Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Toya (internet) opinie

Ocena na podstawie 732 opinii

3.07 / 5

  • Parametry
    3.17
  • Cena
    3.13
  • Obsługa klienta
    3.03
  • Niezawodność
    3.03

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bohdan / 2021-09-18 08:17
    Ocena: 2.25 / 5
    Zdecydowanie nie polecam . Jeżeli macie inną możliwość to uciekajcie tam.
    ZaletyNiezły transfer
    WadyOszukańczy program antywirusowy(dla telewizora?) Obsługa tragiczna , modem wielki jak szafa
    MiejscowośćŁódź
  • ~ckm / 2018-03-11 14:33
    Ocena: 2.25 / 5
    Niestety z przykrością stwierdzam pogorszenie jakości łącza. Zmieniłem niedawno pakiet na wyższy i mimo tego prędkość internetu nie zwiększyła się. Moja cierpliwość skończyła się gdy przez telefon usłyszałem, że nie potrafię korzystać z internetu. Zgłaszanie usterki i oczekiwanie na serwis trwa kilka dni. Zmieniłem operatora internetu na Orange i skończył się problem
    ZaletyBRAK
    WadyPrędkość połączenia, serwis, obsługa klienta
    MiejscowośćŁódź
  • ~edek / 2017-08-02 14:41
    Ocena: 2.25 / 5
    Pan przedstawiciel mimo wielokrotnych pytań wprowadził klienta w błąd że umowa na internet studencki (po zaznaczeniu opcji by się nie odnawiała) sama wygaśnie po 9 miesiącach. Wygasła ale promocyjna cena a umowa przeszła w nieterminową z ceną + 100%. Pani z infolinii jak jeszcze było ponad miesiąc do końca (i można było złożyć wypowiedzenie) zwodziła że nie ma ofert na przedłużenie bo za wcześnie. Jak się pojawiłem w biurze obsługi klienta ostatniego dnia umowy to niemiła baba z satysfakcją dziką stwierdziła, że albo se wezmę wyższą ofertę promocyjną(za wyższą opłatę )albo będę płacił dwa razy więcej. I to jest stała polityka tej firmy jak najwięcej kasy wyciągnąć od klienta. I co wziąłem? Rozwiązałem umowę - zapłacę za jeden miesiąc dwa razy więcej ale nie jestem frajerem i doić się nie dam. STUDENCI!!!!! zastanówcie się dwa razy czy wam się to opłaci- konkurencji nie brakuje mimo, że niby jest drożej. Liczy się końcowy rachunek....
    Zaletyklimatyzacja w biurze obsługi
    WadyChamska obsługa - wypacykowana gruba blondyna w BOA Łódź-Centrum
    ul.Podrzeczna - niegrzecznie odnosząca się do klientów
    nigdy więcej toy toya. Myślałem, że czasy umów konstruowanych tak by klient nie wiedział o co chodzi minęły.... OMIJAĆ z DALEKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Inay / 2022-03-28 15:47
    Ocena: 2.25 / 5
    Dużo ukrytych kosztów. Trzeba bardzo uważać. Z bezpiecznego internetu można zrezygnować tylko przez pierwsze trzy miesiące od podpisania umowy (usługa jest włączana automatycznie). Później już nie można i płaci się za coś co nie jest potrzebne. Ostatni raz podpisałam umowę z Toyą :).
    MiejscowośćŁódź
  • ~jack / 2020-12-24 00:23
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet zbyt drogi 100 zł na miesiąc za standardową prędkość, której komputer i tak bezpośrednio połaczony nie osiaga. Nawet jej połowy - jedyny i bezpośreni komp po kablu.... Częściej mają awarię niż faktycznie działa. W momencie pisania tego wpisu nie działa już 7 godzinę...
    Zaletyprędkość downloadu, uploadu jest zbyt mała jak na upload
    Wadyjak wyżej - prędkość uploadu która nie nadaje się nawet do przeglądania FB, czy prowadzenia rozmowy (!)
    Miejscowośćkutno
  • ~jan1989 / 2017-11-02 23:14
    Ocena: 2.25 / 5
    Co do jakości,ceny i niezawodności moja opinia jest średnia.
    Inne sieci kablowej telewizji i są tańsze i są bardziej niezawodne ale znam kablówki też o gorszych parametrach.
