Nie polecam nikomu !!!
Internet kolejny raz nie działa brak kontaktu nikt nie raczy odebrać telefonu notorycznie linia zajęta...
Tragedia napewno nie przedłuże umowy
ZaletyBrak
WadyBrak internetu
Brak kontaktu
B
MiejscowośćŁódź, ŁÓDZKIE
~Janusz / 2021-12-14 13:32
Ocena: 1.00 / 5
DNO i kupa mułu. Nie podpisywać umowy z nimi, chyba, że ma się mocne nerwy...
Internet nie działa, przerwy w ciągu dnia po kilkanaście razy...
Nie spotkałem się z gorszym dostawcą. Obsługa fatalna, konsultanci niemili, wręcz aroganccy...
DNO. Czekam tylko na koniec umowy, z utęsknieniem.
ZaletyBrak
WadyMnóstwo!!!
MiejscowośćŁódź
~Tomek / 2021-12-11 06:40
Ocena: 5.00 / 5
Mam internet od roku zero problemow. Prędkość stabilna zero przerw.
MiejscowośćKrakow
~Piotr / 2021-12-10 18:16
Ocena: 2.50 / 5
Internet słaby. Gram w grę online to wyrzuca ponieważ nie może połączyć się z internetem, a urządzenie mam świetne więc to wina internetu. Wale na łeb całą Toye. Internet to po prostu jeden wielki joke.
MiejscowośćKraków
~BEATA / 2021-11-30 18:16
Ocena: 2.25 / 5
O Firmie Toya mogę tylko napisać jedno oszuści i naciągacze nic więcej . Zadzwoniłam na infolinię Firmy Toya żeby zamówić dekoder 4K , Pani bardzo miła bo zamawiam drugi dekoder sprawdziła czy można u mnie podłączyć dekoder 4K okazało się że tak jednorazowo mam zapłacić 124 zł. za podłączenie i aktywowanie dekodera 4K . Po pięciu dniach przyszedł Pan podłączył mi dekoder po czym okazało się że nie jest to dekoder 4K tylko zwykły. Zadzwoniłam ponownie na infolinię tłumacząc że zaistniała pomyłka na co Pani mi mówi że niestety ale u mnie nie można podłączyć dekodera 4K gdyż nie ma jakiegoś przewodu podciągniętego do światłowodu, w tym momencie mi nerwy puściły i zaczęłam się kłócić że jedna osoba mi mówi że mogę mieć dekoder 4K a druga że nie mogę. Po rozmowie z Panem monterem okazało się że mogę mieć podłączony dekoder 4K bez problemu. Dzwonię jeszcze raz na infolinię i mówię co Pan monter powiedział, na co Pani tak owszem mogę mieć dekoder 4K ale muszę zapłacić około 80zł. plus 124zł. za dekoder którego nie chciałam , ale w obecnej chwili nie ma dekodera 4K na zbyciu. Tak się ludziom wciska nie potrzebny sprzęt. Pojechałam do Biura Obsługi Klienta i tłumaczę o zaistniałej pomyłce na co Pani owszem ma dekoder 4K za który muszę zapłacić około 80zł. plus za nie chciany dekoder 124zł. oraz muszę zapłacić karę za zerwanie umowy za dekoder którego nie chciałam . I w taki oto sposób czuję się oszukana wciśnięto mi bubel za który jeszcze muszę zapłacić. JEŚLI MACIE INNĄ MOŻLIWOŚĆ NIŻ PODPISANIE UMOWY Z OPERATOREM TOYA TO NIE ZASTANAWIAJCIE SIĘ. NIE POLECAM TEJ FIRMY .
Zaletyżadnych
Wadyniekompetencja
MiejscowośćŁÓDŹ
~Klaudia / 2021-11-29 17:44
Ocena: 1.50 / 5
Zero pomocy z ich strony, wyciągnie kasy od ludzi. Router jest tak słaby, że nie przesyła takiej ilości jak jest na umowie, a jeśli się zepsuję to trzeba płacić 310 zł. Przy najbliższej okazji rezygnuje z ich usług
MiejscowośćŁódź
~mackiej / 2021-11-16 10:57
Ocena: 3.00 / 5
Niestety inetrnet rozłącza czasem kilka razy na godzinę i nie ma znaczenia czy przez wi-fi czy kablem.Obsługa klienta z małymi wyjątkami próbuje pomóc ale bez skutku,podobno zbyt wielu sąsiadów kupiło internet w TOYA i stąd problem... Ja teraz zamiennie korzystam z internetu mobilnego od operatora gsm i czekam na koniec umowy.
MiejscowośćŁódź
~Paweł / 2021-11-13 09:43
Ocena: 2.75 / 5
Jestem ciekaw czy TV Toya pomyśli o jakiś bonifikatach dla ludzi z okolicy Rzgowskiej, którzy od wczoraj od południa nie mają TV ani Internetu i nie zanosi się żeby go w najbliższych godzinach mieli? To jest jeden wielki skandal żeby zostawić ludzi na weekend bez mediów i rzetelnej informacji co dalej. Niestety, trzeba szukać nowego dostawcy usług , bo Toya najwyraźniej cofa się w rozwoju zamiast iść do przodu.
