Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Toya (internet) opinie

Ocena na podstawie 767 opinii

3.15 / 5

  • Parametry
    3.24
  • Cena
    3.21
  • Obsługa klienta
    3.11
  • Niezawodność
    3.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mateusz Kliza / 2020-11-23 21:12
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam. Nie odpowiadają na maile, nie rozwiązują problemów, zupełnie jestem olewany mimo zgłoszenia przez formularz kontaktowy i maile.
    Zaletypolska firma
    WadyOlewają zgłoszenia klientów + pojawiają się wyskakujące reklamy podczas oglądania telewizji
    MiejscowośćKraków
  • ~Milena / 2019-09-08 11:03
    Ocena: 2.50 / 5
    Duże kolejki, brak indywidualnego podejścia do klienta, a przed wszystkim "robienie w konia" klientów. Proszę potencjalnych klientów o zwrócenie uwagi przy podpisywaniu umowy o taki niewielki szczegół jak " zgoda na cykliczne przedłużanie okresu zobowiązania" - podpisałam umowę na rok do 30.09.2019 r., przed upływem okresu poszłam oddać ruter i okazało się, że obowiązuje mnie miesięczny okres wypowiedzenia. Ten dodatkowy miesiąc, tj. październik kosztuje już 90,49 zł, przez rok płaciłam 54,97 zł. Oddać ruter może jedynie właściciel(osoba która podpisywała umowę)!!!!. Zatem trzeba pamiętać o wypisaniu upoważnienia dla oddającego.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Mirosław / 2022-05-30 05:40
    Ocena: 2.50 / 5
    Nieracjonalne, wysokie ceny za jednorazowe doładowania internetu w telefonie. Np. 15zł za 2Gb.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Nrosu / 2021-01-14 08:46
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam firma toya mimo ze wyraźnie powiedziałem panu który zakładał internet ze z końcem roku kończymy swoją współpracę i maja nie dzwonić ani nic nie przedłużać nagle dowiaduje się ze musiałem złożyc rezygnacje bo umowa sama z siebie się przedłużyła ? Co to ma być ! Na dodatek dostałem za miesiąc w którym przedłużyła się umowa dostałem do zapłaty dwokrotnosc płaconej kwoty NIE POLECAM KŁAMSTWO NA KAŻDYM KROKU
    ZaletyJakiekolwiek przestoje z dostępnością internetu to rzadkość
    MiejscowośćMysłowice
  • ~Piotr / 2021-12-10 18:16
    Ocena: 2.50 / 5
    Internet słaby. Gram w grę online to wyrzuca ponieważ nie może połączyć się z internetem, a urządzenie mam świetne więc to wina internetu. Wale na łeb całą Toye. Internet to po prostu jeden wielki joke.
    MiejscowośćKraków
  • ~Volkovetska / 2020-02-29 21:48
    Ocena: 2.50 / 5
    Niestety prędkość to rozczarowanie (( mamy pakiet 300 m/s , a w rzeczywistości 50
    WadyPrędkość
    MiejscowośćŁódź, Retkinia
  • ~Wojciech / 2019-03-22 18:20
    Ocena: 2.50 / 5
    Internet o ile działa co nie zdarza się często jest szybki :))))
    WadyWszystko
    MiejscowośćŁódź
  • ~Dariusz / 2023-08-16 19:59
    Ocena: 2.33 / 5
    Zrywanie połączenia na stronie Toya Go po ok. 20 min.
    Brak możliwości zatwierdzenia regulaminu, co uniemożliwia zalogowanie.
    ZaletyMożliwość korzystania z abonamentu na wyjeździe
    WadyBrak funkcjonalności dla abonenta
    MiejscowośćŁódź
  • ~Adam / 2021-07-04 22:01
    Ocena: 2.25 / 5
    Najgorszy wybór jakiego dokonałem, jak internet jest to wszystko gra jest transfer zgodny z umową, ale niestety często go nie ma. Co jakiś czas znika pojawia się i znowu znika technicy dzielnie walczą ze światłowodem jak na razie bez efektu składam reklamację bo tak dalej nie da się z tego korzystać. Także uważajcie przed podpisaniem umowy u mnie kable światłowodowe mają kilka lat mimo to firma Toya nie potrafi doprowadzić do mnie internetu tak żeby nie brakowało go przez min. 2 tygodnie. W umowie jest zapis że mają na naprawę zaledwie 3 dni, ale jeśli coś nie wiedzą lub użytkownik coś przesunie to termin rusza od nowa. I tak w kółko nic nie mogą poza braniem pieniędzy.
