Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Topmarket.pl opinie

Ocena na podstawie 53 opinii

2.68 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.85
  • Dostawa
    2.80
  • Poziom cen
    2.77
  • Łatwość zamawiania
    3.38
  • Asortyment
    2.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 3 z 3
  • ~anna r. / 2009-12-21 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Handlowiec w topmarket.pl gburowaty, nie dało się z nim dogadać na nieco niższą cenę nawet przy większym zakupie i pomimo iż konkurencja ma dużo niższe ceny (problem tylko, że te produkty u konkurencji są daleko od Wawy a chciałam odebrać towar osobiście przed świetami jeszcze) Sztywniactwo i zadzieranie nosa u handlowców to coś co najbardziej demotywuje do zakupu w tym sklepie.
    Zaletybrak plusów
    Wadychamska obsługa, nieelastyczność
  • ~olab / 2009-04-28 15:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamówiłam u nich płytę indukcyjną, po dwóch dniach zadzwoniła do mnie pani z informacją że skontaktują się ze mną w sprawie dostawy- po czym po czterech dniach otrzymałam telefon że płyty nie ma i na razie nie będzie. Płyta ta nadal dostępna jest w sprzedaży. Żałuje że nie przeczytałam wcześniej opinii na temat sklepu. Jedyny plus to ich ceny ale co z tego- skoro nie posiadają proponowanych produktów.
  • ~manieq / 2009-03-01 00:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem zmywarkę i lodówkę. Po prawie dwóch tygodniach zostałem poinformowany, że nie posiadają towaru.
    Dość długo im zajęło stwierdzenie tego.
    Ogólnie mówiąc strata czasu.
    WadyNie posiadają towaru => marnują czas
  • ~Miczael / 2009-02-25 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem towar za pobraniem cena 2238zł, zwodzili mnie przez m-c !!!!! Towaru nie wysłali bo podobno problem z dostępnościa, dodzwonić się graniczy z cudem, totalna olewka człowieka, obługa mota się zeznaniach, przez okrez m-ca oczekiwania na TV podniesil ceny 3 razy do 2649 zł, Sprzedają WIRTUALNY TOWAR nie mają go na stanie a kase biora !!!! ODRADZAM
    ZaletyBRAK bo asortyment w większości wirtualny popatrzec każdy może a już kupić to inna bajka
    Wadyszkoda słów, żenada
    NIEMAM nie doczekałem się
  • ~pawel / 2008-11-19 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapytałem o cenę kilku przedmiotów. W odpowiedzi otrzymałem wycenę. Zgodziłem się na zakup, wpłaciłem pieniądze, a potem dowiedziałem się, że to jednak była pomyłka i cena ma być o 10% wyższa. Mojej reklamacji nie uwzględniono. NIE POLECAM robienia zakupów w tym sklepie!
    WadyBrak odpowiedzialności za swoje błędy, brak elastyczności, złe podejście do Klienta.
  • ~Ama / 2008-10-14 16:36
    Sklep nie odpowiedział na zamówienie. Dodzwonić się do nich to też sztuka. Gdy wreszcie się to udało okazało się, że nie posiadają modelu telewizora, który był zamówiony i który widniał w ich ofercie. Osoba, która udzielała informacji mówiła tak szybko i niewyraźnie, że trzeba się było dopraszać o powtórzenie wszystkiego jeszcze raz. W każdym razie okazało się, że zamówionego towaru nie ma i nie będzie. Wygląda na to, że im w ogóle nie zależy. Strata czasu.
    WadyBrak oferowanego sprzętu. Niesolidni na każdym etapie zamawiania towaru. Reszty już nie poznam.
  • ~Jan / 2008-09-26 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Zwabiony w miarę korzystnymi cenami i przyzwoitymi opiniami na forach (pewnie autorstwa samego Topmarket), zdecydowałem się na zakup najpierw telewizora i pralki, a następnie (jeszcze przed zainstalowaniem pralki) płyty gazowej do zabudowy z wyższej półki cenowej. Dostawa przebiegła w miarę sprawnie. Telewizor był w pudełku, pralkę i płytę przez przezroczystą folię widać, że są. Dostawcy dodatkowo gorąco zapewniali również, że w razie jakichkolwiek uszkodzeń, wad wszelkie ewentualne reklamacje są szybko rozpatrywane, że szybko dokonuje się wymiany wadliwego sprzętu itd, więc nie warto rozpakowywać, dokładnie oglądać…
    PO POBRANIU PIENIĘDZY ZAINTERESOWANIE TOPMARKET KLIENTEM JEDNAKŻE CAŁKOWICIE SIĘ KOŃCZY.
    Pierwsza niespodzianka spotkała mnie po zdjęciu foli i styropianów z pralki. Spora, głęboka rysa na ukrytej pod styropianem wierzchu obudowy… Cóż, po miesiącu od dostawy trochę niezręcznie reklamować, poza tym pralka działa i ma stać w zamykanej szafce, więc trudno można to jakoś przełknąć.
    Rozpakowuje pilnie kupioną kilka dni wcześniej płytę gazową. Rys na szkle, palnikach, pokrętłach nie ma, wszystkie części są, wydaje się, że na pierwszy rzut oka wszystko ok. Zamawiam gazownika do instalacji, gazownik zainstalował, patrzę… a tu bok płyty jakoś nie równolegle się układa w stosunku do zlokalizowanego obok zlewu. Płyta miała mieć kształt prostokąta o bokach 58x51, a ma kształt dziwnego trapezu o podstawach 58 i 61. Wygląda fatalnie, oczywisty brak, tego zaakceptować się nie da. Na wszelki wypadek sprawdzam instrukcję, dane na stronie, potwierdza się, że to bubel.
