Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Toya (internet) opinie

Ocena na podstawie 732 opinii

3.07 / 5

  • Parametry
    3.17
  • Cena
    3.13
  • Obsługa klienta
    3.03
  • Niezawodność
    3.03

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2017-11-24 16:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam internetu ani telewizji. Generalnie dużo oferują, ale w praktyce wychodzi tragedia głównie za sprzętów które oferują. Mam w domu dwa dekodery i jeden router wifi i z każdym (!) z tych sprzętów miałam problemy.
    Przez rok kontaktowałam się z infolinią techniczną około 10 razy. Ich technik przyjeżdżał już kilka razy (co jest dla nas bardzo uyciążliwe, zwłaszcza, że to on dyktuje warunki spotkania) i za każdym razem zamiast wymienić sprzęt, to go naprawia. Skutkiem czego za jakiś czas znowu nie mamy internetu/telewizji.
    Masakra!

    Na infolinii nie informują, jaka jest opłata za wcześniejszą rezygnację z usłu i tzreba udać się do biura, gdzie zawsze są mega kolejki.

    Naprawdę przeklinam dzień, w którym podpisałam z nimi umowę.
    Zaletybrak
    Wadyinternet muli
    stare, psujące się dekodery
    zawodne rutery
    niemiła obsługa
    pomoc jedynie prowizoryczna
    MiejscowośćŁódź
  • ~Anna / 2023-03-27 21:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie Polecam, chyba ze ktoś lubi testować swoją cierpliwość :)
    Zalety-
    WadyNon stop dziury w połączeniu
    MiejscowośćKraków
  • ~Beerworth / 2022-12-22 12:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Od niedawna a moim mieście zawitała Toya z światłowodem. Ciesząc się że będzie szybki internet wybrałem również pakiet TV licząc na dobrą jakość i jeden rachunek do zapłacenia na koniec miesiąca. Niestety jakość sygnału TV daleko odbiega od jakości oferowanej bezpośrednio przez Cyfre + czy cyfrowy Polsat. Po odwiedzinach techników Toya uważa że są super i nie mam racji. Przestrzegam tych co są przyzwyczajeni do dobrej jakości obrazu przed zdecydowaniem się na TOYA w obrębie Konstantynowa Łódzkiego. Po podpisaniu umowy (która można rozwiązać po 2 tygodniach) instalacja pojawia się po zakończeniu okresu kiedy można ją wypowiedzieć. Przypadek?? Nie wydaje mi się. Sugerowałem że zostanę jedynie przy pakiecie z internetem i chce zrezygnować z TV bo jakość słabsza i nie miałem jak jej sprawdzić przed instalacją. NIestety spotykam się z odmową. Efekt taki, że po zakończeniu okresu na który podpisałem umowę z Toya rezygnuję z jej usług i światłowodu. Wrócę do gorszego internetu i dobrej jakości sygnału TV. Jestem zniesmaczony podejściem do klienta. Więc jak ktoś chce mieć internet z TOYA to ok niech bierze tragedii nie ma ale TV to lepiej zostańcie przy Waszych talerzach Polsat czy czego tam chcecie bo jakość obrazu będzie jak by wam ktoś dziwny filtry maskujący na TV zarzucił.
    Pozdrawiam,
    Zaletybrak
    WadySłaba jakość obrazu. Dużo lepszy cyfrowy Polsat czy Cyfra + za te same pieniądze. Jeśli już to brać od nich tylko internet.
    MiejscowośćKonstantynów Łódzki
  • ~Brak / 2021-08-19 13:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Ich dział planowania to istna kpina... Czekam na swój światłowód. Pierwotna data - luty 2021. Mamy końcówkę sierpnia i już jest przesunięta data realizacji na końcówkę września(30 września). Obsługa klienta wie tyle co jest napisane przy zgłoszeniu. Kpina..
    MiejscowośćŁódź
  • ~Darek / 2022-08-19 15:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Zasada jest taka. Płacić i broń Boże nie zawracać głowy problemami w stylu ,,płacę za 250 Mega internetu, dostaje 30- 50,,.
    Obsługa techniczna : to i tak wystarczy...
    15 minutowy, zdalny reset i....dalej to samo. Zero odzzewu, czy coś lepiej,jak by to rozwiązać? Może wina leży w moim sprzęcie, Gdzie szukać przyczyn słabego transferu? Nic.
    Dziękuję za współpracę.
    Ogólna ocena odzwierciedla opinie użytkowników.
    MiejscowośćMysłowice
  • ~Darek / 2023-04-06 22:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Korzystam z aplikacji mobilnej Toya Go szególnie z Polsatu Sport i jestem bardzo zawiedziony. Aplikacja przy dużym zainteresowaniu np. transmisja meczu siatkówki Champion Ligue Zaksa-Perugia dzisiaj nie tylko przerywa obraz, ale ciągle się zawiesza. Płacę nie mały abonament, a nie mogę korzystać z jakości aplikacji. Szybkość internetu odpowiednią, więc co jest grane?
    MiejscowośćŁÓDŹ
  • ~Grzegorz / 2021-04-26 17:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Na siłę wciskają usługi z których nie mozna zrezygnować, mimo że zgodnie z informacją konsultanta można.
    ZaletyBrak
    WadyNaciąganie użytkowników na zbędne uskugi
    Miejscowośćłódź
  • ~Katarzyna / 2020-08-31 14:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Zawsze przed podpisaniem umowy trzeba zwrócić uwagę na jeden ważny punkt. Na naprawę awarii Toya ma 3 dni robocze! Czyli jak u mnie - awaria od piątku jest poniedziałek i od dziś do środy „nic się nie stanie” jeśli usługi nadal nie będzie. Usługodawca jest w pełni chroniony a usługobiorca? Dzwoniąc do biura obsługi, nic się nie dowiadujemy. Płacisz za 30 dni a 5 możesz nie mieć dostępu do usługi i nie przysługuje z tego tytuły żadna rekompensata. Kosmos!
    MiejscowośćŁódź
  • ~Katarzyna / 2023-05-07 20:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Fatalny internet, często jego brak!!!Już rok dzwonię średnio raz w tygodniu, że połączenie z siecią lokalną nie jest możliwe.
    ZaletyMało
    WadyBrak internetu
    MiejscowośćŁódź
  • ~ktoś / 2022-07-26 21:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam, mam prośbę byście informowali o serwisie Internetu ponieważ niektórzy przez "streming" sie utrzymują lub pracuja za komputerem i potrzebuja internetu :) dziekuje i mam nadzieje, że sie poprawi
    Zaletyprędkość
    WadyBrak informacji przed wyłaczeniem internetu podczas serwisu
    Miejscowośćłódź
  • ~ŁYSY / 2024-03-08 17:16
    Ocena: 2.00 / 5
    NIE POLECAM, strasznie zraziło podejście do stałego klienta i kombinowanie przy przedłużeniu umowy. Byle do końca umowy i dziękuje.
    MiejscowośćKraków
  • ~Meggie / 2021-03-04 10:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Korzystam z usług od 3 miesięcy i średnio raz w miesiącu musiałam dzwonić na infolinię z problemami. Strona wyrzuca, nie mogę się zalogować na własne konto abonenta, infolinia nie pomaga. Mam wrażenie, że rozmawiam z osobami, które kompletnie nie są wykształcone w kontaktach z klientem.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Michał / 2023-04-01 16:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam z Krakowa korzystam z tv+internet toya co dzień są zawieszki nawet po 5min nie ma sygnału mega wkurzajace czekam tylko jak podjadą z kablami UPS i toya papa
    MiejscowośćKraków
  • ~MK / 2022-10-10 20:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadziejne parametry, wizyty doprosić się nie można. Zdalnie sprawdzają ze wszystko działa ok. Na umowie prędkość 500 w rzeczywistości bywa 70 i 20. Na prośby odpowiadają pt. trzeba kabel od routera włożyć do laptopa. Cóż mamy XXI wiek i gniazda z routera pasują do starego sprzętu. Aneks podniósł ceny ale na moje sugestie ze nie chce za takie pieniądze takiej jakości odpowiedziano po upływie terminu. Teraz rozwiązanie wiąże się z kosztami. Firma nadal nie jest zainteresowana poprawa parametrów i zadowoleniem klienta. Tego typu porady są na poziomie ucznia szkoły średniej.

