Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2262 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~telew / 2012-10-01 22:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzisiejszego wieczoru tj. po godzinie 21 nie mogłam obejrzeć końcówki filmu bo był brak sygnału, po godzinie 22, gdy oglądałam następny film, znów nie zobaczyłam zakończenia filmu (10 minut przerwy) bo znów był brak sygnału. Jestem mega wkurzona... Litości, jeżeli tak będzie dalej to nerwowo nie wytrzymam. Wyobraźcie sobie panowie końcówkę meczu, której nie możecie zobaczyć, bo... brak sygnału
    Wadyczęsto się zawiesza
    pół roku
  • ~Wlad / 2012-09-29 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wierzcie tym naciągaczom i krętaczom. Potrafią tylko ciągnąć forsę.
    Beznadziejna obsługa klienta {intruzi po podpisaniu umowy}.
    Zdala od nich
  • ~paweł / 2012-09-23 21:33
    Odradzam wszystkim telewizję n.Bałagan jaki tam panuje jest nie do opisania.Za każdym razem kontakt z pracownikami tej firmy okazuje się kanciarstwem.Winę zwala się na poprzednika albo punkt w którym zawarło się umowę.Na cokolwiek czeka się w nieskończoność: zamówiony dekoder- miało być 48 godzin a czeka się dwa tygodnie, dostęp do sygnału- najpóźniej 24 godziny a czeka się w rzeczywistości 48 godzin a każdy! konsultant na infolini mówi co innego.Stajnia Augiasza.
    Zaletybrak ustawowego obowiązku zamawiania tej platformy
    Wadysame
    Punkt n Częstochowa 48 godz.
  • ~beza / 2012-09-22 14:32
    Ocena: 4.00 / 5
    nie przytrafilo mi się, żeby potraktowali mnie nie fair, czasem zdarza się dłużej czekać na połączenie, ale zauważyłam, że na innych infoliniach tak jest. poza tym uruchomili nowy like page na fb, więc tam tez można klikać swoje skargi.
  • ~aaaa / 2012-09-21 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wierzcie oszustom i mataczom
    Pamiętaj jeżeli jesteś już ich klientem i kończy ci się umowa to dzwonią co chwilę.Póżniej na zapytania i interwencje są głusi
    Mój przypadek.
    W końcu dałem się namówić na przedłużenie umowy.
    Rozpoczynająca się umowa pokazały- ustalenia a rzeczywistość są z goła inne.
    W żaden sposób nie dostaniesz potwierdzenia tych warunków.Mają cie daleko w d.....
    Reklamacja złożona czeka miesiąc i zazwyczaj jest negatywna Twierdzą że nastąpiła pomyłka i nawet przeproszą.
    Nigdy więcej nie zwiążę się z nimi co i wam ku przestrodze przedstawiam by nie mieć z szachrajami do czynienia.
    Zaletyjakość odbioru
    WadyBeznadziejna obsługa
  • ~jacewluk / 2012-09-18 15:37
    Nie rozumiem tych wszystkich narzekan na enke moim zdaniem ta platforma rulez a mozliwosci techniczne tej platformy robia wrazenie inne platformy moga pomarzyc np.polosat cyfrowy co to w ogole jest ??/
    Zaletywsio
  • ~gregor / 2012-09-17 00:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadziejna obsługa klienta który ma umowę.
    Petycje jakąkolwiek korespondencje uciekają w las
    Potrafią sfingować telefonicznie przedłużoną umowę a nagrania nie otrzymasz do odsłuchu.
    Zdecydowanie nie warto zawierać "umowy" z kanciarzami i o ile oferta programowa jest względna to kontakt i obsługa beznadziejna
    ZaletyKanały hd
    WadyŻenująco słaba obsługa klienta
    3 lata
  • ~ela / 2012-09-11 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    odradzam, najgorsza platforma cyfrowa, oddajesz dekoder, a tu przychodzi kara za nie niezwrócenie go i jakies kary za zerwanie umowy, paranoja, biuro obsługi klienta-dodzwonic sie cud! a oni mi tu jeszcze wydzwaniaja z jakimiś ofertami bezczelność!!!!!!!
    Zaletyżadnych
  • ~Beata / 2012-09-10 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam: namolni i upierdliwi przy łapaniu klienta a gdy jesteś już u nich to kręcą, oszukują i naciągają. Teraz uzasadnienie:
    Podpisałam z nimi umowę dziewięć lat temu, ale wzięłam telewizję n dla mamy, która się wyprowadziła z Warszawy i mieszkając na wsi miała gorszy dostęp do tych punktów. Tak więc umowa na mnie, ale telewizja dla mamy, bo ja od zawsze mam Cyfrę i NIGDY nie miałam z nimi problemów ani z odbiorem kanałów. Nie są tani, ale jakość mają najwyższą.
    Mama miała ciągle problemy z sygnałem, nikt za darmo nie przyjedzie, żeby ustawić antenę. Były takie chwile, że nie miała nic do oglądania. Kilka razy nagle znikł jakiś kanał, interweniowałam (nikt nie oddał pieniędzy za to, że nie miała kanału),ciągle pojawiało się okno, że rachunek niezapłacony, a był płacony regularniutko. Do tego przychodziły faktury bez wpisanej kwoty do zapłacenia i żadnej informacji o niedopłacie czy nadpłacie. NIC!!! Dziewięć lat temu abonament wynosił 39 zł, a w ciągu tych lat wzrastał i nikt nikogo nie informował o tym. Do tego nie rozszerzałam pakietu. Na koniec wynosił 50 zł. Dla mojej mamy na emeryturze każda kwota się liczy.
    Wreszcie mama się wściekła i poprosiła mnie o rozwiązanie umowy. W ciągu tych dziewięciu lat przeprowadziłam się i umowa się zapodziała. W lutym 2012 zadzwoniłam, że chcę rozwiązać umowę, to urzędas ledwo do głosu dał mi dojść taki był namolny z promocjami i obiecywankami pomocy technicznej. Wreszcie mu powiedziałam, że ja mam od lat cyfrę a mama jest wybitnie niezadowolona z ich usług i chcę definitywnie rowiązać umowę. Okazało się, że mama ma nadpłatę trzech miesięcy, więc rozwiązałam umowę i przez trzy miesiące nic już mama nie musiała płacić.

    Wydzwaniali do mnie jeszcze z pięć razy z jakimiś promocjami. Wreszcie naubliżałam jakiejś urzędasce, żeby się ode mnie...

    Przy rozwiązywaniu umowy zapytałam urzędasa przynajmniej w dwóch rozmowach czy jestem rozliczona, bo nie mam umowy, gdyż mi się zapodziała, czy coś muszę zrobić, bo nie mam regulaminu. Oczywiście urzędas stwierdził, że rachunki ok, ale o zwrocie dekodera nie wspomniał. To było w lutym, na przełomie marca.. W piątek dzwoni do mnie mama że przyszło pismo, iż ma zapłacić karę 500 zł za nieoddanie dekodera! Dzwonię więc na linię, nie ma możliwości połączenia się ze zwykłym działem technicznym, łączy mnie jakaś dziewczyna od promocji z jakimś kolejnym niedouczeńcem. Pytam go dlaczego żaden urzędnik mnie nie poinformował o konieczności zwrotu dekodera jeśli prosiłam o to, bo zagubiłam umowę. Mam prawo do cholery ją zgubić. Chcę się rozliczyć, a nieinformowanie mnie oznacza, że jest to zwykłe zatajanie informacji, by potem wyciągnąć 500 zł kary.
    Efekt? Jutro muszę jechać 130 km poza Warszawę do mamy, odebrać ten dziewięcioletni złom z pilotem, pewnie zakurzony, i przywieźć. Ciekawe czy mi naliczą "karę" za zużyty dekoder albo zniszczoną klapkę od pilota jak komuś tutaj.. Nie zapłacę im nawet złotóweczki.

    Po co im ten dziewięcioletni złom??? Mam podejrzenie, że oni potem ten złom przekazują innym, dlatego psują się ze starości i tak to idzie dalej..
    Zaletyżadnych
    Wadyfatalne traktowanie stałego klienta, kiepski dostęp do informacji, słaba oferta podstawowego pakietu, rozszerzony pakiet ma cenę porównywalną z innymi, kiepski sygnał, znikanie kanałów, tragiczne warunki by się od nich uwolnić, nieinformowanie klienta o wzroście abonamentu, nieinformowanie klienta w przypadku próśb o informacje
    miałam dziewięć lat, początkowo 39 zł, potem podwyższyli bez mojej wiedzy do 50 zł
  • ~Edyta Lewandowska / 2012-09-09 11:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem rozczarowana ofertą telewizji N. Wymieniłam do tej pory trzy dekodery tej telewizji cyfrowej i każdy otrzymuję zepsuty.Nie odbiera kanałów, dekoderów nie da się skonfigurować. Jestem zawiedziona ponieważ już 3 miesiąc płacę abonament za telewizję, której nie oglądam!! NA PRAWDĘ NIE POLECAM. Współpraca z tą firmą jest okropna !!!
    ZaletyBrak
    Wadyj.w
    od trzech miesięcy
  • ~Piotr / 2012-09-03 22:27
    Ocena: 4.33 / 5
    Biorąc pod uwagę konkurencyjne oferty to N wydaje się mieć najbardziej rozsądną ofertę (także pod względem dekoderów które tutaj chodzą szybciej i nie zamulają w najmniej oczekiwanych momentach).
    Zaletydobra oferta, dużo programów hd
    2 lata
  • ~makfrid / 2012-09-03 14:59
    Ocena: 5.00 / 5
    wg mnie nka ma teraz jedną z najlepszych ofert, zwłaszcza pod względem kanałów HD... a wcale nie trzeba wydawać majątku, już za 39 zł jest ich 17, a umowa jest tylko na 15 miesięcy - dobra opcja np. dla studentów, którzy nie chcą się wykosztowywać
  • ~nina / 2012-08-31 18:47
    Ocena: 1.33 / 5
    odradzam, dŁugi okres wypowiedzenia, niekompetentna obsługa doradziła mi zwrot wcześniejszy dekodera w bardzo przekonujący sposób, dekoder oddałam, a rachunki przychodzą już 5 miesiąc, pomimo, że dekoder oddany 3 miesiące temu
  • ~plamka / 2012-08-26 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    jak najdalej z dala od tych oszustów.najpierw byłem abonentem oddałem dekoder po 5 dniach po zakonczeniu terminu i w niedziele o 8rano dzwoni mi firma bets zebym oddal 36 zł kary(paranoja) 2 sprawa kupilem na karte dekoder i myslalem ze bedzie dzialac telewizja naziemna bez oplat gucio prawda nie doladujesz nie ogladasz totalna porazka udaje sie z sprawa do rzecznika praw konsumenta stanowczo odradzam tą podła firme bez zasad i jakiegokolwiek poczucia lojalności do klienta.
  • ~Honorata / 2012-08-21 00:02
    Ocena: 4.67 / 5
    Łukaszu, jakim cudem? Wiesz, żyjemy w państwie prawa co oznacza, że nikt nie może Cię zmusić do płacenia za coś, czego nie podpisałeś w umowie. Słowem, albo nie przeczytałeś, albo coś źle zrozumiałeś. Zawsze możesz się odwołać skoro coś Ci nie pasuje ;) Ja osobiście skusiłam się na pakiet 90 kanałów za niecałe 50 zł i tak jak było opisane tak mam (i dekoder rzeczywiście za free), mam wiec kompletnie inna opinie niż Łukasz, o 180 stopni.
