W losowe dni internet jest do niczego 5kb/s, beznadzieja.
Zaletybrak
Wadydużo
MiejscowośćPrzemyśl
~Robie / 2022-01-21 15:04
Ocena: 2.00 / 5
Beznadzieja, co chwila problemy z internetem. Praca zdalna w warunkach ekstremalnych..
~S / 2019-02-18 15:09
Ocena: 2.00 / 5
Uwaga na zapis w umowie. Niestety podpisując umowe w Toya na 12/24 m-c jeśli nie złożysz wypowiedzenia przechodzi na czas określony i kolejne 12 mc musisz czekać z wypowiedzeniem lub zapłacisz kare. Niestety takie zapisy w mojej ocenie są bardzo nie korzystne dla konsumenta i oczywiście zamierzam walczyć o zaniechanie takich praktyk. Niestety nie polecam
ZaletyDosyć stabilny internet
WadyKrzywdzące i rażące zapisy w umowie
MiejscowośćŁódź
~Użytkownik internetu TOYA / 2021-07-14 19:10
Ocena: 2.00 / 5
Jestem abonentem toya, mam u nich kupiony internet 30/6, jednak często zwalnia do 10/6, podczas gdy na pisane jest, że jest internet 30/6 nie "do" 30/6, co jest wkurzające, ponieważ pobieram dużo plików z internetu, obsługa klienta po żenada, nie potrafią pomóc/odblokować jakieś funkcji. Nie polecam
~Wojciech / 2023-06-13 16:00
Ocena: 2.00 / 5
Tragiczne warunki w przypadku niskiej stabilności łącza lub awarii, które niestety zdarzają się bardzo często.
Chcesz reklamować usługę? Musisz nie mieć internetu 36 godzin łącznie! Czyli jeśli awaria trwa 35 godzin, przywrócą połączenie na godzinę i następnie znów przed 35 godzin nie będziesz mieć internetu, to Toya Ci pokaże środkowy palec.
A obsługa klienta jest na tak niskim poziomie, jakby konsultanci nie wierzyli, że mają wokół siebie konkurencję.
Omijać z daleka.
Zaletyzakres oferty
Wadycała reszta
MiejscowośćŁódź
~*roja Toja / 2018-01-22 00:22
Ocena: 1.75 / 5
Najgorszy internet jaki mieliśmy, nie dość że w godzinach wieczornych często internetu nie ma albo zrywa połączenie lub są inne usterki powodujące spadek jakości łączą. Na szczęście umowa jest tylko na 7 miesięcy, ale odradzam i nie polecam tego usługodawcy, lepiej znaleźć alternatywę bo nie znam nikogo kto byłby zadowolony z usług TOYA.
ZaletyBRAK!!! (OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM)
WadySłaba jakość łączą
Częste spadki szybkości łącza
Częsty brak internetu w godzinach wieczornych
MiejscowośćKraków
~A / 2019-05-21 11:04
Ocena: 1.75 / 5
do d..y. czas pobierania pliku wydłuża się wielokrotnie, "pobieranie wstrzymane", kpina,infolinia pomocy technicznej- niekompetentni kpiarze. Brać pieniądze i nic nie robić. Wciskają kit jakby uważali rozmówcę za idiotę.Dziwię się szefom że,nie reagują. Też mają to w d...e?
Zaletymożliwość wyboru dobrej prędkości
Wadysprzęt fatalny, przesył co chwila przerywany,
MiejscowośćŁódź
~Ania / 2020-12-03 09:19
Ocena: 1.75 / 5
Zdecydowanie nie polecam. Jak na oferowana jakość usług internet jest bardzo drogi. Awarie zdarzają się przynajmniej raz w tygodniu.
