Zaletyżadnych
strona 99 z 114
-
~ela / 2012-09-11 10:45
odradzam, najgorsza platforma cyfrowa, oddajesz dekoder, a tu przychodzi kara za nie niezwrócenie go i jakies kary za zerwanie umowy, paranoja, biuro obsługi klienta-dodzwonic sie cud! a oni mi tu jeszcze wydzwaniaja z jakimiś ofertami bezczelność!!!!!!! -
-
~Beata / 2012-09-10 11:30
Odradzam: namolni i upierdliwi przy łapaniu klienta a gdy jesteś już u nich to kręcą, oszukują i naciągają. Teraz uzasadnienie:
Podpisałam z nimi umowę dziewięć lat temu, ale wzięłam telewizję n dla mamy, która się wyprowadziła z Warszawy i mieszkając na wsi miała gorszy dostęp do tych punktów. Tak więc umowa na mnie, ale telewizja dla mamy, bo ja od zawsze mam Cyfrę i NIGDY nie miałam z nimi problemów ani z odbiorem kanałów. Nie są tani, ale jakość mają najwyższą.
Mama miała ciągle problemy z sygnałem, nikt za darmo nie przyjedzie, żeby ustawić antenę. Były takie chwile, że nie miała nic do oglądania. Kilka razy nagle znikł jakiś kanał, interweniowałam (nikt nie oddał pieniędzy za to, że nie miała kanału),ciągle pojawiało się okno, że rachunek niezapłacony, a był płacony regularniutko. Do tego przychodziły faktury bez wpisanej kwoty do zapłacenia i żadnej informacji o niedopłacie czy nadpłacie. NIC!!! Dziewięć lat temu abonament wynosił 39 zł, a w ciągu tych lat wzrastał i nikt nikogo nie informował o tym. Do tego nie rozszerzałam pakietu. Na koniec wynosił 50 zł. Dla mojej mamy na emeryturze każda kwota się liczy.
Wreszcie mama się wściekła i poprosiła mnie o rozwiązanie umowy. W ciągu tych dziewięciu lat przeprowadziłam się i umowa się zapodziała. W lutym 2012 zadzwoniłam, że chcę rozwiązać umowę, to urzędas ledwo do głosu dał mi dojść taki był namolny z promocjami i obiecywankami pomocy technicznej. Wreszcie mu powiedziałam, że ja mam od lat cyfrę a mama jest wybitnie niezadowolona z ich usług i chcę definitywnie rowiązać umowę. Okazało się, że mama ma nadpłatę trzech miesięcy, więc rozwiązałam umowę i przez trzy miesiące nic już mama nie musiała płacić.
Wydzwaniali do mnie jeszcze z pięć razy z jakimiś promocjami. Wreszcie naubliżałam jakiejś urzędasce, żeby się ode mnie...
Przy rozwiązywaniu umowy zapytałam urzędasa przynajmniej w dwóch rozmowach czy jestem rozliczona, bo nie mam umowy, gdyż mi się zapodziała, czy coś muszę zrobić, bo nie mam regulaminu. Oczywiście urzędas stwierdził, że rachunki ok, ale o zwrocie dekodera nie wspomniał. To było w lutym, na przełomie marca.. W piątek dzwoni do mnie mama że przyszło pismo, iż ma zapłacić karę 500 zł za nieoddanie dekodera! Dzwonię więc na linię, nie ma możliwości połączenia się ze zwykłym działem technicznym, łączy mnie jakaś dziewczyna od promocji z jakimś kolejnym niedouczeńcem. Pytam go dlaczego żaden urzędnik mnie nie poinformował o konieczności zwrotu dekodera jeśli prosiłam o to, bo zagubiłam umowę. Mam prawo do cholery ją zgubić. Chcę się rozliczyć, a nieinformowanie mnie oznacza, że jest to zwykłe zatajanie informacji, by potem wyciągnąć 500 zł kary.
Efekt? Jutro muszę jechać 130 km poza Warszawę do mamy, odebrać ten dziewięcioletni złom z pilotem, pewnie zakurzony, i przywieźć. Ciekawe czy mi naliczą "karę" za zużyty dekoder albo zniszczoną klapkę od pilota jak komuś tutaj.. Nie zapłacę im nawet złotóweczki.
