strona 94 z 115
- « poprzednia
- 1 ...
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- nastepna »
-
~Piotr Halny / 2013-03-24 15:54Ocena: 1.00 / 5
Po połączeniu się platform i zaprzestaniu nadawania na wielu kanałach jest podstawa, by zerwać umowę, np. od 1 kwietnia 2013 r. i zawarcia nowej, bardziej korzystnej.
Zrobiłem to poprzez ich adres kontakt@info2.ncplus.com.pl
i mam z głowy niepoważne propozycje -
-
~JAN / 2013-03-24 10:54
Mysle ze kazdy kto sie liczy z kasa podziekuje n z wiadomych powodow klientow uwarzaja za jeleni jak by byla tylko sama n-ka na rynku wlasnie patrzylem na polsat jest ok wracam do nich ponownie . N-ka sama sie prosila o to co maja teraz zostana sami jak palec z cyfra na swoje zyczenie ja juz cyfrze nie dam sie nabrac ZLODZIEJE I CWANIACTWO ZaletyZADNYCH ZALETWadySAME WADY4 lata 89zl -
~grzegorz0812 / 2013-03-22 21:29Ocena: 1.33 / 5
do tej pory współpraca z n-ką przebiegała gładko ale po ich manewrach z c+ dekoder zaczą mi szwankować po aktualizacji oprogramowania więc mi go w punkcje wymienili na inny i tu duży plus ale nowy po aktualizacji odtwarza tylko kilka kanałów(sam chłam) reszta zblokowana na cacy.siedze i próbuje od 5 h połączyć się z biurem obsługi klijęta i ... ECHO (odziwo z działem sprzedaży połączyłem się kilka razy bez żadnego problemu) więc sami sobie odpowiedzcie GDZIE NAS ABONENTÓW MA NASZA N-KA GŁĘBOKO ??? Zaletywymiana sprzętuWadycała reszta i jeszcze więcej12 m-cy -
~SeRg / 2013-03-22 20:46Ocena: 1.00 / 5
W lutym skonczyla mi sie umowa i przedluzyli ja o kolejne 6 miesiecy rachunek za luty ok 99 PLN ale dzis wchodze w platnosci a tam 277 PLN!!! Jakies zarty w szczegolach zobaczylem ze za kazdy kanal mam placic oddzielnie... zero informacji kompletne dno a teraz w polaczeniu z C+ to kabaret na kolach. Mam pytanie po rozwiazaniu umowy (1 kwiecien gdyz zabieraja programy to wykorzystam to do rozwiazania) skladam papiery o zakonczeniu umowy oddaje dekoder i czy musze tez oddac talerz wraz z reszta sprzetu czy to zostaje? ZaletyBRAK!!WadyINFOLINIA2 -
~BOGDAN / 2013-03-22 15:35Ocena: 1.33 / 5
mam w tej chwili bardzo negatywne doświadczenia z platforma n
doliczyli ni dodatkowo 47 pln chociaż nie zamawiałem zadnych dodatkowych usług [robowałem dzwonic do konsultanta/30 minut
o nie udało się ni połączyc stanowczo odradzam12moesięcy -
treewood / 2013-03-22 12:35Ocena: 3.67 / 5
Jestem zadowolony z N'ki. Korzystam z ich oferty od 5 lat i mimo paru dziwnych sytuacji i niejasnosci wszystko dziala jak nalezy. ZaletyOferta kanalow HD, cenyWadyProblem z kontaktem z infolinia w godzinach po poludniowych5 -
~marcin / 2013-03-22 11:21
witam,bardzo jestem niezadowolony,mam n już od 6 lat.
Dla mnie jako stałego klienta telewizja n jest całkowicie kodowana.
Zmieniają zasady umowy,liga mistrzów gdzie pokazują najgorszy mecz
a na n premium kodują.Bez informacji do klienta,zmieniają umowę.
Budzą się dopiero,jak kończy mi się umowa i kuszą jakoś mizerną ofertą
za którą muszę dodatkowo zapłacić.W lipcu kończy mi się umowa,po raz kolejny nie dam się nabrać.ZaletybrakWadysame wadyod 6 lat -
~asd / 2013-03-21 23:20
Mnie miesiąc po rozwiązaniu umowy i oddaniu dekodera przysłali fakturę na 1,22 PLN niby za zestaw antenowy. Złozyłem reklamację i cisza, ale już się boję czytając te wpisy co jeszcze może się zdarzyć.
Cóż taki kraj to tacy oszuści działają legalnie.
NIDY WIECEJ N i JEJ KLONÓW -
-
~MJack / 2013-03-21 12:31Ocena: 1.00 / 5
Gdy umowa dobiegła końca sami przedłużyli ją podwyższając z 99zł na 200zł abonament wmawiając mi ze nie zgodziłem się na promocje i sam wybrałem droższy abonament. Naciągacze i oszuści szukają tylko każdej okazji aby ściągnąć jak największą kasę. Zaletywady są tak wielkie że zalet nie zauważamWadyolewające podejscie do klienta2 lata za 99zł miesięcznie -
~ZZ / 2013-03-18 19:04Ocena: 2.00 / 5
Uwaga na telewizję N.