Wadyciągle awarie
cena
szybkość internetu
Miejscowośćlodz
~Ania / 2022-05-31 11:59
Ocena: 1.75 / 5
Sam internet, światłowód działał całkiem OK, chociaż bez szału. Natomiast niestety zgadzam się z poniższą opinią, że umowa miała być na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia, a po wypowiedzeniu okazało się, że umowa była na rok, spóźniłam się 3(!) dni i umowa się odnowiła na kolejny rok... kara to 600 zł, a do Firmy Toya nie da się dodzwonić na żaden numer, poprzez formularz również nie ma kontaktu.
Na początku byłam zadowolona, ale im dłużej, tym coraz gorsze doświadczenia.
ZaletySzybki montaż i na początku internet działał dobrze
WadyBrak jasnych warunków umowy, drogie kary, brak kontaktu
MiejscowośćKraków
~anonim / 2021-01-25 21:48
Ocena: 1.75 / 5
POPC - projekt który niby istnieje, ale czy realnie to chyba nikt nie wie. Miał się zakończyć najpóźniej w grudniu 2020r. Oczywiście się nie zakończył. Z Toyą kontaktowałem się około 10 razy - z jednym wyjątkiem obsługa kompetentna, poza jednym panem który nie raczył sprawdzić dla mnie żadnej informacji i powiedział jedynie, że muszę czekać. Niestety przy każdym kolejnym telefonie/mailu termin przyłączenia coraz bardziej oddalany. Tak od marca/kwietnia 2020r. Aktualnie nie wiem już nawet kiedy to ich magiczne przyłączenie będzie możliwe. O ile kiedykolwiek będzie.
~baranek / 2017-11-29 17:03
Ocena: 1.75 / 5
Totalna porazka, co jakis czas moj internet z 250 mb/s spada do 10, oraz pakiety skacza do 30... Obsługa nie widzi w tym zadnego problemu. 2/10
MiejscowośćŁódź
~Bogdan / 2022-07-17 22:02
Ocena: 1.75 / 5
Beznadzieja, jestem ich klientem od kilku miesięcy i mam ich już dość. Co z tego, że jest szybszy skoro co jakiś czas po 2-3 dni nie działa. W przeciągu ostatniego miesiąca już drugi raz. A w obsłudze kłamią, w sobotę powiedzieli, że już naprawiają i włączą o 20, w niedzielę to samo, a w niedzielę po 20 kolejny powiedział, że dopiero identyfikują gdzie jest usterka.
MiejscowośćDobieszków
~Cezry / 2018-06-23 12:38
Ocena: 1.75 / 5
Byłem klientem parę lat, obsługa w w BOK niemiła filmy Barei to chyba ich wzorzec posyepowania, PRL to mały pikuś przy obsłudze Toya, kolejki na 2 godziny.
I panie pełne pretensji. Masakra ! Odradzam i cieszę się, że jestem w konkurencji, gdzie szanują klienta.
ZaletyBrak
WadySame
MiejscowośćLodz
~Czarny Koń / 2023-02-02 09:01
Ocena: 1.75 / 5
Witam, dodam, że korzystałem z internetu Toya na światłowodzie - okolice Łodzi. Prędkość internetu jest zmienna i jest to odczuwalne przy ładowaniu stron czy też oglądaniu filmów, co przy prędkości 500mb/s nie powinno być odczuwalne. Widać to bardzo dobrze wieczorami i w nocy. Awarie się zdążają ale nigdy o nich nie informują.. cyrk zaczyna się kiedy chcecie przedłużyć umowę - z automatu dostajecie 2x wyższy abonament lub kiedy chcecie zrezygnować z usług. Kiedy rezygnujecie zmuszają Was do zostania miesiąc dłużej i narzucają 2x wyższą kwotę za usługę tłumacząc że na to się godziłem mimo iż nie dają opcji wyboru tzw. cyklicznego przedłużania kąta.Kolejna sprawa to włączają tzw. bezpieczny internet i pobierają dodatkową opłatę jak się tego nie wyłączy. Jednym słowem przy każdej możliwej sytuacji naciągają na dodatkowe koszty. Nie polecam internetu Toya! Wnioski sami wyciągnijcie.