Po co im ten dziewięcioletni złom??? Mam podejrzenie, że oni potem ten złom przekazują innym, dlatego psują się ze starości i tak to idzie dalej..ZaletyżadnychWadyfatalne traktowanie stałego klienta, kiepski dostęp do informacji, słaba oferta podstawowego pakietu, rozszerzony pakiet ma cenę porównywalną z innymi, kiepski sygnał, znikanie kanałów, tragiczne warunki by się od nich uwolnić, nieinformowanie klienta o wzroście abonamentu, nieinformowanie klienta w przypadku próśb o informacjemiałam dziewięć lat, początkowo 39 zł, potem podwyższyli bez mojej wiedzy do 50 zł -
~Edyta Lewandowska / 2012-09-09 11:23
Jestem rozczarowana ofertą telewizji N. Wymieniłam do tej pory trzy dekodery tej telewizji cyfrowej i każdy otrzymuję zepsuty.Nie odbiera kanałów, dekoderów nie da się skonfigurować. Jestem zawiedziona ponieważ już 3 miesiąc płacę abonament za telewizję, której nie oglądam!! NA PRAWDĘ NIE POLECAM. Współpraca z tą firmą jest okropna !!! ZaletyBrakWadyj.wod trzech miesięcy -
~Piotr / 2012-09-03 22:27
Biorąc pod uwagę konkurencyjne oferty to N wydaje się mieć najbardziej rozsądną ofertę (także pod względem dekoderów które tutaj chodzą szybciej i nie zamulają w najmniej oczekiwanych momentach). Zaletydobra oferta, dużo programów hd2 lata -
~makfrid / 2012-09-03 14:59
wg mnie nka ma teraz jedną z najlepszych ofert, zwłaszcza pod względem kanałów HD... a wcale nie trzeba wydawać majątku, już za 39 zł jest ich 17, a umowa jest tylko na 15 miesięcy - dobra opcja np. dla studentów, którzy nie chcą się wykosztowywać -
~nina / 2012-08-31 18:47
odradzam, dŁugi okres wypowiedzenia, niekompetentna obsługa doradziła mi zwrot wcześniejszy dekodera w bardzo przekonujący sposób, dekoder oddałam, a rachunki przychodzą już 5 miesiąc, pomimo, że dekoder oddany 3 miesiące temu -
~plamka / 2012-08-26 12:07
jak najdalej z dala od tych oszustów.najpierw byłem abonentem oddałem dekoder po 5 dniach po zakonczeniu terminu i w niedziele o 8rano dzwoni mi firma bets zebym oddal 36 zł kary(paranoja) 2 sprawa kupilem na karte dekoder i myslalem ze bedzie dzialac telewizja naziemna bez oplat gucio prawda nie doladujesz nie ogladasz totalna porazka udaje sie z sprawa do rzecznika praw konsumenta stanowczo odradzam tą podła firme bez zasad i jakiegokolwiek poczucia lojalności do klienta. -
~Honorata / 2012-08-21 00:02
Łukaszu, jakim cudem? Wiesz, żyjemy w państwie prawa co oznacza, że nikt nie może Cię zmusić do płacenia za coś, czego nie podpisałeś w umowie. Słowem, albo nie przeczytałeś, albo coś źle zrozumiałeś. Zawsze możesz się odwołać skoro coś Ci nie pasuje ;) Ja osobiście skusiłam się na pakiet 90 kanałów za niecałe 50 zł i tak jak było opisane tak mam (i dekoder rzeczywiście za free), mam wiec kompletnie inna opinie niż Łukasz, o 180 stopni. Zaletyjasność, klarowność, brak ściemWadysygnał nie wszędzie dostępny - moja ciotka sobie założyła a potem musiała drzewa wycinać w ogrodzie, żeby odbierał sygnał, więc sprawdźcie to sobie wcześniej :)kilka m-cy, 49,99 zł abonament + dekoder 0 zł -
-
~CoBrA89 / 2012-08-10 21:00
Moja ciocia ma telewizje n i jak to starsza już osoba niema zielonego pojęcia jak się obsługiwać tym sprzętem jak coś się stanie a w ciągu roku to już 3 raz musiałem się tym zając ponieważ tym razem dekoder jakimś cudem podczas oglądania programu przestawił sobie rozdzielczość na hdmi doszedłem do tego po tym jak odłączyłem go od sieci elektrycznej bo inaczej ni h*j w ząb nie dało się dowiedzieć ponieważ ekran tv nic nie odbierał. wiec chciałem zasięgnąć porady na infolinii. straciłem na to 15 minut czekając na połączenie z konsultantem. i tylko straciłem czas i pieniądze oraz nerwy. Zaletyjeżeli chodzi o pomoc techniczna to niema zaletWadyzbyt długo trzeba czekac na połączenie z konsultantem -
~ARek / 2012-08-01 18:47
Polecam trzymanie się jak najdalej o N-ki.Korzystam od kilku lat i obsługa Klienta to zwykłe wpuszczanie w kanał żeby wydoić nas z jak największej kasy.Na każdą reklamację odpowiedzi oczywiście negatywne.Konsultant przez telefon może naobiecywać "złote góry",nagrywać rozmowę itd , ale kiedy trzeba ją odtworzyć - oczywiście by udowodnić machlojki enki- wtedy nagrania nie ma.