Przy rozwiązaniu umowy łupią klientów aż miło. Ta „nowoczesna” platforma wykorzystuje zapisy regulaminu i włącza pakiety na full kasując nieświadomych klientów na grubą kasę.Zalety?Wadynaciągają klientów -
~kamp73 / 2013-03-18 14:31
Mam dziwne wrażenie, że N-ka naciąga klientów...
Od lutego, tego roku po namowach przedstawicieli N przedłużyłem umowę. W ramach promocji otrzymałem pakiet NPREMIUM na 6 mies, za darmo(potem oczywiście opłata). Teraz komuś się znudziło i od 5 kwietnia wyłączają NPREMIUM. Oczywiście jak komuś się to nie podoba to może odstąpić od umowy. Super, tylko ja zmieniłem dekoder i kosztowało mnie to 99zł. Czy ktośmi to odda ? Otóż nie :).
Żeby było ciekawiej, obecna promocja dla nowych klientów informuje cały czas o pakiecie tematycznym + NPREMIUM na 6mies. Aktywacja to minimu 49zł. Konsultanci oczywiście NIE informują o planowanym wyłączeniu promocyjnego pakietu. Jak się nie podoba, będzie można odstąpić od umowy :). Oczywiście koszt aktywacji nie podlega zwrotowi !!!!
Tak trzymać... -
~były abonent / 2013-03-16 20:15Ocena: 1.00 / 5
Ostrzegam, to oszuści i naciągacze, złożyliśmy rezygnację i oddaliśmy dekoder , po trzech miesiącach otrzymaliśmy telefon o zaległości na koncie, potem niby sytuacja się wyjaśniła,a teraz po ośmiu miesiącach dzwoni firma windykacyjna. Złożyliśmy reklamację , odpowiedź odmowna. OSZUŚCI !!!!!!!!!!!! ZaletybrakWadyoszustwa -
~gembusia79 / 2013-03-16 10:33Ocena: 1.00 / 5
kupiłam telewizję dawno temu,na początku ok,niestety w czasie trwania umowy zaczęli podwyzszać abonament.w zeszłym roku z marcu złożyłam wypowiedzenie,pisemne,zdałam dekoder,a w sierpniu dostaje telefon od jakiejś hamskiej baby że zalegam z płatnosciami i nie mam zapłacone do sierpnia i jak nie zapłacę to naślą na mnie komornika,parę razy dzwonili,odmówiłam zapłaty bo mam papiery na wszystko,a ostatnio znowu dzwonią że windykacja już w toku,jestem załamana,złodzieje i tyle,nie polecem najpierw zus ,z którym nie wygrasz zaraz po nich telewizja n ZaletybrakWadyoszukują i mają bałagan3lata 36 zł -
~Jacek Kaczorek / 2013-03-15 19:14Ocena: 1.00 / 5
Złożyłem wypowiedzenie umowy. Od tej pory jestesmy codziennie nękani telefonami z "n". Pomimo, że mamy sprzeciw na kontakt marketingowy oni nadal dzwonią. Pani na infolinii potwierdziła, że sprzeciw jest w systemie ale żeby był skuteczny trzeba jeszcze raz wysłać go na piśmie. Nikomu nie polecam i przestrzegam przed zawieraniem umów na telefon ponieważ abonet pozostaje w niczym, a oni mają nagranie. Nie wiesz nawet na co się kiedyś zgodziłeś. Nie polecam. Zaletyna początku były dość dobre programy teraz są dodatkowo płatne,Wadybeznadziejne programy za 54 zł, za tą cenę można pooglądać reklamy i głupkowate serialiki, po podgraniu nowego oprogramowania przez prawie tydzień nic nie działało, twardy dysk cały czas pracuje 24 h i zuzywa energię, a gdzie ekologia ?około 2 lata -
~rwojton / 2013-03-15 18:53Ocena: 1.00 / 5
Przestrzegam!!!Jestem z nimi juz 5 lat.W pazdzierniku 2012 samowolnie włączyli mi płatny kanał History HD (1,99zł) a na moją telefoniczną interwencję konsultantka próbowała mi wcisnąć, że kanal został włączony przeze mnie z poziomu dekodera po czym dodała,że owszem wyłączom mi ten program ale za dwa miesiace a w ramach rekompensaty do stanę pakiet HBO na pół roku gratis!W marcu 2013 widzę na fakturze dalej to 1,99zł więc telefonuję i pytam o powody.Słyszę odpowiedź, że kanał History HD został wyłączony po moim telefonie 16.01.2011 ale już 26.01.2013 został ponownie włączony po moim telefonicznej prośbie o jego ponowne włączenie.Pytam jakim sposobem oni ze mną rozmawiali gdy ani ja ani nikt z mojej rodziny do nich nie dzwonił a oni odpowiadają, że maja tą rozmowe nagraną.Tak więc dla 1,99zł Telewizja N jest gotowa posunąc się do oszustwa i fałszowania danych(umowy).
