Ogólnie to "super dekoder 4k" jest tak słaby że szkoda gadać w porównaniu z dekoderem od konkurencji który użytkowałem od 4 lat to nawet nie ma podejścia... Zamulony, źle współgra z tv oraz kinem domowym, uruchomienie trwa minuty a przełączanie kanałów sekundy co.powinno być karalne.. bo jak można czekać np 2 sek na zmianę kanału jak się ma ich np. 300... Sama stylistyka i EPG słabo rozwinięte, na pewno będę rezygnować...
ZaletyOpcjonalnie fajne pakiety + fakt że jest Canal+
WadyMimo zalet to pakiet sport jednak słaby bo nie będzie premier league... mimo że jak podpisałem umowę to mnie zapewniali że będzie na 2 lata...
MiejscowośćHura
~Slawek / 2019-04-23 22:07
Ocena: 1.00 / 5
Straszne gówno. Miało być dużo nowości i są tylko nikt nie powiedział ze filmy nisko budżetowe.
ZaletyBrak
WadyZ mojej strony podpisanie umowy
MiejscowośćLeszni
~Slawek / 2021-06-26 19:31
Ocena: 2.67 / 5
Infolinia to arogancja i mierna obsługa. Jakiś idiota nie potrafi wpisać prostych 11 cyfr numeru pesel ale z problemem pozostaje obonent. Nie polecam obsluga na poziomie 0.
MiejscowośćBydgoszcz
~Slawomir / 2019-01-07 16:41
Ocena: 2.67 / 5
Bardzo slaba jakosc pracownikow na infolinii. Chyba sa tam za kare. Dodzwonisz sie po 17 minutach i slyszysz znudzony glos. Nawet nie ma mozliwosci zlozenia skargi u przelozonych.
ZaletyOferta programowa
WadyPO zakupieniu sprzetu nie ma pomocy w instalacji
MiejscowośćPraha8
~Slodziak / 2022-05-08 16:55
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza tv jaka może być, jak już naciągną Cię na podpisanie umowy wszystko zaczyna się sypać, nie masz do niczego prawa, nic nie możesz zadać.... W dzisiejszych czasach raczej wszyscy idą do przodu a Canal+ się cofa , zmiana oprogramowania na gorsze, większość funkcji dekodera przestala działać i nic nie można z tym zrobić bo oni mają takie prawo.... Odradzam wszystkim, omijajcie szerokim łukiem
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Sly / 2021-01-18 14:56
Ocena: 2.33 / 5
Nie dodzwonisz się do pomocy abonentów (czekałem 25min. i nie dałem rady dłużej) ale po nową umowę 2 sekundy i pyk .Da się KU.WA
Zaletyżadnych
Wadydałbym zero gdyby było można
~Sławek / 2020-02-11 16:08
Ocena: 1.00 / 5
Witam mogę powiedzieć że to banda .oszustuw miałem mieć tszy miesiące gratis a przychodziły mi rachunki i płaciłem
~Sławek / 2022-06-01 10:48
Ocena: 3.00 / 5
Witam. To co się dzisiaj wydarzyło przelało czarę goryczy Boże zabrali Eurosport 1 i 2 tego już za dużo. Zmiana oprogramowania tragedia w trzech aktach. Tyle błędów i nie intuicyjnych rozwiązań to jeszcze się nie spotkałem. Wymienię tylko z pamięci brak nagrywania według czasu brak epg na Astrze brak opisów filmów i programów chodzi mi na przykład kto nagrał film jaka obsada i tym podobne. Poprzednie oprogramowanie w porównaniu do tego badziewia było rewelacyjne przejrzyste czytelne z wszystkimi informacjami które były potrzebne. Niedopomyślenia jak można było tak spieprzyć sobie opinie klientów nie wypuścić w wersji próbnej do oceny z możliwością powrotu do starego softu. Byłem od początku na dobre i złe z platformą ale teraz czara się przelała rezygnuję z końcem umowy. Klamka zapadła szkoda.
~Sławek / 2022-09-23 11:43
Ocena: 1.00 / 5
Nowe oprogramowanie to porażka, nieczytelne nagrywa co chce nieważne ze zatrzymałem nagrywanie, gdy włączam nagrywanie piosenki to on i nagrywa też to co było wcześniej jakim cudem???
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Sławomir / 2020-05-12 17:39
Ocena: 5.00 / 5
Nie wiem o co Wam Wszystkim się rozchodzi,od lat wielu jestem klientem Telewizji N,byłem w Cyfrze+,w Polsacie,ale to właśnie N-ka jest wśród nich najlepsza .Obsługa klienta jest perfekcyjna ,to WY GAMONIE NIe wiecie czego Chcecie.Ponarzekajcie najpierw na SIEBIĘ a póżniej oceniajcie innych.
