Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2262 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pawel6960 / 2012-07-13 19:00
    Ocena: 2.67 / 5
    Kłopoty z odbiorem kanału AXN HD,
    Czy ktoś na kanale 30 AXN widzi co jakiś czas zakłócenia / kwadraciki z nakładającym się innym kanałem./ Dzwoniąc na infolinię N muszę odczekać od 7 do 15 minut na połączenie gdzie jestem informowany że muszę sprawdzić sygnał a w najgorszym przypadku konsultant prosi o poczekanie bo musi zasięgnąć informacji co trwa następne około 5 min. i się dowiaduję że problemy są po stronie nadawcy a tu mam małą niespodziankę na dekoderze Polsatu nie ma tych zakłóceń / dekoder Polsatu w pokoju obok/.
    Mam prośbę jeżeli ktoś ma ten sam problem z tym kanałem proszę o informację. Staram się rozwiązać umowę z tą platformą.Niedawno konsultant namówił mnie na dalszy odbiór ,dobrze że tylko na 12 miesięcy się zdecydowałem a do tej pory nie dostałem umowy do domu na papierze tylko przysłano mi regulamin na e-maila.
    Zaletyżadnych
    Wadyzawieszający się dekoder ,
    26 miesięcy
  • ~emilia / 2012-07-11 17:17
    Czuję się oszukana przez platformę telewizji n, po rozwiązaniu umowy z 3 miesięcznym wypowiedzeniem zadzwonił do mnie konsultant z dość korzystną ofertą powiedziałam, że odpowiada mi ona ale muszę się jeszcze zastanowić z uwagi na to, że miałam z tą telewizją już spore problemy. Chodzi dokładnie o to, że rachunki nigdy nie przychodziły na czas a jak już pzyszły np.po 3-6 miesiącach to każdy powiększony o 20 zł (kara za wyłączenie i ponowne włączenie sygnału, który w rzeczywistości nigdy nie został wyłączony!!!). Konsultant ponownie zapytał czy zgadzam się na taką ofertę a ja odpowiedziałam, że tak ale potrzebuję czasu na zastanowienie więc zaproponował, że wyśle mi umowę i rachunki w formie papierowej i jeśli je podpiszę i odeślę to nowa umowa będzie obowiązywać ale jeśli jej nie odeślę to znaczy, że ważne będzie wcześniejsze jej zerwanie. Dodałam jeszcze, że jeśli się na umowę nową zgodzę to żądam nowego dekodera z nagrywarką , konsultant się zgodził po czym dodał, że dekoderów nie ma na stanie ale oddzwoni jak już będą. To wszystko miało miejsce w lutym, do maja nie przyszła żadna umowa a wypowiedzenie się skończyło więc oddałam dekoder w punkcie n, ale rachunki nadal przychodzą i tel. wykonanym na infolinię dowiedziałam się, że umowa mnie obowiązuje gdyż zawarłam ją z konsultantem telefoniocznie. Złożyłam reklamację ale oczywiście rozpatrzyli ją negatywnie, dekodera też nie oddali także mam rachunki płacić do lutego 2013 roku nie mam na czym oglądać kanałów bo nie mam dekodera i jeszcze muszę zapłacić karę(60zł) za uszkodzoną klapkę od pilota którego urzywałam przez 5 lat. Złożyłam kolejną reklamację od reklamacji i zażądałam odsłuchania rozmowy telefonicznej z konsultantem. Nie wiem jak to się skończy ale mam już dość eNki i ciągłych kłopotów jakie muszę przez nich przechodzić!!! Ludzie trzymajcie się od nich jak najdalej bo to banda oszustów!!!
    Zaletyw porównaniu z wadami niewystarczające!!!!!!
    Wadykrętactwo, oszustwo, totalna porażka!!!!
    5lat teraz już 6 leci
  • ~marian / 2012-07-04 13:58
    Nie polecam nikomu platformy N chyba ,że lubi mieć problemy.Są to zwykli naciągacze. Klienta oszukują. Zamówiłem n-kę przysłali mi talerz uszkodzony, ja na tym się nie znałem. Dzwoniłem do nich konsultant nic nie pomógł a jeszcze wprowadził w błąd .Reklamacji nie
    uwzględnili. Nie zwrócili mi 89zł za aktywację. Jednym słowem złodziejstwo,chamstwo i ignorancja.
    ZaletyBez tabletek podwyższą tobie ciśnienie jak masz niskie
    WadyNie ma z kim rozmawiać-niekompetencja
  • treewood / 2012-06-13 17:50
    Ocena: 3.33 / 5
    Generalnie ok ale nie podoba mi sie ich podejscie do klienta. Lepiej traktuja klienta nowego niz klienta, ktory ma u nich tv cyfrowa juz prawie 4 lata i to w pakiecie ok 70 zl na miesiac. Okazuje sie, ktorys raz, ze lepiej jest rozwiazac umowe i na nowo zarejestrowac ja na kogos innego z domu niz przedluzac.

