Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2262 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~zachary / 2013-04-06 22:47
    Ocena: 1.67 / 5
    To co zrobiła Telewizja N podczas fuzji z Canal+ to zwyczajny skandal i oszustwo. Ultimatum przejścia na nową, uboższą w programy ale w zamian droższą platformę, nie honorowanie umów, zaprzestanie świadczenia umowy przed okresem jej wygaśnięcia, pozbawienie dostępu do niektórych usług oraz pozbawienie klientów kontaktu z biurem obsługi oraz zablokowanie stron internetowych jest bezprzykładnym dowodem na lekceważenie nie tylko prawa,ale podstawowych zasad usługodawcy. Ja rozwiązuję umowę z Telewizja N złożywszy skargę do UOKiK.
    Zaletybrak
    Wadykarygodne lekceważenie klientów!
    3 lata, 118,00zł
  • ~Clon02 / 2013-04-06 21:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem klientem N-ki od kilku lat i właśnie moja cierpliwość i wyrozumiałość się skończyły. Oprócz tego, że zawsze N-ka walczyła o klienta i na początku obsługa klienta była ok ( co diametralnie się zmienia po podpisaniu umowy), nie kompetencja pracowników którzy nic nie potrafią i nic niewiedzą, nie mają również żadnych narzędzi żeby pomóc klientowi. Jedynym sposobem oprócz korespondencji tradycyjnej na którą sie czeka tygodniami, jest infolinia na dodzwonienie się klienta do N-ki czeka się po pół godziny (połaczenia oczywiście płatne). W dniu powstania NC+ miałem kilka pytań dotyczących aneksu do umowy który dwa miesiące wczesniej uzgodniłem z konsultantem (nie przysłano mi wersji papierowej tzn. nie miałem nigdzie na piśmie za co i ile płace)dzwoniłem na infolinię której nr się zmienił, lecz kierownictwo tak zajete było przygotowaniem show w związku z połączeniem tv, że o zminie nr klientów nie poinformowali. Wracając do aneksu zgodziłem się na przedłuzenie o 1,5 roku umowy wraz z pakietem npremium. Po dwóch miesiącach oczekiwania oprócz tego, że nie dostałem umowy, wyłączają mi pakiety, pani konsultantaka nie potrafiła mi powiedzieć jakie mam teraz pakiety i ile mam za nie zapłacić, bo oczywiście część programów zlikwidowali mimo tego że chwile wcześniej podpisywali umowy z klientami na ich dostarczenie. Zdecydowałem się na N-kę bo oferowali ligę mistrzów, po kilku latach jakież było moje zdziwienie gdy po długim oczekiwaniu na mecz sidam na fotelu z browarem a tu się okazuje że nagle bez żadej informacji najlepsze mecze wrzucają do dodatkowo płatnych programów. Zacisnąłem zęby wykupiłem pakiet npremium, ale oni mi je wyłaczyli, więc miarka się przebrała. Do widzenia N-ko
    Zaletyobraz w kolorze
    Wadykontaktu brak, kompetencji brak, poszanowania klienta brak.(NC+)= lichwiarstwo
  • ~leburaque / 2013-04-06 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    To absolutny absurd. Chamstwo ze strony sieci w dramatycznym momencie. Nie można uzyskać od nikogo informacji. Od nikogo. Nie działa infolinia, nie działa obsługa posprzedażowa, nic. Nic nic.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    2
  • ~ola / 2013-04-06 12:11
    Ocena: 1.00 / 5
    potwierdzam wiekszosc opinii;dzial sprzedazy odbiera telefony bardzo szybko,natomiast centrum obslugi stalych klientow wcale tego nie robi,masakra.
    Zaletyzadnych
    Wadybok tragiczne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    15miesiecy
  • ~Magdalena Zdebik / 2013-04-03 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    n tv to oszusci i zlodzieje. Od 23 grudnia 2012 r bylam w szpitalu na intensywnej terapii w spiaczce, walczylam o zycie. dzis chcialam zmienic pakiety i abonament na jak najtansza opcje. Okazlo sie ze minimum jest teraz 119zl jak dla mnie abonamentu (wczesniej placilam 59zl) ale malo tego. Powiedziano mi ze 5 stycznia JA DO NICH DZWONILAM i zgodzilam sie na takie warunki (119 zl) do stycznia 2014 roku. A ja 5 stycznia bylam w spiaczce od tygodni.
