strona 2 z 3
-
~Paweł / 2020-09-16 22:46
Po uzyskaniu opinii z serwisu -wymiana na nowy sprzęt brak kontaktu.Telefonu nikt nie odbiera,na e-meile nie odpisują!NIE POLECAM TEGO SKLEPU!!! -
-
~Sam / 2020-08-06 02:36
Od 2 miesięcy czekam na zamówienie,ciężko dogadać się ze sklepem, niestety sprawa będzie musiała zostać skierowana do rzecznika praw konsumenta ZaletyTanioWadyNie dostaniecie zamówionego towaru -
~Anna / 2020-04-10 19:09
Zakupiłam sprzęt który reklamowali na allegro po czym sie okazało ze nie mają go na stanie. Os poniedziałku 6 kwietnia nie mogę sie doprosić o zwrot pieniędzy. Brak kontaktu z ich strony. Sprawe zgłaszam na policję oszuści -
~ANNA / 2019-06-12 19:49
To nie TOPMARKET a TOP OSZUSCI!!! Specjalisci od bubli, kretacwa i chamstwa. Omijac szerokim lukiem! ZaletyZADNYCH -
~edward / 2018-12-17 07:57
edward polecam bardzo szybka realizacja zamowienia -
~lol / 2018-07-06 16:17
Sprzęt za ponad tysiąc zł dotarł. Po pierwszym uruchomieniu dziwnie działał.
Przestał działąć po pięciu minutach od uruchomienia.
Odsałaliśmy...
Wpierw wysłąno do serwisu i usłyszeliśmy, że oddadzą go za ok 3 tygodni. Po 3 tygodniach stwierdzili, że "u nich działa". Chciałęm zwrócić sprzęt ale zaproponowali 90% kosztów bo sprzęt był używany co jest absurdem bo raczej nie nosi oznak użycia.
Obecnie oni mają sprzęt a ja od ponad miesiąca nie mam ani kosiarki ani pieniędzy.
NIE POLECAM, STRATA CZASU I PIENIĘDZY -
~Rafał / 2018-03-22 22:40
Kupiłem kosiarkę i jestem w 100 % zadowolony.
Szybka dostawa. PolecamZaletyCena, szybkość realizacji zamówienia, miła obsługaWadykurier mógłby być bardziej uprzejmy -
~Łukasz / 2018-02-27 14:44
Kolejny zakup w sklepie i jak zawsze realizacja zamówienia na bardzo wysokim poziomie. Tym razem kupiłem meble, które zostały wniesione na 4 piętro. Zaletydostawa na terenie Warszawy z wniesieniemWadybrak -
-
~Konsument / 2018-02-20 20:49
NIE POLECAM NIEPROFESJONALNA OBSŁUGA ZWROTÓW !Nie przestrzega przepisów ustawowych !!! Kolejne ponaglające maile nie skutkują . Przestrzegam przed zakupami w tym sklepie !!!! ZaletyBrakWadyNajniższy poziom obsługi wg prawa ustawowego -
~jarek / 2017-12-07 11:36
Duży wybór produktów, błyskawiczny czas realizacji zamówienia. Przesyłka dobrze zabezpieczona. -
~Karolina / 2017-10-08 22:29
Bardzo dobry kontakt ze sklepem, szybka realizacja zamówienia i darmowy koszt wysyłki (prawie na cały asortyment). Polecam ZaletyKontakt ze sklepem, dobre cenyWadybrak -
~Mark303 / 2017-10-02 13:21
Przestrzegam, brak szacunku dla klienta, poprzez wprowadzanie w błąd i granie na czas w zakresie przesyłki ZaletyBrakWadyKłamstwo za kłamstwem -
~TYLKO NIE TOP-MARKET/POLAMTRADE!!! / 2016-04-07 22:33
Sklep TOP-MARKET / POLAMTRADE mogłabym polecić chyba tylko WROGOWI. Fatalna obsługa klienta, wprowadzania w błąd lub brak informacji, kierownik działu reklamacji nieosiągalny pod telefonem, który podaje w swojej stopce mailowej, w jego imieniu odbierają tel. inni pracownicy, którzy informują, że jest zajęty, na maile nie odpowiadają, ignorują klienta. Zakupiłam u nich stół, który dostarczono mi z defektami, i dopiero po interwencji bezpośrednio u producenta firmy SIGNAL uzyskałam nowy na wymianę po kilku miesiącach czekania, bo POLAMTRADE mnie ignorował i przestał odpowiadać na maile. Brak szacunku i lekceważenie klienta, rozsyłanie bubli i nie realizowanie reklamacji to cechy działalności tej firmy. ZDECYDOWANIE I SERDECZNIE ODRADZAM WSZYSTKIM ZAKUPY W TYM FATALNYM SKLEPIE. Te pozytywne opinie w internecie na innym serwisie to mają chyba od znajomych. Zaletytylko pozorne!Wadycałokształt, a przede wszystkim FATALNA OBSŁUGA KLIENTA i towar kiepskiej jakości -
