Wady- brak próby doreczenia przesyłki
strona 9 z 27
-
~Dori / 2018-09-21 16:06
Ta sama sytuacja co z innymi kurierami. Siedzę w domu i czekam na przesyłkę, a później w systemie śledzenia widze nformację, że nie zastano adresata. -
-
~Dorota / 2019-07-19 21:29
Najgorsza firma kurierska na rynku, brak.kontaktu z kurierem,przed dostarczeniem zadzwonił raz z zastrzezonego,nie miałam możliwości oddzwonić,nawet nie zadzwonił ani domofonem,ani dzwonkiem do drzwi. Na infolinii poinformowano mnie,ze bedzie wieczorna proba dostarczenia,oczywiscie sciema. Firma szopa,nie polecam!!! ZaletyBrakWadyNiekompetentny kurier,brak checi dostarczenia paczki. -
~Dorota / 2020-03-26 08:51
Pierwszy raz spotkałam się z tak nie rzetelną firmą kurierską!!!Firma cały czas trzyma paczkę w Warszawie tylko w nocy zmienia status przywieziona do magazynu w Warszawie i przyjęta w magazynie w Warszawie co zajmuje firmie minutę,chyba przekładają paczkę z półki na półkę!!! , Nie Polecę tej firmy nikomu!!! ZaletyBrakWadyNie wywiązywanie się z obowiązku dostarczania przesyłek na czas!!! -
~Dorota / 2021-10-08 15:43
Firma nie godna polecenia zero jakich kolwiek informacji odnośnie przekierowania paczki zero telefonu maila nic człowiek musi być Bogiem ZaletyŻadneWadyDuże -
~DreZ / 2021-11-15 18:43
Najgorsza firma kurierska jaką widział świat i pewnie gorszej nie zobaczy. ZaletyTotalny brakWadyW sumie to wszystko -
~Edi / 2019-08-26 18:42
Nie pojawiają się z przesyłką"awizują". Czyli zwyczajnie kłamią. Generalnie najgorsza firma z jaką kiedykolwiek miałam styczność. -
~Edmund / 2021-11-11 18:51
Żenująca jakość obsługi przesyłek, analfabeci nie potrafią poprawnie zeskanować adresu doręczenia, przesyłka expresowa lotnicza z Estonii do Polski najpierw poleciała do Grecji, napisali że przepraszają i starają się naprawić swój błąd, następnie zamiast już poprawnie wysłać ją do Polski to poleciała do Monachium, tam znowu napisali że podejmują działania naprawcze, dopiero po 4 dniach trafiła do Polski. Wspomnę tylko że notorycznie tak się dzieje z tą firmą przewozową. ZaletybrakWadybrak profesjonalizmu, przesyłka ekspresowa lotnicza zamiast 48h szła 4 dni i jeszcze nie chcieli zwrócić pieniędzy za ekspres -
~Ela / 2019-03-22 17:40
Banda debili, 0 kontaktu telefonicznego z klientem nawet gdy ma taki obowiązek np gdy przesyłka jest z sieci plus, została odesłana po czym plus nadał jeszcze raz i też kurier nie przyjechał umówionego dnia, przesyłka ciągnie się już około miesiąca. Firma krzak nie polecam nikomu, plus powinien zerwać z nimi umowę. Niekompetentni, zasługują na te opinie które dostają. -
-
~Ela / 2020-04-24 20:51
Pracownicy po pobraniu opłaty za zlecenie w żaden sposób nie dbają o wywiązanie się ze swoich zobowiązań, ani też o pomoc klientowi w sprawnym nadaniu przesyłki.
Po próbie kontaktu telefonicznego spotykać się można jedynie z całkowitą obojętnością ze strony Pracowników TNT.Zaletybrak -
~Ell / 2022-01-20 14:30
Niech Plus zmieni dostawców. Czekam na przesyłkę, miała już być. Oczywiście kurier zaznaczył ŻE NIE MA MNIE W DOMU, MIMO ZE JESTEM 24H. ZENADA TOTALNA ZENADA, PRZEJECHAL I OLAL. ZaletyBrakWadyW ch... I jeszcze więcej -
~Emila / 2022-04-20 09:28
PORAŻKA !!!!!!
Paczka od 31.03.2022 w drodze a jest 20.04... robią co chcą, infolinia porażka, nikt nic nie wie, czeski film....
Przez tych kretynów mamy ogromne opóźnienie w produkcji....
