Nigdy w życiu tv N mam 6 miesięcy i czekam kiedy skończy sie umowa i wracam do Polsatu
ZaletyBrak zalet
WadyTylko wady co 2gi program nie ma głosu wyłączają sie programy w trakcie oglądania , kabli żeby podłączyć multiroom z 20dziescia nigdy wiecej a jeszcze można wymieniać tragedia
~koval / 2012-11-22 21:43
Ocena: 4.67 / 5
telewizja na najwyższym poziomie. Miałem zarówno kablówkę jak i konkurencyjną ofertę. Z tej tak na prawdę jestem w 100% zadowolny. Bardzo zależy mi na dobrej ofercie programowej wraz z kanałami HD. Nka pod tym względem wygrywa.
Zaletyfajne programy
Wadydługi czas oczekiwania na infolinii
69zł
~novak jan / 2012-11-20 20:33
Ocena: 1.00 / 5
witam od poczatku umowy bylo dobrze problemy zaczely sie przy przedluženiu umowy po 2 latach. wtedy pokazališcie swoje oblicze.wyszlo szadlo z worka.po kilku telefonach zrozumialem že jestešcie jak to wpolsce bywa zwykla banda naciagaczy pani operator proponuje tylko pakiet za 127zl placilem 68 chcialem na tych samych warunkach dalej no ale jest to niemožliwe dlaczego-ano brak konkurencji ale kiedyš ktoš wam da popalič zobaszycie koncze z wami ide do polsatu albo do cyfry +
Zaletyžadne
Wadysame wady nic pozytywnego
promocja
~Robert G / 2012-11-20 20:17
Ocena: 2.33 / 5
Jak do tej pory to najgorsza obsługa pod słońcem, dlaczego: - dodzwonić się do BOK to jak prosić buddę o wsparcie będąc żydem - błędnie naliczane kwoty na rachunkach - pomyłki w naliczaniu promocji, trzeba samemu pilnować, bo później odkręcania jest więcej niż po tygodniowej zabawie w wesołym miasteczku - trzeba pilnować wyłączenia promocji, ponieważ sami nie przypomną, a jak naliczą rachunek to już nie ma przebacz - bardzo trudno jest wymienić tuner jeżeli- mój działał zbyt głośno, wieczorami gdy cicho oglądało się telewizję pracował jak traktor, serwis tego nie chciał zareklamować, dopiero wymieniłem dziada za dopłatą z większym dyskiem i.... nagle cicho. - dokonano zmiany menu, moim zdaniem na gorsze - jeżeli chcesz szukać kanałów po kategorii, na siłę wciska się w pierwszej kolejności TVN, itd a dopiero na samym końcu reszta, doszukać się w "wyszukiwarce" naprawdę można NIC.
Ja NIE POLECAM!
Zaletydobra jakość sygnału TV
Wadybez liku
ponad 5 lat, i już nie mam cierpliwości
~mariusz / 2012-11-20 18:26
Ocena: 2.00 / 5
Dziś napisałem skargę > reklamację i przestrzegam innych...
Jestem abonentem nr 2836450251 w dniu dzisiejszym przeprowadziłem dość nerwową rozmowę z Waszym konsultantem w sprawie nie poinformowania mnie telefonicznie ani mailowo o tym że od dwóch miesięcy mam płacić większy abonament a dokładnie prawie dwa razy tyle bo płaciłem 68 zł a teraz mam płacić 127 zł.
Konsultantka przekonywała mnie że na 100% ktoś do mnie dzwonił i podała numer telefonu który został mi skradziony jakiś czas temu. Czyli generalnie nikt do mnie nie zadzwonił i nie poinformował mnie CO BYŁO USTALANE PRZY PODPISYWANIU UMOWY. Bo specjalnie pytałem kiedy mam się zgłosić i rozmawiać o warunkach przedłużenia umowy. Wtedy usłyszałem że na miesiąc przed końcem umowy ktoś się ze mną skontaktuje i przedstawi ofertę która będzie dostosowana do moich potrzeb.
Jeśli nikt nie potrafił się ze mną skontaktować telefonicznie zawsze istniała możliwość kontaktu drogą mailową. Nikt na to nie wpadł? A może lepiej stwierdzić że kontakt był ( cóż z tego że nie jest to prawdą) i mieć problem z głowy narzucić podwójny abonament i mieć abonenta głęboko w... .
Przez cały czas trwania mojej umowy płaciłem rzetelnie i terminowo abonament a firma potraktowała mnie jak maszynkę do nabijania kasy i potajemnie wpakowała mi podwójna stawkę do zapłaty.
Gdybym miał taką informację że będę musiał płacić aż 127 zł abonamentu nigdy bym nie przedłużył umowy na takich warunkach, a tak zostałem potajemnie,w perfidny sposób, najzwyczajniej w świecie OSZUKANY i to nie pierwszy raz przez Wasza firmę. ( za pierwszym razem firma przeprosiła i zwróciła pieniądze)
Teraz sytuacja się powtarza.
Proszę o informacje co teraz bo mam naliczone jakieś 245 zł jakichś zaległości przy czym cały JA cały czas płacę terminowo mój abonament To jakaś kpina , najpierw informuje się człowieka że ktoś będzie się z nim kontaktował i rozmawiał po czym nikt się nie kontaktuje ...robi się go w konia i straszy windykacją.
Wstyd.
Zaletybrak
Wadynagminne próby oszukiwania abonentów
za długo
~waldemar słoninka / 2012-11-19 21:31
Ocena: 2.00 / 5
chciałem rozwiązać umowę złożyłem w ich autoryzowanym punkcie odpowiedni dokument po 4 miesiącach po dostaniu kolejnej faktury okazało się że nie uznano mojej rezygnacji bo najpierw stwierdzili że niewłaściwy podpis po reklamacji że nieprawidłowe dane ale jakie nikt nie wyjaśnił i przez 4 miesiące nikt nie potrafił poinformować mnie o tym że zaistniała taka niekorzystna sytuacja i teraz próbują przerzucić całą odpowiedzialność na mnie przy okazji strasząc sądem
Zaletyżadnych
Wadysame -wiecznie zacinający się dekoder,zaniki głosu zawieszanie się programów
2 lata
~ELZA / 2012-11-19 12:30
Ocena: 1.67 / 5
Dałam się namówić na dodatkowy dekoder do już działającej n-ki. Ale niestety nie działa bezprzewodowo. A nie będę ciągnęła kabli przez całe mieszkanie. Instalator twierdzi, że jeśli odległość między urządzeniami jest większa niż 10 metrów (a u mnie jest), to nie ma siły - działać nie będzie. Złożyłam więc reklamację i chciałam zwrócić ten dodatkowy dekoder - nie chcą się zgodzić. Czy ktoś może mi doradzić jak się skutecznie od tego odwołać? wprawdzie pieniądze niewielkie, ale wyrzucone w błoto.
Zaletycena
Wadynie działa
od września 2012, 40,00 zł aktywacja i 10 zł. miesięczny abonament.
~ jan mandola / 2012-11-16 19:59
Ocena: 1.00 / 5
wylacza sie 1 program telewizyjny.Sprawdzanie karty,nr.karty:02030187488
Zaletywszystko OK zeby tylko nie wylaczali programu bez podstaw?????/
Wadyczeste bledy.
2lata
~Marcin Gorczyca / 2012-11-15 12:20
Witam, mieliście może taki problem>? Mianowicie: Przez około 3 miesiące miałem wyłaczony sygnał na Telewizji N z powodu braku uregulowania płatności na 4 miesiące(ok rozumiem) Uregulowałem płatność. Kończyła mi się umowa, więc ją wypowiedziałem, wszystko było ok, zabrali dekoder. Jakiś czas później dostałem informacje, że moja umowa dalej jest ważna ponieważ okres zawieszenia przedłużył umowę o ten czas. Co lepsze abonament zwiększył się dwukrotnie. Każą mi płacić, a nawet nie mam dekodera. Powiedzcie co mogę zrobić w tej sytuacji?
Zaletybrat
Wadyspore
~Renata / 2012-11-12 20:40
Ocena: 1.00 / 5
wypowiedziałam umowę zgodnie z regulaminem na miesiąc przed rozwiązaniem, oddałam dekoder - na szczęście mam potwierdzenia wypowiedzenia i zwrotu dekodera i po 5 miesiacach dostałam notę obciążeniową opiewającą na 500 zł za brak zwrotu dekodera i 3,75 zł - kara za zerwanie umowy w czasie oznaczonym, nadmieniam, że wcześniej dostałam notę za nieterminowy zwrot dekodera 50 zł - którą uregulowałam bo nie chciałam się z nimi kłócić, gdyż faktycznie dekoder był zwrócony nieznacznie po terminie.Teraz złożyłam reklamację czekam na odpowiedź. Przestrzegam wszystkicj abonentów rozwiązujących umowę - zachowujcie wszystkie "kwity" aby później nie płacić dodatkowego haraczu. Patrząc na wcześniejsze wpisy - takie postępowanie N jest chyba nagminne.
Mam N-kę , wypowiedziałem łobuzom umowę, wiec wydzwaniali codziennie, aby zrezygnować z wypowiedzenia obiecując wymianę dekodera itp Mailem pecha trafić na debilnego dostawce , który 2 razy wpadł bez zapowiedzi nie zastając nikogo w domu, w liście wpisał odmowa przyjęcia. N-ka powiedziała mi , ze to mój problem i muszę dochodzić praw u przewoźnika w efekcie mam stary dekoder i umowę bo w porę nie zgłosiłem się do rzecznika praw konsumenta. Omijajcie telewizję N z daleka to firma, która w pogardzie ma swoich wieloletnich klientów (od ok 4 lat place terminowo abonament) !!!
Zaletybrak
Wadynieuczciwość
ok 4 lata
~teddy / 2012-11-08 21:45
Ocena: 1.67 / 5
Uwaga na zapisy w umowie. Jeśli chcecie zrezygnować z ich usług musicie napisać pisemne wypowiedzenie na cztery miesiące wcześniej. Ponieważ liczą je od następnego miesiąca kalendarzowego po jego wpłynięciu do nich. W umowie jest 3 miesiące ale liczą je tak jak napisałem. Jeśli nie zrezygnujecie w odpowiednim momencie to jak skończy się wasza umowa natychmiast radykalnie podnoszą cenę mi podnieśli ze 119 na ponad 200!!!!!
Rok
~Michalak Stanisław / 2012-11-07 15:31
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu .Po rozwiązaniu umowy/minął prawie rok /przysłali przekaz na 100zł ,naprawiali sprawny dekoder,a była tylko mała rysa.NIGDY NIKOMU NIE POLECĘ OSZUSTÓW!!!
Zaletybrak
Wadyzła informacja ,naciąganie klienta
po 13 miesiącach zrezygnowałem
~stefcio / 2012-11-04 15:50
Ocena: 3.00 / 5
Moje drugie podejście do n - ki i znowu problemy z aktywacją. Były już 3 telefony do BOK i każdy konsultant twierdzi co innego. pomijam fakt, że aby z kimś porozmawiać trzeba czakać 10 min. na połączenie.
tel. nr 1. Pani powiedziała, że nowa umowa nie została wprowadzona do systemu dlatego nie było aktywacji sygnału, i że wprowadzi ją ręcznie. telewizja miała działać w ciągu kilku godzin.
tel. nr 2. wykonany po około 20 godzinach, sobota godzina okołopołudniowa. Pani twierdzi, że została aktywowana umowa, ale ta stara (sprzed dwóch lat), którą już rozwiązałem. Przekazała mi, że jako iż umowa była podpisywana u kuriera to mają oni niby 48 h na aktywację takiej umowy (podobno kurier miał udzielić takiej informacji). Nowej nie widzi w systemie i nie ma możliwości aktywacji, ale zapewniła mnie, że mimo niedzieli na pewno będzie ona w systemie do 48 h po podpisaniu. Dział techniczny miał się tym zająć.
tel. nr 3 - niedziela południe, po kolejnych 24 h telewizji brak. Konsultant poinformował mnie, że umowy nie ma w systemie i nie ma możliwości aby ktokolwiek ją wprowadził, bo dział techniczny nie pracuje w niedziele. A telefon nr 2? Mieli pracować !! Nie udało się wyjaśnić kiedy będzie TV, bo się rozmowa rozłączyłą.
tel. nr 4. - kilka minut później, odebrany tak jak poprzednie po około 10 min. zdążyłem tylko podać pesel i telefon się rozłączył.
za pierwszym razem na podłączenie n-ki czekałem jakieś 2 tygodnie, ciekawe ile teraz. Jedno wiem na pewno, nie jest to przypadek, że się dzieją takie rzeczy, oni mają po prostu wielki burdel tam u siebie. A mi pozostaje tłumaczyć dziecku, że na bajki będzie musieł jeszcze poczekać.
czekam do poniedziałku na sygnał, jak nie będzie to odsyłam dekoder i idę do konkurencji. Oczywiście nie omieszkam podzielić się wrażeniami.
Zaletybogata oferta
Wadybałagan w BOK, ciężko się dodzwonić
~markul3 / 2012-10-30 18:38
Ocena: 1.67 / 5
dali mi z dekoderem kartę którą miał również jakiś inny użytkownik, wiec telewizja nie dzialala. Przez 3 miesiące walczyłem z biurem obsługi klienta, bezskutecznie. Olał mnie również dyrektor z BOK. Szczerze O D R A D Z A M telewizje n !!!!!!!!
Zaletybrak
WadyBOK
~Wolverine / 2012-10-24 01:05
Ocena: 1.00 / 5
Praktycznie niemożliwy kontakt z biurem obsługi. Telewizja taka sobie, nic szczególnego a możliwość kontaktu z biurem obsługi klijenta jest tylko teoretyczna, czas oczikwania na połączenie jest niewyobrażalnie długi, albo próbują w ten sposób zniechęcić, skutecznie, do takiego kontaktu, albo pracują tam trzy osoby. Tak czy inaczej szkoda pieniędzy za takie byle co !!!
Zaletybrak
WadyPrawie niemożliwy kontakt z biurem obsługi, kiepska oferta, w praktyce wysokie ceny
~edward / 2012-10-20 08:19
Ocena: 1.33 / 5
Po powrocie do kraju,dostalem informacje ze umowa zostala zerwana i musze zaplacic za dekoder 500 zl. Czy mozna wykozystac ten drogi dekoder do dalszego uuzytku.brak
Zaletybrak
Wadywiele
od chwili powstania
~madzia18167 / 2012-10-16 13:27
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam!!! Żeby zdobyć klienta obiecują góry złota... a potem mają go w głębokim poważaniu. Podpisywałam umowę w śr z warunkiem że zamontują mi tv do weekendu (zapewniali że oczywiście tak będzie) po czym w pt dostaję smsa że monter nie dojedzie. Telefonu nie odbierali, gdy pojechałam do punktu arogancja sprzedawcy sprawiła że zrezygnowałam z umowy. I kolejny problem bo pieniędzy za dekoder nie mogli mi oddać tylko zwracają na konto i to w dodatku w ciągu 14 dni.. minęło już 10 a pieniędzy nadal nie ma... masakra! Ale za to cyfra+ działa super:)
Zaletybrak
Wadyobsługa bo do samej usługi tv nawet nie doszłam
~kali / 2012-10-15 23:18
Ocena: 1.00 / 5
Ludzie nie zawierajcie umowy z ta firmą.Na początku cukrują HBO,kanałami typu sport itp -niby bezpłatnie,potem po 3-mc już w normalnej do przyjęcia cenie ok 59zł.nie ma czego oglądać. Po za tym zrobiłem im stały przelew -nagle pstryk i N brak okazuje się że mam niedopłatę która się nawarstwiła przez kilka m-cy .Żadnych smsów,e-maili powiadomień pstryk i nie ma sygnału.Dzwonię więc i wyjaśniam -słyszę było czytać małym druczkiem umowę teraz za włączenie dodatkowo 20+vat no i ta niedopłata.Poleciłem z poczatku kilku osobom N bo na począt. było okey ale potem d..a.Nie polecam. Dalej zapłaciłem należność i wysłałem e-mailem potwierdzenie w terminie sygnału jak nie ma tak nie ma.Zrywam z nimi umowę i składam skargę do KRRITV. NIE polecam uciekajcie ludzie od dziadostwa.