~evela / 2014-02-11 23:46
Porażka nikomu nie polecam firma ma w d... klientów od 2 miesięcy nie mogę zareklamować fotelika samochodowego - nic ich nie interesuje bezpieczeństwo dziecka, zero odzewu, brak kontaktu, nie odpowiadają na maile, nie odbierają telefonów to jakaś pomyłka!!!! ZaletyNIE MAWadycałokształt a przedewszystkim olewanie klienta - sprzedać i tyle!!!po 1.4 r zabezpieczenie fotelika połamało się cena ok 270 -
~BB1 / 2013-12-27 12:06
Jedna wielka kpina i totalne lekceważenie klientów. Po 15 dniach od złożenia zamówienia i przelania pieniędzy na konto sklepu zadzwoniono do mnie, że moje zamówienie zostało anulowane. Na ile się orientuję jest to niezgodne z prawem poniewaz sklep zawarł ze mną umowę poprzez potwierdzenie przyjęcia mojego zamówieni. OK - kupiłem to co chciałem gdzie indziej. Niestety od 14 dni nie mogę się doczekać zwrotu wpłaconej kwoty - mimo moich telefonów i wysyłanych e-maili. CZYSTA KPINA .
NIE ŻYCZĘ SOBIE ŻADNYCH KONTAKTÓW ZE STRONY TEGO SKLEPU! -
~Leszek / 2013-12-08 00:55
Przestrzegam przed sklepem TOPMARKET.pl i odradzam robienie w nim zakupów. Niestety zostałem oszukany na kwotę 2881,98 zł.
W dniu 20.08.2013 złożyłem zamówienie nr TP99942 na lodówkę Bosch KGN 36 AI22. 23.08.2013 r. otrzymałem telefon, że są problemy z dostępnością i termin realizacji to 2 tygodnie. Podtrzymałem zamówienie, gdyż sądziłem, że w innych sklepach może być podobnie, a cena była dość atrakcyjna. Przelew wysłałem na konto podane w otrzymanej fakturze pro forma i czekałem cierpliwie. Gdy lodówka nie dotarła w obiecanym terminie, dowiedziałem się w rozmowie telefonicznej, że są nadal problemy w hurtowniach, bo producent ma wciąż przerwę wakacyjną, trwa sezon urlopowy i lodówka jeszcze nie wyjechała z fabryki. Kolejny prawdopodobny termin: za 2 tygodnie... Po 2 tygodniach znów to samo: problemy z dostępnością, ale pod koniec września to już na pewno będzie. 4.10.2013 wysłałem maila z pytaniem o aktualny stan zamówienia i pytaniem kiedy w końcu otrzymam lodówkę? Brak odpowiedzi. W końcu przyszedł dzień przeprowadzki do domu, a ja wciąż nie mam lodówki. Przytargałem starą lodówkę z bloku i wysłałem 14.10.2013 maila z pytaniem o możliwość anulowania zamówienia i zwrotu pieniędzy. 15.10.2013 odpisał mi Pan z obsługi klienta, że anuluje zlecenie i pieniądze zostaną zwrócone. Potwierdziłem więc mailowo rezygnację i poprosiłem o zwrot pieniędzy na konto. Taką samą lodówkę zamówiłem w innym sklepie i za 3 dni była u mnie!! 18.10.2013 wysłałem maila z pytaniem kiedy otrzymam zwrot kasy - bez odpowiedzi. 31.10.2013 wysłałem maila z wyznaczoną datą na zwrot pieniędzy do dnia 07.11.2013. otrzymałem odpowiedz, że temat został przekazany do właściciela i że otrzymam informację jak przelew wyjdzie. Kasa nie dotarła. Dzwonię do nich i dostaję kolejna obietnicę, że przypomną właścicielowi, że wciąż czekam, ale w ciągu kilku dni powinien być zwrot. Straciłem już resztki cierpliwości i 18.11.2013 wysłałem przedsądowe wezwanie do zapłaty całej przedpłaty wraz z odsetkami w terminie do 29.11.2013. Oczywiście też bez efektu.
