Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2270 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~nina / 2012-08-31 18:47
    Ocena: 1.33 / 5
    odradzam, dŁugi okres wypowiedzenia, niekompetentna obsługa doradziła mi zwrot wcześniejszy dekodera w bardzo przekonujący sposób, dekoder oddałam, a rachunki przychodzą już 5 miesiąc, pomimo, że dekoder oddany 3 miesiące temu
  • ~plamka / 2012-08-26 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    jak najdalej z dala od tych oszustów.najpierw byłem abonentem oddałem dekoder po 5 dniach po zakonczeniu terminu i w niedziele o 8rano dzwoni mi firma bets zebym oddal 36 zł kary(paranoja) 2 sprawa kupilem na karte dekoder i myslalem ze bedzie dzialac telewizja naziemna bez oplat gucio prawda nie doladujesz nie ogladasz totalna porazka udaje sie z sprawa do rzecznika praw konsumenta stanowczo odradzam tą podła firme bez zasad i jakiegokolwiek poczucia lojalności do klienta.
  • ~Honorata / 2012-08-21 00:02
    Ocena: 4.67 / 5
    Łukaszu, jakim cudem? Wiesz, żyjemy w państwie prawa co oznacza, że nikt nie może Cię zmusić do płacenia za coś, czego nie podpisałeś w umowie. Słowem, albo nie przeczytałeś, albo coś źle zrozumiałeś. Zawsze możesz się odwołać skoro coś Ci nie pasuje ;) Ja osobiście skusiłam się na pakiet 90 kanałów za niecałe 50 zł i tak jak było opisane tak mam (i dekoder rzeczywiście za free), mam wiec kompletnie inna opinie niż Łukasz, o 180 stopni.
    Zaletyjasność, klarowność, brak ściem
    Wadysygnał nie wszędzie dostępny - moja ciotka sobie założyła a potem musiała drzewa wycinać w ogrodzie, żeby odbierał sygnał, więc sprawdźcie to sobie wcześniej :)
    kilka m-cy, 49,99 zł abonament + dekoder 0 zł
  • ~CoBrA89 / 2012-08-10 21:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Moja ciocia ma telewizje n i jak to starsza już osoba niema zielonego pojęcia jak się obsługiwać tym sprzętem jak coś się stanie a w ciągu roku to już 3 raz musiałem się tym zając ponieważ tym razem dekoder jakimś cudem podczas oglądania programu przestawił sobie rozdzielczość na hdmi doszedłem do tego po tym jak odłączyłem go od sieci elektrycznej bo inaczej ni h*j w ząb nie dało się dowiedzieć ponieważ ekran tv nic nie odbierał. wiec chciałem zasięgnąć porady na infolinii. straciłem na to 15 minut czekając na połączenie z konsultantem. i tylko straciłem czas i pieniądze oraz nerwy.
    Zaletyjeżeli chodzi o pomoc techniczna to niema zalet
    Wadyzbyt długo trzeba czekac na połączenie z konsultantem
  • ~ARek / 2012-08-01 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Polecam trzymanie się jak najdalej o N-ki.Korzystam od kilku lat i obsługa Klienta to zwykłe wpuszczanie w kanał żeby wydoić nas z jak największej kasy.Na każdą reklamację odpowiedzi oczywiście negatywne.Konsultant przez telefon może naobiecywać "złote góry",nagrywać rozmowę itd , ale kiedy trzeba ją odtworzyć - oczywiście by udowodnić machlojki enki- wtedy nagrania nie ma.
    UWAŻAJCIE NA ENKĘ I TRZYMAJCIE SIĘ OD NIEJ Z DALEKA !!!!!!!!!!!!!!
    Zaletynagrywanie,VOD
    Wadywalenie po rogach w sposób maksymalnie bezczelny
    Mam kilka lat i nie pamiętam za ile kupiłem,ale abonament to 227 zł miesięcznie
  • ~uszata / 2012-07-20 14:16
    Zgadzam sie. Enka idzie z duchem czasu. VOD z prawdziwego zdarzenia (czego nie można powiedzieć o CP, widziałam u koleżanki i jej vod to po prostu jakiś dodatkowy kanał, lol), dekoder z internetem, teraz jeszcze na fb coś zaczęli kombinować, chyba nowa kampania reklamowa się szykuje, więc może znowu zaskoczą jakąś nowością, co będą próbowały z marnym skutkiem naśladować inne satelity...
  • ~lukas_drill / 2012-07-18 10:27
    Ocena: 5.00 / 5
    a pieprzycie tam wszyscy...jak dla mnie nie ma lepszej niźli "enka". tyle kanałów w jakości HD, nsport (liga mistrzów!), super jakość po ustawieniu odpowiednim...ja mam siła: 87-88%, jakość czasami jedynie spada nieco poniżej 100%! na prawie wszystkich kanałach (wszystkich najważniejszych i oglądanych), więc idzcie do domu z polsatami i innymi duperszwancami
    pozdraiwam
  • ~franek / 2012-07-16 12:45
    Ocena: 4.67 / 5
