Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2272 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Szym / 2020-12-14 08:09
    Ocena: 3.00 / 5
    Największą wadą dla mnie jako rodzica jest słaby poziom funkcji kontroli rodzicielskiej.
    - Brak możliwości ograniczenia czasu oglądania przez dzieci telewizji. Na przykład międzi godziną 22 a 6 rano aby oglądać telewizję trzeba wprowadzić odpowiedni kod.
    Takie rozwiązanie potrzebne jest dla dzieci nieco starszych i nastolatków w wieku 11-18 lat.
    Dzieci w tym wieku czekają tylko aby rodzice poszli spać i idą po cichu oglądać telewizję tym bardziej, że wele programów dla młodzieży nadawanych jest niemal całodobowo.
    Takie rozwiązania bezproblemowo funkcjonują na routerach, w ograniczaniu dostępu do internatu dla dzieci.
    MiejscowośćLębork
  • ~Szymon / 2023-06-03 03:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze portal z filmami jaki wykupiłem w życiu. Nie polecam..
    Wady1000
  • ~Szymon3246 / 2022-04-19 19:08
    Ocena: 1.00 / 5
    to prawda akurat jestem w canal+ 12 lat odkąd wprowadzili 4k UltraBox+ miesiąc działał dobrze dekoder a potem po aktualizacji nawet nagrywać się nie da , telewizor się włącza 5 min nie polecam firmy canal plus
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćLeszno
  • ~Szzpryszkka / 2022-05-25 12:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Po aktualizacji tragedia 90 lata dno. Czas rezygnować.
    ZaletyBrak
    WadyCałość
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tadeusz / 2021-11-18 11:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem abonentem nc+ od początku istnienia tej platformy pod różnymi nazwami. W sumie to ok. 30 lat. W tej chwili korzystam z usługi Multiroom. Masakra. Co kilka dni dodatkowy dekoder wyłącza się i żąda weryfikacji kartą z głównego dekodera. Najgorsze, że dzieje się to np. w trakcie meczu, ciekawego filmu itp. Jestem w okresie izolacji na Covid. Dekoder główny jest na parterze. Jeżeli jest ktoś w domu to po krótkim czasie można tę weryfikację wykonać. Jeżeli nie to nie mam możliwości korzystania z dekodera dodatkowego.
    Jeżeli od 30 lat płacę przed czasem abonament to do czego potrzebna jest ta weryfikacja. Jedno wielkie gówno. Fakt, do tej pory najczęściej korzystałem z dekodera głównego i nie miałem pojęcia że usługa działa jak w 19 wieku. Musiałem zachorować, żeby przekonać się prymitywizmie tej usługi. Nigdy więcej. Nie mogę doczekać się końca umowy. Na pewno znajdę coś lepszego i bardziej przyjaznego człowiekowi.
    MiejscowośćLegionowo
  • ~Tadeusz / 2023-08-24 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta programowa z dna. Powtórki, powielanie stacji, tony reklam, mieszanie audycji między stacjami, po prostu brak słów. Normalny człowiek nie będzie z tego zadowolony. Użytkowalność nc+ kończy się po około 2,3 miesiącach od chwili podpisania umowy. Dalej, nie ma sensu tego nawet włączać do gniazdka.
    Na serio szkoda kasy, za najwyższy pakiet powinna być opłata max. 10zł, tyle to jest niestety warte.
    Już lepiej wyjdziemy na łączu stałym w domu (takim choćby 30-40Mb/s) i na oglądaniu filmów z Youtuba, serio. Tam, przynajmniej możemy decydować co po raz tysięczny chcemy widzieć a reklamy możemy przewinąć.
    WadyTa telewizja w max,. pakiecie warta jest max. 10zł m-c
    MiejscowośćGrudziądz
  • ~tak / 2020-03-01 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Niech naprawią swoją stronę, bo nie da się na niej oglądać, co chwila tnie laguje, zacina i to nie jest zależne od mojego internetu. Niedługo zrezygnuje całkowicie z ich oferty na rzecz Netflixa, HBO GO i Eleven.
    ZaletyBrak
    WadyStrona jest fatalna
    MiejscowośćInternet
  • ~tasma / 2011-06-10 20:35
    oszustwo roku
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Teed / 2022-06-02 22:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia i koszmar. Nowe oprogramowanie (soft) to kompleksowa porażka !!!! Usunięto wiele przydatnych funkcji a w zamian za to mnóstwo śmieci i mało czytelnych opcji. Nie mam siły walczyć z idiotami. Poczekam do końca umowy. Miałem nadzieję, że będą się liczyć z klientami ale oni to olewają. Poprzednie oprogramowanie było czytelne i bardzo przydatne funkcje, nie wiem co komu "odbiło". Wyleczyłem się z NC+
    Zaletybrak
    Wadycała reszta
    MiejscowośćTarnobrzeg
  • ~Telewidz / 2022-08-06 21:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Oferta pakietu sportowego w Canal+ jest coraz uboższa, a oglądanie naszej ekstraklasy i innych podrzędnych lig jest nieznośne.