    Przy takim podejsciu w koncu po rozwiazaniu umowy, oddaniu dekodera moze sie okazac, ze pojde juz do konkurencji bo co mi zalezy.
    ZaletyW miare dobra oferta w stosunku do ceny
    WadyPodejscie do klienta
    4
  • ~pop / 2012-06-12 18:46
    Ocena: 4.00 / 5
    N'ke posiadam od roku! nie zdarzyło się aby było coś nie tak! Polecam, a jak najdalej od cyfry+
  • JanuszS / 2012-06-10 00:16
    Platforma n - arogancja to jej nowe oblicze !!!!????

    Jestem klientem tv „n” od kilku lat. Nie wiem jak to jednoznacznie określić ale chyba najtrafniejszym będzie niezwykle perfidne potraktowanie Klienta podsuwając mu swoje „promocyjne” warunki na kolejny okres Umowy.

    Do lipca 2012 r. posiadałem umowę z platformą n na usługi „Hollywood dla Abonentów” zawierający większość pakietów tematycznych, pakiet usług nFilmHD + HBO

    W marcu 2012 r. zadzwoniła do mnie Konsultantka ze świetną ofertą. Za jedyne 1 zł więcej będę korzystał z przedłużenia Umowy Promocyjnej na okres kolejnych 18 –tu miesięcy a ponadto otrzymam dwa dodatkowe programy z pakietu nFilmHD

    Odpowiedziałem, że jeżeli mam mieć pakiety , które już posiadam a dodatkowo jeszcze dwa programy i będzie to drożej o 1 zł od dotychczasowego abonamentu, to tak – wyrażam zgodę.

    W dalszej kolejności nastąpił szereg formułek wyrecytowanych przez Konsultanta i moje potwierdzenie.

    Moje zadowolenie nie trwało zbyt długo. Po aktywowaniu „nowego” pakietu usług z niedowierzaniem stwierdziłem, że brakuje w nim pakietu HBO

    Po mojej interwencji w Centrum Abonenta dowiedziałem się, że pakiet HBO mnie nie obejmuję a informacja, że tak właśnie będzie nie została mi dopowiedziana przez Konsultanta gdyż Konsultant po prostu nie wiedział, że w mojej Umowie posiadam taki pakiet.

    No cóż, co najmniej dziwne tłumaczenie. Złożyłem reklamację a później odwołanie od decyzji reklamacyjnej gdzie w obu przypadkach nie uwzględniono moich roszczeń o przywrócenie pakietu HBO lub zastosowanie poprzednio obowiązującej Umowy.

    Uzasadnienie Specjalistów ds. reklamacji nie jest zbyt wyszukane. Zwyczajnie. Konsultant jest OK a Klient Be. Wprawdzie Konsultant nie przekazał mi informacji, że nie będę miał opcji HBO bo nie i już ale dla platformy nie ma to żadnego znaczenia i wynika z tego, że to mój problem.

    Jednocześnie zostałem poinformowany, że gdybym czasem chciał w związku z tym rozwiązać Umowę z platformą n to mam się liczyć ze wszelkimi możliwymi konsekwencjami i roszczeniami finansowymi wobec mnie przez ITI Neovision. Tutaj powoływane są punkty i paragrafy z cennika i regulaminu poprzednio obowiązującej Umowy, gdyż do nowej Umowy „Promocyjnej” oczywiście żadnych warunków nie otrzymałem. Pozostaje w związku z tym pytanie, która Umowa i jej warunki i pakiety mnie obowiązują.
    Najwidoczniej Centrum abonenta i dział reklamacji platformy n też to zbytnio nie interesuje, gdyż i tak Klienta ma tu w głębokim „poważaniu”.