    Dzwonię do Topmarket. Na każde połączenie czeka się jak w banku co najmniej 5-10 min. Niechętnie podają maila do wysłania reklamacji, ale zapewniają, że szybko odpowiedzą. Zastrzegają jednocześnie by płyty nie używać do rozpatrzenia reklamacji. Wysyłam reklamacje (plus zdjęcia, z których jasno wynika, że Topmarket sprzedało bubla) mailem, oprócz tego pocztą poleconą. Brak jakiejkolwiek reakcji. Żona, zdeterminowana brakiem możliwości przygotowania ciepłych posiłków (zwłaszcza dla małego dziecka), wydzwania do niech codziennie. Codziennie odpowiadają, że jeszcze nie mają stanowiska, ale cynicznie zapewniają, że jeszcze tego samego dnia odpowiedzą. Jednak nic, żadnego kontaktu, maila, telefonu z ich strony.
    KOMPLETNA AROGANCJA I OLEWANIE KLIENTA, a biorąc pod uwagę, że dwa z dostarczonych urządzeń miało poważne wady i że do bezdyskusyjnej reklamacji w ogóle się nie odnoszą i nie proponują żadnych rozwiązań, nie sposób nie nabrać podejrzeń, że TOPMARKET ŚWIADOMIE HANDLUJE WYBRAKOWANYM SPRZĘTEM nabytym być może na jakich wyprzedażach bez prawa reklamacji.
    Zaletybrak
    WadyPO POBRANIU PIENIĘDZY ZAINTERESOWANIE TOPMARKET KLIENTEM JEDNAKŻE CAŁKOWICIE SIĘ KOŃCZY, KOMPLETNA AROGANCJA I OLEWANIE KLIENTA, TOPMARKET być może ŚWIADOMIE HANDLUJE WYBRAKOWANYM SPRZĘTEM
    za ok 1200 zł
  • ~waldeke / 2008-09-02 12:47
    Ocena: 2.60 / 5
    dostawy trzy razy przesuwane jeden z towarow nie dostarczony przez 4 tygodnie tragedia
  • karwacka renata / 2008-06-11 13:09
    Ocena: 2.20 / 5
    czekam na zamrażakę którą kupiłm w piatek w TOP Markecie ,ale do dziś nikt nie wie gdzie ona jest i kiedy ją dostanę to kpina z klienta omijajcie te firmy bo nerwy są zszarpane firma która miała zająć się DHL ekspres z Łodzi ma taki bałagan i nie wie dlaczego mi nie dostarczono i gdzie ona jest i dlaczego tak się niecierpliwie przecież oni potrzebują czasu ,dla mnie to śmieszne.
  • inspektor / 2008-03-21 15:32
    Ocena: 1.20 / 5
    Reklamacja uszkodzonej lodówki z powodu niewłaściwego transportu została "załatwiana" przez sklep przez trzy miesiące!!!.Ludzie omijajcie ten sklep z daleka!!
    ZaletyPlusem można nazwać załatwienie reklamacji w ogóle
    WadyNieprofesjonalność obsługi,wyręczanie się klientem do załatwiania spraw należących do sprzedawcy,brak kontaktu i odpowiedzi
    już go oddałem
  • ~Marta / 2007-09-20 17:27
    sklep nie przyjął mojego zamówienia bo jak to powiedział konsultant "mamy złe ceny" . Nie polecam. Nie rozumiem dlaczego się tak wszędzie reklamują...
    Wadymają złe ceny
  • ~Filip / 2007-07-17 11:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Kupiłem u nich lodówkę Electroluxa. Szybki i wzorowy kontakt. Sprzęt dostałem po kilku dniach bez żadnych problemów. Sklep ma naprawdę spory asortyment, i z tego co zauważyłem można tam trafić naprawdę dobre okazje. Polecam sklep każdemu
    Zaletyniska cena, szybka dostawa, wzorowa obsługa i kontakt
    Wady-
    3 tygodnie
  • zbyszek / 2007-06-12 12:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecił mi ten sklep znajomy.Chciałem kupić lodówkę side by side.Chciałem kupić najpierw lodówkę Daewoo, bo polecono mi ją w jednym ze sklepów agd. Handlowca w Topmarket.pl zasugerował mi delikatnie, że nie są one najlepszej jakości:)Polecił mi Samusunga(RS 21 FCSW).Sprawdziłem w necie i rzeczywiście cenowo mniej więcej podobnie,a jakościowo Samusung jest lepszy.Kupiłem i jak narazie nie żałuję. Kontakt świetny (na drugi dzień oddzwoniono i potwierdzono zamówienie.Po dwóch dniach mailem i sms-em dostałem nr listu przewozowego, a po 3 dniach miałem już lodówkę:)
    ZaletyFachowa obsługa,bardzo dobry kontakt(mail,telefon,sms) i szybka dostawa
strona 3 z 3
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1670
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1641
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.67, ilość opinii: 1295
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 896
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 671
Komputronik.pl
Ocena: 3.42, ilość opinii: 610
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4230
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4084
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3734
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3454
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3180
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2770