strona 24 z 39
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »
-
~anonim / 2021-01-25 21:48
POPC - projekt który niby istnieje, ale czy realnie to chyba nikt nie wie. Miał się zakończyć najpóźniej w grudniu 2020r. Oczywiście się nie zakończył. Z Toyą kontaktowałem się około 10 razy - z jednym wyjątkiem obsługa kompetentna, poza jednym panem który nie raczył sprawdzić dla mnie żadnej informacji i powiedział jedynie, że muszę czekać. Niestety przy każdym kolejnym telefonie/mailu termin przyłączenia coraz bardziej oddalany. Tak od marca/kwietnia 2020r. Aktualnie nie wiem już nawet kiedy to ich magiczne przyłączenie będzie możliwe. O ile kiedykolwiek będzie. -
-
~baranek / 2017-11-29 17:03
Totalna porazka, co jakis czas moj internet z 250 mb/s spada do 10, oraz pakiety skacza do 30... Obsługa nie widzi w tym zadnego problemu. 2/10 MiejscowośćŁódź -
~Bogdan / 2022-07-17 22:02
Beznadzieja, jestem ich klientem od kilku miesięcy i mam ich już dość. Co z tego, że jest szybszy skoro co jakiś czas po 2-3 dni nie działa. W przeciągu ostatniego miesiąca już drugi raz. A w obsłudze kłamią, w sobotę powiedzieli, że już naprawiają i włączą o 20, w niedzielę to samo, a w niedzielę po 20 kolejny powiedział, że dopiero identyfikują gdzie jest usterka. MiejscowośćDobieszków -
~Cezry / 2018-06-23 12:38
Byłem klientem parę lat, obsługa w w BOK niemiła filmy Barei to chyba ich wzorzec posyepowania, PRL to mały pikuś przy obsłudze Toya, kolejki na 2 godziny.
I panie pełne pretensji. Masakra ! Odradzam i cieszę się, że jestem w konkurencji, gdzie szanują klienta.ZaletyBrakWadySameMiejscowośćLodz -
~Czarny Koń / 2023-02-02 09:01
Witam, dodam, że korzystałem z internetu Toya na światłowodzie - okolice Łodzi. Prędkość internetu jest zmienna i jest to odczuwalne przy ładowaniu stron czy też oglądaniu filmów, co przy prędkości 500mb/s nie powinno być odczuwalne. Widać to bardzo dobrze wieczorami i w nocy. Awarie się zdążają ale nigdy o nich nie informują.. cyrk zaczyna się kiedy chcecie przedłużyć umowę - z automatu dostajecie 2x wyższy abonament lub kiedy chcecie zrezygnować z usług. Kiedy rezygnujecie zmuszają Was do zostania miesiąc dłużej i narzucają 2x wyższą kwotę za usługę tłumacząc że na to się godziłem mimo iż nie dają opcji wyboru tzw. cyklicznego przedłużania kąta.Kolejna sprawa to włączają tzw. bezpieczny internet i pobierają dodatkową opłatę jak się tego nie wyłączy. Jednym słowem przy każdej możliwej sytuacji naciągają na dodatkowe koszty. Nie polecam internetu Toya! Wnioski sami wyciągnijcie. Wady-zmienna prędkość na światłowodzie,
- zmuszanie do koszystania z płatnego bezpiecznego internetu,
- podczas rezygnacji narzucanie kolejnego miesiąca przymusowego z 2x wyższa kwota,
- obsługa tylko do momentu kiedy chcesz zostać klientem, potem mają was w...MiejscowośćOkolice Łodzi -
