strona 1 z 1
-
~stewardessa / 2016-02-18 18:08
Transfer na lotnisko staje się przyjemnością: wifi, żeby załatwić ostatnie sprawy, pcozęstunek, kawusia, wygodnie, a że to bus, to nie jest tak głośno. -
-
~bul / 2016-12-27 19:05
nie polecam, a nawet: ostrzegam! firma w ogóle nie dba o relację z pasażerem. zakup biletu wcale nie gwarantuje usługi - bus może ot tak po prostu sobie nie przyjechać, a pasażer nie zostanie nawet powiadomiony (mimo że przy zakupie biletu wpisuje się numer telefonu, gdyby trzeba było skontaktować się z pasażerem). zakup biletu i niewykonanie przez przewoźnika usługi nie gwarantuje również, że otrzyma się zwrot pieniędzy w ramach reklamacji.
dodatkowo słaby kontakt z obsługą. potrafią nie odbierać telefonu, jeśli zdenerwowany pasażer dzwoni kolejny raz, żeby zapytać co ma zrobić ze sobą skoro zakupił bilet, czeka na busa, który nie przyjechał i nie ma jak dostać się do miejsca przewozu.ZaletybrakWadybus mimo zakupu biletu może nie przyjechać na wskazane przy zakupie biletu miejsce, obsługa ignoruje roszczenia pasażera - zwrot pieniędzybilet kupiony online
strona 1 z 1