    Wystawiłem złą opinię dla obsługi klienta (chciałbym wystawić ocenę -5 ale jest to niemożliwe na tym portalu).
    Powodem tego jest fakt jak przypuszczam ,że dochód w/w "kablówki" opiera się na karach a póżniej na windykacji wobec nie zorientowanych klientów.Kary jak i koszty windykacyjne są niewspółmierne do wartości zawartych umów i wartości sprzętu.
    W/w "obsługa klienta" nie informuje o możliwych konsekwencjach finansowych szczególnie osób starszych ,dla których podobno ma najlepszą ofertę.W przypadku mojej 76 letniej mamy,która chorując na zaćmę przestała po 3 latach oglądać telewizję z oczywistych przyczyn po 3 nie opłaconych miesiącach wypowiedziano jej umowę i obciążono kosztem ponad 1300 złotych za nie dotrzymanie warunków umowy i za dekoder (wart 300 złotych ).
    Po wyłączeniu sygnału nie informują o konsekwencjach I zaległościach ,tylko czekają aż upłynie okres kiedy można rozwiązać umowę I naliczyć kary.
    Dlatego ostrzegam potencjalnych klientów w/w “kablówki” o konsekwencjach zwjązanych z nierostropnym podpisaniem z “nimi” umowy.
    Przykro mi ,że muszę być informatorem realnym i rzeczowym w interesie firmy ,która mnie naraziła niesłósznie na wysokie koszty ale lepsze to niż ktoś z w/w”kablówką” podpisze jakąkolwiek umowę.
    Nie polecam i proszę o rozważne przemyślenie ich oferty.
    Pozdrawiam Janek

    WadyBrak zainteresowania klientem.
  • ~Janinka / 2021-03-01 12:52
    Ocena: 2.25 / 5
    Mam internet w toya od 2 lat. Przez te dwa lata zdarzyło się kilka awarii, kilka razy konieczne było resetowanie routera, ale ogólnie bez dramatu. Obsługa techniczna sympatyczna (z jednym wyjątkiem), ale niestety czasem udzielali sprzecznych informacji, raz zostałam także wprowadzona (w dość istotnej kwestii) w błąd, więc nie mogę wystawić pozytywnej oceny.
    Wystawiam im negatywną opinię za traktowanie klienta przy przedłużaniu umowy. Ich propozycje to: internet tej samej prędkości za 10 zł (!) drożej, internet dwa razy szybszy (300mb/s) za 5 zł miesięcznie drożej + 20 zł opłaty aktywacyjnej (co będzie aktywowane?) oraz droższe pakiety, ale bez opłaty aktywacyjnej. Na dodatek pani z którą rozmawiałam była bardzo niezadowolona, że musi mi opowiadać o ofercie. Nie wiem kogo toya zatrudnia w call center :D Zero podpowiedzi, zero propozycji, wybiórcze przedstawianie oferty, no generalnie traktowanie rozmówcy jakby przeleżał pod lodem pół wieku i musiał sobie zasłużyć na łaskę konsultanckiej uprzejmości.
    Podsumowując - mają gorsze pakiety niż konkurencja (nigdzie indziej nie widziałam nawet pakietu 100mb/s, a w toya wciąż dostępny) w wyższych cenach i na dodatek obecnych klientów traktują jak zło konieczne.
    MiejscowośćŁódź
  • ~JustK / 2023-04-27 22:52
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet przerywa lub nie łączy przez długi czas, mimo mieszkania w centrum i regularnych opłat. Nie polecam, zwłaszcza za taką cenę.
  • ~K / 2020-03-10 22:12
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet może i ma dużą szybkość bo na wykupione 300mbs jest często około 200-250 Ale za to stabilność tego Internetu to jakiś dramat bardzo często go poprostu nie ma albo w momencie korzystania z niego czyli podczas oglądania youtube lub grania online potrafi się na chwilę wyłączyć. Co za tym idzie w momencie gdy Internet szwankuje to telewizja też zaczyna się zacinać albo wyłączać. Nie polecam.
    ZaletyŻadne
    WadyBardzo wiele
    MiejscowośćŁódź
  • ~Krakus / 2021-06-24 19:46
    Ocena: 2.25 / 5
    Odradzam aktywowanie usług (Nie są obowiązkowe! - nie dajcie się naciągnąć) "Wifi/Wifi Plus", teoretycznie płatne 5zł.