    Tak to mniej więcej wygląda nowa polityka platformy n wobec Klienta i wpuszczanie go pod przykrywką świetnej Promocji w zwykły kanał.
    Z mojej strony nie pozostaje mi nic innego jak podzielić się tą informację w jak najszerszym kręgu i umieścić ją na wszystkim możliwych portalach społecznościowych.
    W dalszej kolejności ewentualne skierowanie sprawy do któregoś z Sądów Konsumenckich.
    Zapewne platforma i tak ma to gdzieś bo przecież jest „wielka” a o jej nowej twarzy najlepiej świadczy podejście Centrum Abonenta i Dział Reklamacji w powyższej sprawie.

    Z poważaniem JanuszS
    ZaletyTrudno je dostrzec
  • ~anna / 2012-06-09 20:35
    Ocena: 1.33 / 5
    multiroom tragedia cały czas trzeba resetować, dział techniczny plecie trzy po trzy, każdy co innego.
    Zaletybrak
    Wadywiele
    2011
  • ~Tom / 2012-06-09 09:01
    Witam-Do m-ca maja nie mialem zadnych zastrzezen do telewizji N.Niestety.Do tej pory aktywowalem wszystko telefonicznie i bylo ok.W m-cu chyba kwietniu bawilem sie dekoderm i wcisnalem cos w vod net chyba i odpalily filmy jak i rowniez HBO.Myslalem ze to otwrte okienka co sie zdarzalo.Jednakze jak przyszla faktura to sie dipiero zdziwilem.Wystawili fakture za HBO.W BOK poinformowali e w kwietniu ( i tylko w kwietniu) wprowadzili ze HBO mozna aktywowac jak sie kliknie cos w necie i byla podobno o tym klauzala)J aprzeswiadczony ze wszystkie uslugi sa atywowane przez telefon nie czytalem informacji bo tv jest doogladania.Do czytania sa ksiazki.Byl to ze strony tv N niewypal z ktorego w m-cu maju juz sie wycofali.To jedyny problem jaki mialem z N.Ale niestety bede przez to rezygnowal bo nie takimi metodami do klienta.
  • ~grzegorz33 / 2012-06-07 19:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem w posiadaniu telewizji n od kilku dni. Moje pierwsze wrażenia są jak najbardziej pozytywne. Wcześniej na etapie kilku lat byłem abonentem dwóch sieci kablowych i muszę stwierdzić, że zarówno pod względem jakości (obraz naprawdę świetny! teraz naprawdę wiem co to znaczy HD) jak i oferty telewizja n nie ma sobie równych. Dostawa zamówionej "telewizji" natychmiastowa. Dekoder bardzo dobry(a miałem wcześniej dwa, więc porównanie mam), a sama obsługa nie sprawia problemu. Nie bardzo rozumiem wcześniejsze krytyczne opinie... Widocznie najpierw trzeba zainwestować w dobry telewizor, żeby w pełni wykorzystać możliwości n-ki. Jeszcze jedna sprawa. Aktywacja nastąpiła dosłownie po 30 minutach.
    ZaletyJakość obrazu REWELACYJNA!
    Wadybrak
  • ~i85 / 2012-05-31 11:43
    Ocena: 1.00 / 5
    podpisuję się pod komentarzami ludzi którzy nie polecają nki.