    Czas z niego rezygnować po przekazaniu Premiership na Viaplay.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~terak / 2022-08-10 15:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Po raz kolejny upewniacie abonentów, że macie ich w dupie.Zero reakcji na krytykę oprogramowania, a teraz ponownie jakiś imbecyl stworzył nowy układ kanałów. I dla kogo to. Straciliście ligę angielską , gówniane nowe nieczytelne oprogramowanie i zmiana ustawienia kanałów. Mam pytanie do tego kogoś - DEBILA ,co będzie następne.Być może zostaną tylko kanały dziecięce. Coś na pewno wymyślicie aby użytkownikom uprzykrzyć życie.NIE MOGĘ DOCZEKAĆ SIĘ KOŃCA UMOWY I NA 100 % NIE PRZEDŁUŻĘ.
    Zaletyzero
    Wadycały układ programów i nowe oprogramowanie
    MiejscowośćWrocław
  • ~terak / 2022-10-04 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Moi drodzy co z tego ,że piszemy tyle negatywów o canal plus. Nowe oprogramowanie oferuje 3 razy pakiety canal plus i po co to komu.Po włączeniu programy brak opisu co oglądam. Ustawianie nagrywania - KATASTROFA. Było super a po zmianie jest jedno wielkie GÓWNO. Co za debil wpadł na taki głupi pomysł. Piszemy wiele uwag ,ale co z tego skoro i tak wszyscy w zarządzie mają nas głęboko.Nie mogę się doczekać końca umowy.OSTATECZNEGO KOŃCA.
    ZaletyZBLIŻAJĄCY SIĘ KONIEC MOJEJ UMOWY
    WadyWSZYSTKO
    MiejscowośćWrocław
  • ~terek / 2022-08-11 20:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Totalna porażka. Mają nas abonentów głęboko w DUPIE.Oprogramowanie i zmiana układu kanałów to przykład na to jak można coś dobrze funkcjonące wsadzić na minę. I komu to przeszkadzało.???? Zabrano Wam ligę angielską ,teraz częściowo ,ale patrząc na wasze akcje ,to już niedługo zostaną tylko narzucane nam programy dziecięce i informacyjne. Ludzie ocknijcie się , bo jeszcze chwila a nie będziecie canal +, tylko viaplay plus.Nie mogę się doczekać końca umowy.
    Wady!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    MiejscowośćWrocław
  • ~Teresa / 2022-04-21 20:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Co się porobiło z tym meni jest nieczytelne mam pytanie czy możecie powrócić do poprzedniego meni TRAGEDIA
    MiejscowośćRadzyń
  • ~Teresa / 2022-04-22 16:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Poprzednia opcja wyszukiwania była o niebo lepsza, mam pytanie co trzeba zrobić aby powrócili do poprzedniej.
    MiejscowośćRadzyń
  • ~Thonatos / 2019-03-05 15:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Obługa klienta tej firmy to jakaś paranoja. Płacę rachunki dla tej firmy od 8 lat ale takich numerów jeszcze nie widziałem. Rachunek opłacony w terminie jest księgowany u nich na koncie 15 dni później oraz naliczane są odsetki. Ciekawe ile naciągnęli takich klientów. Jak to nazwać? OSZUSTWO i NACIĄGACTWO.
    Po zgłoszeniu paniusia z infolinii odpowiada, że zostało zaksięgowane dziasiaj (czyli po 15 dniach) i czy mogę jeszcze w czymś pomóc. No to jakać kpina.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćGiżycko
  • ~Tobiasz / 2022-08-28 09:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Układ menu i pasek podglądowy nie mógł być gorszy. Denerwuje się za kazdym razem przy oglądaniu telewizji
    Wady- nieprzejrzystość
    - chaotyczne menu
    - cena nieadekwatna do oferowanych programów
    MiejscowośćBolesławiec
  • ~Togoleo / 2022-06-02 18:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam! Od 3 dni nie mogę nic obejrzeć, karzą przełączać dekoder na kanał nr 11 i czekać 2h po czym nie dzieje się nic. Dodatkowy dekoder multi Room to samo, a gdy jeszcze działał to co 3 dzień trzeba było przekładać kartę z dekodera głównego. Ciągle powtorki, a jak chce się obejrzeć mecz na żywo to tnie aż odbiera cała przyjemność z oglądania. Pora rozwiązać umowę.
  • ~toja / 2021-03-25 15:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa klienta to dramat. od strony technicznej również. Uważajcie na swoje pieniądze.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tokarz / 2022-11-16 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekokoder nie do użytku zawiesza się. Obsługa klienta tragiczna. Do tego dochodzą niczym nie uzasadnione wysokie kary umowne w przypadku rezygnacji. Zwykłe naciąganie i brak szacunku klienta. Urząd ochrony konkurencji i konsumentów powinien się zainteresować. Nie polecam nikomu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2272
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1670
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 321
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 230
Vectra (TV)
Ocena: 1.91, ilość opinii: 206
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981