    dziwią mnie te skrajnie negatywne opinie, bo ja z enki korzystam od lat i jestem zadowolony, place dokladnie tyle ile było w umowie, korzystam z tych programow co miały byc, zadnych sciem i niejasnosci. teraz jest promo z tego co widziałem, ze w abonamencie za 99 zł jest telewizor samsung za 1 zł O.O szok… aż żałuję, że wtedy, kiedy ja brałem enka nie miała takiej konkurencji i nie musiała tak walczyc o klienta, bo nowym telewizorkiem bym nie pogardził ;/
  • ~Pawel6960 / 2012-07-13 19:00
    Ocena: 2.67 / 5
    Kłopoty z odbiorem kanału AXN HD,
    Czy ktoś na kanale 30 AXN widzi co jakiś czas zakłócenia / kwadraciki z nakładającym się innym kanałem./ Dzwoniąc na infolinię N muszę odczekać od 7 do 15 minut na połączenie gdzie jestem informowany że muszę sprawdzić sygnał a w najgorszym przypadku konsultant prosi o poczekanie bo musi zasięgnąć informacji co trwa następne około 5 min. i się dowiaduję że problemy są po stronie nadawcy a tu mam małą niespodziankę na dekoderze Polsatu nie ma tych zakłóceń / dekoder Polsatu w pokoju obok/.
    Mam prośbę jeżeli ktoś ma ten sam problem z tym kanałem proszę o informację. Staram się rozwiązać umowę z tą platformą.Niedawno konsultant namówił mnie na dalszy odbiór ,dobrze że tylko na 12 miesięcy się zdecydowałem a do tej pory nie dostałem umowy do domu na papierze tylko przysłano mi regulamin na e-maila.
    Zaletyżadnych
    Wadyzawieszający się dekoder ,
    26 miesięcy
  • ~emilia / 2012-07-11 17:17
    Czuję się oszukana przez platformę telewizji n, po rozwiązaniu umowy z 3 miesięcznym wypowiedzeniem zadzwonił do mnie konsultant z dość korzystną ofertą powiedziałam, że odpowiada mi ona ale muszę się jeszcze zastanowić z uwagi na to, że miałam z tą telewizją już spore problemy. Chodzi dokładnie o to, że rachunki nigdy nie przychodziły na czas a jak już pzyszły np.po 3-6 miesiącach to każdy powiększony o 20 zł (kara za wyłączenie i ponowne włączenie sygnału, który w rzeczywistości nigdy nie został wyłączony!!!). Konsultant ponownie zapytał czy zgadzam się na taką ofertę a ja odpowiedziałam, że tak ale potrzebuję czasu na zastanowienie więc zaproponował, że wyśle mi umowę i rachunki w formie papierowej i jeśli je podpiszę i odeślę to nowa umowa będzie obowiązywać ale jeśli jej nie odeślę to znaczy, że ważne będzie wcześniejsze jej zerwanie. Dodałam jeszcze, że jeśli się na umowę nową zgodzę to żądam nowego dekodera z nagrywarką , konsultant się zgodził po czym dodał, że dekoderów nie ma na stanie ale oddzwoni jak już będą. To wszystko miało miejsce w lutym, do maja nie przyszła żadna umowa a wypowiedzenie się skończyło więc oddałam dekoder w punkcie n, ale rachunki nadal przychodzą i tel. wykonanym na infolinię dowiedziałam się, że umowa mnie obowiązuje gdyż zawarłam ją z konsultantem telefoniocznie. Złożyłam reklamację ale oczywiście rozpatrzyli ją negatywnie, dekodera też nie oddali także mam rachunki płacić do lutego 2013 roku nie mam na czym oglądać kanałów bo nie mam dekodera i jeszcze muszę zapłacić karę(60zł) za uszkodzoną klapkę od pilota którego urzywałam przez 5 lat. Złożyłam kolejną reklamację od reklamacji i zażądałam odsłuchania rozmowy telefonicznej z konsultantem. Nie wiem jak to się skończy ale mam już dość eNki i ciągłych kłopotów jakie muszę przez nich przechodzić!!! Ludzie trzymajcie się od nich jak najdalej bo to banda oszustów!!!
    Zaletyw porównaniu z wadami niewystarczające!!!!!!
    Wadykrętactwo, oszustwo, totalna porażka!!!!
    5lat teraz już 6 leci
  • ~marian / 2012-07-04 13:58
    Nie polecam nikomu platformy N chyba ,że lubi mieć problemy.Są to zwykli naciągacze. Klienta oszukują. Zamówiłem n-kę przysłali mi talerz uszkodzony, ja na tym się nie znałem. Dzwoniłem do nich konsultant nic nie pomógł a jeszcze wprowadził w błąd .Reklamacji nie
    uwzględnili. Nie zwrócili mi 89zł za aktywację. Jednym słowem złodziejstwo,chamstwo i ignorancja.
    ZaletyBez tabletek podwyższą tobie ciśnienie jak masz niskie
    WadyNie ma z kim rozmawiać-niekompetencja
  • treewood / 2012-06-13 17:50
    Ocena: 3.33 / 5
    Generalnie ok ale nie podoba mi sie ich podejscie do klienta. Lepiej traktuja klienta nowego niz klienta, ktory ma u nich tv cyfrowa juz prawie 4 lata i to w pakiecie ok 70 zl na miesiac. Okazuje sie, ktorys raz, ze lepiej jest rozwiazac umowe i na nowo zarejestrowac ja na kogos innego z domu niz przedluzac.