    niaesety mąż sie uparł właśnie na nke i niestety ustąpiłam.podczas zakupu wszystko ok - bardzo miły pan, ale podłączeniu dekodera zaczeło się - po prostu nie działał- telefon za telefonem do biura obslugi stracony czas i pieniądze za tel bo w koncu trzeba było iść do serwisu na drugi koniec miastatam wymienili dekoder i powiedzmy że działał a pózniej znowu problemy- a to brak sygnału ato zrywalo się połaczenie i inne cudabyłam bardzo wściekła że od razu nie zrezygnowaliśmy przy pierwszej awarii.w wielu punktach nki nie mają zielonego pojęcia o tym co sprzedają i ciągle coś się dzieje.jednak najbardziej wkurzyli mnie wczoraj w nocy.
    oglądam sobie telewizję a tu nagle taki dzwięk jakby korki wysadziło-nie wiem co się dzieje ,wszystko działa oprócz dekodera wiec z racji tego że ciągle coś sie psuło z nka to wykonywałam te czynności które zawsze wykonywaliśmy jak się coś je.. i nic.
    no i dalej te same procedury dziś rano telefony itd.dekoder się włącza i za 3 min wyłącza i tak w kółko lecz niestety trzeba iść do serwisu i tu poważny problem bo męża nie ma samochodu nie ma,dziecko chore a ja noga złamana a serwis na drugim końcu miasta więc zostalam bez telewizji bez nagrań zawartych na dekoderze (bo nawet jak jakoś tam dotre to pewnie znowu wymienią i szlag trafi ważne dla mnie nagrania)a oczywiście rachunek za telewizję przyjdzie i trzeba będzie płacić - za co ? - za brak dostępu do tv ? MASAKRA
    WIĘC KAŻDEMU KTO PLANUJE ZAŁOŻENIE enki STANOWCZO ODRADZAM - CHYBA ŻE MA NERWY ZE STALI CIERPLIWOŚĆ I CZAS NA UŻERANIE SIĘ Z NIMI
    JA JESTEM BARDZO ZAWIEDZIONA STRACONE NERWY CZAS PIENIĄDZE NIE TYLKO ZA ABONAMENT ALE I PODŁĄCZENIA I ANTENIE NIE MÓWIĄC JUŻ O PIENIĄDZACH WYDANYCH NA TELEFONY DO NICH.
    NIE POLECAM- ODRADZAM
    Zaletymoże nagrywarka ale co z tego jak dekoder ciągle nie działa
    Wadydużo
  • ~Kalinka / 2012-05-30 13:33
    polecam dla fanow filmu, którzy z takich czy innych względów nie mogą korzystac z Internetu w celach poszerzania swojej wiedzy filmowej :D nPremium przez caly miesiąc serwuje premiery które dopiero co zeszly z afisza :D np. teraz thorn 3d i transformersi 3
    Zaletyduzo premier filmowych, jasna umowa, opcja nagrywania programow
    Wadymieszkam w lesie i czasem mam zaburzony sygnal, mam nadzieje ze to sie zmieni jak bedzie cyfrowy
    ok 2 lat, w cenach sie nie orientuje bo placa rodzice
  • ~Grzegorz_26 / 2012-05-28 22:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie którzy konsultanci tej platformy są nie kompetentni. Odbyłem dzisiaj rozmowę w sprawie umowy i jeden filozof potraktował mnie bardzo nie miło. Zwracał się do mnie jak do małego dziecka. Porażka. Druga rozmowa odbyła się z innym konsultantem i na szczęście poszła sprawnie. Odradzam tą telewizję.
  • ~jacek0505 / 2012-05-22 14:00
    Ocena: 2.00 / 5
    TELEWIZJA N - nigdy więcej! Jest to moja pierwsza i OSTATNIA umowa jaką podpisałem z platformą N.

