Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Toya (internet) opinie

Ocena na podstawie 738 opinii

3.08 / 5

  • Parametry
    3.18
  • Cena
    3.14
  • Obsługa klienta
    3.05
  • Niezawodność
    3.05

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Z F / 2022-07-11 15:30
    Ocena: 1.75 / 5
    Już cztery dni jak mam podłączony i
    Internet i tv. Już pierwszy dzień jak nidzialają
    MiejscowośćDzierżązna
  • ~Aaia / 2019-03-03 20:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Firma nastawiona na pobieranie opłat, słaba obsługa klienta, internet źle działał z powodów sprzętowych firmy przez kilka lat, a mnie wmawiano,że to nie ich problem
    MiejscowośćŁódź
  • ~Barbara / 2023-03-16 12:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Wyjeżdżam za 2 miesiace za granicę chciałam zrezygnować z internetu oraz tv rozwiązać umowę kara to prawie 800zl !!! To że w trakcie trwania umowy dostałam podwyżkę już olałam ale rozwiązanie umowy więcej wynosi niż splata pozostałych 7 miesięcy jej trwania. Nigdy więcej, czuję się oszukana i uwięziona!
    WadyCzęste przerwy i problemy z wiifii
    MiejscowośćKraków
  • ~Beata / 2020-09-02 15:34
    Ocena: 1.50 / 5
    Dno pod dnem. Jeżeli internet nie działa to potrafią tyko resetować u siebie co nie przynosi efektu. Nawet nie chcą nikogo przysłać aby sprawdził co się dzieje. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćKraków
  • ~e X t 7 3 / 2017-11-01 21:48
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam

    Absolutnie nie polecam ich rozwiązań. Mam teoretycznie łącze 150/10 Mbit. Teoretycznie, ponieważ najczęściej nie przekracza 50 Mbitów na wejściu. Obsługa klienta tragiczna. Absolutnie nie reagują nawet na udowodnione działanie niezgodne z umową !!! Nadmieniam, że mowa o Krakowie - Ruczaj ... zatem nie mówimy o terenach 'podmiejskich'.
    ZaletyBrak
    WadyPraktycznie wszytsko
    Kraków
  • ~Ewelina / 2021-10-20 11:42
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia! Notorycznie zrywa internet. Po roku zrobiłam cesję na firmę. Miało być lepiej, bo niby szybszy i lepszy a tym czasem jest gorzej niż było. Na infolinie nie można się dodzwonić. Nie powiadamiają o planowanych serwisach w czasie których nie będzie dostępu do internetu. W związku z tym, zrywa połączenie w trakcie spotkania z klientami, albo w połowie dnia okazuje się, że nie można pracować.
    MiejscowośćŁÓDŹ
  • ~G-space / 2018-03-11 15:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Muszę przyznać że do niedawna było ok, ale od około miesiąca łącze jest masakryczne, transfer skacze jak szalony, raz szybciej raz wolniej, aby w pewnym momencie zerwać się. Generalnie ściąganie czegokolwiek co ma powyżej 2 GB graniczy z cudem. Jak tylko skończy się umowa poszukam innego dostawcy.
    ZaletyJeszcze niedawno było ok.
    WadyTransfer skacze
    Łącze się zrywa
    MiejscowośćŁódź
  • ~Hanka / 2020-05-11 17:42
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Firma nie szanuje klienta. Szuka haczyków, aby dopisywać do rachunku dodatkowe usługi. Okazuje się, że na nowej umowie, która jest aneksem specjalnie się nie wymienia starych usług. Chodzi o to, aby klient się nie zorientował, że płaci za coś dodatkowo. Reklamacja jest próżne. Rezygnujcie póki możecie.
    Zaletynie ma
    Wadyzawiłe umowy, naciąganie klientów na dodatkowe usługi, tak skonstruowane zapisy, że nie można zrezygnować, stary klient jest traktowany jak skarbonka, promocje tylko dla nowych
  • ~Henry / 2020-05-26 22:35
    Ocena: 1.50 / 5
    Banda oszustów. Te prędkości to tylko w ulotce. Podczas testów wielokrotnie wolniej. Zmieniłem operatora i odetchnąłem
    WadyPrędkość, jakość
  • ~jko / 2020-05-28 12:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam - TOYA celowo wprowadza w klientów błąd informując o wygaszeniu umowy wraz z jej końcem. Potem okazuje się, że owszem wygasa, o ile wyślesz wypowiedzenie na miesiąc przed końcem, bo inaczej przedłuża się z dużo wyższym abonamentem. Informacje uzyskane mailowo nie są zgodne z tymi napisanymi małym druczkiem na umowie, ale obowiązuje to,co jest w umowie. Dodatkowo starodawne zasady załatwiania wszystkiego przez telefon, nie można otrzymać żadnego potwierdzenia na maila, bo firma nie realizuje takich usług... Firma nie szanuje klienta.

    Wadyzawiłe umowy, dezinformacja, wprowadzanie klientów w błąd
    MiejscowośćŁódź
  • ~Jurekm / 2022-12-22 09:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Kompletne dno. Od pół roku nie chcą zwrócić kasy za niewykonane usługi. Notoryczne wyłączenia. Kontakt jak z przedszkolakami. Kompletne zero.
    ZaletyŻadnych, bardzo kiepska firma.
    WadyZero komunikacji z kimkolwiek.
    MiejscowośćKraków
  • ~Kacha204 / 2023-07-25 17:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Załamana jestem tą firmą w całokształcie. Dramat! Naciągacze!
    ZaletyBrak
    WadyToya
    MiejscowośćŁódź
  • ~Klaudia / 2021-11-29 17:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Zero pomocy z ich strony, wyciągnie kasy od ludzi. Router jest tak słaby, że nie przesyła takiej ilości jak jest na umowie, a jeśli się zepsuję to trzeba płacić 310 zł. Przy najbliższej okazji rezygnuje z ich usług
    MiejscowośćŁódź
  • ~Klaudia / 2024-06-15 22:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Jeśli zależy wam na szybkości i rzadkich awariach to z całego serca odradzam. Stare okablowanie w każdym pakiecie szybkość łącza jest tak samo powolna, jest to najpowolniejszy Internet z jakiego w życiu korzystałam w tej cenie można znaleźć dużo, dużo lepsze oferty. Nie ma dnia bez komunikatu „brak internetu”. Nie, nie i jeszcze raz NIE!
    ZaletyBrak
    WadyStare okablowanie, częste awarie, słabe i powolne łącze, mimo różnych pakietów cenowych niczym się nie różnią - są tak samo beznadziejne.
    MiejscowośćMysłowice
  • ~Klient / 2022-02-03 15:54
    Ocena: 1.50 / 5
    Czeste awarie i problemy, zawieszajacy sie internet
    Uwaga tez na samoprzedluzajace sie umowy za ktorych zerwanie karzą sobie płacić miliony - u konkurencji trzy razy szybszy internet na umowie bez zadnego czasu jest 10zł droższy i bez kar za zerwanie.
    nie polecam
    WadyUmowy ktore sie same podpisuja i przedluzaja
    MiejscowośćŁódź
  • ~Lokis / 2017-11-01 10:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Przy działającym internecie jest nawet ok. Ale.... bardzo częste przerwy w łączu w godzinach nocnych. Na reklamację telefoniczną usłyszałem "a po co internet w nocy!"
    Telewizja droga jak na oferowane pakiety. O BOK nie wspomnę, dodzwonić się graniczy z cudem, a jeśli już, po oczekiwaniu nawet ponad pół godzinnym, uda się nawiązać połączenie (często zostajesz rozłączony!) usłyszysz że sprawdzą, zobaczą.... i cisza.
    Niestety moje doświadczenie z firmą Toya nie jest pozytywne
  • ~lolek / 2018-12-28 11:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Duża rotacja personelu, od techników do sprzedawców.
    Kiepska obsługa klienta.
    Na infolinię nie można się dodzwonić.
    Problemy z rozliczaniem płatności, prawdopodobny bałagan w papierach.
    ZaletyKoniec umowy i wypowiadam.
    MiejscowośćKraków
  • ~los / 2021-04-21 09:31
    Ocena: 1.50 / 5
    Konkretnie teraz nie działa internet.
    Na infolinii jest robót: prosimy o skontaktowanie z toya w późniejszym terminie.
    Tyle
    WadyBeznadziejne wsparcie
    MiejscowośćKraków
  • ~Lukasz / 2022-09-07 17:46
    Ocena: 1.50 / 5
    Po dwuletniej przygodzie rozwiązałem umowę. Firma Toya kłamie mówiąc ze będzie kontaktować się przeć zakończeniem umowy czego nie zrobiła. Rozwiązałem umowę kosztem 191 pln kosztów roszczeniowych. Nie polecam a wręcz odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyUmowa, polityka oparta na wprowadzeniu w błąd klienta, cena
    MiejscowośćLodz
  • ~Lynx25 / 2023-11-26 00:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Dla mnie ta firma to jedna wielka porażka !! Mam usługę od lipca tamtego roku więc wiem co mówię.
    Telewizja wiecznie się wiesza, internet na sprzęcie który dają to dramat i kpina. Wifii na nim zapomnij żeby działało na żadnych urządzeniach. Zakupiona usługa to 1 gb. Połączone wifi 2-3 urządzenia i wchodzimy na neta i się wiesza trzeba przlączac na internet z komórki żeby pobrac aplikację ze google sklepu czy przejrzeć poczte. Telewizja jak netflix, amazon czy hbp max tznie się jak bym korzystał z 10mb internetu. Obsługa to chamy i gbury okraszone buractwem dla nich wszystko działa poprawnie i miodzi nawet ich technicy mówili mi że sprzęt to badziewie. Nie da się nic w tych ich badziewnym ruterku zmienić nie to co w orange. Mamy monitoring kamer nie działały kazali nam przejść na ip publiczne miało to załatwić problem okazało się że jest tak samo albo nie wiem czy nie gorzej. Wejście na kamery to czas nawet do 1 minuty okradli by nas zabili i nie widziało by się, wiecznie rozłączały się. Chcieliśmy zrezygnować ale bezczelność ich to już szczyt wszystkiego Pani powiedział że jak nie jestem zadowolony to lepiej wyjdę jak wezmę sobie gdzieś indziej internet ale tu będę nadal płacić bo każą za zerwanie to ponad 3300 zł z jej wyliczeń. Wiec na pewno już z tym dziadostwem nie podpiszemy umowy i faktycznie wzięty został światłowód w orange i teraz widzę że net to żyje, kamery działają idealnie odpalają się po kliknieciu nie po minucie jak tam, nie ma problemu z wifi i innymi które występowały tam. Zresztą sam zasię wifi funboxa 6 to cud miód. Polecam każdemu światłowód od orange a te dziadowska firmę mijać szerokim lukiem i tych idiotów z pomocy też którzy na niewygodne pytania potrafią się rozłączać
    Zaletybrak
    Wadysetki, dziadowski sprzęt , brak możliwości konfoguracji rutera i ustawień, jestemy ograniczeni i blokowani na każdym kroku, nie miła i wredna pomoc techniczna
    MiejscowośćGłowno
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2239
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016