Zaletyszybka obsługa,w punktach i telefonicznie,szybki kontakt,
Wadydla mnie brak
MiejscowośćGłuchołazy
~Sławomir / 2021-12-15 16:41
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści podczas podpisywania umowy wcisneli mi NETFLIX niby zadarmo na mieśąc ale do rahunku doliczają mi 50zł teraz nikt nie chce odebrać telefonu zwykli oszuści i złodzieje.
WadyZłodzieje
MiejscowośćMiędzyrzecz Ķęszyca Leśna
~Sławomir / 2022-05-26 13:16
Ocena: 1.00 / 5
Nowe oprogramowanie dekodera to jedna wielka porażka. Jak tego nie zmienią to zrezygnuję na rzecz konkurencji choć jestem z Canal + ponad 10 lat.
ZaletyNie ma
WadyMenu dekodera
MiejscowośćGarbów
~Sławomir / 2023-09-02 12:33
Ocena: 2.00 / 5
Po tym jak zostałem potraktowany a jestem klientem około 20 lat rozwiązuje umowr
ZaletyŻadnych
WadyNiekompetencja i okłamywanie klientów
MiejscowośćGrudziądz
~Smak / 2019-09-17 20:51
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Jak ci wcisnąć umowę to już po tobie. Mam teraz polsat inny świat. Jak mi wcisńa karę za dekoder to zamówię znajomych aby zrezygnowali z ich usług
ZaletyLista kanałów w miarę ułożona
WadyCeny z kosmosu
MiejscowośćBychawa
~Sonia / 2022-07-04 21:34
Ocena: 1.00 / 5
Wziěłam dekoder NC+ za Granite, obiecywano mi niewiarygodne rzeczy za dobre pieniążki!
Na początku wszystko funkcjonował bez problemu....po kilku miesiacach ....niestety już nie!
Mimo to musieliśmy płacić za niekożystane usługi!
Naposałam rozwiazanie umowy!
Tetaz chca odemnie ponad 3000 złotych !!!!
Koszty wypowiedzenia plus Inkasso!
UWAŻAĆ NC+ to OSZUSTWO!
Naciaganie!
I obiecywanie niemożliwego!
MiejscowośćSelm
~srakunia123 / 2021-07-25 18:22
Ocena: 1.00 / 5
Pracowałam dla Canal , pracowników traktuje się jak śmieci.
Jak klient nie przedłuży umowy to telemarketer dostaje takie uwagi jakby nie był człowiekiem tylko robotem.
Do dziś pamiętam szefa stojącego za plecami. Nie mogłam nawet pójść do WC bo klient najważniejszy. A abonamenty są i tak wielkie G.
Nie polecam pracować ani oglądać
ZaletyZero
WadyWszystko
MiejscowośćGdynia
~Stały klient / 2022-01-20 19:55
Ocena: 1.33 / 5
Nowe menu beznadzieja kto wymyślił takie durnoty bez ładu i składu .Porzednie przynajmniej było przejżyste i szybsze w obsłudze Zanim coś zmienicie to dobrze się zastanówcie czy aby napewno jest lepsze. Żądam powrotu do poprzedniego menu
MiejscowośćStare Budkowice
~Stan / 2022-05-07 22:01
Ocena: 2.33 / 5
Przejrzysty, jasny i funkcjonalny interface dekodera zastąpiono czymś zgoła odwrotnym. Ktoś wziął za to kasę niczym Dobrowolski, grający dyrektora w filmie Poszukiwany Poszukiwana, za przestawienie jeziora na makiecie. Koszmar
ZaletyBrak
WadyJw.
MiejscowośćStrzelno
~STAN / 2022-12-08 17:59
Ocena: 1.67 / 5
Witam.
W lutym kończy mi się umowa na telewizję satelitarną.Konsultantka zadzwoniła do mnie z propozycją przedłużenie umowy.Zgodziłem się ale pod warunkiem że da mi tańszy pakiet.Obecnie płacę 174 zł,dużo programów nie oglądam i chcę mniej płacić. Tak kąbinowała ,tak mieszała że dalej chciała wyciągnąć prawie te same pieniądze.Powiedział mi że nie mogę zmienić kontraktu na tańszy a jak chcę to zrobić to muszę zerwać umowę i podpisać nową.Widzę że tutaj nie dba się o klientów i jak nie chcesz płacić słono to spadaj.To co jak ktoś pójdzie do kawiarni i będzie chciał tylko kawę a ciastka już nie,to sprzedawca powie że nie sprzeda kawy.Jego biznes by się rozleciał i tak samo będzie z Canal +,jak nie xmienią podejścia dla klientów.
Totalna masakra to nowe oprogramowanie. Ponad 15 lat jestem z tą platforma, ale chyba czas zmienić na coś prostego, bo nie daję rady z tym nowym softem, niech sobie sam programista ogląda to co stworzył!