~Czesław / 2022-07-15 08:45
Od miesiąca czekamy na podłączenie. W Obsłudze klienta poza tym, że ciągle obiecują zajęcie się sprawa nikt nie jest w stanie mi pomóc. Podpisane umowy poszlo szybko- gorzej z wywiązaniem się z umowy przez dostawce ZaletyBrakWadySameMiejscowośćBrachowice -
~Halyyna / 2021-07-09 06:14
Nie jest kolorowo. Prędkość internetu spadła nagle około 2 miesięcy temu z obiecanych 30mb poniżej 10mb. Infolinia nie pomaga, twierdząc, że "taki mamy klimat" i to napewno sąsiad ma mocniejszy router i mnie zakłóca. TV swoją drogą też często nie działa. Kończę cyrograf i przenoszę się GDZIEKOLWIEK INDZIEJ, bo konkurencja za taką samą cenę oferuje dosłownie 10 razy szybszy internet i więcej kanałów TV
ZaletyBrakWadyWolny
Awaryjny
ZanikaMiejscowośćKraków -
~Jan / 2020-12-26 09:23
Przez dwa lata predkos nie przekracza 3mb/sek przy zamówionych 100mb/sek. Standarta odpowiedź że gwarantujemy tą prędkość tilko na kablu no i na kablu tego nie ma. A druga rzecz - kto teraz korzysta z kabla? WadyZbyt niestabilna prędkośćMiejscowośćŁódź -
-
~janek / 2018-05-12 22:26
W usłudze TOYA GO permanentne zrywanie streamingu kanałów telewizyjnych. MiejscowośćŁódź -
~Kamil / 2021-06-16 09:35
Sprawdzcie sobie ile oferuje za cene 80+ zł chociażby UPC a ile Toya
- UPC 154 kanaly, dekoder 4k z nagrywarką, Net 750 Mbs
- Toya - 54 kanały + Net 100 mbs (80.90zł miesiecznie)
Załuje tylko , że nie mam możliwosci instalacji innego operatora bo Toya ma "wyłacznosc" na moją kamenicę.ZaletyŻADNE!Wadykruczki w umowach
wysokie ceny za pakietyMiejscowośćŁódź -
~Konrad J. Ksawerów / 2020-12-09 11:33
opinia może byc tylko zła. Kiedyś korzystałem z usług tej firmy przez naście lat bo byłem do tego zmuszony brak innych dostawców rozsądnych porzuciłem firme toya w 2015r i korzystałem z innego operatora z którego byłem zadowolony. pod wpływem sąsiada ponownie podpisałem w 2019r umowę na internet i zaczął się koszmar. częste przerwy w dostawie internetu awarie a płacić trzeba. W dniu 26.11.2020r złożyłem wypowiedzenie prosząc o kontakt z działem utrzymania klienta. oczywiście odezwał się ktoś i proponował mi przedłużenie umowy bez ponoszenia kosztów aktywacji i miałem się zgodzić z uwagi na brak czasu szukania nowego operatora ale poprosiłem o parę dni na zastanowienie i ponowy kontakt telefoniczny. Po paru dniach zadzwoniła do mnie kobieta twierdząc że jeżeli chcę aneksować umowę muszę ponieść dodatkowy koszt aktywacji. Dziwne i dziwna firma. To tyle. BOK brak jakichkolwiek kompetencji. Konrad J. Ksawerów Miejscowośćksawerów -
~Kuba / 2018-04-17 16:37
Internet ledwo działa, strasznie zacina.
Telewizja czasami w ogóle nie działaWadySporoMiejscowośćMysłowice -
~leo / 2024-10-04 11:07
Internet ciągle się rozłącza, mimo że zakupiłam najszybszą wersję ostatni wynik na speed test to 3,58 mb/s śmiech.