    1) na początku roku do mojego mieszkania przyszedł konsultant, który zachęcając do podpisania umowy oszukał mnie! Powiedział, że w miesięcznej opłacie abonamentowej tłumaczył (54,00 zł) zawarta będzie opłata za abonament radiowo telewizyjny 21,00 zł. Czyli za samą telewizję N (w rozumieniu słów konsultanta) miało być 33,00 zł miesięcznie - OSZUSTWO - nie dajcie się nabrać tak jak ja! O powyższym oszustwie dowiedziałem się przypadkowo po miesiącu dzwoniąc do Centrum Abonenta. Już było za późno na rozwiązanie umowy!

    2) abonament w kwocie 54,00 podniesiony na 74,00 - z uwagi na zakończenie jakiegoś okresu promocyjnego - o czym NIE informował mnie pan przy zawieraniu umowy!

    NIE POLECAM!
    Zaletybrak
    Wadyza dużo by pisać....
    pół roku
  • ~ingemar / 2012-05-14 11:28
    REWELACJA!! JAKOSC FULL HD, NIE MA POROWNANIA DO TELEWIZJI KABLOWYCH- VECTRA, MULTIMEDIA, ITP- WSZYSTKIE KANAY HD NAJWYZSZEJ JAKOSCI.NIE SŁUCHAJCIE MARUDERÓW- NIECH SOBIE KUPIA PORZADNE TV ZA PONAD 6000 ZŁ- WTEDY ZOBACZA, A INACZEJ- NIECH WYSTAWIAJA SOBIE ANTENY ANALOGOWE.POLACY TO NARÓD MARUDERÓW.
    ZaletyMIŁA OBSŁUGA, NAJWYZSZE ZAAWANSOWANIE TECHNOLOGICZNE- FULL HD 1080
    WadyBRAK
    ROK
  • ~Madoks / 2012-05-03 15:15
    W dniu 2 maja tego roku podpisałem umowę z dostawca telewizji N.Kurier przywiózł mi sprzęt i umowę.Tego samego dnia podłączam dekoder do sieci ,a on nie załącza się .Wezwałem fachowca który zajmuję się ustawianiem dekoderów i okazało się że otrzymałem sprzęt popsuty.Tak więc zadzwoniłem do SOLIDNEJ FIRMY informując ich o całym fakcie.Powiedziano mi że muszę udać się z dekoderem do serwisu i zgłosić awarię.Ja natomiast powiedziałem że sprzęt powinien być sprawny i nadający sie do użytku,a nie dostarczać popsuty sprzęt i z kijenta robić sobie parobka.Zażądałem o natychmiastowe rozwiązanie umowy,gdyż mam na to 9 dni od podpisania,a sprzęt będzie oczekiwał u mnie na właściciela.celem odebrania jego.Nie zamierzam w żadnym przypadku zawozić dekodera do serwisu.Powiedziano mi że umowa już jest ważna i nie można jej rozwiązać przed czasem.Nigdy w swoim życie nie będę chcieć korzystać z usług telewizji N gdyż jest to jedno oszustwo
  • ~hahahiho / 2012-05-01 03:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz pierwszy i ostatni dalem sie nabic w butelke zamawiajac telewizje "n" w zeszlym roku. Po otrzymaniu dekodera i podlaczeniu go, okazalo sie, iz niestety nie moge podlaczyc go do mojego telewizora przez zlacze HDMI. Bardzo mila pani w BOK powiedziala mi, ze moj telewizor niestety nie znajduje sie na liscie zaufanych telewizorow, gdyz nie posiada wbudowanej blokady przeciw piraceniu nagran w jakosci hd. To chyba najglupsze wytlumaczenie, jakie mialem okazje slyszec poczynajac od "Fakty" na TVN, a konczywszy na "Nie do wiary". Pomijajac jednak fakt, ze moj telewizor za prawie 5000 PLN nie spelnia tych wymogow (a jest to Samsung 42" Full HD 3D, stwierdzilem - no coz - sie wzielo, to sie ma :/ No nic.. Poniewaz zawsze lubie oplacac abonament do przodu, zeby zawsze miec jakies zaplecze finansowe, zdecydowalem sie oplacic abonament na pol roku z gory. No coz... pol roku mija chyba za 10 dni z tego co pamietam, a na moim koncie abonenta zrobilo sie saldo ujemne na kwote 11 zl (przy placeniu 99zl/miesiac). Komunikat o zaleglej kwocie i przypomnieniu o platnosci wyskoczyl mi na ekranie jakies trzy dni temu. Hmmm.... jakies 10 minut temu "n" zablokowalo mi dostep do wszystkich kanalow... Jestem teraz niezmiernie zaciekawiony, co Panowie z "n" zamierzaja zrobic z tym faktem, bo chyba to, co zrobili, niestety zawazy na ich dalszym istnieniu. Otoz Panowie z "N" - zdenerwowaliscie dosc wplywowa na wasza ocene osobe, w chwili, gdy ogladala bardzo ciekawy film na HBO. Nie pozostaje mi nic innego, jak popchnac ta sprawe dalej. Jest juz nad ranem, Wasze BOK zamkniete, telewizja zablokowana, a ja nienasycony w ogladaniu... - bedzie to Was - drodzy Panstwo - troszke kosztowac... To tyle ode mnie. Zanim cos drodzy internauci wybierzecie, dwa razy sie zastanowcie - gdyz ku mojemu rozczarowaniu - nie wszystko w HD musi wygladac wyraznie..
    Wadynie mam sily wymieniac..
    ponad pol roku
  • ~nigdy n / 2012-04-27 18:38
    Korzystałem z TV n od 2008 roku, po pierwszym przedłużeniu telefonicznym umowy zostałem zrobiony w konia, ponieważ oferta dla nowych abonentów - promocja była korzystniejsza. Ponieważ operator nie przysłał umowy ponownie zapomniałem o terminie wypowiedzenia. Płaciłem abonament 68 zł, następnie przez trzy miesiące wypowiedzenia musiałem płacić 89 zł. Ale z dniem 30 kwietnia koniec umowy. Ostatnio natręctwo konsultantów n jest porażające, ciągle dzwonią i proponują przedłużenie umowy, ale nigdy więcej "n" Jakość sygnału w czasie opadów, lub złych warunków atmosferycznych marna, nie można oglądać. Przestrzegam przed zawarciem umowy przez telefon
    Zaletyżadne
    Wadyduże
    2008 roku
  • ~Stalin / 2012-04-26 20:14
    Witam nie miła sytuacja i nie wiedza z mojej str ( nie czytanie reg a kto czyta ....
    W tym mc kończy mi się umowa w N a myślałem ze w maju . W związku z tym że się zakręciłem Enka przedłuża umowę o kolejne 3 mc po czy muszę zapłacić po 98zł !!! albo przedłużyć ofertę po czym abonament zostanie dalej ten sam .. Podziękowałem mimo to zapłacę te 3x98 zł i nara . Jak podejście do klienta to ja do nich też .

