, jedynie liczy się zysk.MiejscowośćŁÓDŹ
strona 25 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »