MiejscowośćŁódź
strona 23 z 39
- « poprzednia
- 1 ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- nastepna »
-
~Katarzyna / 2020-08-31 14:29
Zawsze przed podpisaniem umowy trzeba zwrócić uwagę na jeden ważny punkt. Na naprawę awarii Toya ma 3 dni robocze! Czyli jak u mnie - awaria od piątku jest poniedziałek i od dziś do środy „nic się nie stanie” jeśli usługi nadal nie będzie. Usługodawca jest w pełni chroniony a usługobiorca? Dzwoniąc do biura obsługi, nic się nie dowiadujemy. Płacisz za 30 dni a 5 możesz nie mieć dostępu do usługi i nie przysługuje z tego tytuły żadna rekompensata. Kosmos! -
-
~Katarzyna / 2023-05-07 20:13
Fatalny internet, często jego brak!!!Już rok dzwonię średnio raz w tygodniu, że połączenie z siecią lokalną nie jest możliwe. ZaletyMałoWadyBrak internetuMiejscowośćŁódź -
~ktoś / 2022-07-26 21:06
Witam, mam prośbę byście informowali o serwisie Internetu ponieważ niektórzy przez "streming" sie utrzymują lub pracuja za komputerem i potrzebuja internetu :) dziekuje i mam nadzieje, że sie poprawi ZaletyprędkośćWadyBrak informacji przed wyłaczeniem internetu podczas serwisuMiejscowośćłódź -
~ŁYSY / 2024-03-08 17:16
NIE POLECAM, strasznie zraziło podejście do stałego klienta i kombinowanie przy przedłużeniu umowy. Byle do końca umowy i dziękuje. MiejscowośćKraków -
~Meggie / 2021-03-04 10:00
Korzystam z usług od 3 miesięcy i średnio raz w miesiącu musiałam dzwonić na infolinię z problemami. Strona wyrzuca, nie mogę się zalogować na własne konto abonenta, infolinia nie pomaga. Mam wrażenie, że rozmawiam z osobami, które kompletnie nie są wykształcone w kontaktach z klientem. MiejscowośćŁódź -
~Michał / 2023-04-01 16:25
Witam z Krakowa korzystam z tv+internet toya co dzień są zawieszki nawet po 5min nie ma sygnału mega wkurzajace czekam tylko jak podjadą z kablami UPS i toya papa MiejscowośćKraków -
~MK / 2022-10-10 20:26
Beznadziejne parametry, wizyty doprosić się nie można. Zdalnie sprawdzają ze wszystko działa ok. Na umowie prędkość 500 w rzeczywistości bywa 70 i 20. Na prośby odpowiadają pt. trzeba kabel od routera włożyć do laptopa. Cóż mamy XXI wiek i gniazda z routera pasują do starego sprzętu. Aneks podniósł ceny ale na moje sugestie ze nie chce za takie pieniądze takiej jakości odpowiedziano po upływie terminu. Teraz rozwiązanie wiąże się z kosztami. Firma nadal nie jest zainteresowana poprawa parametrów i zadowoleniem klienta. Tego typu porady są na poziomie ucznia szkoły średniej.
MiejscowośćZgierz -
~OSZUKANY / 2022-02-22 12:35
Jak żałuję, że wcześniej nie dotarłam do tego forum - FIRMA NIE UCZCIWA.
Łapią klienta obiecując wiele ale klient zupełnie się dla nich nie liczy.
Uważajcie na umowę - OGROMNE PROBLEMY Z WYPOWIEDZENIEM, NAWET ZARAZ PO PODPISANIU!!!!!ZaletyBRAKWadyZŁE TRAKTOWANIE KLIENTA OD MOMENTU PODPISANIA UMOWYMiejscowośćKraków -
-
~PAULO / 2020-02-22 09:49
Proszę nie dajcie się nabić w butelkę zamawiając modem TOYA z WIFI
Owszem działa jak jesteś obok modemu, zasięg już w drugim pokoju spada 5 x krotnie.
Po zgłoszeniu, że nie działa modem obsługa mówi, że oni przekazali modem działający ale nie mają wpływu gdzie użytkujemy modem.
Sygnał jest tak marny , że muszę kupić nowy router aby korzystać z internetu
PARANOJA !!!ZaletyBRAKWadyWSZYSTKO - NIE DZIAŁA JAK NORMALNY MODEM WIFIMiejscowośćŁódź -
~Paweł / 2022-07-25 10:25
Wad tyle, że za dużo by pisać, ale muszę napisać cokolwiek by mi opinie dodano. Cena za droga względem innych firm. Co chwile braki internetu. Przy rozwiązywaniu umowy należy opłacić pozostałe miesiące korzystania, więc trzeba się męczyć z tym szajsem. ZaletyMiła obsługa klinetówWadyZa dużo by pisaćMiejscowośćŁódź -
~pcla / 2022-10-31 11:42
Nie polecam tej firmy, klient dla nich to śmieć i tylko chcą ciągnąc więcej kasy, nie można zmniejszyć usług po zakończeniu umowy, mogą dać to samo lub więcej. Miałem TV pakiet bogaty i internet, ponieważ nie korzystam z TV chciałem coś mniejszego, ale nie można. Jak wypowiedziałem umowę i potem chciałem zostać tylko przy internecie, to kazali mi zrobić 2 miesiące przerwy - niby karencja.
Ktoś w tej firmie jest chory na głowę - nigdy więcej.
Poza tym jakość sprzętu do TV to masakra.ZaletyKonkurencyjna cena na rynkuWadyNaciąganie klienta - niska cena za słabą jakość.MiejscowośćPiotrków Trybunalski -
~pl123 / 2019-05-05 09:24
W losowe dni internet jest do niczego 5kb/s, beznadzieja. ZaletybrakWadydużoMiejscowośćPrzemyśl -
~Robie / 2022-01-21 15:04
Beznadzieja, co chwila problemy z internetem. Praca zdalna w warunkach ekstremalnych.. -
~S / 2019-02-18 15:09
Uwaga na zapis w umowie. Niestety podpisując umowe w Toya na 12/24 m-c jeśli nie złożysz wypowiedzenia przechodzi na czas określony i kolejne 12 mc musisz czekać z wypowiedzeniem lub zapłacisz kare. Niestety takie zapisy w mojej ocenie są bardzo nie korzystne dla konsumenta i oczywiście zamierzam walczyć o zaniechanie takich praktyk. Niestety nie polecam ZaletyDosyć stabilny internetWadyKrzywdzące i rażące zapisy w umowieMiejscowośćŁódź -
~Użytkownik internetu TOYA / 2021-07-14 19:10
Jestem abonentem toya, mam u nich kupiony internet 30/6, jednak często zwalnia do 10/6, podczas gdy na pisane jest, że jest internet 30/6 nie "do" 30/6, co jest wkurzające, ponieważ pobieram dużo plików z internetu, obsługa klienta po żenada, nie potrafią pomóc/odblokować jakieś funkcji. Nie polecam -
~Wojciech / 2023-06-13 16:00
Tragiczne warunki w przypadku niskiej stabilności łącza lub awarii, które niestety zdarzają się bardzo często.
Chcesz reklamować usługę? Musisz nie mieć internetu 36 godzin łącznie! Czyli jeśli awaria trwa 35 godzin, przywrócą połączenie na godzinę i następnie znów przed 35 godzin nie będziesz mieć internetu, to Toya Ci pokaże środkowy palec.
A obsługa klienta jest na tak niskim poziomie, jakby konsultanci nie wierzyli, że mają wokół siebie konkurencję.
Omijać z daleka.Zaletyzakres ofertyWadycała resztaMiejscowośćŁódź -
-
~*roja Toja / 2018-01-22 00:22
Najgorszy internet jaki mieliśmy, nie dość że w godzinach wieczornych często internetu nie ma albo zrywa połączenie lub są inne usterki powodujące spadek jakości łączą. Na szczęście umowa jest tylko na 7 miesięcy, ale odradzam i nie polecam tego usługodawcy, lepiej znaleźć alternatywę bo nie znam nikogo kto byłby zadowolony z usług TOYA. ZaletyBRAK!!! (OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM)WadySłaba jakość łączą
Częste spadki szybkości łącza
Częsty brak internetu w godzinach wieczornych
MiejscowośćKraków -
~A / 2019-05-21 11:04
do d..y. czas pobierania pliku wydłuża się wielokrotnie, "pobieranie wstrzymane", kpina,infolinia pomocy technicznej- niekompetentni kpiarze. Brać pieniądze i nic nie robić. Wciskają kit jakby uważali rozmówcę za idiotę.Dziwię się szefom że,nie reagują. Też mają to w d...e? Zaletymożliwość wyboru dobrej prędkościWadysprzęt fatalny, przesył co chwila przerywany,MiejscowośćŁódź -
~Ania / 2020-12-03 09:19
Zdecydowanie nie polecam. Jak na oferowana jakość usług internet jest bardzo drogi. Awarie zdarzają się przynajmniej raz w tygodniu. Wadyciągle awarie
cena
szybkość internetuMiejscowośćlodz -
~Ania / 2022-05-31 11:59
Sam internet, światłowód działał całkiem OK, chociaż bez szału. Natomiast niestety zgadzam się z poniższą opinią, że umowa miała być na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia, a po wypowiedzeniu okazało się, że umowa była na rok, spóźniłam się 3(!) dni i umowa się odnowiła na kolejny rok... kara to 600 zł, a do Firmy Toya nie da się dodzwonić na żaden numer, poprzez formularz również nie ma kontaktu.
Na początku byłam zadowolona, ale im dłużej, tym coraz gorsze doświadczenia.ZaletySzybki montaż i na początku internet działał dobrzeWadyBrak jasnych warunków umowy, drogie kary, brak kontaktuMiejscowośćKraków
strona 23 z 39
- « poprzednia
- 1 ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- nastepna »