Omijać szerokim łukiem !!!!!!WadyBrak zalet -
~ERFVERFVTRGVRTRT / 2021-07-19 10:11
NIEDOJEBANA FIRMA Z DEBILAMI!!!! NIE KORZYSTAC ANI Z TNT ANI FEDEXU!!! NIE ZNAJA SIE NA PRZPEISACH, WSZYSTKO IDZIE WOLNO, A PLACICIE ZA EXPRESS SPORE PIENIADZE. TYLKO DHL!!!!! RESZTA JEST TO WYJEBANIA!!! -
~Eryk_XD / 2021-02-15 17:41
już drugi raz został przełożony czas dostawy paczki po zadzwonienia do centrali dowiedziałem się tyle co na stronie oczywiście kontaktu do kuriera zero usłyszałem tylko ze paczka rano wyjechała tyle generalnie nie polecam ZaletybrakWadyczas dostawy -
~Ewa / 2020-05-19 22:25
Paczka nie została dostarczona bo kurier nie zastał adresata, a ten czekał cały dzień w domu. Żadnego telefonu ani awizo. Pracownik infolinii TNT nie pomaga i jest arogancki. Nie mam gwarancji, że przesyłka dotrze. TNT totalna porażka! ZaletyBrakWadyZero szacunku dla klienta -
~Ewe / 2020-04-10 11:33
Gdybym mogła to dałabym 0 gwiazdek. Ta sama historia co u reszty osób. Kurier już trzeci dzień dostarcza umowę i za każdym razem kłamie,że "Odbiorcy nie ma w domu". Rzecz w tym, że odbiorca jest w domu i specjalnie czeka na niego. Kurier nie raczy nawet zadzwonić przed próbą dostarczenia przesyłki. NA infolinii obiecuję, że rozwiążą problem. Serdecznie nie polecam! ZaletyBRAKWadySame wady, bo brak zalet. -
~Ewelina / 2018-11-24 15:31
Tragedia. Nie dano mi szansy na odebranie przesyłki. Zamówienie z Cyfrowego Polsatu za pierwszym razem kurier wpisał odmowę przyjęcia co było nieprawdą bo w ogóle do mnie nie przyjechał. Interwencja Cyfrowego Polsatu a później moja w TNT spowodowała jedynie wpisy kuriera o tym że w dwóch kolejnych dniach nie zastał mnie w domu (co było nieprawdą - trzy dni czekałam w domu na przesyłkę). Skarga do TNT nic nie dała - nawet nie odpowiedzieli.
Ponieważ przesyłka wróciła do nadawcy ponowiłam zamówienie prosząc aby Cyfrowy Polsat skorzystał z innej firmy kurierskiej. Niestety wysłali przesyłkę znów przez TNT. Ze strony TNT - cisza, ale ponieważ z SMS-a od Cyfrowego Polsatu znałam numer nowej przesyłki po kilku dniach sprawdziłam co się dzieje i okazało się że ma status doręczonej - pokwitowano nieznanym mi nazwiskiem. Moja interwencja w TNT spowodowała, że w kolejnym dniu moja przesyłka znów została "doręczona" i pokwitowana innym nieznanym mi nazwiskiem. Ostatecznie zrezygnowałam z zamówienia w Cyfrowym Polsacie (pomimo, ze bardzo chciałam zakupić oferowany produkt) a interwencja Cyfrowego Polsatu spowodowała że przesyłka wróciła do nadawcy (jak to możliwe skoro była już doręczona i to dwa razy - różnym osobom ). Nigdy więcej!!! -
-
~ewew / 2019-06-17 12:50
Odradzam zdecydowanie! To są zwykli oszuści !!!! Kierowcy to ukraińcy między innymi i mają klienta i przesyłkę w czterech literach! Beszczelnie napiszą że nie zastali nikogo w domu a tak na prawdę nawet nie podjeli próby doreczenia, nie dzwonią również, kłamliwa kobieta na infolinii zbywa z dnia na dzień i kłamie perfidnie. Skargi tutaj nic nie dają. TO JEST CHORE !!! tydzień czasu czekania na przesyłkę i nadal jej nie ma, kierowca znów odnotował że znów nikogo nie zastał beszczelny gówniarz, to jest PSEUDO firma i na pewno nie kurierska, Oszuści i nic więcej.
Jak najdalej od nich !!!!ZaletyBRAK !WadyWszystko co możliwe -
~Exand / 2019-10-18 16:09
Czekam na przesyłkę cały dzień, o 16 siadam sprawdzam status a tu pisze że problem z doręczeniem bo adres zły. Kurier zamiast zadzwonić zapytać i dopytać wraca z przesyłką do magazynu i dowiaduję się że może dopiero doręczyć po weekendzie lub mogę sam osobiście odebrać więc musiałbym jechać 100km po paczkę. Każda normalna firma kurierska podaje nr telefonu do kontaktu i nie ma problemu a tutaj jeszcze problem mają. -
~Faraon / 2021-01-08 12:41
Tragiczna obsługa kurier nie dostarczył paczki, i jeszcze pisząc do mnie wiadomości w statusie napisał brak kontaktu z obiorcą, po próbie wyjaśnienia w centrali brak odzewu, nie polecam i nie będę korzystał już z ich usług. ZaletyŻadnychWadyWszsystko -
~Fif90 / 2022-01-18 09:54
Zamawiałem przesyłkę z plusa po otrzymaniu numery przesyłki pokazywało mi różne przesyłki których nawet nie zamawiałem paczka miała być dostarczona dziś do 18 lecz nikt nie wysłał jej z magazynu więc dzień stracony konsultacja z infolinia to totalne dno nie dają żadnej gwarancji że przesyłka dojdzie jutro
Nie polecam tej firmy a plus powinien się zastanowić nad zmianą kuriera bo traci na tym klientów!!!ZaletyBrakWadyObsługa infolinii
Kurierzy
strona 9 z 27