    Przy takim podejsciu w koncu po rozwiazaniu umowy, oddaniu dekodera moze sie okazac, ze pojde juz do konkurencji bo co mi zalezy.
    ZaletyW miare dobra oferta w stosunku do ceny
    WadyPodejscie do klienta
    4
  • ~pop / 2012-06-12 18:46
    Ocena: 4.00 / 5
    N'ke posiadam od roku! nie zdarzyło się aby było coś nie tak! Polecam, a jak najdalej od cyfry+
  • JanuszS / 2012-06-10 00:16
    Platforma n - arogancja to jej nowe oblicze !!!!????

    Jestem klientem tv „n” od kilku lat. Nie wiem jak to jednoznacznie określić ale chyba najtrafniejszym będzie niezwykle perfidne potraktowanie Klienta podsuwając mu swoje „promocyjne” warunki na kolejny okres Umowy.

    Do lipca 2012 r. posiadałem umowę z platformą n na usługi „Hollywood dla Abonentów” zawierający większość pakietów tematycznych, pakiet usług nFilmHD + HBO

    W marcu 2012 r. zadzwoniła do mnie Konsultantka ze świetną ofertą. Za jedyne 1 zł więcej będę korzystał z przedłużenia Umowy Promocyjnej na okres kolejnych 18 –tu miesięcy a ponadto otrzymam dwa dodatkowe programy z pakietu nFilmHD

    Odpowiedziałem, że jeżeli mam mieć pakiety , które już posiadam a dodatkowo jeszcze dwa programy i będzie to drożej o 1 zł od dotychczasowego abonamentu, to tak – wyrażam zgodę.

    W dalszej kolejności nastąpił szereg formułek wyrecytowanych przez Konsultanta i moje potwierdzenie.

    Moje zadowolenie nie trwało zbyt długo. Po aktywowaniu „nowego” pakietu usług z niedowierzaniem stwierdziłem, że brakuje w nim pakietu HBO

    Po mojej interwencji w Centrum Abonenta dowiedziałem się, że pakiet HBO mnie nie obejmuję a informacja, że tak właśnie będzie nie została mi dopowiedziana przez Konsultanta gdyż Konsultant po prostu nie wiedział, że w mojej Umowie posiadam taki pakiet.