    Zaletyjasność, klarowność, brak ściem
    Wadysygnał nie wszędzie dostępny - moja ciotka sobie założyła a potem musiała drzewa wycinać w ogrodzie, żeby odbierał sygnał, więc sprawdźcie to sobie wcześniej :)
    kilka m-cy, 49,99 zł abonament + dekoder 0 zł
  • ~CoBrA89 / 2012-08-10 21:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Moja ciocia ma telewizje n i jak to starsza już osoba niema zielonego pojęcia jak się obsługiwać tym sprzętem jak coś się stanie a w ciągu roku to już 3 raz musiałem się tym zając ponieważ tym razem dekoder jakimś cudem podczas oglądania programu przestawił sobie rozdzielczość na hdmi doszedłem do tego po tym jak odłączyłem go od sieci elektrycznej bo inaczej ni h*j w ząb nie dało się dowiedzieć ponieważ ekran tv nic nie odbierał. wiec chciałem zasięgnąć porady na infolinii. straciłem na to 15 minut czekając na połączenie z konsultantem. i tylko straciłem czas i pieniądze oraz nerwy.
    Zaletyjeżeli chodzi o pomoc techniczna to niema zalet
    Wadyzbyt długo trzeba czekac na połączenie z konsultantem
  • ~ARek / 2012-08-01 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Polecam trzymanie się jak najdalej o N-ki.Korzystam od kilku lat i obsługa Klienta to zwykłe wpuszczanie w kanał żeby wydoić nas z jak największej kasy.Na każdą reklamację odpowiedzi oczywiście negatywne.Konsultant przez telefon może naobiecywać "złote góry",nagrywać rozmowę itd , ale kiedy trzeba ją odtworzyć - oczywiście by udowodnić machlojki enki- wtedy nagrania nie ma.
    UWAŻAJCIE NA ENKĘ I TRZYMAJCIE SIĘ OD NIEJ Z DALEKA !!!!!!!!!!!!!!
    Zaletynagrywanie,VOD
    Wadywalenie po rogach w sposób maksymalnie bezczelny
    Mam kilka lat i nie pamiętam za ile kupiłem,ale abonament to 227 zł miesięcznie
  • ~uszata / 2012-07-20 14:16
    Zgadzam sie. Enka idzie z duchem czasu. VOD z prawdziwego zdarzenia (czego nie można powiedzieć o CP, widziałam u koleżanki i jej vod to po prostu jakiś dodatkowy kanał, lol), dekoder z internetem, teraz jeszcze na fb coś zaczęli kombinować, chyba nowa kampania reklamowa się szykuje, więc może znowu zaskoczą jakąś nowością, co będą próbowały z marnym skutkiem naśladować inne satelity...
  • ~lukas_drill / 2012-07-18 10:27
    Ocena: 5.00 / 5
    a pieprzycie tam wszyscy...jak dla mnie nie ma lepszej niźli "enka". tyle kanałów w jakości HD, nsport (liga mistrzów!), super jakość po ustawieniu odpowiednim...ja mam siła: 87-88%, jakość czasami jedynie spada nieco poniżej 100%! na prawie wszystkich kanałach (wszystkich najważniejszych i oglądanych), więc idzcie do domu z polsatami i innymi duperszwancami
    pozdraiwam
  • ~franek / 2012-07-16 12:45
    Ocena: 4.67 / 5
    dziwią mnie te skrajnie negatywne opinie, bo ja z enki korzystam od lat i jestem zadowolony, place dokladnie tyle ile było w umowie, korzystam z tych programow co miały byc, zadnych sciem i niejasnosci. teraz jest promo z tego co widziałem, ze w abonamencie za 99 zł jest telewizor samsung za 1 zł O.O szok… aż żałuję, że wtedy, kiedy ja brałem enka nie miała takiej konkurencji i nie musiała tak walczyc o klienta, bo nowym telewizorkiem bym nie pogardził ;/
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2262
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1660
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 738
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 307
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 298
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905