UWAŻAJCIE NA ENKĘ I TRZYMAJCIE SIĘ OD NIEJ Z DALEKA !!!!!!!!!!!!!!Zaletynagrywanie,VODWadywalenie po rogach w sposób maksymalnie bezczelnyMam kilka lat i nie pamiętam za ile kupiłem,ale abonament to 227 zł miesięcznie -
~uszata / 2012-07-20 14:16
Zgadzam sie. Enka idzie z duchem czasu. VOD z prawdziwego zdarzenia (czego nie można powiedzieć o CP, widziałam u koleżanki i jej vod to po prostu jakiś dodatkowy kanał, lol), dekoder z internetem, teraz jeszcze na fb coś zaczęli kombinować, chyba nowa kampania reklamowa się szykuje, więc może znowu zaskoczą jakąś nowością, co będą próbowały z marnym skutkiem naśladować inne satelity... -
~lukas_drill / 2012-07-18 10:27
a pieprzycie tam wszyscy...jak dla mnie nie ma lepszej niźli "enka". tyle kanałów w jakości HD, nsport (liga mistrzów!), super jakość po ustawieniu odpowiednim...ja mam siła: 87-88%, jakość czasami jedynie spada nieco poniżej 100%! na prawie wszystkich kanałach (wszystkich najważniejszych i oglądanych), więc idzcie do domu z polsatami i innymi duperszwancami
pozdraiwam -
~franek / 2012-07-16 12:45
dziwią mnie te skrajnie negatywne opinie, bo ja z enki korzystam od lat i jestem zadowolony, place dokladnie tyle ile było w umowie, korzystam z tych programow co miały byc, zadnych sciem i niejasnosci. teraz jest promo z tego co widziałem, ze w abonamencie za 99 zł jest telewizor samsung za 1 zł O.O szok… aż żałuję, że wtedy, kiedy ja brałem enka nie miała takiej konkurencji i nie musiała tak walczyc o klienta, bo nowym telewizorkiem bym nie pogardził ;/ -
~Pawel6960 / 2012-07-13 19:00
Kłopoty z odbiorem kanału AXN HD,
Czy ktoś na kanale 30 AXN widzi co jakiś czas zakłócenia / kwadraciki z nakładającym się innym kanałem./ Dzwoniąc na infolinię N muszę odczekać od 7 do 15 minut na połączenie gdzie jestem informowany że muszę sprawdzić sygnał a w najgorszym przypadku konsultant prosi o poczekanie bo musi zasięgnąć informacji co trwa następne około 5 min. i się dowiaduję że problemy są po stronie nadawcy a tu mam małą niespodziankę na dekoderze Polsatu nie ma tych zakłóceń / dekoder Polsatu w pokoju obok/.