    Mało tego rok temu rezygnacje z umowy bez problemu przyjęli e mailem a w tym roku już nie .

    Brawo Enka jak tam będziecie o klienta dbać to szybko ludzi potracicie .

    Uważać i przestroga dla innych .
    Pozdro .
    Zaletyprogramy ok
    Wadydo d.. regulamin uważać na niego
    2 lata
  • ~jacewluk / 2012-04-20 08:14
    Witam,
    ja z eNki jestem bardzo zadowolony wsio smiga i jest spoko mozliwosci techniczne tej platfofmy robia wrazenie inne platformy moga tylko pomazyc internet smiga wsio dziala jest OK.
  • ~lukaszek / 2012-04-06 11:07
    ponad 10 dni temu przedstawiciel telewizji n zakręcił moją 83 letnią babcię i wcisnął jej usługę, zapewniając, że ma 10 dni do namysłu i bez żadnych problemów i kosztów będzie można się wycofać.
    babcia się zdecydowała wycofać i od tego momentu, albo przedstawiciel był niedostępny, albo umawiał się i się nie zjawiał. gdy ja zadzwoniłem i powiedziałem, że nie chcemy tej usługi, że jesteśmy niezadowoleni z ich podejścia do klienta i robieniem ludzi w konia, i żeby zabierali cały sprzęt, przedstawiciel powiedział, że ok, że tego samego dnia da mi znać kiedy monterzy przyjadą odinstalować to wszystko. przedstawiciel telewizji n znów się nie odezwał. biuro sprzedaży, z którego działa owy przedstawiciel umywa ręce i mówi, że nic nie mogą zrobić, i że sprawą się zajmuje ten gość !!!! jakaś paranoja !!!!! zadzwoniłem bezpośrednio do siedziby n, i powiedzieli, żeby pisać zażalenie do nich bezpośrednio z całym opisem sytuacji. stanowczo odradzam współpracy z tą firmą !!!!
    Zaletymożna mieć bezproblemowo
    Wadynie da się odejść bezproblemowo, nawet w ciągu gwarantowanych 10 dni. nie da sięi załatwić czegoś bezproblemowo. traktowanie klienta - kupił, więc już można o niego nie dbać. brak rzetelnego kontaktu.
    12 dni. o 12 za dużo.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2262
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1660
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 738
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 307
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 298
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905