    ZaletyTransfer
    WadyNiezawodność, ciągle nie mam internetu
    MiejscowośćŁódź
  • ~Alik / 2019-03-22 19:33
    Ocena: 2.25 / 5
    Mam problem z Internetem A miał być niezawodny.Dzisiaj tj.23.03 nie działa nie można dodzwonić się na infolinię ponieważ mam telefon też stacjonarny więc przy awarii Internetu nie działa i nigdzie nie można się połączyć. Zrobił się problem bo nic nie wiadomo o co tutaj chodzi.
    ZaletyBrak
    WadyCzęsto mam awarie
    MiejscowośćŁódź
  • ~Aneta / 2023-10-25 16:47
    Ocena: 2.25 / 5
    Tragedia, miałam Netie po kablu i lepiej chodziła niż ten dziad, niby swiatłowód! Koszmar odradzam wszystkim, tak jak bym sie cofneła w czasie o 15 lat !!!!
    Zaletynie ma zalet
    Wadysame wady, wolny strony mi znikaja= mam na pasku i zacholę już jej nie ma.
    MiejscowośćKraków
  • ~Anna / 2020-12-10 16:49
    Ocena: 2.25 / 5
    Firma TOYA stosuje kruczki w umowach na dostęp do internetu, które zawsze odbijają się negatywnie na ich kliencie, gdy umowa dobiega końca i nie zostanie wypowiedziana z końcem okresu promocyjnego. Po okresie obowiązywania promocji wchodzi się na standardowe ceny cennikowe, które są bardzo zawyżone i nierynkowe. W ostatni miesiąc obowiązywania mojej 2-letniej umowy chciałam podnieść sobie przepustowość łącza (i cenę) i podpisać umowę na kolejny czas określony. Niestety firma zaproponowała podpisanie aneksu z opłatą powyżej 90 zł za zmianę warunków na rynkowe. Rozwiązanie umowy w ostatnim miesiącu obowiązywania usługi, to również koszt powyżej 90zł, bo umowa przedłuża się o kolejny miesiąc na standardowych warunkach. Bardzo nieprofesjonalne podejście do klienta. Tak czy siak ściągną z Ciebie dodatkową opłatę za nic. Nie polecam!
    ZaletyStałe łącze internetowe 150/25 Mb/s oferowało wykupioną przepustowość, to jedyna zaleta (Próba zmiany na wyższą przepustowość zakończyła się jednak niepowodzeniem ze względu na próbę doliczenia nieuzasadnionych opłat (za nic) z tego tytułu.
    WadyBardzo nieprofesjonalna obsługa klienta, lakoniczne informacje zwrotne. Próba naciągnięcia klientów na dodatkowe opłaty na każdym kroku.
    MiejscowośćKraków
  • ~BEATA / 2021-11-30 18:16
    Ocena: 2.25 / 5
    O Firmie Toya mogę tylko napisać jedno oszuści i naciągacze nic więcej . Zadzwoniłam na infolinię Firmy Toya żeby zamówić dekoder 4K , Pani bardzo miła bo zamawiam drugi dekoder sprawdziła czy można u mnie podłączyć dekoder 4K okazało się że tak jednorazowo mam zapłacić 124 zł. za podłączenie i aktywowanie dekodera 4K . Po pięciu dniach przyszedł Pan podłączył mi dekoder po czym okazało się że nie jest to dekoder 4K tylko zwykły. Zadzwoniłam ponownie na infolinię tłumacząc że zaistniała pomyłka na co Pani mi mówi że niestety ale u mnie nie można podłączyć dekodera 4K gdyż nie ma jakiegoś przewodu podciągniętego do światłowodu, w tym momencie mi nerwy puściły i zaczęłam się kłócić że jedna osoba mi mówi że mogę mieć dekoder 4K a druga że nie mogę. Po rozmowie z Panem monterem okazało się że mogę mieć podłączony dekoder 4K bez problemu. Dzwonię jeszcze raz na infolinię i mówię co Pan monter powiedział, na co Pani tak owszem mogę mieć dekoder 4K ale muszę zapłacić około 80zł. plus 124zł. za dekoder którego nie chciałam , ale w obecnej chwili nie ma dekodera 4K na zbyciu. Tak się ludziom wciska nie potrzebny sprzęt. Pojechałam do Biura Obsługi Klienta i tłumaczę o zaistniałej pomyłce na co Pani owszem ma dekoder 4K za który muszę zapłacić około 80zł. plus za nie chciany dekoder 124zł. oraz muszę zapłacić karę za zerwanie umowy za dekoder którego nie chciałam . I w taki oto sposób czuję się oszukana wciśnięto mi bubel za który jeszcze muszę zapłacić. JEŚLI MACIE INNĄ MOŻLIWOŚĆ NIŻ PODPISANIE UMOWY Z OPERATOREM TOYA TO NIE ZASTANAWIAJCIE SIĘ. NIE POLECAM TEJ FIRMY .