    No cóż, co najmniej dziwne tłumaczenie. Złożyłem reklamację a później odwołanie od decyzji reklamacyjnej gdzie w obu przypadkach nie uwzględniono moich roszczeń o przywrócenie pakietu HBO lub zastosowanie poprzednio obowiązującej Umowy.

    Uzasadnienie Specjalistów ds. reklamacji nie jest zbyt wyszukane. Zwyczajnie. Konsultant jest OK a Klient Be. Wprawdzie Konsultant nie przekazał mi informacji, że nie będę miał opcji HBO bo nie i już ale dla platformy nie ma to żadnego znaczenia i wynika z tego, że to mój problem.

    Jednocześnie zostałem poinformowany, że gdybym czasem chciał w związku z tym rozwiązać Umowę z platformą n to mam się liczyć ze wszelkimi możliwymi konsekwencjami i roszczeniami finansowymi wobec mnie przez ITI Neovision. Tutaj powoływane są punkty i paragrafy z cennika i regulaminu poprzednio obowiązującej Umowy, gdyż do nowej Umowy „Promocyjnej” oczywiście żadnych warunków nie otrzymałem. Pozostaje w związku z tym pytanie, która Umowa i jej warunki i pakiety mnie obowiązują.
    Najwidoczniej Centrum abonenta i dział reklamacji platformy n też to zbytnio nie interesuje, gdyż i tak Klienta ma tu w głębokim „poważaniu”.

    Tak to mniej więcej wygląda nowa polityka platformy n wobec Klienta i wpuszczanie go pod przykrywką świetnej Promocji w zwykły kanał.
    Z mojej strony nie pozostaje mi nic innego jak podzielić się tą informację w jak najszerszym kręgu i umieścić ją na wszystkim możliwych portalach społecznościowych.
    W dalszej kolejności ewentualne skierowanie sprawy do któregoś z Sądów Konsumenckich.
    Zapewne platforma i tak ma to gdzieś bo przecież jest „wielka” a o jej nowej twarzy najlepiej świadczy podejście Centrum Abonenta i Dział Reklamacji w powyższej sprawie.