Jedyne co robią to wmawiają , że mam zepsute telewizory, laptopy i że u nich wszystko działa i u mnie też powinno. Jedyne co potrafią to wymieniać dekodery.ZaletyBrakWadypomoc techniczna, szybkośćMiejscowośćŁódź -
~Lil / 2017-11-02 13:42
Wypowiedzenie umowy na czas określony zostało złożone odpowiednio wcześnie z zaznaczeniem, ze ma ona się zakończyć w ostatnim dniu jej trwania (aby nikt nie naliczał opłaty za wcześniejsze zerwanie). W wypowiedzeniu podana była dokładna data, pani z biura obsługi również dopisała, w którym dniu ma nastąpić wyłączenie usługi. I co? I geniusze odłączyli mi internet po kilku dniach (w dzień wolny, aby było ciekawiej). Pani siedząca na infolinii oczywiście nic nie wie, bo "system sam wyłączył". Serio? A można wiedzieć, kto wpisał dane do systemu, że ma wyłączyć? No nie, nie można. W dodatku to dzień wolny, więc absolutnie nikt tego internetu nie włączy. Czekam na ciąg dalszy, czyli aż bezprawnie naliczą karę za zerwanie umowy i będą się domagali zapłaty, chociaż przedwczesne odłączenie internetu to ewidentnie wina ich nieogarniętych pracowników. Już pomijam absurd obowiązkowego płatnego antywirusa - to klient ma pilnować, aby nie za wcześnie i nie za późno zgłosić, że nie chce. A niby dlaczego nie mogą tego zaznaczyć przy podpisywaniu umowy? Liczą na to, ze większość ludzi zapomni i będzie płacić za coś kompletnie niepotrzebnego? WadyPermanentne zamulanie internetu, zwłaszcza w godzinach popołudniowychKorzystam 1 rok i nigdy więcej -
~LUKI / 2021-09-29 20:51
WiFi działało tylko w pomieszczeniu gdzie był ruter, za cienką ścianką działową już ledwo co. Często był wyłączany z powodu serwisu/modernizacji jak również awarii. Obsługa klienta jest taka, że łatwiej w zusie czy us coś załatwić niż u nich. MiejscowośćKraków -
~Łukasz / 2024-06-05 12:31
RAdzę dokładnie przeczytać zapisy w umowie, umowa automatycznie przedłuża się o rok, rezygnacja kosztuje paręset złotych. Odradzam zdecydowanie tych złodzieji. Zaletyinternet działałWadyinternet nigdy nie osiągnął wartość deklarowanej, nigdy nie osiągnałem połowy deklarowanej prędkościMiejscowośćŁódź -
-
~Mikolaj / 2023-05-16 10:42
Podpisałem umowe 02.05.23. Pracownik zadzwonił 10 dni później (12.05) i umówił się na przyjazd i podłączenie 16.05 (dzisiaj). Nie przyszedł, nie zadzwonił, nie odbiera telefonu, nie odpowiada na smsy.
Czekam już 14 dni, ta szukam juz nowego połączenia internetowego.MiejscowośćLodz -
~Nick / 2024-11-02 21:20
Totalnie niepoważna firma omijać szerokim łukiem. Mój internet rzekomo 1000 mb/s przez dwa lata nie osiągnął prędkości wyższej niż 400 mb. Nie było tygodnia żeby nie trzeba było dzwonić do tych dzbanów z jakimś problemem. Zabezpieczenia mają na poziomie lat 90. I takie samo podejście do klienta. MiejscowośćŁódź -
~Poko / 2020-08-05 23:26
Obsługa klienta I rozwiązywanie problemów zlimitowane do: Zrekonfiguruje panu modem, zrestartuj pan modem, oraz problem jest u pana I nic nie poradzimy. Płacę więcej za 250 mbs niż za najdroższą opcję orange śwatłowodu a nawet podstawowej pomocy technicznej nie dostaję. MiejscowośćŁódź -
~ratat / 2019-06-18 18:25
Ciągle problemy z dostępem do internetu. Na infolinii cały czas słyszę, że technicy zajmują się usterką, ale nic się nie dzieje, i tak w kółko. Stanowczo odradzam. ZaletybrakWadyciągle problemy z internetemMiejscowośćKutno
strona 24 z 39
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »