Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2270 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Eugeniusz Kowalski / 2012-10-08 12:34
    Ocena: 2.33 / 5
    Jak to jest mozliwe, że płacąc droższy abonament 54 zł.mam mniejszą ofertę programową - dotyczy to oglądania Ligi Mistrzów. Podpisując w roku 2010 umowę miałem możliwość ogladania wszystkich meczów Ligi Mistrzów za 49 zł. Dzisiaj płacę drożej - 54 zł i mam mniejszą ofertę. Mało tego, to przedstawiciel Platwormy n namawiając mnie na przedłużenie umowy nawet nie wspomniał o tym, że Liga Mistrzów będzie dostępna tylko w ograniczonym zakresie. Ale nie zapomniał o wymienieniu badziewiackich kanałów które otrzymam w tym pakiecie. Nadmienie tylko,że możliwość oglądania wszystkich meczów było decydującym agumentem wyboru firmy. Czuję się oszukany i czytając inne komentarze widzę, że nie tylko ja zostałem skrzywdzony i oszukany przez platwormę n. Wszystkim pracownikom platformy n zyczę dobrego samopoczucia.
    Zaletybrak
    Wadyfirma niedba o stałego klijenta płacącego regularnie rachunki
    około 8 miesięcy
  • ~Kasia / 2012-10-07 15:28
    Ocena: 5.00 / 5
    korzystam z telewizji n od około pół roku i wszystko jest okej. płacę niedużo, mam dostęp do VOD, z którego najczęściej korzystam. w trakcie trwania umowy ani razu nie żałowałam podjętej decyzji
  • ~Piotr / 2012-10-06 12:17
    Ocena: 1.67 / 5
    1. Turbo dekoder nie ma WIFI jak podała pani przy zawarciu umowy.
    2 W konfiguracji bezprzewodowej Multirumu na AP nie pomogą w N, bo to nie ich problem.
    3. Promocyjny pakiet który miałem dostać gratis na 2 miesiące, uruchamiają już 14 dni i dalej nie działa.
    4. Multirum nie ściąga uprawnień i co kilka godzin trzeba wszystko resetować.

    Ok, popełniłem błąd. Więcej go nie powtórzę.
    Mam "N"-ke o dwóch tygodni, wytrzymam pewnie tych 11 miesięcy umowy i do widzenia.
    ZaletyKanały HD
    WadyInfolinia, konfiguracja, Multirum nierdzielny! Oferta programów blisko prostackiego polsatu
    14 dni . W sumie kosztował mnie 430,- zł. I jeszcze nie działa poprawnie.
  • ~nirvanka / 2012-10-04 09:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Jakimś cudem w tym tygodniu n która reklamuje się ze pokazuje wszystkie mecze to chyba na 8 pokazywała tylko 5,a jeśli chodzi o obejrzenie ich było to niemożliwe.Nie rozumiem czemu płacąc i podpisując umowę po pół roku nie mogę obejrzeć meczu na kanałach n premium,które zawsze na LM były odblokowane dla swoich klientów!Dlaczego tak jest?
    ZaletyMecze LM I Liga Europy
    Wadyzablokowane programy i drogi abonament
    marzec 2012r.
  • ~kasia / 2012-10-03 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Na szczęście w grudniu kończy mi się umowa i nie zamierzam jej przedłużać. Jednym z głównych powodów korzystania z platformy n była LM - teraz nie mogę wybrać meczu, który chcę obejrzeć, bo jest na kanale dodatkowo płatnym. Jeśli chodzi o Multiligę - to jest to jeden z wielu poronionych pomysłów platformy n, jak np. zdjęcie z ramówki kanału TCM (poza MGM jedyny dobry filmowy), a dodanie takiego badziewia jak viacom blink czy romance tv. W zasadzie oglądałam tylko dwa pakiety: "KULTURA NAUKA ŚWIAT" I "SPORT I MOTORYZACJA" - a teraz za połowę tego drugiego pakietu muszę zapłacić 25 zł extra, chociaż w momencie podpisywania umowy n chwaliła się, że tylko u nich wszystkie mecze na żywo - w cenie wówczas zakupionego pakietu. Do niedawna kanał n premium HD był kanałem filmowym - teraz cudownie stał się sportowym. Niedługo ostatnie wartościowe kanały wrzucą na n premium HD i podniosą cenę tego pakietu (jako dodatkowo płatnego, poza podstawowym abonamentem). Jak ktoś naiwny - niech podpisze z nimi umowę - powodzenia... Mnie nie stać
    ZaletyTYLKO Liga Mistrzów, ale stała się za droga.
    WadyOlewanie klienta, pogorszenie oferty programowej. ODRADZAM
    Od prawie dwóch lat; abonament 54zł, od jakiegoś czasu dodatkowo 199 zł za kanał History HD
  • ~max51 / 2012-10-03 20:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Kompletna ignorancja wobec klijenta !!! Brak fachowej obsługi poprostu wogóle jej nie ma !!! Proste rzeczy to dla nich kosmiczne problemy!!! Notoryczne wprowadzanie abonenta w błąd!!! Nieudolność przy jakiej kolwiek próbie wyjasnienia sprawy,problemu,reklamacji itp. Ogólnie MASAKRA!!!
    Zaletyoferta programowa
    WadyBeznadziejny kontak z biórem obsługi
    3 lata
  • ~fuz / 2012-10-02 22:54
    Ocena: 1.33 / 5
    Żenada!!! trzymam N z względu na Ligę Mistrzów dodam żę skończył mi się okres lojalki i mam umowę na czas nieokreślony, opłacam min. pakiet sport. Część meczów dziś leciało na kanałach N premium 1, 2, 3 itp NIESTETY nie mogę ich pooglądać bo nie mam wykupionych wyżej wymienionych, chociaż z regóły włączją je na czas transmisji meczów. Lecz nie zawsze jak widać. Próba dodzwonienia się ebok oczywiście o tej godzinie to porażka!! NIe polecam nikomu tych złodzieji !!!
    Zaletyżadnych
    Wadymnóstwo
    3 lata - obecnie płacę około 50 zł / mies
  • ~krzysztof golubowski / 2012-10-02 11:39
    beznadziejny kontakt z konsultantami naciaganie n ropzmowy telefoniczne-20 min na oczekiwanie aż ktos zechce podnies słuchawke- ciagły problem z sygnałem jeśli chodzi o antenę przy ustawieniu na poziomie 70% na następny dzień jest już zero-beznadzieja




    Zaletynie widzę
    Wadybrak połaczenia Zdziałem technicznym
    2 rok
  • ~telew / 2012-10-01 22:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzisiejszego wieczoru tj. po godzinie 21 nie mogłam obejrzeć końcówki filmu bo był brak sygnału, po godzinie 22, gdy oglądałam następny film, znów nie zobaczyłam zakończenia filmu (10 minut przerwy) bo znów był brak sygnału. Jestem mega wkurzona... Litości, jeżeli tak będzie dalej to nerwowo nie wytrzymam. Wyobraźcie sobie panowie końcówkę meczu, której nie możecie zobaczyć, bo... brak sygnału
    Wadyczęsto się zawiesza
    pół roku
  • ~Wlad / 2012-09-29 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wierzcie tym naciągaczom i krętaczom. Potrafią tylko ciągnąć forsę.
    Beznadziejna obsługa klienta {intruzi po podpisaniu umowy}.
    Zdala od nich
  • ~paweł / 2012-09-23 21:33
    Odradzam wszystkim telewizję n.Bałagan jaki tam panuje jest nie do opisania.Za każdym razem kontakt z pracownikami tej firmy okazuje się kanciarstwem.Winę zwala się na poprzednika albo punkt w którym zawarło się umowę.Na cokolwiek czeka się w nieskończoność: zamówiony dekoder- miało być 48 godzin a czeka się dwa tygodnie, dostęp do sygnału- najpóźniej 24 godziny a czeka się w rzeczywistości 48 godzin a każdy! konsultant na infolini mówi co innego.Stajnia Augiasza.
    Zaletybrak ustawowego obowiązku zamawiania tej platformy
    Wadysame
    Punkt n Częstochowa 48 godz.