    Zaletybrak
    5 lat
  • ~marek / 2013-04-02 18:51
    Ocena: 2.67 / 5
    korzystam z n-ki od 3 lat. W zasadzie bez zastrzezen (centrum Krakowa, antena 80-tka, wiec zadnych problemow), obraz idealny, problemow zero (dekoder z dyskiem 250). Niestety n-ka zachowala sie obecnie po chamsku, wycofala mi (w ramach istniejacej umowy, czyli złamała jednostronie umowę) ponad 10 kanałow od 1 kwietnia, poinformowala o tym 27 marca, i kaze sobie zaplacic abonament za kwiecien mimo uniemozliwienia mi korzystania z kanalow objetych umowa. Wypowiedzialem umowe. Sprawa znajdzie sie w sadzie, bo abonamentu nie zaplace za cos czego nie chce, co zostalo mi zabrane bez miesiecznego uprzedzenia mnie i na co nie wyrazilem zgody. Ewidentne łamanie prawa i brak poszanowania klienta. Nastepca n-ki, nc+ za ten sam zakres pakietów stosuje abonament ok 20-30% wyzszy.
    Zaletyobraz idealny, zero problemow technicznych, (na Sharp 40")
    Wady1. troche wolne menu, 2. miód w momencie zawierania i przedluzania umów, obcesowo i arogancko później, po "zlapaniu" klienta, rosnąca (wygórowana) cena za świadczone uslugi
    3 lata
  • ~ch47 / 2013-04-02 10:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam wszystkich użytkowników dziadostwa n .Jestem użytkownikiem tego dziadostwa od maja 2012r i wyobraźcie sobie ,że do dnia dzisiejszego nie otrzymałem od nich Umowy.Interweniowałem u nich korespondencją internetową ,to cały czas odpisywali ,że albo wyślą lub ,że wysłali.Dzisiaj ,w związku z połączeniem n z C+ mam niepowtarzalną okazję zerwać umowę z tym dziadostwem .Jeszcze nie wiem jaką formę mam przyjąć. Czy w autoryzowanym punkcie serwisowym czy listownie ,ale odchodzę .Nie polecam.
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkie możliwe
    od maja 2012
  • ~debile / 2013-03-30 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszyscy w tej telewizji N jak i NC+ są nie kompetentni, każdy próbuje cie spławiać podają ci setki numerow a ty dzwonisz jak kretyn z nadzieje ze ktoś ci pomoże wyłączyć głupi promocyjny HBO żeby nie płacić 25 zl dodatkowo. Odradzam ten syf dobrze ze jest bonus i nie trzeba przechodzić tylko można rozwiązać z banda debili ta umowę.
    Zaletynie ma takich w zadnym wypadku!
    Wadywada jest cala telewizja NC+ i nie kompeteni konsultanci!!
    3 miesiace 148zl
  • ~mista / 2013-03-28 19:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Podpisałem umowę 4 tygodnie temu i do dzisiaj nie mogę oglądać, bo złodzieje nie przysłali z dekoderem pilota. Napisałem reklamację, to za trzecim razem odpowiedzieli i podali termin rozpatrzenia rekl. 30 dni.
    Szkoda, że wcześniej nie przeczytałem tych opinii, bo rzeczywiście to są oszuści i złodzieje, tylko dlaczego z urzędu nie zainteresuje się tym żadna instytucja żyjąca z naszych podatków n.p. UOKiK
    Zaletynie poznałem
    Wadywszystkie możliwe
    nie mam jeszcze, na razie zapłaciłem 49 zł aktywację
  • ~camil / 2013-03-28 15:15
    ludzie gdzie rozwiazac umowe z n.
    nigdzie niemozna sie dodzwonic
    jestem z warszawy nikt nic niewie gozej niz na jakiejs wsi.
    Zaletybrak
    Wadyoszusci
    3lata
  • ~exx / 2013-03-27 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    "Trwa auktualizacja bazy danych"od 4 dni dzwonie i nie moge sie dodzwonic do dziadostwa !!!
    ZaletyBardzo mili i życzliwi przy podpisywaniu umowy
    WadyOlewanie i naciąganie klienta
    5 lat , 82 zł
  • ~Lonia192 / 2013-03-26 21:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Ogólnie nigdy wiecej umów z telewizją N. Bardzo uprzejma pani konsultantka przez telefon przedłuza umowe i jest miło ale tylko do pierwszej faktury bo sie okazuje ze trzeba zaplacic wiecej niz uprzejma pani twierdzila. Kiedy chce rozwiazac umowe - tak jak wiekszosc uzytkownikow po polaczeniu sie N z Cyfra + z wiadomych finansowych względów - telefoncizny pan konsultant nie pozwala mi dojsc do slowa wciskajac kit ze ich foerta jest an prawde super a gdy w koncu pozwlaa mi powiedziec ze chce tylko adres na ktory mam wyslac wypowiedzenie i chce sie dowiedziec co mam zrobic z dekoderem twierzi ze on jest z innego dzialu i kaze mi sie polaczyc z odpowienim dzialem - a zaden dzial wymowien nie istnieje - po czym sie rozlacza twierdzac ze skoro tak to to juz wszytskoz jego strony i mi nie pomoze .. ŻENADA
    Wadyciągła zmiana pozycji kanałów, "przycinki", konsultanci nie dbajacy o swoich klientów
    1.5 roku mam telewizje N kupilam go za 50zł meisiecznie teraz moj rachunek wzrósł do 61zł
  • ~michał tulecki / 2013-03-26 16:50
    k..wa masakra,nie można się tam WCALE dodzwonić paranoja,traktują ludzi jak debili !!!!!