ZaletyCoraz mniej
WadyCoraz więcej
MiejscowośćŁódź
~MB / 2021-11-12 20:41
Ocena: 1.25 / 5
Aktualnie, może Pan zerwać umowę na usługę Bezpieczny Internet z zachowaniem terminu 30 - dniowego ze skutkiem na koniec miesiąca, przy czym, zgodnie z umową, koszt jej zerwania za każdy miesiąc pozostały do końca umowy wynosi 9 PLN.
~Maciej / 2021-11-12 09:32
Ocena: 1.00 / 5
Internet 300 działa z prędkością 50. Technicy nic nie potrafią poradzić tylko przełączają na zmianę pasma albo próbują załatwić sprawę modyfikując ustawienia . Nikt się nawet nie pofatygował aby sprawdzić czy modem dobrze działa . Ostatecznie zaproponowali podłączenie po kablu. Zero wsparcia . Brawo !
Jeżeli ktoś chce płacić za coś czego nie dostanie to życzę powodzenie. Więcej umowy z nimi nie przedłużę . Oszuści.
Zaletynie ma
Wadybrak wymaganej prędkości.
MiejscowośćŁódź
~K75 / 2021-11-09 20:51
Ocena: 1.00 / 5
Internet się rozłącza a tv brak sygnału. Dzwonię na infolinię dział techniczny każe sprawdzdzic kabel w tv
ZaletyŻadnych
WadyCzasowy zanik sygnału internet i tv
MiejscowośćŁódź
~Jerzyk / 2021-10-27 18:24
Ocena: 2.50 / 5
Zrywający internet kilka razy dziennie. Raz jest raz nie ma..., w tej chwili właśnie BRAK, korzystam z LTE. Prędkość niby ma być 500 mb, a jest max do 80 mb. Placę za coś czego nie mam, a technicy mi każą sprawdzać jaką mam prędkość po kablu, a nie przez wifi. Nie będę się rozpisywać, ale ogólnie totalna porażka. Nie przedłużę umowy, choćby to coś miałoby być za połowę ceny. NIE POLECAM!
MiejscowośćŁódź
~Mariusz / 2021-10-27 14:52
Ocena: 1.00 / 5
Jeszcze nie mam Toyi a juz od roku czasu slyszę ze do konca miesiaca usluga bedzie u mnie aktywna. Kiedy dotarłem do instalatora to mnie uświadomił że może jak się uda to do konca 2021 roku bedzie dostepny internet. Niestety tu gdzie mieszkam zostaje neostrada po miedzi 12 mb/s.
Skoro takie opinie czytam nie można zgłosić do UOKIK-u większą liczbą ludzi ??
MiejscowośćSłowik
~Michał / 2021-10-24 18:23
Ocena: 1.00 / 5
serdecznie nie polecam, jeżeli chcesz coś obejrzeć to zawsze, ale to zawsze wtedy się spierdzieli
Wadystabilność, obraz, niezawodność
Miejscowośćłódź
~Marian / 2021-10-22 23:53
Ocena: 1.25 / 5
Tragedia, nie dość, że internet przerywa i nie da sie pracować to niesamowicie denerwuje mnie to, ze trzeba utrzymywac konto w ich serwisie by mieć faktury z danymi do wplaty, czemu nie moga tego wysylac meilem?
Wadyniedzialajacy internet, traktowanie klientów, nieprzyjemne panie na infolinii
Miejscowośćkraków
~MAx / 2021-10-20 18:44
Ocena: 1.00 / 5
podbijanie dobrych opinii przez pracowników firmy Toya np. Dorota789 to pokazuje jak słaba jest ta firma i nie godna zaufania. Wypowiedzi są żywcem brane z reklamy firmy. A już się miałem nabrać.
MiejscowośćKraków
~Ewelina / 2021-10-20 11:42
Ocena: 1.50 / 5
Tragedia! Notorycznie zrywa internet. Po roku zrobiłam cesję na firmę. Miało być lepiej, bo niby szybszy i lepszy a tym czasem jest gorzej niż było. Na infolinie nie można się dodzwonić. Nie powiadamiają o planowanych serwisach w czasie których nie będzie dostępu do internetu. W związku z tym, zrywa połączenie w trakcie spotkania z klientami, albo w połowie dnia okazuje się, że nie można pracować.
MiejscowośćŁÓDŹ
~Paulo / 2021-10-12 20:48
Ocena: 5.00 / 5
Jak dla mnie Bomba. Daję pełną 5. Świetne połączenie, bardzo dobra cena. Jestem bardzo zadowolony i Polecam wszystkim serdecznie.
~Iza / 2021-10-08 23:34
Ocena: 1.00 / 5
Internetu albo nie ma albo wszystko ładuje się pół godziny
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćKraków
~Dorota789 / 2021-10-08 18:08
Ocena: 5.00 / 5
Internet działa dobrze.Jestem Bardzo zadowolona.Cena za usługę jest optymalna.Obsługa klienta Bardzo Dobra.Dorota Żaczek