    Z poważaniem JanuszS
    ZaletyTrudno je dostrzec
  • ~anna / 2012-06-09 20:35
    Ocena: 1.33 / 5
    multiroom tragedia cały czas trzeba resetować, dział techniczny plecie trzy po trzy, każdy co innego.
    Zaletybrak
    Wadywiele
    2011
  • ~Tom / 2012-06-09 09:01
    Witam-Do m-ca maja nie mialem zadnych zastrzezen do telewizji N.Niestety.Do tej pory aktywowalem wszystko telefonicznie i bylo ok.W m-cu chyba kwietniu bawilem sie dekoderm i wcisnalem cos w vod net chyba i odpalily filmy jak i rowniez HBO.Myslalem ze to otwrte okienka co sie zdarzalo.Jednakze jak przyszla faktura to sie dipiero zdziwilem.Wystawili fakture za HBO.W BOK poinformowali e w kwietniu ( i tylko w kwietniu) wprowadzili ze HBO mozna aktywowac jak sie kliknie cos w necie i byla podobno o tym klauzala)J aprzeswiadczony ze wszystkie uslugi sa atywowane przez telefon nie czytalem informacji bo tv jest doogladania.Do czytania sa ksiazki.Byl to ze strony tv N niewypal z ktorego w m-cu maju juz sie wycofali.To jedyny problem jaki mialem z N.Ale niestety bede przez to rezygnowal bo nie takimi metodami do klienta.
  • ~grzegorz33 / 2012-06-07 19:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem w posiadaniu telewizji n od kilku dni. Moje pierwsze wrażenia są jak najbardziej pozytywne. Wcześniej na etapie kilku lat byłem abonentem dwóch sieci kablowych i muszę stwierdzić, że zarówno pod względem jakości (obraz naprawdę świetny! teraz naprawdę wiem co to znaczy HD) jak i oferty telewizja n nie ma sobie równych. Dostawa zamówionej "telewizji" natychmiastowa. Dekoder bardzo dobry(a miałem wcześniej dwa, więc porównanie mam), a sama obsługa nie sprawia problemu. Nie bardzo rozumiem wcześniejsze krytyczne opinie... Widocznie najpierw trzeba zainwestować w dobry telewizor, żeby w pełni wykorzystać możliwości n-ki. Jeszcze jedna sprawa. Aktywacja nastąpiła dosłownie po 30 minutach.
    ZaletyJakość obrazu REWELACYJNA!
    Wadybrak
  • ~i85 / 2012-05-31 11:43
    Ocena: 1.00 / 5
    podpisuję się pod komentarzami ludzi którzy nie polecają nki.
    niaesety mąż sie uparł właśnie na nke i niestety ustąpiłam.podczas zakupu wszystko ok - bardzo miły pan, ale podłączeniu dekodera zaczeło się - po prostu nie działał- telefon za telefonem do biura obslugi stracony czas i pieniądze za tel bo w koncu trzeba było iść do serwisu na drugi koniec miastatam wymienili dekoder i powiedzmy że działał a pózniej znowu problemy- a to brak sygnału ato zrywalo się połaczenie i inne cudabyłam bardzo wściekła że od razu nie zrezygnowaliśmy przy pierwszej awarii.w wielu punktach nki nie mają zielonego pojęcia o tym co sprzedają i ciągle coś się dzieje.jednak najbardziej wkurzyli mnie wczoraj w nocy.
    oglądam sobie telewizję a tu nagle taki dzwięk jakby korki wysadziło-nie wiem co się dzieje ,wszystko działa oprócz dekodera wiec z racji tego że ciągle coś sie psuło z nka to wykonywałam te czynności które zawsze wykonywaliśmy jak się coś je.. i nic.
    no i dalej te same procedury dziś rano telefony itd.dekoder się włącza i za 3 min wyłącza i tak w kółko lecz niestety trzeba iść do serwisu i tu poważny problem bo męża nie ma samochodu nie ma,dziecko chore a ja noga złamana a serwis na drugim końcu miasta więc zostalam bez telewizji bez nagrań zawartych na dekoderze (bo nawet jak jakoś tam dotre to pewnie znowu wymienią i szlag trafi ważne dla mnie nagrania)a oczywiście rachunek za telewizję przyjdzie i trzeba będzie płacić - za co ? - za brak dostępu do tv ? MASAKRA
    WIĘC KAŻDEMU KTO PLANUJE ZAŁOŻENIE enki STANOWCZO ODRADZAM - CHYBA ŻE MA NERWY ZE STALI CIERPLIWOŚĆ I CZAS NA UŻERANIE SIĘ Z NIMI
    JA JESTEM BARDZO ZAWIEDZIONA STRACONE NERWY CZAS PIENIĄDZE NIE TYLKO ZA ABONAMENT ALE I PODŁĄCZENIA I ANTENIE NIE MÓWIĄC JUŻ O PIENIĄDZACH WYDANYCH NA TELEFONY DO NICH.
    NIE POLECAM- ODRADZAM
    Zaletymoże nagrywarka ale co z tego jak dekoder ciągle nie działa
    Wadydużo
  • ~Kalinka / 2012-05-30 13:33
    polecam dla fanow filmu, którzy z takich czy innych względów nie mogą korzystac z Internetu w celach poszerzania swojej wiedzy filmowej :D nPremium przez caly miesiąc serwuje premiery które dopiero co zeszly z afisza :D np. teraz thorn 3d i transformersi 3
    Zaletyduzo premier filmowych, jasna umowa, opcja nagrywania programow
    Wadymieszkam w lesie i czasem mam zaburzony sygnal, mam nadzieje ze to sie zmieni jak bedzie cyfrowy
    ok 2 lat, w cenach sie nie orientuje bo placa rodzice
  • ~Grzegorz_26 / 2012-05-28 22:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie którzy konsultanci tej platformy są nie kompetentni. Odbyłem dzisiaj rozmowę w sprawie umowy i jeden filozof potraktował mnie bardzo nie miło. Zwracał się do mnie jak do małego dziecka. Porażka. Druga rozmowa odbyła się z innym konsultantem i na szczęście poszła sprawnie. Odradzam tą telewizję.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2270
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 319
Toya (TV)
Ocena: 4.31, ilość opinii: 228
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4455
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3924
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2975