    Zaletyżadnych
    Wadyniekompetencja
    MiejscowośćŁÓDŹ
  • ~Bohdan / 2021-09-18 08:17
    Ocena: 2.25 / 5
    Zdecydowanie nie polecam . Jeżeli macie inną możliwość to uciekajcie tam.
    ZaletyNiezły transfer
    WadyOszukańczy program antywirusowy(dla telewizora?) Obsługa tragiczna , modem wielki jak szafa
    MiejscowośćŁódź
  • ~ckm / 2018-03-11 14:33
    Ocena: 2.25 / 5
    Niestety z przykrością stwierdzam pogorszenie jakości łącza. Zmieniłem niedawno pakiet na wyższy i mimo tego prędkość internetu nie zwiększyła się. Moja cierpliwość skończyła się gdy przez telefon usłyszałem, że nie potrafię korzystać z internetu. Zgłaszanie usterki i oczekiwanie na serwis trwa kilka dni. Zmieniłem operatora internetu na Orange i skończył się problem
    ZaletyBRAK
    WadyPrędkość połączenia, serwis, obsługa klienta
    MiejscowośćŁódź
  • ~edek / 2017-08-02 14:41
    Ocena: 2.25 / 5
    Pan przedstawiciel mimo wielokrotnych pytań wprowadził klienta w błąd że umowa na internet studencki (po zaznaczeniu opcji by się nie odnawiała) sama wygaśnie po 9 miesiącach. Wygasła ale promocyjna cena a umowa przeszła w nieterminową z ceną + 100%. Pani z infolinii jak jeszcze było ponad miesiąc do końca (i można było złożyć wypowiedzenie) zwodziła że nie ma ofert na przedłużenie bo za wcześnie. Jak się pojawiłem w biurze obsługi klienta ostatniego dnia umowy to niemiła baba z satysfakcją dziką stwierdziła, że albo se wezmę wyższą ofertę promocyjną(za wyższą opłatę )albo będę płacił dwa razy więcej. I to jest stała polityka tej firmy jak najwięcej kasy wyciągnąć od klienta. I co wziąłem? Rozwiązałem umowę - zapłacę za jeden miesiąc dwa razy więcej ale nie jestem frajerem i doić się nie dam. STUDENCI!!!!! zastanówcie się dwa razy czy wam się to opłaci- konkurencji nie brakuje mimo, że niby jest drożej. Liczy się końcowy rachunek....
    Zaletyklimatyzacja w biurze obsługi
    WadyChamska obsługa - wypacykowana gruba blondyna w BOA Łódź-Centrum
    ul.Podrzeczna - niegrzecznie odnosząca się do klientów
    nigdy więcej toy toya. Myślałem, że czasy umów konstruowanych tak by klient nie wiedział o co chodzi minęły.... OMIJAĆ z DALEKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Inay / 2022-03-28 15:47
    Ocena: 2.25 / 5
    Dużo ukrytych kosztów. Trzeba bardzo uważać. Z bezpiecznego internetu można zrezygnować tylko przez pierwsze trzy miesiące od podpisania umowy (usługa jest włączana automatycznie). Później już nie można i płaci się za coś co nie jest potrzebne. Ostatni raz podpisałam umowę z Toyą :).