    Po aktywowaniu tej usługi, w urządzeniu które obowiązkowo jest do zainstalowania w twoim mieszkaniu aktywuje się reklama ich firmy w postaci sieci WiFi widocznej na całym osiedlu z nazwą TOYA na pełnej parze na rachunek klienta! (zwiększony pobór prądu + 5zł/msc opłaty cennikowej). Oczywiście brak możliwości zmiany nazwy WiFi mimo że klient teoretycznie płaci za taką funkcję! To jest co najmniej NIE ETYCZNE. Oczywiście nie można też wyłączyć tej funkcji (nie chodzi o rezygnację z części umowy, a zwykłe wyłączenie przełącznikiem w routerze/w panelu eBOA). Nie pisałbym tego gdyby firma ta generowała losowy ciąg znaków jako nazwę sieci, ale wstawianie klientowi do mieszkania chamskiej reklamy i za twój prąd to przegięcie. UKE powinno j**** kary za takie praktyki dostawcy internetu, nawet największe korporacyjne ISP (nie wymieniam nazw, to nie jest odcinek sponsorowany) pozwalają na podstawową kontrolę sprzętu który dostaje się przy podpisywaniu umowy. Wniosek? Nikomu nie polecę tej firmy. Wybór padł tylko ze względu na monopol w obecnej zabudowie wielorodzinnej, jeżeli Toya nie zaprzestanie tych praktyk zmienię dostawcę na pierwszego lepszego ISP który się do nas wprowadzi (a z tego co słyszę już dwóch planuje).
    WadyNormalnie w świecie to firmy płacą za możliwość reklamy - Toya Tobie każe płacić za możliwość reklamy ich firmy! Absurd
    MiejscowośćKraków
  • ~Krystian / 2023-11-08 22:23
    Ocena: 2.25 / 5
    Toya nie szanuje klienta. Mają awarie więc dzwonimy spytać się kiedy naprawia. Odpowiedź do 22, na drugi dzień naprawia do 14, później przesunęli do 22. O 22 zmienili status na naprawiony a internetu nadal nie ma. Niektórzy pracują zdalnie i potrzebują niezawodności, a tu 2 dzień w plecy i nie wiadomo jak długo to potrwa.
    MiejscowośćPabianice
  • ~L'Owca / 2021-01-03 01:40
    Ocena: 2.25 / 5
    Posiadałem ich internet przez parę lat, następnie zmieniłem dostawcę. w tym celu odstałem pół dnia w kolejce (!!!) i przy zamykaniu umowy panienka mi mówi że mam złotówkę do dopłacenia. nie wiem z czego wynikała ta złotówka bo dzień wcześniej otrzymałem fakturę z wyrównaniem, którą spłaciłem przed ustawieniem się w kolejce do zamknięcia umowy. Kolejnego dnia (po sprawdzeniu wszelkich kwót i uwzględnieniu wg mnie nienależnej kwoty (niewielka wiec po co się kłócić) zamknąłem umowę (tym razem panienka nie miała uwag więc nie było już żadnych zaległości... jakież było zdziwienie gdy po 5 latach przyszedł mail od WINDYKATORA! TOYA sprzedała moje nie istniejące długi trzeciej firmie - bez wcześniejszego maila, listu, telefonu w celu wyjaśnienia ewentualnych braków (a przecież 2x zamykałem umowę bo raz babka doliczyła się złotówki nie zapłaconej).
    Windykator zażądał odsetek, i opłaty manipulacyjnej więc za 0 zł zaległości (a ok 1 zł zaległości wg informacji windykatora) miałem do spłaty ok 300 zł.
    Na całe szczęście windykator wysłał list po czasie przedawnienia więc mógł sobie palcem w d... pogrzebać ale odradzam TOYĘ każdemu! Mają burdel w papierach że gdyby im kontrolę zrobić to by się zwinęli z rynku tego samego dnia, do tego kombinują jak wyciągnąć od klienta niezasłużone pieniądze (po co? czy nie lepiej mieć zadowolonego klienta który będzie płacić kolejne 2 lata "zaobrączkowania".) Ja już do Toyi nie wróciłem, choć Internet stacjonarny przydałby mi się znowu, i wolę korzystać z limitowanego internetu operatorów mobilnych niż zapłacić tym złodziejom znowu.