  • ~beza / 2012-09-22 14:32
    Ocena: 4.00 / 5
    nie przytrafilo mi się, żeby potraktowali mnie nie fair, czasem zdarza się dłużej czekać na połączenie, ale zauważyłam, że na innych infoliniach tak jest. poza tym uruchomili nowy like page na fb, więc tam tez można klikać swoje skargi.
  • ~aaaa / 2012-09-21 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wierzcie oszustom i mataczom
    Pamiętaj jeżeli jesteś już ich klientem i kończy ci się umowa to dzwonią co chwilę.Póżniej na zapytania i interwencje są głusi
    Mój przypadek.
    W końcu dałem się namówić na przedłużenie umowy.
    Rozpoczynająca się umowa pokazały- ustalenia a rzeczywistość są z goła inne.
    W żaden sposób nie dostaniesz potwierdzenia tych warunków.Mają cie daleko w d.....
    Reklamacja złożona czeka miesiąc i zazwyczaj jest negatywna Twierdzą że nastąpiła pomyłka i nawet przeproszą.
    Nigdy więcej nie zwiążę się z nimi co i wam ku przestrodze przedstawiam by nie mieć z szachrajami do czynienia.
    Zaletyjakość odbioru
    WadyBeznadziejna obsługa
  • ~jacewluk / 2012-09-18 15:37
    Nie rozumiem tych wszystkich narzekan na enke moim zdaniem ta platforma rulez a mozliwosci techniczne tej platformy robia wrazenie inne platformy moga pomarzyc np.polosat cyfrowy co to w ogole jest ??/
    Zaletywsio
  • ~gregor / 2012-09-17 00:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadziejna obsługa klienta który ma umowę.
    Petycje jakąkolwiek korespondencje uciekają w las
    Potrafią sfingować telefonicznie przedłużoną umowę a nagrania nie otrzymasz do odsłuchu.
    Zdecydowanie nie warto zawierać "umowy" z kanciarzami i o ile oferta programowa jest względna to kontakt i obsługa beznadziejna
    ZaletyKanały hd
    WadyŻenująco słaba obsługa klienta
    3 lata
  • ~ela / 2012-09-11 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    odradzam, najgorsza platforma cyfrowa, oddajesz dekoder, a tu przychodzi kara za nie niezwrócenie go i jakies kary za zerwanie umowy, paranoja, biuro obsługi klienta-dodzwonic sie cud! a oni mi tu jeszcze wydzwaniaja z jakimiś ofertami bezczelność!!!!!!!
    Zaletyżadnych
  • ~Beata / 2012-09-10 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam: namolni i upierdliwi przy łapaniu klienta a gdy jesteś już u nich to kręcą, oszukują i naciągają. Teraz uzasadnienie:
    Podpisałam z nimi umowę dziewięć lat temu, ale wzięłam telewizję n dla mamy, która się wyprowadziła z Warszawy i mieszkając na wsi miała gorszy dostęp do tych punktów. Tak więc umowa na mnie, ale telewizja dla mamy, bo ja od zawsze mam Cyfrę i NIGDY nie miałam z nimi problemów ani z odbiorem kanałów. Nie są tani, ale jakość mają najwyższą.
    Mama miała ciągle problemy z sygnałem, nikt za darmo nie przyjedzie, żeby ustawić antenę. Były takie chwile, że nie miała nic do oglądania. Kilka razy nagle znikł jakiś kanał, interweniowałam (nikt nie oddał pieniędzy za to, że nie miała kanału),ciągle pojawiało się okno, że rachunek niezapłacony, a był płacony regularniutko. Do tego przychodziły faktury bez wpisanej kwoty do zapłacenia i żadnej informacji o niedopłacie czy nadpłacie. NIC!!! Dziewięć lat temu abonament wynosił 39 zł, a w ciągu tych lat wzrastał i nikt nikogo nie informował o tym. Do tego nie rozszerzałam pakietu. Na koniec wynosił 50 zł. Dla mojej mamy na emeryturze każda kwota się liczy.
    Wreszcie mama się wściekła i poprosiła mnie o rozwiązanie umowy. W ciągu tych dziewięciu lat przeprowadziłam się i umowa się zapodziała. W lutym 2012 zadzwoniłam, że chcę rozwiązać umowę, to urzędas ledwo do głosu dał mi dojść taki był namolny z promocjami i obiecywankami pomocy technicznej. Wreszcie mu powiedziałam, że ja mam od lat cyfrę a mama jest wybitnie niezadowolona z ich usług i chcę definitywnie rowiązać umowę. Okazało się, że mama ma nadpłatę trzech miesięcy, więc rozwiązałam umowę i przez trzy miesiące nic już mama nie musiała płacić.