    ZaletyBRAK ZALET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    WadySAME WADY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~BEATA / 2013-03-26 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    JESTEM ZBULWERSOWANA NA POCZĄTKU ŁADNIE PIĘKNIE..A JAK MAM KŁOPOT Z DEKODEREM NIE RACZĄ WYMIENIĆ DO DIABŁA ZA CO MAM IM PŁACIĆ?ZŁODZIEJE JEDNE NIE KUPUJCIE TEJ TELEWIZJI!!!!!!!!
    ZaletyOBRAZOWO NA POCZATKU OK
    WadyKIEPSKI KONTAKT Z REKLAMACJĄ
    8MIESIĘCY
  • ~nka / 2013-03-26 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    z nki korzytam od 5 lat, nigdy nie mialam problemow bylam zadowolona. teraz jak s ie połaczyli z tym dziadoskim c+, rezygnuje z ich uslug.na szczescie udalo mi sie wyslac rezygnacje...przed polaczeniem. zenada,zenada zenada, mysle ze stracą wielu klientów.ja przechodzę do polsatu :)
    Zaletybrak
    Wadysame
    5 lat, 99 pln
  • ~goskapm / 2013-03-24 23:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga!!!!!
    N-ka zaczęła dyskryminować stałych abonentów.
    Zadzwoniłam dzisiaj żeby domówić kolejny dekoder do multiroom i usłyszałam, że mogę powiększyć multiroom o kolejny dekoder pod warunkiem, że podpiszę nową powiększoną o nową, droższą ofertę !!!! Gdy powiedziałam, że mnie to nie interesuje to usłyszałam, że dla stałych (starych) abonentów nie ma dostępnej tej usługi.
    Czas po wielu latach zmienić operatora. A sprawa pachnie zgłoszeniem do UOKiK.
    Z takim naciągactwem dawno już się nie spotkałam.

    Zaletybrak
    Wadydyskryminacja stałych abonentów
    4 lata 99 zł
  • ~Marek132 / 2013-03-24 19:24
    Ale jaja oddałem dekoder n zgodnie z tym jak sie skonczyla umowa. Dekoder oddawałem w punkcie 3 razy sie pytalem o to czy to wszystko. Te super firma przysyla mi dalej rachunki tylko 2 wieksze, bo podobno nie zrezygnowałem. Ale moge wypowiedziec z 4 miesiecznym okresem wypowiedzenia.
  • ~Piotr Halny / 2013-03-24 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Po połączeniu się platform i zaprzestaniu nadawania na wielu kanałach jest podstawa, by zerwać umowę, np. od 1 kwietnia 2013 r. i zawarcia nowej, bardziej korzystnej.
    Zrobiłem to poprzez ich adres kontakt@info2.ncplus.com.pl
    i mam z głowy niepoważne propozycje
  • ~JAN / 2013-03-24 10:54
    Mysle ze kazdy kto sie liczy z kasa podziekuje n z wiadomych powodow klientow uwarzaja za jeleni jak by byla tylko sama n-ka na rynku wlasnie patrzylem na polsat jest ok wracam do nich ponownie . N-ka sama sie prosila o to co maja teraz zostana sami jak palec z cyfra na swoje zyczenie ja juz cyfrze nie dam sie nabrac ZLODZIEJE I CWANIACTWO
    ZaletyZADNYCH ZALET
    WadySAME WADY
    4 lata 89zl
  • ~grzegorz0812 / 2013-03-22 21:29
    Ocena: 1.33 / 5
    do tej pory współpraca z n-ką przebiegała gładko ale po ich manewrach z c+ dekoder zaczą mi szwankować po aktualizacji oprogramowania więc mi go w punkcje wymienili na inny i tu duży plus ale nowy po aktualizacji odtwarza tylko kilka kanałów(sam chłam) reszta zblokowana na cacy.siedze i próbuje od 5 h połączyć się z biurem obsługi klijęta i ... ECHO (odziwo z działem sprzedaży połączyłem się kilka razy bez żadnego problemu) więc sami sobie odpowiedzcie GDZIE NAS ABONENTÓW MA NASZA N-KA GŁĘBOKO ???
    Zaletywymiana sprzętu
    Wadycała reszta i jeszcze więcej
    12 m-cy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2262
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1660
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 738
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 307
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 298
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4413
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905