    MiejscowośćŁódź
  • ~jack / 2020-12-24 00:23
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet zbyt drogi 100 zł na miesiąc za standardową prędkość, której komputer i tak bezpośrednio połaczony nie osiaga. Nawet jej połowy - jedyny i bezpośreni komp po kablu.... Częściej mają awarię niż faktycznie działa. W momencie pisania tego wpisu nie działa już 7 godzinę...
    Zaletyprędkość downloadu, uploadu jest zbyt mała jak na upload
    Wadyjak wyżej - prędkość uploadu która nie nadaje się nawet do przeglądania FB, czy prowadzenia rozmowy (!)
    Miejscowośćkutno
  • ~jan1989 / 2017-11-02 23:14
    Ocena: 2.25 / 5
    Co do jakości,ceny i niezawodności moja opinia jest średnia.
    Inne sieci kablowej telewizji i są tańsze i są bardziej niezawodne ale znam kablówki też o gorszych parametrach.
    Wystawiłem złą opinię dla obsługi klienta (chciałbym wystawić ocenę -5 ale jest to niemożliwe na tym portalu).
    Powodem tego jest fakt jak przypuszczam ,że dochód w/w "kablówki" opiera się na karach a póżniej na windykacji wobec nie zorientowanych klientów.Kary jak i koszty windykacyjne są niewspółmierne do wartości zawartych umów i wartości sprzętu.
    W/w "obsługa klienta" nie informuje o możliwych konsekwencjach finansowych szczególnie osób starszych ,dla których podobno ma najlepszą ofertę.W przypadku mojej 76 letniej mamy,która chorując na zaćmę przestała po 3 latach oglądać telewizję z oczywistych przyczyn po 3 nie opłaconych miesiącach wypowiedziano jej umowę i obciążono kosztem ponad 1300 złotych za nie dotrzymanie warunków umowy i za dekoder (wart 300 złotych ).
    Po wyłączeniu sygnału nie informują o konsekwencjach I zaległościach ,tylko czekają aż upłynie okres kiedy można rozwiązać umowę I naliczyć kary.
    Dlatego ostrzegam potencjalnych klientów w/w “kablówki” o konsekwencjach zwjązanych z nierostropnym podpisaniem z “nimi” umowy.
    Przykro mi ,że muszę być informatorem realnym i rzeczowym w interesie firmy ,która mnie naraziła niesłósznie na wysokie koszty ale lepsze to niż ktoś z w/w”kablówką” podpisze jakąkolwiek umowę.
    Nie polecam i proszę o rozważne przemyślenie ich oferty.
    Pozdrawiam Janek

    WadyBrak zainteresowania klientem.
  • ~Janinka / 2021-03-01 12:52
    Ocena: 2.25 / 5
    Mam internet w toya od 2 lat. Przez te dwa lata zdarzyło się kilka awarii, kilka razy konieczne było resetowanie routera, ale ogólnie bez dramatu. Obsługa techniczna sympatyczna (z jednym wyjątkiem), ale niestety czasem udzielali sprzecznych informacji, raz zostałam także wprowadzona (w dość istotnej kwestii) w błąd, więc nie mogę wystawić pozytywnej oceny.
    Wystawiam im negatywną opinię za traktowanie klienta przy przedłużaniu umowy. Ich propozycje to: internet tej samej prędkości za 10 zł (!) drożej, internet dwa razy szybszy (300mb/s) za 5 zł miesięcznie drożej + 20 zł opłaty aktywacyjnej (co będzie aktywowane?) oraz droższe pakiety, ale bez opłaty aktywacyjnej. Na dodatek pani z którą rozmawiałam była bardzo niezadowolona, że musi mi opowiadać o ofercie. Nie wiem kogo toya zatrudnia w call center :D Zero podpowiedzi, zero propozycji, wybiórcze przedstawianie oferty, no generalnie traktowanie rozmówcy jakby przeleżał pod lodem pół wieku i musiał sobie zasłużyć na łaskę konsultanckiej uprzejmości.
    Podsumowując - mają gorsze pakiety niż konkurencja (nigdzie indziej nie widziałam nawet pakietu 100mb/s, a w toya wciąż dostępny) w wyższych cenach i na dodatek obecnych klientów traktują jak zło konieczne.
    MiejscowośćŁódź
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4692
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3962
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2618
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030