Mam prośbę jeżeli ktoś ma ten sam problem z tym kanałem proszę o informację. Staram się rozwiązać umowę z tą platformą.Niedawno konsultant namówił mnie na dalszy odbiór ,dobrze że tylko na 12 miesięcy się zdecydowałem a do tej pory nie dostałem umowy do domu na papierze tylko przysłano mi regulamin na e-maila.ZaletyżadnychWadyzawieszający się dekoder ,26 miesięcy -
~emilia / 2012-07-11 17:17
Czuję się oszukana przez platformę telewizji n, po rozwiązaniu umowy z 3 miesięcznym wypowiedzeniem zadzwonił do mnie konsultant z dość korzystną ofertą powiedziałam, że odpowiada mi ona ale muszę się jeszcze zastanowić z uwagi na to, że miałam z tą telewizją już spore problemy. Chodzi dokładnie o to, że rachunki nigdy nie przychodziły na czas a jak już pzyszły np.po 3-6 miesiącach to każdy powiększony o 20 zł (kara za wyłączenie i ponowne włączenie sygnału, który w rzeczywistości nigdy nie został wyłączony!!!). Konsultant ponownie zapytał czy zgadzam się na taką ofertę a ja odpowiedziałam, że tak ale potrzebuję czasu na zastanowienie więc zaproponował, że wyśle mi umowę i rachunki w formie papierowej i jeśli je podpiszę i odeślę to nowa umowa będzie obowiązywać ale jeśli jej nie odeślę to znaczy, że ważne będzie wcześniejsze jej zerwanie. Dodałam jeszcze, że jeśli się na umowę nową zgodzę to żądam nowego dekodera z nagrywarką , konsultant się zgodził po czym dodał, że dekoderów nie ma na stanie ale oddzwoni jak już będą. To wszystko miało miejsce w lutym, do maja nie przyszła żadna umowa a wypowiedzenie się skończyło więc oddałam dekoder w punkcie n, ale rachunki nadal przychodzą i tel. wykonanym na infolinię dowiedziałam się, że umowa mnie obowiązuje gdyż zawarłam ją z konsultantem telefoniocznie. Złożyłam reklamację ale oczywiście rozpatrzyli ją negatywnie, dekodera też nie oddali także mam rachunki płacić do lutego 2013 roku nie mam na czym oglądać kanałów bo nie mam dekodera i jeszcze muszę zapłacić karę(60zł) za uszkodzoną klapkę od pilota którego urzywałam przez 5 lat. Złożyłam kolejną reklamację od reklamacji i zażądałam odsłuchania rozmowy telefonicznej z konsultantem. Nie wiem jak to się skończy ale mam już dość eNki i ciągłych kłopotów jakie muszę przez nich przechodzić!!! Ludzie trzymajcie się od nich jak najdalej bo to banda oszustów!!! Zaletyw porównaniu z wadami niewystarczające!!!!!!Wadykrętactwo, oszustwo, totalna porażka!!!!5lat teraz już 6 leci -
~marian / 2012-07-04 13:58
Nie polecam nikomu platformy N chyba ,że lubi mieć problemy.Są to zwykli naciągacze. Klienta oszukują. Zamówiłem n-kę przysłali mi talerz uszkodzony, ja na tym się nie znałem. Dzwoniłem do nich konsultant nic nie pomógł a jeszcze wprowadził w błąd .Reklamacji nie
uwzględnili. Nie zwrócili mi 89zł za aktywację. Jednym słowem złodziejstwo,chamstwo i ignorancja.ZaletyBez tabletek podwyższą tobie ciśnienie jak masz niskieWadyNie ma z kim rozmawiać-niekompetencja -
-
treewood / 2012-06-13 17:50
Generalnie ok ale nie podoba mi sie ich podejscie do klienta. Lepiej traktuja klienta nowego niz klienta, ktory ma u nich tv cyfrowa juz prawie 4 lata i to w pakiecie ok 70 zl na miesiac. Okazuje sie, ktorys raz, ze lepiej jest rozwiazac umowe i na nowo zarejestrowac ja na kogos innego z domu niz przedluzac.
Przy takim podejsciu w koncu po rozwiazaniu umowy, oddaniu dekodera moze sie okazac, ze pojde juz do konkurencji bo co mi zalezy.ZaletyW miare dobra oferta w stosunku do cenyWadyPodejscie do klienta4 -
~pop / 2012-06-12 18:46
N'ke posiadam od roku! nie zdarzyło się aby było coś nie tak! Polecam, a jak najdalej od cyfry+ -
JanuszS / 2012-06-10 00:16
Platforma n - arogancja to jej nowe oblicze !!!!????