    Wydzwaniali do mnie jeszcze z pięć razy z jakimiś promocjami. Wreszcie naubliżałam jakiejś urzędasce, żeby się ode mnie...

    Przy rozwiązywaniu umowy zapytałam urzędasa przynajmniej w dwóch rozmowach czy jestem rozliczona, bo nie mam umowy, gdyż mi się zapodziała, czy coś muszę zrobić, bo nie mam regulaminu. Oczywiście urzędas stwierdził, że rachunki ok, ale o zwrocie dekodera nie wspomniał. To było w lutym, na przełomie marca.. W piątek dzwoni do mnie mama że przyszło pismo, iż ma zapłacić karę 500 zł za nieoddanie dekodera! Dzwonię więc na linię, nie ma możliwości połączenia się ze zwykłym działem technicznym, łączy mnie jakaś dziewczyna od promocji z jakimś kolejnym niedouczeńcem. Pytam go dlaczego żaden urzędnik mnie nie poinformował o konieczności zwrotu dekodera jeśli prosiłam o to, bo zagubiłam umowę. Mam prawo do cholery ją zgubić. Chcę się rozliczyć, a nieinformowanie mnie oznacza, że jest to zwykłe zatajanie informacji, by potem wyciągnąć 500 zł kary.
    Efekt? Jutro muszę jechać 130 km poza Warszawę do mamy, odebrać ten dziewięcioletni złom z pilotem, pewnie zakurzony, i przywieźć. Ciekawe czy mi naliczą "karę" za zużyty dekoder albo zniszczoną klapkę od pilota jak komuś tutaj.. Nie zapłacę im nawet złotóweczki.

    Po co im ten dziewięcioletni złom??? Mam podejrzenie, że oni potem ten złom przekazują innym, dlatego psują się ze starości i tak to idzie dalej..
    Zaletyżadnych
    Wadyfatalne traktowanie stałego klienta, kiepski dostęp do informacji, słaba oferta podstawowego pakietu, rozszerzony pakiet ma cenę porównywalną z innymi, kiepski sygnał, znikanie kanałów, tragiczne warunki by się od nich uwolnić, nieinformowanie klienta o wzroście abonamentu, nieinformowanie klienta w przypadku próśb o informacje
    miałam dziewięć lat, początkowo 39 zł, potem podwyższyli bez mojej wiedzy do 50 zł
  • ~Edyta Lewandowska / 2012-09-09 11:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem rozczarowana ofertą telewizji N. Wymieniłam do tej pory trzy dekodery tej telewizji cyfrowej i każdy otrzymuję zepsuty.Nie odbiera kanałów, dekoderów nie da się skonfigurować. Jestem zawiedziona ponieważ już 3 miesiąc płacę abonament za telewizję, której nie oglądam!! NA PRAWDĘ NIE POLECAM. Współpraca z tą firmą jest okropna !!!
    ZaletyBrak
    Wadyj.w
    od trzech miesięcy
  • ~Piotr / 2012-09-03 22:27
    Ocena: 4.33 / 5
    Biorąc pod uwagę konkurencyjne oferty to N wydaje się mieć najbardziej rozsądną ofertę (także pod względem dekoderów które tutaj chodzą szybciej i nie zamulają w najmniej oczekiwanych momentach).
    Zaletydobra oferta, dużo programów hd
    2 lata
  • ~makfrid / 2012-09-03 14:59
    Ocena: 5.00 / 5
    wg mnie nka ma teraz jedną z najlepszych ofert, zwłaszcza pod względem kanałów HD... a wcale nie trzeba wydawać majątku, już za 39 zł jest ich 17, a umowa jest tylko na 15 miesięcy - dobra opcja np. dla studentów, którzy nie chcą się wykosztowywać
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2270
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 318
Toya (TV)
Ocena: 4.31, ilość opinii: 225
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4587
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4447
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3922
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971