    UWAŻAĆ na podpisywane umowy, na wszystko zbierać "haki" i dowody bo to firma oszustów i złodziei. tzw monopolista który lewymi sposobami wygryzał dawniej innych operatorów z osiedli a teraz korzysta ze swojej pozycji na rynku
    Zaletyw miarę stabilny internet (dawniej)
    Wadyburdel w papierach za który płacić ma klient
    sprzedawanie nieistniejących długów innym firmom
    wykorzystywanie pozycji monopolisty
    naciąganie klientów
    MiejscowośćŁódź
  • ~Lucas / 2019-12-02 17:30
    Ocena: 2.25 / 5
    Pierwszy rok super. Pozniej to juz tylko tzw kibel! Czeste awarie i kazdy ma to w dupie! Zbednie przedluzalem
    MiejscowośćŁódź
  • ~Mały przedsiębiorca / 2023-03-27 19:20
    Ocena: 2.25 / 5
    Jak masz wybór to wybierz coś innego i zaoszczędź sobie nerwów
    Zaletybrak
    Wady- ciągłe problemy z połączeniem w centrum miasta
    - monter to przeważnie niemiły cwaniak (z prawdopodobnie małym fiutkiem) który wbija się do domu jak rolnik do obory
    MiejscowośćŁódź
  • ~Michał / 2021-09-07 12:32
    Ocena: 2.25 / 5
    masakra.... niestety jedyna opccja u nas na osiedlu. TOya sama zmienia warunki umów i wszystko kryją tysiace ICH regulaminów
    MiejscowośćŁódź
  • ~Nessusx / 2019-03-22 19:25
    Ocena: 2.25 / 5
    Działa komuś internet dzisiaj?,...............................?
    ZaletyDobry ping. Nic poza tym................................................
    WadyCzęste przerwy w sygnale..........................................................
    MiejscowośćŁódź
  • ~opal / 2023-03-06 18:25
    Ocena: 2.25 / 5
    Brak możliwości rozwiązania umowy za wypowiedzeniem bo od razu naliczają kary. Zwłaszcza przy umowach cyklicznie odnawianych co 12 miesięcy. Ostatnia podwyższa to ok. 40% w stosunku do 2022. Tłumaczenie, że internet szybszy, nie widzę różnicy Mnie tam odpowiadał ten wolniejszy za dużo niższą cenę. jeśli chodzi o tv, komunikaty brak dostępu do programu chociaż mam je w pakiecie. Dodzwonić się do BOA- tragedia- komunikat jesteś 17 w kolejce.
    Postanowienie na 2023 uwolnić się od Toya
    Zaletynie wiem
    Wadywiele
    MiejscowośćMysłowice
  • ~schisu / 2021-01-12 14:53
    Ocena: 2.25 / 5
    Kruczki w umowach, ścinający net, obsługa straszna. Jak tylko skończę umowę wymawiam!
    ZaletyJeżeli chcesz w ich sprawie kontaktować się z rzecznikiem praw konsumenta to nie będziesz sam.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Ula / 2022-12-28 14:51
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam. Najgorszy operator z jakim miałam do czynienia, żądania zapłaty faktur po zakończeniu umowy i tłumaczenie, że data zawarcia umowy nie jest istotna !!!! , bo liczy się data aktywacji usługii, gdzie w żadnym punkcie umowy czas ten nie jest konkretnie określony ani taka informacja nie jest umieszczona . Żenada , jak dla mnie to po prostu naciąganie klienta. Odradzam wszystkim .
    Wadyumowa, nie zgodna z rzeczywistością
    MiejscowośćKraków
  • ~Agata / 2024-06-21 18:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Telewizja internetowa Toya to jakiś nieśmieszny żart. Ciągłe błędy serwera, zacinanie się po kilka razy w ciągu minuty. Co to ma być? Za co ja wam płacę? Nie polecam.
    ZaletyBRAK
    WadyWolny Internet, telewizja internetowa zacina się i często wyskakują błędy serwera
    MiejscowośćŁódź
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4447
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2239
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1915
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4585
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2572
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016