Jestem klientem tv „n” od kilku lat. Nie wiem jak to jednoznacznie określić ale chyba najtrafniejszym będzie niezwykle perfidne potraktowanie Klienta podsuwając mu swoje „promocyjne” warunki na kolejny okres Umowy.
Do lipca 2012 r. posiadałem umowę z platformą n na usługi „Hollywood dla Abonentów” zawierający większość pakietów tematycznych, pakiet usług nFilmHD + HBO
W marcu 2012 r. zadzwoniła do mnie Konsultantka ze świetną ofertą. Za jedyne 1 zł więcej będę korzystał z przedłużenia Umowy Promocyjnej na okres kolejnych 18 –tu miesięcy a ponadto otrzymam dwa dodatkowe programy z pakietu nFilmHD
Odpowiedziałem, że jeżeli mam mieć pakiety , które już posiadam a dodatkowo jeszcze dwa programy i będzie to drożej o 1 zł od dotychczasowego abonamentu, to tak – wyrażam zgodę.
W dalszej kolejności nastąpił szereg formułek wyrecytowanych przez Konsultanta i moje potwierdzenie.
Moje zadowolenie nie trwało zbyt długo. Po aktywowaniu „nowego” pakietu usług z niedowierzaniem stwierdziłem, że brakuje w nim pakietu HBO
Po mojej interwencji w Centrum Abonenta dowiedziałem się, że pakiet HBO mnie nie obejmuję a informacja, że tak właśnie będzie nie została mi dopowiedziana przez Konsultanta gdyż Konsultant po prostu nie wiedział, że w mojej Umowie posiadam taki pakiet.
No cóż, co najmniej dziwne tłumaczenie. Złożyłem reklamację a później odwołanie od decyzji reklamacyjnej gdzie w obu przypadkach nie uwzględniono moich roszczeń o przywrócenie pakietu HBO lub zastosowanie poprzednio obowiązującej Umowy.
Uzasadnienie Specjalistów ds. reklamacji nie jest zbyt wyszukane. Zwyczajnie. Konsultant jest OK a Klient Be. Wprawdzie Konsultant nie przekazał mi informacji, że nie będę miał opcji HBO bo nie i już ale dla platformy nie ma to żadnego znaczenia i wynika z tego, że to mój problem.
Jednocześnie zostałem poinformowany, że gdybym czasem chciał w związku z tym rozwiązać Umowę z platformą n to mam się liczyć ze wszelkimi możliwymi konsekwencjami i roszczeniami finansowymi wobec mnie przez ITI Neovision. Tutaj powoływane są punkty i paragrafy z cennika i regulaminu poprzednio obowiązującej Umowy, gdyż do nowej Umowy „Promocyjnej” oczywiście żadnych warunków nie otrzymałem. Pozostaje w związku z tym pytanie, która Umowa i jej warunki i pakiety mnie obowiązują.
Najwidoczniej Centrum abonenta i dział reklamacji platformy n też to zbytnio nie interesuje, gdyż i tak Klienta ma tu w głębokim „poważaniu”.
Tak to mniej więcej wygląda nowa polityka platformy n wobec Klienta i wpuszczanie go pod przykrywką świetnej Promocji w zwykły kanał.
Z mojej strony nie pozostaje mi nic innego jak podzielić się tą informację w jak najszerszym kręgu i umieścić ją na wszystkim możliwych portalach społecznościowych.
W dalszej kolejności ewentualne skierowanie sprawy do któregoś z Sądów Konsumenckich.
Zapewne platforma i tak ma to gdzieś bo przecież jest „wielka” a o jej nowej twarzy najlepiej świadczy podejście Centrum Abonenta i Dział Reklamacji w powyższej sprawie.
Z poważaniem JanuszSZaletyTrudno je dostrzec -
~anna / 2012-06-09 20:35
multiroom tragedia cały czas trzeba resetować, dział techniczny plecie trzy po trzy, każdy co innego. ZaletybrakWadywiele2011
strona 99 z 114