Ostrzegam!!!!!Pilnujcie swoich pieniędzy bo kradną!!!ZaletyBrakWadyOszustwo5 lat,449zł -
~karolina / 2013-03-15 08:04
problem -
-
~Fuzzi / 2013-03-14 11:36Ocena: 2.33 / 5
Użytkuję N-kę już 3 rok, na początku wszystko super, potem cwaniacy przenieśli najciekawsze mecze ligi mistrzów do n-Premium... więc przy przedłużeniu umowy parę miesięcy temu podpisałem aneks o 4 kanały n-Premium -tylko po to by oglądać LM... Teraz mija mi pół roku, i dzwoni do mnie jakiś pajac konsultant z n-ki, proponując nowy pakiet nc+... Ja go pytam a co z moją liga mistrzów dla której kupiłem N-kę... odpowiedź brzmi, może pan sobie wykupić w nc+ canal+ sport i pakiet sportowy za tylko 99 zł... No to się pytam cwaniaczka a co z moją umową na 1 rok z n-ką na n-premium, dlaczego zabierzecie mi lige mistrzów i n-Premium...
Odpowiedź ta sama, chcesz to wykup nowy pakiet... Na moje pytanie ile mam czasu na zastanowienie, odpowiedź aroganckiego pajaca z n-ki brzmiała muszę podjąc decyzję dizś tu i teraz...
No to mu powiedziałem żeby się walił na ryj... Cwaniaki robią myk taki żebv poprzenosić jak najwiecej Jeleni do NC+ za większą kasę...
Zabierają LM i wpier... ja w najdroższy pakiet, na CH... mi liga polska...? nie interesuje mnie to... Aragoncja, Chamstwo, kompletnie nie polecam tych złodziei... byłem zadowolony jedynie pierwszy rok, teraz coraz gorzej...
W dupie ma tych kretynów złZaletyprogramy HD, dysk w dekoderze 500 gbWadyobsługa klienta, częste zmiany kanałów w pakiecie, przenoszenie LM do droższych pakietó3 lata, 59 zł -
~Danuta Wawrzyniak / 2013-03-12 19:40
Niestety wykorzystano moją nieświadomość.Akwizytorzy wcisnęli mnie i mojej siostrze dekodery.Wciskano nam kit, że nie będziemy mogły oglądać TV. A wszystko działo się w sierpniu 2012.Wzięto przedpłatę. Siostrze przepadło 100 zł, które było wpłacone na poczet zaliczki, a ponieważ nie było sygnału, nie zamontowano anteny.Kiedy się zorientowałam, że to wielkie nieporozumienie prosiłam aby nie montowano mi żadnego zestawu. Niestety obciążono mnie jeszcze kosztami dodatkowego dekodera. Każą mi płacić za coś czego nie mam, bo do tej pory nic nie odbieram. Grożą komornikiem. Wykorzystali naiwność kobiet, które mieszkają w małej miejscowość w Kruszwicy. Nigdy w życiu nie polecam tej firmy, to zwykli oszuści, wykorzystali niewiedzę emerytek. Czy tak postępuje pożąda firma.
To zwykli naciągacze!!!!!!!!!! -
~sarge / 2013-03-07 13:49Ocena: 2.00 / 5
Kiedys bylo spoko A TERAZ to jakies dziadostwo sie robi. Mecze puszczaja na kanalach filmowych(kodowanych) zal Zaletykanaly hdWadykodowana LM , upierdliwi konsultaci, brak negocjacji, dekoder nie jest na wlasnosc3 umowy. 54zl/msc -
~aga / 2013-03-05 16:48Ocena: 1.00 / 5
skandal, w niedziełę przedłużyłam umowę, wzięłam na próbę pakiet n-premium w promocji i history hd, kanały miały byc włączone w ciągu 24h, minęło ponad 48 h, kana łów nie ma dalej, dodzwonić sie do centrum nie można, za każdym połączeniem czekałam 10 min i nie zgłosił się ani razu konsultant, tylko jakies bzdurne reklamy i denewująca muzyczka, ponisłam duże koszty, bo mam telefon na karte i niczego się nie dowiedziałam, wysłałam kilka maili do ntv, taz bez odpowiedzi, jestem wściekła na taki żenujący poziom obsługi klienta!!! Zaletyw tej chwili żadnychWadyolewanie klientów i naciąganie na połączenia telefoniczne3 lats
strona 94 z 115
- « poprzednia
- 1 ...
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- nastepna »