    MiejscowośćZgierz
  • ~OSZUKANY / 2022-02-22 12:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Jak żałuję, że wcześniej nie dotarłam do tego forum - FIRMA NIE UCZCIWA.
    Łapią klienta obiecując wiele ale klient zupełnie się dla nich nie liczy.
    Uważajcie na umowę - OGROMNE PROBLEMY Z WYPOWIEDZENIEM, NAWET ZARAZ PO PODPISANIU!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyZŁE TRAKTOWANIE KLIENTA OD MOMENTU PODPISANIA UMOWY
    MiejscowośćKraków
  • ~PAULO / 2020-02-22 09:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Proszę nie dajcie się nabić w butelkę zamawiając modem TOYA z WIFI
    Owszem działa jak jesteś obok modemu, zasięg już w drugim pokoju spada 5 x krotnie.
    Po zgłoszeniu, że nie działa modem obsługa mówi, że oni przekazali modem działający ale nie mają wpływu gdzie użytkujemy modem.
    Sygnał jest tak marny , że muszę kupić nowy router aby korzystać z internetu
    PARANOJA !!!
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO - NIE DZIAŁA JAK NORMALNY MODEM WIFI
    MiejscowośćŁódź
  • ~Paweł / 2022-07-25 10:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Wad tyle, że za dużo by pisać, ale muszę napisać cokolwiek by mi opinie dodano. Cena za droga względem innych firm. Co chwile braki internetu. Przy rozwiązywaniu umowy należy opłacić pozostałe miesiące korzystania, więc trzeba się męczyć z tym szajsem.
    ZaletyMiła obsługa klinetów
    WadyZa dużo by pisać
    MiejscowośćŁódź
  • ~pcla / 2022-10-31 11:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam tej firmy, klient dla nich to śmieć i tylko chcą ciągnąc więcej kasy, nie można zmniejszyć usług po zakończeniu umowy, mogą dać to samo lub więcej. Miałem TV pakiet bogaty i internet, ponieważ nie korzystam z TV chciałem coś mniejszego, ale nie można. Jak wypowiedziałem umowę i potem chciałem zostać tylko przy internecie, to kazali mi zrobić 2 miesiące przerwy - niby karencja.
    Ktoś w tej firmie jest chory na głowę - nigdy więcej.
    Poza tym jakość sprzętu do TV to masakra.
    ZaletyKonkurencyjna cena na rynku
    WadyNaciąganie klienta - niska cena za słabą jakość.
    MiejscowośćPiotrków Trybunalski
  • ~pl123 / 2019-05-05 09:24
    Ocena: 2.00 / 5
    W losowe dni internet jest do niczego 5kb/s, beznadzieja.
    Zaletybrak
    Wadydużo
    MiejscowośćPrzemyśl
  • ~Robie / 2022-01-21 15:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadzieja, co chwila problemy z internetem. Praca zdalna w warunkach ekstremalnych..
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4447
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2239
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1915
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4585
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2572
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016