Wielokrotnie zdarzało mi się w innych sklepach internetowych rezygnować z zamówienia (nawet na większe kwoty) np. z powodu długiego terminu realizacji, ale kasa zawsze była zwracana w ciągu 7 dni. Do tych sklepów wracałem z innymi zamówieniami. W Topmarket na pewno już nic nie kupię , bo ewidentnie nigdy nie mieli zamiaru dostarczyć lodówki ani zwrócić gotówki i tylko grają na zwłokę żeby poobracać moimi pieniędzmi. Na dzień dzisiejszy sprawę zgłosiłem do rzecznika praw konsumenta oraz złożyłem na policji zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa przywłaszczenia z art. 284 kodeksu karnego oraz oszustwa z art. 286. W poniedziałek wysyłam pismo do Inspekcji Handlowej. Jeżeli to nie pomoże, to mam już przygotowany przez prawnika pozew do sądu. Nie polecam sklepu Topmarket sp. z o.o. Pozytywne opinie na różnych porównywarkach cenowych chyba sobie sami piszą. Ja im zawierzyłem i zostałem oszukany. Jeżeli już ktoś was zmusi do zakupu w tym nieuczciwym sklepie, to zamawiajcie tylko za pobraniem i sprawdźcie przy kurierze czy nie przyszła cegła.ZaletyBrakWadyNieuczciwośćNie dostarczony -
-
~java / 2011-06-14 13:38
czekałam prawie miesiać a otrzymany produkt zapakowany był połowicznie i wystawały części jestem bardzo niezadowolona i zażenowana takim sposobem traktowania klienta. Nie zostałam poinfromowana kiedy nadszedł czas dostawy, że sie opóźni. Ostatni raz zrobiłam w tym sklepie zakupy. ZaletyCenaWadyDługi czas oczekiwania na dostawę, brak informacji ze strony sklepu odnosnie przedłużajacego się czasu dostawy. Niestarannosc pakowania produktów. Mop zapakowany był tylko od strony szczotki, cała długość kija wtsawała przez co został otarty.106 zł. Jeden dzień. -
~Burgund56 / 2011-06-09 13:52
Zakupiony towar / piła łancuchowa elektryczna NAC YT 4645/sprawuje się dobrze w pracach przydomowych.Moje zamówienie zostało zrealizowane szybko, jak również szybka była dostawa.Otrzymałem w trakcie rozmowy z obsługą sklepu tanszy koszt dostawy towaru. Zaletyszybka realizacja ,szybka dostawa, dobra cenaWady-20dni kupiony za 250zł -
~JM / 2010-07-14 15:52
zamówiłam sprzęt AGD do kuchni, podczas przyjmowania zamówienia wszystko byłook, dostepność produktów potwierdzona. Niestety już w dniu dostawy okazało się, ze 3 z 5 produktów nie ma, będą za 2 dni. Po 2 dniach okaząło się, że wciąż ich nie ma, i nie wiadomo kiedy będą, może za 2 dni. Brak pewności i przeczytane bardzo negatywne opinie o sklepie spowodowały, że resztę zamówiniea wycofałam i teraz czekam na zwrot pieniedzy.
Na prawdę NIE POLECAM!Zaletyduży asortyment, ale to pozory, bo po złożeniu zamówienia okazuje się że ponad połowa nie jest dostępnaWadybrak towaru, wprowadzanie klienta w błąd, nieprawdziwe informacje -
~kuba / 2010-03-20 16:52
Niska cena to jedyna zaleta transakcji. W styczniu kupowałem lodówkę wolnostojącą. W opcji zakupu zaznaczyłem płatność kartą. W przeddzień dostawy, ok. 22 (w piątek) otrzymałem telefon od firmowego kierowcy topmarketu z informacją, że zapomniał zabrać z firmy terminala do kart i muszę mieć gotówkę. Rano oczywiście żadnego przepraszam. Druga sprawa to pobierana opłata za zniesienie i wywóz starego sprzętu. Na stronie: http://www.topmarket.pl/czeste-pytania.h tml?id=5 jest jasno napisane, że jeżeli stary sprzęt jest zniesiony, to nie pobierana jest opłata 30zł. W moim przypadku było inaczej i opłata została pobrana mimo spełnienia warunku zniesienia. Nie było mnie przy odbiorze w domu i osoba odbierająca została zmuszona do zapłacenia. Po czterech moich telefonach do topmarketu zadzwonił "pan od reklamacji", któremu przedstawiłem sprawę. Powiedział, że jak tylko skontaktuje się z kierowcą zadzwoni do mnie. Kontaktuje się z kierowcą już drugi miesiąc... Więc duży minus za obsługę klienta.
strona 2 z 3