Wady-zmienna prędkość na światłowodzie,
- zmuszanie do koszystania z płatnego bezpiecznego internetu,
- podczas rezygnacji narzucanie kolejnego miesiąca przymusowego z 2x wyższa kwota,
- obsługa tylko do momentu kiedy chcesz zostać klientem, potem mają was w...
MiejscowośćOkolice Łodzi
~Czesław / 2022-07-15 08:45
Ocena: 1.75 / 5
Od miesiąca czekamy na podłączenie. W Obsłudze klienta poza tym, że ciągle obiecują zajęcie się sprawa nikt nie jest w stanie mi pomóc. Podpisane umowy poszlo szybko- gorzej z wywiązaniem się z umowy przez dostawce
ZaletyBrak
WadySame
MiejscowośćBrachowice
~Halyyna / 2021-07-09 06:14
Ocena: 1.75 / 5
Nie jest kolorowo. Prędkość internetu spadła nagle około 2 miesięcy temu z obiecanych 30mb poniżej 10mb. Infolinia nie pomaga, twierdząc, że "taki mamy klimat" i to napewno sąsiad ma mocniejszy router i mnie zakłóca. TV swoją drogą też często nie działa. Kończę cyrograf i przenoszę się GDZIEKOLWIEK INDZIEJ, bo konkurencja za taką samą cenę oferuje dosłownie 10 razy szybszy internet i więcej kanałów TV
ZaletyBrak
WadyWolny
Awaryjny
Zanika
MiejscowośćKraków
~Jan / 2020-12-26 09:23
Ocena: 1.75 / 5
Przez dwa lata predkos nie przekracza 3mb/sek przy zamówionych 100mb/sek. Standarta odpowiedź że gwarantujemy tą prędkość tilko na kablu no i na kablu tego nie ma. A druga rzecz - kto teraz korzysta z kabla?
WadyZbyt niestabilna prędkość
MiejscowośćŁódź
~janek / 2018-05-12 22:26
Ocena: 1.75 / 5
W usłudze TOYA GO permanentne zrywanie streamingu kanałów telewizyjnych.
MiejscowośćŁódź
~Kamil / 2021-06-16 09:35
Ocena: 1.75 / 5
Sprawdzcie sobie ile oferuje za cene 80+ zł chociażby UPC a ile Toya
- UPC 154 kanaly, dekoder 4k z nagrywarką, Net 750 Mbs
- Toya - 54 kanały + Net 100 mbs (80.90zł miesiecznie)
Załuje tylko , że nie mam możliwosci instalacji innego operatora bo Toya ma "wyłacznosc" na moją kamenicę.
ZaletyŻADNE!
Wadykruczki w umowach
wysokie ceny za pakiety
MiejscowośćŁódź
~Konrad J. Ksawerów / 2020-12-09 11:33
Ocena: 1.75 / 5
opinia może byc tylko zła. Kiedyś korzystałem z usług tej firmy przez naście lat bo byłem do tego zmuszony brak innych dostawców rozsądnych porzuciłem firme toya w 2015r i korzystałem z innego operatora z którego byłem zadowolony. pod wpływem sąsiada ponownie podpisałem w 2019r umowę na internet i zaczął się koszmar. częste przerwy w dostawie internetu awarie a płacić trzeba. W dniu 26.11.2020r złożyłem wypowiedzenie prosząc o kontakt z działem utrzymania klienta. oczywiście odezwał się ktoś i proponował mi przedłużenie umowy bez ponoszenia kosztów aktywacji i miałem się zgodzić z uwagi na brak czasu szukania nowego operatora ale poprosiłem o parę dni na zastanowienie i ponowy kontakt telefoniczny. Po paru dniach zadzwoniła do mnie kobieta twierdząc że jeżeli chcę aneksować umowę muszę ponieść dodatkowy koszt aktywacji. Dziwne i dziwna firma. To tyle. BOK brak jakichkolwiek kompetencji. Konrad J. Ksawerów